Tékozló Homár

Nem találja a futárjait a PPS

2010.07.23. 16:00 | jackyll | 100 komment

Zsuzsa 2 napot ült otthon arra várva, hogy a PPS futárja kiszállítsa a teszveszes matracait. Különösen bosszantó, hogy az ügyfélszolgálat azért mindig bemondott valami határozott időpontot:

Kedves Homár, kérlek közöld az alábbi levelet a Blogon, mert nagyon-nagyon elegem van már, hogy engem (minket) mindenki átdobhat a palánkon büntetlenül. Az alábbi ügyön kívül volt már velük egy hasonló, sajnos az régen volt, de emlékszem hogy akkor is itthon kellett ülnöm 2 napig, e-mailre nem válaszoltak, telefonon ne mértem el őket, azért mert ők úgy gondolták, ráérnek. A levelemből sajnos kimaradt, hogy több e-mailt is írtam nekik, egyre sem tudtak válaszolni, bezzeg az árajánlatkérdésre 5 perc alatt jött válasz tőlük.

---------- Forwarded message ----------
Date: 2010/7/20
Subject: panasz

T. cím!
Kicsit megkésve, de szeretnék panaszt tenni az alábbi üggyel kapcsolatban:

Vettem két darab matracot a Teszveszen, és az eladótól kértem hogy az önök szolgáltatásának igénybevételével küldje el nekem. június 2.-án, szerdán 11.09-kor meg is kaptam a levelet, hogy megrendelte a szolgáltatást, és ebben a levélben leírják, hogy a megrendelést követő munkanapon, azaz csütörtökön felveszik a csomagot, és az azt követő napon, azaz pénteken kiszállítják.

Pénteken érdeklődtem az önök telefonszámán, hogy mikor várhatom a futár érkezését. Kb a 10 hívásra vették fel a telefont (addig vagy foglalt volt, vagy kicsörgött), és a hölgy mondta hogy a mai napon, azaz pénteken 18 óráig ide fog érni a futár. A futár nem jött, önöket pedig nem értem el már, lévén nem volt ügyfélszolgálatuk. Itt jegyezném meg, hogy mivel aznapra vártam a futárukat, és ezt telefonon is megerősítették, kidobtam a gyerekek régi matracát mert akkor volt nálunk a lomtalanítás, ezért is vettem a mási kmatracokat, hiszen később nem tudtam volna hova tenni.

Hétfőn 9.12 perckor hívtam önöket, hogy mégis mikor lesz péntek este 18 óra mert a matrac nem jött meg. A hölgy (aki nem mutatkozott be) felhívta a futárt, hoy mikor jön, majd mondta hogy 1 órán belül itt lesz. természetesen nem jött, ezért 11,30-kor ismét megpróbáltam önöket elérni, ami egészen 12.17-ig nem sikerül. ekkor az 555-ös végződésű számon felveszi egy hölgy a telefont, ismét hívja a futárt, de nem éri el. Megigéri hogy visszahív, persze miután sikerült visszakapcsolni tartásból a vonalat neki....12.50-kor hívnám újra, mert "természetesen" nem hívott vissza senki. Ekkor igazán pofonvágva éreztem magam, mert 2 csörgés után kinyomták a telefont!

Folyamatosan próbáltam újra mindkét számot, vagy foglalt, vagy nem veszik fel, majd ismét kinyomták. 13.55-kor sikerült önöket ismételten elérnem, ugyanaz a hölgy vette fel, aki megigérte hogy visszahív. Mikor ezt jeleztem, még csak elnézést sem kért. Annyi információt közölt, hogy a mai napon hozzák, amit megmondom őszintén nehezen hittem el. De szerencsére szétszakadt csomagolásban, fekete olajfoltosan megérkeztek a matracok, amikor is alá kellett írnom a papírt, hogy a csomagolás sérülésmentes! Azt mondta a futár, enélkül nem vehetem át!

Úgy érzem, hogy önök a szerződésben vállaltakat nem tartották be, késve szállítottak, téves információkat adtak, ezzel nekem, és a gyerekeknek komoly kényelmetlenséget, valamint két nap itthon töltött szabadság miatt anyagi kárt okoztak. Kérem szíveskedjenek a káromat valamiképp enyhíteni.

Ezt a levelet a Tékozló Homár blognak, és a fogyasztóvédelemnek is elküldöm, és a Teszvesz, Vatera fórumán is közzéteszem, miután ez nem az első eset, hogy átverve érzem magam önökkel kapcsolatban.

Üdvözlettel,

Az önök levele:
feladó    info@ppsfutar.hu
dátum    2010. június 2. 11:09
tárgy    Teszvesz megrendelelés - PPS futárszolgálat

Tisztelt Teszvesz Felhasználó!

Sikeres vásárlásához gratulálunk. Az Ön Partnere futárunkkal juttatja el Önhöz küldeményét. Örömmel vettük megrendelését a PPS Futárszolgálat on-line rendszerében. A következő kóddal  a www.ppsfutar.hu honlapon, az on-line nyomon követés menüpont alatt tekintheti meg küldeménye aktuális státuszát. Az ön kódja a nyomonkövetéshez:

(Jelenleg a weboldal fejlesztés alatt van. Megrendelése státuszával kapcsolatban a 06-20/243-5099-es telefonszámon tud felvilágosítást kérni munkanapokon 9:00 és 15:00 óra között, következo fuvarlevélszámmal: 50026407. Megértését köszönjük!) , de ügyfélszolgálatunk is készséggel áll rendelkezésére bármilyen kérdés, kérés esetén munkanapokon 9:00 és 15:00 óra között a 06-20 243 50 99 telefonszámon, vagy az info@ppsfutar.hu e-mail címen.

Mai napot követő munkanapon veszi fel futárunk az Önnek szánt csomagot és az ezt követő munkanapon érkezik Önhöz a megadott címre. Kérjük, amennyiben küldeménye utánvét díjas, a megadott utánvételi összeggel () rendelkezzen. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a küldemény tartalmáért futárszolgálatunk nem vállal felelőséget. Az utánvételi összeg kifizetését követően a csomag átvele után azzal kapcsolatos bármilyen reklamációja esetén a feladóhoz szíveskedjék fordulni.

Ha adott napon leadott megrendelését 18:00 óráig adta le, akkor azt a következo munkanapon vesszük fel. Amennyiben adott napon a megrendelését 18:00 óra után adta le, úgy a felvétel csak a következo munkanapot követo munkanapon kerül felvételre.

Pénteki 18:00 óra elotti megrendelés leadása esetén a felvétel a következo munkanapon lesz esedékes, ami a hétfo, és 18:00 óra után leadott megrendelését csak a következo héten kedden vesszük fel. Bármilyen további kérése, kérdése esetén készséggel állunk rendelkezésére a fenti elérhetoségeken.


Köszönettel,
PPS Csapata

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K0vasz 2010.07.23. 16:10:41

Úgy látszik, van aki megpróbálja utolérni a postát minőségileg:)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.07.23. 16:10:57

Az ágyat azért ne dobd ki addig,amíg meg nem érkezik a következő..

Milyen jó,hogy én mindig csak a személyes átvételben bízom (vagy haveri körből hozzák el az olyan cuccot,ami nem kétkezi),nem is történik velem soha ilyesmi.Magyarországon a Postát és a futárszolgálatokat illik nagy ívben kikerülni.Ez van.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.07.23. 16:11:07

Megyek szabadsagra:)
Nem erdekelnek Zsuzsa tetves matracai:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.23. 16:14:39

"egyre sem tudtak válaszolni, bezzeg az árajánlatkérdésre 5 perc alatt jött válasz tőlük"
Hát, abból van az üzlet :D

Amúgy a fogyvéd nagyon helyes, meg a Vaterás közzététel is, lehet az éri a legtöbbet.

@vazsmegyeigerdezsház: PPS feliratú, fehér furgonnal mi :)

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.23. 16:22:22

Nem lehet sikeres ember,ha neten vesz matracot.

