Tékozló Homár

A Digi tv áldozata költőien gyalázkodik

2010.10.01. 09:02 | szily | 334 komment

Ember és lelketlen számítógép küzdelmének megrendítő lenyomata a pénteki nap költője, Bíró Péter levélverse. Ha párezer év múlva bárki kiváncsi lesz a XXI. századi fogyasztó általános létállapotára, elég lesz elolvasni ezt a költeményt. Kedves Péter, irodalomból ötös, tévézés helyett inkább olvasson, és akkor még jobb lesz!


------------------------------------------------------------------------
Péter Bíró az alábbi üzenetet írta, amely 2010.09.26. 12:51 perckor érkezett:

Tisztelt szolgáltatóm!

Évek óta hűséges, és többé-kevésbé elégedett ügyfelük vagyok. Azonban az elmúlt időszakban tapasztalt problémákat már nem tudom úgy elviselni, hogy okát ne firtatnám.

Tisztelettel kérem Önöket, hogy ha lehet indokolják meg számomra azt, hogy miért szükséges a műholdas adás csatornakiosztását rendszertelen időközönként, de idegesítő gyakorisággal módosítani.

Olyan előfizető vagyok, aki a csatornákat szereti a saját szájíze szerint, témák alapján sorba rendezni, de minden egyes ilyen módosítás után az általam felállított rend összekeveredik. Mindez engem nagyon zavar. A nagyon alatt azt értem, hogy már a szolgáltató váltáson gondolkozom.

Kérem, indokolják meg, hogy miért van az, hogy a frissítések során a csatornák általam beállított sorrendje rendszeresen összekeveredik.


Tisztelettel:
Bíró Péter
-------------------------------------------------------------------

2010/9/29 "DIGI Tv Ügyfélszolgálat (Műholdas)" <ugyfelszolgalat@digi.tv>

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük központi ügyfélszolgálatunknak küldött megkeresését, melyet mai napon rendszerünkben feldolgoztuk.

    Ezzel kapcsolatban szeretnénk kérni, hogy a panaszának rendezése érdekében szíveskedjen megküldeni részünkre jelenlegi elérhetőségi telefonszámát és szerződés számát, hogy feltudjuk venni Önnel a kapcsolatot a szolgáltatás helyreállítása érdekében.

Közreműködését előre is köszönjük.
Tisztelettel,

Olajos Sándor
DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.
Ügyfélszolgálati kapcsolattartó
Műholdas üzletág
Ügyfélszolgálat
1384, Budapest, Pf 739.
Telefon: 1272
Telefax: 061 7076700
www.digi.tv
    ------------------------------------------------------------------------
T. Ügyfélszolgálat!

Nem látom értelmét, hogy az általános kérdésem megválaszolásához miért van szükség a szerződésszámra, de legyen:
Szerződésszám: xxxxxxxx
Elérhetőségem: +36-30-yyyyyyy

A szolgáltatás helyreállítása mondatrészt pláne nem értem. Arra következtetek, hogy senki el nem olvasta levelem, csak átfutotta, és mivel nem talált benne számokat, így kaptam egy sablon választ. Ez engem mélységesen elszomorít.

Mivel arra következtettem, hogy levelem azért nem került elolvasásra, és értelmezésre, mert nem voltak benne számok, íme néhány további szám:
Prímszámok: 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37,41, 43, 47, 53, 59, 61, 67, 71, 73, 79, 83, 89, 97, 101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139, 149, 151...
Páros számok: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40...
Négyzetszámok: 1,4,9,16,25,36,49,64,81,100,121,144,169,196,225,256,289,324,361,400,441,484,

529,576,625,676,729,784,841,900...
Fibonacci-számok: 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987, 1597, 2584, 4181, 6765, 10946, 17711, 28657, 46368, 75025, 121393...
Pi: 3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510...
Bízom benne, hogy immár elég szám van levelemben, hogy a T. Ügyfélszolgálat legalább félig komolyan vegyen, és a kérdésemre érdemi választ kapjak.

Ui.: A levelemben található számok között elrejtettem egy hibát. Aki megtalálja, vendégem egy prémium sörre.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 14:44:27

@EÖ: :)))) Ma harmadszorra nevettetsz meg. Ez világrekord.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 14:45:40

Az már volt, hogy a kézikönyv szerint az automatikus csatornafrissítést ki kell kapcsolni?

dzsedi 2010.10.01. 14:47:30

ezen jót röhögtem

Fannii 2010.10.01. 14:47:31

@atpijkamo: A wiki gyakran téved. Meg az interneten úgy általában sok téves infó kering. Sok helyen pl az 1-est lazán a prímszámok közé sorolják, stb.
Amúgy kurvára kíváncsi vagyok a megfejtésre, azért ülök még itt. Pedig mennék már shoppingolni. Láttam egy tök szexi farmert, csak tegnap nem volt időm próbálgatni. Remélem jó lesz, mert a színe az a naggyon jó kék, amiből ma már kevés van.

Egyéves Önkéntes 2010.10.01. 14:47:45

@Giedi: igazad van, nullával kezdődik
de a nyúlpár az nem ez, hanem az exponenciális
ha minden nyúlnak két kölke lesz és azoknak is és azoknak is, akkor az 2azennediken függvény
és a matekban az a csodálatos, hogy ez macskára is igaz, nem csak nyúlra

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 14:48:55

@Giedi: Elhagyhatod a nullát, és értelmes marad. De a két egyest is elhagyhatod, nyugodtan kezdődhet 2-vel és 3-mal. Lényeg, hogy két számmal kell kezdődnie.

NB_ · http://goo.gl/qvSd4 2010.10.01. 14:49:05

@atpijkamo: A 0 természetes szám. {Természetes számok}={pozitív egész számok}U{0}, azaz magyarul a 0 és a pozitív egész számok halmaza együttvéve.

2010.10.01. 14:49:37

@atpijkamo: hát rég volt, biztos van valami olyami mint 1/1 1/2 2/1 1/3 3/1 2/3 3/2 1/4 4/1 2/4 4/2 3/4 4/3 ..., és biztos van valakinek valami képlete rá... én elhiszem, hogy formailag nem volt helyes amit írtam, de tartalmilag igen.
A felsorolás majd ... nem túl tudományos, de a felírt elemekből és sorrendekből következtetni tud az ember, mi jön tovább, vagy mi hiányzik, stb.

Fannii 2010.10.01. 14:51:30

@A csótány is ember: Mondom, szerintem valami beugratós.
Mint a mentő kérdés érettségin.
- Na akkor azt mondja meg a kettesért, hogy melyik volt előbb. Az első, vagy a második világháború?
- A második.
- ??????
- Ja, azt hittem beugratós kérdés.

2010.10.01. 14:51:48

@NB.: Szerintem pedig a 0 sorsa vitatott, én úgy emlékszem, a suliban úgy tanították, hogy 1-től kezdődnek de ahogy neten elnézem ez attól függ :)

Giedi 2010.10.01. 14:53:41

@EÖ: "bizonyos feltételek mellett"
Nem akartam részletezni, Leonardo példája nem exponenciális, hanem pont a tekintett sorozatot adja. (Minden pár nyúl havonta létrehoz egy pár nyulat, s minden nyúl 2 hónap után lesz ivarérett. Ebből jön ki a Fibonacci sorozat)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 14:54:35

@Fannii: Hát ha egy megfejtés van, akkor az a 0 és a negatív páros számok hiánya.

Giedi 2010.10.01. 14:57:03

@Layosh: Kipróbáltam, az első találat már erre a posztra mutat.

elwood 2010.10.01. 14:58:08

A UPC-nél nincs ilyen probléma, ott egyátalán nem lehet beállítani saját sorrendet, a UPC-s renszergazda preferenciáját szereti mindenki.

