T.B. kétszer maradt pénz nélkül vásárlás közben, amikor a Budapest Banknál rendszerhiba lépett fel. Megunta:
Kb. 2 honapja történt, hogy kártyámmal fizetni szerettem volna az egyik áruházban, azonban a tranzakciót elutasította a pénztárnál lévő terminál. Elég kinos, volt a dolog, készpénz nem volt nálam, mögöttem kígyózó sor, árut ott kellett hagynom, rosszalló megjegyzésekkel a hátam mögött távoztam, a biztonsági őr kíséretében, mint egy kártyacsaló.
Hazasietvén azonnal hívtam a BB 06-40…-es számát, sikertelenül, folyamatosan zenélt, illetve megpróbáltam csatlakozni az internetbankjukhoz, szintén nem sikerült. Automatánál is próbáltam pénzt levenni, nem sikerült. Másnap telefonon kapcsolatba léptem az egyik ügyintézővel, aki készségesen rögzítette a panaszt, majd KB 30 nap elteltével kaptam egy hivatalos választ, miszerint kivizsgálták az ügyet és megállapították, hogy rendszerprobléma lépett fel és elnézést kértek. Semmi konkrétum, eléggé formalevél gyanús volt.
Tegnap megismétlődött az eset, miszerint ott állok a pénztárnál, tele áruval, készpénz nem sok nálam, kártya nem műkszik.
Innentől kezdve azonban kafka-i magasságokba csapott át az ügy, félreálltam a pénztártól, azonnal hívtam a központi számot, elmondom a panaszom, ügyintéző ismét jött a rendszerproblémával és ajánlotta, hogy írjak egy levelet!!!, küldjem el a központba (nem Emilt) és arra már biztos lépni fog a BB, ’jobban’ utána fognak nézni a problémának.
Mondtam neki, azért legyen, szíves rögzítsen a gépén még egy panaszt, azt mondta ez nem lehetséges, mert nem működik a rendszer, így nem tud beazonosítani engem.
Kezdek gyanakodni, hogy így szeretnék maguknál tartani a pénzt, bár egy ügyfelet ezzel elvesztettek. (biztos érdekli őket, már látom, hogy könnyes szemmel fognak utánam integetni)
Üdv, egy ex-BB-s ügyfél,
T.B.
Az utolsó 100 komment: