A magyar társadalmat legkevésbé jellemző erény a szolidaritás. Ez a ridegség igaz természetesen a fogasztókra, így a Naiv Ügyfelekre is. Gábor például nem kegyelmez az érintőképernyővel hadakozó nyugdíjasoknak, csak remélni tudom, hogy ötven év múlva nem róla írnak nagyon hasonlót a Homárnak, csak érintőképernyő helyett teleportáló kabinnal. Gábor amúgy azért ilyen csípős, egészen az anyázásig, mert a darabra árult gyümölcsöt is le kellett volna mérnie, de ő nem tette. Tanulságos történet alant:
A minap szembesültem az Auchanban azzal, hogy az eddigi a-zöldségosztály-közepén-főállásban-zöldségmérő-ember pult helyett érintőképernyős csináld magad mérlegeket tettek ki, így hasonlóan a Sparhoz vagy a Match-hoz, mindenki magának kell, hogy lemérje az árut.
Ebből több kellemetlenség is adódik.
Minden tiszteletem a becsületben megőszült nyugdíjasoké, de tekintettel arra, hogy túlnyomó részük csekély mértékben vagy egyáltalán nem hajlandó megszokni a távirányító után következett elektronikus kütyüket, továbbá hogy a vásárlók 80%-át az ő társadalmi rétegük teszi ki, a 8-10 mérleg mindegyikénél perceket kell várni, míg az ember sorra kerül. (Mindenki ismeri a "néni tetriszezik az ATM-mel jelenséget. Ez hasonló, csak itt először fejvakarva konstatálják, hogy bakker, képernyő van, de gombok nincsenek.)
Ez még hagyján, de mindemellett bevezették azt az elmebeteg rendszert, hogy a darabra árult zöldségeket és gyümölcsöket is "le kell mérni". A gyakorlatban nem tudtam megtapasztalni, hogy ez mit jelent, nyilván be kell nyomkodni a mérlegen, hogy adjon egy vonalkódot.
Na most az a baj, hogy erre semmilyen jól látható tábla nem figyelmeztet. Nyilván nem én vagyok az ultrahülye, mert a pénztárnál előttem hárman is ugyanezt szopták be. A pénztároskislány blazírtan közli a darabos ananász/uborka/saláta/kismacska láttán, hogy "nem mérte le.", majd szépen lerakja maga mellé a földön lévő kisrekeszbe.
Anyád.
Üdv,
Gábor
eml 2010.05.31. 00:38:32
És nem csak a nyuggerek, a hétvégén jómagam is elbizonytalanodtam.
Van némely Ósanban az árufelismerő. Ráraktam 1 répát, 2 almát (igen, olyan alakban) és kiírta hogy leveszöldség vagy banán, válasszak. Az a nagybevásárlás jó volt, végigröhögtem, a feleségem szerint hülye játék, bár jobban szórakoztatott mint a 23 felpróbált cipőjéről egyenként véleményt mondani.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 00:38:48
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 00:41:12
Nyugalom!
Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2010.05.31. 00:45:49
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 00:46:06
a TE anyád Gábor!
"A gyakorlatban nem tudtam megtapasztalni, hogy ez mit jelent, nyilván be kell nyomkodni a mérlegen, hogy adjon egy vonalkódot."
Ha fiatal létedre nem tudod, hogy le kell mérni, ahol nincs eladó, akkor menj vissza az I.sz-ba, ne a nuggert ekézzed
Ráteszed a zöldséget, megnyomod a megfelelő jelzéssel ellátott gombot és kiadja a cimkét
Erre már az űrkisérletben résztvevő majmok is képesek voltak
Ha játszol a mérleggel legközelebb, leverem a kezed.
ghck 2010.05.31. 00:50:44
Na ilyenkor hagynám ott az összes szart, amit addig összeszedtem, a futószalagon. *Aztán* anyád!
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 01:02:25
Nézem a majmokat, ahogy a képernyőt nyomohatják az eltűnt szánjegyek sorrendjében baromi gyorsan. Lassan se tudnám utánuk csinálni.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 01:03:31
laskagomba 2010.05.31. 01:14:03
Ejnye, ilyen későn személyeskedni, ráadásul oktalanul? Mondj már egy boltot lécci, ahol le kell mérni (?) a darabárut! A posztoló ebben pont nem hülye. Ha az Auchan vonalkódot akar, akkor csomagolja a darabáras termékeit. Szerintem neked is bebaszna, ha holnap vígan mennél 5 zsömlével a pénztárhoz, és kis kosárba tennék azzal, hogy hülye vagy, miért nem mérted le?
Rot 2010.05.31. 01:14:48
ormotlan 2010.05.31. 01:25:38
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 01:27:00
mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.05.31. 01:27:51
az eredmények kb. 90 és 94 deka között szórtak, na, ilyenkor mi van?
AvgDvl 2010.05.31. 01:27:57
Én egyszer otthagytam a teljes bevásárlást a futószalagon, mert a büdös gyökér csak akkor közölte, hogy zárva van és takarodjak másik pénztárhoz, amikor már kipakoltam mindent. Végülis nem én vagyok az áruházért, hanem fordítva.
boomonk 2010.05.31. 01:30:11
- kettő lett. maradhat?
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 01:32:00
Én, oktalanul személyeskedek??
Hogy fejezi be Gábor a posztját?
"Anyád"
Áteleneenhozzánk van/volt egy Rocsild, ott már nagyon régen le kellett mérni
a zöldséget
Bp. Marx-tér aluljároban valami nagy áruház, ott is, Rózsadomb -Rózsakert, ott is
Rá a mérlegre, képes szimmbólum megnyom, etikett kijön, ráirva az ár és milyen zöldség/gyümölcs
Tehát ha a kaprot nyomod az almára lebuksz
Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.05.31. 01:35:07
Az ilyen helyeken mindenen spórolnak, gondolom, azt is kiszámolták, hogy a mérőember helyet olcsóbb a mérleg, még az így (a sok vicces vásárló által) könnyebbre mért árukkal együtt is kisebb a veszteség.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 01:36:24
És hozzátenném...
aki nuggerezik , az beszélgessen el elöször a szülei/nagyszüleivel és nevezze azokat nuggernek
A nuggerek felnevelték Gábort és gondolom nem nevezték szaros pöcsnek, még ha az is volt csecsemő korában.
Adjunk több tiszteletet az öregeknek!
AZok is voltak örjöngő fiatalok a beat korban, de remélhetőleg Gábort is félrelökik majd a fiatalok, márha megéri azt a kort.
boomonk 2010.05.31. 01:36:48
ha egyszer ki van írva, hogy 1 db mennyibe kerül, akkor az súlyra való tekintet nélkül kerül annyiba. mégis mi a búbánatnak mérném le, ha erre semmi/ senki nem hívja fel a figyelmem, és soha sehol nem kellett eddig az ilyen típusú árut mérlegelni
CsárliFirpó 2010.05.31. 01:37:36
Olyan hulladék, külföldön állati takarmánynak sem adott zöldség-gyümölcs amit az Auchan árul az nincs máshol. Tapasztalataim szerint nincs még egy bolt ahol ennyire semmibe vennék a magyar vásárlót e területen. Nem hiába, franciák...
Másrészt mennyivel okosabb dolog, hogy pl. a Tesco-nál a pénztárgépekbe van beépítve a mérleg, ahol egyből megállapítja az ilyen áruk árát is.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 01:40:10
Csúsztacc!
Zöldségnek nincs darabára, mint a zsömlének
Nem sokat vásárolsz ha igy érvelsz
ADLON 2010.05.31. 01:43:43
boomonk 2010.05.31. 01:44:38
ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna...
darabáras pl.:
- kígyóubi (szezon után)
- hónapos retek (szezon elején)
- fekete retek (szinte mindig)
- ananász (gyakran)
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 01:44:52
Látom nem érted
Ha ki van irva hogy 1db. akármi 10Ft, akkor nyilván nem kell lemérni
Ha az van kiirva "akármi 10Ft/kg" akkor le kell mérni, ha egy darabot is veszek
Két bolt van a közelemben
Narancs tálcán beárazva, nemkell mérni
Narancs ömlesztve a rekeszben, le kell mérni és az etikettet rátenni
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 01:46:44
lásd alattad
:)
boomonk 2010.05.31. 01:48:19
te nem érted. itt az a szitu, hogy ott van a karalábé ládában, ki van írva xx/db.
de az óssánban ezt rá kell tenni a mérlegre, nem lemérni, csak a vonalkód miatt.
viszont erre nem híjják fel a figyelmet
El Argentino 2010.05.31. 01:51:34
Nekem meg várni kell a pénztárban, mert az ilyen emberek nem tudnak rendesen gondolkodni/nem figyelnek és rögtön a nyuggereket, melósokat, politikusokat, űrhajósokat kezdik el blogolni, hogy nem értik a mérleg működését.
El Argentino 2010.05.31. 01:54:05
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 01:58:50
:)
Ósanban és kültelki társaiban nem jártam még
Lehet, a vonalkódbeolvasásért kell a pénztárosnak, hogy ne kelljen +jegyeznie 1000 változó árat
Egyszerübb a vevőre bizni, mint bematricázni egy kamion uborkát
boomonk 2010.05.31. 01:58:51
nekem így jött le a probléma. mivel Gábor előtt (mint írta) hárman is így jártak, nem csodálkoznék, ha ez lenne a poszt helyes olvasata
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 02:00:02
boomonk 2010.05.31. 02:00:33
Megdobbent 2010.05.31. 02:13:47
Hajhaj, 10 ev mulva en is ott fogok allni az genetikai mintavelelo nuklearis baszas elott tanakodva, es rolam is szuletnek ilyen postok, azzal a kulonbseggel, hogy ez lesz a vegen:
"Es az idegbeteg, szakadt nyugger erre ugy pofanbaszta a szemet penztarost, hogy az atesett a fulkejen"
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 02:15:57
A kilövôbázis hívja ôket:
- Majom 1, majom 1, jelentkezzen. Közölje feladatát:
- Jelentkezem. Feladatom az egyes, kettes, hármas, négyes gombokkal irányítni az úrhajót.
- Majom 2, majom 2, jelentkezzen. Ismételje el ön is a feladatát.
- Majom 2, jelentkezem. Feladatom az ötös, hatos és hetes gombokkal tudományos kísérleteket végezni.
- Örmester, örmester, jelentkezzen, és ismetelje el ön is a feladatát.
- Jelentkezem. A majmokat naponta háromszor megetetni, a gombokhoz nem nyúlni.
Megdobbent 2010.05.31. 02:16:51
Xezs 2010.05.31. 02:27:38
Ettől függetlenül a megoldás az lett volna, hogy odamenni, gyorsan benyomkodni neki amit kell, aztán aviszontlátásra, kérjük a következőt.
Azzal amit itt valaki említett viszont nem értek egyet, hogy futószalagon hagyni az árut. Ez olyan prosztóság. Nyilván extrém esetben elfogadható, de amiatt hogy későn szólt nem igazán. A pénztárosnak is lehet szar napja, ő is lehet bamba.
reccs 2010.05.31. 02:30:49
Hiába, a jó magyar rovarirtószer + kitudjamégmilyenvegyszer zamatának nincs párja.
Megdobbent 2010.05.31. 02:48:03
gabest1 2010.05.31. 02:49:05
trickortreat 2010.05.31. 02:54:14
Egyebkent gyors is, persze azert is mert minden penztar nyitva van mindig.
Egyebkent az ATM-mel tetriszeziken azert jot rohogtem :D, mondjuk en nem leszek duhos rajuk de ez azert vicces volt :D
2010.05.31. 03:02:18
Nem kötelező pénzt kapni, ugye
vizsla_barat 2010.05.31. 03:40:47
nem beszelve a penztarosnelkuli penztarrol.
ja es erintokepernyot kell alairni,nem egy fecnit.
Harald hardrode 2010.05.31. 03:49:14
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.05.31. 04:38:27
romesz 2010.05.31. 04:49:36
bakaruhában 2010.05.31. 04:57:20
bakaruhában 2010.05.31. 04:58:25
ergerberger 2010.05.31. 05:23:07
Nem kúrnám őket!
Habár az a javukra írható, hogy nem fogaznak.
BKV reszelő 2010.05.31. 05:40:02
Tökiböki 2010.05.31. 05:47:49
Mylady 2010.05.31. 05:48:38
1. az auchanban jóideje az a rendszer, hogy magadnak kell lemérni az árut
2. a darabárast is jóideje le kell mérni, erre általában jónagy táblákkal hívják fel a figyelmet
3. ha a pénztárban azt mondják, hogy nem mérted le, akkor meg kell őket kérni, hogy hívjanak valakit, aki elmegy és leméri
állni fog a sor és anyázni fognak (a mögötted állók), de meg kell mondani, hogy "nem baj, ráérek, kivárom"
4. a rendszer annyit változott nemrég (hónapkkal ezelőtt), hogy újfajta mérlegek vannak
érintőképernyős, ráadásul nagyobb képek vannak, ami szerintem pozitív
és a korábbi színezett területek helyett minden áru minden mérlegen lemérhető
ami negatív: csoportosítva vannak az áruk, azaz nem azt kell megnyomni, hogy "banán", hanem előbb csoportokat
kb: citrusfélék - banánok és narancsok - banán (nem emlékszem pontosan)
5. a "nyuggerekhez" meg: én ha azt látom, hogy tanácstalan valaki, akkor odalépek és segítek
megnyomom a gombot, elmondom neki, hogy működik stb
(az első alkalommal, mikor ezt a mérleget láttam - pár napja működhetett - kb 5 embernek mutattam meg, hogy működik, mert pont ott voltam, ők meg nem értették)
a sor is gyorsabban megy, az illető is örül, én meg jobban érzem magam, mert talán kicsit jobb lett a világ
talán a kedves posztoló is megtehetné az anyázás és nyuggerezés helyett
Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.05.31. 05:49:23
Hát mit gondoltál te szánalmas köcsög, hogy majd a darabáru ingyen elvihető?
bakaruhában 2010.05.31. 05:55:43
bakaruhában 2010.05.31. 05:58:28
Előbb gondolkodni kéne okoska, utánna becsmérelni. De a magadfajta szolgaélek (ezek szerint), még örül is, hogy szopatják.
Mylady 2010.05.31. 06:14:38
nem védeni akarom az auchant, de a zöldségeknél gyakorlatilag folyamatosan van kint eladó/árufeltöltő, aki segít, válaszol stb
a pénztárnál levő mérleggel nekem egy bajom van: szeretem tudni, mennyit veszek és az mennyibe kerül
már a pénztár előtt, mert akkor esetleg tudok korrigálni rajta
a tescos módszer leginkább arra kényszeríti a vevőt, hogy többet vegyen biztos, ami biztos alapon, nehogy a pénztárnál derüljön ki, hogy kevés
(igen, tudom, hogy elvileg van mérleg a vevőknek is, de nekem még nem sikerült találni)
WonderCsabo 2010.05.31. 06:17:38
putyim 2010.05.31. 06:25:12
Disznó Úr 2010.05.31. 06:29:46
Szégyenkezve vallom be, hogy ennek ellenére én is szembesültem a múlt héten az új rendszerrel. Biztosan nagyképűnek fog tűnni, de azért elég könnyen sikerült megbirkózni vele.
Viszont: előttem egyáltalán nem nyugdíjas, hanem két 30 körüli ember is üres tekintettel bámulta a képernyőt. Fél perces lefagyást után segítettem neki és a mérlegen heverő répájára tekintettel megnyomtam a zöldségfélék, majd a répák, ezt követően pedig a sárgarépa gombot.
A lakosság jelentős része funkcionális analfabéta (ezt nem én mondom), nem tud értelmezni egy egyszerű levelet, vagy számlát sem.
Ez lehet az oka, hogy nehezen megy a dolog és úgy látszik nem is annyira "nyugger" kérdés.
Énbagoly 2010.05.31. 06:30:45
mindegykivagyok 2010.05.31. 06:32:17
bakaruhában 2010.05.31. 06:35:03
Szerintem, ha van megoldás (van), akkor nem szabadna szívatni, csuklóztatni a vásárlót, az eladók dolgát áthárítani rájuk. Lehet, hogy drágább az a fajta pénztárgép, de hosszú távon megéri, az biztos.
bakaruhában 2010.05.31. 06:39:00
Ezzel eggyütt én is inkább a piacon vásárolok, húst meg zöldséget-gyümölcsöt, csak nincsenek önbecspási hajlamaim.
Mylady 2010.05.31. 06:39:09
egyszerűen nem volt kint mérleg
lehet, hogy mindenhol van, de ott nem volt
az intersparban, ahol rendszeresen vásárolok, van egy eladó a pult mögött és leméri amit odaviszel
ott meg rendszeresen várni kell, míg előkerül, mert szinte sosincs a helyén
az sem jobb
pénztárnál lévő mérleggel még csak a tescoban találkoztam
Mylady 2010.05.31. 06:41:23
kérek egy kiló krumplit, biztos hogy lesz benne rohadt is, ami majd otthon derül ki
akkor is átvernek, ha 2-3 ezer forintot otthagyok egy árusnál
arról nem is beszélve, hogy sokszor tökugyanazt árulják, mint a hiperekben, csak más áron (olcsóbban/drágábban, mikor hogy)
bakaruhában 2010.05.31. 06:45:17
Van megoldás, hogy ne a vásárlóra nyomják a feladataikat, mégsem használják. Nekem ez nem tetszik, mint vásárlónak. Ha meg nem tetszik, nem vásárolok ott. Vonja le mindenki a következtetést, mi jobb annak, aki nekem el akar adni. Biztos nem vgyok egyedül.
Anatómus 2010.05.31. 06:46:57
Talán baj van a szemüvegeddel (esetleg a szemléleteddel), nem az a hülye, aki segít a többieken, hanem az a halálfaló, aki nem. Tény, hogy kevesen gyakorolják manapság a szolidaritás, szeretet, türelem, figyelem stb erényét és hát ezért ilyen zord a világ. Mert ez a folytonos, na haladjunk kérem, aki hülye kimarad, és hogy ki a hülye, majd én megmondom mentalitás ártalmas. Még akkor is, ha közben az Auchant kell ízekre szedni (arctalanul). Szóval,
ne akard lebeszélni Myladyt, ha segíteni akar valakinek, mert Ő teszi helyesen, azok, akik meredt szemmel idegeskednek az öregeken/egyéb ügyetlen felhasználón keveset tesznek azért, hogy kellemesebb legyen a környezetükben élni. És ezt sem volna szabad elfelejteni, mert a káromkodós csapkodós figura nagyon proli viselkedés.
Mylady 2010.05.31. 06:49:47
kevesebb ember, nyilván nincs is olyan kiszolgálás, szakértelem, mint egy szakboltban pl
minden boltnál megvan az a vásárlóréteg, akire épít
ha nem tetszik, hogy nem foglalkozik veled az eladó, akkor keresel egy olyat, ahol igen
Mylady 2010.05.31. 06:51:01
mindegykivagyok 2010.05.31. 06:52:28
tipusu helyeken! Most valamit vagy darabra
àrulnak(akkor nincs köze a sulyhoz,vagy sulyra àrulnak,akkor meg nincs köze a darabhoz!)Ez még nemjutott senkinek az eszébe?
Roy 2010.05.31. 06:53:54
bakaruhában 2010.05.31. 06:56:43
Én arról értekeztem, kinek a feladata mi egy eladó-vevő viszonyban. Meg arról, hogy szolgalélek kell ahhoz, hogy ingyen átvállald a más feladatát, hogy neki nagyobb haszna legyen.
Viszont, ha egy nyugger megkér vegyek le valamit a polcról mert nem éri fel, vagy olvassak el valamit mert ő nem tudja, vagy akár segítísek neki megmérni valamit megteszem. Csak én tudom, nem az én dolgom lenne, mert ott bizony kellene eladóknak lenni, de nincsenek,mert kell a nagyobb haszon a tulajdonosoknak. Nálunk a sparban panaszkodott egy ismerős eladó, hogy nem vehetnek fel új embert, pedig néha olyan sorok állnak, hogy az már valóban bosszantó és messze nem csak csúcsidőben. Dehát, amig a vevőknek ez is jó, mert megszokták a bolsik alatt, hogy szívatják őket, addig így is lesz. Nem véletlen, hogy Ausztriában, Németországban, ugyanazon áruházakban olcsóbban tudsz bevásárolni, mint itthon. Itt minden eltűr a vásárló, arra idomították. Ő meg idomul.
Szóval idézz, ha már becsmérelsz!
bakaruhában 2010.05.31. 06:58:27
Greg Popafox 2010.05.31. 06:59:37
cicmen (törölt) 2010.05.31. 07:01:17
bakaruhában 2010.05.31. 07:02:10
www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.05.31. 07:03:37
Mylady 2010.05.31. 07:05:18
ebben elég sokminden benne van, nem csak az embereken spórolás
mindegykivagyok 2010.05.31. 07:07:04
jàrniuk,mint 30 évvel ezelött?Ajjaj..!
Dr.Traktor 2010.05.31. 07:09:29
hogy egyeseknek semmisejó...
irgum-burgum
bakaruhában 2010.05.31. 07:09:40
bakaruhában 2010.05.31. 07:11:42
tocibacsi 2010.05.31. 07:12:02
Mondok jobbat: én jóval régebben találkoztam ezzel a baromsággal b.örsi osanban. Az hagyján, hogy le kell "mérni", de amien ordenáré hangnemben ezt a pénztáros a vevővel "közölte"... nem hogy kioktató volt, hanem egyenesen tapló. Épp csak le nem hülyézte...
Továbbá én sem látom a rációt ebben. 2x áll sorba az ember, lehetőséget ad lopásra is, és mostantól minden uborkához megy egy vonalkód ahelyett, hogy a kassánál lenne egy kis tábla tele vonalkóddal, mint ahogy egy csomó helyen ez amúgy működik. Tecsóban is...
cicmen (törölt) 2010.05.31. 07:16:58
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.31. 07:22:38
Egyébként kérdés, van-e a mérleg mellé valami használati útmutató kirakva, mert ha nincs, akkor hibásan járt el az áruház.
Ja és mielőtt a postoló meglepődik : a Tuskóban nincs ilyen mérleg... Eddig az a legnormálisabb megoldás, hogy a pénztárpultban van a mérleg, így nem kell a vásárlónak vonalkóddal játszania.
batmann 2010.05.31. 07:26:41
Egyéves Önkéntes 2010.05.31. 07:27:53
Egyáltalán hogy fér el azon a vonalkód?
batmann 2010.05.31. 07:28:05
cicmen (törölt) 2010.05.31. 07:29:59
batmann 2010.05.31. 07:32:37
Lúdtalp 2010.05.31. 07:34:38
viola narvilly 2010.05.31. 07:35:06
Mivel akkor megtanultam, hogy mindent le kell mérni, az előre kimért (2 kg-osnak árult) krumplit is rátettem a mérlegre. Azt végülis nem kellett lemérni, viszont a súlya is kiderült, 1,54 kg...
Mitévő Légy 2010.05.31. 07:41:48
cicmen (törölt) 2010.05.31. 07:44:22
cicmen (törölt) 2010.05.31. 07:46:57
konigjanos 2010.05.31. 07:48:17
Hipp 2010.05.31. 07:54:52
ignotus87 (törölt) 2010.05.31. 07:56:21
Tron65 2010.05.31. 07:56:21
A zöldséges részen ennek ellenére úgy 5-6 fős sor állt a mérleg előtt, pedig ki volt írva elég nagy betűkkel: CSAK ELLENŐRZÉSRE!
batmann 2010.05.31. 07:58:01
krj 2010.05.31. 07:59:13
egyébként nem értem, hogy miért nem váltanak a pénztárnál történő mérésre és egy ellenőrző mérlegre a zöldséges részlegen. illetve tudom, mert drága.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 07:59:24
krj 2010.05.31. 08:01:00
cicmen (törölt) 2010.05.31. 08:02:47
juhaszvik 2010.05.31. 08:05:40
mi az a csuklóztatás?
miért kell a címben nyuggerezni?
miért kell nyuggerezni?
mi az, hogy darabra mért árut lemérni? van egy gép, ami megszámolja? vagy én ütöm be, hogy a 7 kókuszdió, az 7? akkor miért hívjuk lemérésnek?
cicmen (törölt) 2010.05.31. 08:08:20
belekotty 2010.05.31. 08:08:34
l. 2010.05.31. 08:10:15
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 08:10:27
@cicmen: ebben mondjuk igazad van. néha nekem is fél percig tart megtalálni egy zöldséget, mert van a kijelzőn ezerféle zőccség, de egy normális zöldpaprika felirít sehol. és a zacsit még a kifliknél se lehet találni. ha szólok az áruházi alkalmazottjának, hogy találjon már nekem zacskót, akkor "nemláccaszemedtőől?".
@ColT: igen bizony. a pénztáros - ha van annyi esze - a megfelelő zöldség/gyümölcs kategóriát üti be a gépbe, a kasszáspult mérlege pedig megmondja, mekkora a tömege a cuccnak. aztán máris jön a vonalkód. ez kb 5 másodpercig szokott tartani. néha előfordul, hogy egy nyugger van a pénztárnál ;P és akkor visszatérünk az időelbaszó probléma gyökereihez.
mellesleg az aldiban biztosan nincsenek ilyen problémák. miért nem jártok oda?
zöldséget és gyümölcsöt pedig illik őstermelőtől venni! ott aztán se mérleg, se nyugger!
MissMarple 2010.05.31. 08:23:36
blackfoot 2010.05.31. 08:28:38
SimonG 2010.05.31. 08:32:16
Kb. ahányszor megnézem a számlát az Auchanban, valamit drágábban ütöttek be. Nézzétek meg mindig a számlát. Az Auchan mindig megpróbálja átvágni az embert. Sosem véletlenül olcsóbb a kiírtnál hanem drágább.
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.31. 08:33:49
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.31. 08:35:11
cicmen (törölt) 2010.05.31. 08:37:03
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.31. 08:37:48
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.31. 08:39:23
Mellesleg belehaltál volna, ha elengeded?
cicmen (törölt) 2010.05.31. 08:41:00
EvangelineS (törölt) 2010.05.31. 08:42:14
ha meg a nyugdíjast nincs kedved kivárni(néha nekem sincs,nem bűn ez),akkor menj oda és segíts neki.mindketten jól jártok és még kedves is leszel.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 08:42:38
facebookosoknak ajánlom:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=116231981748907
GZoli 2010.05.31. 08:44:14
Mylady 2010.05.31. 08:46:59
egyébként hidd el, engem is kizsigerel
voltak olyan évek, amikor simán dolgoztam napi +két-három órát
hiába tartott a munkaidő fél ötig, sokszor nyáron sem tudtam elindulni haza sötétedés előtt
sokszor az ebédem egy péksüti volt, amit a számítógép előtt, munka közben rágcsáltam el
és mindezt úgy, hogy nem fizettek egy fillérrel sem többet, mint a 8 óra
tudod, hogy egyszerű beosztottként hányszor dolgoztam hétvégén? miközben a főnököm otthon lóbálta a lábát?
de volt olyan is, hogy a cég pénzén "csapatépítő kiránduláson" volt az egész főosztályunk, ahova engem nem vittek, mert addigis inkább dolgozzak
(nem, nem akartam csapatot építeni, csak a kontraszt kedvéért említem)
és még sorolhatnám
de nem sírok, ez a munkám, én vállaltam
csak azért említem, mert engem valahogy sosem sajnál senki, hogy milyen szemét a munkáltatóm, hogy így kizsigerel
Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.31. 08:48:51
Szerinted apád-anyád, ha megérik az öregkort, nem válhatnak ilyenné? (azt fel sem tételezem, hogy te megéred, mert az ilyen korcsoknak, amilyen te is vagy, még az átlagosnál is kisebb az esélyük a hosszú életre. :D )
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 08:50:32
Na jó reggelt
Fel kellett ébrednem és idejönni történelemórát tartani bakaruhábannak
Ugye te nem a Kodály-módszer szerint tanultad az éneket, a szolmizációt?
Tuttam!
ÉrtEDE miért mondom?
SimiTomi 2010.05.31. 08:51:02
Főleg a "nyuggerek", akiknek kicsit tovább tart felfogni az új dolgokat, meg megérteni, mert hát nem akarja elcseszni a szerencsétlen, bizonytalankodik, és hát tényleg, érintőképernyő meg minden.
Persze ez mondjuk egyáltalán nem azért van, mert nem HAJLANDÓAK megbarátkozni a távirányító óta semmilyen elektronikus kütyüvel. Remélem, mögéd is odaáll majd a mérleg mögé egy három évvel fiatalabb izága okostojás, aztán megkapod a magadét.
Egyébként pedig a termék ára mellé nagy betűkkel oda van írva, hogy a darabra vásárolt terméket is le kell mérni. Csak figyelned kellett volna.
zépont 2010.05.31. 08:52:35
MosoMasa 2010.05.31. 08:52:37
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.31. 08:53:21
Megannyi FONTOSCH kérdésEDEt ez mind-mind felülmúlja...
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 08:54:08
"én ha azt látom, hogy tanácstalan valaki, akkor odalépek és segítek"
Mennyímá', ekkora szívvel minek jársz ide?
Méghogy segiteni!
:))
bakaruhában 2010.05.31. 08:55:21
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 08:56:05
ha nem lenne korjelenség a bunkó és idegbetegmód mások szapulása, simán csak röhögnék ezen az agyas posztolón, és a "felháborodásán"; de mára már tényleg (nagy) többségben ilyen emberszerű létformák vannak mindenütt..
türelmetlenek, értetlenek. (leszólja a "nyuggereket" - akikből a nagy többség bizony a gondoltakkal ellentétben mégis végigdolgozta az életét, szarabb munkakörülmények között mint manapság, és mellette etette a következő (de)generációt.. a neveléssel már gondok voltak, de ennyi barom, mint jelenleg biztosan nem volt.. igaz hát, hogy 1 bolond 100at csinál..)
a valóban hülye, szemét nyugdíjassal (aki nem a kor miatt lett csak hülye vagy bunkó, ha egyáltalán) nem szúr ki a hasonló módon viselkedő "fiatal". a normálissal viszont igen.
ha nem szakmábavágóan érted a mikró a dvd-lejátszó, a taccsszkrínes kijelző működési elvét akkor se "ugassá", ha ugyanezt nem értik az idősebbek.. te nagyon hülye..