A poszter elég kancsó: "Mivel arra következtettem, hogy levelem azért nem került elolvasásra, és értelmezésre, mert nem voltak benne számok,"

téves következtetés. a pizza teszten nem menne át, nem akármilyen számot hiányoltak hanem szerződészámot, amit minden más ügyfélszolgálatnál is, hogy rögzítsék a panaszát

LMFAO 2010.10.01. 14:58:23

@Fannii:
prímek: "....29, 31, 37,41, 43,..."
41nél nincs beírva a szóköz, a bemásolásnál wikiből, kitörölt egy szóközt. Beszédes, hogy azt írta számok között és nem számokban. Tehát nem a számokban van a hiba, hanem közöttük.

Egyéves Önkéntes 2010.10.01. 14:59:03

@Giedi: továbbra sem fogom fel, hogy ez mitől fibonacci

Fibonacci-bullshit:

Lendvai Ernő magyar zenetörténész Bartók Béla muzsikáját elemző könyvében mutatja be azt, hogyan tagolta zeneműveiben az egyes zenei gondolatok ütemsorrendjét a Fibonacci-szám hosszúságú szakaszok fölhasználásával Bartók. A Lendvai Ernő által felfedezett Fibonacci szerkezetelméleti összefüggéseket Bartók ösztönösen alkalmazta zenéjének formai arányrendszerében.

Egyéves Önkéntes 2010.10.01. 15:01:04

@Giedi: esetleg akkor értem, ha a "bizonyos feltételek" at jelentik, hogy "fibonacci sorozatnak megfelelő szaporodási ciklus" :)

Fannii 2010.10.01. 15:02:25

@LMFAO: Ajajj, és rám mondják, hogy megszállott? :)

Giedi 2010.10.01. 15:03:40

@EÖ: Na jó. Tessék itt van:
„Hány pár nyúlra szaporodik egy év alatt a kezdeti pár, ha tudjuk, a nyulak két hónap alatt válnak ivaréretté, és ezután minden pár minden hónapban egy új párnak ad életet és mindegyikük életben marad?”

na__most__akkor 2010.10.01. 15:04:49

A jelenleg 247 komment utolsó százából egy se a kérdéshez szól hozzá, úgyhogy le vagytok szarva. Mind.

Amúgy érdekelt volna a téma...

Giedi 2010.10.01. 15:05:55

@na__most__akkor: Melyik téma? A Digi vagy a keresd a hibát a számokban?

na__most__akkor 2010.10.01. 15:06:59

Elnézést, "qmatch" majdnem on topic volt.

Még igaza is van, de amit írt az minden úgynevezett szolgáltatóra igaz.

LMFAO 2010.10.01. 15:07:59

@Fannii: csak simán mozilla kereső és nem találta az oldalon, így vettem észre. Bár igaz, hogy ez már a harmadik módszer volt, amit alkalmaznom kellett :D.

na__most__akkor 2010.10.01. 15:08:22

@Giedi: A Digi ...

Bár a számok a kedvenceim, meg a kutyák.

Na tessék, már én is mással foglalkozom.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 15:09:03

@NB.: Be lehet venni a nullát a természetes számok közé. Ha nagyon fiatal vagy, akkor talán így tanultad. Nagy fájdalom nem lesz belőle, de nem elegáns. Ha nem veszem be, akkor sokat kell dumálni a nem-negatív egészekről. Ha beleveszem, akkor meg a pozitív egészekről kell majd beszélni máshol. De mennyire szebb természetes számot mondani, mint pozitív egészt!

papas 2010.10.01. 15:10:23

A szokásos havi digit fikázó írás az indexen. csődbe megy, szar a szolgáltatás, etc. újra és újra, minden hónapban, kár hogy erre még nem lehet fogadni, hogy mondjuk melyik héten, napon jelenik itt meg.

Persze, ha megnézem,hogy kik a három betűs lehúzós kábel tévés cég arcai, már nem is annyira értelmetlen a dolog. Mert minden körbeér!

Egyéves Önkéntes 2010.10.01. 15:11:44

@Giedi: vágom, mert nem lesz rögtön ivarérett a nyuszi

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 15:13:54

@na__most__akkor: "A jelenleg 247 komment utolsó százából egy se a kérdéshez szól hozzá, úgyhogy le vagytok szarva. Mind."

Már le volt írva 26-tal előtted a megfejtés: a kézikönyv szerint az automatikus csatornafrissítést ki kell kapcsolni. Na, húzzál innen, Fibonacci vaknyúl!

Bibo65 2010.10.01. 15:18:41

LMFAO 2010.10.01. 14:42:56
Ott a pont.
A szerző szándéka szerint: a számok KÖZÖTT rejtett el egy hibát. A sörért a megadott telefonszámon lehet jelentkezni.

Punto 2010.10.01. 15:23:24

Akkor ennyi erővel a Pi tele van hibával, mert abban meg extra szóközök vannak.

2010.10.01. 15:30:29

@EÖ: ez tényleg bs? mert annak hangzik.

2010.10.01. 15:38:08

@EÖ: bocs, mármint a Bartók dolog

@atpijkamo: ha programot kéne írjak rá akkor biztosan menne, csak elég régen nem csináltam... lolcode nem elég kiforrott még hozá..:)
Egy legnagyobb közös osztó számigálást is bele kéne tegyek meg tudnom kéne, mi a követelmény a sorrendre.. valódi növekvő sorrendet kíváncsi lennék, ha ki lehet alakítani, nekem csak az 1..n véges természetes szám részhalmazból kombinált p/q-ra sikerül... 1/1 1/2 2/1 1/3 2/3 3/2 3/1 ... így...
Vagyis értem én, de mondjuk nekem azt tanították hogy nem feltétlen számít, hogyan reprezentálod a dolgokat...:)

Bibo65 2010.10.01. 15:48:55

Hivatásos kötekedőként nem zavar a többiek kötözködése, azonban ha letiltom a frissítést, akkor nem kapom meg az új csatornákat, mint pl nat geo wild, vagy boomerang. Feltételezve, hogy a sok számot a googli dobta ki, szerintem a frissítés kikapcsolását is megtaláltam volna, ha úgy vélem, hogy az egy olyan megoldás, amit el tudok fogadni. Egyébként a tiltás lehetősége ismert volt előttem, de köszönöm az segítő jellegű kritikát. Ezektől függetlenül a frissítés kikapcsolása nekem nem volt opció. Ennyi.

Selli69 2010.10.01. 16:16:09

@elwood: Na, te is egy droid vagy, ecsém. Tán te vagy Olajos Sándor.

Lapítlavovecskin (törölt) 2010.10.01. 16:17:40

@enamel: ...ahogy te tévedsz, rosszindulatu seggfej... Én szinte csak a hosszú kommenteket olvasom el, és minden esetben végig, mivel általában csak ezekben szoktam valóban értékes, mi több érvényes megállapításokat találni...

Miként azt qmatch (2010.10.01. 13:43:36)
kommentje is mindennél ékesebben bizonyítja.

elwood 2010.10.01. 16:23:51

@Selli69: nem tudok róla. miért ?

Izomor Lánya 2010.10.01. 16:25:05

... a természetes szám definíciója változott a történelem során. Az, hogy a 0 benne van-e, vagy nem, az az aktuális definíció kérdése.

... konvenció szerint a "nulladik" Fibonacci szám, F0 = 0, szóval az is rendben van.

... a négyzetszám definícióján azonban tudtommal nincs vita, annyi, hogy "egész szám négyzete" -- nincs pozitivitásról, vagy nemnegativitásról szó. Tehát az 1 négyzetszám, mert előáll akár mint 1*1 vagy (-1)*(-1). A 0 is egész szám négyzete, így négyzetszám. A -1 nem négyzetszám (mert az i nem egész). Vagyis: a 0 négyzetszám

Na de, egy matematikus pontosan olvas és értelmez: a poster sehol sem mondta, hogy ő most az *összes* prímszámot (páros, Fibonacci, stb. számot) sorolja fel, de még azt sem, hogy valamiféle sorrendben. Úgyhogy úgy szemezget belőlük, ahogy akar. Tehát csak az lehet hiba, ha valamelyik szám nem az, ami.

