Béla autóját tavaly augusztusban lopták el, pénzt várt a K&H Lízingtől és a K&H Biztosítótól, de meghökkentő módon még mindig nem érkezett a számlájára semmi. Pedig márciusban már nagyon úgy nézett ki, aztán mégis inkább a szívatás folytatódott. A testvércégek a jelek szerint nem erősek az ügyfelek informálásában. Másnak is volt velük ilyen tapasztalata?
Az egész kanossza járás úgy indult, h ellopták az autómat tavaly augusztusban. Az autón volt biztosítás és lízing is (vagy tartós bérlet..) mindenesetre 2 céggel is volt szerződésem az autóval kapcsolatosan. Ez a 2 cég a K&H Lízing és a K&H Biztosító. A szerződésnek megfelelően bejelentettem a lopást ahol kell, majd vártam. Azt nem mondanám, hogy a rendőrség őrült gyorsasággal federítette volna az ügyet, de végül a lezáró határozatot megkaptam februárban. Gondoltam ezzel vége van, pár héten belül csak átutalják a pénzt. De nem. Mindenki hallgatott. Többszöri keresgélés után csak kinyögték a biztosító ügyfélszolgálatán, hogy nem vonták ki az autót a forgalomból, ezért nem tudják az ügyet tovább bonyolítani. Ja, hogy nem kerestek sehol, hogy ez a helyzet? Az nekik nem volt érdekes. Kivonattam a forgalomból a saját költségemen (2000 forint), aztán megint vártam.. De nem történt semmi. Úgyhogy megint bementem a Biztosító ügyfélszolgálatára, ahogy többszöri keresgélés után kinyögték, hogy ők már átutalták a pénzt a K&H Lízingnek, úgyh ők jönnek, hogy végre fizessenek. De nem történt semmi. Megint eltelt pár hét és kaptam egy levelet a K&H Biztosítótól, hogy március 2-án átutalták a pénzt a K&H Lízing számlájára. A levélben az volt különben, hogy a jármű javítása nem gazdaságos, ezért lezárják az ügyet és levonják az önrészt. Mondjuk ezt sem értem, mert ha ellopták, akkor miért van önrész? Meg mi az hogy a lopott autó javítása nem gazdaságos? Nem süt a nap ezért nincs jó film a tévében? Mi van??? A levél bruttó 4 sorába a magyarázat nem fért bele, de már nem is várom, hogy elmondják, mert a Biztosító ügyfélszolgálatán sem nagyon voltak hajlandók a kérdezősködésem ellenére sem rendes infót adni. Nem értem, hogy miért nem akarják, hogy az ügyfelük legyek, de most azért ezt sikerült kemény munkával elintézni. Hónapokat dolgoztak rajta, úgyhogy nem mondhatom, hogy nem küzdöttek érte. Én biztosan nem leszek K&H Csoportos ügyfél. Mármint semmilyen K&H tagé sem.
Ja, ha azt hiszitek, hogy március 2-a óta egy fillért is utalt a K&H, akkor nagyon tévedtek. Mert nem utaltak az elmúlt több mint 2 hónapban. Egy forintot sem. Magyarországon 1 nap alatt kell egy bankból bankba való utalás esetén rávezetni a számlára a pénzt a törvény szerint. Nem 2 hónap alatt. Ez több mint vicc......
Dr Gregory House 2010.05.12. 08:22:36
(Most elolvasom...)
Dr Gregory House 2010.05.12. 08:25:48
Elmagyarázom: addig kellesz, amíg fizetsz. Világos már?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.12. 08:31:58
yippyupp 2010.05.12. 08:34:51
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.12. 08:38:40
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.05.12. 08:40:39
Miért ne lenne? Lopáscascónál is van. Ettől függetlenül a káéshát análisan inzultálja egy talicska aprómajom. Esetleg sün.
sasmadar 2 2010.05.12. 08:41:38
Önrész minden casco biztositás van,ezt automatikusan levonják.
Azon nem gondolkoztál,hogy a biztositó által fizetett kártérités épp,vagy nem fedezte az általad felvett hitel (tőke+kamat)összegét,ezért nem kaptál pénzt?!
Leadfoot 2010.05.12. 08:45:21
pernyekergető 2010.05.12. 08:46:02
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.05.12. 08:46:02
staropramen 2010.05.12. 09:01:44
A lízingelt autó tulajdonosa ebben az esetben ugye a K&H Lizing (Zrt???)
Ha ellopják a tulajdonában lévő autót akkor a biztosítási összeg őket illeti meg, semmiképpen nem a lízingbevevőt.
Szerintem Béla sétáljon be a lízingcéghez és egyeztesse, hogy mennyivel tartozik még ( minimum a casco önréssszel) és hogyan zárhatná le az ügyet.Nyilván ne a 37. ügyintézővel beszélgessen.Egy pénzintézetben a többi ügyfél füle hallatára folytatott hangos adta-teremtettézés zajára bizonyosan előkerül a fiókvezető aki talán jobban tájékozott az ügyben.
Röviden ennyi.
staropramen 2010.05.12. 09:03:58
brainy_peter 2010.05.12. 09:37:09
1kutya 2010.05.12. 09:38:29
én is ennél a párosnál vagyok, volt cascos esetem, csúsztak is egy kicsit (nem utalták a pénzt a javítóműhelynek), de 2 telefon után kiderült, hogy hiányzik valami nyilatkozat (műhely intézte, kimaradt egy papír), ami miatt a Lízing nem tudja átküldeni a hozzájárulást (ugye elvileg övék az autó).
papír kitölt, elfaxol, két nap múlva lett zsé. ennyi.
ddd.dino 2010.05.12. 09:40:36
Ennek persze csak a lízing cég örül (aki amúgy összekeveri az ügyfélnek küldendő szabványleveleket), ugyanis Staropramen kollegának van igaza: egy lízingelt autó után miért kellene a posztolónak pénzt kapnia, az a lízingcég tulajdona, ő csak bérelte a kocsit.
XCat 2010.05.12. 09:45:38
Mielőtt bárkinek pénzt adnál, hogy majd ő is ad neked ha kell, gondolj erre.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.05.12. 09:47:14
labi 2010.05.12. 09:49:38
No ez nekem új, bár lehet hogy van ilyen szerződés is. Adj linket, hogy melyik biztosítü casco szerződési feltételeiben van olyan hogy lopásra 100%-ban térít, utána ha lezózok egy villanyoszlopot, egyből "el fog lopódni" az autóm. :)
labi 2010.05.12. 09:52:29
brainy_peter 2010.05.12. 09:54:09
"Úgyhogy megint bementem a Biztosító ügyfélszolgálatára, ahogy többszöri keresgélés után kinyögték, hogy ők már átutalták a pénzt a K&H Lízingnek, úgyh ők jönnek, hogy végre fizessenek. De nem történt semmi. Megint eltelt pár hét és kaptam egy levelet a K&H Biztosítótól, hogy március 2-án átutalták a pénzt a K&H Lízing számlájára."
A Biztosító és a Lízingelő nem beszélnek egymással?
Ja bocs, mindig elfelejtem, hogy itt nem ők vannak értünk, hanem fordítva...
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.05.12. 10:02:08
vape 2010.05.12. 10:13:06
K&H Lízing volt a tulajdonosa az autónak, ő megkapta a pénzét a biztosítótól.
Posztoló nagyon szerencsés ember, hogy a biztosító által fizetett kártérítés egyáltalán 100%-ban fedezte a lízingszerződés lezárásának díjait (feltételezve, hogy a szerződés devizaneme nagy valószínűséggel nem forint volt). Ha nem így lett volna, akkor a lízingcég augusztus óta már küldte volna a fizetési felszólításokat.
Mondjuk a szerződés lezárásáról valami doksit azért illett volna postáznia a K&H Lízingnek...
pernyekergető 2010.05.12. 10:28:42
2010.05.12. 10:50:21
2010.05.12. 10:52:09
labi 2010.05.12. 10:59:50
Az hát.
Csak kicsit meglepődtem hogy visszatért egyeseknél az önrésztelenség, ami a biztosítási csalás melegágya. :)
2010.05.12. 11:42:41
ugg cardy 2010.05.12. 11:49:29
Hogy megünnepeljük az ötödik évfordulóját társadalom létrehozását, elindította 2010-05-05-05-15, a teljes termék szállítási szolgáltatás ingyenes, kevés lehetőséget nem szabad kihagyni.
Értékesítési csapat
shop:
www.bagsmkt.com/mbt-womens-kisumu-sandal-c-1571.html
www.uggcardy.org/christian-louboutin-c-1469.html
Üdvözlettel
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.05.12. 11:52:18
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.05.12. 12:13:03
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.12. 14:08:26
Ez annyira jó, mindig elvigyorodom ha hallom.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.12. 14:14:31
sas70 2010.05.12. 16:55:46
Charles63 2010.05.12. 18:47:05
Wanille 2010.05.12. 20:48:32
...neked...hülyegyerek.
tudod azért van még párszázezer ügyfele az adott cégnek, szal ne"ennyi"-zzél itt gyökér.
Káenhás e vagy?...érted a célzást homár.
eml 2010.05.13. 00:42:21
Hiba a kapcsolatban 2010.05.13. 07:55:38
Már itt sikerült elakadnom. Lett egy kocsim, de hogy vettem vagy nem, azt nem tudom. Első lépés, hogy tudd, mit csináltál. Mondjuk a két lehetőség közül egyiknél sem vagy tulajdonos, úgyhogy várhatsz még.
khkommunikacio 2010.05.13. 08:17:57
Nagyon sajnáljuk, hogy az Önnel történt eset rossz érzéseket keltett Önben. Az Ön személyes adatainak védelme érdekében ezen a felületen a konkrét ügyével kapcsolatos információkat nem áll módunkban nyilvánossá tenni. Általános gyakorlatunk szerint gépjármű lopás esetén casco-val rendelkező ügyfelek a kárigény elbírálásához és a kárösszeg megállapításához az ügyfélnek kell bemutatnia a biztosítónak a gépjármű forgalomból történt hatósági kivonásról szóló határozatot, amiről levélben tájékoztatjuk. A nyomozást megszüntető határozat kézhezvétele után, a jármű a forgalomból kivonásra kerül, ezután utalja át lízingelt autó esetében az összeget a lízing cégnek a biztosító. Az önrész levonásával kapcsolatban a biztosító a megállapított kártérítési összegből önrészesedést von le (ez alól kivételt az elemi károk képeznek). Az önrészesedés százalékosan és összegszerűen meghatározott.
Kérjük, hogy konkrét ügyének mielőbbi tisztázása érdekében kárrendezéssel kapcsolatban forduljon bizalommal kollégánkhoz a biztosito@kh.hu e-mail címre, elszámolással kapcsolatban pedig a lizing@kh.hu e-mail címre. Elnézést kérünk még egyszer, ha kellemetlenséget okoztunk Önnek.
Üdvözlettel:
K&H
Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2010.05.13. 11:08:46
Aki meg a 20millás kocsi vs 100ezer önrészt írta, még sosem látott casco-t. Az önrész 100ezer VAGY 10%, amelyik a nagyobb (gyk. 20 millánál 2milla).
siner 2010.05.13. 11:25:58
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.13. 14:35:11
Ha én KH-ügyfélszolga lennék elintézném az ugyet házon belül, bizonyára megtalálhato mindn papir ami szükséges
Aztán levél a kliensnek, fáraggyon be idde NagyIrénkéhez és zárják le az ugyet
Persez NAgyIrénkét elöször tájékoztatni, nehogy ne tudjon semmiröl/szokás szerint/