A jelek szerint nem változott a UPC kilépési protokollja. Olvasónk 3 hete hiába várta felmondólevelét, ezért saját kezüleg vitte be a vevőegységet az ügyfélszolgálatra. Természetesen még ott is küzdenie kellett, hogy lemondhassa az amúgy 3 hete felfüggesztett, de azért kiszámlázott szolgáltatást. A Homár saját tapasztalatából tudja, hogy ilyenkor azonnal be kell vinni a modemet/műholdvevőt, aztán élőben felmondani a szerződést, mint ez az alábbiakból is kiderül:
Rendszeresen akadozott nálam a UPC műholdas szolgáltatása, és mivel már lehetőség van kábeltévé használatára is a házunkban, gondoltam váltok. Kb. 3 hete felhívtam a UPC-t, és felmondtam a szolgáltatást. Persze nem ment könnyen, mert ígértek fűt-fát (meggyorsítják az antennaforgatást, ilyesmi), de határozott voltam, nem kérem tovább. Miután a hölgy belátta, hogy nem fog meggyőzni, azt mondta, 8 napon belül küldenek levelet, amellyel együtt be kell vinnem a beltéri egységet, távirányítót az ügyfélszolgálatra. Ezzel együtt kikapcsolták a szolgáltatást. Rendes gyerek vagyok, vártam, levél nem jött. Még mindig vártam, levél továbbra sem.
Mivel jövő héttől szabadságra utazom, gondoltam, pontot teszek a dolog végére, ma reggel bevittem a cuccot a Kinizsi utcába. A hölgy helyből közölte, hogy levél nélkül nem veheti át, valamint, hogy egyáltalán nincs rögzítve a rendszerben, hogy én felmondtam volna a szolgáltatást. Azt feleltem, hogy akkor ITT és MOST szeretném megszűntetni, nem kívánok tovább fizetni olyanért, amiért már eddig sem kellett volna. Ja, de nála nem lehet megszűntetni a szolgáltatást, csak telefonon (ahol ugye nyugtázzák az igényt, épp csak nem rögzítik).
A sarkamra álltam, márpedig én nem viszem haza ezt a vacakot, és ragaszkodom hozzá, hogy átvegyék, rögzítsék, hogy én bizony felmondtam a szerződésem. Miután a kisasszony látta, hogy nem tud tőlem könnyen megszabadulni, elment a főnökhöz, majd telefonálgatott sértett képpel, és persze át tudta venni a készüléket és meg tudta szűntetni a szerződést. Neki állt feljebb, csúnyán beszélek vele. Nem beszéltem csúnyán, egyszerűen elmondtam neki, hogy haza akart küldeni minden segítség nélkül, hogy várjam otthon azt a levelet, ami sosem fog megérkezni. Persze fizetek az előző 3 hétért, de ezen már nem is akadok fenn, a telefonhívások rögzítése csak az ő érdekeiket szolgálja, az ügyfélét nem.
A lényeg pedig a tanulság:
Elég sok olyan poszt jelenik meg Nálatok, amiből nyilvánvaló, hogy az ügyfélnek van igaza, nyilvánvaló, hogy hülyét csinálnak belőle, de kellő határozottsággal, és a saját jogainak ismeretével előrébb lehet(ne) jutni. Nem kell agresszívnak lenni, de amíg birka módra elfogadunk mindent, nem fognak megváltozni a szolgáltatók. Nekik így jó, nekünk meg nem.
Üdv.
Volt UPC ügyfél…
albgab 2010.08.10. 11:50:12
dr. _mmm_ 2010.08.10. 11:55:09
.lll. 2010.08.10. 11:55:32
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.10. 12:03:45
Mi a kérdés?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 12:05:06
Az mijaz az a gyorsabb tányérforgatás? Amit a zsonglőrök csinyálnak a cirkuszba?
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 12:07:03
Tragikomédia 1/2 felvonásban
Szereplők:
Naiv ügyfél (én)
Nem hibás és együttműködő szolgáltató (T-Mobile)
Egy hibás 2 napja vásárolt telefonkészülék (iPhone 3GS)
Nagy mindentörvényreszarókülföldimulti (Apple Inc. USA)
Helyszín: Budapest
Történet:
Amikor 2 éve kijött az iPhone boldogan mentem és 2 év hűség, némi pénzmag elszórása után már én is a nagy amerikai álom, az iPhone tulajdonosának mondhattam magam. Két örömteli évet töltöttünk együtt, de eljött a nap, mikor az ember váltani akar és gondoltam a 3GS 8GB jó választás lesz. Hát eddig úgy néz ki nem.
