Tékozló Homár

Bunkó a Celebi, de a magyar utas harcol a telefonjáért

2010.10.21. 13:46 | szily | 222 komment

Igazi jó bicskanyitogató sztori X-é. Olvasónk Rómából jött Budapestre Alitaliával. Viccelhetnénk olcsón, hogy aki ilyet tesz, magára vessen, de nem viccelünk. X. kiszálláskor az ülések közé ejtette a mobiltelefonját, amit a reptér épületébe érve azonnal észrevett, és jelzett is a Celebi pultjánál. (Ez a földi utaskiszolgálást végző cég Ferihegyen). Itt kezdődött a tánc, mert itt nemcsak nyeglén viselkedtek vele, hanem, mint utóbb kiderült, hazudtak is neki egy jó nagyot. Azt állították ugyanis, hogy keresik a telefont az általa megjelölt helyen, de nincs ott, nem találják. Utána minden eszközzel próbálták lekoptatni, ezért azt is sikerült bemondaniuk, hogy nincsenek összeköttetésben a többi európai repülőtérrel. A kamukirályok ezúttal véletlenül lebuktak, ugyanis a telefonjáért vadul harcoló utas napok múlva kiderítette, hogy a telefont bizony megtalálták a Rómába visszatérő gépen. A hatékony utaskiszolgálás bajnoka,a  Celebi ezek után arra sem volt képes, hogy telefonon elérje Rómát, nemhogy visszaszerezze a mobilt, amit, ha a sztori legelején nem hazudnak kényelemből, 5-10 perc után átnyújthattak volna az elégedett ügyfélnek. Két remek levél alant:

 

 


Panasszal szeretnék élni.

2010. Október 09-én az Alitalia AZ 478 számú járatával érkeztem Rómából Budapestre.

A gép elhagyását követően azonnal észleltem, hogy a mobiltelefonom a fedélzeten maradt, így kb. 3 perccel azután, hogy leszálltam a gépről, segítséget kértem a Celebi pultjánál álló hölgytől. Elmondtam pontosan, hogy hol maradt a készülék, a 2. sor F és D ülése közötti asztalról csúszott hátra. Hosszú perceken keresztül semmi sem történt. Kizártnak tartom, hogy egy utánam leszálló utas vitte volna el a készüléket, hiszen az nem volt látható helyen. Többször kértem, és elmagyaráztam, hogy hol kellene keresni a telefont, ennek ellenére nem sikerült előkeríteni.

A hölgy tájékoztatott, hogy tulajdonképpen nyugodtan lemondhatok a telefonról, hiszen ő azt sem tudja, hogy most éppen ki takarítja a gépet, ki lehet az, aki megtalálja, és vagy visszajuttatja nekem a telefont, vagy nem. Ezzel sugallta azt is, hogy a takarítók becsületességében hinnem naivitás, és ez egy általánosan elfogadott tény, hogy amit az ember két percre a gépen felejt, arra keresztet vethet. Ezen önmagában is fel vagyok háborodva. Az Önökkel történt fél órás 'együttműködés' során egy valami világossá vált, felelősséget senki, semmiért nem vállal.

Jeleztem a pultnál, hogy szeretnék panaszt tenni az ügymenettel kapcsolatban, amire ismét azt mondta a hölgy, hogy erre nincs lehetőségem, hiszen ők csak a poggyászkárral foglalkoznak, és ez nem tartozik ebben a kategóriába. Vasárnapi érdeklődésemre még a pultnál megadott 06 70 xxx yyyy-es telefonszámon tájékoztattak, hogy panasszal természetesen élhettem volna.

Kértem, hogy vegyenek fel jegyzőkönyvet arról, hogy elvesztettem a készüléket, hogy amennyiben esetleg a következő leszállás után pl Rómában találják meg a telefont, tudjanak az ottani reptéren arról, hogy azt a telefont Budapesten keresi valaki. Erre a pultban álló dolgozók szerint nincs mód. Egy másik kollégájuk hétfőn, szintén a 06 70 xxx yyyy-es számon történt érdeklődésemre tájékoztatott arról, hogy Önök nem állnak összeköttetésben a többi európai reptérrel. Kizárt dolognak tartom, hogy egy ilyen műfajban, mint a repülés, nincs kapcsolat az egyes
repterek között.

Ferihegyen semmilyen adatot nem kértek el tőlem, hogy értesíthessenek. Csak annyit mondtak búcsúzásképp, hogy "nyugodtan telefonáljak holnap is, de felesleges". Elég sokat utazom a világ különböző pontjaira. Nem állítom, hogy mindenhol, minden varázsütésre történik, de az ügyfélnek történő segítségnyújtás szándéka megkérdőjelezhetetlen.

Az Önök hozzáállása az 'európaitól' nagyon távol van. Nem voltak segítőkészek, a problémámat negligálták, holott azóta is úgy gondolom, hogy csak egy kicsit kellett volna együttműködőnek lenniük ahhoz, hogy engem ne érjen kár. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy egy üzleti telefon elvesztése mit jelent időben, energiában, értékben.

