Tékozló Homár

A UPC sem szereti, ha felmondanak az ügyfelek

2010.08.10. 11:48 | jackyll | komment

A jelek szerint nem változott a UPC kilépési protokollja. Olvasónk 3 hete hiába várta felmondólevelét, ezért saját kezüleg vitte be a vevőegységet az ügyfélszolgálatra. Természetesen még ott is küzdenie kellett, hogy lemondhassa az amúgy 3 hete felfüggesztett, de azért kiszámlázott szolgáltatást. A Homár saját tapasztalatából tudja, hogy ilyenkor azonnal be kell vinni a modemet/műholdvevőt, aztán élőben felmondani a szerződést, mint ez az alábbiakból is kiderül:

Rendszeresen akadozott nálam a UPC műholdas szolgáltatása, és mivel már lehetőség van kábeltévé használatára is a házunkban, gondoltam váltok. Kb. 3 hete felhívtam a UPC-t, és felmondtam a szolgáltatást. Persze nem ment könnyen, mert ígértek fűt-fát (meggyorsítják az antennaforgatást, ilyesmi), de határozott voltam, nem kérem tovább. Miután a hölgy belátta, hogy nem fog meggyőzni, azt mondta, 8 napon belül küldenek levelet, amellyel együtt be kell vinnem a beltéri egységet, távirányítót az ügyfélszolgálatra.  Ezzel együtt kikapcsolták a szolgáltatást. Rendes gyerek vagyok, vártam, levél nem jött. Még mindig vártam, levél továbbra sem.

Mivel jövő héttől szabadságra utazom, gondoltam, pontot teszek a dolog végére, ma reggel bevittem a cuccot a Kinizsi utcába. A hölgy helyből közölte, hogy levél nélkül nem veheti át, valamint, hogy egyáltalán nincs rögzítve a rendszerben, hogy én felmondtam volna a szolgáltatást. Azt feleltem, hogy akkor ITT és MOST szeretném megszűntetni, nem kívánok tovább fizetni olyanért, amiért már eddig sem kellett volna. Ja, de nála nem lehet megszűntetni a szolgáltatást, csak telefonon (ahol ugye nyugtázzák az igényt, épp csak nem rögzítik).

A sarkamra álltam, márpedig én nem viszem haza ezt a vacakot, és ragaszkodom hozzá, hogy átvegyék, rögzítsék, hogy én bizony felmondtam a szerződésem. Miután a kisasszony látta, hogy nem tud tőlem könnyen megszabadulni, elment a főnökhöz, majd telefonálgatott sértett képpel, és persze át tudta venni a készüléket és meg tudta szűntetni a szerződést. Neki állt feljebb, csúnyán beszélek vele. Nem beszéltem csúnyán, egyszerűen elmondtam neki, hogy haza akart küldeni minden segítség nélkül, hogy várjam otthon azt a levelet, ami sosem fog megérkezni. Persze fizetek az előző 3 hétért, de ezen már nem is akadok fenn, a telefonhívások rögzítése csak az ő érdekeiket szolgálja, az ügyfélét nem.

A lényeg pedig a tanulság:
Elég sok olyan poszt jelenik meg Nálatok, amiből nyilvánvaló, hogy az ügyfélnek van igaza, nyilvánvaló, hogy hülyét csinálnak belőle, de kellő határozottsággal, és a saját jogainak ismeretével előrébb lehet(ne) jutni. Nem kell agresszívnak lenni, de amíg birka módra elfogadunk mindent, nem fognak megváltozni a szolgáltatók. Nekik így jó, nekünk meg nem.

Üdv.
Volt UPC ügyfél…

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. _mmm_ 2010.08.10. 11:55:09

Ügyes.. bár mindenki így tenne.. talán a cégek is korrektebbek lenének...

.lll. 2010.08.10. 11:55:32

mingyár harangoznak

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.10. 12:03:45

Így kell csinálni.

Mi a kérdés?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 12:05:06

Dél is vót, és itt is lemaradtam. Ráadásul júpíszis kábeltévém van, tányérforgatás nélkül. Télleg!
Az mijaz az a gyorsabb tányérforgatás? Amit a zsonglőrök csinyálnak a cirkuszba?

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 12:07:03

Mivel Homár valamiért nem szereti kirakni amit küldök, de szeretném ha publicitást kapna ezért ide.

Tragikomédia 1/2 felvonásban

Szereplők:
Naiv ügyfél (én)
Nem hibás és együttműködő szolgáltató (T-Mobile)
Egy hibás 2 napja vásárolt telefonkészülék (iPhone 3GS)
Nagy mindentörvényreszarókülföldimulti (Apple Inc. USA)

Helyszín: Budapest

Történet:
Amikor 2 éve kijött az iPhone boldogan mentem és 2 év hűség, némi pénzmag elszórása után már én is a nagy amerikai álom, az iPhone tulajdonosának mondhattam magam. Két örömteli évet töltöttünk együtt, de eljött a nap, mikor az ember váltani akar és gondoltam a 3GS 8GB jó választás lesz. Hát eddig úgy néz ki nem.
Első nap. Bementem egy T-Pontba, megvettem a készüléket és megígértem ,hogy újabb két évig hű maradok. Nem lesz nehéz, mivel kb 15 éve vagyok az egyfolytában. Birtokba vettem a készüléket és örültem az új funkcióknak. Képzeljétek ezzel a csúcstelefonnal még mms-t is lehet küldeni, illetve videót is lehet felvenni. Nem semmi, hol tart a tudomány :P
Egy szó mint száz, feltettem a nekem szükséges alkalmazásokat, beállítottam minden ami nekem kell és használni kezdtem a készüléket.
És lőn este majd reggel. Második nap. Reggel a telefonnal semmi gond nem volt, beszéltem is rajta, majd munkából próbáltam ezt a hihetetlen funkciót használni, de a túloldal panaszkodott rá ,hogy nem hall. Először térerőre gyanakodtam, de aztán térerős helyen is ugyanez volt a panasz. A hiba odahaza sem szűnt meg, így gondoltam szoftverfrissítést csinálok, hiszen pont a térerő rosszul kijelzésére érkezett a 4.0.1 javítás. Nem fogjátok elhinni, de nem segített. Több tesztet is csináltam és végül arra jutottam élek törvény adta jogommal és 3 napon belül kicseréltetem a készüléket.
És ismét este és reggel. Harmadik nap.
Bevittem a t-pontba nyitásra a készüléket és mondom mi a baj. Megnézik majd a szervíz közli, hogy nem tudja helyszínen kicserélni mert az Apple nem engedi, mindenképp központi szervízbe kell küldeni. Hoppá. Mondom van törvény, meg helyszínen csere meg ilyenek. Beszélek üzletvezető, üzletvezető a szervízzel (tényleg próbáltak segíteni!!! nem velük van a gond!!!) és kiderül, nincs mit tenni, őfelsége microsoftotmindjártleelőzömbevételbenultramulti a törvény felett áll és ő majd megmondja ki mit mikor cserélhet mire. Hát gondoltam én is megmondom. Apple cserélheti a magyarországi vezetőit (úgyis embert keresnek több pozícióra) mert ezt a levelet természetesen a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak is elküldöm, hátha kiváltom vele kívánt hatást. Azt ,hogy ők is betartsák a törvényeket.

Mi van most?
- Kaptam csere-iPhone-t ami tök jó (3g)
- Mehetek be újra ha kicserélték ami tök rossz
- Dühöngök ami szintén rossz
- Azonnali csere helyett 15 napos javítási (?) idő

Károm (3-as szorzó oka. régi hibás teló, csereteló, új teló)
- Szétkapcsolt, majd újrahívott számok (kb 50 alkalommal 1 percnyi díj)
- Mivel van pár alkalmazás ami kell ezért be kellett regelnem az AppStoreba (2euro*3)
- Elcseszett idő a telefon állítása miatt (2óra*2)
- Benzinpénz (elhanyagolható)
- Komfortérzet hiánya az eljárás miatt (megfizethetetlen)

Kérdések:
Mivel kártalanít engem, az Apple?
Valaki megb.ssza-e őket ezért a törvénytelen eljárásért?

Függőny le. Taps

S1lver 2010.08.10. 12:13:29

@ipad16gb.blog.hu/: irni ugyan dagalyosan es szerencsetlenul irsz, de legalabb hulyeseget. A forgalmazok eloszeretettel hivatkozan a gyartokra meg mindenfelere, de a te esetedben nem az Apple, hanem a T-Mobile nem tartja be a torvenyeket:

www.fogyasztok.hu/cikk/20090203/1512003._ix._22._korm._rendelet_az_egyes_tartos_fogyasztasi_cikkekre_vonatkozo_kotelezo_jotallasrol

7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Erted, nem a gyarto, a forgalmazo. A problema ott van, hogy meg kell gyozd a forgalmazot, hogy a hiba valoban a rendeltetesszeru hasznalatot akadalyozza. Ha ezt vitatja, akkor van gond.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.08.10. 12:15:51

@ipad16gb.blog.hu/: vadász vadász ... (a többit tudod ;) )

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 12:18:21

Hát akkor ma bemegyek a telefonomért. Végülis kb semmi közöm hozzá, hogy nekik milyen szerződésük van.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 12:22:43

Lemondáskor az ügyfélszolga rá is beszélhette volna hogy nyisson bankszámlát, akkor onlány nézheti a műsort

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 12:23:42

@lófő: Mi van Sünnel, szabin van, wifitlen helyen?

total eclipse (törölt) 2010.08.10. 12:24:53

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: szia, én irtam a posztot. július 30-ig kellett volna megfordítaniuk az antennát, hogy átálljanak az astra-ról másik műholdra. nem jöttek. úgy július közepén felhivtam őket, hogy mégis mikor, és adjnak egy telefonszámot, ahol elérem az illetékest. fél délelőttömet telefonáltam végig, míg a végén közölték, hogy nem tudják ki és mikor forgatja az antennát.ezt elmeséltem az ügyintézőnek amikor felmondtam a szolgáltatást. azt mondta, meg tudja gyorsítani az antennaforgatást. érdekes... néhány nappal előtte még azt sem tudták kihez tartozom.
szóval ennyit róluk. tudom hogy a többi cég sem sokkal jobb, de kell egy kis levegőváltozás.

total eclipse (törölt) 2010.08.10. 12:25:59

@horex: ezt irtam a homárnak: "Nem azért írok, hogy megjelentesd, hiszen már millió ilyen poszt született a témában, csak a tanulság a lényeg benne. " tsók

gergo1000 2010.08.10. 12:30:33

Még jó hogy a posztoló nem érzi magát birkának..Csak 3 heti díjjal nyúlták le.
Akkor nem lenne birka, ha azt se sikerült volna nekik. Így max kis birka.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 12:54:12

@total eclipse:

Höhö!
Émmeg nem a te posztodra irtam a tucadikat, hanem épp a 12. kommentező voltam

Vörös Szonja, a tetovált lány 2010.08.10. 13:01:00

Nem szeretem, ha bárki azzal nyit, hogy márpedig ez a beszélgetés rögzítve leszen. Mostanság közlöm, hogy jó, akkor én is rögzítem a mobilommal. No, az már nem szokott annyira tetszeni, főleg ezeknek a biztosítós muksóknak. Volt, aki el is hagyta az étert. Nekem mindegy, úgysem én akartam beszélgetni.

Egyébként tényleg: mijafenének rögzítik ezek a szolgáltatók a diskurzust, ha utána nem lehetséges elővenni és ellenőrizni, hazudik-e a kedves ügyfél...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 13:07:28

@horex: Gyere ki a kultúrház elé, ha nem tetszik valami!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 13:10:47

Most hogy ez az UPC poszt megy, jut eszembe, valamikor tavaly nyáron mendta fel b.nőm az am-mikrot költözés miatt
Visszavittuk a vevőt és persze az ugyfeles nem látta a rendszerben, hogy leemelték már a havi dijat
Nem baj,befizettük és igérték visszautalják majd

Gondoljátok visszautalták?
Meg is nézem a prodzsektet, aztán írok is nekik
Lehet uj poszt születik :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.08.10. 13:12:47

Agresszívnek lenni igenis kell, csak nem szabad, ugyanis utána minden balfasz kis féregben megszületik utána a vágy, hogy "na ő majd most megmutatja, hogy megszopatja a hülye fejőstehenet, akiből megél".

Ezen vágy mértéke általában egyenesen arányos azzal, hogy ő mennyire kúrt el valamit, és az ügyfélnek amúgy mennyi oka volt agresszívnek lenni.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.08.10. 13:15:43

@horex: Szegénykék biztosan keveset keresnek... ne bántsd őket.

2010.08.10. 13:16:59

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: "ház"-at nem mondanak.
Csak gyere ki a kultúr elé !
:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 13:22:03

@horex: Bezzeg a neked szóló posztomra semmit nem írtál! Ha előmászik Sün!! a döfönyészésből, küldöm hozzád!

heldentor 2010.08.10. 13:23:32

Ritka szutyok egy társaság az upc, ügyintézőnek meg droidokat, vagy agymosáson átesetteket alkalmaznak, kár is vitázni velük, mert csak ugyanazt ismételgetik 0 döntési kompetenciával. Ha komoly vitára kerül a sor és nem egyértelmű a helyzet, akkor még a főkiborgot sem merik kapcsolni, inkább 5x elmondják, h "irja meg levélben".

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 13:27:33

@Kulics: Ez tájjelegű. Dél-bihari gyűjtésemben így szerepel. Borsodban, Edelényben árvízmentes időben a "Gyere le az ifiház alá!" is gyakran elhangzott (amíg külön volt a kultúr- és az ifjúsági ház), és az ember csak a hangsúlyból sejthette, hogy csak közös hugyozásra, vagy netán összemelegedésre illetőleg svédtornára invitálják...

upci 2010.08.10. 13:38:24

@horex: döfönyézni ment!!

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 13:49:28

@S1lver: Voltam bent. Először kiderült h nincs infó a telefonomról illetve ütköztettük jogi álláspontunkat az ügyben. Mivel még azt se tudták, hogy mi van a telóval ezért emeltebb hangon folyattam a társalgást. Sajnálom h ezt kellett tenni, de ezután már több infó lett a telóról, sőt kedvezményt is kaptam a nekem okozott kellemetlenségért. Remélem valóban visszakerül hozzám az új telefon, mert nem szeretném megismételni az akciót.

elwood 2010.08.10. 14:11:22

"Neki állt feljebb, csúnyán beszélek vele. Nem beszéltem csúnyán"

én lehet, hogy csúnyán beszéltem volna vele

elwood 2010.08.10. 14:12:35

nincs ilyenem, de kíváncsi vagyok:

hogy lehet a műholdas szolgáltatást távolról kikapcsolni ?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 14:13:36

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Micsoda, milyen posszt?
Valami dohányleszoktatósegítőre emlékszem, mintha reagáltam is vóna, hogy nincs akaraterő

heldentor 2010.08.10. 14:16:23

@elwood: "hogy lehet a műholdas szolgáltatást távolról kikapcsolni ?" pl egy hosszú bottal letaszigálod a tányért, messziről ledobálod kővel :)

S1lver 2010.08.10. 14:18:59

@ipad16gb.blog.hu/: gratula, sajnos Mo-n ezek szerint csak igy mennek a dolgok :(

S1lver 2010.08.10. 14:20:27

@karakterelgető: kepzeld el, hogy 2-3 hete volt egy afferom a Vodafone-nal, inkompetens es majdnem-bunko ugyfelszolgalatos probalt meg lerazni. Jeleztem nekik, visszahallgattak a beszelgetest es igazat adtak nekem, majd kompenzaltak a kenyelmetlensegemet! Szoval ha akarjak, akkor mukodik...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 14:21:13

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Ott más volt a duma, ott análozást helyezett kilátásba/jó hogy nem Sün-t kuldött rájuk :)/
A parlamentben invitálta a folyosóra valamely beszóló képviselőt

S1lver 2010.08.10. 14:22:43

@heldentor: ugy tunik, az UPC globalisan fos, en az osztrak UPC ugyfele vagyok. Amikor megrendeltem a szolgaltatast (kabeltv + internet), idopontot egyeztettunk, volt regisztracios visszajelzesem, lofutty. Otthon ultem a megadott idopontban, a szerelo nem jott. Felhivtam oket, kiderult, hogy nem latnak ilyen megrendelest "a rendszerben". Kis veszekedes, soronkivul jottek es szereltek, sot kaptam 2 havi dijjovairast.

englandboy 2010.08.10. 14:30:51

@ipad16gb.blog.hu/:

bocs de te nem kicsit vagy hülye

hivs fel jobs urat hátha felül a magánrepülöjére és hoz neked egy uj nyoc gigás ájfont
de szolj neki a benzinpinzrül is

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 14:39:02

@englandboy: miért is? Tényleg nem értem miért vagyok hülye. Jogilag tudok csak lépni az ügyben ami meg is tettem. Sajnos idehaza nem olyan a környezet @S1lver: hogy mást tudsz tenni. Vagy ordibálsz és fenyegetőzöl vagy feljelentesz és majd x hónap múlva döntenek az ügyedben. Mit tudsz csinálni mást?

@Silver: Hát igen, az a gáz h így kell menjenek a dolgok. Pedig mennyivel szebb volna a következő scifi. Bemegyek, hibás, jogos, kicserélik, mindenki happy.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.10. 14:54:41

@horex: Az az ujjazós csávó is ő volt? Aki kiverte a kultúrbiztit?

elwood 2010.08.10. 15:04:27

egyébként be kell nekik dobni egy üzenetet a műholdtányérra celuxozva az ablakon át

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.10. 15:06:09

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Arra nem emlékszem mi volt a sztori

Viszont

Ippeg most irtam reklamáló emilt egy cégnek, hogy nem adtak, illetve nem küldött vissza gari jegyet a vele kapcsoaltban álló szerelője
Negyed órán belül kaptam választ,hogy intézkedtett személyesen a "főeltvárs"
ha mégsem kapom meg a garijegyet, ők fogják intézni és küldik el

Hááát ebböl sem lesz homár csámcsogás ekézés asszem

azért tart itt az ország, hogy még egy homáros czikkre sem jut
:)

englandboy 2010.08.10. 15:06:30

@ipad16gb.blog.hu/:

a tréfonnak kellett volna kicserélni a telcsidet
mit nem értesz ezen
nem értem
vadász-e vagy
vagy bölcsész

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 15:11:30

@englandboy: Igen ez megvan, de nem cserélik. Értem h a T-vel vagyok kapcsolatban, de itt elakadt a dolog. Én mondtam a törvényt, ők mondták a belső szabályzatot. Ennyi. Csináltam cirkuszt és ezzel annyit jutottam előbbre ,hogy kártalanítanak illetve utána jártak h merre jár a teló. De ettől még nincs a telefon a kezembe. Lényegében tehetetlen az ember, mint írtam. Mehetek Fogy.Védhez (ahogy mentem is) de abból se lesz teló prompt.

Na akkor most bölcsész vagy vadász vagyok?:P

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.08.10. 15:12:28

@karakterelgető:
"Egyébként tényleg: mijafenének rögzítik ezek a szolgáltatók a diskurzust, ha utána nem lehetséges elővenni és ellenőrizni, hazudik-e a kedves ügyfél..."

Ezt tudom: minőségbiztosítási okokból. Ez azt jelenti, hogy megnézik megfelelő volt-e a kommunikáció színvonal úgymint udvarias, érthető, rákérdezett-e arra amire kell stb. Azaz nem (csak) azért, hogy ha az ügyfél bólint, minden vackot később kiszámlázzanak.

Amúgy szerintem is hasznos rögzíteni a beszélgetéseket ügyfél oldalon: többször vannak olyan hihetetlen akciók amik szerződéskötéskor fuss, eltűnnek, persze ha mát ott van az ember az aláírásnál, elvesztegetett órákat az életéből akkor már köt valamit (legalábbis erre utaznak).

Persze az ilyen telefonban megígérők nyilván nem tekinthetők 100%-ig érvényesnek, de nyilván nagyon kevesen vállalnák be a hazugságot.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 15:13:07

Ja és most ötleteden felbuzdulva írtam a kinti Applenak is, megírva az egész történetet. Kíváncsi vagyok mit válaszolnak rá.

englandboy 2010.08.10. 15:20:52

@ipad16gb.blog.h

Bevittem a t-pontba nyitásra a készüléket és mondom mi a baj. Megnézik majd a szervíz közli, hogy nem tudja helyszínen kicserélni mert az Apple nem engedi, mindenképp központi szervízbe kell küldeni. Hoppá. Mondom van törvény, meg helyszínen csere meg ilyenek. Beszélek üzletvezető, üzletvezető a szervízzel (tényleg próbáltak segíteni!!! nem velük van a gond!!!) és kiderül, nincs mit tenni, őfelsége microsoftotmindjártleelőzömbevételbenultramulti a törvény felett áll és ő majd megmondja ki mit mikor cserélhet mire.

ezek szerint vadász bölcsész vagy

englandboy 2010.08.10. 15:23:00

@ipad16gb.blog.hu/:

Mi van most?
- Kaptam csere-iPhone-t ami tök jó (3g)
- Mehetek be újra ha kicserélték ami tök rossz
- Dühöngök ami szintén rossz
- Azonnali csere helyett 15 napos javítási (?) idő

Károm (3-as szorzó oka. régi hibás teló, csereteló, új teló)
- Szétkapcsolt, majd újrahívott számok (kb 50 alkalommal 1 percnyi díj)
- Mivel van pár alkalmazás ami kell ezért be kellett regelnem az AppStoreba (2euro*3)
- Elcseszett idő a telefon állítása miatt (2óra*2)
- Benzinpénz (elhanyagolható)
- Komfortérzet hiánya az eljárás miatt (megfizethetetlen)

Kérdések:
Mivel kártalanít engem, az Apple?
Valaki megb.ssza-e őket ezért a törvénytelen eljárásért?