Első nap. Bementem egy T-Pontba, megvettem a készüléket és megígértem ,hogy újabb két évig hű maradok. Nem lesz nehéz, mivel kb 15 éve vagyok az egyfolytában. Birtokba vettem a készüléket és örültem az új funkcióknak. Képzeljétek ezzel a csúcstelefonnal még mms-t is lehet küldeni, illetve videót is lehet felvenni. Nem semmi, hol tart a tudomány :P
Egy szó mint száz, feltettem a nekem szükséges alkalmazásokat, beállítottam minden ami nekem kell és használni kezdtem a készüléket.
És lőn este majd reggel. Második nap. Reggel a telefonnal semmi gond nem volt, beszéltem is rajta, majd munkából próbáltam ezt a hihetetlen funkciót használni, de a túloldal panaszkodott rá ,hogy nem hall. Először térerőre gyanakodtam, de aztán térerős helyen is ugyanez volt a panasz. A hiba odahaza sem szűnt meg, így gondoltam szoftverfrissítést csinálok, hiszen pont a térerő rosszul kijelzésére érkezett a 4.0.1 javítás. Nem fogjátok elhinni, de nem segített. Több tesztet is csináltam és végül arra jutottam élek törvény adta jogommal és 3 napon belül kicseréltetem a készüléket.
És ismét este és reggel. Harmadik nap.
Bevittem a t-pontba nyitásra a készüléket és mondom mi a baj. Megnézik majd a szervíz közli, hogy nem tudja helyszínen kicserélni mert az Apple nem engedi, mindenképp központi szervízbe kell küldeni. Hoppá. Mondom van törvény, meg helyszínen csere meg ilyenek. Beszélek üzletvezető, üzletvezető a szervízzel (tényleg próbáltak segíteni!!! nem velük van a gond!!!) és kiderül, nincs mit tenni, őfelsége microsoftotmindjártleelőzömbevételbenultramulti a törvény felett áll és ő majd megmondja ki mit mikor cserélhet mire. Hát gondoltam én is megmondom. Apple cserélheti a magyarországi vezetőit (úgyis embert keresnek több pozícióra) mert ezt a levelet természetesen a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak is elküldöm, hátha kiváltom vele kívánt hatást. Azt ,hogy ők is betartsák a törvényeket.
Mi van most?
- Kaptam csere-iPhone-t ami tök jó (3g)
- Mehetek be újra ha kicserélték ami tök rossz
- Dühöngök ami szintén rossz
- Azonnali csere helyett 15 napos javítási (?) idő
Károm (3-as szorzó oka. régi hibás teló, csereteló, új teló)
- Szétkapcsolt, majd újrahívott számok (kb 50 alkalommal 1 percnyi díj)
- Mivel van pár alkalmazás ami kell ezért be kellett regelnem az AppStoreba (2euro*3)
- Elcseszett idő a telefon állítása miatt (2óra*2)
- Benzinpénz (elhanyagolható)
- Komfortérzet hiánya az eljárás miatt (megfizethetetlen)
Kérdések:
Mivel kártalanít engem, az Apple?
Valaki megb.ssza-e őket ezért a törvénytelen eljárásért?
Függőny le. Taps
quarelin 2010.08.10. 12:09:11
S1lver 2010.08.10. 12:13:29
www.fogyasztok.hu/cikk/20090203/1512003._ix._22._korm._rendelet_az_egyes_tartos_fogyasztasi_cikkekre_vonatkozo_kotelezo_jotallasrol
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Erted, nem a gyarto, a forgalmazo. A problema ott van, hogy meg kell gyozd a forgalmazot, hogy a hiba valoban a rendeltetesszeru hasznalatot akadalyozza. Ha ezt vitatja, akkor van gond.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.08.10. 12:15:51
Harlequin 2010.08.10. 12:17:19
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 12:18:21
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 12:20:39
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 12:22:43
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 12:23:42
total eclipse (törölt) 2010.08.10. 12:24:53
szóval ennyit róluk. tudom hogy a többi cég sem sokkal jobb, de kell egy kis levegőváltozás.
total eclipse (törölt) 2010.08.10. 12:25:59
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.10. 12:27:22
toi 2010.08.10. 12:28:19
gergo1000 2010.08.10. 12:30:33
Akkor nem lenne birka, ha azt se sikerült volna nekik. Így max kis birka.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 12:53:33
—> II. PARTNERAKROBATIKA
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 12:54:12
Höhö!
Émmeg nem a te posztodra irtam a tucadikat, hanem épp a 12. kommentező voltam
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 12:56:02
Vörös Szonja, a tetovált lány 2010.08.10. 13:01:00
Egyébként tényleg: mijafenének rögzítik ezek a szolgáltatók a diskurzust, ha utána nem lehetséges elővenni és ellenőrizni, hazudik-e a kedves ügyfél...
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 13:02:12
Mos' beszóltál nekem?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 13:07:28
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 13:10:47
Visszavittuk a vevőt és persze az ugyfeles nem látta a rendszerben, hogy leemelték már a havi dijat
Nem baj,befizettük és igérték visszautalják majd
Gondoljátok visszautalták?
Meg is nézem a prodzsektet, aztán írok is nekik
Lehet uj poszt születik :)
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.08.10. 13:12:47
Ezen vágy mértéke általában egyenesen arányos azzal, hogy ő mennyire kúrt el valamit, és az ügyfélnek amúgy mennyi oka volt agresszívnek lenni.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.08.10. 13:15:43
2010.08.10. 13:16:59
Csak gyere ki a kultúr elé !
:)
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.08.10. 13:18:21
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 13:22:03
heldentor 2010.08.10. 13:23:32
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 13:27:33
upci 2010.08.10. 13:38:24
upci 2010.08.10. 13:42:02
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 13:49:28
upci 2010.08.10. 13:51:27
elwood 2010.08.10. 14:11:22
én lehet, hogy csúnyán beszéltem volna vele
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 14:11:34
:)
elwood 2010.08.10. 14:12:35
hogy lehet a műholdas szolgáltatást távolról kikapcsolni ?
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 14:13:36
Micsoda, milyen posszt?
Valami dohányleszoktatósegítőre emlékszem, mintha reagáltam is vóna, hogy nincs akaraterő
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 14:14:13
heldentor 2010.08.10. 14:16:23
S1lver 2010.08.10. 14:18:59
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 14:19:06
S1lver 2010.08.10. 14:20:27
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 14:21:13
Ott más volt a duma, ott análozást helyezett kilátásba/jó hogy nem Sün-t kuldött rájuk :)/
A parlamentben invitálta a folyosóra valamely beszóló képviselőt
S1lver 2010.08.10. 14:22:43
englandboy 2010.08.10. 14:30:51
bocs de te nem kicsit vagy hülye
hivs fel jobs urat hátha felül a magánrepülöjére és hoz neked egy uj nyoc gigás ájfont
de szolj neki a benzinpinzrül is
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 14:39:02
@Silver: Hát igen, az a gáz h így kell menjenek a dolgok. Pedig mennyivel szebb volna a következő scifi. Bemegyek, hibás, jogos, kicserélik, mindenki happy.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 14:54:41
elwood 2010.08.10. 15:04:27
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 15:06:09
Arra nem emlékszem mi volt a sztori
Viszont
Ippeg most irtam reklamáló emilt egy cégnek, hogy nem adtak, illetve nem küldött vissza gari jegyet a vele kapcsoaltban álló szerelője
Negyed órán belül kaptam választ,hogy intézkedtett személyesen a "főeltvárs"
ha mégsem kapom meg a garijegyet, ők fogják intézni és küldik el
Hááát ebböl sem lesz homár csámcsogás ekézés asszem
azért tart itt az ország, hogy még egy homáros czikkre sem jut
:)
englandboy 2010.08.10. 15:06:30
a tréfonnak kellett volna kicserélni a telcsidet
mit nem értesz ezen
nem értem
vadász-e vagy
vagy bölcsész
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 15:11:30
Na akkor most bölcsész vagy vadász vagyok?:P
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.08.10. 15:12:28
"Egyébként tényleg: mijafenének rögzítik ezek a szolgáltatók a diskurzust, ha utána nem lehetséges elővenni és ellenőrizni, hazudik-e a kedves ügyfél..."
