Tékozló Homár

Nem sikerült leprogramozni az online kajarendelőt

2010.10.14. 13:08 | jackyll | komment

Naiv ügyfél nem gyanakodott a körülményes regisztrációra és csakazértis a falatozz.hu oldaláról akart magának kaját rendelni. Elbukta:

Eddig egy étteremből mindig telefonon rendeltem, gondoltam ma inkább weben keresztül teszem ezt meg, így jutottam a falatozz.hu-ra. Ami alapból vicces, hogy nincsen külön regisztrációs lehetőség, csak megrendelés után lehet ezt megtenni, de ez még a legkisebb gond. Eljutok a megrendelés végéhez, az adatokat megadom, de hibaüzenet fogad az elküldés után: ilyen névvel már regisztráltak. Na mondom ez vicces egy olyan felhasználónévnél, ami nem szótári szó és ráadásul számokat is tartalmaz. Mint kiderült, ennek a szerencsétlennek nem a felhasználónevemmel, hanem a polgári nevemmel (!) van baja... Milyen rendszer az, amelyik nem enged több azonos nevű embert regisztrálni?! Halló, felhasználónévre kell szűrni, nem pedig polgári névre, amiből ki tudja hány egyező van!
 

Miután ezeken átverekedtem magam, rendben megkaptam a megerősítő emailt, amelyben ez áll: "Köszönjük a regisztrációt és a rendelésed!". A megrendelést ugyan nem látni a felületükön belépés után, de pontokat kaptam érte, gondoltam minden oké. Pedig nem. 1 óra után sejteni kezdtem, hogy valami nem stimmel, így felhívtam az éttermet. Csodák csodájára hozzájuk nem érkezett megrendelés! Azt hiszem rossz domaint és nevet használnak, ideálisabb lenne az ehenmaradsz.hu...

A fenti levelemmel nem panaszkodni szeretnék, csak figyeljen mindenki, aki a falatozz.hu-t használja, mert esetleg éhen marad...

Üdvözlettel,
egy éhes olvasó

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bikicsunáj Bój 2010.10.14. 13:10:03

Nem hiszem el, heti frissítés van a homáron....

Dr Gregory House 2010.10.14. 13:10:51

Akkor ez már biztos egyben hétvégi is.

Bikicsunáj Bój 2010.10.14. 13:14:24

dehogy a hétvégi, most ezen kell csámcsogni karácsonyig. Bár legalább kajáról van szó, így lehet csámcsogni is :-)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.14. 13:21:05

Nohát, egy új poszt. Mondom én, hogy nagy kommentszámra utaznak.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.14. 13:25:03

Nem, mégse nem kápráznak.
Ez egy valódi, új poszt!
Mivé lesz a világ!?

AlulírottFentemlített 2010.10.14. 13:28:10

Na akkor lássunk hozzá!

Ebédet csakis őstermelőtől!
oder
Aldiból!
oder
Bánki Pétertől!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.14. 13:33:43

@AlulírottFentemlített:
Vagy a svédektől.

A falatozz.hu felett az űrgyíkok átvették az uralmat.
Ezért nem enged regisztrálni.

Mylady 2010.10.14. 13:34:26

Én ma főztem magamnak. Most akkor sikeres vagyok?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.14. 13:39:30

Megpróbáltam regisztrálni a fgalatozz.hu-n "egy éhes olvasó" névvel.
Tényleg nem engedi.
Azt írja, hogy sok éhes olvasó van.

AlulírottFentemlített 2010.10.14. 13:39:56

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő):
Bocs, hogy megfeledkeztem róluk, mégegyszer elnézést kérek!
Szégyellem is magam ezért.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.10.14. 13:41:49

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): vagy a netpincer.hu -ról

@Mylady: attól függ, hogy mit főztél (vajas/zsíros kenyér nem ér :P)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.14. 13:43:50

@AlulírottFentemlített:
Nem történt semmi probléma.
Csak az éhes olvasók teljeskörű tájékoztatás kívánta meg, hogy eme kiegészítést elhelyeztem a sorok között.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.14. 13:47:43

Érdekes. Van benne kiélezett drámai hejzet, ügyesen adagolt feszülcség. De mi a poén?

AlulírottFentemlített 2010.10.14. 13:56:07

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő):
Igazán segítőkész vagy, ezért 4 év múlva rád fogok szavazni.
Sün4prezident!

Eric_Cartman 2010.10.14. 13:57:00

Halló itt wozsváros! Tessék rendelni!

Rosszindulatú Vászka 2010.10.14. 13:57:00

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): nem-e inkább csak vázlat? Hiányzik a vége. Bezezg a telefutárós, na az poszt volt.

AlulírottFentemlített 2010.10.14. 14:10:08

A posztoló gyorsan szaladjon el a Mongolian Barbecue-ba, ha még éhes.

AlulírottFentemlített 2010.10.14. 14:10:09

A posztoló gyorsan szaladjon el a Mongolian Barbecue-ba, ha még éhes.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2010.10.14. 14:16:46

A netpincér miert nem volt jó a csókának? Támogassuk a sikeres vállalkozásokat - nem véletlenül sikeresek.

rezsöatya 2010.10.14. 14:31:53

@KUCM: vállalom az avatarodat, bár nem vagyok. Ez mi ez? Mééé van új poszt? Pedig annyi ötletem lett volna a piros-sáros játékautóhoz...

Szarazkoro 2010.10.14. 14:34:00

uj posztcunami! jeee! ezen csamcsoghatunk 2 hetig? XD

Mylady 2010.10.14. 15:17:03

@donfuligjimmy: zöldborsófőzelék virslivel
és almás süti

nos?

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.14. 15:18:04

Na, hál istennek nekem nem szokott ilyen problémám lenni.

Dr. Ziebeurkowitz Tihamér

60_litert_tanoltam_55_os_tankba 2010.10.14. 15:19:00

Aki neten rendel ételt, sikeres ember nem lehet. Ha meg ilyen gagyi oldalról, akkor pláne nem.
A falatozz.hu meg szarjon sünt, ne garázsgagyi céggel (középiskolás gyerekekkel) csináltasson honlapot.

epeficam 2010.10.14. 15:28:49

De ezek csak mucsaröcsögére nemszállítanak, vagy csak nálam foghíjas a településlista?

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.14. 15:43:44

Kedves posztoló, legközelebb próbálkozz Kisbabér Tünde néven regizni, talán átenged.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.10.14. 15:43:58

helikobakter.coli.hu --- isteni a bífsztekjük.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.10.14. 15:46:28

@mityu: Nekem sem okoz nehézséget a regisztráció;

Prof.Dr.Adj. Záponyanyirkossy-Ghalóczay Siegfried

Soha nem írták még ki, hogy ilyen névvel már regeltek.

Ártatlan Méz Előd 2010.10.14. 17:30:49

Mert ma már minden középiskolás webfejlesztőnek hiszi magát. Az oldal tele van biztonsági résekkel, semeddig nem tartana feltörni, kinyerni belőle a megrendelők adatait, esetleg ingyen kajához jutni.. :)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.14. 17:36:51

@morrisal_: Ugye? Nem is értjük a problémáját ezeknek a lúzereknek. :)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.14. 17:38:20

@Ártatlan Méz Előd: Na, na, mesélj!
Ingyen kaját akarok!

Lécci-lécci-lécci!

igazságos 2010.10.14. 17:39:54

Rendeljél akkor telefonon, idióta posztoló. Hogy már a seggét se emeli fel senki a kajáért. Veszik a fagyasztott gombát is, hová süllyedtek az emberek.

Lusta, dagadt, disznó posztoló meg emelje meg a seggét, és menjen le a boltba kajáért. Mellesleg ezeknél egy héttel előtte meg kell rendelni a kaját.

Mylady 2010.10.14. 18:20:00

@igazságos: Ahogy mondani szokták: a stílus maga az ember.

Mondhatnám úgy is: bagoly mondja...

igazságos 2010.10.14. 20:00:35

@Mylady: Hát igen, de azt is mondhatják, hogy akinek nem inge, nem veszi magára. Érted-e?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.14. 20:20:03

Uj poszt vagy ez még a 13óra 8perces?