2010.05.31. 08:57:02
fejből kéne nyomnia a 13 jegyű vonalkódokat ? Ami nincs felcimkézve, azzal nem tud mit kezdeni a pénztárgépe és ő se.
Azért blazírt mert naponta 500 ilyen gyökér vásárló van, aki nem képes felnőni a kor szinvonalára és felcimkézni egy karalábét.
welcome to the XXI. century. marsutazást nekik asz köll.
bakaruhában 2010.05.31. 08:57:02
cicmen (törölt) 2010.05.31. 08:57:10
magyar-magyar szótár 2010.05.31. 08:57:52
Vagyis "ki a felelős?" az a barom pénztáros, az! :)))
bakaruhában 2010.05.31. 08:58:03
viragimado 2010.05.31. 08:58:27
Paraszt dolog ezt a kifejezést használni.
A posztíró számára van megoldás, menjen piacra. Ott jobb árút kap, és nincs érintőképernyő. Nem siránkozni kell, hanem tenni ellene valamit. Ha nem lenne akkora bunkó, akkor esetleg segítene annak, aki nem boldogul olyan könnyen a mérleg kezelésével, de ehhez némi intelligencia is kellene.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.31. 08:59:14
Magg (törölt) 2010.05.31. 09:00:14
2010.05.31. 09:01:37
Magg (törölt) 2010.05.31. 09:02:24
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.05.31. 09:04:56
Magg (törölt) 2010.05.31. 09:06:00
"...a darabra vásárolt gyümölcsöt is le kell mérni...
Hát mit gondoltál te szánalmas köcsög, hogy majd a darabáru ingyen elvihető?..."
Sztem te vagy szánalmas! Már miért gondolná bárki, hogy ingyér' van?
A darabáru az azért darabáru, mert van egy adott ára.
Minek lemérni?
A 23 deka is ugyanúgy 56 ft lesz, mint a 27 deka.
Érdekes módon a tecsóban ezt nagyon jól meg tudták oldani....
viragimado 2010.05.31. 09:06:02
cicmen (törölt) 2010.05.31. 09:06:36
bakaruhában 2010.05.31. 09:06:46
A csapatépítést ne sajnáld, baromi unalmas, ha elmúltál huszonöt és van családod. Én soha nem is szervezek már ilyet az alakalmazottaimnak (az első két alkalom untig elég volt, sőt , a visszakérdezésből megállapítpottam), igaz nem is dolgoztatom őket halálra. Viszont elvárom (így már teljes joggal), hogy mindig a lehető legjobban végezzék a munkájukat és nagyon keveset hibázzanak. Úgy is van.
2010.05.31. 09:07:13
Már így is egy dolgozóra 6-7 eltartott jut, aki számára teljesen idegen ember, hisz a TB levonás révén a nagy kalapból minden nyugdíjas elviszi a pénzt, függetlenül attól hogy felnevelt-e egyetlen gyereket is, aki most majd segítené őt.
És ez a dolog még rosszabb lesz.. én nem szeretném megélni a nyugdíjas éveket, mert általános társadalmi közútálat fogja kisérni őket. Arról nem is beszélve, hogy az állami fix nyugdíj meg fog szünni mert képtelen lesz a társadalom kitermelni ezt a pénzt.
bakaruhában 2010.05.31. 09:07:41
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.31. 09:07:53
Primitív, ugye?
cicmen (törölt) 2010.05.31. 09:09:57
viragimado 2010.05.31. 09:10:01
Mondjuk Tescoba be sem teszem a lábam. Egyszer voltam, annyi elég is volt!
Mindenkinek adott a lehetőség, hogy ezeket ott vegye meg, ahol érdemes, a piacon.
A sok, külföldről éretlenül behozott, kényszerérett, hűtőházban tárolt, és kitéve órák alatt rohadni kezdő termékeket minek megvenni?! Láttam már, hogy néznek ki ezek. Még kiválogatva sem tudtam volna venni belőlük.
bakaruhában 2010.05.31. 09:10:16
bakaruhában 2010.05.31. 09:11:36
viragimado 2010.05.31. 09:12:55
Magg (törölt) 2010.05.31. 09:13:36
"..fejből kéne nyomnia a 13 jegyű vonalkódokat ?..."
Ismétlem, a Tesco-ban ezt simán megoldották és nem kell 13 jegyű kódokat írkálni a pénztárosnak.
Az Osan a jól működő dolgokat átvehetné az ellenfeleitől.
viragimado 2010.05.31. 09:14:05
bakaruhában 2010.05.31. 09:17:07
Aki minden szarra túlérzékeny, az inkább kezelesse magát! Vagy ne viselkedjen úgy, hogy sértőnek érezhese, ha hozzászólnak!
Az intelligenciámról meg annyit, hogy staisztikai tény, nincs egy százalék esélyed, hogy a te intelligenciád magasabb legyen mint az enyém. Méretted te már egyátalán, vagy félsz, hogy kiderül az igazság? A viselkedés és az, hogy mely szavakat találod sértőnek, nagyon nem intelligencia függő, mégha te azt hiszed a neveltetéssel az intelligenciát szívod magadba.
Magg (törölt) 2010.05.31. 09:17:31
bakaruhában 2010.05.31. 09:19:42
Stupidella 2010.05.31. 09:20:16
Egyébként még így is van felkészült pénztáros, aki a biztonság kedvéért betáraz magának az aktuális vonalkódokból, de ez nem volna kötelessége.
blackfoot 2010.05.31. 09:20:44
szinte megkonnyeztet ez a hosies kiallas szegeny szerencsetlen emberekert:( megijjet... de szerintem te az a fajta kocsog vagy aki egy dobozban el valami fasza helyen a vilagrol meg csak a mediabol hall
viragimado 2010.05.31. 09:20:59
bakaruhában 2010.05.31. 09:22:43
sarius 2010.05.31. 09:23:53
viragimado 2010.05.31. 09:24:19
viragimado 2010.05.31. 09:25:21
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 09:30:54
Höhö!
Mer'hogy a Kodály körönd volt anno a Hitler tér és nem a mai Nyugati
Tuttam hogy a Marx-ra valaki rácuppan
:))
bakaruhában 2010.05.31. 09:31:02
Egy utolsó tanmese kizárólag neked: Egyszer vagy öt évig dolgozott nálam egy szerencsétlen pára, aki gyakorlatilag semmit nem tudott egyedül megcsinálni. (A szüleivel valamikor a bolsik alatt együtt dolgoztam, ők kértek és meg megtettem.) Na ennél a szerencsétlennél udvariasabb halkszavúbb, tiszteletudóbb arcot, nehéz lett volna találni. Ezek után, kimondhatjuk, hogy egyértelmű az összefüggés az intelligencia és a kedvedre való viselkedés közt. Nem?
bakaruhában 2010.05.31. 09:31:58
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 09:33:03
1, általánosan nyuggerezni bunkóság. aki ezt teszi az süvölvény.
2, darabszámos terméket azért kellhet címkéztetni, hogy ne a kasszánál kelljen a sorbéli várakozást növelni azzal, hogy a pénztáros számolgatja, meg kérdezgeti, hogy "5 darab mandarin?" vagy "23 mákszem?"
3, vagy akár tökölni azzal, hogy kipuskázza (az ársasoló visszarohangálást nem is említve) a rengeteg csomagáras paradicsom közül, hogy a spanyol koktél elsőosztályút vagy a görög mutáns harmadosztályút akarja a parasztkolbász mellé vacsorálni a kedves vásárló(fej).
4, Kulics: nincs túl sok nyugdíjas. túl kevés fiatal van. nem szívatásból, meg önszívatásból. csak ennyit tudtak becsülettel etetni. az idősebb korosztály már megtette a magáét, a fiatalság még nem! tacskök ugatják mi az élet? nemár.. (kicsit utánaszámolsz az fog kijönni eredményként, hogy amit befizettek, ledolgoztak, leadóztak, annak a töredékét nem kapják vissza (mert nem élnek annyi ideig, amíg aktívként befizettek).. felélte a következő generáció.. ami nem hibája senkinek, ilyen anyagias korban élünk. de ha valkinek a dicsősége, hogy van következő generáció akkor az az övéké. akkor sem illik jártatni a lepénylesőt, ha majd ugyanannyit letett az asztalra a fiatalabb korosztály is.)
Hozzá Szóló 2010.05.31. 09:33:22
Azért ez egy igen jópofa tendencia. Mert nem csak a nyuggerek bénáznak, hanem a fiatalabbak is.
Ilyenkor kell, hogy eszébe jusson mindenkinek, hogy mennyire kell leépíteni a közigazgatást :)
Majd, amikor a sok csúnya drága közszolga helyett érintőképernyő lesz, meg "nyomjamega zegyes gombot, ha répát akar venni" akkor majd lehet, hogy rájönnek sokan, hogy jobb lett volna segély helyett egy kis fizut adni annak, aki a gép helyett tisztességesen kommunikálna is az ügyféllel. De akkor már késő lesz :)
cicmen (törölt) 2010.05.31. 09:33:46
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 09:35:01
- Tessék mondani, merre van a Horthy Miklós utca?
- Jaj, bácsika, ne mondjon ilyet, mert rögtön elviszik! - válaszolja a járókelő - Horthy Miklós utca már nincsen! Helyette Vlagyimir Iljics Lenin utca van.
Józsi bácsi elballag, majd megkérdezi a következő embert:
- Tessék mondani, merre van a Mussolini tér?
- Hallgasson, mert csúnyán megütheti a bokáját! - hördül fel a kérdezett. - Már nincs Mussolini tér, Moszkva tér van helyette.
Józsi bácsi elcsodálkozik, majd megy tovább, és megint megszólít valakit:
- Tessék mondani, merre van az Adolf Hitler utca?
- Megőrült, öreg? - sápad el a járókelő - Már nincsen Adolf Hitler utca, helyette Vörös Hadsereg utca van.