Ezt tudom: minőségbiztosítási okokból. Ez azt jelenti, hogy megnézik megfelelő volt-e a kommunikáció színvonal úgymint udvarias, érthető, rákérdezett-e arra amire kell stb. Azaz nem (csak) azért, hogy ha az ügyfél bólint, minden vackot később kiszámlázzanak.
Amúgy szerintem is hasznos rögzíteni a beszélgetéseket ügyfél oldalon: többször vannak olyan hihetetlen akciók amik szerződéskötéskor fuss, eltűnnek, persze ha mát ott van az ember az aláírásnál, elvesztegetett órákat az életéből akkor már köt valamit (legalábbis erre utaznak).
Persze az ilyen telefonban megígérők nyilván nem tekinthetők 100%-ig érvényesnek, de nyilván nagyon kevesen vállalnák be a hazugságot.
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 15:13:07
englandboy 2010.08.10. 15:20:52
Bevittem a t-pontba nyitásra a készüléket és mondom mi a baj. Megnézik majd a szervíz közli, hogy nem tudja helyszínen kicserélni mert az Apple nem engedi, mindenképp központi szervízbe kell küldeni. Hoppá. Mondom van törvény, meg helyszínen csere meg ilyenek. Beszélek üzletvezető, üzletvezető a szervízzel (tényleg próbáltak segíteni!!! nem velük van a gond!!!) és kiderül, nincs mit tenni, őfelsége microsoftotmindjártleelőzömbevételbenultramulti a törvény felett áll és ő majd megmondja ki mit mikor cserélhet mire.
ezek szerint vadász bölcsész vagy
englandboy 2010.08.10. 15:23:00
Mi van most?
- Kaptam csere-iPhone-t ami tök jó (3g)
- Mehetek be újra ha kicserélték ami tök rossz
- Dühöngök ami szintén rossz
- Azonnali csere helyett 15 napos javítási (?) idő
Károm (3-as szorzó oka. régi hibás teló, csereteló, új teló)
- Szétkapcsolt, majd újrahívott számok (kb 50 alkalommal 1 percnyi díj)
- Mivel van pár alkalmazás ami kell ezért be kellett regelnem az AppStoreba (2euro*3)
- Elcseszett idő a telefon állítása miatt (2óra*2)
- Benzinpénz (elhanyagolható)
- Komfortérzet hiánya az eljárás miatt (megfizethetetlen)
Kérdések:
Mivel kártalanít engem, az Apple?
Valaki megb.ssza-e őket ezért a törvénytelen eljárásért?
Függőny le. Taps
ezek szerint pedig bölcsész vadász
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 15:28:14
Bár ezzel elöbbre nem jutottam:P Max be vagyok kategórizálva :P
daniferi 2010.08.10. 15:53:28
Hogyan tudnék szabadulni tőlük?
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.08.10. 15:59:07
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 16:02:47
elwood 2010.08.10. 16:18:28
Kale-idoszkóp 2010.08.10. 16:19:36
Szintén UPC, volt Monortel. Sajna itt nincs más szolgáltató. Nem lemondani, hanem gyorsítani szeretném, ezt viszont nem tudják megoldani. Most 5 megás havi 7000 Ft-ért, baromi drága, de ez van. Már nincs is ilyen csomagjuk, csak 8 megás, de miután messze vagyunk az elosztó központtól, nem tudják garantálni a sebességet, így nem is válthatok erre a csomagra. Ez az ő magyarázatuk. Szerintem viszont, a minimumot szokták garantálni, nem a maximumot, szóval ez nekem magas. Évek óta próbálom elérni, hogy válthassak csomagot, és nem megy. Engem simán félrevezethetnek, mert nem értek hozzá, de nem én intézem, hanem az informatikus fiam, de ő sem boldogul velük. Olyan szívesen megszabadulnék tőlük, de nem tudok.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 17:55:32
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 18:03:26
Hopp, egy galacsin!
:)
fagzal 2010.08.10. 18:42:20
Mylady 2010.08.10. 19:05:48
Kicsit tudatosabb vásárló lennél, már régen lenne új telefonod, vagy visszakaptad volna a készülék árát.
Ennyi.