Nem ez volt az első alkalom, hogy Alitaliával utaztam, de legközelebb tízszer meg fogom gondolni. Egy korábbi alkalommal az egész bőröndömnek kelt lába valahol Budapest és Cagliari között. Akkor szerencsém volt, és a poggyászom három nappal később megérkezett. Az a három nap legalább olyan 'kellemesen' telt el, mint az elmúlt három. A business class szolgáltatásról azt gondolom, nem ott ér véget, hogy szendvics helyett rántottát kapok vacsorára. Ha én hajlandó vagyok (lényegesen) többet fizetni, és nem fapados járattal utazom, akkor azért többet várok annál, minthogy a vezérsík rózsaszín helyett zöldre van festve. Tudom, hogy a földi kiszolgálás szervezetileg nem az Alitaliához tartozik, de minden partnercégnek felelőssége van abban, hogy milyen minőségű az ügyfelek légi és földi kiszolgálása.

Kérem, hogy vizsgálja ki, hogyan történhetett az, hogy az esetet ennyire felületesen kezelték, valamint kérem azt is, hogy vegyék fel a kapcsolatot azokkal a repterekkel, ahol a gép a budapestileszállás után még megfordult. Utóbbival kapcsolatban még a mai napon várom visszajelzésüket, ugyanis napról napra jelentős kár ér engem, cégemet és partnereimet amiatt, hogy a mobil elérhetőségem inaktív.

Kérem jelezzék azt is, hogy az engem ért kár miatt milyen kompenzációt tudnak felajánlani figyelembe véve, hogy
cégünk évente jelentős mennyiségű utaskilométert teljesít világszerte.

Visszajelzésüket ezen az emailcímen, vagy a +36 30 zzz nnnn-os telefonszámon várom, az alábbi, névjegyemen szereplő telefonszámot ugyanis pillanatnyilag nem tudom használni.

Üdvözlettel:

----------------------------------------------------

Tisztelt Hölgyem!

Kolléganője a 0670 xxx yyyy-es telefonszámon már kedden azt mondta, hogy még aznap megírják levélben a választ a kérdésemre. Minden nap többször hívom Önöket, sajnálatosnak tartom, hogy nekem kell naponta telefonálnom, hogy megpróbáljam elérni azt, hogy betartsák az ígéretüket. Mindezidáig nem történt meg, holott újabb és újabb ígéretet az írásos válaszra vonatkozóan nap mint nap kapok.

Hét napja jelentettem, hogy szükségem van az AZ 478 számú járaton maradt mobiltelefonomra. Öt napja tudnak arról, hogy egy, feltehetően az enyémmel megegyező készüléket adtak le a római reptéren. Miután korábbi levelemben már leírtam, most nem térek ki arra, hogy ez a rengeteg kellemetlenség kikerülhető lett volna azzal, ha már itt, Budapesten, a helyszínen lehozzák a telefonomat a fedélzetről. Erre sajnos kollégái nem voltak hajlandóak / képesek (nem tudom, melyik a rosszabb). Emellett öt napja nem képesek arra sem, hogy felvegyék Rómával hatékonyan a kapcsolatot - a nem megválaszolt telefonhívásokat és elküldött telexeket nem tekintem hatékony kapcsolatfelvételnek.

Egy hete nem tudom használni a telefonomat, egy hete nem érnek el az ügyeleim, egy hete károsítanak meg engem a tehetetlenségük és nemtörődömségük miatt.

Nem tagadom, hogy a készüléket én hagytam a fedélzeten. Ez azonban nem magyarázza az ezután történteket. Felháborítónak tartom, hogy többszöri kérésemre sem tájékoztatnak írásban, és hogy a telefonos kapcsolatfelvételt minden alkalommal nekem kell kezdeményeznem.

Úgy gondolom, hogy az Önökre jellemző ügymenet és ügyfélkezelési gyakorlat publicitást érdemel.

Várom válaszát!



Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anarch 2010.10.21. 16:30:44

@wartaz: Értem én mit akarsz, csak ami érveket hozol fel azok teljesen különálló dologról szólnak. A Ryanair elküldését akarod felróni a magyar akárkinek (állam, hatóság, nép?) holott a privatizáció miatt nagy beleszólása ebbe a kérdésbe már nincs. Ezek után felhozod az otthagyott telefont mint biztonsági kérdés, aminek a reptérhez aztán meg absz semmi köze nincs, ez a takarítók része, ami ráadásul nem is kötelező. A Ryanair alapvetően nem vette volna igénybe, a CAI-Alitalia természetesen igénybe veszi, de ezt nem a reptér szolgáltatja, hanem nem is tudom ki. Talán a Celebi, talán más beszállító, nem tudom, általában akkor takarítanak amikor nincs utas a gépen :).

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:30:54

@wartaz: No látod, ezt okosan teszed. Majd valamikor utánad csinálom.

GhostBusters 2010.10.21. 16:32:00

@wartaz: Igazad van, a fő gond az, hogy szar a szolgáltatás színvonala, és drágán adják.
A Ryanair... Ha valami gebasz van, úgy szarnak az utas fejére, hogy külön Homárt lehetne rá nyitni...
A policy az, hogy bármi áron ragaszkodni kell a pontos induláshoz és érkezéshez. Kedvenc esetem az volt, mikor rossz idő miatt kitérő reptéren szállt le egy gép, kb 50 km-re az eredetitől, de eszükbe sem jutott megvárni az átszállítást (és az ezzel járó késést felvállalni), hanem üresen mentek vissza. Istenem, ha egy kis eszük lenne...

