Tékozló Homár

Bunkó a Celebi, de a magyar utas harcol a telefonjáért

2010.10.21. 13:46 | szily | 222 komment

Igazi jó bicskanyitogató sztori X-é. Olvasónk Rómából jött Budapestre Alitaliával. Viccelhetnénk olcsón, hogy aki ilyet tesz, magára vessen, de nem viccelünk. X. kiszálláskor az ülések közé ejtette a mobiltelefonját, amit a reptér épületébe érve azonnal észrevett, és jelzett is a Celebi pultjánál. (Ez a földi utaskiszolgálást végző cég Ferihegyen). Itt kezdődött a tánc, mert itt nemcsak nyeglén viselkedtek vele, hanem, mint utóbb kiderült, hazudtak is neki egy jó nagyot. Azt állították ugyanis, hogy keresik a telefont az általa megjelölt helyen, de nincs ott, nem találják. Utána minden eszközzel próbálták lekoptatni, ezért azt is sikerült bemondaniuk, hogy nincsenek összeköttetésben a többi európai repülőtérrel. A kamukirályok ezúttal véletlenül lebuktak, ugyanis a telefonjáért vadul harcoló utas napok múlva kiderítette, hogy a telefont bizony megtalálták a Rómába visszatérő gépen. A hatékony utaskiszolgálás bajnoka,a  Celebi ezek után arra sem volt képes, hogy telefonon elérje Rómát, nemhogy visszaszerezze a mobilt, amit, ha a sztori legelején nem hazudnak kényelemből, 5-10 perc után átnyújthattak volna az elégedett ügyfélnek. Két remek levél alant:

 

 


Panasszal szeretnék élni.

2010. Október 09-én az Alitalia AZ 478 számú járatával érkeztem Rómából Budapestre.

A gép elhagyását követően azonnal észleltem, hogy a mobiltelefonom a fedélzeten maradt, így kb. 3 perccel azután, hogy leszálltam a gépről, segítséget kértem a Celebi pultjánál álló hölgytől. Elmondtam pontosan, hogy hol maradt a készülék, a 2. sor F és D ülése közötti asztalról csúszott hátra. Hosszú perceken keresztül semmi sem történt. Kizártnak tartom, hogy egy utánam leszálló utas vitte volna el a készüléket, hiszen az nem volt látható helyen. Többször kértem, és elmagyaráztam, hogy hol kellene keresni a telefont, ennek ellenére nem sikerült előkeríteni.

A hölgy tájékoztatott, hogy tulajdonképpen nyugodtan lemondhatok a telefonról, hiszen ő azt sem tudja, hogy most éppen ki takarítja a gépet, ki lehet az, aki megtalálja, és vagy visszajuttatja nekem a telefont, vagy nem. Ezzel sugallta azt is, hogy a takarítók becsületességében hinnem naivitás, és ez egy általánosan elfogadott tény, hogy amit az ember két percre a gépen felejt, arra keresztet vethet. Ezen önmagában is fel vagyok háborodva. Az Önökkel történt fél órás 'együttműködés' során egy valami világossá vált, felelősséget senki, semmiért nem vállal.

Jeleztem a pultnál, hogy szeretnék panaszt tenni az ügymenettel kapcsolatban, amire ismét azt mondta a hölgy, hogy erre nincs lehetőségem, hiszen ők csak a poggyászkárral foglalkoznak, és ez nem tartozik ebben a kategóriába. Vasárnapi érdeklődésemre még a pultnál megadott 06 70 xxx yyyy-es telefonszámon tájékoztattak, hogy panasszal természetesen élhettem volna.

Kértem, hogy vegyenek fel jegyzőkönyvet arról, hogy elvesztettem a készüléket, hogy amennyiben esetleg a következő leszállás után pl Rómában találják meg a telefont, tudjanak az ottani reptéren arról, hogy azt a telefont Budapesten keresi valaki. Erre a pultban álló dolgozók szerint nincs mód. Egy másik kollégájuk hétfőn, szintén a 06 70 xxx yyyy-es számon történt érdeklődésemre tájékoztatott arról, hogy Önök nem állnak összeköttetésben a többi európai reptérrel. Kizárt dolognak tartom, hogy egy ilyen műfajban, mint a repülés, nincs kapcsolat az egyes
repterek között.

Ferihegyen semmilyen adatot nem kértek el tőlem, hogy értesíthessenek. Csak annyit mondtak búcsúzásképp, hogy "nyugodtan telefonáljak holnap is, de felesleges". Elég sokat utazom a világ különböző pontjaira. Nem állítom, hogy mindenhol, minden varázsütésre történik, de az ügyfélnek történő segítségnyújtás szándéka megkérdőjelezhetetlen.

Az Önök hozzáállása az 'európaitól' nagyon távol van. Nem voltak segítőkészek, a problémámat negligálták, holott azóta is úgy gondolom, hogy csak egy kicsit kellett volna együttműködőnek lenniük ahhoz, hogy engem ne érjen kár. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy egy üzleti telefon elvesztése mit jelent időben, energiában, értékben.

Nem ez volt az első alkalom, hogy Alitaliával utaztam, de legközelebb tízszer meg fogom gondolni. Egy korábbi alkalommal az egész bőröndömnek kelt lába valahol Budapest és Cagliari között. Akkor szerencsém volt, és a poggyászom három nappal később megérkezett. Az a három nap legalább olyan 'kellemesen' telt el, mint az elmúlt három. A business class szolgáltatásról azt gondolom, nem ott ér véget, hogy szendvics helyett rántottát kapok vacsorára. Ha én hajlandó vagyok (lényegesen) többet fizetni, és nem fapados járattal utazom, akkor azért többet várok annál, minthogy a vezérsík rózsaszín helyett zöldre van festve. Tudom, hogy a földi kiszolgálás szervezetileg nem az Alitaliához tartozik, de minden partnercégnek felelőssége van abban, hogy milyen minőségű az ügyfelek légi és földi kiszolgálása.

Kérem, hogy vizsgálja ki, hogyan történhetett az, hogy az esetet ennyire felületesen kezelték, valamint kérem azt is, hogy vegyék fel a kapcsolatot azokkal a repterekkel, ahol a gép a budapestileszállás után még megfordult. Utóbbival kapcsolatban még a mai napon várom visszajelzésüket, ugyanis napról napra jelentős kár ér engem, cégemet és partnereimet amiatt, hogy a mobil elérhetőségem inaktív.

Kérem jelezzék azt is, hogy az engem ért kár miatt milyen kompenzációt tudnak felajánlani figyelembe véve, hogy
cégünk évente jelentős mennyiségű utaskilométert teljesít világszerte.

Visszajelzésüket ezen az emailcímen, vagy a +36 30 zzz nnnn-os telefonszámon várom, az alábbi, névjegyemen szereplő telefonszámot ugyanis pillanatnyilag nem tudom használni.

Üdvözlettel:

----------------------------------------------------

Tisztelt Hölgyem!

Kolléganője a 0670 xxx yyyy-es telefonszámon már kedden azt mondta, hogy még aznap megírják levélben a választ a kérdésemre. Minden nap többször hívom Önöket, sajnálatosnak tartom, hogy nekem kell naponta telefonálnom, hogy megpróbáljam elérni azt, hogy betartsák az ígéretüket. Mindezidáig nem történt meg, holott újabb és újabb ígéretet az írásos válaszra vonatkozóan nap mint nap kapok.

Hét napja jelentettem, hogy szükségem van az AZ 478 számú járaton maradt mobiltelefonomra. Öt napja tudnak arról, hogy egy, feltehetően az enyémmel megegyező készüléket adtak le a római reptéren. Miután korábbi levelemben már leírtam, most nem térek ki arra, hogy ez a rengeteg kellemetlenség kikerülhető lett volna azzal, ha már itt, Budapesten, a helyszínen lehozzák a telefonomat a fedélzetről. Erre sajnos kollégái nem voltak hajlandóak / képesek (nem tudom, melyik a rosszabb). Emellett öt napja nem képesek arra sem, hogy felvegyék Rómával hatékonyan a kapcsolatot - a nem megválaszolt telefonhívásokat és elküldött telexeket nem tekintem hatékony kapcsolatfelvételnek.

Egy hete nem tudom használni a telefonomat, egy hete nem érnek el az ügyeleim, egy hete károsítanak meg engem a tehetetlenségük és nemtörődömségük miatt.

Nem tagadom, hogy a készüléket én hagytam a fedélzeten. Ez azonban nem magyarázza az ezután történteket. Felháborítónak tartom, hogy többszöri kérésemre sem tájékoztatnak írásban, és hogy a telefonos kapcsolatfelvételt minden alkalommal nekem kell kezdeményeznem.

Úgy gondolom, hogy az Önökre jellemző ügymenet és ügyfélkezelési gyakorlat publicitást érdemel.

Várom válaszát!



Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2010.10.21. 13:49:22

bazzzzzzzzzze!!!!
napalmot neked!
második-e avagy-e harmadik-e???

napalm 2010.10.21. 13:49:56

pedig el is olvastam.
mármint a főcímet.
a többi nem érdekes.

easydzsettel kellett vóna röpülni, azzal nem lenne ilyen gond.

bekbórd! 2010.10.21. 13:54:26

Csak azért 5., mert elolvastam. Jó hosszú.

bekbórd! 2010.10.21. 13:57:25

Alapvetően igaza van a posztolónak, de az ilyen kártérítési igényeket viccesnek tartom (pláne, hogy ő hagyta el a telót). Mégis mire számít? Hogy bemondja, hogy kb. 3 csiliárdos üzletről maradtam le, és kipengetik? :D

cbc 2010.10.21. 13:58:45

A Celebi csak egy ground-handling cég, a biznisz-osztályhoz a gépen semmi köze. A többi jogos, nekem egyébként konkrétan KETTŐ doboz cigarettát loptak ki a bőröndömből Ferihegyen.

esef 2010.10.21. 14:00:35

Elmúlt télen a fiam a fogaskerekűn hagyta a (számára igen jelentős eszmei értékű) kisautóját. Azonnal telefon a BKV-nak, hogy a melyik pályaszámú kocsiban hol keressék. 10 perc múlva hívtak, hogy nincs ott. Megvártuk míg ugyanaz a kocsi visszajön, természetesen benne volt...

esef 2010.10.21. 14:02:54

Amúgy Magyarországon egy olasz légitársaság török földi személyzettel... Nem valami sikeres...

É2I 2010.10.21. 14:03:54

Ezek szerint nem csak az olcsó húsnak híg a leve.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 14:06:02

Fiatalabb koromban én is minden szaron felháborodtam. Ahogy öregszem, egyre nagyobb luxusnak tűnik, vagy simán csak lusta vagyok. A poszttoló hány évesnek teccik lenni?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 14:07:13

"Ha én hajlandó vagyok (lényegesen) többet fizetni, és nem fapados járattal utazom, akkor azért többet várok annál, minthogy a vezérsík rózsaszín helyett zöldre van festve."

Ez viszont szép mondat, majd idézgetni fogom.

Punto 2010.10.21. 14:07:42

Az biztos, hogy szar ügy, ha elhagyja a mobilját, bár ha ennyire fontos neki, akkor jobban is vigyázhatna rá. A cég helyében ilyenre egy árva garast sem fizetnék. Legközelebb jönne vki, hogy ő meg a Bugatti Veyronját hagyta a gépen.

gelsystem 2010.10.21. 14:08:03

postolót lehet-e már???????
ha annyira fontos a telefonod, akkor bemész a szógátatóho, oszt kérsz egy átirányítást!!!!!!!
.
na, milyen vagyok?!?!?!?.
igazam van, vagy igazam van???
.
nem-e bőcsész-e vagy-e véletlen????

É2I 2010.10.21. 14:08:45

@enamel: Annyiból szar lehet, hogy a telóban vannak az üzletfelek számai, azt nem egyszerű pótolni. Mondjuk ezért célszerű pc-vel szinkronizálni, akkor csak a készülék a kár meg max a rajta lévő pénz.

esef 2010.10.21. 14:08:46

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Azért baszki, hogy adják le a végállomáson és majd érte megyek. De volt egy sanda gyanúm, hogy szartak rá. Elintéztük amiért mentünk, visszafelé megvártuk ugyanazt a kocsit és mindenki boldog volt.

j311 2010.10.21. 14:09:18

A poszt tolót lehet már?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 14:10:33

@É2I: Tudom. Én is hagytam már el mobilt, meg itattam is meg fürdőkádban, meg volt minden. Utána rájöttem, hogy a biztonsági mentéseket papírra csinálom.
Valaki múltkor lehülyézett miatta, hogy ő a gépére szokta, és az sokkal jobb. A notesz viszont nehezebben hibásodik meg.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:12:44

Pár ezer forintért adnak új SIM kártyát, és mindjárt elérhető lesz. Legalábbis a vodánál így van.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.10.21. 14:13:39

ferihegyről mindent elmond, hogy nem kevesen inkább úgy utaznak, hogy bécsbe vonat vagy gépjármű, és onnan repcsi

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.10.21. 14:16:06

Igen, az értelmes kommentekből látom, hogy megint nem az a lényeg, hogy mekkora bugris, dologtalan herék "dolgoznak" az érintett cégnél.
A legfontosabb, hogy "me mér hagyta a gépen a mobilját, ugyköll nekije".

Figyelem! Hozzászólás előtt a cigivel kiégetett trikóról a pacalpörkölt szaftja letörlendő! Hátha úgy könnyebben megy a szöveg feldolgozása. Csak egy tipp.

Punto 2010.10.21. 14:16:50

Egyszer egy vadiúj bőrtáskát hagytam Kelenföldön a vonaton. Szerencsére még a villamoson észrevettem és egyből a Délibe mentem. A vonat még ott volt, de a táska sehol. Azért megkérdeztem a forgalmi irodában is. Kicsit "szivattak", de közben láttam, hogy a szomszéd szobában ott kandikál, s vissza is kaptam. Nem tudom, hogy ki volt az a rendes ember aki leadta, de velem nagyon jót tett. Ezer köszönet érte.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.21. 14:18:19

Vezetékes telefont kell használni.
Az nem veszik el.

Landy4x4 2010.10.21. 14:21:39

@atpijkamo: Nem csak ott, mindegyiknél.

szelidorzo 2010.10.21. 14:22:23

Sületlen Posztoló!

Business class osztályon utazgatsz, valami félvezető vagy egy cégnél, a munkádhoz fontos a telefon.

Elhagyod. Farok vagy de ok.

Egy hét alatt nem volt annyi eszed, hogy a telefonszolgáltatónál igényelj egy másik kártyát az eredeti számmal, hogy utolérjenek?

Letiltattad a kártyát, vagy majd fizeted a számlát?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 14:26:05

@morrisal_: Nem, a legfontosabb, hogy az ürge egy hisztérikus fasz. Azért történnek vele ilyenek.

Landy4x4 2010.10.21. 14:30:07

Amúgy meg szeretném megkérdezni, hogy mi a francos barnarizshántásért kell a repcsin a telefont az asztalkán hagyni? Ki kell kapcsolni amikor beszálsz, nem vagy te annyira fontos. Attól, hogy a repcsi elején ülsz a többiek már tudják hogy 'important' ember vagy, nem kell még az 'üzleti' telóval is flancolni.

szelidorzo 2010.10.21. 14:30:25

@morrisal_:

Ha csak a szolgáltatásra pnaszkodna nem kapna a fejére, de véletlenül sem hagyná ki annak hangsúlyozását, hogy milyen fontos ember.
Csökött pöcsű komplexusos posztoló.

2010.10.21. 14:31:29

a ferihegyi utaskiszolgálás már mesebeli mélységekben van, én is tudnék posztot írni erről.
De azért az ügyfél sem okos, hogy a fontos dolgokat egy olyan készülékben tartja ami bármikor elveszhet, elromolhat. Tehát : menteni PC-re a telefonszámokat, azt meg DVDre kiírni és polcon tárolni. Elvesztésnél a szolgáltató letiltja a régi sim kártyát és újat csinál a júzernak csekély 3000 forintért és akkor minden ügyfele ugyanazon a telefonszámon megtalálja. Ezt nem tudta a posztoló ?
A cselebi egy török cég, európai kiszolgálást várni tőlük eléggé szürreális kérés. Amúgy lehet, hogy a pultnál üldögélő kisasszonynak nincs lehetősége elérni a gép takarító személyzetét... ezt nem tudjuk innen megítélni.

Jó Estét 2010.10.21. 14:32:35

mier jo mindig a posztolot szivatni? sztem evidens, hogy balfasz ha nem iranyitatta at a szamat, de az a maganugye, ellenben barmejkunkel megeshet, hogy kevesbe vagyunk balfaszok, de megis vmi kar er inket, amit valaki konnyen orvosolhatna, de baszik ra. Engem is nemkicsit felbaszna, ha tudnam, hogy megtalaltak a telefonom, csak basznak visszaadni... Mnimalis segitokeszseget azert elvarnek, plane, hogy a repteri illetek sokszor tobb, mint maga a repulout ara... Mondjuk Ferihegy egy nagy darab katasztrofa ugy ahogy van...

blacklord 2010.10.21. 14:33:41

Nem olvastam végig a levelezést, csak a bevezetőt. Hajszálra ugyanez történt velem Genfből jövet egy EasyJet járaton, kb. 1 éve. Pontosan megmondtam, hogy hol keressék a telefont (melyik ülés előtti hálóban van), nekem is süketeltek a pultnál, majd 40 perc után közölték, hogy nincs mit tenni, nem találják a megadott helyen, és sajnos a repülő már gurul a kifutópályára. Mit tesz az ember, a gép szerencsémre Genfbe ment vissza, ahol ismerek valakit a földi kiszolgáló személyzetből. Ő elintézte, hogy az egyik reptéri alkalmazott felmenjen a gépre, és láss csodát, még mindig ott volt a telefon. Azt még valahogy megérteném (bár nyilván nem örültem volna neki), hogy ha zsebretették volna, majd letagadnák. De azt, hogy úgy tesznek, mintha intézkednének, de valójában le se szarják??
Az esetből én is azt a tanulságot vontam le, hogy a Celebi (vagy az a 4 alkalmazott, akivel én kapcsolatba kerültem eme ügy kapcsán) valahogy nem érti, hogy fontos lehet neki az utasok megelégedése. Talán úgy vannak vele, hogy kurvára mindegy, hogy mit csinálnak, úgysincs több reptér Budapesten, ígyis-úgyis rajtuk keresztül kell, hogy menjenek az emberek, legalább spórolnak valamit a működési költségeken. A fura dolog az, hogy ilyen szerintem azért nincs túl gyakran (mondjuk minden 5-6. repülőn egy eset), és pontosan 1 percbe került volna megoldani. Ehelyett inkább hazudoznak és cselekvést (walkie-talkies beszélgetés) mímelnek. Emberileg nyilván védhetetlen szituáció, szerintem üzletpolitikának se feltétlenül a legjobb, de ők ezek szerint ezt máshogy látják...

Jó Estét 2010.10.21. 14:34:01

@Landy4x4: enis a telefonomon szoktam jatszani a gepen, ha a noti aksija mar lemerult :) amugy nem kell kikapcsolni, csak offlineba koll rakni es akkor boldogsag van

Jó Estét 2010.10.21. 14:35:55

@Landy4x4: enis a telomon jatszok a gepen ha mar lemerult a laptop.

Amugy meg sose ultem masodik sorba repulon, lehet nem vagyok sikeres ember :( Bar elso sorban mar egyszer igen, igaz az Wizzair volt, ugyhogy ott nem kaptam rantottat :(

nem várt fordulat 2010.10.21. 14:36:03

androidos telefon, mutatja neked a gépeden, hogy egészen pontosan hol van :)

viccet félretéve (bár fenti nem vicc), elhagyta, elhagyta, megesik, de tényleg miből áll odaküldeni valakit, vagy felhívni valakit, aki oda tud küldeni valakit, hogy nézzétek már meg légyszi.

ez a tipikus nem akarásnak nyögés a vége.
és szerintem abban is igaza van, hogy ha valaki évek óta, és nem csak ő, az egész cége azzal a társasággal utazik, akkor nyalják ki a picsáját. ok, ha azt nem is, de legalább egy ilyen poblémában segítsenek neki.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:36:14

@Landy4x4: De a vodánál odamész, és azonnal kapsz új SIM kártyát.

És a bátyám erősebb, mint a tiéd.

Landy4x4 2010.10.21. 14:37:44

@Jó Estét: de ugye te nem hagytad el az "üzleti" telódat amikor játszottál rajta? Én meg az Ipod-om filmet szoktam nézni a repcsin, stuvi nem b@sztat, hogy ki van-e kapcsolva és még jól is szórakozom.

gebsi4242 2010.10.21. 14:39:00

Gondoljatok el, hogy esetleg bombat is hagyhatott valaki a gepen. Ha a takaritok nem szedik ossze az ottfelejtett targyakat, akkor teljesen felesleges a nagy hajciho a beszallaskor.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:39:11

@blacklord: "nekem is süketeltek a pultnál"

Mert olyan kicsi az esélye, hogy a takarítók nem teszik el, mint egy lottónyereménynek. Azért nem érdemes erőlködniük, gondolják.