FDToth 2010.08.10. 19:09:36
Miizu 2010.08.10. 19:27:48
Párom bement, lemondta, ennyi. Nem volt semmi cécó, a posztolónak nem volt szerencséje.
Manci néni, a szomszéd 2010.08.10. 20:37:54
Nekem ugyan 9 hónapomba és 150 Ft-omba került (3x50 Ft volt a parkolás a trabantommal (kék színű) a fogyasztóvédők előtt), de végül sikerült megfingatnom a szaros upc-t, aki közben még pofátlanul a végrehajtót is rámküldte. De minden káromat megtérítette (a 150 Ft-ot azt nem), a kamatokat és a hűségbaszás idő előtti felmondásáért kiszabott büntetést is visszafizette. De hát ők baszták el, mert 2008-at írtak 2009 helyett (vagy fordítva), a lényeg az, hogy az apróbetűs részben a holnapjukon (fehér alapon világosszürke 1 pontos betűméret) akciót hirdettek, hogy hűség nélkül lehet szerződést kötni. És a holnap szerint én is beleestem abba az időbe, így velem se írathattak volna alá hűségbaszást. Igaz, hogy az egy évvel később volt, de hát nem javították át az évszámot, úgy kell nekik!
Jajj, meg hogy szapulták a digit! Aszongya nekem a kisasszony a telefon másik végén: tudom-e, hogy milyen színvonalon szolgáltat - ha szolgáltat - a digi? Mert montam neki, hogy oda menek át. Kérdem tőle, hogy na milyen? Aszongya nekem, hogy nincs kép a tévén, állandóan megszakad a net és a telefonjuk se működik. Mondom neki, majd akkor bejelentem a hibát, csak boncsuk má fel a szerződést. Na, mondanom se kell, hogy fele pézért kétszer annyi csatorna jön, és jönnek is éjjel-nappal, nem volt ám igaza a kisasszonynak! A netem meg 40/20-as harmadannyi pízé mint az upc adott 15/2-t. És 40/20 éjjel-nappal és mindig működik. Nem volt igaza a kisasszonynak. Na a telefon! Nulla azaz 0 Ft előfizetés, 3,75 / perc az országba bárhova, 25 ft a mobilhívás (nem is telefonálok a mobilomról sehova mer a digi olcsóbb), ja és 1000 percet ingyen beszélhetek fehérváron. Van sok barátnőm itt, szoktunk is trécselni rendesen. Megint csak nem volt igaza a kisasszonynak. Csak jól csőbe akart húzni, de nem hagytam magam.
vega2 2010.08.10. 20:56:45
Fairco 2010.08.10. 21:59:02
Hogyan tartja vissza az AOL az ügyfeleit (angol tudás nem árt hozzá): www.youtube.com/watch?v=xmpDSBAh6RY
Gazsi bácsi lótetű 2010.08.10. 22:04:59
Amúgy kinizsi utca UPC iroda egy kalap sünfos. Véletlenül(?) a sorszámom ellenére kurvára megvárattak- mindenki elfogyott előttem, sőt még az utánam érkezők közül is 3 fő, mire voltak olyan kegyesek és foglalkoztak velem. Kislány undokul beszélt velem miután nem tudott meggyőzni az Ő fantasztikus cégük felsőbbrendűségéről, és határozottan a búcsú mellett kardoskodtam.
Végre megszabadultam tőlük...
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.11. 08:57:49
elwood 2010.08.11. 09:01:23
hogy kapcsolták ki a usernek a műholdas szolgáltatását ?
egerészölyv 2010.08.11. 09:47:40
Hümüzhümümüz 2010.08.11. 09:59:37
T-home se kutya, de a UPC mindenen túltesz. :S
Annyit érdemelnek, hogy jól puncin kell fingani az egész bagázst és csókolom.
soseleszekelső 2010.08.11. 10:00:10
Pont ma reggel merült fel a szolgáltatóváltás...
www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.08.11. 10:00:13
Hümüzhümümüz 2010.08.11. 10:00:59
Inaktívvá teszik a kártyáját (műholdvevőben van) és egyszerűen nem veszi a kódolt jelet az egység.
