Igazi jó bicskanyitogató sztori X-é. Olvasónk Rómából jött Budapestre Alitaliával. Viccelhetnénk olcsón, hogy aki ilyet tesz, magára vessen, de nem viccelünk. X. kiszálláskor az ülések közé ejtette a mobiltelefonját, amit a reptér épületébe érve azonnal észrevett, és jelzett is a Celebi pultjánál. (Ez a földi utaskiszolgálást végző cég Ferihegyen). Itt kezdődött a tánc, mert itt nemcsak nyeglén viselkedtek vele, hanem, mint utóbb kiderült, hazudtak is neki egy jó nagyot. Azt állították ugyanis, hogy keresik a telefont az általa megjelölt helyen, de nincs ott, nem találják. Utána minden eszközzel próbálták lekoptatni, ezért azt is sikerült bemondaniuk, hogy nincsenek összeköttetésben a többi európai repülőtérrel. A kamukirályok ezúttal véletlenül lebuktak, ugyanis a telefonjáért vadul harcoló utas napok múlva kiderítette, hogy a telefont bizony megtalálták a Rómába visszatérő gépen. A hatékony utaskiszolgálás bajnoka,a Celebi ezek után arra sem volt képes, hogy telefonon elérje Rómát, nemhogy visszaszerezze a mobilt, amit, ha a sztori legelején nem hazudnak kényelemből, 5-10 perc után átnyújthattak volna az elégedett ügyfélnek. Két remek levél alant:
Panasszal szeretnék élni.
2010. Október 09-én az Alitalia AZ 478 számú járatával érkeztem Rómából Budapestre.
A gép elhagyását követően azonnal észleltem, hogy a mobiltelefonom a fedélzeten maradt, így kb. 3 perccel azután, hogy leszálltam a gépről, segítséget kértem a Celebi pultjánál álló hölgytől. Elmondtam pontosan, hogy hol maradt a készülék, a 2. sor F és D ülése közötti asztalról csúszott hátra. Hosszú perceken keresztül semmi sem történt. Kizártnak tartom, hogy egy utánam leszálló utas vitte volna el a készüléket, hiszen az nem volt látható helyen. Többször kértem, és elmagyaráztam, hogy hol kellene keresni a telefont, ennek ellenére nem sikerült előkeríteni.
A hölgy tájékoztatott, hogy tulajdonképpen nyugodtan lemondhatok a telefonról, hiszen ő azt sem tudja, hogy most éppen ki takarítja a gépet, ki lehet az, aki megtalálja, és vagy visszajuttatja nekem a telefont, vagy nem. Ezzel sugallta azt is, hogy a takarítók becsületességében hinnem naivitás, és ez egy általánosan elfogadott tény, hogy amit az ember két percre a gépen felejt, arra keresztet vethet. Ezen önmagában is fel vagyok háborodva. Az Önökkel történt fél órás 'együttműködés' során egy valami világossá vált, felelősséget senki, semmiért nem vállal.
Jeleztem a pultnál, hogy szeretnék panaszt tenni az ügymenettel kapcsolatban, amire ismét azt mondta a hölgy, hogy erre nincs lehetőségem, hiszen ők csak a poggyászkárral foglalkoznak, és ez nem tartozik ebben a kategóriába. Vasárnapi érdeklődésemre még a pultnál megadott 06 70 xxx yyyy-es telefonszámon tájékoztattak, hogy panasszal természetesen élhettem volna.
Kértem, hogy vegyenek fel jegyzőkönyvet arról, hogy elvesztettem a készüléket, hogy amennyiben esetleg a következő leszállás után pl Rómában találják meg a telefont, tudjanak az ottani reptéren arról, hogy azt a telefont Budapesten keresi valaki. Erre a pultban álló dolgozók szerint nincs mód. Egy másik kollégájuk hétfőn, szintén a 06 70 xxx yyyy-es számon történt érdeklődésemre tájékoztatott arról, hogy Önök nem állnak összeköttetésben a többi európai reptérrel. Kizárt dolognak tartom, hogy egy ilyen műfajban, mint a repülés, nincs kapcsolat az egyes
repterek között.
Ferihegyen semmilyen adatot nem kértek el tőlem, hogy értesíthessenek. Csak annyit mondtak búcsúzásképp, hogy "nyugodtan telefonáljak holnap is, de felesleges". Elég sokat utazom a világ különböző pontjaira. Nem állítom, hogy mindenhol, minden varázsütésre történik, de az ügyfélnek történő segítségnyújtás szándéka megkérdőjelezhetetlen.
Az Önök hozzáállása az 'európaitól' nagyon távol van. Nem voltak segítőkészek, a problémámat negligálták, holott azóta is úgy gondolom, hogy csak egy kicsit kellett volna együttműködőnek lenniük ahhoz, hogy engem ne érjen kár. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy egy üzleti telefon elvesztése mit jelent időben, energiában, értékben.
Nem ez volt az első alkalom, hogy Alitaliával utaztam, de legközelebb tízszer meg fogom gondolni. Egy korábbi alkalommal az egész bőröndömnek kelt lába valahol Budapest és Cagliari között. Akkor szerencsém volt, és a poggyászom három nappal később megérkezett. Az a három nap legalább olyan 'kellemesen' telt el, mint az elmúlt három. A business class szolgáltatásról azt gondolom, nem ott ér véget, hogy szendvics helyett rántottát kapok vacsorára. Ha én hajlandó vagyok (lényegesen) többet fizetni, és nem fapados járattal utazom, akkor azért többet várok annál, minthogy a vezérsík rózsaszín helyett zöldre van festve. Tudom, hogy a földi kiszolgálás szervezetileg nem az Alitaliához tartozik, de minden partnercégnek felelőssége van abban, hogy milyen minőségű az ügyfelek légi és földi kiszolgálása.
Kérem, hogy vizsgálja ki, hogyan történhetett az, hogy az esetet ennyire felületesen kezelték, valamint kérem azt is, hogy vegyék fel a kapcsolatot azokkal a repterekkel, ahol a gép a budapestileszállás után még megfordult. Utóbbival kapcsolatban még a mai napon várom visszajelzésüket, ugyanis napról napra jelentős kár ér engem, cégemet és partnereimet amiatt, hogy a mobil elérhetőségem inaktív.