Landy4x4 2010.10.21. 14:39:17

@atpijkamo: a kéknél is ugyanennyi idő :). De nekem két bátyám is van :)))

Illetékbélyeges elvtárs 2010.10.21. 14:39:22

mennyire szőke, aki a köcsögök számát diszkréten kiikszeli, de az új saját mobilszámát már nem

a 06 70 xxx yyyy-es számon történt érdeklődésemre tájékoztatott arról..."

"Visszajelzésüket ezen az emailcímen, vagy a +36 30 444 8766-os telefonszámon várom"

Jó Estét 2010.10.21. 14:39:52

@Landy4x4: az "uzleti" telefonomon szarok a jatekok, ugyhogy csak a privattal szoktam. :D repulon amugy mindig fosok, hogy ott ne hagyjak valamit, eddig meg hala az egnek max a beszallokartyat hagytam ott, anelkul meg tudok azert elni :D De amugy ha otthagynek valamit, azert elvarnam, hogy legalabb segiteni probalnak. Egyszer tavolsagi buszon hagytam egy szatyrot, de csak 2 oraval kesobb esett le, de a palyaudvaron segitokeszek voltak, es meg is lett a csomag :)

nem várt fordulat 2010.10.21. 14:40:05

@atpijkamo: abban a telefonszámaid nincsenek benne. ha okos telefon, akkor meg sokminden más sem.

mindenesetre eddig sem de ezután sem fogok utazni a celebivel :)

Punto 2010.10.21. 14:41:53

@karacsi_maci: hát nem tudom, hogy a pultnál álló hölgy mennyit profitál abból, hogy emberünk és cége mennyi pénzt hagy adott légitársaságnál. Ellenben vmi felsőbb vezető kicsit összekaphatta volna magát, s visszaszerezhette volna már a telefont Rómából, ha tényleg az az.

lionking 2010.10.21. 14:41:58

Már megen mennyi "okos" hozzászóló...
Normális telefonokon, van repülőgép üzemmód, ami annyit tesz, hogy a telefon összes funkciója működik, kivéve a telefonálási lehetőséget magát. Azaz nem jelentkezik fel a hálózatra és nem is próbál, azaz kli van teljesen a rádiós része kapcsolva.
Viszont mondjuk feltételezve hogy okos teló (okosabb mint a posztolót fikázók) akkor lehet utazás közben rajta zenét hallgatni, vagy filmet nézni, játszani, mentett leveleket ujraolvasni, számolni valutaváltani, vagy bármit. Sőt készülni, pl mert mód van excell tábla vagy word doksi olvasására is.
Tehát van értelme és haszna is.
Valóban nem kellene az asztalon vagy bárhol felejteni, de ennyi erővel kieshetett volna a zsebéből is, ez mit sem változtat azon aa tényen, hogy a reptéri személyzet dögölne meg a saját hányásában ha ilyen tetvek és segítőkészek.

Cs@tLós 2010.10.21. 14:42:09

@morrisal_: Sajnos pedig én is egyetértek azzal, hogyha ö olyan fontos a cégnél (folyamatosan hangsúlyozza is,hogy ö biznic klasszonutazik, meg a telefon nélkül mekkora üzletektöl esik el), miazannyáért nem mentette le PC-re, esetleg papírra (az tuti nem romlik el) a telszámait? A telefonnal bármi tórténhet. Ha ellopják töle akkor ami van? V. leesik és ripityára törik. Imádomaz ilyen tipikus mádzsár menedzser tipusú önmegvalósítás-mániásokat, panaszkodni azt tud, de esze az nincs.
Ellenben természetesen ez a Celebit nem mentesíti az alól, hogyminösíthetetlenül viselkedett, hírböl nem hallottak róla, hogy mit jelent az hogy szolgáltatás, vascsö, szívlapát, sün.

Landy4x4 2010.10.21. 14:42:19

@Jó Estét: na ebből az én számomra a tanulság, repcsi helyett távolsági busszal kell akár Argentínába is menni :)

Wandál 2010.10.21. 14:42:41

én a sharm el sheikh-i reptéren a biztonsági ellenőrzésnél hagytam a telefonomat. szállnánk fel, mire bemondja a sztyuvi, hogy nem hagyott-e el vki egy xy telefont. 2 perc múlva kezemben volt a telefon. ez szerintem bp-en nem lett volna meg.
w

blacklord 2010.10.21. 14:43:50

@atpijkamo: Igen, ezt én értem. Azt ne felejtsd el azért, hogy a legtöbb gépen a fedélzeti személyzet (stewardok/stewardessek) takarít manapság már a félórás forduló alatt, azok meg azért általában nem csórós fajták.

Pontosan arról beszélek, hogy egy szolgáltatócégnél ez a mentalitás (ahelyett, hogy segítenék, úgy teszek, mintha segítenék, hogy megszabaduljak a nyűgöt jelentő ügyféltől) teljesen elfogadhatatlan. Az, hogy ezek sorozatosan megtörténnek, azt jelzi, hogy a menedzsment leszarja. És ez már tényleg nagy gond.

Jó Estét 2010.10.21. 14:44:09

@Landy4x4: latszik am, hogy te egy intelligens ember vagy :)

camelot 2010.10.21. 14:44:44

Olvasgatom igen mély és emberi érzésekkel fogalmazott kommentjeiteket!Sajnos annyi empátia és együttérzés sem szorult belétek,mint egy frissen festett hintalóba!!!Ugye milyen szép és jó érzés a káröröm BUNKÓK????!

Jó Estét 2010.10.21. 14:45:22

@Wandál: de, csak Budapesten 24en jelentkeztetek volna a telefonert :D

Rosszindulatú Vászka 2010.10.21. 14:45:22

Bezzeg Bánki Péter... monnyik telcsi nélkül ő is lefagy. Nokia-e volt a takarító új telcsije?

nem várt fordulat 2010.10.21. 14:45:35

@Cs@tLós: hagyjátok már ezt a backup dolgot. mi van ha, mondjuk ausztráliában lakik, ott szépen ki is van mentve neki, és otthon van a lakásában?

attól még itt magyarországon baszhatja.

Szarazkoro 2010.10.21. 14:45:52

ON:
Tegye fel a kezet aki meg nem hagyott el soha semmit! Na ugye! Aki azt mondja h nem az v hazudik, v festi magat.

Celebi 1 sz@r, nulla segitseg az utasok fele, igazi balkani ceg!
Azert is vannak h az utasokkal torodjenek.

OFF: Posztolo meg tett volna bejelentest az Alitalianal... Tobbre ment volna lehet mint a balkaniakkal?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:46:22

@karacsi_maci: "abban a telefonszámaid nincsenek benne. ha okos telefon, akkor meg sokminden más sem."

Én okosabb vagyok, mint ... a telefonom, és időnként mentem a telefonszámokat.

nem várt fordulat 2010.10.21. 14:47:00

@Punto: egyszer hallottam egy mondást.
ne annyiért dolgozz, amennyit keresel, hanem annyiért, amennyit keresni szeretnél.

blacklord 2010.10.21. 14:48:12

@Szarazkoro: nem tudsz, a költséghatékonyság jegyében a helyszínen nincs már minden légitársaságnak embere, csak a központi ügyfélszolgálati pult, ahol a Celebisek ülnek. Ez még a helyszíni jegyeladásra is igaz Ferihegyen (de nagyobb reptereken, pl. London Luton-on már nem)

Cs@tLós 2010.10.21. 14:48:14

@karacsi_maci: Akkor ha ez van, mentse fel 1 cloud megoldással, azt a holdról is eléri. Mindenre van megoldás.

Landy4x4 2010.10.21. 14:49:22

@Jó Estét: jól esik ezen dícséreted, mert kevesen veszik le egyből. Éleslátásod ellentételezéseként hova küldhetem a csokor sört?

Nannycsuri 2010.10.21. 14:51:03

No komment, általában sajnos ilyen a magyarországi szolgáltatás. Inkább örülj, hogy senki nem vette itt a fáradtságot, hogy megnézze a gépen a telefont, mert akkor még el is lopták volna!

Jó Estét 2010.10.21. 14:52:35

@Landy4x4: hat semmikepp se a ferihegyi celebi irodaba :)

Cs@tLós 2010.10.21. 14:52:46

@karacsi_maci: Amúgy plö én 1 szóval nem mondtam, hogy csak a posztoló a hibás, mert attól függetlenül, hogy le vannak-e mentve a számai vagy nem, a cégnek kutya kötelessége lett vna intézkedni, föleg hogy gyakorlatilag semmilyen fáradtságba nem került volna. Azért mondtam, hogy sz@rjon vascsöre húzott sünt az egész bagázs.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:53:27

@karacsi_maci: "ausztráliában lakik, ott szépen ki is van mentve neki, és otthon van a lakásában?"

A tudomány és technika jelenlegi állása szerint nem gond, hogy a dolgaim egy szerveren legyenek, ami a világ bármely pontjáról elérhető. Már húsz éve sem volt az. A legolcsóbb megoldás, hogy csinálok egy e-mail címet egy ingyenes szolgáltatónál, és a fontos dolgaimat elküldöm magamnak. Pláne, ha a fél világot készülök átrepülni.

Ha meg hülye vagyok, és elhagyom a mobilom, amin - mert hülye voltam - nem mentett adatok vannak, akkor nem sírok azon, hogy nem érem el az adataimat, a saját hülyeségem miatt.

Magáért a mobilért joggal siránkozik. A celebek meg szarjanak sünt.

szelidorzo 2010.10.21. 14:57:59

Valaki próbálta már hívni az új számán a posztolót a kommentelők közül?

Landy4x4 2010.10.21. 15:01:03

@szelidorzo: hogy nála a telója? :)))))))))))))))

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.21. 15:02:14

Elhagyott telefont nem fizet ki a biztosító?

Robbantó 2010.10.21. 15:02:45

mennyi gyökér kommentel itt, el sem olvassátok a cikket és már osztjátok az észt! A KuRvA AnYáToKaT !!!

spaletta 2010.10.21. 15:06:33

egyszer nem tagadtam, hogy hülye vagyok, amiért ott hagytam a telefonomat, ezt írom is. Az, hogy megoldom-e hogy elérjenek, nyilván nem kérdés, hiszen igen, de alap esetben h a celebin múlik, akkor felőlük meg is pukkadhatok.
Nem lényeg amúgy, hogy milyen osztályon utazom, mert ez nem minősít, a beosztásom is mellékes, egy okból szerepel a levélben, hogy minden olyan aspektust érintsek, ami a társaság számára talán fajsúlyosabbá teszi a problémát. A sarki fűszeresnek nyilván nem ezekkel a kiegészítésekkel tálalom a történetet.
Ha xy jóska lennék, aki egyébként vagyok, ugyanannyira kellene foglalkozniuk azzal, hogy segítsenek, mintha Obama (mert persze hogy ő is alitaliával utazik, illetve utazott eddig, mert ezek után most már ő se soha...)
A lényeg az egészből annyi, hogy itthon gyakori és zavaró jelenség - tisztelet a kivételnek - hogy bár senkinek nem kéne se kezét se lábát törnie, áthágnia szabályokat, sérteni mások érdekeit, stbstbstb, azért, hogy segítsen a másikon (mindegy milyen utas), akkor sem teszi meg hanyagságból, nemtörődömségből, leszarásból. ez bosszant. semmi más.

jet set 2010.10.21. 15:08:04

Az utas új telefonszáma miért maradt a posztban?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 15:08:43

@spaletta: Szóval mindenkinek elmondod? a fűszeres biztos megtisztelve érzi magát, hogy leereszkedsz hozzá.

zolika78 2010.10.21. 15:09:32

Pedig a Celebi-nél dolgozik a legszebb utasbeszállító lány.
Ennek semmi köze amúgy a témához...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 15:13:29

@szelidorzo: Javult egy fenét, rosszabb lett. Eddig legalább következetesen egy öntelt fasz volt, most elkezdte magyarázni, hogy ő nem is annyira. De ugyanolyan fasz módon. :)

nem várt fordulat 2010.10.21. 15:18:31

@spaletta: az, hogy ez bosszant érthető.

de, hogy csak egyszer nem tagadtad, hogy hülye vagy, és ezt írod is... már ne is haragudj.

egyébként pedig kedves xy jóska, aki vagy, mintha Obama!

Host 2010.10.21. 15:20:16

Pénteken elhagytam, szombat reggel letilt, hétfőn meg is volt az új kártya a régi számmal. Igaz nem vtam közben reptéren.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 15:22:52

Azért akármilyen hülye volt, egy jópontot megérdemel a poszt toló, hogy tud magyarul írni.

Alainx 2010.10.21. 15:27:14

Csak csendben jegyzem meg, hogy az az "ott felejtett" teló akár egy bomba is lehetett volna...
Szóval nem hiába bukott a BUD.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 15:34:04

@atpijkamo: Noigen. Képzeld, lassan én is elfelejtem. Tök gáz, ojcsizni kén.

wartaz 2010.10.21. 15:37:27

Azért ez rohadt érdekes. Néhány nap múlva a Ryanair kivonul Budapestről. Teszi mindezt azért - a Ryanair oldalán található tájékoztató szerint-, mert a reptér nem volt hajlandó Európában a rendkívül magasnak számító költségeket csökkenteni. Nem tette ezt annak ellenére, hogy a Ryanair további 25 új nemzetközi célállomással összeköttetést és akár 2 millió utast hozott volna Magyarországra, 2000 munkahelyet teremtve.

Kapcsolódva az eredeti poszthoz, mennyire magyar ez megint.

1. Leszarják a 2 millió utast és a 25 új célállomást (mekkora plusz bevétel ez a magyar vállalkozóknak, a nemzetgazdaságnak, és a reptérnek is), mindezt azért, hogy a silány magyar repterünk (ugye a RyanAir a 1-es terminálra repült) az egyik legdrágább legyen Európában. Mert mi f@sza gyerekek vagyunk. Pedig kevés nagy legtöbbször kevesebb, mint a sok kicsi. Milyen jó lenne, ha a beígért sok munkahelyből 2000 megvalósulhatna.

2. Ráadásul a méregdrágán mért szolgáltatások még úgy szarok is, ahogy vannak (azért mostanában ezt-azt lehetett olvasni erről, nem csak ezt, hiszen valamilyen szinten sikerült kiverekedni magunkat repülőtéri biztonság szintjén az EU-ból, és arról is szóltak cikkek, hogy az impotens ügyintézés miatt - nem tudom így van-e, csak olvasni lehetett akár ezen a blogon is - emberek késték le a gépüket).

Kommentelő "barátaimnak" meg csak a szokásos. Nyilván a posztoló a hülye, mi ? Miért fizeti szerintetek a reptéri illetéket (taxot), ha nem azért, mert a reptér szolgáltatásait igénybe veszi (nem a kerozin pótdíjat). Az is a szolgáltatás része, hogy a gépre feljuttatják és a cuccaival együtt lejuttatják onnan. El sem olvassátok a posztot, de idejöttök osztani az észt (tisztelet a kivételnek). Az is rendben van, hogy nem tehetett panaszt ? Hogy nem vettek fel jegyzőkönyvet ? Ha egy sarki fűszeres nem jól látható helyre teszi ki a Vásárlók Könyvét, akkor a FV megbünteti, itt meg nem hajlandók panaszt vagy jegyzőkönyvet felvenni. A személyzet a landolás után, ki-be járkál a gépből, nem volt egyetlen figura, aki kihozza azt a rohadt telefont, pedig keresnie sem kellett volna ? És ez rendben van, agyhalottak ? Mert miért hagyja el a telefonját, mi ? Mert Te, meg Te nem hagytál még el semmit. És a repülőterek nincsenek kapcsolatban egymással, hogy valahogy elintézzék, hogy a következő gép hazahozza a telefont Rómából. Érdekesen működhet a dolog, honnan tudják, hogy az Alitalia felszállt Budapestről, várni kell Rómában, hm ? Csak van valami kapcsolat, más nem, a telefon. De nem, az ügyfél a hülye. Szerintetek.

Meg is van az eredmény, a Ryanair kivonult, viszi a 25 célállomást Pozsonyba, Prágába, vagy Krakkóba, meg a 2 millió utast is. Akik ott költik el a pénzüket (szálloda, autóbérlés, szórakozás, stb.), a szlovák, a cseh és a lengyel vállalkozások és a nemzetgazdaság keres rajtuk. De mi, magyarok fasza gyerekek vagyunk, mert megmutatjuk Európának és a világnak, hogy kell drágán a minimális szolgáltatást (sem) nyújtani. Ti meg tapsoltok ehhez is (már aki). Birkák !

anarch 2010.10.21. 15:38:05

Umm, egyébként a Celebi az török. Csak azért mondom, mert 'európai' hozzáállást hiányolt a posztoló.

Bővebben: www.celebihandling.com

wartaz 2010.10.21. 15:39:29

@Alainx: És ez is mekkora igazság.

Landy4x4 2010.10.21. 15:39:46

Praktikus jótanács, h nehogy otthagyd a telcsit a repülőn. Leszállás után azonnal felhívod feleséget/férjet, szeretőt, ki-ki izlésének és lehetőségének megfelelően :), hogy repcsi egy darabban sikeresen leesett. Így egyrészt jófej vagy, mert törődsz szeretteiddel, másrészt telefonod nem hagyod a gépen.

anarch 2010.10.21. 15:43:22

@wartaz: Tulajdonképpen Te kinek mondod ezt? Nemzetgazdaság, meg magyar vállalkozók... Mikor fogja ez érdekelni a Hochtief-et? A repülőtér már régóta nem magyar tulajdon, átaludtad a privatizációt :). Igaz pár tulajdonos cserén már átesett míg elértük a mostani állapotot.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 15:44:00

@wartaz: "mekkora plusz bevétel ez a magyar vállalkozóknak, a nemzetgazdaságnak"

A BA ezt pont leszarja.

rio.pete 2010.10.21. 15:46:06

@atpijkamo: vagy hívásátirányítás, és máris megoldva a gond.

GhostBusters 2010.10.21. 15:48:35

@wartaz: Túl azon, hogy alapvetően igazad van, azt azért tudnod kell, hogy a Ryanair által emlegetett számok kozmetikázottak, főleg a kétezer munkahely (a többi TALÁN összejöhetett volna).
Persze azt is tudnunk kell, hogy a Ryanair tárgyalási módszerei enyhén szólva is bicskanyitogatóak. Valószínűleg itt is 1 EUR / fő lett volna az egyetlen, amit elfogadtak volna a BUD Airport részéről árként. (Prestwick-en, Stansted-en ennyiről indultak - talán most már több...) Ami jelenleg leszálló utasonként 7.20 EUR, felszálló utasonként 15.40 EUR!!!
Valszeg a BUD Airport mérlegelt, és így anyagilag jobban jött ki, mintha engedett volna, mert akkor a többinek is engednie kellett volna. De nem is ez az undorító, hanem az, hogy a privatizációs szerződés, melynek keretében eladták a BUD Airport-ot, kiköti, hogy nem épül másik fapados reptér az országban!

lionking 2010.10.21. 15:48:56

@anarch: Ja és azért kűzdenek több éve hogy EU-s tagország lehessenek..
Ja hogy a Celebi az az ázsiai felén élőkből van? :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 15:50:45

Szeretnék végre látni egy normálisan, nem fellengzősen, nem kivagyiságot hangsúlyozó módon megírt, problémamegoldásra és nem hisztizésre kiélezett panaszlevelet.

Na ha a posztolók ilyenet írnak, majd nem lesznek elküldve a lófaszra.
Addig meg de.

Sátán meg a Jocó 2010.10.21. 15:53:39

@wartaz: a magyarfóbiás dumáddal elhúzhatsz a bús picsába, barátom.

Mi az, hogy "mi"? Te, meg én, meg x-millióan mi vagyunk a BA?

Vagy ez nálad vmiféle etnomazochizmus?

Beteg vagy.

valasz a KE-nek 2010.10.21. 15:56:11

Többek közt azért tart itt a szolgáltatások színvonala, mert a sok gyökér most is a fogyasztót basztatja a „zseniális” ötleteivel (minek hagyta el a telefont, csináljon biztonsági mentést), csak a lényeget nem látja: a szolgáltató már megint nem szolgáltatott a fizetség ellenében.
Kutyául nem érdekes, hogy az utas hol tartotta a telefonját, milyen osztályon utazott, készített-e biztonsági mentést, kért-e új SIM kártyát, átirányítást, stb. stb, stb. Közötök hozzá? Semmi!
Ahhoz viszont van/volt/lesz közötök, hogy legközelebb majd ti kaptok ilyen „szolgáltatást” a pénzetekért, de majd ne csodálkozzatok! Inkább örüljetek majd, hogy a pénzetekért legalább nem köptek le titeket. Pedig megérdemelnétek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.21. 15:56:34

Ezért kell tengeralattjáróval közlekedni.
Akkor biztos nem marad a repülőn a telefon.
A másik megoldás, hogy a telefont spárgával át kell kötni, a spárga másik végét pedig a csuklóra kell kötni.
Így leszálláskor maga után tudja huzni az illető, és ismét nem marad ott a teló.

blacklord 2010.10.21. 15:57:16

@enamel: álmodj szépen tovább, te agyatlan...