Nekem a fogaz oldala az anyám nevét nem akarta elfogadni
Kiírom a szokatlan nevét, sose gondolta volna anno, hogy az internetre kerül
Kiss Mária
Bizony visszaugrott hogy hibás név

Elmondom a turpiságot
Kezdésnél az ügyfélszámot kell beirni, a progi onnan veszi az én nevem, amit persze azért be kell irni és mivel a rendszerben nincs rögzitve anyám neve igy nem fogadja el
Akkor mifrancnak kéri

Megoldás, telefon az ugyfélszolgának, az kézzel bepötyögi és hopppppá, már el is fogadja a nevet
De akkor megmiért nem elég csak az ügyfélszámot megadni, az teljesen egyedi

E-ügyintézés Mo. XXI.század

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.14. 20:21:33

... --- ...
NEHOGYMÁ ÉN VÁRJAK KÉT KOMMENT KÖZÖTT MERA HOMÁR ELNYLI A KOMMENTEM

Gastroger 2010.10.14. 20:46:40

jó-jó, nem fogadta el, aztán mégis, aztán a telefonon azt mondták nincs rendelés... de mi történt utánna?????
Éhes marattál, vagy amit kiszállítottak megettEDE?

igazságos 2010.10.14. 21:14:35

Lehet, EDE meg-e ette eletted e remek eledelt?

Gastroger 2010.10.14. 21:26:16

Alternatív befejezések:
- .. és kábé 2 óra múlva megszólalt a kaputelefon. - Ki az? - Falatozz ponthu. - Falathoz? - Mondom falatozz! - De én még nem ettem.. - Kinyitod ezt a kurva ajtót, vagy nem? - Nyitom már nyitom.
(pizzafutár be, helyszín a bejárati ajtó, pizzafutár, hosszan keményen nyomja a csengőt):
- Szia köszönettel vetük rendelésed.
- MIt hoztál?
- amit visszaigazoltunk. Pontokat kaptál a megrendelésért. Tessék itt van egy pont, kettő, háá..
- Miről teccik beszélned, bazmeg?
- Pontok ! Akciós. Beragasztod az albumba, 3 helyett kettő. Itt a haramadik. Ha betelik a 24 kapsz egy ingyen kólát.
- Kaját nem hoztál?
- Milyen névre?
- Szabó Barnabás.
- Az nem te vagy.
- De én vagyok bazdmeg.
- Van 3 Szabó Barnabás a rendszerben. Te csak pontot kapsz.
- Éhes vagyok.
- Vagyunk így egy páran. De ha összegyűlik 24, akkor..
- Tudom, bazdmeg az ingyenkólád.
(függöny)

kutyafüle 2010.10.14. 21:28:59

@igazságos: Látom bevezették a barlangba is az internetet, már csak az oktatást kéne fejleszteni, hogy a trollok is megtanuljanak viselkedni. (Akinek nem inge...)
Látom te még sosem rendeltél, mert nem fordult veled elő az, hogy nem volt otthon kaja, főzésre nem volt időd, de szerettél volna meleg ételt enni időben.
Az pedig vitathatatlan szerintem, hogy az internetes rendelés egyszerűbb, gyorsabb mint a telefonos, ráadásul ingyenes.

Gastroger 2010.10.14. 21:45:31

Amúgy, ha rendelek valamit interneten, főleg kaját, és az nem jön meg, és fel is hívom, és nem tudnak róla, akkor
1.) kemény csákó vagyok, bazzeg, beszókók, hogy ha a kaj amit rendeltem nincs itt 20 percen belül, akkor kicsavarom az egész személyzetet mint a lekvárospalacsintát.
2.) Öntudatos vásárló vagyok, felhívom a figyelmüket a hiányosságra, tájékoztatom, hogy posztolok a homárra, és elfogyasztoma túróhabos pizzát.
3.) Leszarom vagyok, de idegesít: Figyi bazmeg, ha nincs rendelés, hát nincs a rendszerben, akkor nincs. De ide nekem a kaját. Jó fejek vagytok bazzeg, de a rencergizdát ültessétek pizzalapátra.
4.) A kocka: felhívom őket, mint a rendszergazda, hogy hallom baj van a rendeléssel net alapon, add a jelszód, belépek, és a hétre lerendelem magamnak a kaját a rendszergazda accountjára.
5.) Jobb felső sarok X.
6.) Bosszuálló: fake, cím, név 6 halas pizza, 4 kékszalaghusi alá ede, 3 kiló palacsinta erre a (kamu) címre.
7.) Én: Rendelés lemond, számonkér, lebasz, telefonból kitöröl, haveroknak elmond. Akár poszt a homárra. De akkor így volt?

igazságos 2010.10.14. 22:08:19

@kutyafüle: Tudod, én csinálok magamnak. :D Pedig dolgozok én is, mégsem nyavíkolok, hogy fáradt vagyok. Persze, amit a trollt illeti, nem veszem magamra, mert magadat jellemzed. Sokat kell még fejlődnöd, hogy hozzám szólhass valaha is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.14. 22:30:04

ebed
2 dupla sajtburger nagykrumpli
vacsora
mingya' megyunk a Nortsideba
asszem csirkeszarny lesz sorokkel

kutyafüle 2010.10.14. 22:33:11

@igazságos: Kinek mi tetszik, de attól nem kell taplónak lenni és a másikat mindennek elhordani, mert kaját rendel.
Jaj, ez az "aki mondja" harmatgyenge, és még nekem kéne fejlődnöm, szánalmas vagy. Látom némi felsőbbrendűségi komplexusod is van, kicsit nem ártana magadba nézned, neked kéne fejlődnöd inkább.
Ahogy meg is írták, a stílusod egyértelműen jellemez...

kutyafüle 2010.10.14. 22:39:12

@igazságos: Kinek mi tetszik, de attól nem kell elhordani a másikat mindenfélének. De úgy látom te vagy az etalon, és aki nem hozzád igazodik, az nem is ember. Ez az "aki mondja" harmatgyenge kontra. Látom a felsőbbrendűségi komplexus megvan, inkább neked lenne hova fejlődni, kicsit lejjebb venni az arcodból... Ahogy meg is írták, a stílusod alapján egyértleműen behatárolható a jellemed.

PS: Az előzőt benyelte a blogmotor, ha 2x jelenne meg, sorry.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.14. 23:10:16

@mityu: Jah, ez az ingyenkaja engem is érdekelne. :DD

@kutyafüle: Ludmillának 95D-s mellei vannak!

napalm 2010.10.15. 11:49:16

a normálisabb helyeken az e-mail cím a login...

igazságos 2010.10.15. 11:52:59

@enamel: Szerintem kutyafüle csak udvarolni akar nekem, így próbál közelebb jutni a szívetekhez. :D

AbuNour 2010.10.15. 19:39:11

@Ártatlan Méz Előd: Sőt a webfejlesztők sokasága is azt hiszi, hogy ért hozzá:-)

glad az egyetlen 2010.10.15. 21:02:19

Sok ilyen típusú oldal van, főleg a vendéglátásban.

A modell lényege, hogy csinálnak valamilyen keret szolgáltatást aztán körbe kalapozzák az érintet szolgáltatókat, hogy x pénzért csatlakozhatnak (jobb helyen külföldön teljesítmény arányosan).
Aztán a cég egy admin rendszeren feltölti az adatokat.

Csináltam már én is megrendelésre ilyen php/mysql rendszert.
Alapvetően ott elcsúszhat a billi ha a regisztrált cég akinek a rendelés megy a saját elérhetőségét hibásan adja meg (van aki a mai világban is rácsodálkozik, hogy mailban nincs ékezetes betű). Döbbbenet, hogy a magyar vállakozói szféra milyen messze van még a net normális használatától.
De persze az üzemeltetőnél is lehet abból gebasz, hogy olcsón, gyorsan akart valamit.

Egy ilyen rendszer kiépítés (kivitelezéstől függően) kb 250-300ezerről indul és ezen nem szabad spórolni.
Ez utóbbit erősíti az előzetes reg hiánya, illetve az is gyanús, hogy az üzemeltető kilétéről nincs adat a lapon, se tarifák.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.10.16. 11:51:33

@hagyma: Az megvan, hogy a mekdöglesz gyorskajája 187 nap után se hajlandó rohadni? :D Csak double cheese miatt kérdem...
süti beállítások módosítása