Kérem jelezzék azt is, hogy az engem ért kár miatt milyen kompenzációt tudnak felajánlani figyelembe véve, hogy
cégünk évente jelentős mennyiségű utaskilométert teljesít világszerte.
Visszajelzésüket ezen az emailcímen, vagy a +36 30 zzz nnnn-os telefonszámon várom, az alábbi, névjegyemen szereplő telefonszámot ugyanis pillanatnyilag nem tudom használni.
Üdvözlettel:
----------------------------------------------------
Tisztelt Hölgyem!
Kolléganője a 0670 xxx yyyy-es telefonszámon már kedden azt mondta, hogy még aznap megírják levélben a választ a kérdésemre. Minden nap többször hívom Önöket, sajnálatosnak tartom, hogy nekem kell naponta telefonálnom, hogy megpróbáljam elérni azt, hogy betartsák az ígéretüket. Mindezidáig nem történt meg, holott újabb és újabb ígéretet az írásos válaszra vonatkozóan nap mint nap kapok.
Hét napja jelentettem, hogy szükségem van az AZ 478 számú járaton maradt mobiltelefonomra. Öt napja tudnak arról, hogy egy, feltehetően az enyémmel megegyező készüléket adtak le a római reptéren. Miután korábbi levelemben már leírtam, most nem térek ki arra, hogy ez a rengeteg kellemetlenség kikerülhető lett volna azzal, ha már itt, Budapesten, a helyszínen lehozzák a telefonomat a fedélzetről. Erre sajnos kollégái nem voltak hajlandóak / képesek (nem tudom, melyik a rosszabb). Emellett öt napja nem képesek arra sem, hogy felvegyék Rómával hatékonyan a kapcsolatot - a nem megválaszolt telefonhívásokat és elküldött telexeket nem tekintem hatékony kapcsolatfelvételnek.
Egy hete nem tudom használni a telefonomat, egy hete nem érnek el az ügyeleim, egy hete károsítanak meg engem a tehetetlenségük és nemtörődömségük miatt.
Nem tagadom, hogy a készüléket én hagytam a fedélzeten. Ez azonban nem magyarázza az ezután történteket. Felháborítónak tartom, hogy többszöri kérésemre sem tájékoztatnak írásban, és hogy a telefonos kapcsolatfelvételt minden alkalommal nekem kell kezdeményeznem.
Úgy gondolom, hogy az Önökre jellemző ügymenet és ügyfélkezelési gyakorlat publicitást érdemel.
Várom válaszát!
napalm 2010.10.21. 13:48:05
gelsystem 2010.10.21. 13:49:22
napalmot neked!
második-e avagy-e harmadik-e???
L2245wg 2010.10.21. 13:49:27
napalm 2010.10.21. 13:49:56
mármint a főcímet.
a többi nem érdekes.
easydzsettel kellett vóna röpülni, azzal nem lenne ilyen gond.
bekbórd! 2010.10.21. 13:54:26
bekbórd! 2010.10.21. 13:57:25
England win The Ashes! 2010.10.21. 13:57:36
cbc 2010.10.21. 13:58:45
esef 2010.10.21. 14:00:35
esef 2010.10.21. 14:02:54
É2I 2010.10.21. 14:03:54
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 14:06:02
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.10.21. 14:06:03
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 14:07:13
Ez viszont szép mondat, majd idézgetni fogom.
Punto 2010.10.21. 14:07:42
gelsystem 2010.10.21. 14:08:03
ha annyira fontos a telefonod, akkor bemész a szógátatóho, oszt kérsz egy átirányítást!!!!!!!
.
na, milyen vagyok?!?!?!?.
igazam van, vagy igazam van???
.
nem-e bőcsész-e vagy-e véletlen????
É2I 2010.10.21. 14:08:45
esef 2010.10.21. 14:08:46
Azért baszki, hogy adják le a végállomáson és majd érte megyek. De volt egy sanda gyanúm, hogy szartak rá. Elintéztük amiért mentünk, visszafelé megvártuk ugyanazt a kocsit és mindenki boldog volt.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 14:08:57
j311 2010.10.21. 14:09:18
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 14:10:33
Valaki múltkor lehülyézett miatta, hogy ő a gépére szokta, és az sokkal jobb. A notesz viszont nehezebben hibásodik meg.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:12:44
Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.10.21. 14:13:39
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.10.21. 14:16:06
A legfontosabb, hogy "me mér hagyta a gépen a mobilját, ugyköll nekije".
Figyelem! Hozzászólás előtt a cigivel kiégetett trikóról a pacalpörkölt szaftja letörlendő! Hátha úgy könnyebben megy a szöveg feldolgozása. Csak egy tipp.
Punto 2010.10.21. 14:16:50
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.21. 14:18:19
Az nem veszik el.
Landy4x4 2010.10.21. 14:21:39
szelidorzo 2010.10.21. 14:22:23
Business class osztályon utazgatsz, valami félvezető vagy egy cégnél, a munkádhoz fontos a telefon.
Elhagyod. Farok vagy de ok.
Egy hét alatt nem volt annyi eszed, hogy a telefonszolgáltatónál igényelj egy másik kártyát az eredeti számmal, hogy utolérjenek?
Letiltattad a kártyát, vagy majd fizeted a számlát?
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 14:26:05
Landy4x4 2010.10.21. 14:30:07
szelidorzo 2010.10.21. 14:30:25
Ha csak a szolgáltatásra pnaszkodna nem kapna a fejére, de véletlenül sem hagyná ki annak hangsúlyozását, hogy milyen fontos ember.
Csökött pöcsű komplexusos posztoló.
2010.10.21. 14:31:29
De azért az ügyfél sem okos, hogy a fontos dolgokat egy olyan készülékben tartja ami bármikor elveszhet, elromolhat. Tehát : menteni PC-re a telefonszámokat, azt meg DVDre kiírni és polcon tárolni. Elvesztésnél a szolgáltató letiltja a régi sim kártyát és újat csinál a júzernak csekély 3000 forintért és akkor minden ügyfele ugyanazon a telefonszámon megtalálja. Ezt nem tudta a posztoló ?
A cselebi egy török cég, európai kiszolgálást várni tőlük eléggé szürreális kérés. Amúgy lehet, hogy a pultnál üldögélő kisasszonynak nincs lehetősége elérni a gép takarító személyzetét... ezt nem tudjuk innen megítélni.