GhostBusters 2010.10.21. 16:37:02

@anarch: És még tegyük hozzá, hogy a low-cost légitársaságok alapvető elvárása egy reptértől az, hogy 30, de max. 35 perc alatt meg lehessen fordulni a géppel. Ezt BUD Airport nem képes teljesíteni! Soha! Persze, ha buszoztatunk, szarakodunk, mindent kitalálunk, úgy nem is fog menni...
Nagy nehezen sikerült leszokni a leszálló utasok buszoztatásáról, de a kánaán még odébb van :)

valasz a KE-nek 2010.10.21. 16:38:40

@szemi90:
Az utas a légitársasággal áll szerződéses kapcsolatban, és nem érdekli, nem is kell érdekelnie, hogy a szolgáltatás mely részeit mely céghez szervezték ki.
A légitársaságnak elemi érdeke, hogy a tudomására jutott minden panaszt leverjen az ilyen Celebi féléken, mert a Celebi bunkósága rajta is csattan.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:40:18

Mi van itt, őszi poszthullás?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:46:17

@GhostBusters: A szolgáltatásokat EMBEREK csinálják. Olyan emberek, mint te. Tehát mi következik abból, ha szar egy szolgáltatás?..

Úgy van, hogy a szolgáltatás az emberektől egy teljesen különálló dolog, és még véletlenül sem azért szar, mert szar emberek, akik csinálják.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:47:19

@horex: Szia. Asszem kiborultam. :)
Mindjárt megyek leinni magamat.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:49:08

Sok emberhez agyához képest, aki a posztolót ekézi, egy vasgolyó integrált áramkör.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:50:22

@enamel:
Na, mi van? Nem vagy te mázatlan falusi csupor, hogy kiborujj!

becike4 2010.10.21. 16:51:47

@enamel: Én még nem láttam olyan jó szolgáltatást,amit szar emberek csináltak.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:52:44

@horex: Ezek szerint szerinted nem fasz az ürge? nem baj, szerintem akkor is.

Miért nem lehet leszokni arról, hogy ha én hülye vagyok, ugrálok mint a besózott seggű majom, hogy "na de az a másik, az még nagyobb barom!!!"?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:53:55

@horex: Nem? De jó nekem. Szatyor még lehetek, fülem kettő van.

GhostBusters 2010.10.21. 16:58:51

@enamel: Igazad van, egy szolgáltatás általában azért szar, mert szar emberek csinálják.
De sokszor ennél bonyolultabb összefüggés van a háttérben. Tegyük fel, hogy az általam leírt esetben a pilóta és a másodpilóta is elmenne, és felvenné az utasokat egy órával később, mikor már felszállt a köd a kifutópálya felett. De nem tehetik, mert ha megtennék, másnapra ki lennének rúgva... Tehát nem mindig az emberek szarok, hanem a rendszer, amibe más szar emberek kényszerítik őket.
A profit mindenekfelett...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:02:50

@GhostBusters: Ebben az esetben a nemszar embereknek mindent meg kéne tenni, hogy kompenzálják a szar rendszert, nemde?

Megtették? Nem tették meg. Megtehették volna? Ki tudja. Megpróbálták azért? Nem próbálták meg.

Ettől függetlenül a posztoló béna volt? Az hát.

Visszakapta végül a telefonját, ami kizárólag önmagának köszönhetően vesztett el? Vissza.

Levonta a tanulságot, hogy annak ellenére, hogy béna voltam, jaj de jó, hogy nincs nagy baj? Dehogy, idejött picsogni.

Mindezek fényében nekem sajnálom kéne őt? Egy lófaszt.

így megy ez.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:05:16

@enamel: +1; Akik a szar rendszert összehozták, és szintén emberek, megpróbáltak változtatni rajta, amikor látták, hogy ez szar?

Á nem, a rendszer, az szent, meg ki tudja, megkapjuk-e érte a következő sikerprémiumot. Franc dolgozzon akkor feleslegesen.

:)

Szarazkoro 2010.10.21. 17:11:55

@wartaz: a Ryanair a vilag legcsovesebb, legprosztobb legitarsasaga. Kerdezd az Ireket, az ovek, megis utaljak.

ENNYI!

GhostBusters 2010.10.21. 17:13:36

@enamel: Igen, így megy ez :))
A posztolót én sem sajnálom egyáltalán.
Én azokat a szar embereket utálom, akik nem tesznek meg minden tőlük telhetőt egy szar rendszer jobbá tételében.
De ebben egyetértünk.
(A minden tőlük telhető gyakran csak egy "Nagyon sajnálom, de nem tudok segíteni" elböffentése lenne a kedves fizető utasnak - a szerk.)
:-))

Szarazkoro 2010.10.21. 17:16:27

@szemi90: negligent: hanyag, nemtorodom angolul

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 17:18:13

@enamel:
Egyre vigyázz, nehogy több füled legyen,mint fogad
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 17:21:54

@enamel:
Nem, nem szar
Elhagyott valamit, figyelmetlenség, MI :) emberek vagyunk
A farok szemét aki vállvonogatást csinál a munkája helyett

Ezek szerint mindenki fasz aki a homárra is megirja a dühét, mert kibaszik vele az akinek kötelessége lenne a munkáját végezni

Aki szarik a munkájába , elhajtja a panaszost , az meg csókos neked
Érdekes gondolkodás

Szarazkoro 2010.10.21. 17:23:55

@enamel: igy van. Meg a rotyit is fizetosse akartak tenni a repcsin, kemeny £1 lett volna 1 pisiles... Es a nagy reklamjaik, h Barcelona (v barmi nagyvaros) csak £1 kamu (mire vegigzongorazod a foglalast lesz az £75 is) meg h nagyvarosokba repulunk (Soha, mindig videki repterekre mint pl Sarmellek volt) is kamu, pl a Barcelona-Girona tavolsag csak 84.89km....
Kalap szarok, en orulok h nincsenek. Szarrago banda. Meg lettek bufiztetve a hitelkartya felarazas miatt is a birosagon.

igazságos 2010.10.21. 17:24:41

Nem értem, mit vár a posztoló Ferihegytől, mikor jól megbukott, meg tiszta BALKÁN.

Ezek sztrájkolnak, pedig aztán duplán meg vannak fizetve, mint az átlagos ember.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:28:51

@horex: Aha, elhagyta. Emberek általában elhagynak dolgokat. Általában meg is próbálják megkeresni. Általában nem sikerül nekik, akkor levonják a tanulságot, hogy legközelebb jobban figyelnek.

Igen, mindenki fasz aki a homárra megírja a dühét, mert nem dühöngeni kell, hanem végignézni hogy mi történt, és hogy én ebben hol voltam hibás. Ha hibás voltam, kussolni. Ha ennek ellenére meglesz a cuccom jelen esetben, akkor örülni.

Az, hogy ő "fontos ember", meg biznicklasszos, a faszt nem érdekli.

A személyzet meg általában tolvaj és hanyag fajta, azért megy személyzetnek. Ha ő is biznicklaccolna, valószínűleg kifinomultabb erkölcsi érzéke lenne, és kevésbé állna rugalmasan a tulajdonjog fogalmához.

Ezek meg itt még tolvajok sem voltak.
Innentől mit rinyál?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:30:56

@Szarazkoro: Bankkártya olvasó volt a rötyiben? Ha nem, mondd hogy nincs készpénzed, és pisilj a folyosóra. Közben mosolyogj kedvesen, hogy bocsika, nagyon kellett. :D

Szarazkoro 2010.10.21. 17:31:32

@enamel:
litaniat irtam, benyelte a Homar! Hupp-huupp.. Sziiipp... (sir)

Igen olyan. Rohadek rablo banda a Ryanair. En orulok h nem jonnek Mo-ra.

Szarazkoro 2010.10.21. 17:34:10

@enamel: ez 1 jo 5let... XD

Vki probalja ki es irja meg lecci? XD

Szarazkoro 2010.10.21. 17:35:30

@Szarazkoro: javitok: angolbol atvett magyarositas..

Szarazkoro 2010.10.21. 17:37:51

Meghibbanok ettol a blogmocitol! Vagy legyek turelmesebb? :S De honnan tudjam h megjelenik a kommentem amikor feszt ezt erolteti: Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

Aaaaarrrggghhhhh!

Homar csinalj valamit mert megfozlek!!!!!!!!!!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:44:09

@Szarazkoro: Ez egy épületes ötlet. Úgysem ettem még homárt.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 17:49:00

@enamel:
OK fasz volt elhagyta
Aztán eszébe jutott, van egy szolgáktatás, pénzért, aki segit a bajban
A szolgáltatás viszont "bemutatott" neki
Fizeted a biztositást , házad leég, biztositó erős egy év után fizet, mindenféle kibúvokkal, sőt a jogerős rendőrségi végzés ellenére uj nyomozást szeretne
Eljhajtják, pénzt végre kifizetik

A kárvallott volt a hulye, miért nem maradt otthon és aludt a poroltóval a karjai közt
Soroljam még?
2nap levállik a 20,000Ft-os cipő talpa
A hulyét,
1/miért flancol 20ezres cipobe, megérdemli
2/ miért abban a boltban vatte, miért használta, biztos korcs a lába

Soroljam még?

becike4 2010.10.21. 17:54:59

@GhostBusters: Akkor azok az emberek szarok akik azt a rendszert felállították.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:57:13

@horex: Fenét. Miért szar húszezres cipőt vesz, amikor harmincért már normálisat is kaphatna. :)

Különben neked is igazad van, csak te a személyzetről beszélsz, én meg a posztoló faszságáról. Valahogy egyik "kárvallott" sem tud újabban meggyőzni, hogy ő jajdenagyon tökéletes, csak az a csúnyagonosz rencer, na az a gecccó.

A szolgáltatások meg már csak ilyenek. A szabályok nem az égből jönnek, hogy Birca barátomat idézzem, mindenki csal+lop (egy kicsit), becsületes ember úgysem nincs, stb stb, ha nekünk kell valamit könnyebben megoldani.

Aztán ez lesz belőle.

Érdekes hogy károsultként mindenki másképp látja a törvényeket, nem?

karamazova 2010.10.21. 18:04:05

@enamel: bocs, de nekem nem úgy tűnik, hogy nem kapta vissza a telefonnyát. A bevezetőben azt írják, hogy megtalálták, de nem szerezték vissza Rómából.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:06:22

@karamazova: "A kamukirályok ezúttal véletlenül lebuktak, ugyanis a telefonjáért vadul harcoló utas napok múlva kiderítette, hogy a telefont bizony megtalálták a Rómába visszatérő gépen."