Denimm 2010.08.11. 10:11:49
Balf*sz voltam hogy nem foglaltattam velük írásba.1 hónapba tellett mire elismerték,hogy tényleg nincs hűségszerződés.De azért fizessek,mert ráutaló magatartásommal elfogadtam a szerződés feltételeit (utólag is k*rva anyád UPC!).Majd behajtó céghez adták.
Mivel kb 3 hét "jogos" tartozás volt (balfasz voltam,nem kértem papírt arról,hogy mi van és miért nem engedik lemondani a szolgáltatást) ezért annyit értem volna el a perrel,hogy elállnak a többi tartozástól csak azt a 2600 forint "jogos" tartozást követeli.És fizethetem a perköltséget is.Szóval,okádék mocskos g*ci cég.Tőlük mindig mindenről kérjetek papírt,hogy nyoma legyen.
UPC = szar mocskos lehúzós cég.Drága és fos szolgáltatással.Ahol tudnak ott átvágnak.
Hornet007 2010.08.11. 10:26:18
Két nap múlja jött a jogos pénzem vissza a postás által! hihi
SOHA TÖBBET UPC! Tetű szemét banda...
Hornet007 2010.08.11. 10:31:40
Metal_Storm 2010.08.11. 10:38:17
Azonnal a Thor-ra szerelve.
Nem tudom srácok, aki fikázza, hogy mi a bajotok vele. Pénteken megrendeltem on-line, hétfőn hívott a szerelő, hogy ha nekem jó, akkor hétfőn jönne 8-ig szerelni. De nekem csak kedd 19.30 volt elfogadható. Jött, egy óra alatt megszerelte, (addig nem engedtem el, míg minden csatorna, ami a hirdetményben volt be nem jött) aztán ment mindenki a dolgára. Azóta 1X volt, hogy szakadozott a jel.
Szerintem akinek akadozik, szakadozik a jele annak rosszul lett a tányér beállítva. Azzal a kis 40 cm tányérral nézem olyan minőségben, mint előtte a kábeles UPC. A Digi-vel az a baj, hogy nincs ESPN :)
De eddig se az UPC-vel, se a Digi-vel nem volt problémám. A netem Digi-től jön 80/30-ban, ami néha tényleg jön annyival :)
Fontos, hogy ne nézhessék baleknak az embert.
Amikor megbeszél valaki egy időpontot, akkor a telefonban jelezni kell, hogy mennyi is a te óradíjad, amit számlázol, ha az általuk megadott időpontban nem jelennek meg, vagy 48 órával előtte nem jelzik az eltérést. Nekem ez mindig működik, és minden szerelő tud szólni, ha nem jó neki, illetve pontosan érkezik.
Goompah 2010.08.11. 10:41:55
De nem szidom őket, nekem nem volt velük semmi bajom. A 11. kerületben stabil volt a szolgáltatásuk és a felmondás is korrekt módon lezajlott, amikor váltottam Digire.
elwood 2010.08.11. 10:51:32
ebben az esetben ennek kellett valami nyoma legyen a UPC-n belül is, és a usernek reklamálnia kellett volna hogy letiltott kártyáért akarnak fizettetni
Frucsasz 2010.08.11. 10:52:06
Egyébként a poszt tanulságához: ami engem mindig megragad, az posztok egy részének alábbi forgatókönyve:
1. a posztoló olvas homárt
2. a posztoló jó homárolvasóként tudja, melyik szolgáltatónál mik a jogai, kötelezettségei, mi teendője, ha nem akarja, hogy megszopassák.
3. a posztolót megkísérlik megszopatni
4. mire a posztoló elfelejti mindazt, amit a homáron tanult, és beáll a birkák sorába, szopni.
5. az események leforgása után a posztoló magához tér, majd ír egy felháborodott levelet a homárnak ,hogy hát őt hogy megszopatták
6. ebbe mindig jól beleírja ,hogy ő olvas ám homárt, és tudja, mi lett volna a dolga.
De kérdem én, MIÉRT? Miért veszi fel valaki a szopóálarcot, ha tudja, mi lenne a megoldás? ÉS aztán miért jön panaszkodni?
Megjegyzés: ez nem a mostani posztolónak szól (bár a 3 hét késlekedés miatt, ha akarja, magára veheti), hanem úgy általában, némely poszt miatt.