Rosszindulatú Vászka 2010.10.21. 16:00:15

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): körülményes vele parkolni. Akkora hejet hol találsz a belvárosba?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:02:04

@blacklord: Hát hozzád meg ki szólt?
Lehet hogy paranoid vagyok, de az az érzésem, hogy nagyonfontos barátunk egy csomó nicken védi a saját hülyeségeit a nagyonfontos beosztása méregdrága munkaidejéből.
Biztos tévedek.

wartaz 2010.10.21. 16:05:51

@anarch, atpijkamo: Nem aludtam át a privatizációt és ez nem is olyan régi történet. Tudom, hogy nem magyar tulajdon. Nem is a BA-t érdekli, vagy kell hogy érdekelje a nemzetgazdaság, meg a magyar vállalkozót, de az utóbbiakat felügyeleti szervek olyan kellemesen tudják b.... (ellenőrizni), akkor esetleg egy ilyen horderejű dologra sem ártana odafigyelni. De ez is magyar mentalitás. És nem arról van szó, hogy milyen áron nyújtják a szolgáltatást, abba közvetlenül - sajnos, persze megér egy misét ez is - nincsen beleszólása senkinek. De abba már lenne, hogy ha már drága, akkor legyen ügyfélbarát, akkor ne bukjunk meg a vizsgákon és legyünk "harmadik világbeli ország", kiemelt kockázattal, akkor ne késsék le a gépüket (ha igaz) az impotens biztonsági ellenőrzés miatt vasárnaponként, és fáradjanak vissza a telefonomért, ha fent felejtem. Vagy szerezzék vissza Rómából.

Arról nem beszélve, amit Alainx írt, hogy ne maradjon már fenn a gépen valami (ha igaz), amit az előző utas otthagyott, mert az bármi lehet.

Ha Te nem rakod ki a Vásárlók Könyvét, megbüntetnek, itt nem vettek fel jegyzőkönyvet, panaszt, stb. Állítólag elvittek egy a gépen hagyott tárgyat Rómába, mert senki nem vette észre, noha szóltak, hogy ott van. Miközben fogadkozik mindenki, hogy karácsonykor újra megkapjuk a biztonsági minősítést. És ha nem ? Vannak, lesznek felelősök ? Miközben Téged - állítólag - megaláznak a repülőtéren, mert gyanús vagy/lehetsz, mert csipog az apró a zsebedben, oda-vissza furikáznak egy idegen tárgyat ?

Kinek írom ? Nektek, nem a BA-nak, ők leszarják. Nektek, akik szerint ez rendben van. Vajon az illetékesek olvassák ezt a blogot ? Ha igen, nekik is.

valasz a KE-nek 2010.10.21. 16:05:59

@wartaz:
A Ryanair kontra Budapest Airport ügyben nem tudok igazságot tenni, de azért ezt az ügyet más szemszögből is meg lehet közelíteni. Mondjuk úgy, hogy a Rynair átadta a magyar piacot a versenytársainak, mondjuk a Wizzair-nek, ami ráadásul magyar cég. Mert azért a kétmillió utas nagy része nem úgy választ uticélt, hogy anyukám utazzunk Ryanairrel, nézzük, hova mehetünk. Hanem inkább úgy, hogy menjünk Budapestre, lássuk, hogy lehet legolcsóbban lejutni. És leszarják, hogy a repülő milyen színekben pompázik.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.21. 16:08:07

@Rosszindulatú Vászka:
A templom mellett mindig akad hely.
Onnan meg csak egy ugrás a kocsma.

wartaz 2010.10.21. 16:09:53

@GhostBusters: Többnyire Neked is igazad van, a Ryanair tárgyalási módszeréről tényleg lehet rosszat hallani. Bár állítólag az utasokkal is nagyon csúnyán bánnak, nekem nem volt rossz tapasztalatom velük, pedig többször mentem.

De attól lehetne normálisan szolgáltatni, nem ? A legjobb, ha olcsó és jó, az lenne az igazi, de ha már drága, ugyan legyen tökéletes (vagy ahhoz közeli). De a drága szolgáltatás, szarul, az gáz.

Szarazkoro 2010.10.21. 16:10:27

@blacklord: ajj-jaajj akkor nagy a baj...

becike4 2010.10.21. 16:15:59

Ferihegyről mindent elmond,hogy még be sem mentél az épületbe,már fel van baszva az agyad.Ma reggel vittem ki a fiamat a reptérre,a parkolóórán a következő felirat:1 óra-91o forint,minimum összeg:71o-FÉL ÓRA!Mi a büdös kurva anyja számrendszerben dolgoznak ezek a rohadékok.Mióta 71o a fele a kilencszáztíznek tetvek.Miért nem dobhatok be tíz percre,ha csak be kívánom vinni a csomagokat az utassal,negyedosztályú gecik!Rohadjon le rólatok a hús,tolvaj bagázs!Forradalmat magyarországon!

anarch 2010.10.21. 16:16:47

@wartaz: Egy dolgot felejtesz el. A Ryanair nem kért volna földi szolgáltatásként takarítást, mint ahogy a Wizz sem kér idegen reptereken. Tehát ha az utas a gépen felejti a bombatelefonját akkor - mivel senki nem ellenőrzi, ja majd a túlhajszolt sztyuvik - akkor az bizony a gépen is marad.

A reptér a beszálló utasokat ellenőrzi bombaügyileg, Schengen határ miatt bizonyos átszállókat is. A reptér ezt vállalja, ebben volt a gubanc a visszaminősítésnél is.

wartaz 2010.10.21. 16:17:09

@Sátán meg a Jocó: Nem vagyok "magyarfóbiás", szeretem Magyarországot. Ezért szeretném jobbnak látni, már bocs'. Ezért lenne jó, ha megértenéd, hogy pont nem kellene a posztolót itt folyton lehúzni, ha igazságtalanság éri, mint most is. Hogy miért hagyta ott a telefonját. De ha jól van így, akkor jól van, csak legközelebb neked fogja azt mondani valaki, hogy szarunk a bajodra és neked fog fájni. Ezért lázadozom itt mindig, hogy ne már a posztoló legyen a hülye a többség szerint mindig, amikor minden rohadt drága Magyarországon, a színvonal pedig gyenge. Ez nem "etnomazochizmus", hidd el - kéretlen - nevelő és javító szándékkal írogatok ide (lehet hülyeséget). De tudod, mit : befejezem.

Ezért kár elküldeni a picsába.

anarch 2010.10.21. 16:18:43

Ja, és nem BA, az régen volt. Hochtief-é 49%, legalább 3 éve már. A BA-t aptijkamo hozta fel.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 16:18:53

@blacklord: "azok meg azért általában nem csórós fajták."

Aggódom, hogy ezt ők nem tudják.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:20:50

@wartaz: "Nem vagyok "magyarfóbiás", szeretem Magyarországot. Ezért szeretném jobbnak látni, már bocs'."

Az ország valóban szeretnivaló. A lakói ellenben......

Különben itt őrjöngéssel nem érsz el semmit, én is csak a magam szórakoztatására csinálom. Jah és nevelni otthon neveld a kölyköt, itt senki nem tart igényt rá. Főleg nem tőled.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 16:20:58

@anarch: Úgy látszik, lemaradtam. Én kérek elnézést!

Hát mit várhatunk ilyen erősentolvaj-októl?

ppityu 2010.10.21. 16:21:56

Múlt héten kicsit nyugatabbra hagytunk el egy mosdóban egy pénztárcát (benne pénz+bankkártya) 2 óra múlva visszamentünk és láss csodát az információra leadta valaki benne a pénzzel és bankkártyával... Ezúton is köszi neki!

szemi90 2010.10.21. 16:22:31

@esef: Hát ez nagyon életszerű! Én is mindig felírom a tömegközlekedési eszközök azonosítóját, meg a buszok rendszámát amivel utazom, mert hát ki tudja...
LOL.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 16:23:04

@ppityu: "információra leadta valaki"

veronika volt az. Szélvédőre ragasztott cetlit?

wartaz 2010.10.21. 16:23:36

@anarch: A Ryanair ügye példa volt, alátámasztandó, hogy a fenti - szerintem - nem korrekt eljárás még drágán is történt. Kár a Ryanair ügyén lovagolni, egy másik történet, az érme két oldalával. Helyettesítsd be így : a magyar repterek drágábbak, mint sok másik európai, drágább a parkolás (pld. Tenerifén [TFS] fél óra ingyen van, utána is fillérek, pedig a repülőtér nagyobb, mint a Ferihegy1 - nézd meg, mit ír becike4, fél óra 2,5 €), stb. Ennyi. Legalább jó lenne és színvonalas kiszolgálás. Ezt bátorkodtam, hosszan leírni.

wartaz 2010.10.21. 16:25:40

@enamel: max. nem olvasod el, a képernyődre kifér, átgörgeted, nem ég bele a TFT-be. :) De abbahagyom, marjátok egymást. Üdv.

szemi90 2010.10.21. 16:26:38

A poszthoz meg: Nem akarom sem védeni, sem támadni az Alitalia-t, de azért kifejthetted volna miben volt hibás a légitársaság a földi kiszolgáló inkompetenciája miatt.
Ja és én is negligálom. :) (tudnám mi a f*szt jelent)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:29:51

@atpijkamo: Van, de ez nem így működik.

Aki látni akarja, látja, ne gondolja már, hogy ő lesz a fáklya a hatalmas sötétségben. A jószándékú pocskondiázás is pocskondiázás, és aki csinálja, semmivel sem különb attól, akire vonatkoztatja. Legfeljebb másképp fasz.

És igen, ezt pont én mondom. És igen, a egész még ekkor sem mentesíti a pocskondiázott faszságát.

Mellesleg mit csinálsz? Kiirtod a teljes magyar lakosságot, mert hülye? Ugye hogy nem. Észt adsz nekik? Azt nem tudsz, nem marad meg bennük. Szóval akkor mi van? Ami volt.

Ennyi.

anarch 2010.10.21. 16:30:44

@wartaz: Értem én mit akarsz, csak ami érveket hozol fel azok teljesen különálló dologról szólnak. A Ryanair elküldését akarod felróni a magyar akárkinek (állam, hatóság, nép?) holott a privatizáció miatt nagy beleszólása ebbe a kérdésbe már nincs. Ezek után felhozod az otthagyott telefont mint biztonsági kérdés, aminek a reptérhez aztán meg absz semmi köze nincs, ez a takarítók része, ami ráadásul nem is kötelező. A Ryanair alapvetően nem vette volna igénybe, a CAI-Alitalia természetesen igénybe veszi, de ezt nem a reptér szolgáltatja, hanem nem is tudom ki. Talán a Celebi, talán más beszállító, nem tudom, általában akkor takarítanak amikor nincs utas a gépen :).

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:30:54

@wartaz: No látod, ezt okosan teszed. Majd valamikor utánad csinálom.

GhostBusters 2010.10.21. 16:32:00

@wartaz: Igazad van, a fő gond az, hogy szar a szolgáltatás színvonala, és drágán adják.
A Ryanair... Ha valami gebasz van, úgy szarnak az utas fejére, hogy külön Homárt lehetne rá nyitni...
A policy az, hogy bármi áron ragaszkodni kell a pontos induláshoz és érkezéshez. Kedvenc esetem az volt, mikor rossz idő miatt kitérő reptéren szállt le egy gép, kb 50 km-re az eredetitől, de eszükbe sem jutott megvárni az átszállítást (és az ezzel járó késést felvállalni), hanem üresen mentek vissza. Istenem, ha egy kis eszük lenne...

GhostBusters 2010.10.21. 16:37:02

@anarch: És még tegyük hozzá, hogy a low-cost légitársaságok alapvető elvárása egy reptértől az, hogy 30, de max. 35 perc alatt meg lehessen fordulni a géppel. Ezt BUD Airport nem képes teljesíteni! Soha! Persze, ha buszoztatunk, szarakodunk, mindent kitalálunk, úgy nem is fog menni...
Nagy nehezen sikerült leszokni a leszálló utasok buszoztatásáról, de a kánaán még odébb van :)

valasz a KE-nek 2010.10.21. 16:38:40

@szemi90:
Az utas a légitársasággal áll szerződéses kapcsolatban, és nem érdekli, nem is kell érdekelnie, hogy a szolgáltatás mely részeit mely céghez szervezték ki.
A légitársaságnak elemi érdeke, hogy a tudomására jutott minden panaszt leverjen az ilyen Celebi féléken, mert a Celebi bunkósága rajta is csattan.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:40:18

Mi van itt, őszi poszthullás?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:46:17

@GhostBusters: A szolgáltatásokat EMBEREK csinálják. Olyan emberek, mint te. Tehát mi következik abból, ha szar egy szolgáltatás?..

Úgy van, hogy a szolgáltatás az emberektől egy teljesen különálló dolog, és még véletlenül sem azért szar, mert szar emberek, akik csinálják.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:47:19

@horex: Szia. Asszem kiborultam. :)
Mindjárt megyek leinni magamat.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:49:08

Sok emberhez agyához képest, aki a posztolót ekézi, egy vasgolyó integrált áramkör.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:50:22

@enamel:
Na, mi van? Nem vagy te mázatlan falusi csupor, hogy kiborujj!

becike4 2010.10.21. 16:51:47

@enamel: Én még nem láttam olyan jó szolgáltatást,amit szar emberek csináltak.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:52:44

@horex: Ezek szerint szerinted nem fasz az ürge? nem baj, szerintem akkor is.

Miért nem lehet leszokni arról, hogy ha én hülye vagyok, ugrálok mint a besózott seggű majom, hogy "na de az a másik, az még nagyobb barom!!!"?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:53:55

@horex: Nem? De jó nekem. Szatyor még lehetek, fülem kettő van.

GhostBusters 2010.10.21. 16:58:51

@enamel: Igazad van, egy szolgáltatás általában azért szar, mert szar emberek csinálják.
De sokszor ennél bonyolultabb összefüggés van a háttérben. Tegyük fel, hogy az általam leírt esetben a pilóta és a másodpilóta is elmenne, és felvenné az utasokat egy órával később, mikor már felszállt a köd a kifutópálya felett. De nem tehetik, mert ha megtennék, másnapra ki lennének rúgva... Tehát nem mindig az emberek szarok, hanem a rendszer, amibe más szar emberek kényszerítik őket.
A profit mindenekfelett...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:02:50

@GhostBusters: Ebben az esetben a nemszar embereknek mindent meg kéne tenni, hogy kompenzálják a szar rendszert, nemde?

Megtették? Nem tették meg. Megtehették volna? Ki tudja. Megpróbálták azért? Nem próbálták meg.

Ettől függetlenül a posztoló béna volt? Az hát.

Visszakapta végül a telefonját, ami kizárólag önmagának köszönhetően vesztett el? Vissza.

Levonta a tanulságot, hogy annak ellenére, hogy béna voltam, jaj de jó, hogy nincs nagy baj? Dehogy, idejött picsogni.

Mindezek fényében nekem sajnálom kéne őt? Egy lófaszt.

így megy ez.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:05:16

@enamel: +1; Akik a szar rendszert összehozták, és szintén emberek, megpróbáltak változtatni rajta, amikor látták, hogy ez szar?

Á nem, a rendszer, az szent, meg ki tudja, megkapjuk-e érte a következő sikerprémiumot. Franc dolgozzon akkor feleslegesen.

:)

Szarazkoro 2010.10.21. 17:11:55

@wartaz: a Ryanair a vilag legcsovesebb, legprosztobb legitarsasaga. Kerdezd az Ireket, az ovek, megis utaljak.

ENNYI!

GhostBusters 2010.10.21. 17:13:36

@enamel: Igen, így megy ez :))
A posztolót én sem sajnálom egyáltalán.
Én azokat a szar embereket utálom, akik nem tesznek meg minden tőlük telhetőt egy szar rendszer jobbá tételében.
De ebben egyetértünk.
(A minden tőlük telhető gyakran csak egy "Nagyon sajnálom, de nem tudok segíteni" elböffentése lenne a kedves fizető utasnak - a szerk.)
:-))

Szarazkoro 2010.10.21. 17:16:27

@szemi90: negligent: hanyag, nemtorodom angolul

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 17:18:13

@enamel:
Egyre vigyázz, nehogy több füled legyen,mint fogad
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 17:21:54

@enamel:
Nem, nem szar
Elhagyott valamit, figyelmetlenség, MI :) emberek vagyunk
A farok szemét aki vállvonogatást csinál a munkája helyett

Ezek szerint mindenki fasz aki a homárra is megirja a dühét, mert kibaszik vele az akinek kötelessége lenne a munkáját végezni

Aki szarik a munkájába , elhajtja a panaszost , az meg csókos neked
Érdekes gondolkodás

Szarazkoro 2010.10.21. 17:23:55

@enamel: igy van. Meg a rotyit is fizetosse akartak tenni a repcsin, kemeny £1 lett volna 1 pisiles... Es a nagy reklamjaik, h Barcelona (v barmi nagyvaros) csak £1 kamu (mire vegigzongorazod a foglalast lesz az £75 is) meg h nagyvarosokba repulunk (Soha, mindig videki repterekre mint pl Sarmellek volt) is kamu, pl a Barcelona-Girona tavolsag csak 84.89km....
Kalap szarok, en orulok h nincsenek. Szarrago banda. Meg lettek bufiztetve a hitelkartya felarazas miatt is a birosagon.

igazságos 2010.10.21. 17:24:41

Nem értem, mit vár a posztoló Ferihegytől, mikor jól megbukott, meg tiszta BALKÁN.

Ezek sztrájkolnak, pedig aztán duplán meg vannak fizetve, mint az átlagos ember.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:28:51

@horex: Aha, elhagyta. Emberek általában elhagynak dolgokat. Általában meg is próbálják megkeresni. Általában nem sikerül nekik, akkor levonják a tanulságot, hogy legközelebb jobban figyelnek.

Igen, mindenki fasz aki a homárra megírja a dühét, mert nem dühöngeni kell, hanem végignézni hogy mi történt, és hogy én ebben hol voltam hibás. Ha hibás voltam, kussolni. Ha ennek ellenére meglesz a cuccom jelen esetben, akkor örülni.

Az, hogy ő "fontos ember", meg biznicklasszos, a faszt nem érdekli.

A személyzet meg általában tolvaj és hanyag fajta, azért megy személyzetnek. Ha ő is biznicklaccolna, valószínűleg kifinomultabb erkölcsi érzéke lenne, és kevésbé állna rugalmasan a tulajdonjog fogalmához.

Ezek meg itt még tolvajok sem voltak.
Innentől mit rinyál?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:30:56

@Szarazkoro: Bankkártya olvasó volt a rötyiben? Ha nem, mondd hogy nincs készpénzed, és pisilj a folyosóra. Közben mosolyogj kedvesen, hogy bocsika, nagyon kellett. :D

Szarazkoro 2010.10.21. 17:31:32

@enamel:
litaniat irtam, benyelte a Homar! Hupp-huupp.. Sziiipp... (sir)

Igen olyan. Rohadek rablo banda a Ryanair. En orulok h nem jonnek Mo-ra.

Szarazkoro 2010.10.21. 17:34:10

@enamel: ez 1 jo 5let... XD

Vki probalja ki es irja meg lecci? XD

Szarazkoro 2010.10.21. 17:35:30

@Szarazkoro: javitok: angolbol atvett magyarositas..

Szarazkoro 2010.10.21. 17:37:51

Meghibbanok ettol a blogmocitol! Vagy legyek turelmesebb? :S De honnan tudjam h megjelenik a kommentem amikor feszt ezt erolteti: Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

Aaaaarrrggghhhhh!

Homar csinalj valamit mert megfozlek!!!!!!!!!!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:44:09

@Szarazkoro: Ez egy épületes ötlet. Úgysem ettem még homárt.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 17:49:00

@enamel:
OK fasz volt elhagyta
Aztán eszébe jutott, van egy szolgáktatás, pénzért, aki segit a bajban
A szolgáltatás viszont "bemutatott" neki
Fizeted a biztositást , házad leég, biztositó erős egy év után fizet, mindenféle kibúvokkal, sőt a jogerős rendőrségi végzés ellenére uj nyomozást szeretne
Eljhajtják, pénzt végre kifizetik

A kárvallott volt a hulye, miért nem maradt otthon és aludt a poroltóval a karjai közt
Soroljam még?
2nap levállik a 20,000Ft-os cipő talpa
A hulyét,
1/miért flancol 20ezres cipobe, megérdemli
2/ miért abban a boltban vatte, miért használta, biztos korcs a lába

Soroljam még?

becike4 2010.10.21. 17:54:59

@GhostBusters: Akkor azok az emberek szarok akik azt a rendszert felállították.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:57:13

@horex: Fenét. Miért szar húszezres cipőt vesz, amikor harmincért már normálisat is kaphatna. :)

Különben neked is igazad van, csak te a személyzetről beszélsz, én meg a posztoló faszságáról. Valahogy egyik "kárvallott" sem tud újabban meggyőzni, hogy ő jajdenagyon tökéletes, csak az a csúnyagonosz rencer, na az a gecccó.

A szolgáltatások meg már csak ilyenek. A szabályok nem az égből jönnek, hogy Birca barátomat idézzem, mindenki csal+lop (egy kicsit), becsületes ember úgysem nincs, stb stb, ha nekünk kell valamit könnyebben megoldani.