A felvezetőben van. Őbiznicklaccsága tényleg nem írja.

karamazova 2010.10.21. 18:17:09

@enamel: "...Celebi ezek után arra sem volt képes, hogy telefonon elérje Rómát, nemhogy visszaszerezze a mobilt, amit, ha a sztori legelején nem hazudnak kényelemből, 5-10 perc után átnyújthattak volna az elégedett ügyfélnek."

Ez nem azt jelenti, hogy megtalálták az olaszok, de cseszheti a kedves utas, mert nem kapta vissza. De lehet, hogy tévedek. (Micsoda egy hermeneutikai problemma! Vagy szemiotikai? vagymiafene :-) maradok a vezérsíknál (bár erre is rá kellett guggliznom)...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:19:21

@karamazova: Hmmm.. bocs, félreolvastalak.
Elolvadtam ezt is megint, tényleg nincs benne. Bár ha megtalálták, biztos vsszaadták neki. Határozottan rémlik hogy volt egy olyan rész, hogy a nemtommilyen ismerőse visszajuttatta neki, vagyé n értettem félre, vagy kiszedték.

Amennyiben nem kapta vissza, akkor 3 százalékponttal kisebb fasz a poszttoló, mint eredetileg gondoltam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.21. 18:19:31

@enamel: "Valahogy egyik "kárvallott" sem tud újabban meggyőzni, hogy ő jajdenagyon tökéletes, csak az a csúnyagonosz rencer, na az a gecccó. "
Nincs már fekete, meg fehér. Viszont a postok többségében tetten érhető, hogy a szolgáltató szarik valamibe, mert okos ember nem kezd el magától, indokolatlanul, hosszú levelet írni (főleg amennyire írni tud némelyik) a Homárra, inkább betol egy felest.

karamazova 2010.10.21. 18:22:19

@karamazova: Ez nem azt jelenti, hogy megtalálták az olaszok, de cseszheti a kedves utas, mert nem kapta vissza? - ezt így gondoltam, kérdésként :-)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:22:22

@ColT: Engem még arra tanítottak, hogy aki ki meri nyitni a száját, az pedig fehérebb meg makulátlanabb legyen a frissen hullott hónál.

Azt mondod, ez már nem trendcsi?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:23:57

@karamazova: Jól van, ércsük. :)

@ColT: Továbbá fel tudnék hozni mindenféle karmikus sajátosságokat is, de atpi biztos lecseszne érte, hogy ő ebben nem hisz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 18:37:38

@enamel:
Ez a mindenki csal lop, ez olyan mint a szocializmusban senki nem dolgozott, a melósok csak kártyáztak ittak

Mindegy ugorgyunk!

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.10.21. 18:58:24

Én a posztoló helyében letiltattam volna a SIM kártyát, kérek helyette egy újat. Igaz, kb. 5ezerbe kerül, meg egy telefonba. De legalább tudja használni a számát.

Xezs 2010.10.21. 19:00:20

Együttérzek meg minden, de felejtsük már el ezt a szófordulatot, hogy valami nem európai. Nem Európában szarták a napot és egyáltalán nem tökéletes ez a hely. A francia bevándorlók pl. pont most verték szét fél Lyont. Vagy az nem Európa?

HochenTrollner 2010.10.21. 19:06:08

celebi = köcsögök.

alitaliához nem volt szám?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:16:28

@Xezs: Európa a kánóány. Nagyon szeretnénk benne lenni, és már a gondolattól is áll a cerkánk. Azért emlegetjük annyit.
Lyon az csak a kánóánynak a széle.

zoli bp 2010.10.21. 19:35:23

Úgy gondolom, hogy az Önökre jellemző ügymenet és ügyfélkezelési gyakorlat publicitást érdemel.

Várom válaszát!

Megint a posztoló a hülye mi? Mi magyarok mindent meg tudunk indokolni, ki tudunk magyarázni. Senki sosem hagyott el semmit.Nem etikus ez az ügyfélbánásmód, és a levél erről szól nem másról. Ez lehet a világon mindenütt bevett szokás. Szarok én rá.Itt ne legyen az, több ilyen oldal kéne mint a homár, akkor talán, a gátlástalan majmok is asszimilálódnának.
Mért hagyjuk, h ez megtörténjen? Mert szarunk mi mindre, nem csak az orvosok, ügyvédek, bankosok, kereskedők, parasztok mindenki.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:36:38

@spaletta: ne aggódj, más cég is szarik rá.
nekem a lutoni reptéren sikerült elhagyniuk pár dolgomat (illetve, pontosan: nem vettem észre, hogy nem túl tökéletes a feladott bőrönd zipzárja, így beletettem pár dolgot, pl. a lakáskulcsot is.) megérkezem a reptérre, látom, hogy hiányzik a bőröndből. bejelentem, (én betűztem az alkalmazottnak az angol szavakat, mert nem tudta leírni őket), azóta is várom, hogy küldjék...kb. leszarták.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:37:01

@spaletta: ne aggódj, más cég is szarik rá.
nekem a lutoni reptéren sikerült elhagyniuk pár dolgomat (illetve, pontosan: nem vettem észre, hogy nem túl tökéletes a feladott bőrönd zipzárja, így beletettem pár dolgot, pl. a lakáskulcsot is.) megérkezem a reptérre, látom, hogy hiányzik a bőröndből. bejelentem, (én betűztem az alkalmazottnak az angol szavakat, mert nem tudta leírni őket), azóta is várom, hogy küldjék...kb. leszarták.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:40:54

@Landy4x4: mindig bemondják, hogy addig ne kapcsold be, míg meg nem érkeztél oda, ahol jönnek a csomagok...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:45:20

@zoli bp: Meg mert amikor az ügyfélszolgálatos helyében vagy, ugyanolyan szar munkát végzel, ezen semmi nem múlik alapon. :)

Xezs 2010.10.21. 19:46:11

@enamel: De érted, úgy tesznek az emberek, mintha Európában teljesen tökéletes lenne minden. Németországban nincs panasz a szolgáltatókra? Ugyan már. Lengyelországban nincs lehúzós taxis? Ugyan már. Spanyolországban nincsen lehúzós étterem? Ugyan már.

Utálom az értelmetlen és sokat puffogtatott közhelyeket, na.

Mielőtt megkapnám hogy mit ekézem a posztolót, tényleg megnézhette volna a légitársaság hogy hol a telefon, de azért az is igaz, hogy mielőtt elhagyunk egy helyet ahova nem mehetünk vissza, alaposan átgondoljuk hogy mit vittünk oda be és azok a dolgok nálunk vannak-e. Ilyen dolog a mobiltelefon is.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:47:23

@Szarazkoro: tesóm szerint meg, amikor késtek a repülők (a Newcastle reptéren) az az esetek többségében Ryanair volt. én egyszer mentem vele, akkor is késett:)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:47:43

@horex: A szocializmusnak mindenféle csodái voltak, szám szerint 7.

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Biznicklaccsoltál, vagy csak úgy mezei módon használtad, mint a prolik többsége, akik képtelenek a poszttoló katasztrófáját átérezni? :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:49:02

@Xezs: A közhelyek fontosak. Azok adják meg az illúziót, hogy tájékozott vagy. Még akkor is, ha szart sem tudsz semmiről.
A konklúziókat vond le magadnak, én ma már elég ellenséget gyártottam itt. :)))

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:51:31

@Xezs: és még be is mondják, hogy nézz körül alaposan, nehogy ott felejts valamit. legalábbis, eddig az összesen bemondták, alitaliaval ugyan még nem repültem, de gondolom, ők is.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 20:02:37

@enamel: á, easyjet volt, fapados csóró repülős:) hogy ott ki végzi a földi kiszolgálást, nem tudom. de lehet, hogy török volt a srác, mert angolul nem nagyon tudott. (mondom: Lutonban:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 20:04:36

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

és még be is mondják, hogy nézz körül alaposan"

Milyen nyelveken mondják be?
A szegíny roma hogy ércse meg a hablatyot?
Jahogy tannujjon nyelvet? Mijet, ha kirekesztik?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 20:11:15

@horex: Tanuljon héberül. Előbb-utóbb jó lesz az.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 20:13:25

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): A törökök azért elég jellegzetesen néznek ki. Vagy indiai lehetett még, azok is olyasfajták, csak kávészínűbb az árnyalat. közös jellemzőjük hogy nagyon akarnak dolgozni, viszont nem nagyon értenek semmihez.
Ha igyekvő volt, biztos indiai lehetett.

Xezs 2010.10.21. 20:16:04

@enamel: Úh baz, az indiaiaktól mentsen meg az ég minket. Többel dolgoztam, de csak egyetlen egy van, amelyikre azt mondom, hogy atomjó arc és még tanult is.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 20:19:48

@horex: hát, eddig a pestre menő gépeken bemondták magyarul is. az easyjeten is, a ryanairen is, jet2-n is, british airwaysen is. @enamel: passz, nem igazán emlékszem, évekkel ezelőtt volt.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 21:52:26

@enamel:
cigány ul a Dunaparton és egy könyvet olvas
Skinhed jön rra:
Micsinálsz itt cigány?
Héberűl tanulok
Ne tetézzd, ne tetézzd!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 22:00:58

@enamel:
Én nem offolok soha, és megintem akik azt teszik
:)
Nem birom mennem kell , mert lefordulok a fotelböl lassan és éhes vagyok
Nem nem , ne is marasztalj
:))

Jkt hlnp!

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.10.21. 22:17:00

Nem értem a posztolót. Ha rögtön kiszállás után vette észre, hogy eltűnt a telefonja, akkor miért nem ment (vagy kéreczkedett) vissza a gépbe megkeresni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.21. 22:32:44

en csak eloljaroban azt szeretnem megkerdezni, meg hanyan szoktok ra erre a barmsagra, hogy a valasz gomb mellet a valaszkor meg idezojelbe be is teszitek azt amire valaszoltok.
tiszta i9deg egy csomo mindent ketszer olvasni, elqrja az egesz blogot
egy almaecet szintjen vegetalo homaros is tudja mire valaszoltok, me akkor is tudna, ha nem olvasna az elozmenyt
johogynem az egesz beirast beidezitek
eszem megall

na most megnezem mi is tortent ma, de ha idezojelet latok gorgetek az hetszentseg