Lapítlavovecskin (törölt) 2010.10.01. 16:28:53

Tudom idegesít, hogy valakinek villamos üzemmérnök létére is ilyen jó íráskészsége van. A régi Homáron is mindig átmentél aljasba, ha valaki értékesebbnek tűnt nálad. Akkor az volt a dumád, hogy "mit népszerűsíti ez itt magát", ami amellett, hogy teljesen funkciótlan, az adott helyzetben még abszolúte értelmetlen beszólás volt...

Joaquin 2010.10.01. 16:33:22

@Giedi: A rekurzió miatt 2 alapeset szükséges, ezt pl nálunk 0-tól szokták kezdeni.

Az, meg hogy a páros számokat nem 0-tól kezdi nem hiba, ennyi erővel -2-től is kezdhetné.

Kiábrándító mert amúgy mindent ellenőriztem, bár csak fejben, és semmi hiba :-/

Joaquin 2010.10.01. 16:37:21

@Izomor Lánya: Pontosan. A természetes számok formai definíciójában Peano pl 1-től kezdte.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.10.01. 16:54:14

@Izomor Lánya: az i egész, mint a j és a k. nem egész pl. az x és az y.

Róka-Rudi 2010.10.01. 16:59:05

Vazz! Posztoló for President!!! Sün-díj Extra!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 17:03:05

@A csótány is ember: "1/1 1/2 2/1 1/3 2/3 3/2 3/1 ... így."

Igen, így.

"nem feltétlen számít, hogyan reprezentálod a dolgokat"

Pontosan. Végtelen sok más megoldás lehetséges, de lényegében ugyanaz lesz mindegyik, mint a tied. A lényeg az, hogy felsorolhatóak a racionális számok. Van olyan számhalmaz, ami NEM felsorolható sehogyan sem. Például ilyen az irracionális számok halmaza. (Azaz a számegyenes.)

Ha már itt tartunk, létezik ogyan számolási feladat, ami véges idő alatt megoldható. Lehet úgy csavarni, hogy jó sokáig tartson, de biztos, hogy valamikor megoldás lesz. Na most van olyan feladat is, ami NEM biztos, hogy véges idő alatt megoldható.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 17:08:24

@Lapítlavovecskin: "Én szinte csak a hosszú kommenteket olvasom el"

Akkor te vagy a segfely, mert pont kihagyod mondjuk EÖ kommentjeit, pedig ma hasít a csávó.

Anyád barátja 2010.10.01. 17:13:04

Amúgy sem vagyok egy agysebész,de most az éves átlagnál is bambább pofát vágok szerintem!:(
Bazz,Ti ezt mind értitek ami itt le van írva??:P

Anyád barátja 2010.10.01. 17:26:36

@atpijkamo: Még azt sem tudok!:P
Azaz dehogynem!
Ha egy fél disznófelet összefőzök krumplival amolyan kis ápdétes pörköltnek,akkor a majorannát csak a végén tegyem bele,amikor már majdnem kész,ugye??
Ez fontos!!!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 17:29:14

@Anyád barátja: "amikor már majdnem kész,ugye??"

Hát igen. Illetve nem. De az biztos, hogy valamelyik.

Anyád barátja 2010.10.01. 17:29:22

@Anyád barátja: A fél disznófél az fél fej akar lenni,csak belezavarodtam a számokba,mint hormonzavaros domolykóhorgász a hálóba!:P

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 17:31:41

@A csótány is ember: "1/1 1/2 2/1 1/3 2/3 3/2 3/1 ... így..."

Nem figyeltem.

1/1 1/2 2/1 1/3 2/2 3/1...

Anyád barátja 2010.10.01. 17:33:08

@atpijkamo: Köszi.
Amíg eldöntöm,átrendezem a könyveimet.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.01. 17:34:34

@Anyád barátja: "A fél disznófél az fél fej akar lenni"

- Hé sógor! Kell egy fél disznó?
- Nem, úgyis csak eldőlne az ólban.

Anyád barátja 2010.10.01. 17:42:04

@atpijkamo: Már vártam valami ilyesmit!:))
Viszont beleszórtam a pörköltbe a majorannát!Lesz,ami lesz!Egyszer élünk!Aki mer,az nyer!Bátraké a szerencse!
Meg ilyesmi.

.lll. 2010.10.01. 17:50:17

@Anyád barátja:

akkor vágjál belé csombort és kaprot is szaporán

Anyád barátja 2010.10.01. 17:55:30

@lófő: Kapor nálam csak a kov.uborkánál működik,más esetben a tökfőzelék jut eszembe róla.Azt már az óvodában a plafonig köpködtem.
Csombort pedig még nem ittam!Azmiaz??

Izomor Lánya 2010.10.01. 18:01:03

@droid_: nem, az i magánhangzó, a j és k meg nem.

.lll. 2010.10.01. 18:03:30

@Anyád barátja:

borsikafű

kapor jól passzol a lucskoskáposztához

seggszpír 2010.10.01. 18:05:55

@lófő:
szerintem anyád téged nem szeretett

Tiffauges 2010.10.01. 18:09:04

@dakrgin: Conan the Librarian: www.youtube.com/watch?v=mZHoHaAYHq8
"Don't you know the Dewey Decimal System?!!"
Így jár aki nem :)

Anyád barátja 2010.10.01. 18:10:23

@lófő: Függőben hagyom a kérdést,jövő héten megejtem a próbát!
Köszi.

Lapítlavovecskin (törölt) 2010.10.01. 18:11:34

Ostobaságokkal nem foglakozik az ember, különösen nem egészen durva fikciókkal. Bár Bartók zenéje is merő és színtiszta fikció ugyan és köze nincs ahhoz, ami az ember-mivolt leglényege, ám ez valójában mellékes.

A lényeg, hogy egy matematikai állítás kizárólag önmagával azonos, a tárgyi valósággal történő bármilyen konkrét beazonosítása tökéletesen fiktív.

A ténynek, hogy ez mégis megtörténhet, egyetlen oka, hogy a matematika ugyan egyáltalán nem foglalja magába a tárgyi valóságot, a tárgyi valóság viszont nagyon is magában foglalja a matematikai leírás konkrét lehetőségét.

Miből következőleg amíg a tárgyi valóság összefüggéseiből a matematikai összefüggések léte és lényege egyértelműen levezethető, fordítva ez kizárt, és minden ízében tökéletesen fiktív.

Az emberi találékonyságot dícséri, hogy rengeteg hasonló irgalmatlanul ostoba gondolati rögeszme ellenére is képes érdemi tudományos tevékenységre.

Bár elég nehezen és keservesen, amint azt az utóbbi pár száz év is bizonyítja.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 18:39:46

@Lapítlavovecskin: A Deprsszióellenes Világnap alkalmából sikeres gyógyulást kívánok neked, és az összes többi hibbantnak!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 18:45:22

@Lapítlavovecskin: Én nem vagyok hülye, viszont te lassan teljesen beletorzulsz a rosszindulatba. Ezt nem bántásból mondom, csak hátha nem veszed észre. Ha az ágy felett is szoktál is lebegni és zöldet hánysz, szerintem keress egy ördögűzőt, vagy valamit.

Lapítlavovecskin (törölt) 2010.10.01. 18:59:49

...ez igaz. Tényleg nem vettem észre, hogy nincs benne bántás...

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 19:09:41

@Anyád barátja: azzal a sumákkal vigyázzál, direkt beszél góbéul roszindulatbúl, ahogy azok szoktak, nem csak ám az ellenség megtévesztéssére :)

.lll. 2010.10.01. 19:28:50

@seggszpír:

hát te ki a barna fasz vagy?

