Egy újabb naiv ügyfél, aki kénytelen lesz átállni havi leolvasásra, különben jövőre is triplázni fogják a fogyasztását, visszamenőleg úgysem nagyon lehet ellenőrizni:
Tudom, hogy válság van, érzem a bőrömön, de, hogy az elmü is rajtam akarjon meggazdagodni az már felháborít. Éves elszámolásban van a vilanyszámlám, most sokan mondhatnák miért nem olvasom le havonta és diktálom be. De ez eddig igy jó volt. Átlagos 60nm lakás, nincs villanybojler, energiatakarékosak az izzok, 2 éves dupla A-s a mosogép, a hütő, és a kilma, tehát igyekszem odafigyelni mindenre. A napokban megkaptam az elszámoló számlát az elmütöl, amelyen 250000! tulfogyasztás szerepel. Hát hirtelen levegöt sem kaptam a számla láttán. Évek ota az átlagos villanyfogyasztásunk 688KW/hó, ezt most megemelték 1480KW/hó-ra. Két éve semmi elektromos fogyasztót nem vásároltunk. A család már megtanulta rég, hogy feleslegesen ne égjen a villany, és a klima is csak estére van bekapcsolva.
Telefon azonnal az elmü ügyfélszolgálatára: Kérem itt valami baj van az ora bedöglött, ennyit akkor sem lehet elhasználni, ha egész nap hegesztenék. Amit mellesleg egyáltalán nem teszek, lévén hogy csak élünk a lakásban. Másfél órán keresztül kapcsolgattak ide-oda 6 ügyintézőnek mondtam el a problémám. És kapcsolt tovább az illetékeshez, akiröl kiderül mégsem illetékes, de tovább kapcsol az illetékeshez. Szerintem ülnek az irodában hatan, átszól az asztal felet a kollégának, „Józsi átkapcsolom hozzád öt perc múlva vedd fel” majd a Józsi meghallgatva a panaszom közli hogy mégsem ö az illetékes, és továbbkapcsol az Irénhez, közben arra várna hátha megunom és leteszem vagy esetleg megszakad a vonal. Egyik sem történt. Gonosz vagyok és kivártam a következő ügyintézőt és neki is elmondtam a gondom.
A 6-ik ügyintézö végre egy „müszakis kolléga” panaszom meghallgatása után közli velem, hogy a hiba nem lehet a villanyórában, csakis nálam, valamelyik készülék sokat fogyaszt. De ennyit lehetetlen válaszolom én hiszen az fel kellene tűnjön legalább a készüléknek le kellett volna égni ennyi áramtól, vagy ha a mosogép a hibás, akkor a centrifugának minimum 10.000-el kellene pörögnie, ha a klíma a hibás le kellene fagyasztanija. De a műszakis kolléga továbbra is köti az ebet a karohoz, a hiba csak nálam lehet, hiába kérem hogy vizsgálják meg az órát.
10 kérésemre közli, hogy az ügyfélszolgálatra fáradjak be fizessek be 8900 forint kaukciot, és 2-4 héten belül kijönnek leszerelik az orát elviszik vizsgálatra, ők vizsgálják, de úgyis ki fog derülni, hogy az óra jó, így bukom a 8900 forintot, és az elszámoló számlát is fizessem be feltétlenül, mert különben a villanyt is kikapcsolják.
Tehát jelenleg ott tartok bármit teszek csak az elmünek lehet igaza, és elképzelésem sincs hova fogyhat az a plusz 792kw.
Z’
Az utolsó 100 komment: