A nyári üzemmódban saját levében főtt Homár egy hét alatt szúrta ki Ildi levelét, akinek sehogysem sikerült aktiválnia frissen szerzett Vodafone-mobilnetét. Időközben azonban tökegyedül rájöttek, hogy a kolléganő mit is rontott, úgyhogy ilyen is van, hepiend:
2010.07.06-án déltájt bementem a Szeged Széchenyi tér 3. alatt található márkaképviseletükbe, hogy feltöltős mobilinternetet vásároljak, ugyanis dolgoznom kellett interneten keresztül. XY kolléganőjükhöz kerültem, aki pár szóban tájékoztatott a szolgáltatás feltételeiről, azonban néhány igen lényeges dolgot elfelejtett közölni.
1. Már a beszélgetés elején jeleztem, hogy azonnal szükségem lesz az internetre a munkavégzéshez és kérdésemre azt felete, hogy a boltot elhagyva már fogom tudni használni.
2. Az értékesítés során nem közölte, hogy mik a további teendőim a beaktiváláshoz, sőt kérésemet, miszerint a laptopmon segítsen beállítani a szolgáltatást, elutasította. (Azt mondta, hogy magyarul van a telepítő, meg fogom tudni csinálni…)
Ezek után a bolttal szembeni parkban leültem egy padra és sikeresen feltelepítettem a szolgáltatást, de csatlakozáskor hibakódot kaptam, ezért visszamentem a boltba, ahol 15 percnyi várakozás után sajnos ismét XY-t sikerült megnyernem. Ő is megpróbált csatlakozni, majd a hibaüzenet után a mellette ülő kollégától megkérdezte, hogy mennyi az aktiválási ideje a szolgáltatásnak, és megegyeztek abban, hogy 24 órán belül fogom tudni csak használni.
24 óra elteltével még mindig nem tudtam csatlakozni, ekkor felhívtam a 1270-es ügyfélszolgálatot, ahol arról tájékoztattak, hogy ez nem 24, hanem 48 óra. Kivártam a 48 órát, de utána sem tudtam használni a mobilinternetemet, ezért ismét az ügyfélszolgálat segítségét kértem, ahol legnagyobb megdöbbenésemre a kolléganő arról tájékoztatott, hogy XY „elfelejetette” beaktiválni a SIM kártyát, ezért a szám még nincs hozzárendelve előfizetőhöz. Én Szegedről közben visszautaztam Budapestre, a kedvesem meg ott maradt egy használhatatlan mobilinternet szolgáltatással.
Kérem, hogy az ügyet szíveskedjenek kivizsgálni és a kártyámat beaktiválni, ugyanis nem tudok visszamenni az üzletbe. Emellett szeretném jelezni, hogy XY kolléganőjük szakmai és emberi hozzáállásával maximálisan elégedetlen vagyok, és a lehető legtöbb fórumon teríteni fogom a történteket. A Vodafone szolgáltatásaival eddig meg voltam elégedve, és szeretnék továbbra is ügyfelük maradni, de a szegedi márkaboltot biztos, hogy nem fogom többet látogatni.
* * * Egy héttel később...
Bementem újra a szegedi márkaképviseletbe, és végre egy csoportvezetőt sikerült kifognom, egy végtelenül kedves, türelmes és hozzáértő hölgyet! Kiderítette, hogy azért nem sikerült aktiválni a szolgáltatást, mert az előzőekben említett kolléganő teljesen más számot írt a szerződésre (és ezáltal ez került be a Vodafone rendszereibe), mint amit én megkaptam, így az egész szerződésem hibára futott a rendszerben. (mellesleg a szerződésen elírta a születési dátumomat és a címemet is...) A hibát hétfőre sikrült kijavítani és most már tudom használni a mobilnetemet, és kaptunk kompenzációt is. Szóval a Vodafone jelesre vizsgázott, de XY megbukott... :)
A rája szarik rája 2010.07.13. 17:28:34
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.13. 17:29:04
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.13. 17:31:35
juhaszcs 2010.07.13. 17:34:34
aki feltölt az szarjon sünt!
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.13. 17:39:18
Mé', mi vót pénteken?
Én 25celziuszos Balaton, 10celziuszos pezsgő, élvezkedések
Nem hiányzott a falat kenyér sem
:)
pizsama 2010.07.13. 17:42:23
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.07.13. 17:43:19
RaveAcE 2010.07.13. 17:47:30
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.13. 17:50:02
Semmi. Ez a baj.