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.21. 23:37:23

@Szarazkoro: en egyszer 10 evesen a kozertben elhagytam egy otevenest
azota semmit
eccsanyam kuldott le mert valamit elfelejtett
sose lett meg
tulajdonkeppen elveszitettema csalad 2 heti kenyeradagjat
ja meg egyszer az eszemet, de utana elvaltam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.22. 00:10:55

raadsul MR. Clinton nalunk jart ma
ezert 2 ora alatt ertem aza, de sutott a szep oszi nap
vasarnap lecserelem a telefonomat, mert 2naponta lemerul, mielott elhagynam, bar mar nem is baj ha elhagyom
Mary telefonjaban benne van az ooszes szamom
egyutt csak nem haggyuk el

England win The Ashes! 2010.10.22. 02:56:05

@hagyma: "raadsul MR. Clinton nalunk jart ma
ezert 2 ora alatt ertem aza"

És megvárt? Addig Scrabble-t játszott Maryvel?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.22. 03:18:33

@Dr Jozef Vengloš:
nalunk
a varosba
ezert lezartak a hetszentsget is
es ez kis varos keves az egerut
raadasul nekem nem is szoltak hogy jon

Tomasz_a_gozmozdony 2010.10.22. 09:02:38

A poszt tolo egy hulye faszkalap, de igaza van.

2010.10.22. 09:37:52

Erre csak annyit tudok mondani, hogy Kenyaban 2 varos kozott a gepen maradt a kollega telefonja. A szemelyzet felhivta a legutobb hivott szamot, ami egy masik kollega volt, tajekoztattak, hogy a visszaut elott atveheti a telefonjat az irodaban.

KENYAban, nem Europaban... Szopjon lovat az egesz Celebi meg vele egyutt az egesz Budapest Airport foldi szemelyzete...

Szarazkoro 2010.10.22. 10:16:45

@Xezs: igy van. Nemszeressem oket, sunyi hatulroljovos butak.

llg 2010.10.22. 10:38:47

A foldi utaskiszolgalonak a vilagon semmi koze az utas altal gepen felejtett holmikhoz. Az elveszett poggyasznal dolgozo ugyintezo csak a valamilyen oknal fogva lemaradt vagy serult, FELADOTT poggyaszrol tud felvenni jegyzokonyvet. Maximum annyit tud tenni ilyen esetben az utasert, h megkeri, a rampast, szoljon a szemelyzetnek, h nezzenek utana. a takrito szemelyzet mar reg megszunt, mert sokba kerul, a legikisasszonyok es urak takaritjak a gepet. Ha talalnak valamit azt leadjak a rampasnak. mivel a gepek nagyon rovid ideig allnak, szinte csak aanyi idore, h kicsereleodjenek az utasok es a poggyaszok, mert nagyon sokba kerul a "parkolas" a keses pedig meg tobbe. ha meg is talaltak tobbfele indok lehet arra, h miert nem adtak le azonnal, miert vittek vissza Romaba. Tehat errol nem a foldi kiszolgalas tehet!!!
A panaszkonyvbe be lehet irni, bar teljesen felesleges, mert a fonokseg aki olvassa tisztaban van a hattermunkaval ezert aztan sokat nem tudnak vele kezdeni es a dolgozo sem lesz elmarasztalva.
a repterek elveszett poggyasz irodai valoban nincsenek telefonos osszekottetesben. A World Tracer nevu rendszert hasznaljak azzal tartjak a kapcsolatot a vilag osszes legikikotojevel, ezen tudnak uzeneteket irni egymasnak. Az olaszok pedig a vilagon semmilyen uzenetre nem valaszolnak sem Romabol sem Milanobol!!! szoval, valoban kar a gozert:-(( Sajnos az ilyen esetben az utasnak szemelyesen kell intezkednie, mert elvegre az o gondatlansagarol van szo nem pedig a legitarsasagerol vagy a Celebierol. ha rendesek az ottani kollegak akkor raveszik az egyik Bp-re indulo Alitalias pilotat, h hozza vissza a telefont, de a pilota erre egyaltalan nem koteles. az ottani kollegak, pedig tobbnyire magasrol tesznek az ilyen pitianer ugyekre, mert rengeteg melojuk van. Viszont 90 napig megorzik es vagy Romaban fel lehet venni vagy pedig meg lehet kerni oket, h kuldjek el FEDEX-el vagy UPS-el, persze szigoruan az utas koltsegere!

udvozlettel

ui: barmilyen elveszett pogyasszal kapcsolatos kerdesre szivesen valaszolok!

llg 2010.10.22. 12:04:19

@napalm: az easyjetet is a celebi kezeli!

llg 2010.10.22. 12:09:09

@karacsi_maci: mindig odakuldenek valakit!

llg 2010.10.22. 12:17:48

@Punto: a pultnal allo holgy egyaltalan nem profital ebbol. a felsobb vezetes pedig nem koteles tenni semmit. szemelyesen az Alitalianal kell panaszkodni, van irodajuk a 2B terminalon!

llg 2010.10.22. 12:26:29

@lionking: a repteri szemelyzet egyaltalan nem inkompetens es igen is segitokesz, viszont a lehetosegeik korlatoltak, mert ok maguk nem mehetnek fel a gepre korulnezni. ha valaki fent felejt valamit a gepen es meg a tranzitban eszreveszi, tud szolni az illetekes foldi kiszolgalonak akik szolnak a rampasnak (aki a kapcsolatot tartja a geppel) es o tud intezkedni vagy nem, mert a gep szemelyzetetol is fugg.