Józsi bácsi nagyon elkenődik, és továbbmegy. Elérkezik a Dunához, és szomorúan leül az egyik lépcsőre. Arra megy egy rendőr, és megkérdezi:
- Mit csinál itt, bácsika?
- Nézem a Volgát! - válaszolja szomorúan az öreg.
viragimado 2010.05.31. 09:35:22
Az intelligencia NEM a munkaképességet jelenti! Az, hogy ezt nem tudod, bizonyító erejű! :-)Nézz utána, értelmező szótár, Net, stb. Megtalálod a választ, és gondolkozz el rajta.
És nem volt semmi sértegetés a felemlegetett hozzászólásomban. Nézd meg újra!
Danny89 2010.05.31. 09:35:32
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 09:36:09
Jobb lett volna ha + sem szólalsz
Ha ült gyilkosságért, leülte
Azért jár a tisztelet, mert gyengébb, mert esetleg lemaradt a technikai fejlődésben, mert rakott egy téglát az ország fejlődéséhez/GDP-hez
Mert a szüleid/nagyszüleid is öregek és dolgoztak egy életen át
Persze ha már igy magyarázni kell, akkor vigyázz, nehogy te ülj 40 évet
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 09:37:04
Természetes kiválasztódás lesz.
A Neandervölgyiek is kihaltak, mert nem tudták a pénzt kezelni.
eml 2010.05.31. 09:37:24
B+ tényleg nyuggeroztam, nem állt szándékomban. Múltkor én is kikeltem a nyugdíjasok védelmébenb egyébként magamból.
SZERETNÉK MINDEN IDŐS EMBERTŐL, NYUGDÍJASTÓL BOCSÁNATOT KÉRNI, AMIÉRT ÉJJEL EGYKOR FÉLKÓMÁSAN NYUGGERT ÍRTAM A KOMMENTEMBEN!
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 09:39:07
bakaruhában 2010.05.31. 09:39:35
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 09:41:04
http://hu.wikipedia.org/wiki/Repülős_Gizi
Bár, lehet, hogy a könyve után adózott.
Az igaz, hogy a GDP-hez a kurvák és a drogárusok is nagyban hozzájárulnak. A tolvajokban nem vagyok biztos. De miért is örülünk ha nagyobb a GDP?
2010.05.31. 09:41:44
De ha az ósün vezetése nem ilyen rendszert csinált, akkor a pénztárosnő egymaga nem fogja megváltani a világot.
Ósünnek sünt az ánuszába.
bakaruhában 2010.05.31. 09:42:02
cicmen (törölt) 2010.05.31. 09:43:48
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 09:44:49
Azt nem tudom
Gugliztam, de lehet bénán, nem adta ki
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 09:45:08
mert akkor:
"
-We happy?
Vincent! We happy?
-Yeah, we happy.
"
;-)
szürke_tag 2010.05.31. 09:45:52
cicmen (törölt) 2010.05.31. 09:47:07
2010.05.31. 09:47:29
Tudod az úgy van, hogy az a pénz nincs eltéve a szekrénybe, hanem MINDEN dolgozó aktív embertől levont bérből és adóból fizetik az éppen élő NYUGDÍJASOKAT.
Ergo: minden generáció a saját nyugdíjasait tartja el egész addig amíg az öngondoskodás nem éri el a 100%ot és mindenki a saját dolgos évei alatt megspórolt pénzből élne nyugdíjas éveiben.
Jelenleg elosztó-kirovó rendszer van életben és ha kevés a dolgozó, akkor sok a nyugdíjas és fenntarthatatlan a rendszer. A jövő még rosszabbnak látszik, tekintve a sok 40 feletti szingli nőt, aki nem fogja a saját eltartásához az utódját felnevelni.
viragimado 2010.05.31. 09:48:39
Azt is itt sokan elfelejtik, hogy a mostani nyugdíjasok akkori béréből levont pénzből volt gyerekorvos a gyerekkorukban, a nagyszüleiknek nyugdíj, stb. Vagyis eddig is úgy volt, hogy a dolgozó rétegtől vont pénzből van egészségügy (most ne számítsuk az ellopott milliárdokat), a nyugdíjasok pénze. Ez csak annak újdonság, aki ezt a mechanizmust nem ismerei.
Az itt hőzőngő mai dolgozók, akiktől levonják a mai nyugdíjasok pénzét, gondoljanak bele, hogy mi lenne, ha a mostani nyugdíjasoktól levont akkori pénzeket nem az állam kapta volna, hanem kamatozó betétben, vagy bármilyen befektetésben lett volna. És most ne beszéljünk arról a kisebb rétegről, akiknek nem volt bejelentett munkahelyük, de kapnak minimál nyugdíjat.
Ezt még egy országban sem sikerült megoldani. Ha van jó ötlet, elő lehet állni vele!(amint láttuk a magánnyugdíj-pénztárak nem jöttek be!)
2010.05.31. 09:48:56
bakaruhában 2010.05.31. 09:49:56
viragimado 2010.05.31. 09:51:01
2010.05.31. 09:51:43
bakaruhában 2010.05.31. 09:52:04
bakaruhában 2010.05.31. 09:53:19
És be is fejezhetjük az értelmetlen vitát!
(meg)törölt dick 2010.05.31. 09:53:24
A másik hogy az iq jelentős része öröklött, a többi a magzati hatások, a későbbi környezet és az étrend által befolyásolt, egyik se a te érdemed. A faszod hosszára és a bőröd színére is felvágsz vagy le is tettél már az apád gecijén kívül valamit az asztalra okoskám?
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 09:53:36
nagy jótétemény a világnak - van kin röhögni - hogy te hálistennek nem vagy százas..
mensa tag? hú! háá!! muhahahahaha! :-DD te biztos villával lapátolod be a széntüzelésű fejedbe a párolt zöldborsót. egyesével.. (ha elég sokat - pár millió év - vársz, akkor azon a nyomáson még lehet gyémánt is az agyadként funkcionáló széndarabból..)
Mylady 2010.05.31. 09:54:31
LaniaMaior 2010.05.31. 09:55:11
bakaruhában 2010.05.31. 09:55:54
viragimado 2010.05.31. 09:57:14
Azt meg ne csodáljuk, hogy a mai világban, ilyen gazadasági helyzetben nem akarnak a fiatalok gyereket.
bakaruhában 2010.05.31. 09:57:53
Hogy itt mennyi kisebrendűségi érzéssel megvert krakéler írogat. Gondoljátok, így jobb lesz neketek? Hihetetlen.
cicmen (törölt) 2010.05.31. 10:00:20
Mylady 2010.05.31. 10:00:30
örüljenek az alkalmazottaid
sajnos kevés az ilyen
a csapatépítést nem sajnálom
csak ugye én is szívesebben kirándultam/strandoltam/zabáltam volna azon a hétvégén, ehelyett szombat-vasárnap 8-8 órát szívtam bent az irodában, majd hétfőn jött a főnök és közölte, hogy közben a nagyfőnök még ilyen és ilyen változtatást kért az adatokban... úgyhogy gyakorlatilag az egész hétvégi munkámat ki lehetett dobni
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 10:01:49
Volt már: importálni kell egymillió kínait, azok majd dolgoznak mint állat.
"amint láttuk a magánnyugdíj-pénztárak nem jöttek be!"
Bejönnek azok, csak várni kell pár generációt.
Magg (törölt) 2010.05.31. 10:02:12
isssti 2010.05.31. 10:02:25
Inkább anyáz magában(méginkább hangosan) és vár, mig a másik(nyugger? az mit jelent, nyugdijas? ezt melyik pesti köcsög találta ki?!) bénázik, csak nehogy már emberként kellejen viselkedni és neaggyisten segiteni embertársuknak..
NA erről ennyit!
Egyébként darabárut lemérni-úgy, hogy a gépbe beirod, hogy pl. 4db kókusz: no ez már a vég kezdete!!
cicmen (törölt) 2010.05.31. 10:03:06
bakaruhában 2010.05.31. 10:03:07
viragimado 2010.05.31. 10:06:59
Minden befektetésen alapuló rendszer ki van téve a gazdasági helyzetnek. A világgazdasági helyzetnek! Ezért ezek soha nem lesznek erre igazán alkalmasak. Bár ez az én szerény véleményem. :-)
Az igazán jó tényleg az lenne, ha a család tudná az idős tagjait eltartani, de ez még szintén jó ideig nem lesz így sajnos. Nekem 3 gyerekem van, de nem tudom mi lesz majd, ha nyugdíjas leszek sok-sok év múlva.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 10:07:59
Bemegy a Tetrisz az Osanba.
- Nyugger - gondolja Tetrisz.
- Tetrisz - gondolja a nyugger.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 10:08:10
Höhö, Lyó!
Hányszor mondtam anno anyámnak:
nem Király hanem Majakovszkij u. és nem Andrássy hanem MagyarIfjuság útja
Sose tudta megszokni, aztán lám...
Ki tudja a Rudas László u. mi ma?
bakaruhában 2010.05.31. 10:08:33
Mylady 2010.05.31. 10:09:13
aki idősebb, elesettebb, rászorultabb, nehezebben boldogul, annak segítünk
mert ez is hozzátartozik az emberi mivoltunkhoz
meg ahhoz, hogy társadalomnak hívjuk ezt az izét, amiben élünk
szerintem
cicmen (törölt) 2010.05.31. 10:10:20
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 10:10:30
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 10:11:51
Beugrik a Batman a Teszkóba.
- Itt minden gazdaságos?
- Aha.
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 10:12:38
de ha nagyon odavagy ezért a hülyén bevezetett és abszolút baromság öngondoskodásért, tudod mit? gondoskodj magadról; de nagy lesz azt hiszem a meglepetésed, ha az öngondoskodásos okoskodás ellenére sem biztos, hogy meg fogsz élni a "magadéból".
és ha csak az elmúlt két évtizedet vesszük, akkor az idősebb korosztály fizetésének 60%-át ugyanúgy elvették. a fogyasztási adók, infláció, életidegen nagyokos közgazdászok miatt elment még 20%. a maradék 5%ból élt + 15%-ból nevelte a gyerekeket, hogy több és jobb legyen nekik. ha becsületesen dolgozott még mindig van mostanra legalább egy lakáshitele, adóssága.
a befizetéseinek (amit éppen arra tekintettel nem adtak oda neki, hogy majd nyugdíj lesz belőle) nagy részét baromira nem látja viszont a korosztály. mert már akkor elhasználták az ifjabb generációra. nem ingyenélők a nyugdíjasok! anyagi szempontból nézve pénzbelileg visszafizetni esélye sincs a fiatalabb generációknak, amit az idősebbek beleöltek a fiatalabbak életébe (nem élnek annyi ideig, de ha ugyanannyit élnének sem fog sikerülni, ebben biztos vagyok). ezért is kéne normálisabban bánni velük, nem nyuggerezve (ami ráadásul visszüt).
(meg)törölt dick 2010.05.31. 10:13:21
"Ugyancsak egyoldalú az intelligencia kapcsolata a kreativitással. A magas kreativitásnak feltétele ugyan a legalább átlagos intelligencia, más kapcsolat azonban nincs közöttük."
www.mensa.hu/az-iq-rol
Az én iq-m van annyival száz fölött, hogy ne essek hasra, elvileg fel is vehetnének ahogy nézem az elvárásaikat :D. De kinek kell ez?
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 10:14:11
:-D
Magam_a_Mondomét! 2010.05.31. 10:16:20
Így igaz! ezért az aki képes leírni a 'nyugger' szót az egy barom, engem is beleértve - szolidárisan.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 10:16:49
az iq jelentős része öröklött2
pontosabban: a Föld IQ-ja állandó, de a népesség növekszik
:)
Rosszindulatú Vászka 2010.05.31. 10:19:08
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 10:22:15
hogy "krakéler", azt még kipuskázta valahogyan, de "írnák"? a fenti mondatban?! iq.. :-p
"hogyha birka lennák, ennák birkatápot, egy nagy büdös akolnak néznám az egész világot.."
..
nem mintha nagy kategória lenne a mensa, de szerintem elírtad te azt is. menza, bakaruhában! menza..
viragimado 2010.05.31. 10:22:19
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 10:24:33
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 10:25:48
Majdnem ,csak nem ott
A mai Podmaniczky u.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 10:27:17
társrovatban olvastam
Stirlitz megy az erdőben, amikor megreccsen a bokor.
- Legközelebb nem hagyom otthon a pisztolyomat - gondolta Stirlitz.
- Legközelebb? - gondolta a medve.
Rosszindulatú Vászka 2010.05.31. 10:31:07
2010.05.31. 10:31:39
Amíg az állam mindent elvesz azzal az okos felkiáltással, hogy majd ő gondoskodik a nyugdíjasokról, addig benne van a pakliban hogy ha kevés adófizető lesz akkor honnan is vesz az állam pénzt a nyugdíjasokra ? sehonnan: összeomlik a rendszer.
viragimado 2010.05.31. 10:31:56
2010.05.31. 10:33:39
MSimon 2010.05.31. 10:35:34
viragimado 2010.05.31. 10:35:39
nedecz 2010.05.31. 10:35:50
Minden létező helyen NAGY BETŰKKEL ki van írva,hogy mi a rákot kell(ene) tenni azokkal a kurv@ zöldségekkel.A mérlegen egy 8 éves gyerek eligazodik.A "nyuggerek" lehet,hogy lassabban de legalább értik,hogy mit kell csinálni.
Aki mindig balhézik az a 30-50-es korosztály.
A csökkent értelmű olvasni nem tudó idióták a sok diplomájukkal.
viragimado 2010.05.31. 10:37:17
eml 2010.05.31. 10:37:59
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.31. 10:38:02
Gábor meg rég kapott faszt, vagy mi baja van, hogy még a boltban is képes ennyire felhúzni magát? Idősnek segíteni, majd nyugodtan, jókedvűen továbbmenni, fájt volna?
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 10:39:26
Merthogy az Élmunkás hid Y-ban végződik ott az Élmunkás térröl haladva :)
2010.05.31. 10:40:40
Igen, ezt mosták az agyadba, hogy nincs öngondoskodás. Mert akkor vezethető és kezelhető barom vagy, akit a politikusok tudnak manipulálni.
Csak öngondoskodás van, semmi más nincs. Ezt jó ha megjegyzed. Az állam le se fog szarni, ha összedől a rendszer.
A pelenkára visszatérve, te ismersz engem ? Tudod hány éves vagyok és hány gyereket neveltem fel ? Miért személyeskedsz, amikor fogalmad sincs alapvető dolgokról? Ez szánalmas dolog, azt hiszem nem kommunikálok inkább veled, mert észérveid nincsenek, csak vagdalkozol.
2010.05.31. 10:43:48
A szegény rétegek örökké nyomorogtak és ez igy lesz a jövőben is.
jzs · http://kyokushinblog.blogspot.com 2010.05.31. 10:45:02
szerintem:
1. ez a mérlegrendszer gyors és könnyű vele bánni. majd egyre többen megszokják, és akkor menni fog....
2. a nyuggerjeinket nem kell annyit csesztetni, mert öltönyös 30-as menedzser fajta is szarakodott már előttem a sorban. annyi azért igaz, hogy jellemzően ők bénáznak. de ezt nem szándékosan teszik.
javaslom:
segítsétek az aranyos mamákat és papákat, hogy gyorsabban menjen a dolog. ha meg gyűlölettől barázdált arcú sík gonosz arcot láttok, amint kifeszített hüvelykujját döfésre emeli a képernyő ellenében, akkor lépjetek egy másik mérleghez.... :)))
Rosszindulatú Vászka 2010.05.31. 10:48:14
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 10:48:28
dgabor33 2010.05.31. 10:56:24
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 11:01:27
Haggyá má!
StarBucks, az valami üvegház a posta mellett, vagy mi?
Nem gyaloglok, csak ha kötál szakad/ma szakadni fog/ ugyanigy nem metrózok
Mindet utálom
Bár a multkorában kényszerböl metro volt
Érdekes, vagy 10 perc a Kossuth tér-Keleti és mégsem szeressem
A seggemre nőtt az autó/motor, most hogy egyik sincs , szinte belehalok
2010.05.31. 11:04:48
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 11:05:42
az öngondoskodást a "nincs ingyenebéd" újkori előhozatalával /nincs ingyenes eü./ egyidőben kezdték el megint erőltetni. mikor az eü sosem volt ingyenes.. munkavállalói és munkáltatói eü hozzájárulás befizetése előtti időkben sem.
öngondoskodásnak akkor lehetne valamennyire értelme, ha a világon mindenki csinálná. addig valakinek vágyálom másnak rémálom. a lényeg, hogy álom. (öngondoskodás a társadalmat, szolidaritást a jelenlegi szintnél is jobban szétcseszné. mindenki a maga megélhetéséért küzdene megint, de szó szerint. mint mikor a "szemet szemért" elv volt divatban. oda visszacsúszni azért nem lenne kellemes..)
nem fogunk egyetérteni az előbbiek alapján, de kérlek gondold át gyakorlati szempontból. ha az a levonó, "elvont fogalom" (ami mindig is létezni fog) állam, ahogy most is és korábban, meghatározza, hogy mennyit kell beszedni adók, stb módjára az állami működéshez /mert kell kórházakhoz, iskolákhoz - azt csak összefogva lehet megépíteni/ akkor, ha fene fenét eszik is behajtja! van arra garancia akkor, hogy az öngondoskodó megtakarításaid egy majdani tv alapján nem tűnnek el ugyanúgy, mint a rendes és kötelezően(!) előírt mostani befizetések? ..
az öngondoskodás lózungja előtt 100 évvel tudod mi volt az "öngondoskodás" (mostanáig)? az, hogy valaki fix állami fizetést kapjon, aminek egy ki nem fizetett (de még anélkül is jó fizetségnek számító részét) öregkorára visszakapta. az állami nyugdíjnak volt értéke, aki azt kapott (a mostanság lenézett vasutasok pl.) az köztiszteletnek is örvendett.
de látjuk, hogy az állami nyugdíj sem vált be. az öngondoskodás mégannyira sem fog.
Rosszindulatú Vászka 2010.05.31. 11:07:11
fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.31. 11:09:17
Magóg napján (törölt) 2010.05.31. 11:12:17
Akkor viszont mire is fizetnénk be a 70%ot?
Cigány tenyésztésre?
nedecz 2010.05.31. 11:15:56
Magyarul asszem a Hülyék paradicsoma néven futott.
A kórházas jelenet az elején erősen a mérleg kezelésére (is) képtelen diplomásokra emlékeztet...
Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.05.31. 11:16:36
"Soha nem értettem miért vesz valaki ilyen helyeken, mint Tesco, Auchan, Spar, stb. zöldséget-gyümölcsöt, húst!
Mondjuk Tescoba be sem teszem a lábam. Egyszer voltam, annyi elég is volt!
Mindenkinek adott a lehetőség, hogy ezeket ott vegye meg, ahol érdemes, a piacon. "
Kérlek, nyitva van a piac este 11 óra felé? Mert ugye a zemberek nagyrésze nappal dolgozik, nem ér rá kiugrani a munkahelyéről 3-5-10-20 km-t a piacra. De ha ki is tudna menni, hol parkol? Vagy vigye busszal? Az is túlzsúfolt, 2-3 teli szatyorral tuti kínszenvedés. Kevesebbért meg nem érdemes menni.
Az optimális bevásárlási időpont a csütörötök este 10 óra. Üres parkolók, üres utak, üres áruházak.
Piac.. b+ hol élünk, a középkorban?
lüke 2010.05.31. 11:19:16
minden társadalom annyit ér:amennyire a gyerekeket és öregeket megbecsüli
a 70- máig felnött gyermekek kóterba, óvodába (7-19h)járt/Nak
az öregeknek még nincs helyük..............
kóter= börtön
bár a tetriszeszni se rossz:)
csak értelmetlen, de a kóter kiált:)
Pugajpeddi 2010.05.31. 11:25:56
Amúgy egy átlag embernek meg annyiféle különböző elektronikus eszközt, menüt, kódot, telefont, kell sajnos használni a mindennapokban, hogy tényleg eltarthat egy kis ideig, hogy azon a mérlegen kiismerje magát.
cicmen (törölt) 2010.05.31. 11:29:22
cicmen (törölt) 2010.05.31. 11:31:11
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.31. 11:35:16
mamaszaurusz, dadzilla, teljesen mindegy, egyremegy, bunkó babakocsis és kész.