Xezs 2010.07.23. 16:23:50

Olajfoltosan átvenni? Én biztos visszaküldtem volna.

upci 2010.07.23. 16:24:34

ez nemteccik poszt, valami ütősebbet szeretnék így a hét végére... ezen még csámcsogni sem lehet :S

Rejtélyes 2010.07.23. 16:41:34

Posztolónak: ha nem sérülésmentes, akkor mi a halálnak vetted át és írtad alá? Alapszabály, hogy sose igazolunk semmit aláírással, ami nem igaz, legyen ez egy 5 ft-os elvesztése, vagy egy 50 millás hitel.

momolo 2010.07.23. 17:09:58

2 teljes napot?? Én 7 napot, azaz egy teljes hetet vártam a futárra (ugyanettől a cégtől), csakúgy mint a vevőm, ő is otthon csücsült egy hetet, hogy "jön a futár". Minden nap váltig állították: Ma jön, ma jön...

A várakozás 3. napján rendeltem még egy futárt, persze az sem jött. Végül amikor megérkezett, csak az egyik csomagért fizettem (nem mintha felajánlották volna a kedvezményt, kész tények elé állítottam a céget, de minden vita nélkül beleegyeztek).

NGL 2010.07.23. 17:20:17

Nem értem a kommentelőt, maga rendelte a futárt, miért nem választott másikat :D

így járt

2002 2010.07.23. 17:27:07

Én GLS-el fürödtam hasonlóan be, de ott még az árút sem kaptam meg.

Ha a futár eléri a várost, mindig fel szokott hívni, ilyen nem történt meg. Este 5 órakkor már különös volt hol van, felhivtam az info szolgálatot, ahol szerintük nem voltam elérhető, miközben egész nap otthon dekkoltam. Gondoltam másnap elküldik, a futárra tel számot adni nem tudtak, csak este amikor megint -- nem voltam elérhető --
azután visszaküldték a feladónak, mert a címzett nem elérhető.

punpa 2010.07.23. 17:29:40

Kimondta valaki, hogy matrac????

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.07.23. 17:33:26

"Zsuzsa 2 napot ült otthon arra várva"
Zsuzsa börtönben lakik? miért tragédia a 2 nap? miért ült otthon? megannyi aggasztó kérdés.
"kiszállítsa a teszveszes matracait"
matracot teszvesztől, na ez szép.

Xezs 2010.07.23. 17:37:47

@Don Bandi: Én mondjuk ezt a részét megértem a rinyának. Az ember a szabadságát szereti arra használni amire szeretné, ő pedig így 2 napot elpazarolt.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.07.23. 17:44:15

Én az Aldi Futárszolgálattal szállíttatok ki mindent.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.23. 18:09:22

@Kulics: Na de mit?
Zsuzsát?
A futárt?
A matracot?

Egyébként a futárokkal szerencsére nem volt még bajom.
Ezerszer inkább ez mint a Magyar Posta.

Secnir 2010.07.23. 18:42:47

A PPS az nem véletlenül a PPO leányvállalalta?

Secnir 2010.07.23. 19:01:01

vagy a PPS az a PSP öccse?
brrr ,már nem is t'om...
és mi köze a póverpojinthoz?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.23. 19:27:14

@Secnir: Nagyon jól mutat a nyereségük a projektoron.

Secnir 2010.07.23. 21:19:09

vagy UPC?
nem, APS.
vagy APC.

de nem BBC.

NorbArt 2010.07.23. 21:41:56

Pfff....
PPS alias Birex ugyanz a koperáció.
Én céges szinten szállítattam volna velük. Tömören: az utánvét költségét beszedték de nekem kb 1 hónap múlva utalták, persze nekem kellett telefonálni utánna többször is. Legutóbb elutaltak nekem tizen pár ezer forintot tévedésből, s mert az én cégem megbízható azonnal jeleztem majd visszautaltam. Rá 1 hónapra nekem pattogtak, hogy miért nem utaltam vissza... Majd még egy hónap ésmkiküldték a számlát gondolom a téves utaláshoz tartozó szállításról. Én írtam nekik, hog sírva kérem töröljenek már a csoda adatbázisukból, azóta is kapok levelet tőlük... Iszonyat egy pancser banda, nem tudom miből élnek. Akkor inkább DPD még ők viszonylag jók. Bár most tették fizetőssé eddig ingyenes szolgáltatásukat és úgy körítették hogy ez szolgáltatás fejlesztés. Utánna meg a futi elfelejtett 2 napi kijönni egy csomagért. DE hibák mindenhol vannak, még nálam is.

Ingi 2010.07.23. 23:38:21

A cég ahol dolgozom, napi szinten szállíttatott velük. Egészen mostanáig, mert többször is előfordult, hogy nem hogy később jöttek, de ide se tolták a képüket, úgy itt hagyták a csomagokat, hogy csak na... és itt nem pár megrendelt matracról van szó, hanem komoly üzletről. Vmelyik nap cseréltük le őket másik szolgáltatóra, mert egy rossz vicc volt. Úgy látszik mással is ezt csinálják.

cicmen (törölt) 2010.07.24. 00:33:39

PPS szovjet 2-ik világháborús géppisztoly, Thompson utánzat (gengszter filmek) Ez a csomagküldő neve? Több mnt gyanus! Oroszok, gengszterek, alakulhatott volna másképp?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.24. 04:39:06

@cicmen: Még örüljön a postoló, hogy nem lőtték halomra :D

Shinjuku 2010.07.24. 05:41:56

Az utolso ket bekezdes azert instant klasszik... :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.24. 07:50:45

Jó hajnalt!

Elhiszem hogy marha idegesitő/felháboritó az ilyen szolgáltató viselkedése, de...

"amikor is alá kellett írnom a papírt, hogy a csomagolás sérülésmentes! Azt mondta a futár, enélkül nem vehetem át!"
Akit ilyenre rá lehet kényszeriteni a nai világban megérdemli ezt a bánásmódot
Cipeltettem volna vissza a futárral, hadd kinlódjon vele
A matraccal együtt a gyereket nem dobtad ki?

Az ilyen szolgáltatók ,aki azt mondja, majd visszahivom, a kinai NAgyFal elé kerulnek ha jön a forradalom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.24. 08:21:40

Viczian azt mondta,
szerinte ez a hetvegi
bar meg szombaton betonoz egy jardat schwarcba

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.24. 08:28:33

@hagyma:
schwarcba"
mi ezt amcsiban ugy mondjuk "black"-ben
:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.24. 09:17:26

@horex: nem
ugy mondjuk illegal
a blackworkert Mary total masnak ertette
es pisszegett

cicmen (törölt) 2010.07.24. 09:57:15

@hagyma:a blackworkert Mary total masnak ertette
es pisszegett
Ez itt cigómunkást jelentene de csak mint kuriózum, ill. elméleti kategória.

cicmen (törölt) 2010.07.24. 10:01:07

10 kilós szarbombát kell küldeni velük 1 órára beállítva az időzítőt és csak annyit mondani, hogy a saját érdekükben siessenek!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.24. 10:02:23

@cicmen:
mindig ki van akadva ha feketezek,de a colored a kibassza nala a biztositekot
multkor busszal mntem, mertaz egyik kocsink beszart
oszta feete soforno mofta nekem
mennye mar koltsd fel a blagh ment mert itt szokott leszallni
niggerezbi tilos
feketezni sos-so
coloedaz a borton

cicmen (törölt) 2010.07.24. 10:06:00

A poszthoz meg annyit, hogy nem ez az ideális cég életmentő gyógyszerek, disznótoros kóstoló stb. kiszállítására.

cicmen (törölt) 2010.07.24. 10:09:17

@hagyma: Magyarországon volt Color nevű zenekar, de azok meg zsidók voltak. Volt egy jó számuk a féltelek. Ismered?

.lll. 2010.07.24. 11:57:06

@hagyma:

húbazeg,te jól besörözhettél már:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.24. 12:04:48

@cicmen:
Cigány melós az a brazil gépsor

Hogy mondják ezt angolul,
"brasilian conveyor"?
:)

Xezs 2010.07.24. 13:00:27

@hagyma: Mondjad Marynek hogy nem kell ezt annyira komolyan venni. Engem pl. bárki lefehérezhet :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.24. 17:02:25

@cicmen:
valami remlik
@lófő:
ne hidd, sotetben igy tudok irni
@Xezs:
ahh viccelodunk, csak neki furcsa, hogy egymas kozott en neha kimondom amit O meg egymas kozott sem mer
en meg a black-et se hallottam tole, nemhogy a tobbit
neha ha valaki taplo es nem feher akkor en teszek utalast egy-ket dologra:)
emellett remek fekete barataim vannak