Függőny le. Taps

ezek szerint pedig bölcsész vadász

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.10. 15:28:14

@englandboy: LOL
Bár ezzel elöbbre nem jutottam:P Max be vagyok kategórizálva :P

daniferi 2010.08.10. 15:53:28

Én a T-Home telefonomat nem tudom lemondani. Írtam tértivevényes levelet, hogy lemondanám a határozatlan idejű szerződést, erre most jött egy újabb havi számla és egy kérdőív, amiben tőlem kérdezik, hogy milyen csomagot nyújtanak nekem, amit le akarok mondani. Ezt nem is tudom. Meg persze egy olyan kérdőívet, amiben kb a vércsoportját nem kérdezik meg a harmad-unokatestvéremnek...

Hogyan tudnék szabadulni tőlük?

elwood 2010.08.10. 16:18:28

komolyan érdekelne, hogyan kapcsolták ki a fószernek a műholdas vevőjét

Kale-idoszkóp 2010.08.10. 16:19:36

Sziasztok!
Szintén UPC, volt Monortel. Sajna itt nincs más szolgáltató. Nem lemondani, hanem gyorsítani szeretném, ezt viszont nem tudják megoldani. Most 5 megás havi 7000 Ft-ért, baromi drága, de ez van. Már nincs is ilyen csomagjuk, csak 8 megás, de miután messze vagyunk az elosztó központtól, nem tudják garantálni a sebességet, így nem is válthatok erre a csomagra. Ez az ő magyarázatuk. Szerintem viszont, a minimumot szokták garantálni, nem a maximumot, szóval ez nekem magas. Évek óta próbálom elérni, hogy válthassak csomagot, és nem megy. Engem simán félrevezethetnek, mert nem értek hozzá, de nem én intézem, hanem az informatikus fiam, de ő sem boldogul velük. Olyan szívesen megszabadulnék tőlük, de nem tudok.

fagzal 2010.08.10. 18:42:20

Juteszembe: tudtommal anno úgy volt (vagy még ma is úgy van?) az egyik mobilszolgáltató(nk)nál, hogy ha az ügyfél káromkodott anyázott, akkor azt a felvételt kötelességük folt feljebb továbbítani, t.i. _valamin_ felb*szta magát az ember, esélyes, hogy valami nem f*sza, ergo a cégnek erre külön figyelnie kell.

Mylady 2010.08.10. 19:05:48

@ipad16gb.blog.hu/: Te azt hiszed, hogy ügyesen elérted, hogy haladjon az ügyed. Itt mindenki más pontosan tudja, hogy téged veszett módon szívat a T, mégpedig azért, mert hagyod magad.
Kicsit tudatosabb vásárló lennél, már régen lenne új telefonod, vagy visszakaptad volna a készülék árát.
Ennyi.

FDToth 2010.08.10. 19:09:36

t-home-mal volt hasonló: kértem a szolgáltatás megszűntetését, de nem tartották be az ígért 8 napot, sőt a 30-at sem, de a csekket küldték. telefon, mondtam h csekket nem fizetem be és kérek kártalanítást a lassú ügyinzézésük miatt. pár nap múlva jött a postás és hozott kicsit több, mint 3eFt-t. hurrá!

Miizu 2010.08.10. 19:27:48

Mi nemrég mondtuk le a júpíszít, mert a digi olcsóbbért jobb szolgáltatást kínált.

Párom bement, lemondta, ennyi. Nem volt semmi cécó, a posztolónak nem volt szerencséje.

Manci néni, a szomszéd 2010.08.10. 20:37:54

Jujj de jó! Megint lehet szapulni az upc-t! Hát akkor szapuljuk egy kicsit:

Nekem ugyan 9 hónapomba és 150 Ft-omba került (3x50 Ft volt a parkolás a trabantommal (kék színű) a fogyasztóvédők előtt), de végül sikerült megfingatnom a szaros upc-t, aki közben még pofátlanul a végrehajtót is rámküldte. De minden káromat megtérítette (a 150 Ft-ot azt nem), a kamatokat és a hűségbaszás idő előtti felmondásáért kiszabott büntetést is visszafizette. De hát ők baszták el, mert 2008-at írtak 2009 helyett (vagy fordítva), a lényeg az, hogy az apróbetűs részben a holnapjukon (fehér alapon világosszürke 1 pontos betűméret) akciót hirdettek, hogy hűség nélkül lehet szerződést kötni. És a holnap szerint én is beleestem abba az időbe, így velem se írathattak volna alá hűségbaszást. Igaz, hogy az egy évvel később volt, de hát nem javították át az évszámot, úgy kell nekik!