SzaGyu 2010.08.11. 12:00:29
Persze óvatos duhaj voltam, mert az ilyen és hasonló telefonbeszélgetést mindíg rögzítek. Így történt ebben az esetben is. Persze többször felhívtam őket és vitatkoztunk. Öt hónap eltelte után azt írták: Bíróságra adják a dolgot. Mondtam OK, állok elébe, én az igazamat tudom bizonyítani a hangfelvétellel. Meglepődött.
Persze nekik kellett volna rögzíteni, de ahogy szokás náluk, nem találták a felvételt. Azt mondták azért nem találják, mert nem mondtam le és ezét nem volt mit rögzíteni.
Ekkor bejátszottam nekik a felvételt, és nemsokára kaptam tőlük elnézést kérő levelet és mivel kértem a költségeim (telefon számla) megtérítését így kaptam tőlük 3250 ft-ot posta fordultával.
Érdekes dolog ez, mert megrendelni, csomagot váltani kb. 10 perc alatt lehet.
Lemondani csak hónapok múltával és vita árán.
Javaslom:
Aki hasonlóan intézkedik telefonos ügyfélszolgálaton, az mindig készítsen hangfelvételt!
Mert ugye ezek a rohadt telefonos ügyintézés autómatái bemondják: "A beszélgetésről hangfelvétel készül."
Persze a hangfelvétel eltűnik ha nem az ő érdekeiket szolgálja.
Ez így van sok helyen, főképpen a UPC rendszerében.
Swacsa 2010.08.12. 11:38:30
Szegény csaj elpanaszolta, hogy Homáron már megint őket basztatják, pedig hát ő csak az előírásokat követi...és hát igaza is van, általában sztem nem az ügyfélszolgálatosok a bénák, hanem az egész működést kezelő rendszer...
Megnyugtattam, és 18:20-kor is hajlandó volt nekem átvenni a visszahozott eszközt... :)
Én vagyok Töhötöm! (törölt) 2010.08.13. 11:35:38
2. Az írónak igaza van: semmi káromkodás, semmi személyeskedés, semmi sértegetés CSAK határozottság! Ez a legfontosabb! Kérem, köszönöm, jó, nem jó, ragaszkodom hozzá szavakkal mindent el lehet érni. Csak kitartás kérdés.
forsythe60 2010.08.15. 06:01:46
Ha valakit ez vigasztal, nemcsak a UPC, a DIGI is ugyanilyen, csak ők még jellemtelen módon olyat is rád akarnak verni, amit meg sem kaptál. ( pébeltéri egységhez 2 irányitó, holott 1 -t kaptam csak, meg hasonlók.)
norbi2010 2010.08.30. 23:12:04
thome német , UPC sa se luxemburg , Digitv ROmanie ,helló HD angol
8 évet voltam upc elöfizetö astran eleinta szar volt akadás szakadás kattigás sercegés stb, (2003)utánna kezdett tökéletes vétel lenni (2008), meglátszik német minöség is !
bár nem egy parabolával kémlelem eget van vagy 5 itthon
egyik hold (thor) leggyöngébb köztük de még sorolhatnám, de szerintem upctöl kéne megkérdezni telenor hogy adja fel adásait pl dunatv autonomia
és akkor megtudni upc hol summant.
bár minöségtöl nem vagyok elragattatva,konkurensekhez képest helloHD és thome , kártyaszám alatt vannak beazonositva ügyfeles ki milyen csoamgot(kodot)kap kártyájára beltéri egység alatt lévö cimke amin vonalkod van az ügyfél holétét takarja
elveszik egység akkor leagyisten nem adja le akkor kifizetetik vele vagy elopták,
Kisamotors 2010.09.01. 21:49:35
Aztán 2 hónap múlva, mikor rég elfelejtettem ezeket kaptam egy 5800 Ft-os csekket. Keménykedtem, meg kérdeztem az okát, valami elmaradt díjakról beszéltek.Mi ?? Fel tudtam mondani a szolgáltatást díjhátralékkal ?
Az sem zavarta őket, hogy pont 2 nónappal a lemondás után számlázták ki...
Befizettem, de rohadjanak meg.
A Digivel teljesen elégedett vagyok, olcsó, gyors, stabil.Egyszer elfelejtettem a jelszavam, a pontos adatok egyeztetése után, bediktálták.
Az egész nem került 2 percembe sem.
norbi2010 2010.09.06. 10:49:33
telefon ? minek is ?