Jokkura 2010.07.24. 17:13:31

Vettek tőlem a Vakerán egy bicót,kufárral szállítattva.Érdeklődés,hopgy csomagoljam be.Válasz:kormány elfordítva,pedál befelé, ajánlott a fólia,karton.Ipari folpackba bemúmiáztam,a kurárnak meg az volt a baja ,hogy miért van így becsomizva,nemtudja "összehajtogatni".Mondtam ,szállítja ,ahogy tudja,de a megrendelő kap egy fényképet,hogy én hogy adtam át a futárnak.Fintorog,hisztizik,de azért elvitte. Levél ment a vevőnek,ha nem úgy kapja a kerékpárt,ahogy én feladtam ,sérült árunak jelezze, és ne vegye átFuri módón sértetlenül(!) megérkezett. Egyébként én is futárként dolgoztam,valamiről van dunsztom,vittem én sok mindent a 250 kg nyomdafestéktől a mozijegyig mindent.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.24. 18:13:54

nalunk a UPC meg a FEDEX a futar
sose tunnek el
sot tudom nezni , hol jarnak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.24. 18:15:04

UPS
mar annyian irtak le szarul, hogy nekem is elojon:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.24. 18:47:03

@Jokkura:
ki az a barom aki Veteran vesz bicot kufarral kiszallitva?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.24. 20:53:33

dogojjek meg ha ez nem a hetvegi

Megdobbent 2010.07.24. 20:56:35

UPS, DPD, DHL kozul minddel bajom volt eddig, erdekes modon ket incifinci futarszolgalat volt eleg rugalmas es nem diktalni, hanem szolgaltatni akart. Reklamot nem csapok nekik, de erdekes mod a magyar posta "futar"szolgalata volt az egyik ;)

Asszem az UPS a legviccesebb, vagy csak nekem volt balszerencsem. Megjott hozzajuk az aru EU-n belulrol (tehat vam sincs), es nem kihoztak, hanem eloszor kuldtek egy POSTAI LEVELEZOLAPOT, hogy hivjam fel oket, mert naluk a csomag :)))

El sem hittem :>

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2010.07.24. 21:19:26

Annyiban csatlakoznék a posthoz, hogy a DPD futárszolgálaton keresztül se rendeljetek semmit.

Én számítástechnikai eszközöket rendeltem a cégünkhöz Interneten. Sajnos nem én választhattam, hogy melyik futárszolgálattal küldik a csomagot, a DPD-vel álltak szerződésben.
Pénteken meg is érkezett a futár egy zárt dobozzal.
Már előtte e-mailt kaptam a csomagot feladó cégtől, hogy ők kamerafelvétellel (!!!) rendelkeznek a csomagolásról, tehát amikor a futár megérkezik, ellenőrizzem, hogy benne van-e minden a csomagban, illetve sértetlen-e a benne lévő áru, mert ők ezért már nem felelnek, ezt a futárcéggel kell majd tisztáznom.
Ezt kicsit furcsállottam, de korábban is rendeltem már - igaz másik - futárcégen keresztül és mindig ellenőriztük a csomagot átvétel előtt, ami mindig sértetlen is volt.

A fentiekre tekintettel most is kértem a futárt, hogy ellenőrizzük a csomagot, mire ő dobozt rázogatva közölte, hogy hallhatom, hogy az nem üres. Ezen picit elmosolyodtam, de hamar kedvem szegte azzal, hogy közölte, vagy átveszem így bontatlanul a hallhatóan nem üres dobozt, vagy ő már megy is. Ezen még 1-2 mondatot vitáztunk, majd mivel nem voltam hajlandó ellenőrizetlenül átvenni semmit, távozott, a csomaggal együtt.

Telefonon felvettem a kapcsolatot a DPD ügyfélszolgálatával, ahol a be nem mutatkozó hölgy közölte, náluk ez az eljárás, fizessem ki a csomagot, aztán ha esetleg nem tetszik, akkor küldhetek nekik reklamációs e-mailt, amit majd ők elbírálnak, döntenek arról, hogy ez az ő cégük, vagy a feladó hibája és gondoskodnak az esetleges pénzvisszafizetésről.