@donfuligjimmy: :)
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.07.13. 17:51:55
Csak azt tudod letölteni, amit feltöltöttél. Picit sárga, picit savanyú, de a mienk.
Xezs 2010.07.13. 19:00:08
Csupa nyelvújító ír ide.
Természetesen XY szarjon sünt, ha hülye akkor legalább kérdezze meg azt, aki nem az és úgy válaszoljon az ügyfélnek.
pcmci 2010.07.13. 19:08:15
"Kivártam a 48 órát, de utána sem tudtam használni a mobilinternetemet"
"Szóval a Vodafone jelesre vizsgázott"
FÉL BAZ+ FÉL!!!! EPIK FÉL!!!!
VonBraun 2010.07.13. 20:31:33
Megdobbent 2010.07.14. 00:08:33
ildi, Ildi...
Dr. Rodney 2010.07.14. 00:40:57
privateer 2010.07.14. 00:52:33
Nem baj, van ilyen is. Nem vagyunk egyformák.
Tünde87 2010.07.14. 02:03:58
Manci néni, a szomszéd 2010.07.14. 09:10:43
j311 2010.07.14. 09:28:08
Aki téves adatokat ír egy szerződésbe?
--- vagy ---
Aki nem tudja mikor született és hol lakik, ezért aláírja a hibás szerződést?
Én már tudom ki a hülye, de nem mondom meg.
A vodafone meg akkor vizsgázott volna jelesre, ha kilép a boltból az új előfizető és tényleg működik a mobilinternetje, mint ahogy ígérték.
Ez így legfeljebb egy kettes a pótvizsgán.
lujo405GL (törölt) 2010.07.14. 10:16:14
Nekünk T-fos volt, de alig vártuk hogy lejárjon a hősségnyilatkozat és lemondjuk a f*szba.
renz 2010.07.14. 10:35:33
Én most rendeltem 1-2 hete a panno... akarom mondani telenortól a netet a pda-ra. Még fel se álltam a székből, mikor már aktív volt a szolgáltatás. No azt hívják jelesnek!
lomposfarkas 2010.07.14. 10:36:40
Mennyit??
rio.pete 2010.07.14. 13:28:58
ha te rablóbandázol, akkor én azt mondom: tudatos fogyasztás?
qqcqqc 2010.07.14. 15:35:35
kezdjük egy tegnapi hírrel:win7 x64 üzleti sikere, indexen olvasható.
a történetem:
juni közepén befáradtam a voda ügyfélszolgálatára, szerettem volna előfizetéses mobilnet.
papírok kitöltve, röpke 20 perc alapján eldöntötték, hogy fizethetek havi 2500 ft-t nekik, megkaptam a modemet, boldogan el.
este próbálom feltelepíteni, nem megy, a telepítő kilép.
ok, win7, próbáljuk rendszergazdaként, nem jó.
kompatibilis mód vista, xp, nem jó.
voda magyar, majd angol honlap, talált progi nem jó.
telefonáltam az ügyfélszolgálatra, technikus kolléga kapcsol.
ja win7, ja 64 bit, aztat mi nem támogatjuk, vigye vissza, 3 napon belül felmondhatja a szerződést.
másnap vissza a kezdetekhez.
mondom nem jó, nem kell.
miért?
mert nem működik a laptopomon.
miért van rajta ilyen extrém rendszer?
mi?
na szerződés megszűnik, gondolom minden jó.
ma postaládában egy csekk, cca. 200 ft.
hát ez, amit nem fogok nekik befizetni.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.07.14. 17:57:23
5gb=10.000 végülis tudatos fogyasztás -.-"
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.07.14. 17:59:52
gondolom megkérdezted, hogy a te op rendszeredre való progi van-e a cuccon!?
ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2010.07.14. 22:18:32
Persze a reklámban levő "próbáld ki 7 napig ingyen" jó nagy kamu, mert vaéóban visszavihetem hét napon belül, és indoklás nélkül felmondhatom, de ez esetben az adatforgalmat ki kell fizetni.
Amúgy 8Gb 6-7000 forint, és ha átlépi az ember akkor sincs túlforgalmazási díj, csak leveszik a sebességet.