llg 2010.10.22. 12:49:30

@spaletta: ajnalom figyelmebe az elso posztomat, igyekeztem vilagosan fogalmazni. referencia a jovore nezve: nem az elveszett pogyos dolgozo a hibas abban, h utasok fenthagyjak a dolgaikat a gepen es nem is kotelesek tenni semmit de megeis tesznek, annyit amennyit tudnak, h megkerik az illetekest, h intezkedjen a tobbi, mar nem az o hataskoruk. Ezt nem szabad osszekeverni bunkosaggal vagy lustasaggal, van kismillio dolguk, lemaradt vagy serult poggyaszokkal, mert elhiheti, h az Alitalia boven ellatja oket munkaval! Az Alitalia irodaja ott van az emeleten a repteren ok tudnak segiteni az ilyen esetekben, mert ez viszont rajuk tartozik.

llg 2010.10.22. 13:06:30

@wartaz: kedveskem, a Ryanair utan nem sokan fognak sirni. Es nem, a repteri tax nem fedezi az utas figyelmetlenseget. Es nem, nem tudnak jegyzokonyvet felvenni arrol, h valaki fent felejtette a telefonjat, mert arra nincs megfelelo urlap, mert az nem a legitarsasag vagy handling ceg felelossege!!!!

(egyebkent a Celebi tenyleg egy nagy kalap szar, ellehetetlenitettek a foldi kiszolgalast, de ez megint nem a dolgozo hibaja, aki egyaltalan nincs jobban megfizetve, mint a magyar atlag, sot..., azt hiszik, h ez valami puccos melo, pedig ha tudnak...

llg 2010.10.22. 14:41:28

@valasz a KE-nek: ez nem igy mukodik, a legitarsasag nem fogja leverni a Celebin az utas gondatlansagat!

Szarazkoro 2010.10.22. 16:07:22

@enamel: na akkor kapjuk el ezt es fozzuk meg! En mar 1x foztem ilyen soklabut! Vendegem vagy :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 18:36:36

@llg: Tök jó fej vagy. De tényleg. Sztyuvi telefonszámát leszervezni esetleg nem-elehetne-e?

@Szarazkoro: Köszi, megtisztelsz. A többiek nem fognak haragudni, hogy kitettük az anyagcserénknek a homárjukat?

az okos 2010.10.23. 16:07:21

@wartaz: Tökéletesen igazad van,már kezdtem azthinni hogy én látom csak így. Köszi.

oakeshott 2010.10.24. 08:10:13

szerintem a legtöbb ügyfélszolgálat egy kalap sz*r, rosszul fizetett, unott, kényszerből ott dolgozó alkalmazottakkal (máshol gondolom nem tudnának elhelyezkedni). vicces, hogy a Telenor a legalapvetőbb sztereotípiákat használta fel új reklámjában: www.youtube.com/watch?v=1zqjE-iHMK8

én tényleg így képzelem a legtöbb ügyfélszolgálatot, már ami a hozzáállást illeti

Shinjuku 2010.10.25. 19:20:38

@enamel: Hmm... szerintem most ebben nem nagyon van igazad... Jo, hogy van a Homar... es nem csak azert mert az emberek itt kiadhatjak a frusztracioikat mert mondjuk atverve erzik magukat, hanem sokszor fordult mar elo hogy valaki az adott cegtol elolvasta es orvosolta (vagy megprobalta) a problemat.
Vannak emberek, akik business osztalyon utaznak, vannak akik meg eletukben nem repultek... attol meg egyik sem lesz sem jobb, sem rosszabb ember. Teny az, hogy a business gyakran ketszer olyan draga mint a turista, nem is beszelve ha mondjuk a fapadosokhoz hasonlitjuk az arat. Ezert a penzert jogosan varhat el az illeto magasabb szintu kiszolgalast. Nem a kiszolgalo ceg elsodleges feladata hogy a gepen maradt dolgokat keresse, de nekik is erdekuk hogy az utas elegedett legyen es - ez esetben - nem gondolom hogy komoly erofeszitesbe kerult volna utananezni a helyszinen a dolognak... ezt akarta irni a poszt tolo es valoban sok igazsag volt abban amit irt...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.10.27. 15:22:00

vajon előkerült volna, ha azt mondod, hogy a bal első ülés mellett felejtetted? :))))

ostopenko 2010.11.04. 09:35:03

milyen érdekes, h ez máshol nem így megy :) 3 éve Spanyolo-ba utaztunk WizAir-el és Girona-ban vettük csak észre, h fent maradt a fényképezőgépünk a repülőn. Volt pár telefon és a kihelyezett idegenvezető is segített, de meglett a gép még aznap, mivel a légikísérők megtalálták és leadták a reptéri szolgálatnak. Ennyi, nem ferihegy :D

Zpalee 2010.11.08. 10:28:31

Mobiltársaságnál SIM-kártyát letiltott-e, újat igényelt-e? Max 1 nap alatt újra elérhetővé vált volna poszter...hetekig várni egy telefonra, ami nagy eséllyel soha nem kerül elő, hát elég nagy LOL.
süti beállítások módosítása