Jó Estét 2010.10.21. 14:32:35
blacklord 2010.10.21. 14:33:41
Az esetből én is azt a tanulságot vontam le, hogy a Celebi (vagy az a 4 alkalmazott, akivel én kapcsolatba kerültem eme ügy kapcsán) valahogy nem érti, hogy fontos lehet neki az utasok megelégedése. Talán úgy vannak vele, hogy kurvára mindegy, hogy mit csinálnak, úgysincs több reptér Budapesten, ígyis-úgyis rajtuk keresztül kell, hogy menjenek az emberek, legalább spórolnak valamit a működési költségeken. A fura dolog az, hogy ilyen szerintem azért nincs túl gyakran (mondjuk minden 5-6. repülőn egy eset), és pontosan 1 percbe került volna megoldani. Ehelyett inkább hazudoznak és cselekvést (walkie-talkies beszélgetés) mímelnek. Emberileg nyilván védhetetlen szituáció, szerintem üzletpolitikának se feltétlenül a legjobb, de ők ezek szerint ezt máshogy látják...
Jó Estét 2010.10.21. 14:34:01
Jó Estét 2010.10.21. 14:35:55
Amugy meg sose ultem masodik sorba repulon, lehet nem vagyok sikeres ember :( Bar elso sorban mar egyszer igen, igaz az Wizzair volt, ugyhogy ott nem kaptam rantottat :(
nem várt fordulat 2010.10.21. 14:36:03
viccet félretéve (bár fenti nem vicc), elhagyta, elhagyta, megesik, de tényleg miből áll odaküldeni valakit, vagy felhívni valakit, aki oda tud küldeni valakit, hogy nézzétek már meg légyszi.
ez a tipikus nem akarásnak nyögés a vége.
és szerintem abban is igaza van, hogy ha valaki évek óta, és nem csak ő, az egész cége azzal a társasággal utazik, akkor nyalják ki a picsáját. ok, ha azt nem is, de legalább egy ilyen poblémában segítsenek neki.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:36:14
És a bátyám erősebb, mint a tiéd.
Landy4x4 2010.10.21. 14:37:44
gebsi4242 2010.10.21. 14:39:00
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:39:11
Mert olyan kicsi az esélye, hogy a takarítók nem teszik el, mint egy lottónyereménynek. Azért nem érdemes erőlködniük, gondolják.
Landy4x4 2010.10.21. 14:39:17
Illetékbélyeges elvtárs 2010.10.21. 14:39:22
a 06 70 xxx yyyy-es számon történt érdeklődésemre tájékoztatott arról..."
"Visszajelzésüket ezen az emailcímen, vagy a +36 30 444 8766-os telefonszámon várom"
Jó Estét 2010.10.21. 14:39:52
nem várt fordulat 2010.10.21. 14:40:05
mindenesetre eddig sem de ezután sem fogok utazni a celebivel :)
Punto 2010.10.21. 14:41:53
lionking 2010.10.21. 14:41:58
Normális telefonokon, van repülőgép üzemmód, ami annyit tesz, hogy a telefon összes funkciója működik, kivéve a telefonálási lehetőséget magát. Azaz nem jelentkezik fel a hálózatra és nem is próbál, azaz kli van teljesen a rádiós része kapcsolva.
Viszont mondjuk feltételezve hogy okos teló (okosabb mint a posztolót fikázók) akkor lehet utazás közben rajta zenét hallgatni, vagy filmet nézni, játszani, mentett leveleket ujraolvasni, számolni valutaváltani, vagy bármit. Sőt készülni, pl mert mód van excell tábla vagy word doksi olvasására is.
Tehát van értelme és haszna is.
Valóban nem kellene az asztalon vagy bárhol felejteni, de ennyi erővel kieshetett volna a zsebéből is, ez mit sem változtat azon aa tényen, hogy a reptéri személyzet dögölne meg a saját hányásában ha ilyen tetvek és segítőkészek.
Cs@tLós 2010.10.21. 14:42:09
Ellenben természetesen ez a Celebit nem mentesíti az alól, hogyminösíthetetlenül viselkedett, hírböl nem hallottak róla, hogy mit jelent az hogy szolgáltatás, vascsö, szívlapát, sün.
Landy4x4 2010.10.21. 14:42:19
Wandál 2010.10.21. 14:42:41
w
nem várt fordulat 2010.10.21. 14:43:17
blacklord 2010.10.21. 14:43:50
Pontosan arról beszélek, hogy egy szolgáltatócégnél ez a mentalitás (ahelyett, hogy segítenék, úgy teszek, mintha segítenék, hogy megszabaduljak a nyűgöt jelentő ügyféltől) teljesen elfogadhatatlan. Az, hogy ezek sorozatosan megtörténnek, azt jelzi, hogy a menedzsment leszarja. És ez már tényleg nagy gond.
Jó Estét 2010.10.21. 14:44:09
camelot 2010.10.21. 14:44:44
Jó Estét 2010.10.21. 14:45:22
Rosszindulatú Vászka 2010.10.21. 14:45:22
nem várt fordulat 2010.10.21. 14:45:35
attól még itt magyarországon baszhatja.
Szarazkoro 2010.10.21. 14:45:52
Tegye fel a kezet aki meg nem hagyott el soha semmit! Na ugye! Aki azt mondja h nem az v hazudik, v festi magat.
Celebi 1 sz@r, nulla segitseg az utasok fele, igazi balkani ceg!
Azert is vannak h az utasokkal torodjenek.
OFF: Posztolo meg tett volna bejelentest az Alitalianal... Tobbre ment volna lehet mint a balkaniakkal?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:46:22
Én okosabb vagyok, mint ... a telefonom, és időnként mentem a telefonszámokat.
nem várt fordulat 2010.10.21. 14:47:00
ne annyiért dolgozz, amennyit keresel, hanem annyiért, amennyit keresni szeretnél.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.21. 14:48:06
blacklord 2010.10.21. 14:48:12
Cs@tLós 2010.10.21. 14:48:14
Landy4x4 2010.10.21. 14:49:22
Nannycsuri 2010.10.21. 14:51:03
Jó Estét 2010.10.21. 14:52:35
Cs@tLós 2010.10.21. 14:52:46
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 14:53:27
A tudomány és technika jelenlegi állása szerint nem gond, hogy a dolgaim egy szerveren legyenek, ami a világ bármely pontjáról elérhető. Már húsz éve sem volt az. A legolcsóbb megoldás, hogy csinálok egy e-mail címet egy ingyenes szolgáltatónál, és a fontos dolgaimat elküldöm magamnak. Pláne, ha a fél világot készülök átrepülni.