Mylady 2010.10.01. 19:28:52

@Dr. Körömlakk ®: Én is láttam, nekem nagyon tetszik. Ha nem 25 ezer lenne, vennék is. (mondjuk lehet, hogy így is veszek)

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 19:50:54

@enamel: mivan, mivan? Kicsi mi fáj, gyere meséjj!

Jelzem pont ezt monta Rapcsák Ananmária úrhölgy is, mikor kérdeszték, hogy mér késelte meg azt a pár gyereket. Hogy mer gonoszak.

seggszpír 2010.10.01. 19:53:17

@lófő:
neszólj be

digi tv előfizető szeretnék lenni
alapvetően érdekelt vagyok a szolgáltatás minőségének javulásában

Egyéves Önkéntes 2010.10.01. 20:02:42

@Tiffauges: ezt bepikkelyezem a könyvjelzőkhöz, a Canon, the Norwegian után

.lll. 2010.10.01. 20:16:41

@seggszpír:

ez ötöd vagy hatodnicked,segg?

Tiffauges 2010.10.01. 20:23:41

@EÖ: az meg a norvég bőripar mellett van gondolom...

Mylady 2010.10.01. 20:31:52

@Rosszindulatú Vászka: ez de jó, köszi :)
hosszasan tudom nézegetni a másodpercmutatót :)

Énbagoly 2010.10.01. 20:43:30

Én ezt miért csak most olvastam el?
De legalább most is jólesett. :)

Mylady 2010.10.01. 20:45:05

@enamel: látom, esik az ára
még várok kicsit, aztán megveszem
mondjuk szülinapomra
vagy karira

NGabor 2010.10.01. 20:59:44

És mi a pékpókfaszát csináljak a kábeles elérés esetén ahol a TV a frekvenciákat tárolja és egyszer csak a CSI helyett beugrik a Fásy mulató... Aztán lehet keresgélni meg rendezgetni megint.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.01. 21:29:15

@NGabor: kapcsojj át.

@Mylady: az úttörő ahol tud, segít :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.01. 23:12:41

@Rosszindulatú Vászka: Az egy igen éles látású női hölgy lehetett.. ő is celeb?

@Mylady: Jó, vegyél nekem is pls.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.02. 06:37:46

A pí idáig rendben van, poszttoló nem tud tovább számolni,
Pi: 3,1415926535
de itt ezek a számcsoportok mik? 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.02. 06:44:54

@atpijkamo:
És ne felejtsd el a legfontosabbat:

"Testizomorfizmus erejéig egyetlen olyan test van, mely:

karakterisztikája 0,
a prímteste feletti transzcendencia foka kontinuum,
algebrailag zárt.

Melyen számoknak a teste ez?
!Fontosch

mohopasi 2010.10.04. 13:15:42

A levél jó, különösen a második. De szerintem nem a szolgáltató cseszi össze a sorrendet, hanem a fos beltérijük. Fateréknak is ilyen volt, egy telefon után megmondták mit kell a beltéri beállításán változtatni, azóta nem mozdultak el a csatornák sehová.

Jó Estét 2010.10.04. 15:46:10

Mostmar akkor tudom, hogy miert tunnek el a zokniaim a szekrenyembol, tuti a Digi cserelgeti oket folyton...

Amugy nem ertem miert haborodik fel barki is a kommentelok ozul, hogy valaki irni mer az ugyfelszolgalatnak, ha valami bantja, nem ezert van az ugyfelszolgalat?

Persze lehet en elek egy utopisztikus vilagban...

2010.10.09. 09:27:12

Egy kis adalék a Digi ügyfélszolgálatáról:
Július 19 -n írásban felmondtam a szerződésemet július 30 -ra.
Másnap keresnek, hogy vinnék a berendezéseket. Mondom, hogy 30.-ig van szerződésem. Rendben, akkor Augusztus elsején jönnek.
Azóta is jönnek, a cucc meg ott rohad.

www.ringkavezo.dxn.hu
süti beállítások módosítása