Hipper 2010.05.31. 11:36:50
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 11:42:29
Kurvák, kurvák? Hol-hol? Pontos GPS-t kérek!
Láccik, nem gyalogolok :)
cicmen (törölt) 2010.05.31. 11:47:37
cicmen (törölt) 2010.05.31. 11:50:03
M. Péter 2010.05.31. 11:52:06
A "regi szep idokben" a penztarosok fejbol tudtak a boltban levo osszes aru arat, Aldiban nehany evvel ezelottig meg mindig igy volt.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.31. 11:56:30
Hipper 2010.05.31. 11:56:55
Igen, de jelenleg Rékuc Stockholmban él, szóval nem tiszta, hogy most romániai magyar menekült, vagy magyarországi magyar menekült:) Bocs Rékuc, hogy a magánéletedben vájkálunk, de hát unatko izé keményen dolgozunk és egyébként is te tetted közszemlére az életed egy honlapon, amit reklámozol is :)
Cuppanj a végére! (törölt) 2010.05.31. 11:57:56
Szánalmas.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 11:59:31
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.31. 11:59:59
Hipper 2010.05.31. 12:00:28
harpo 2010.05.31. 12:01:01
A nyugdíjasok nem azért vannak sokan, mert sokan lennének. Az ok, a korábbi alacsony nyugdíjkorhatár (főleg nőknél az 55 év), sok mai nyugdíjas még 40 évet sem dolgozott. Nekünk már kb. 70 éves korunkig kell majd dolgoznunk, nyugdíjunk csak a saját megtakarításunk lesz, más nem.
Rosszindulatú Vászka 2010.05.31. 12:03:20
Másik Nick 2010.05.31. 12:05:17
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.31. 12:10:05
Melchi Zadok 2010.05.31. 12:10:40
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 12:13:15
A "regi szep idokben"
a sarki bótos mág meritővel mérte a tejet a hozott kannába és a füle mellé rakott ceruzával adta össze az árakat egy papirzacskón, de csak a 100 tétel felett volt, addig fejben
"regi szep idokben"
még az utcán kajátoztak "itt a jegeees"
"dróóótozni-fótóóózni tessék"
Ki emlékszik még a régi szép időkböl ilyenekre?
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.31. 12:15:27
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 12:15:59
AlulírottFentemlített 2010.05.31. 12:17:22
mindig lesznek nyuggerek!
daniferi 2010.05.31. 12:18:22
S akkor még nem esett szó az ottani különleges feladatokról, amit a pénztárosnak kell végeznie emiatt. Mivel sokan trükköznek azzal, hogy kevesebbet mérnek, aztán még hozzátesznek valamennyit, a pénztáros munkaköri kötelessége kézzel megállapítani, hogy valóban annyi van-e a zacskóban, mint amennyi a matricán található, illetve szúrópróbaszerűen kiszállni a pénztárból és elmenni lemérni. Persze van egy ember, aki azt figyeli, hogy a pénztáros milyen sűrűn teszi ezt meg, illetve ha nem mér, de a felügyelő gyanúsnak találja, akkor üvöltve lebassza, hogy miért nem ment lemérni, mert az tuti több, mint amennyit a vevő lemért.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 12:24:55
Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2010.05.31. 12:26:33
A rendszer meg tök egyszerű, ha narancsot mérek, akkor megnyomom a narancs gombot és kész.
A nyuggereknek az se lenne jó, ha a kosarukba pakolnák a dolgozók az árut, és helyettük fizetnének...
A pénztáros meg mit csináljon, ha egyszer te nem mérted le. Minden termékhez ki van írva, hogy le kell-e mérni. Ha nem kell, akkor egy áthúzott vonalkód van ott. Persze luxus elolvasni a kifüggesztett tájékoztatót, inkább szídjuk az áruházat, mert mi vagyunk bénák...
KarbatettKezűZoltán 2010.05.31. 12:34:08
DE te mit csinálnál, ha odakerülnél havi 1M-éert??
Leszarnál mindent és mindenkit csak hogy nehogy elbukd a jó kis állásod, mert egyébként sem biztos, hogy valaki nem fog megfúrni már a jövő hónapban, aki már régóta a te állásodra pályázik.
Nálunk semmilyen létbiztonság nincsen semmilyen szinten..!!
Hónapról hónapra vagy max évről évre tervezünk.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.31. 12:44:52
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.31. 12:57:52
Ha most egy állami rendszerben el tudjuk tartani a nyugdíjasokat, akkor a legtöbb ember el tudná tartani a szüleit, hiszen ezen esetben nem kéne a nyugdíjukat központilag járulékként fizetni. Szóval kb. pénz az ablakban, persze aki gazdagabb könnyebben eltartaná a szüleit, de most is hasonlóan megy mert aki többet keres több is lesz a nyugdíja, szóval az aránytalanságok is maradnának. Az egyetlen igazságtalanság ebben a rendszerben az lenne, ha valaki meddő, azonban ő meg gyerekek hiányában össze tudna idős korára annyit spórolni, hogy megélne.
Én nem támogatom az ötletet amúgy, de az érved ellene, hogy nem tehetnék meg az emberek, téves.
cicmen (törölt) 2010.05.31. 12:59:34
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 13:04:39
2010.05.31. 13:04:40
Legalábbis itt nálunk.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 13:06:41
Zöldségmérő-ember-holokauszt volt?
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.31. 13:21:45
daniferi 2010.05.31. 13:22:55
A sparban meg próbálj egyszer áfás számlát kérni. Érintőképernyő van csak, számla kérésekor ott kell begépelnie a pénztárosnak a nevet és címet, ráadásul nem is qwerty a kiosztás, hanem abc-sorban vannak a betűk.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 13:31:30
@atpijkamo: :D
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 13:34:10
Ők lemázsálták becsületesen a szenet-fát
Mivel utolsónak jöttek hozzánk, maradt valahogy egy fél lovaskocsi szenük, amit óccon ajánlottak megvételre
Rövid gondolkodás után megvettük a saját és szomszédaink "megmaradt" szenét
Na, ezért kell lemérni saját kezüleg a zőcséget
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 13:34:49
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 13:38:33
Nem tudom, humornak vagy bunkónak vegyem a posztodat
Világosíccsál föl!
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 13:53:34
privateer 2010.05.31. 14:02:40
Csak be kell nyomni a kódját, mennyiséget és csá csumi csá.
Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.05.31. 14:04:29
phaidros 2010.05.31. 14:21:53
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 14:42:39
Akkor bunkónak titulállak, pláne a nugger vonalon elhangzottak tekintetében
Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2010.05.31. 14:44:22
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 14:59:58
de azért nyugodtan nevezhetsz bunkónak, engem nem zavar. végülis tök mindegy, ki mit ír erre a blogra. csak néhány pixel a kéápernyőn, pár megabájt a világhálón. nem okozol vele lelki sérülést.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.31. 15:03:30
Förszt.
(300 után)
2010.05.31. 15:06:28
A mai fejlett közegészségügyi viszonyok közepette jópár kommentelőnek is megvan az esélye ezen állapot elérésére.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 15:06:32
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 15:08:57
@zulu: akkor az lehet, hogy én nem vagyok bunkó, mert biztos nem fogok sokáig élni, a ciginek, a sörnek és a mekinek köszönhetően.
asszem megvan a téma a következő 300 kommentre: ki bunkó és ki nem? ki bunkóbb a többi bunkónál? aki bunkó, miért az? és mióta?
megannyi aggasztó kérdés...
Kapitány_1 2010.05.31. 15:12:41
A posztoló meg egy kockafejű köcsög tahó, ahelyett, hogy segítene a szerencsétlen nyugdíjjasnak és gyorsítani a dolgot a boltban, csak fikázik. Valószinüleg irigy, hogy esélye sincs nyugger kort megérni pozitív aids-es vértesztje miatt.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 15:14:29
Székely és a fia elmennek fát vágni, a gyerek azonban megunja apja folytonos okoskodását és kötekedését és belevágja a fejszét az apja hátába. Az öreg összeesik, vergődik, majd megkérdezi a fiát:
- Fiam, ez direkt vót, vagy csak úgy viccből?
- Ez nagyon is direkt volt, édesapám - mondja a gyerek.
- Akkor jóvan, mert viccnek eléggé durva lett volna.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 15:15:25
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 15:18:31
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 15:20:32
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.31. 15:21:42
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 15:23:31
2010.05.31. 15:24:11
Hogy egyes olvtársak szájából ez szitokszóként csúszik ki, annak oka van:
1. Tényleg vannak bunkó és agresszív idősek is.
2. Tényleg vannak bunkó és agresszív kommentelők is.
Ön melyik kategória?
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.31. 15:25:08
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 15:37:56
én már kifejtettem, hogy kit nevezek nyuggernek és miért, ill. hogyan viszonyulok a többi idős emberhez. lehet hogy mások nem így viszonyulnak az ügyhöz, de ez engem nem nagyon izgat.
@Rékuc: honnan tudod, hogy a bácsi nem fényezi magát egy bácsiblogon? vagy valamelyik nyugdíjasklubban?
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 15:48:56
A nugger helyett lehetne mondani hülye/fasz/vén/trotty jelzőket is, ezeket takarja a nugger szó + "rajtunk élősködnek"+"azért tart itt az ország"
Tehát nem=a kaller szóval értelmileg
Nézz meg egy filmet egy korai beat korszakbol
Az ott örjöngő táncolók, ma nuggerek, olyanok lehettek mint te ma
Nézz dok.filmeket a háborúkbol, az ott harcolók is olyanok voltak mint te, ma
Ma, ha élnek még, ők a nuggerek
Nézzél '56-os dok.filmet
Akik ott lövöldöztek a tankokra, fiatalok voltak, most nuggerek
Aztán el kellene menned egy elfekvőbe, nyugdijasklubba, öregek otthonába stb.
Ha az ott látottak után is nuggerezel, lelked rajta
Mindegy, ugorgyunk!