Ha meg hülye vagyok, és elhagyom a mobilom, amin - mert hülye voltam - nem mentett adatok vannak, akkor nem sírok azon, hogy nem érem el az adataimat, a saját hülyeségem miatt.
Magáért a mobilért joggal siránkozik. A celebek meg szarjanak sünt.
szelidorzo 2010.10.21. 14:57:59
Landy4x4 2010.10.21. 15:01:03
Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.21. 15:02:14
Robbantó 2010.10.21. 15:02:45
spaletta 2010.10.21. 15:06:33
Nem lényeg amúgy, hogy milyen osztályon utazom, mert ez nem minősít, a beosztásom is mellékes, egy okból szerepel a levélben, hogy minden olyan aspektust érintsek, ami a társaság számára talán fajsúlyosabbá teszi a problémát. A sarki fűszeresnek nyilván nem ezekkel a kiegészítésekkel tálalom a történetet.
Ha xy jóska lennék, aki egyébként vagyok, ugyanannyira kellene foglalkozniuk azzal, hogy segítsenek, mintha Obama (mert persze hogy ő is alitaliával utazik, illetve utazott eddig, mert ezek után most már ő se soha...)
A lényeg az egészből annyi, hogy itthon gyakori és zavaró jelenség - tisztelet a kivételnek - hogy bár senkinek nem kéne se kezét se lábát törnie, áthágnia szabályokat, sérteni mások érdekeit, stbstbstb, azért, hogy segítsen a másikon (mindegy milyen utas), akkor sem teszi meg hanyagságból, nemtörődömségből, leszarásból. ez bosszant. semmi más.
jet set 2010.10.21. 15:08:04
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 15:08:43
zolika78 2010.10.21. 15:09:32
Ennek semmi köze amúgy a témához...
szelidorzo 2010.10.21. 15:09:54
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 15:13:29
nem várt fordulat 2010.10.21. 15:18:31
de, hogy csak egyszer nem tagadtad, hogy hülye vagy, és ezt írod is... már ne is haragudj.
egyébként pedig kedves xy jóska, aki vagy, mintha Obama!
Host 2010.10.21. 15:20:16
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 15:22:52
Alainx 2010.10.21. 15:27:14
Szóval nem hiába bukott a BUD.
Rosszindulatú Vászka 2010.10.21. 15:30:15
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 15:34:04
wartaz 2010.10.21. 15:37:27
Kapcsolódva az eredeti poszthoz, mennyire magyar ez megint.
1. Leszarják a 2 millió utast és a 25 új célállomást (mekkora plusz bevétel ez a magyar vállalkozóknak, a nemzetgazdaságnak, és a reptérnek is), mindezt azért, hogy a silány magyar repterünk (ugye a RyanAir a 1-es terminálra repült) az egyik legdrágább legyen Európában. Mert mi f@sza gyerekek vagyunk. Pedig kevés nagy legtöbbször kevesebb, mint a sok kicsi. Milyen jó lenne, ha a beígért sok munkahelyből 2000 megvalósulhatna.
2. Ráadásul a méregdrágán mért szolgáltatások még úgy szarok is, ahogy vannak (azért mostanában ezt-azt lehetett olvasni erről, nem csak ezt, hiszen valamilyen szinten sikerült kiverekedni magunkat repülőtéri biztonság szintjén az EU-ból, és arról is szóltak cikkek, hogy az impotens ügyintézés miatt - nem tudom így van-e, csak olvasni lehetett akár ezen a blogon is - emberek késték le a gépüket).
Kommentelő "barátaimnak" meg csak a szokásos. Nyilván a posztoló a hülye, mi ? Miért fizeti szerintetek a reptéri illetéket (taxot), ha nem azért, mert a reptér szolgáltatásait igénybe veszi (nem a kerozin pótdíjat). Az is a szolgáltatás része, hogy a gépre feljuttatják és a cuccaival együtt lejuttatják onnan. El sem olvassátok a posztot, de idejöttök osztani az észt (tisztelet a kivételnek). Az is rendben van, hogy nem tehetett panaszt ? Hogy nem vettek fel jegyzőkönyvet ? Ha egy sarki fűszeres nem jól látható helyre teszi ki a Vásárlók Könyvét, akkor a FV megbünteti, itt meg nem hajlandók panaszt vagy jegyzőkönyvet felvenni. A személyzet a landolás után, ki-be járkál a gépből, nem volt egyetlen figura, aki kihozza azt a rohadt telefont, pedig keresnie sem kellett volna ? És ez rendben van, agyhalottak ? Mert miért hagyja el a telefonját, mi ? Mert Te, meg Te nem hagytál még el semmit. És a repülőterek nincsenek kapcsolatban egymással, hogy valahogy elintézzék, hogy a következő gép hazahozza a telefont Rómából. Érdekesen működhet a dolog, honnan tudják, hogy az Alitalia felszállt Budapestről, várni kell Rómában, hm ? Csak van valami kapcsolat, más nem, a telefon. De nem, az ügyfél a hülye. Szerintetek.
Meg is van az eredmény, a Ryanair kivonult, viszi a 25 célállomást Pozsonyba, Prágába, vagy Krakkóba, meg a 2 millió utast is. Akik ott költik el a pénzüket (szálloda, autóbérlés, szórakozás, stb.), a szlovák, a cseh és a lengyel vállalkozások és a nemzetgazdaság keres rajtuk. De mi, magyarok fasza gyerekek vagyunk, mert megmutatjuk Európának és a világnak, hogy kell drágán a minimális szolgáltatást (sem) nyújtani. Ti meg tapsoltok ehhez is (már aki). Birkák !
anarch 2010.10.21. 15:38:05
Bővebben: www.celebihandling.com
wartaz 2010.10.21. 15:39:29
Landy4x4 2010.10.21. 15:39:46
anarch 2010.10.21. 15:43:22
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 15:44:00
A BA ezt pont leszarja.
rio.pete 2010.10.21. 15:46:06
GhostBusters 2010.10.21. 15:48:35
Persze azt is tudnunk kell, hogy a Ryanair tárgyalási módszerei enyhén szólva is bicskanyitogatóak. Valószínűleg itt is 1 EUR / fő lett volna az egyetlen, amit elfogadtak volna a BUD Airport részéről árként. (Prestwick-en, Stansted-en ennyiről indultak - talán most már több...) Ami jelenleg leszálló utasonként 7.20 EUR, felszálló utasonként 15.40 EUR!!!
Valszeg a BUD Airport mérlegelt, és így anyagilag jobban jött ki, mintha engedett volna, mert akkor a többinek is engednie kellett volna. De nem is ez az undorító, hanem az, hogy a privatizációs szerződés, melynek keretében eladták a BUD Airport-ot, kiköti, hogy nem épül másik fapados reptér az országban!
lionking 2010.10.21. 15:48:56
Ja hogy a Celebi az az ázsiai felén élőkből van? :)
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 15:50:45
Na ha a posztolók ilyenet írnak, majd nem lesznek elküldve a lófaszra.
Addig meg de.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 15:52:40
Sátán meg a Jocó 2010.10.21. 15:53:39
Mi az, hogy "mi"? Te, meg én, meg x-millióan mi vagyunk a BA?
Vagy ez nálad vmiféle etnomazochizmus?
Beteg vagy.
valasz a KE-nek 2010.10.21. 15:56:11
Kutyául nem érdekes, hogy az utas hol tartotta a telefonját, milyen osztályon utazott, készített-e biztonsági mentést, kért-e új SIM kártyát, átirányítást, stb. stb, stb. Közötök hozzá? Semmi!
Ahhoz viszont van/volt/lesz közötök, hogy legközelebb majd ti kaptok ilyen „szolgáltatást” a pénzetekért, de majd ne csodálkozzatok! Inkább örüljetek majd, hogy a pénzetekért legalább nem köptek le titeket. Pedig megérdemelnétek.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.21. 15:56:34
Akkor biztos nem marad a repülőn a telefon.
A másik megoldás, hogy a telefont spárgával át kell kötni, a spárga másik végét pedig a csuklóra kell kötni.
Így leszálláskor maga után tudja huzni az illető, és ismét nem marad ott a teló.
blacklord 2010.10.21. 15:57:16
Rosszindulatú Vászka 2010.10.21. 16:00:15
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:02:04
Lehet hogy paranoid vagyok, de az az érzésem, hogy nagyonfontos barátunk egy csomó nicken védi a saját hülyeségeit a nagyonfontos beosztása méregdrága munkaidejéből.
Biztos tévedek.
wartaz 2010.10.21. 16:05:51
Arról nem beszélve, amit Alainx írt, hogy ne maradjon már fenn a gépen valami (ha igaz), amit az előző utas otthagyott, mert az bármi lehet.
Ha Te nem rakod ki a Vásárlók Könyvét, megbüntetnek, itt nem vettek fel jegyzőkönyvet, panaszt, stb. Állítólag elvittek egy a gépen hagyott tárgyat Rómába, mert senki nem vette észre, noha szóltak, hogy ott van. Miközben fogadkozik mindenki, hogy karácsonykor újra megkapjuk a biztonsági minősítést. És ha nem ? Vannak, lesznek felelősök ? Miközben Téged - állítólag - megaláznak a repülőtéren, mert gyanús vagy/lehetsz, mert csipog az apró a zsebedben, oda-vissza furikáznak egy idegen tárgyat ?
Kinek írom ? Nektek, nem a BA-nak, ők leszarják. Nektek, akik szerint ez rendben van. Vajon az illetékesek olvassák ezt a blogot ? Ha igen, nekik is.
valasz a KE-nek 2010.10.21. 16:05:59
A Ryanair kontra Budapest Airport ügyben nem tudok igazságot tenni, de azért ezt az ügyet más szemszögből is meg lehet közelíteni. Mondjuk úgy, hogy a Rynair átadta a magyar piacot a versenytársainak, mondjuk a Wizzair-nek, ami ráadásul magyar cég. Mert azért a kétmillió utas nagy része nem úgy választ uticélt, hogy anyukám utazzunk Ryanairrel, nézzük, hova mehetünk. Hanem inkább úgy, hogy menjünk Budapestre, lássuk, hogy lehet legolcsóbban lejutni. És leszarják, hogy a repülő milyen színekben pompázik.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.21. 16:08:07
A templom mellett mindig akad hely.
Onnan meg csak egy ugrás a kocsma.
wartaz 2010.10.21. 16:09:53
De attól lehetne normálisan szolgáltatni, nem ? A legjobb, ha olcsó és jó, az lenne az igazi, de ha már drága, ugyan legyen tökéletes (vagy ahhoz közeli). De a drága szolgáltatás, szarul, az gáz.
Szarazkoro 2010.10.21. 16:10:27
becike4 2010.10.21. 16:15:59
spurs 42+42 2010.10.21. 16:16:43
anarch 2010.10.21. 16:16:47
A reptér a beszálló utasokat ellenőrzi bombaügyileg, Schengen határ miatt bizonyos átszállókat is. A reptér ezt vállalja, ebben volt a gubanc a visszaminősítésnél is.
wartaz 2010.10.21. 16:17:09
Ezért kár elküldeni a picsába.
anarch 2010.10.21. 16:18:43
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 16:18:53
Aggódom, hogy ezt ők nem tudják.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:20:50
Az ország valóban szeretnivaló. A lakói ellenben......
Különben itt őrjöngéssel nem érsz el semmit, én is csak a magam szórakoztatására csinálom. Jah és nevelni otthon neveld a kölyköt, itt senki nem tart igényt rá. Főleg nem tőled.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 16:20:58
Hát mit várhatunk ilyen erősentolvaj-októl?
ppityu 2010.10.21. 16:21:56
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 16:22:06
szemi90 2010.10.21. 16:22:31
LOL.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.10.21. 16:23:04
veronika volt az. Szélvédőre ragasztott cetlit?
wartaz 2010.10.21. 16:23:36
wartaz 2010.10.21. 16:25:40
szemi90 2010.10.21. 16:26:38
Ja és én is negligálom. :) (tudnám mi a f*szt jelent)
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:29:51
Aki látni akarja, látja, ne gondolja már, hogy ő lesz a fáklya a hatalmas sötétségben. A jószándékú pocskondiázás is pocskondiázás, és aki csinálja, semmivel sem különb attól, akire vonatkoztatja. Legfeljebb másképp fasz.