Aztán ez lesz belőle.

Érdekes hogy károsultként mindenki másképp látja a törvényeket, nem?

karamazova 2010.10.21. 18:04:05

@enamel: bocs, de nekem nem úgy tűnik, hogy nem kapta vissza a telefonnyát. A bevezetőben azt írják, hogy megtalálták, de nem szerezték vissza Rómából.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:06:22

@karamazova: "A kamukirályok ezúttal véletlenül lebuktak, ugyanis a telefonjáért vadul harcoló utas napok múlva kiderítette, hogy a telefont bizony megtalálták a Rómába visszatérő gépen."

A felvezetőben van. Őbiznicklaccsága tényleg nem írja.

karamazova 2010.10.21. 18:17:09

@enamel: "...Celebi ezek után arra sem volt képes, hogy telefonon elérje Rómát, nemhogy visszaszerezze a mobilt, amit, ha a sztori legelején nem hazudnak kényelemből, 5-10 perc után átnyújthattak volna az elégedett ügyfélnek."

Ez nem azt jelenti, hogy megtalálták az olaszok, de cseszheti a kedves utas, mert nem kapta vissza. De lehet, hogy tévedek. (Micsoda egy hermeneutikai problemma! Vagy szemiotikai? vagymiafene :-) maradok a vezérsíknál (bár erre is rá kellett guggliznom)...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:19:21

@karamazova: Hmmm.. bocs, félreolvastalak.
Elolvadtam ezt is megint, tényleg nincs benne. Bár ha megtalálták, biztos vsszaadták neki. Határozottan rémlik hogy volt egy olyan rész, hogy a nemtommilyen ismerőse visszajuttatta neki, vagyé n értettem félre, vagy kiszedték.

Amennyiben nem kapta vissza, akkor 3 százalékponttal kisebb fasz a poszttoló, mint eredetileg gondoltam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.21. 18:19:31

@enamel: "Valahogy egyik "kárvallott" sem tud újabban meggyőzni, hogy ő jajdenagyon tökéletes, csak az a csúnyagonosz rencer, na az a gecccó. "
Nincs már fekete, meg fehér. Viszont a postok többségében tetten érhető, hogy a szolgáltató szarik valamibe, mert okos ember nem kezd el magától, indokolatlanul, hosszú levelet írni (főleg amennyire írni tud némelyik) a Homárra, inkább betol egy felest.

karamazova 2010.10.21. 18:22:19

@karamazova: Ez nem azt jelenti, hogy megtalálták az olaszok, de cseszheti a kedves utas, mert nem kapta vissza? - ezt így gondoltam, kérdésként :-)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:22:22

@ColT: Engem még arra tanítottak, hogy aki ki meri nyitni a száját, az pedig fehérebb meg makulátlanabb legyen a frissen hullott hónál.

Azt mondod, ez már nem trendcsi?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:23:57

@karamazova: Jól van, ércsük. :)

@ColT: Továbbá fel tudnék hozni mindenféle karmikus sajátosságokat is, de atpi biztos lecseszne érte, hogy ő ebben nem hisz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 18:37:38

@enamel:
Ez a mindenki csal lop, ez olyan mint a szocializmusban senki nem dolgozott, a melósok csak kártyáztak ittak

Mindegy ugorgyunk!

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.10.21. 18:58:24

Én a posztoló helyében letiltattam volna a SIM kártyát, kérek helyette egy újat. Igaz, kb. 5ezerbe kerül, meg egy telefonba. De legalább tudja használni a számát.

Xezs 2010.10.21. 19:00:20

Együttérzek meg minden, de felejtsük már el ezt a szófordulatot, hogy valami nem európai. Nem Európában szarták a napot és egyáltalán nem tökéletes ez a hely. A francia bevándorlók pl. pont most verték szét fél Lyont. Vagy az nem Európa?

HochenTrollner 2010.10.21. 19:06:08

celebi = köcsögök.

alitaliához nem volt szám?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:16:28

@Xezs: Európa a kánóány. Nagyon szeretnénk benne lenni, és már a gondolattól is áll a cerkánk. Azért emlegetjük annyit.
Lyon az csak a kánóánynak a széle.

zoli bp 2010.10.21. 19:35:23

Úgy gondolom, hogy az Önökre jellemző ügymenet és ügyfélkezelési gyakorlat publicitást érdemel.

Várom válaszát!

Megint a posztoló a hülye mi? Mi magyarok mindent meg tudunk indokolni, ki tudunk magyarázni. Senki sosem hagyott el semmit.Nem etikus ez az ügyfélbánásmód, és a levél erről szól nem másról. Ez lehet a világon mindenütt bevett szokás. Szarok én rá.Itt ne legyen az, több ilyen oldal kéne mint a homár, akkor talán, a gátlástalan majmok is asszimilálódnának.
Mért hagyjuk, h ez megtörténjen? Mert szarunk mi mindre, nem csak az orvosok, ügyvédek, bankosok, kereskedők, parasztok mindenki.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:36:38

@spaletta: ne aggódj, más cég is szarik rá.
nekem a lutoni reptéren sikerült elhagyniuk pár dolgomat (illetve, pontosan: nem vettem észre, hogy nem túl tökéletes a feladott bőrönd zipzárja, így beletettem pár dolgot, pl. a lakáskulcsot is.) megérkezem a reptérre, látom, hogy hiányzik a bőröndből. bejelentem, (én betűztem az alkalmazottnak az angol szavakat, mert nem tudta leírni őket), azóta is várom, hogy küldjék...kb. leszarták.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:37:01

@spaletta: ne aggódj, más cég is szarik rá.
nekem a lutoni reptéren sikerült elhagyniuk pár dolgomat (illetve, pontosan: nem vettem észre, hogy nem túl tökéletes a feladott bőrönd zipzárja, így beletettem pár dolgot, pl. a lakáskulcsot is.) megérkezem a reptérre, látom, hogy hiányzik a bőröndből. bejelentem, (én betűztem az alkalmazottnak az angol szavakat, mert nem tudta leírni őket), azóta is várom, hogy küldjék...kb. leszarták.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:40:54

@Landy4x4: mindig bemondják, hogy addig ne kapcsold be, míg meg nem érkeztél oda, ahol jönnek a csomagok...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:45:20

@zoli bp: Meg mert amikor az ügyfélszolgálatos helyében vagy, ugyanolyan szar munkát végzel, ezen semmi nem múlik alapon. :)

Xezs 2010.10.21. 19:46:11

@enamel: De érted, úgy tesznek az emberek, mintha Európában teljesen tökéletes lenne minden. Németországban nincs panasz a szolgáltatókra? Ugyan már. Lengyelországban nincs lehúzós taxis? Ugyan már. Spanyolországban nincsen lehúzós étterem? Ugyan már.

Utálom az értelmetlen és sokat puffogtatott közhelyeket, na.

Mielőtt megkapnám hogy mit ekézem a posztolót, tényleg megnézhette volna a légitársaság hogy hol a telefon, de azért az is igaz, hogy mielőtt elhagyunk egy helyet ahova nem mehetünk vissza, alaposan átgondoljuk hogy mit vittünk oda be és azok a dolgok nálunk vannak-e. Ilyen dolog a mobiltelefon is.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:47:23

@Szarazkoro: tesóm szerint meg, amikor késtek a repülők (a Newcastle reptéren) az az esetek többségében Ryanair volt. én egyszer mentem vele, akkor is késett:)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:47:43

@horex: A szocializmusnak mindenféle csodái voltak, szám szerint 7.

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Biznicklaccsoltál, vagy csak úgy mezei módon használtad, mint a prolik többsége, akik képtelenek a poszttoló katasztrófáját átérezni? :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:49:02

@Xezs: A közhelyek fontosak. Azok adják meg az illúziót, hogy tájékozott vagy. Még akkor is, ha szart sem tudsz semmiről.
A konklúziókat vond le magadnak, én ma már elég ellenséget gyártottam itt. :)))

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:51:31

@Xezs: és még be is mondják, hogy nézz körül alaposan, nehogy ott felejts valamit. legalábbis, eddig az összesen bemondták, alitaliaval ugyan még nem repültem, de gondolom, ők is.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 20:02:37

@enamel: á, easyjet volt, fapados csóró repülős:) hogy ott ki végzi a földi kiszolgálást, nem tudom. de lehet, hogy török volt a srác, mert angolul nem nagyon tudott. (mondom: Lutonban:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 20:04:36

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

és még be is mondják, hogy nézz körül alaposan"

Milyen nyelveken mondják be?
A szegíny roma hogy ércse meg a hablatyot?
Jahogy tannujjon nyelvet? Mijet, ha kirekesztik?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 20:11:15

@horex: Tanuljon héberül. Előbb-utóbb jó lesz az.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 20:13:25

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): A törökök azért elég jellegzetesen néznek ki. Vagy indiai lehetett még, azok is olyasfajták, csak kávészínűbb az árnyalat. közös jellemzőjük hogy nagyon akarnak dolgozni, viszont nem nagyon értenek semmihez.
Ha igyekvő volt, biztos indiai lehetett.

Xezs 2010.10.21. 20:16:04

@enamel: Úh baz, az indiaiaktól mentsen meg az ég minket. Többel dolgoztam, de csak egyetlen egy van, amelyikre azt mondom, hogy atomjó arc és még tanult is.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 20:19:48

@horex: hát, eddig a pestre menő gépeken bemondták magyarul is. az easyjeten is, a ryanairen is, jet2-n is, british airwaysen is. @enamel: passz, nem igazán emlékszem, évekkel ezelőtt volt.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 21:52:26

@enamel:
cigány ul a Dunaparton és egy könyvet olvas
Skinhed jön rra:
Micsinálsz itt cigány?
Héberűl tanulok
Ne tetézzd, ne tetézzd!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 22:00:58

@enamel:
Én nem offolok soha, és megintem akik azt teszik
:)
Nem birom mennem kell , mert lefordulok a fotelböl lassan és éhes vagyok
Nem nem , ne is marasztalj
:))

Jkt hlnp!

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.10.21. 22:17:00

Nem értem a posztolót. Ha rögtön kiszállás után vette észre, hogy eltűnt a telefonja, akkor miért nem ment (vagy kéreczkedett) vissza a gépbe megkeresni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.21. 22:32:44

en csak eloljaroban azt szeretnem megkerdezni, meg hanyan szoktok ra erre a barmsagra, hogy a valasz gomb mellet a valaszkor meg idezojelbe be is teszitek azt amire valaszoltok.
tiszta i9deg egy csomo mindent ketszer olvasni, elqrja az egesz blogot
egy almaecet szintjen vegetalo homaros is tudja mire valaszoltok, me akkor is tudna, ha nem olvasna az elozmenyt
johogynem az egesz beirast beidezitek
eszem megall

na most megnezem mi is tortent ma, de ha idezojelet latok gorgetek az hetszentseg

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.21. 23:37:23

@Szarazkoro: en egyszer 10 evesen a kozertben elhagytam egy otevenest
azota semmit
eccsanyam kuldott le mert valamit elfelejtett
sose lett meg
tulajdonkeppen elveszitettema csalad 2 heti kenyeradagjat
ja meg egyszer az eszemet, de utana elvaltam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.22. 00:10:55

raadsul MR. Clinton nalunk jart ma
ezert 2 ora alatt ertem aza, de sutott a szep oszi nap
vasarnap lecserelem a telefonomat, mert 2naponta lemerul, mielott elhagynam, bar mar nem is baj ha elhagyom
Mary telefonjaban benne van az ooszes szamom
egyutt csak nem haggyuk el

England win The Ashes! 2010.10.22. 02:56:05

@hagyma: "raadsul MR. Clinton nalunk jart ma
ezert 2 ora alatt ertem aza"

És megvárt? Addig Scrabble-t játszott Maryvel?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.22. 03:18:33

@Dr Jozef Vengloš:
nalunk
a varosba
ezert lezartak a hetszentsget is
es ez kis varos keves az egerut
raadasul nekem nem is szoltak hogy jon

Tomasz_a_gozmozdony 2010.10.22. 09:02:38

A poszt tolo egy hulye faszkalap, de igaza van.

2010.10.22. 09:37:52

Erre csak annyit tudok mondani, hogy Kenyaban 2 varos kozott a gepen maradt a kollega telefonja. A szemelyzet felhivta a legutobb hivott szamot, ami egy masik kollega volt, tajekoztattak, hogy a visszaut elott atveheti a telefonjat az irodaban.

KENYAban, nem Europaban... Szopjon lovat az egesz Celebi meg vele egyutt az egesz Budapest Airport foldi szemelyzete...

Szarazkoro 2010.10.22. 10:16:45

@Xezs: igy van. Nemszeressem oket, sunyi hatulroljovos butak.

llg 2010.10.22. 10:38:47

A foldi utaskiszolgalonak a vilagon semmi koze az utas altal gepen felejtett holmikhoz. Az elveszett poggyasznal dolgozo ugyintezo csak a valamilyen oknal fogva lemaradt vagy serult, FELADOTT poggyaszrol tud felvenni jegyzokonyvet. Maximum annyit tud tenni ilyen esetben az utasert, h megkeri, a rampast, szoljon a szemelyzetnek, h nezzenek utana. a takrito szemelyzet mar reg megszunt, mert sokba kerul, a legikisasszonyok es urak takaritjak a gepet. Ha talalnak valamit azt leadjak a rampasnak. mivel a gepek nagyon rovid ideig allnak, szinte csak aanyi idore, h kicsereleodjenek az utasok es a poggyaszok, mert nagyon sokba kerul a "parkolas" a keses pedig meg tobbe. ha meg is talaltak tobbfele indok lehet arra, h miert nem adtak le azonnal, miert vittek vissza Romaba. Tehat errol nem a foldi kiszolgalas tehet!!!
A panaszkonyvbe be lehet irni, bar teljesen felesleges, mert a fonokseg aki olvassa tisztaban van a hattermunkaval ezert aztan sokat nem tudnak vele kezdeni es a dolgozo sem lesz elmarasztalva.
a repterek elveszett poggyasz irodai valoban nincsenek telefonos osszekottetesben. A World Tracer nevu rendszert hasznaljak azzal tartjak a kapcsolatot a vilag osszes legikikotojevel, ezen tudnak uzeneteket irni egymasnak. Az olaszok pedig a vilagon semmilyen uzenetre nem valaszolnak sem Romabol sem Milanobol!!! szoval, valoban kar a gozert:-(( Sajnos az ilyen esetben az utasnak szemelyesen kell intezkednie, mert elvegre az o gondatlansagarol van szo nem pedig a legitarsasagerol vagy a Celebierol. ha rendesek az ottani kollegak akkor raveszik az egyik Bp-re indulo Alitalias pilotat, h hozza vissza a telefont, de a pilota erre egyaltalan nem koteles. az ottani kollegak, pedig tobbnyire magasrol tesznek az ilyen pitianer ugyekre, mert rengeteg melojuk van. Viszont 90 napig megorzik es vagy Romaban fel lehet venni vagy pedig meg lehet kerni oket, h kuldjek el FEDEX-el vagy UPS-el, persze szigoruan az utas koltsegere!

udvozlettel

ui: barmilyen elveszett pogyasszal kapcsolatos kerdesre szivesen valaszolok!

llg 2010.10.22. 12:04:19

@napalm: az easyjetet is a celebi kezeli!

llg 2010.10.22. 12:09:09

@karacsi_maci: mindig odakuldenek valakit!

llg 2010.10.22. 12:17:48

@Punto: a pultnal allo holgy egyaltalan nem profital ebbol. a felsobb vezetes pedig nem koteles tenni semmit. szemelyesen az Alitalianal kell panaszkodni, van irodajuk a 2B terminalon!

llg 2010.10.22. 12:26:29

@lionking: a repteri szemelyzet egyaltalan nem inkompetens es igen is segitokesz, viszont a lehetosegeik korlatoltak, mert ok maguk nem mehetnek fel a gepre korulnezni. ha valaki fent felejt valamit a gepen es meg a tranzitban eszreveszi, tud szolni az illetekes foldi kiszolgalonak akik szolnak a rampasnak (aki a kapcsolatot tartja a geppel) es o tud intezkedni vagy nem, mert a gep szemelyzetetol is fugg.

llg 2010.10.22. 12:49:30

@spaletta: ajnalom figyelmebe az elso posztomat, igyekeztem vilagosan fogalmazni. referencia a jovore nezve: nem az elveszett pogyos dolgozo a hibas abban, h utasok fenthagyjak a dolgaikat a gepen es nem is kotelesek tenni semmit de megeis tesznek, annyit amennyit tudnak, h megkerik az illetekest, h intezkedjen a tobbi, mar nem az o hataskoruk. Ezt nem szabad osszekeverni bunkosaggal vagy lustasaggal, van kismillio dolguk, lemaradt vagy serult poggyaszokkal, mert elhiheti, h az Alitalia boven ellatja oket munkaval! Az Alitalia irodaja ott van az emeleten a repteren ok tudnak segiteni az ilyen esetekben, mert ez viszont rajuk tartozik.

llg 2010.10.22. 13:06:30

@wartaz: kedveskem, a Ryanair utan nem sokan fognak sirni. Es nem, a repteri tax nem fedezi az utas figyelmetlenseget. Es nem, nem tudnak jegyzokonyvet felvenni arrol, h valaki fent felejtette a telefonjat, mert arra nincs megfelelo urlap, mert az nem a legitarsasag vagy handling ceg felelossege!!!!

(egyebkent a Celebi tenyleg egy nagy kalap szar, ellehetetlenitettek a foldi kiszolgalast, de ez megint nem a dolgozo hibaja, aki egyaltalan nincs jobban megfizetve, mint a magyar atlag, sot..., azt hiszik, h ez valami puccos melo, pedig ha tudnak...

llg 2010.10.22. 14:41:28

@valasz a KE-nek: ez nem igy mukodik, a legitarsasag nem fogja leverni a Celebin az utas gondatlansagat!

Szarazkoro 2010.10.22. 16:07:22

@enamel: na akkor kapjuk el ezt es fozzuk meg! En mar 1x foztem ilyen soklabut! Vendegem vagy :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 18:36:36

@llg: Tök jó fej vagy. De tényleg. Sztyuvi telefonszámát leszervezni esetleg nem-elehetne-e?

@Szarazkoro: Köszi, megtisztelsz. A többiek nem fognak haragudni, hogy kitettük az anyagcserénknek a homárjukat?

az okos 2010.10.23. 16:07:21

@wartaz: Tökéletesen igazad van,már kezdtem azthinni hogy én látom csak így. Köszi.

oakeshott 2010.10.24. 08:10:13

szerintem a legtöbb ügyfélszolgálat egy kalap sz*r, rosszul fizetett, unott, kényszerből ott dolgozó alkalmazottakkal (máshol gondolom nem tudnának elhelyezkedni). vicces, hogy a Telenor a legalapvetőbb sztereotípiákat használta fel új reklámjában: www.youtube.com/watch?v=1zqjE-iHMK8

én tényleg így képzelem a legtöbb ügyfélszolgálatot, már ami a hozzáállást illeti

Shinjuku 2010.10.25. 19:20:38

@enamel: Hmm... szerintem most ebben nem nagyon van igazad... Jo, hogy van a Homar... es nem csak azert mert az emberek itt kiadhatjak a frusztracioikat mert mondjuk atverve erzik magukat, hanem sokszor fordult mar elo hogy valaki az adott cegtol elolvasta es orvosolta (vagy megprobalta) a problemat.
Vannak emberek, akik business osztalyon utaznak, vannak akik meg eletukben nem repultek... attol meg egyik sem lesz sem jobb, sem rosszabb ember. Teny az, hogy a business gyakran ketszer olyan draga mint a turista, nem is beszelve ha mondjuk a fapadosokhoz hasonlitjuk az arat. Ezert a penzert jogosan varhat el az illeto magasabb szintu kiszolgalast. Nem a kiszolgalo ceg elsodleges feladata hogy a gepen maradt dolgokat keresse, de nekik is erdekuk hogy az utas elegedett legyen es - ez esetben - nem gondolom hogy komoly erofeszitesbe kerult volna utananezni a helyszinen a dolognak... ezt akarta irni a poszt tolo es valoban sok igazsag volt abban amit irt...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.10.27. 15:22:00

vajon előkerült volna, ha azt mondod, hogy a bal első ülés mellett felejtetted? :))))

ostopenko 2010.11.04. 09:35:03

milyen érdekes, h ez máshol nem így megy :) 3 éve Spanyolo-ba utaztunk WizAir-el és Girona-ban vettük csak észre, h fent maradt a fényképezőgépünk a repülőn. Volt pár telefon és a kihelyezett idegenvezető is segített, de meglett a gép még aznap, mivel a légikísérők megtalálták és leadták a reptéri szolgálatnak. Ennyi, nem ferihegy :D

Zpalee 2010.11.08. 10:28:31

Mobiltársaságnál SIM-kártyát letiltott-e, újat igényelt-e? Max 1 nap alatt újra elérhetővé vált volna poszter...hetekig várni egy telefonra, ami nagy eséllyel soha nem kerül elő, hát elég nagy LOL.
süti beállítások módosítása