Jó Estét 2010.05.31. 15:53:28
Jó Estét 2010.05.31. 15:57:11
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 16:01:06
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 16:06:16
lehet hogy ők is voltak fiatalok, és én is leszek öreg. nem törvényszerű, hogy én is olyan leszek majd, mint az olyan trottyok, akik banyatankkal a kezükben krosszoznak fel-aá a városban, és baszogatnak mindenkit maguk körül. én olyan szeretnék lenni, mint azok az igazi nagypapik, akik 90 évesen is elmennek a haverokkal bográcspartizni, szittya csípős pörköltet főznek, pálinkáznak és fröccsöt kevernek, és jó sztorikat mesélnek a régi szép időkről.
továbbra is döbbenetesnek tartom, hogy egyesek kiállnak az olyan nyuggerekért, akik szórakozásból felszállnak a buszra, válogatás nélkül fellöknek mindenkit, ha leszállásnál fel kell tartani valakit akkor csúsznak-másznak, látványosan szenvednek, ha ülőhely kell akkor majomügyességgel keresztül-tarzankodnak az egész járművön, ha valaki fiatal pofával merészel járkálni akkor arra grimaszolnak, ha valaki hozzájuk mer szólni akkor válogatott sértéseket zúdítanak rájuk. minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy szívassák és bosszantsák az embereket, mert nincs jobb dolguk, de ha valaki ezt nehezményezi akkor az tiszteletlenség, mert hát szegénykéim öregek. fáradtnak és betegnek adják ki magukat akkor is, ha baromi jó kondiban vannak ahhoz, hogy mindenkit legyőzve elsőként szálljanak fel a buszra és keresztülfussanak rajta. hát én leszarom, ha fiatalként bombasztikusan néztek ki és jól táncoltak. a viselkedésükkel szégyent hoznak az olyan nyugdíjasokra, akik '56-ban harcoltak, ma meg öregek otthonában fekszenek és magányosan szenvednek. szerintük az idős korosztályt képviselik, szerintem meg az elmúlt 70 év minden hülyeségét.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 16:10:16
akinek megráztam a pofonfáját, az ne kíméljen :)
törvényenkívüli 2010.05.31. 16:13:16
ezért miért kell anyázni?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 16:16:44
2010.05.31. 16:28:44
Az az érzésem azok a nyuggerek is olyan emberek voltak mint mi vagyunk ennyi idősen, és hogy mi is bénák leszünk vénen (többségünk), de legalábbis picit lassúak és tökéletlenkedünk majd néha az új technológiákkal.
De mondjuk nyugdíjkorhatár elérésekor le is lehetne dobni őket a Gellért-heygről és akkor az sok problémát megoldana :) de egyeseknél azt sem kéne megvárni... :)
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 16:41:10
@atpijkamo: kezd haldokolni ez a poszt. pedig sokkal izgalmasabb a többinél.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 16:43:05
- Miért áll a szőke nő a tükör előtt csukott szemmel?
- Hogy megnézze, hogy milyen amikor alszik.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 16:46:20
Savanyú a szőlő - gondolta az oroszlán és megette a szüretelőket.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 16:52:41
- kismalac, ha visszadobsz a tóba, teljesítem egy kívánságodat!
- dögölj meg!
na keressünk még agresszív kismalacokat az archívumban...
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 16:57:47
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 16:59:48
Habsburg Ottót megkérdezi a sportriporter:
- Kinek szurkol a ma esti osztrák-magyar mérkozésen?
- Miért? Kivel játszunk?
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 17:00:34
Kérdi a pincér:
-Mit parancsol?
-Egy főzeléket!
-Feltéttel?
-NEM!FELTÉTLENÜL!!!
Az agresszív kismalac utazik télen a vilamoson a kisverébbel. A kisveréb megszólítja:
- Kismalac, nem zárod be kérlek az ablakot? Hideg van kint.
A kismalac morcosan feláll és becsukja.
Öt perc múlva ráförmed a kisverébre:
- NA! MOST MELEGEBB VAN KINT!?!
Az agresszív kismalac bemasíroz a vendéglőbe, és lecsapja magát az egyik asztalhoz. Mire a pincér sietve jő:
- Nagyon sajnálom, de az az asztal már foglalt.
- Akkor meg mire vársz? Hozzá' má' egy másikat!
Az agresszív kismalac utolsó mondata:
Te meg ki a tököm vagy, hogy bundában szeded itt a málnát!!!???
További gyöngyszemek: www.agresszivkismalac.hu/
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 17:05:13
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 17:05:33
na, ettől röhögni fogok két napig :D:D
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 17:15:33
Warning: file_put_contents() [function.file-put-contents]: Only 0 of 161 bytes written, possibly out of free disk space in /var/local/www/blog.hu/bloghu2/Lib/Bloghu/Slog.php on line 138
Eszt monta a homar nekem
Ez sértés vagy valami kedvezméy adása?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 17:18:32
Ma is sikerült új barátokra szert tennem.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 17:19:00
felszáll egy öregasszony:
kismalac: -Le tetszik ülni?
öregasszny : -Nem, köszönöm...
kismalac: -És hova???
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 17:19:48
Warning: file_put_contents() [function.file-put-contents]: Only 0 of 161 bytes written, possibly out of free disk space in /var/local/www/blog.hu/bloghu2/Lib/Bloghu/Slog.php on line 138
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 17:21:19
agresszív kismalac utazik a buszon...
felszáll egy öregasszony:
kismalac: -Le tetszik ülni?
öregasszny : -Köszönöm, igen.
kismalac: -És hova???
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 17:23:02
Erre a szkinhed:
-Ne tetézt..Ne tetézd...!
Na jókat, léptem egyelőre
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 17:24:18
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.31. 17:26:28
Én is leltem ma egy jóbarátot :)
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 17:28:44
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 17:31:38
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 17:36:43
Ki tudja a legérdekesebb hibaüzenetet kapni?
Warning: file_put_contents() [function.file-put-contents]: Only 94208 of 96254 bytes written, possibly out of free disk space in /var/local/www/blog.hu/bloghu2/Lib/Rama/Response.php on line 534
Tékozló Homár
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 17:55:30
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.31. 18:00:14
Én, Hurrá Torpedó meg horex kapjuk. Csak akik írták. Nyilván a többiek is, csak alacsony a légnyomás, mindenki alszik. Meg ideges.
cicmen (törölt) 2010.05.31. 18:24:44
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 18:26:13
Nicolas Cage as Fu Manchu
Tom Cruise as Les Grossman
cicmen (törölt) 2010.05.31. 18:33:33
viragimado 2010.05.31. 19:03:54
A piac este ugyan nincs nyitva, de szombaton igen, sőt van amelyik vasárnap is.
Kisebb mennyiségnél bizony busszal viszem a vásárolt cuccot, nincs a seggemhez nőve az autó, és gondolok az egészségemre, annak ugyanis igen jót tesz a gyaloglás.
huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.05.31. 19:06:33
A rája szarik rája 2010.05.31. 19:44:17
Stupido_Girl 2010.05.31. 20:27:52
A posztban nyugdíjas illetve néni szerepel, ez megtévesztő, mert hirtelen olvasatban azt hittem, hogy a poszt küldője is a "nyugger" kifejezést használta, de nem.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 21:38:47
2010.05.31. 21:39:54
Silverf@x 2010.05.31. 21:52:21
Marr 2010.05.31. 22:41:08
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.31. 23:22:47
daniferi 2010.06.01. 04:57:27
total eclipse (törölt) 2010.06.01. 10:55:25
Édesjó anyucikád nem volt ugye nyugger, amikor a taknyos orrodat törölte meg, vagy sebtapaszt tett pici lábocskádra.
nem kellett volna. megszülnie sem. aki ennyire gyökér, annak nem kellene rontani a világot.
leszel te még 60-70.
tsókok
manzare · http://manzare.wordpress.com 2010.06.01. 13:18:24
főboszorka45 2010.06.01. 20:58:09
Elárulom a trükköt: ha csak küdolni kell, akkor háromjegyű a kód....és azt a számot kell még benyomni melé, hogy mennyit vettél, pl 3 csomó retek, az 3 db és xxx a kódja....
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.02. 08:32:20
FDToth 2010.06.02. 17:55:03
Sötét Gyermek 2010.06.03. 08:45:40
okoska74 2010.06.04. 12:51:14
söt a zöldségen is
Zolikaa 2010.06.12. 13:36:44
Azt meg leszarják h Te beszoptad, majd legközelebb nem fogod...
rarrarrarrar 2010.06.16. 15:03:14
lujo405GL (törölt) 2010.11.26. 07:05:39
Én még emlékszem hasonlóra. A falusi kisbót olyan volt, hogy beállt a 10-20 ember a széles pulthoz, kb ennyi volt a bolt kapacitása, és a pult másik oldalán a bótos néni szedte le a polcról ami kellett. Kenyér, májkrém, pufi, 10m szelepgumi (ugrálós játékhoz :D ), stb stb. Közben meg egy A3-as selyempapíron (amibe amúgy a kenyereket is csomagolta) adta össze cerkával a tételeket. De valóban sokszor csak fejben. A kevésbé iskolázottak meg csak pislogtak, hogy aha, biztos úgy van :)
Istenem, hol van már ez, pedig nem vagyok nyuggerkorhatár közelében...
lujo405GL (törölt) 2010.11.26. 07:07:08
Beugrott a rendes neve is: UGRÓISKOLA!
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.26. 07:31:47
Akkor te az FPS komputerjátékon nőttél fel
Ugróiskolához nem kellett szelepgumi
Ahhoz kréta és kavics kellett + féllábon ugrálni
:))
lujo405GL (törölt) 2010.11.26. 07:52:39
Egyébként vicces, de abban a vegyes boltban tényleg minden volt. Manapság talán még kerékpárboltban sem biztos, hogy kapsz egyben 10m szelepgumit :) Mondjuk azóta már a motorszelep a menő.
lujo405GL (törölt) 2010.11.26. 07:56:26
Régen meg a 10m volt vagy 3-5 Ft. Lehet, részvényt kellene vennem valami szelepgumi gyárban :D
Lehet hogy jövőre már csak akkora darabkákban lehet majd kapni, amekkora egy szelep és kis dobozkákban lesz szortírozva, 500Ft-ért :D