És igen, ezt pont én mondom. És igen, a egész még ekkor sem mentesíti a pocskondiázott faszságát.
Mellesleg mit csinálsz? Kiirtod a teljes magyar lakosságot, mert hülye? Ugye hogy nem. Észt adsz nekik? Azt nem tudsz, nem marad meg bennük. Szóval akkor mi van? Ami volt.
Ennyi.
anarch 2010.10.21. 16:30:44
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:30:54
GhostBusters 2010.10.21. 16:32:00
A Ryanair... Ha valami gebasz van, úgy szarnak az utas fejére, hogy külön Homárt lehetne rá nyitni...
A policy az, hogy bármi áron ragaszkodni kell a pontos induláshoz és érkezéshez. Kedvenc esetem az volt, mikor rossz idő miatt kitérő reptéren szállt le egy gép, kb 50 km-re az eredetitől, de eszükbe sem jutott megvárni az átszállítást (és az ezzel járó késést felvállalni), hanem üresen mentek vissza. Istenem, ha egy kis eszük lenne...
GhostBusters 2010.10.21. 16:37:02
Nagy nehezen sikerült leszokni a leszálló utasok buszoztatásáról, de a kánaán még odébb van :)
valasz a KE-nek 2010.10.21. 16:38:40
Az utas a légitársasággal áll szerződéses kapcsolatban, és nem érdekli, nem is kell érdekelnie, hogy a szolgáltatás mely részeit mely céghez szervezték ki.
A légitársaságnak elemi érdeke, hogy a tudomására jutott minden panaszt leverjen az ilyen Celebi féléken, mert a Celebi bunkósága rajta is csattan.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:40:18
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:46:17
Úgy van, hogy a szolgáltatás az emberektől egy teljesen különálló dolog, és még véletlenül sem azért szar, mert szar emberek, akik csinálják.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:47:19
Mindjárt megyek leinni magamat.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:49:08
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:50:22
Na, mi van? Nem vagy te mázatlan falusi csupor, hogy kiborujj!
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 16:51:25
becike4 2010.10.21. 16:51:47
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:52:44
Miért nem lehet leszokni arról, hogy ha én hülye vagyok, ugrálok mint a besózott seggű majom, hogy "na de az a másik, az még nagyobb barom!!!"?
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 16:53:55
GhostBusters 2010.10.21. 16:58:51
De sokszor ennél bonyolultabb összefüggés van a háttérben. Tegyük fel, hogy az általam leírt esetben a pilóta és a másodpilóta is elmenne, és felvenné az utasokat egy órával később, mikor már felszállt a köd a kifutópálya felett. De nem tehetik, mert ha megtennék, másnapra ki lennének rúgva... Tehát nem mindig az emberek szarok, hanem a rendszer, amibe más szar emberek kényszerítik őket.
A profit mindenekfelett...
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:02:50
Megtették? Nem tették meg. Megtehették volna? Ki tudja. Megpróbálták azért? Nem próbálták meg.
Ettől függetlenül a posztoló béna volt? Az hát.
Visszakapta végül a telefonját, ami kizárólag önmagának köszönhetően vesztett el? Vissza.
Levonta a tanulságot, hogy annak ellenére, hogy béna voltam, jaj de jó, hogy nincs nagy baj? Dehogy, idejött picsogni.
Mindezek fényében nekem sajnálom kéne őt? Egy lófaszt.
így megy ez.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:05:16
Á nem, a rendszer, az szent, meg ki tudja, megkapjuk-e érte a következő sikerprémiumot. Franc dolgozzon akkor feleslegesen.
:)
Szarazkoro 2010.10.21. 17:11:55
ENNYI!
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:13:23
GhostBusters 2010.10.21. 17:13:36
A posztolót én sem sajnálom egyáltalán.
Én azokat a szar embereket utálom, akik nem tesznek meg minden tőlük telhetőt egy szar rendszer jobbá tételében.
De ebben egyetértünk.
(A minden tőlük telhető gyakran csak egy "Nagyon sajnálom, de nem tudok segíteni" elböffentése lenne a kedves fizető utasnak - a szerk.)
:-))
Szarazkoro 2010.10.21. 17:16:27
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 17:18:13
Egyre vigyázz, nehogy több füled legyen,mint fogad
:)
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:20:33
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 17:21:54
Nem, nem szar
Elhagyott valamit, figyelmetlenség, MI :) emberek vagyunk
A farok szemét aki vállvonogatást csinál a munkája helyett
Ezek szerint mindenki fasz aki a homárra is megirja a dühét, mert kibaszik vele az akinek kötelessége lenne a munkáját végezni
Aki szarik a munkájába , elhajtja a panaszost , az meg csókos neked
Érdekes gondolkodás
Szarazkoro 2010.10.21. 17:23:55
Kalap szarok, en orulok h nincsenek. Szarrago banda. Meg lettek bufiztetve a hitelkartya felarazas miatt is a birosagon.
igazságos 2010.10.21. 17:24:41
Ezek sztrájkolnak, pedig aztán duplán meg vannak fizetve, mint az átlagos ember.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:28:51
Igen, mindenki fasz aki a homárra megírja a dühét, mert nem dühöngeni kell, hanem végignézni hogy mi történt, és hogy én ebben hol voltam hibás. Ha hibás voltam, kussolni. Ha ennek ellenére meglesz a cuccom jelen esetben, akkor örülni.
Az, hogy ő "fontos ember", meg biznicklasszos, a faszt nem érdekli.
A személyzet meg általában tolvaj és hanyag fajta, azért megy személyzetnek. Ha ő is biznicklaccolna, valószínűleg kifinomultabb erkölcsi érzéke lenne, és kevésbé állna rugalmasan a tulajdonjog fogalmához.
Ezek meg itt még tolvajok sem voltak.
Innentől mit rinyál?
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:30:56
Szarazkoro 2010.10.21. 17:31:32
litaniat irtam, benyelte a Homar! Hupp-huupp.. Sziiipp... (sir)
Igen olyan. Rohadek rablo banda a Ryanair. En orulok h nem jonnek Mo-ra.
Szarazkoro 2010.10.21. 17:34:10
Vki probalja ki es irja meg lecci? XD
Szarazkoro 2010.10.21. 17:35:30
Szarazkoro 2010.10.21. 17:37:51
Aaaaarrrggghhhhh!