Jajj, meg hogy szapulták a digit! Aszongya nekem a kisasszony a telefon másik végén: tudom-e, hogy milyen színvonalon szolgáltat - ha szolgáltat - a digi? Mert montam neki, hogy oda menek át. Kérdem tőle, hogy na milyen? Aszongya nekem, hogy nincs kép a tévén, állandóan megszakad a net és a telefonjuk se működik. Mondom neki, majd akkor bejelentem a hibát, csak boncsuk má fel a szerződést. Na, mondanom se kell, hogy fele pézért kétszer annyi csatorna jön, és jönnek is éjjel-nappal, nem volt ám igaza a kisasszonynak! A netem meg 40/20-as harmadannyi pízé mint az upc adott 15/2-t. És 40/20 éjjel-nappal és mindig működik. Nem volt igaza a kisasszonynak. Na a telefon! Nulla azaz 0 Ft előfizetés, 3,75 / perc az országba bárhova, 25 ft a mobilhívás (nem is telefonálok a mobilomról sehova mer a digi olcsóbb), ja és 1000 percet ingyen beszélhetek fehérváron. Van sok barátnőm itt, szoktunk is trécselni rendesen. Megint csak nem volt igaza a kisasszonynak. Csak jól csőbe akart húzni, de nem hagytam magam.

vega2 2010.08.10. 20:56:45

Nos nekem átforgatták a upc antennámat a Thor műholdra. Azóta ha esik pár szem eső, vagy csak egy nagyobb felhőtömb felé néz az antenna, rögtön nincsen se kép, se hang. Felhívtam a szőke nőt az ügyfélszolgálaton, de csak állandóan azt hajtogatja, hogy szóljak a szerelőnek. (Gondolom a szerelő olyan nagy sámán lehet, hogy el tudja kergetni az esőfelhőket. :) ) Más blogon olvastam, hogy a Thor megfelelő jelerősséget még 120 cm-es parabolatükörrel sem tud szolgáltatni. Akkor meg mi ez neki, ez a 40 cm-es izé....

Fairco 2010.08.10. 21:59:02

Ez most nagyon passzol ide:
Hogyan tartja vissza az AOL az ügyfeleit (angol tudás nem árt hozzá): www.youtube.com/watch?v=xmpDSBAh6RY

Gazsi bácsi lótetű 2010.08.10. 22:04:59

Fogyasztóvédelmünk egy kalap szahar, mert nem tesztelik ezeket a szolgáltatókat. Kapna UPC egy 30 millás büntit a monopolhelyzettel történő visszaéléssel, és még 30-at az árkartell miatt, akkor talán történne valami.
Amúgy kinizsi utca UPC iroda egy kalap sünfos. Véletlenül(?) a sorszámom ellenére kurvára megvárattak- mindenki elfogyott előttem, sőt még az utánam érkezők közül is 3 fő, mire voltak olyan kegyesek és foglalkoztak velem. Kislány undokul beszélt velem miután nem tudott meggyőzni az Ő fantasztikus cégük felsőbbrendűségéről, és határozottan a búcsú mellett kardoskodtam.
Végre megszabadultam tőlük...

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.08.11. 08:57:49

@Mylady: Meséld el milyen eszközzel érnéd el? Nem célom szerződést bontani. Más eszközöd meg nincsen. De tényleg érdekelne te mivel érnél célt.

elwood 2010.08.11. 09:01:23

még mindig nincs időm utánanézni:

hogy kapcsolták ki a usernek a műholdas szolgáltatását ?

egerészölyv 2010.08.11. 09:47:40

Ha valaki egy évre előre kedvezményesen fizet, azt nem tudják megfogni, ha időben lemondja.

Hümüzhümümüz 2010.08.11. 09:59:37

Óóó! Mióta, de mióta nyomom a mantrát, hogy a UPC foscsi, szarcsi, mindencsi, csak nem korrekt szolgáltató.
T-home se kutya, de a UPC mindenen túltesz. :S

Annyit érdemelnek, hogy jól puncin kell fingani az egész bagázst és csókolom.

soseleszekelső 2010.08.11. 10:00:10

A posztoló jól tette, hogy nem várta meg az átforgatást. Nekünk korábban semmi gondunk nem volt a UPC-vel, de amióta átforgatták az antennát, rendszeresen szakadozik a kép.
Pont ma reggel merült fel a szolgáltatóváltás...

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.08.11. 10:00:13

örök törvény: csak azt lehet szopatni, aki engedi... már bocsánat a szókimondásért

Hümüzhümümüz 2010.08.11. 10:00:59

@elwood:

Inaktívvá teszik a kártyáját (műholdvevőben van) és egyszerűen nem veszi a kódolt jelet az egység.

Denimm 2010.08.11. 10:11:49

velem is megjátszotta ezt az upc.Hűségszerződést kötött a tudtom nélkül,nem hagyta hogy felmondjam a szolgáltatást.
Balf*sz voltam hogy nem foglaltattam velük írásba.1 hónapba tellett mire elismerték,hogy tényleg nincs hűségszerződés.De azért fizessek,mert ráutaló magatartásommal elfogadtam a szerződés feltételeit (utólag is k*rva anyád UPC!).Majd behajtó céghez adták.
Mivel kb 3 hét "jogos" tartozás volt (balfasz voltam,nem kértem papírt arról,hogy mi van és miért nem engedik lemondani a szolgáltatást) ezért annyit értem volna el a perrel,hogy elállnak a többi tartozástól csak azt a 2600 forint "jogos" tartozást követeli.És fizethetem a perköltséget is.Szóval,okádék mocskos g*ci cég.Tőlük mindig mindenről kérjetek papírt,hogy nyoma legyen.
UPC = szar mocskos lehúzós cég.Drága és fos szolgáltatással.Ahol tudnak ott átvágnak.

Hornet007 2010.08.11. 10:26:18

Az UPC egy kalap szar!!!!!!!!!!!! Ugyanezt megpróbálták velem is eljátszani de leordítottam a köcsögök fejét az ügyfélszolgálaton, úgy hogy még a belső irodából is előjöttek :-))
Két nap múlja jött a jogos pénzem vissza a postás által! hihi
SOHA TÖBBET UPC! Tetű szemét banda...

Hornet007 2010.08.11. 10:31:40

Ja és igen paraszt módom szidják a DIGITV-t ahová én is átmentem FELE!!!!!pénzért ugyanazt szolgáltatják csak jobban. Mostanság megint megjelent egy fasz upc muki az ajtómba hogy upc így-meg úgy, mondat neki hogy most fejezze ben és húzzon el mert baja lesz, majd ránézett a fejemre (185cm, 110kg) és szó nélkül elhúzott! :-)))

Metal_Storm 2010.08.11. 10:38:17

Nekem 3 hete van UPC-direct előfizetésem.
Azonnal a Thor-ra szerelve.

Nem tudom srácok, aki fikázza, hogy mi a bajotok vele. Pénteken megrendeltem on-line, hétfőn hívott a szerelő, hogy ha nekem jó, akkor hétfőn jönne 8-ig szerelni. De nekem csak kedd 19.30 volt elfogadható. Jött, egy óra alatt megszerelte, (addig nem engedtem el, míg minden csatorna, ami a hirdetményben volt be nem jött) aztán ment mindenki a dolgára. Azóta 1X volt, hogy szakadozott a jel.

Szerintem akinek akadozik, szakadozik a jele annak rosszul lett a tányér beállítva. Azzal a kis 40 cm tányérral nézem olyan minőségben, mint előtte a kábeles UPC. A Digi-vel az a baj, hogy nincs ESPN :)

De eddig se az UPC-vel, se a Digi-vel nem volt problémám. A netem Digi-től jön 80/30-ban, ami néha tényleg jön annyival :)

Fontos, hogy ne nézhessék baleknak az embert.

Amikor megbeszél valaki egy időpontot, akkor a telefonban jelezni kell, hogy mennyi is a te óradíjad, amit számlázol, ha az általuk megadott időpontban nem jelennek meg, vagy 48 órával előtte nem jelzik az eltérést. Nekem ez mindig működik, és minden szerelő tud szólni, ha nem jó neki, illetve pontosan érkezik.

Goompah 2010.08.11. 10:41:55

@Hornet007: Miközben az UPC-nél elég szánalmas az upstream, a forgalmi korlátról és a P2P időszakos korlátozásáról (traffic shaping :D ) nem is beszélve.

De nem szidom őket, nekem nem volt velük semmi bajom. A 11. kerületben stabil volt a szolgáltatásuk és a felmondás is korrekt módon lezajlott, amikor váltottam Digire.

elwood 2010.08.11. 10:51:32

@Hümüzhümümüz: köszi, (hová fejlődik a technika)

ebben az esetben ennek kellett valami nyoma legyen a UPC-n belül is, és a usernek reklamálnia kellett volna hogy letiltott kártyáért akarnak fizettetni

Frucsasz 2010.08.11. 10:52:06

@Metal_Storm: üdv a friss előfizetők klubjában. TE még értékes vagy a UPC-nek. Majd nem leszel az, ha panaszkodsz, meg szolgáltatót akarsz váltani... :)

Egyébként a poszt tanulságához: ami engem mindig megragad, az posztok egy részének alábbi forgatókönyve:
1. a posztoló olvas homárt
2. a posztoló jó homárolvasóként tudja, melyik szolgáltatónál mik a jogai, kötelezettségei, mi teendője, ha nem akarja, hogy megszopassák.
3. a posztolót megkísérlik megszopatni
4. mire a posztoló elfelejti mindazt, amit a homáron tanult, és beáll a birkák sorába, szopni.
5. az események leforgása után a posztoló magához tér, majd ír egy felháborodott levelet a homárnak ,hogy hát őt hogy megszopatták
6. ebbe mindig jól beleírja ,hogy ő olvas ám homárt, és tudja, mi lett volna a dolga.

De kérdem én, MIÉRT? Miért veszi fel valaki a szopóálarcot, ha tudja, mi lenne a megoldás? ÉS aztán miért jön panaszkodni?

Megjegyzés: ez nem a mostani posztolónak szól (bár a 3 hét késlekedés miatt, ha akarja, magára veheti), hanem úgy általában, némely poszt miatt.

SzaGyu 2010.08.11. 12:00:29

No az átkozott UPC-vel én is hasonlóan jártam 3 éve. Lemondtam a szolgáltatást a telefonos ügyfélszolgálaton. A "hölgyike" azt mondta OK, minden rendben van és tudomásul vették. Kérdeztem, hol tudom leadni a beltérit? Bármelyik partnerünknél. Mondta. 2 hét múltával leadtam a beltérit. Három hónapig jött a számla és a fenyegetés, hogy én nem mondtam le a szolgáltatást és nem tudnak a beltéri leadásáról és egyébként is hiába adtam le a beltérit ha nem mondtam le a szolgáltatást. Hát ezért aztán fizessem ki stb....