Na ezek után elbeszélgettünk egy keveset a kárveszély átszállásáról adás-vételi, illetve fuvarozási szerződés esetén, majd miután konstatáltam, hogy ez nem vezet sehova, közöltem a hölggyel hova teheti a csomagját.... természetesen bontatlanul!!!

staropramen 2010.07.24. 22:17:55

Sztrovacsekek!
Itt a hátránya annak amikor valaki nem ismeri Rejtő Jenő munkásságát.
"Az ellopott futár"
Azt ugyan várhatod a matracoddal.....

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.07.24. 23:58:02

Én még inkább a postát ajánlom, mint a futárt. Olcsóbb, és nem kell készenlétben ülni otthon. Bár ott is időnként eltűnnek dolgok. Ha mindenképpen futár, akkor a Sprinter vagy a GLS futárt ajánlom.

Megdobbent 2010.07.25. 02:35:58

@staropramen: Aki meg ismeri, az csodalkozik, hogy a csomagfutart hogy sikerult idekeverni, raadasul nem lehet mindenutt egy kisholgy, aki eltekeri a futar fejet :) Szal tobb futar, mint fejtekeres :>

mynameisbond 2010.07.25. 07:06:52

"telefonon ne mértem el"
"mási kmatracokat"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.25. 07:10:03

@Peti817172M: A posta sokszor elhagy csomagokat...

Futár esetén én meg szoktam adni, mikor vagyok otthon, illetve volt, hogy nem voltam, felhívott a futár, mondtam, hogy melóhely, kihozta, átvettem.

A legtöbb vevőm is futárt kér, mert kényelmesebb nekik, ha házhoz viszi a pofa a csomagot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.25. 07:12:36

@Josephine B.: A franc tudja, nekem még a DPD-vel nem volt bajom, hacsak nem az, hogy a pécsi telephelyük (ami egy mocskos raktár :D ) nyitvatartása botrányos (reggel 6 körül és este 6 körül).

Viszont a legolcsóbbak eddig, és az összes eddig velük küldött/fogadott csomag hiánytalanul, és másnapra megérkezett.

cicmen (törölt) 2010.07.25. 08:35:13

Rendelni kéne 1 kg pálpusztai csemegesajtot. Kíváncsi lennék azt is tartogatnák napokig?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.25. 09:04:57

@Kulics: Látatlanban??
Én a matracon sunáznék, az nem lehet olyan rossz

Kerámia_53 2010.07.25. 09:28:43

Csak azt nem értem, miért vetted át olajfoltosan??? Én minden esetben kibontom, kipróbálom, ellenőrzöm az árut - ez ellen még egy futárnak sem volt kifogása. (Ha nem mennének bele, akkor természetesen leshetnék, mit és mikor írok alá....)

juhaszcs 2010.07.25. 09:50:27

@vazsmegyeigerdezsház: Én nem megyek szabadságra,de engem sem érdekelnek a matracai.:-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.25. 09:53:13

futarok ugy a 17-18-ik szazadban voltak
ilyen leveleket vittek loval
sokszor kardoztak is/lsd dartanyan/
nem ertem most mi van?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.25. 10:20:42

mongyuk pizzafutar itt is van
de matracfutarral meg nem talalkoztam

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.25. 12:19:22

Egy sima szivacs kell a földre,és aludni kell. Még a gerincnek is jót tesz.

cicmen (törölt) 2010.07.25. 13:49:16

HÉTVÉGILUSTADISZNÓK!
Persze! Mindenki csak a melóhelyen homárkodik mi?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.25. 14:31:00

@1 Fószer:
Gerincen ugy jó ha fölöttem nő van, másképp unalmas

angxdd 2010.07.25. 15:24:49

mi az a pps??? francért nem jónevű világcéget bízott meg vele!

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.07.25. 16:08:52

@ColT: A posta is házhoz viszi. Akár többször is, ha kéred.

A rája szarik rája 2010.07.25. 16:35:19

Az már volt, hogy matracot csak a Medifittől 300.000-ért?

Jokkura 2010.07.25. 17:57:33

@hagyma: Névet,címet szeretnél :)? ,Alig használt bicó,ár alatt.A vevő ragaszkodott a futárhoz.Okát nem kérdeztem.Bp-Pécs viszonylat

havajj 2010.07.25. 18:04:47

bazze, magyarországon pizzát se szívesen rendelek, de matracot???
azon alszanak a gyerekeid és a teszveszen veszed meg? nem akarom reklámozni az ikeát, mert utálom, de matracot pl. 3 perc alatt bármilyet kapsz, és tuti a legolcsóbban...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.25. 18:05:05

@Jokkura:
dehogy szeretnek
en aztan sok mindent vettem neten/ semmit ami hasznalt/ de bicot:) tuti nem vennek
meg ujat sem mert nem bicozok par eve mar

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.25. 18:50:57

@havajj: hat igen
hasznalt matracot es bicot nem igazan veszek en sem
kocsit igen
de egy bico vagy egy matrac ujjonan is megfizetheto
a kocsi is mondjuk de azzal tul sokat bux ha el akarod adni

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.25. 19:19:35

@havajj: Banyek, ha pesti lett volna, tuti nem futárral viteti ki...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.25. 20:51:34

ha nem figyeltek rendesen veresegyhazott kitorik a fogaitok es a lombard nem fizet
csak miheztartas vegett

havajj 2010.07.25. 21:02:02

@hagyma: de a használt kocsit se látatlanba rendeled postával :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.25. 21:30:18

@havajj:
nem
kiprobalom
megkuldom rendesen olyan feloraig

neomatsek 2010.07.25. 22:32:37

Pár futárszolgálattal nekem is volt már dolgom, én legtöbbet mindig a GLS félével szenvedtem. Volt olyan, h direkt megadtam, h mikor leszek otthon, a csomagra is rá volt írva, de persze ő nem akkor próbálta meg kézbesíteni, és amikor másodjára is jönnie kellett még ő volt felháborodva. Volt olyan is, h megérkezett és felhívott, h nem tudnék lemenni, mert neki nincs kedve feljönni, olyan is volt, h a házban valaki kapott csomagot és az értesítőt kiragasztotta a futár a bejárati ajtó mellé, úgy látszik a postaláda mint olyan nem volt ismerős számára...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.25. 23:14:35

Összehajtogatott bicót csak őstermelőtől személyesen!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.25. 23:24:39

@hagyma:
Ha megküldöd félórájig, akkor belever az ablaktörlő a sebváltóba.
Az a minimum.
Vagy ez nembiztos.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.26. 00:19:49

Mit sunyogtok itt? Mennyetek aludni!
Csak nem a 1st-re vártok
Fölösleges

Megdobbent 2010.07.26. 00:21:53

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Nekem kene vuvuzela. Futarral tudod kuldeni?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.26. 00:32:41

Najó, átengedem az elsőt, jo nekem a 8. is

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.07.26. 09:36:55

@Megdobbent:
Simán!
A gy´<ktravel csomagot is szállít!
Hová küldhetem?

Geitenbeffer_ 2010.07.26. 13:05:10

@punpa: :D
And did those feet in ancient time.
Walk upon Englands mountains green:
And was the holy Lamb of God,
On Englands pleasant pastures seen!

Palkovics Ede 2010.07.27. 15:09:00

Együttérzés.
Nekünk a kánikulában adta meg magát a hűtőnk. Vaterán vettünk egyet, eladó küldi pps-sel. Miután felvették az eladó megrendelését, küldtek egy ugyanilyen automata értesítést. Aztán nem jött. Vártam még egy napot, megint nem jött. Írtam nekik egy e-mailt, másolatot küldtem az eladónak. Másnap hívtak, hogy már sokszor hívtak, mobilon, de nem vettem fel. Hmmm, nem volt nem fogadott hívásom ebben az időszakban, telefon éjjel-nappal bekapcsolva, nincs némítva.
Végül a megbeszélt napra, de 45perc késéssel megérkezett a csomag. Eladónak elküldtem az átvételi elismervényt, mert időgarantáltan kérte a kézbesítést, másnapra így meg lett belőle egy hét. A szerződéses feltélek szerint ezért visszajár neki pénz.
Nem dühöngtem, az emberi tényező miatt felesleges.

Danessz 2010.07.30. 13:06:14

Én 07.20-adikán rendeltem a futárt csomagszállításra, utánvéttel
07.23-madikán elvitte a csomagot a cseppet sem jó hangulatú futár
07.28-adikán Megkapta a csomagot a vevő. Erről én tájékoztatást nem kaptam, bár nem is érdekel. Viszont
07.30-adika van, pénz még mindig sehol, és már kérdeztem tőle, hogy vitte-e már a csomagot! Majd írok, ha megjött a pénz.
Mondjuk érdekes dolog, hogy a bankszámlaszámomat is meg kellett adni, én kis bohó azt hittem, majd arra fogják utalni. Hát egy nagy lófaszt. Postán fogják állítólag kihozni.

Danessz 2010.07.30. 13:32:10

Egyszer már elküldtem egy hsz-t, nem írja ki, úgyhogy rövidítve:
07.20: Megrendelem a Vatera futárt, utánvétes szállításra
07.23: Megérkezik az elég ideges természetű futár, elviszi a csomagot.
07.28: Megkapja a vevő a csomagot.
07.30: Még mindig nem kaptam meg érte a pénzt.

mallmax (törölt) 2011.02.25. 20:37:55

Sziasztok!
Megosztanám a történetem mindenkivel.
Múlthét pénteken(02.18.-án) rendeltem egy csomagfelvételt a PPS-től.Sosem szállítíttam még velük,de most a 180 cm-es méret miatt muszály voltam.Pedig a GTR már jól bevált nálunk!A felvétel hétfőn lett volna,erről a megrendelőm is kapott email-t,fuvarlevélszámmal,mindennel együtt.Mégsem jöttek.Ekkor reklamáltam,mire közölték,hogy nem lett regisztrálva a rendelésem,ez néha-néha előfordul náluk,rendeljek újra.Megtettem.Szerdán be is állított egy alvállalkozójuk(mert mint írták,nekik nincs saját gépparkjuk) egy akkora autóval,amibe 90 cm se fért volna be,nemhogy 180 cm.A fuvarlevélen 0 cm volt megadva csomagméretként és 48 kg.Holott én beírtam a megrendelőn a tényleges méreteket.A futár elment,a csomag maradt.Újra kapcsolatba léptem az ügyfélszolgálattal,ahol közölték,hogy be kellett volna férnie a csomagnak.Utánanéznek.A megrendelőm és én is már nagyon fel voltunk háborodva!Hosszú levelezgetés után a PPS munkatársa megígérte,hogy pénteken mindenképpen felveszik azt a bizonyos csomagot!Hát nem vették fel.Próbáltam az ÁFSZ-ükben megadott telefonszámot hívni,de a szám nem létezik,sőt a tudakozónál egyik címükre sincs bejegyzés!Azt hiszem elég türelmesek voltunk,de azért mindennek van határa.Részemről egy komolytalan cégnek tartom Őket!Ha a megrendelőm nem ilyen megértő,akkor akár már pereskedhetnék is....

PPS futár Károsultjai 2011.03.30. 14:30:28

KÉREM AZOK JELENTKEZÉSÉT az alábbi e-mail címre, akiket valamilyen formában megkárosított a PPS futárszolgálat (Vatera futár) és nem kapott kártérítést. Személy szerint nekem is kárt okoztak azzal, hogy a feladott csomagom nem jutott el a címzetthez, kártérítési igényemre választ nem kaptam, a Kft. hozzáállása teljesen passzív.

Megfelelő számú jelentkező esetén, megpróbálom megtalálni a megfelelő fórumot arra, hogy a károsultak a cég által okozott összegű kárt megkapják. Célom az is, hogy a jövőben hasonló esetek ne történjenek meg.

pps.futar.karosultjai@gmail.com

turojo 2011.10.12. 17:37:52

Sajnos engem több mint egy hete vágtak át, 2 napig vártam a csomagfelvételre. Utánvételes csomagot küldtem 22.000 Ft értékben. A mai napig nem utalták át az összeget a számlámra. Tud valaki telefonszámot adni, címet adni, mert az emailre nem válaszolnak. Illetve feljelentést kellene elindítani.
süti beállítások módosítása