Homar csinalj valamit mert megfozlek!!!!!!!!!!
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:44:09
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 17:49:00
OK fasz volt elhagyta
Aztán eszébe jutott, van egy szolgáktatás, pénzért, aki segit a bajban
A szolgáltatás viszont "bemutatott" neki
Fizeted a biztositást , házad leég, biztositó erős egy év után fizet, mindenféle kibúvokkal, sőt a jogerős rendőrségi végzés ellenére uj nyomozást szeretne
Eljhajtják, pénzt végre kifizetik
A kárvallott volt a hulye, miért nem maradt otthon és aludt a poroltóval a karjai közt
Soroljam még?
2nap levállik a 20,000Ft-os cipő talpa
A hulyét,
1/miért flancol 20ezres cipobe, megérdemli
2/ miért abban a boltban vatte, miért használta, biztos korcs a lába
Soroljam még?
becike4 2010.10.21. 17:54:59
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:57:13
Különben neked is igazad van, csak te a személyzetről beszélsz, én meg a posztoló faszságáról. Valahogy egyik "kárvallott" sem tud újabban meggyőzni, hogy ő jajdenagyon tökéletes, csak az a csúnyagonosz rencer, na az a gecccó.
A szolgáltatások meg már csak ilyenek. A szabályok nem az égből jönnek, hogy Birca barátomat idézzem, mindenki csal+lop (egy kicsit), becsületes ember úgysem nincs, stb stb, ha nekünk kell valamit könnyebben megoldani.
Aztán ez lesz belőle.
Érdekes hogy károsultként mindenki másképp látja a törvényeket, nem?
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 17:58:55
Nesze.
karamazova 2010.10.21. 18:04:05
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:06:22
A felvezetőben van. Őbiznicklaccsága tényleg nem írja.
karamazova 2010.10.21. 18:17:09
Ez nem azt jelenti, hogy megtalálták az olaszok, de cseszheti a kedves utas, mert nem kapta vissza. De lehet, hogy tévedek. (Micsoda egy hermeneutikai problemma! Vagy szemiotikai? vagymiafene :-) maradok a vezérsíknál (bár erre is rá kellett guggliznom)...
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:19:21
Elolvadtam ezt is megint, tényleg nincs benne. Bár ha megtalálták, biztos vsszaadták neki. Határozottan rémlik hogy volt egy olyan rész, hogy a nemtommilyen ismerőse visszajuttatta neki, vagyé n értettem félre, vagy kiszedték.
Amennyiben nem kapta vissza, akkor 3 százalékponttal kisebb fasz a poszttoló, mint eredetileg gondoltam.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.21. 18:19:31
Nincs már fekete, meg fehér. Viszont a postok többségében tetten érhető, hogy a szolgáltató szarik valamibe, mert okos ember nem kezd el magától, indokolatlanul, hosszú levelet írni (főleg amennyire írni tud némelyik) a Homárra, inkább betol egy felest.
karamazova 2010.10.21. 18:22:19
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:22:22
Azt mondod, ez már nem trendcsi?
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 18:23:57
@ColT: Továbbá fel tudnék hozni mindenféle karmikus sajátosságokat is, de atpi biztos lecseszne érte, hogy ő ebben nem hisz.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 18:37:38
Ez a mindenki csal lop, ez olyan mint a szocializmusban senki nem dolgozott, a melósok csak kártyáztak ittak
Mindegy ugorgyunk!
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.10.21. 18:58:24
Xezs 2010.10.21. 19:00:20
HochenTrollner 2010.10.21. 19:06:08
alitaliához nem volt szám?
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:16:28
Lyon az csak a kánóánynak a széle.
zoli bp 2010.10.21. 19:35:23
Várom válaszát!
Megint a posztoló a hülye mi? Mi magyarok mindent meg tudunk indokolni, ki tudunk magyarázni. Senki sosem hagyott el semmit.Nem etikus ez az ügyfélbánásmód, és a levél erről szól nem másról. Ez lehet a világon mindenütt bevett szokás. Szarok én rá.Itt ne legyen az, több ilyen oldal kéne mint a homár, akkor talán, a gátlástalan majmok is asszimilálódnának.
Mért hagyjuk, h ez megtörténjen? Mert szarunk mi mindre, nem csak az orvosok, ügyvédek, bankosok, kereskedők, parasztok mindenki.
A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:36:38
nekem a lutoni reptéren sikerült elhagyniuk pár dolgomat (illetve, pontosan: nem vettem észre, hogy nem túl tökéletes a feladott bőrönd zipzárja, így beletettem pár dolgot, pl. a lakáskulcsot is.) megérkezem a reptérre, látom, hogy hiányzik a bőröndből. bejelentem, (én betűztem az alkalmazottnak az angol szavakat, mert nem tudta leírni őket), azóta is várom, hogy küldjék...kb. leszarták.
A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:37:01
nekem a lutoni reptéren sikerült elhagyniuk pár dolgomat (illetve, pontosan: nem vettem észre, hogy nem túl tökéletes a feladott bőrönd zipzárja, így beletettem pár dolgot, pl. a lakáskulcsot is.) megérkezem a reptérre, látom, hogy hiányzik a bőröndből. bejelentem, (én betűztem az alkalmazottnak az angol szavakat, mert nem tudta leírni őket), azóta is várom, hogy küldjék...kb. leszarták.
A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:40:54
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:45:20
Xezs 2010.10.21. 19:46:11
Utálom az értelmetlen és sokat puffogtatott közhelyeket, na.
Mielőtt megkapnám hogy mit ekézem a posztolót, tényleg megnézhette volna a légitársaság hogy hol a telefon, de azért az is igaz, hogy mielőtt elhagyunk egy helyet ahova nem mehetünk vissza, alaposan átgondoljuk hogy mit vittünk oda be és azok a dolgok nálunk vannak-e. Ilyen dolog a mobiltelefon is.
A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:47:23
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:47:43
@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Biznicklaccsoltál, vagy csak úgy mezei módon használtad, mint a prolik többsége, akik képtelenek a poszttoló katasztrófáját átérezni? :)
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 19:49:02
A konklúziókat vond le magadnak, én ma már elég ellenséget gyártottam itt. :)))
A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:51:31
A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 20:02:37
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 20:04:36
és még be is mondják, hogy nézz körül alaposan"
Milyen nyelveken mondják be?
A szegíny roma hogy ércse meg a hablatyot?
Jahogy tannujjon nyelvet? Mijet, ha kirekesztik?
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 20:11:15
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 20:13:25
Ha igyekvő volt, biztos indiai lehetett.
Xezs 2010.10.21. 20:16:04
A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 20:19:48
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 20:25:22
@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Jó, akkor legyen arab.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 21:52:26
cigány ul a Dunaparton és egy könyvet olvas
Skinhed jön rra:
Micsinálsz itt cigány?
Héberűl tanulok
Ne tetézzd, ne tetézzd!
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 21:55:04
Szoval lovári nyelven nem
Tuttam!
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 21:55:07
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 22:00:58
Én nem offolok soha, és megintem akik azt teszik
:)
Nem birom mennem kell , mert lefordulok a fotelböl lassan és éhes vagyok
Nem nem , ne is marasztalj
:))
Jkt hlnp!
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 22:02:34
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.10.21. 22:05:05
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.10.21. 22:17:00
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.10.21. 22:18:05
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.21. 22:32:44
tiszta i9deg egy csomo mindent ketszer olvasni, elqrja az egesz blogot
egy almaecet szintjen vegetalo homaros is tudja mire valaszoltok, me akkor is tudna, ha nem olvasna az elozmenyt
johogynem az egesz beirast beidezitek
eszem megall
na most megnezem mi is tortent ma, de ha idezojelet latok gorgetek az hetszentseg
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.21. 23:37:23
azota semmit
eccsanyam kuldott le mert valamit elfelejtett
sose lett meg
tulajdonkeppen elveszitettema csalad 2 heti kenyeradagjat
ja meg egyszer az eszemet, de utana elvaltam
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.22. 00:10:55
ezert 2 ora alatt ertem aza, de sutott a szep oszi nap
vasarnap lecserelem a telefonomat, mert 2naponta lemerul, mielott elhagynam, bar mar nem is baj ha elhagyom
Mary telefonjaban benne van az ooszes szamom
egyutt csak nem haggyuk el
England win The Ashes! 2010.10.22. 02:56:05
ezert 2 ora alatt ertem aza"
És megvárt? Addig Scrabble-t játszott Maryvel?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.10.22. 03:18:33
nalunk
a varosba
ezert lezartak a hetszentsget is
es ez kis varos keves az egerut
raadasul nekem nem is szoltak hogy jon
Tomasz_a_gozmozdony 2010.10.22. 09:02:38
2010.10.22. 09:37:52
KENYAban, nem Europaban... Szopjon lovat az egesz Celebi meg vele egyutt az egesz Budapest Airport foldi szemelyzete...
Szarazkoro 2010.10.22. 10:16:45
Szarazkoro 2010.10.22. 10:19:25
llg 2010.10.22. 10:38:47
A panaszkonyvbe be lehet irni, bar teljesen felesleges, mert a fonokseg aki olvassa tisztaban van a hattermunkaval ezert aztan sokat nem tudnak vele kezdeni es a dolgozo sem lesz elmarasztalva.
a repterek elveszett poggyasz irodai valoban nincsenek telefonos osszekottetesben. A World Tracer nevu rendszert hasznaljak azzal tartjak a kapcsolatot a vilag osszes legikikotojevel, ezen tudnak uzeneteket irni egymasnak. Az olaszok pedig a vilagon semmilyen uzenetre nem valaszolnak sem Romabol sem Milanobol!!! szoval, valoban kar a gozert:-(( Sajnos az ilyen esetben az utasnak szemelyesen kell intezkednie, mert elvegre az o gondatlansagarol van szo nem pedig a legitarsasagerol vagy a Celebierol. ha rendesek az ottani kollegak akkor raveszik az egyik Bp-re indulo Alitalias pilotat, h hozza vissza a telefont, de a pilota erre egyaltalan nem koteles. az ottani kollegak, pedig tobbnyire magasrol tesznek az ilyen pitianer ugyekre, mert rengeteg melojuk van. Viszont 90 napig megorzik es vagy Romaban fel lehet venni vagy pedig meg lehet kerni oket, h kuldjek el FEDEX-el vagy UPS-el, persze szigoruan az utas koltsegere!
udvozlettel
ui: barmilyen elveszett pogyasszal kapcsolatos kerdesre szivesen valaszolok!
llg 2010.10.22. 12:04:19
llg 2010.10.22. 12:09:09
llg 2010.10.22. 12:17:48
llg 2010.10.22. 12:26:29
llg 2010.10.22. 12:49:30
llg 2010.10.22. 13:06:30
(egyebkent a Celebi tenyleg egy nagy kalap szar, ellehetetlenitettek a foldi kiszolgalast, de ez megint nem a dolgozo hibaja, aki egyaltalan nincs jobban megfizetve, mint a magyar atlag, sot..., azt hiszik, h ez valami puccos melo, pedig ha tudnak...
llg 2010.10.22. 14:41:28
Szarazkoro 2010.10.22. 16:07:22
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 18:36:36
@Szarazkoro: Köszi, megtisztelsz. A többiek nem fognak haragudni, hogy kitettük az anyagcserénknek a homárjukat?
az okos 2010.10.23. 16:07:21
oakeshott 2010.10.24. 08:10:13
én tényleg így képzelem a legtöbb ügyfélszolgálatot, már ami a hozzáállást illeti
Shinjuku 2010.10.25. 19:20:38
Vannak emberek, akik business osztalyon utaznak, vannak akik meg eletukben nem repultek... attol meg egyik sem lesz sem jobb, sem rosszabb ember. Teny az, hogy a business gyakran ketszer olyan draga mint a turista, nem is beszelve ha mondjuk a fapadosokhoz hasonlitjuk az arat. Ezert a penzert jogosan varhat el az illeto magasabb szintu kiszolgalast. Nem a kiszolgalo ceg elsodleges feladata hogy a gepen maradt dolgokat keresse, de nekik is erdekuk hogy az utas elegedett legyen es - ez esetben - nem gondolom hogy komoly erofeszitesbe kerult volna utananezni a helyszinen a dolognak... ezt akarta irni a poszt tolo es valoban sok igazsag volt abban amit irt...
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.10.27. 15:22:00
ostopenko 2010.11.04. 09:35:03
Zpalee 2010.11.08. 10:28:31