Persze óvatos duhaj voltam, mert az ilyen és hasonló telefonbeszélgetést mindíg rögzítek. Így történt ebben az esetben is. Persze többször felhívtam őket és vitatkoztunk. Öt hónap eltelte után azt írták: Bíróságra adják a dolgot. Mondtam OK, állok elébe, én az igazamat tudom bizonyítani a hangfelvétellel. Meglepődött.
Persze nekik kellett volna rögzíteni, de ahogy szokás náluk, nem találták a felvételt. Azt mondták azért nem találják, mert nem mondtam le és ezét nem volt mit rögzíteni.
Ekkor bejátszottam nekik a felvételt, és nemsokára kaptam tőlük elnézést kérő levelet és mivel kértem a költségeim (telefon számla) megtérítését így kaptam tőlük 3250 ft-ot posta fordultával.
Érdekes dolog ez, mert megrendelni, csomagot váltani kb. 10 perc alatt lehet.
Lemondani csak hónapok múltával és vita árán.

Javaslom:
Aki hasonlóan intézkedik telefonos ügyfélszolgálaton, az mindig készítsen hangfelvételt!

Mert ugye ezek a rohadt telefonos ügyintézés autómatái bemondják: "A beszélgetésről hangfelvétel készül."
Persze a hangfelvétel eltűnik ha nem az ő érdekeiket szolgálja.
Ez így van sok helyen, főképpen a UPC rendszerében.

Swacsa 2010.08.12. 11:38:30

Én este 17:52-re értem oda a Kinizsi utcába, és nem kaptam már sorszámot, de csak egy Set-Top-Box-ot akartam visszaadni, mert nem használtuk ki a digitális adást, azt előző nap lemondtam...
Szegény csaj elpanaszolta, hogy Homáron már megint őket basztatják, pedig hát ő csak az előírásokat követi...és hát igaza is van, általában sztem nem az ügyfélszolgálatosok a bénák, hanem az egész működést kezelő rendszer...
Megnyugtattam, és 18:20-kor is hajlandó volt nekem átvenni a visszahozott eszközt... :)

Én vagyok Töhötöm! (törölt) 2010.08.13. 11:35:38

1. UPC szar szemét cég, engem is szopattak, kb ugyanigy rendeztem le.
2. Az írónak igaza van: semmi káromkodás, semmi személyeskedés, semmi sértegetés CSAK határozottság! Ez a legfontosabb! Kérem, köszönöm, jó, nem jó, ragaszkodom hozzá szavakkal mindent el lehet érni. Csak kitartás kérdés.

forsythe60 2010.08.15. 06:01:46

Üdv!

Ha valakit ez vigasztal, nemcsak a UPC, a DIGI is ugyanilyen, csak ők még jellemtelen módon olyat is rád akarnak verni, amit meg sem kaptál. ( pébeltéri egységhez 2 irányitó, holott 1 -t kaptam csak, meg hasonlók.)

norbi2010 2010.08.30. 23:12:04

mind4 egy kutya
thome német , UPC sa se luxemburg , Digitv ROmanie ,helló HD angol
8 évet voltam upc elöfizetö astran eleinta szar volt akadás szakadás kattigás sercegés stb, (2003)utánna kezdett tökéletes vétel lenni (2008), meglátszik német minöség is !
bár nem egy parabolával kémlelem eget van vagy 5 itthon
egyik hold (thor) leggyöngébb köztük de még sorolhatnám, de szerintem upctöl kéne megkérdezni telenor hogy adja fel adásait pl dunatv autonomia
és akkor megtudni upc hol summant.
bár minöségtöl nem vagyok elragattatva,konkurensekhez képest helloHD és thome , kártyaszám alatt vannak beazonositva ügyfeles ki milyen csoamgot(kodot)kap kártyájára beltéri egység alatt lévö cimke amin vonalkod van az ügyfél holétét takarja
elveszik egység akkor leagyisten nem adja le akkor kifizetetik vele vagy elopták,

Kisamotors 2010.09.01. 21:49:35

A UPC rohadt, szemét hozzáállású cég, soha többé.Nem elég, hogy drága volt, de az 1 év hűség náluk az 14 hónap, aztán lemondani is legalább 2 ezresembe került.
Aztán 2 hónap múlva, mikor rég elfelejtettem ezeket kaptam egy 5800 Ft-os csekket. Keménykedtem, meg kérdeztem az okát, valami elmaradt díjakról beszéltek.Mi ?? Fel tudtam mondani a szolgáltatást díjhátralékkal ?
Az sem zavarta őket, hogy pont 2 nónappal a lemondás után számlázták ki...
Befizettem, de rohadjanak meg.
A Digivel teljesen elégedett vagyok, olcsó, gyors, stabil.Egyszer elfelejtettem a jelszavam, a pontos adatok egyeztetése után, bediktálták.
Az egész nem került 2 percembe sem.

norbi2010 2010.09.06. 10:49:33

@Kisamotors: digivel az gondom teli van román adásokkal bár én nem vagyok rá kiváncsi, és még kockásodik is rossz rendszer bukarestben igaz hogy jobban kezeli dolgokat mint többi cég,thome tsatrol is megvan véleménye mindenkinek eléggé drága többi szolgáltatokhoz képest
telefon ? minek is ?
süti beállítások módosítása