Ember és lelketlen számítógép küzdelmének megrendítő lenyomata a pénteki nap költője, Bíró Péter levélverse. Ha párezer év múlva bárki kiváncsi lesz a XXI. századi fogyasztó általános létállapotára, elég lesz elolvasni ezt a költeményt. Kedves Péter, irodalomból ötös, tévézés helyett inkább olvasson, és akkor még jobb lesz!
------------------------------------------------------------------------
Péter Bíró az alábbi üzenetet írta, amely 2010.09.26. 12:51 perckor érkezett:
Tisztelt szolgáltatóm!
Évek óta hűséges, és többé-kevésbé elégedett ügyfelük vagyok. Azonban az elmúlt időszakban tapasztalt problémákat már nem tudom úgy elviselni, hogy okát ne firtatnám.
Tisztelettel kérem Önöket, hogy ha lehet indokolják meg számomra azt, hogy miért szükséges a műholdas adás csatornakiosztását rendszertelen időközönként, de idegesítő gyakorisággal módosítani.
Olyan előfizető vagyok, aki a csatornákat szereti a saját szájíze szerint, témák alapján sorba rendezni, de minden egyes ilyen módosítás után az általam felállított rend összekeveredik. Mindez engem nagyon zavar. A nagyon alatt azt értem, hogy már a szolgáltató váltáson gondolkozom.
Kérem, indokolják meg, hogy miért van az, hogy a frissítések során a csatornák általam beállított sorrendje rendszeresen összekeveredik.
Tisztelettel:
Bíró Péter
-------------------------------------------------------------------
2010/9/29 "DIGI Tv Ügyfélszolgálat (Műholdas)" <ugyfelszolgalat@digi.tv>
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük központi ügyfélszolgálatunknak küldött megkeresését, melyet mai napon rendszerünkben feldolgoztuk.
Ezzel kapcsolatban szeretnénk kérni, hogy a panaszának rendezése érdekében szíveskedjen megküldeni részünkre jelenlegi elérhetőségi telefonszámát és szerződés számát, hogy feltudjuk venni Önnel a kapcsolatot a szolgáltatás helyreállítása érdekében.
Közreműködését előre is köszönjük.
Tisztelettel,
Olajos Sándor
DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.
Ügyfélszolgálati kapcsolattartó
Műholdas üzletág
Ügyfélszolgálat
1384, Budapest, Pf 739.
Telefon: 1272
Telefax: 061 7076700
www.digi.tv
------------------------------------------------------------------------
T. Ügyfélszolgálat!
Nem látom értelmét, hogy az általános kérdésem megválaszolásához miért van szükség a szerződésszámra, de legyen:
Szerződésszám: xxxxxxxx
Elérhetőségem: +36-30-yyyyyyy
A szolgáltatás helyreállítása mondatrészt pláne nem értem. Arra következtetek, hogy senki el nem olvasta levelem, csak átfutotta, és mivel nem talált benne számokat, így kaptam egy sablon választ. Ez engem mélységesen elszomorít.
Mivel arra következtettem, hogy levelem azért nem került elolvasásra, és értelmezésre, mert nem voltak benne számok, íme néhány további szám:
Prímszámok: 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37,41, 43, 47, 53, 59, 61, 67, 71, 73, 79, 83, 89, 97, 101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139, 149, 151...
Páros számok: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40...
Négyzetszámok: 1,4,9,16,25,36,49,64,81,100,121,144,169,196,225,256,289,324,361,400,441,484,529,576,625,676,729,784,841,900...
Fibonacci-számok: 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987, 1597, 2584, 4181, 6765, 10946, 17711, 28657, 46368, 75025, 121393...
Pi: 3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510...
Bízom benne, hogy immár elég szám van levelemben, hogy a T. Ügyfélszolgálat legalább félig komolyan vegyen, és a kérdésemre érdemi választ kapjak.
Ui.: A levelemben található számok között elrejtettem egy hibát. Aki megtalálja, vendégem egy prémium sörre.
Az utolsó 100 komment: