Tékozló Homár

Ráolvasással vezeti be a tévéadást a T-Home

2010.11.18. 13:20 | szily | 167 komment

Ákos korszerű módon HD-re váltott, a szerelő a megadott időben meg is jelent a set top boxszal, beszerelte és azt mondta, hogy egy óra múlva élni fog a rendszer. De nem így lett, Ákos nem kapott mást, mint egy üzenetet a tévétől, miszerint "nincs hozzáférése". Itt kezdődött a pogány rituálé. Ákos bejelentette a hibát (november 10-e volt), pár óra múlva kapott egy SMS-t, miszerint a hibát elhárították, újra bejelentette a hibát, megint kapott egy megnyugtató, ámde hamis üzenetet, megint bejelentett, és így tovább. Digitális sámándobolás alant: 


Tisztelt Ügyfélszolgálat!
 
Az következő problémák miatt irok.
2010 november 3.-án, az aréna plázában lévő T-pontban, megváltoztattam az eddigi 3 ( TV, Internet, telefon) előfizetésemet egy Paletta M nevű dijcsomagra, amelyben a TV-hez Hd csomagot, HBO-t is rendeltem.
2010 november 10.-én 10:00 körül meg is jelent alvállalkozójuk, kezében a HD set top boxxal. A csere megtörtént, a kolléga közölte, hogy kb egy óra elteltével az eszköz használatra kész lesz. Ez sajnos nem igy történt, ezért óránként hivogattam a szerelőt, hátha tud segiteni valamit. Nem tudott. A TV-m azt irja ki: "Nincs hozzáférése". ( Egyébként az EPG-t látom, a a csatornákat tudom váltogatni, csak kép és hang nincs, ami a Tv-zéshez nélkülözhetetlen...)
Mivel a probléma nem oldódott meg, 2010 11 10 18:50:55-kor jeleztem a hibát a telefonos ügyfélszolgálaton.
( Hibajegy: 32232869).
Másnap reggel várakozva kapcsoltam be ismét a set top boxot, de semmi változás: nincs hozzáférésem.
A döbbenet ezután következett: 2010 11 11 08:16-kor kaptam egy sms-t Önöktől, melyben jelzik, hogy a hibát sikeresen kijavitották... Ezt mégis hogy gondolták??
MIvel közben dolgoznom is kellett, csak pénteken 2010 11 12 09:46:14-kor tudtam ismét bejelenti, hogy a készülékem továbbra sem működik. (Hibajegy: 32250672)
Másnap reggel Újra kaptam egy sms-t, mely szerint a hibát elháritották... Tv-zni továbbra sem tudok... Nincs hozzáférésem...
2010 11 13 09:13:30-kor a hibát immárom harmadszorra is bejelentettem.. Változás azóta sem történt. Nincs hozzáférésem. (Hibajegy: 32261412)
 
2010 11 14 10_16-kor érdeklődtem a telefonos ügyfélszolgálaton, de közölték, hogy 72 órájuk van a hiba kijavitására, és én csak szombaton jelentettem be, ezért, még van idejük.. ( Itt már szinte biztos vagyok benne, hogy ezért kellett naponta bejelentenem a hibát... Szépül a statisztika....)
 
A levelem irása közben 2010.11.15 van. 08:32. a legutóbbi bejelentéshez képest is nemsokára lejár a 72 óra.
 
TV-zni továbbra sem tudok. Nincs hozzáférésem.
Természetesen, az adott időszakra, amikor nem tudtam, tudom, fogom tudni élvezni a HD minőséget, az HBo-t, stb, nem kivánom kifizetni az erre vonatköző tarifákat.
 
Levelemet másolatban megkapja a fogyasztóvédelmi főfelőgyelőség, valamint a Tékozló Homár blog.
 
Válaszukat és a mihamarabbi megoldást várva:
 
G. Ákos
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2010.11.18. 15:10:29

@enamel: sztem meg jó könyv. A fordítást meg Réz Ádám kezde el, a nevek magyarítása meg a stílus kész volt, Árpi bá onnan vette át.

@EÖ: de.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.18. 15:12:35

@Rosszindulatú Vászka: Gyerekmese lett. Pedig nagyon nem annak készült.
Én végigszenvedtem, de tényleg kínlódás volt. Annyira megutáltam, hogy a filmet megnézni sem tudtam.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.18. 15:15:14

@EÖ: El vagytok ti tévedve. A Dűne ciklus, azok jó könyvek. A neurománc sorozat is. De ezek....

Rosszindulatú Vászka 2010.11.18. 15:17:15

@enamel: a film jenki gagyiszar, a sávszélességet sem érdemes rá pazarolni.

Magyar-e vagy? Merén Gibsont meg Herbert is cejizem, és ne egymás ellen őket.

Egyéves Önkéntes 2010.11.18. 15:18:23

@enamel: el vagy te tévedve, ki mondta, hogy azok nem jók?
a Dűne, a Ciklus, és a Stádium

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.18. 15:20:23

@Rosszindulatú Vászka: Ez most keresztkérdés? :)
Nem egymás ellen voltak, csak mellette. Tolkien nekem valahogy nembegyere, de biztos velem van baj. El is megyek átgondolni a zéletemet, meg olvasok egy kis 1984-et. Mindig megvigasztal, hogy ha már ugyanolyan szarban élünk, mint azok, legalább kényelmesebbre van legyártva.

Rosszindulatú Vászka 2010.11.18. 15:23:01

@enamel: na abból viszont tuttak jó filmet csinálni. Az Equilibriumot láttad?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.18. 15:25:51

@enamel: "Mondjuk sikerült belőle egy abszolút olvashatatlan gagyi szart csinálni, de az most mellékes. "
Én le sem bírtam tenni...

@EÖ: Jáájj!!! :D

Rosszindulatú Vászka 2010.11.18. 15:33:12

@enamel: akkó nézed meg. Patent film. Kicsit Fárenhejt451, kicsit 1984, enyhe mátrixos beütéssel. Meg kardoznak is fajunul

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.18. 15:36:57

@Rosszindulatú Vászka: "A dolog, amire készült, az volt, hogy naplót ír. Ez nem volt törvénybe ütköző cselekedet (semmi sem volt törvénybe ütköző, amióta nem voltak többé törvények), de ha leleplezik, számíthatott rá, hogy feltétlenül halálra ítélik, vagy legalábbis huszonöt évet kap egy kényszermunkatáborban."

Ez egy csodaszép mondat. Erre haladunk.

Szarazkoro 2010.11.18. 15:49:09

Terjunk vissza a targyra. Szal nekem is meggyult a bajom itt a TVsekkel, nevezetesen a Sky-al, sztori a kovetkezo:
Fizetem a csomagot, orulok h van Comedy Central es minden egyebem vagy 5 honapig amikor is egyszer elszall a hang. Bejelent-szerelo kijon-semmi de cserebe elszall a kep is. Bejelent-szerelo jon-szerel 3 (!!) napig, asszondja koll parabola. Kerdezem en h eddig nem kellett? Na most kell. Felduhodok, hivom a Skyt, nem segitenek csak le akarnak razni, nem hagyom magam. Azt mondjak a szarhaziak h nem szuntethetem meg az elofizut mert nem telt le az 1 ev, mind1 h van-e kep/hang kombo vagy nincs, fizessek. Idegbol a direct debitet leszedtem a kartyamrol (ugy huztak a havidijat)majd meg ok fenyegetnek h megszegtem a szerzodest-koveteltek rajtam par szaz fontot kesedelmi dij es elmaradt havidij fejeben. Erre kozoltem veluk h ok szegtek meg mert en nem arra szerzodtem h fizetek a semmiert hanem h szolgaltatasert fizetek amit nem szolgaltatnak, ergo en meg nem fizetek.
Eroskodtek meg 1 kicsit aztan kaptam a az e-mailt h toroltek a szerzodesemet es minden penzbeli kovetelesuket csak nem vigyem perre a dolgot.
Utolag lehet h kellett volna, legalabb megcibaltam volna oket 1 kis loveval! De kinek van erre idegzete!

labi 2010.11.18. 15:56:49

Én végre elmondhatom, hogy másfél év után sikerült lezárni a T-s szerződéslemondásomat.

A tavaly augusztus óta tartó mókában legrosszabb esetben 24.000 Ft-ra is akartak perelni kiadva behajtócégnek, de végül visszakaptam 11.000 Ft túlfizetést.

.lll. 2010.11.18. 16:00:11

én semmiféle tévéadást nem nézek,kivéve a domolykók nászát a diszkoverin

babsz 2010.11.18. 16:07:00

@mohopasi: az interware egészen kivételes. nekem legalábbis szédítő sebességgel megoldották több rinyámat is, köztük két olyat is, amit nem lett volna muszáj nekik. bár egy kicsit drágák, de van mire.

Rosszindulatú Vászka 2010.11.18. 16:18:04

@enamel: hehe. Az Állatfarmont még szamizdatba olvastam :) Osztán asszem 1989-be megjelent hivatalosan is.

igazságos 2010.11.18. 16:21:50

Én nagyon meg vagyok elégedve a T-Home-mal, családi csomag, felező telefon, alap internet, 52 csatorna. Akkor most nem vagyok sikeres ember?

Meg mi ez a bevezetés, hogy most a számok helyén is idióta skype van.

Egyéves Önkéntes 2010.11.18. 16:24:22

@Rosszindulatú Vászka: én az 1984-et olvastam 1989-ben, és az 1989-et 1984-ben.
mindkettő nagyon érdekfeszítő volt.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.11.18. 16:37:35

Nekem nem kellett szerelő a HD-hoz (igaz kártyával fogható csatornákra nem fizettem elő). A tunert viszont egyszerűen megvettem a tvnetworktől, összedugtam és működött. A jelenlegi PC tunerkártyát is beszereltem és működött,és nem kellett hozzá szerelő. Ha extra csatornár is előfizetett a posztoló, akkor persze más a leányzó fekvése.

Dr. Körömlakk ® 2010.11.18. 17:17:21

@enamel: amennyiben GURUt is tartasz, úgy hazaviszlek teszkósacskóba:)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.11.18. 18:24:54

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Teljesen jó.Azt utáltamn, ha a tövesmadarakra gondósz.

@Dr. Körömlakk ®: És ott mi lesz velem?

@Rosszindulatú Vászka: Ez lesz abból, ha mindig mindent megengedünk:(

Greg77 2010.11.18. 18:54:40

enyim kábé ugyanez:

t. t!

1. csütörtökön (szept. 30.) 14:10:06-kor bejelentett hibámmal kapcsolatban, azonosítója 31787940, a hiba elhárításának megkezdéséről 14:34:41-kor küldtek értesítést. ezúton közlöm, hogy az "elkezdtük." után, az "azonosító:" után és a hibajegy számát követő pont után 1-1 szóköz hiányzik.
gagyi.

2. 16:14:44-kor újabb esemes érkezett - kettő szóközhiány - melyben tájékoztattak, hogy a hibát elhárították volt. mivel ebben a másfél órában nem cserélték ki a modemrútert, értelemszerűen nem is szűnt meg a hiba.
gagyi.

3. másnap (okt. 1., péntek) 12:26:12-kor egy azonos tartalmú - még kettő szóközhiány - üzenet jött, amin elsősorban azért csodálkoztam, mert ebben a húsz órában sem járt nálunk senki, másodsorban pedig hibánként összesen egy lezárást tartanék indokoltnak. ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol tájékoztattak: valójában 24 órán belül el kellett volna elhárítaniuk a hibát; valamint azzal kecsegtettek, hogy ennek ellenére hétfőn fognak kijönni, mert addig már nem lesz a műszakiaknak emberkapacitásuk. elmondták továbbá, hogy eddig központi hibát próbáltak javítani, portot reszeteltek, ilyesmi.
gagyi.

4. október 4-én, hétfőn 20:06:47-kor mégis esemest küldtek, azonos tartalommal - újabb két szóközhiány -, amin még jobban meglepődtem.
gagyi a köbön.

5. ugyanaznap késő este bátortalanul érdeklődtem, hogy mi lesz, mire elmondták, hogy kedden jönnek.
nagyon gagyi és még idegesítő is. leszarva éreztem magam.

6. ugyanazon hívásnál vettem észre, hogy a hangmenü első beköszönésénél az alábbiak hangzanak el: "jó napot kívánunk. jó estét kívánunk. köszöntjük a téhóm lapossági ügyfélszolgálatán".
extrém gagyi.

7. kijöttek, lecserélték a végberendezést, a probléma megszűnt. az ügyben résztvevő ügyfélszolgák, valamint a kiérkező műszerész - utóbbit régóta ismerem, semmi bajom vele - minden alkalommal megkértek, mondjam el elölről a problémát, pedig a rendszer egyértelműen tartalmazta a leírást az első felvételtől kezdve. a kiérkező kollégához az információnak egy morzsája sem jutott el. egyáltalán semmi. nulla.
kimondhatatlanul gagyi.

a következő kérdéseim merültek fel:
1. tesznek-e szóközöket az írásjelek után?
2. miért gondolják, hogy egy eszközhiba a központból elhárítható?
3. mennyi időn belül kell elhárítaniuk az ilyen jellegű hibákat a szerződésünk szerint? mekkora összeget fognak most jóváírni a számlámon a csúszás miatt? és mekkorát a kellemetlenségek miatt, amelyek akkor keletkeztek, amikor jelentős mennyiségű telefonálgatásra kényszerítettek?
4. hányszor szoktak lezárni egyetlen hibát (lehetőleg még annak elhárítása előtt)?
5. szokták-e értesíteni az ügyfelet, ha mégsem a megbeszélt napon érkeznek? az én ügyfeleim nem nagyon tolerálják az ilyen magatartást, önöknél ellenben ez rendszeres. velem háromszor fordult elő eddig, ügyfeleim körében pedig mintegy hússzor - amiről tudomásom van.
6. a német-római császárság ötödik károly alatt, mint mondják, akkora volt, hogy birodalmában soha nem ment le a nap. erre gondolhatott az az észkombájn, aki a hangmenüt így állította be. amikor nálunk már este nyolc is elmúlt, a t-csoport érdekeltségébe tartozó terület nyugati végén még délután van. ahhoz képest, hogy az elmúlt 60 napban legalább tíz látványos változtatás (és visszaváltoztatás...) történt a hangmenüben, mely ennek hatására időnként használhatatlanná, később jellemzően újra korlátozottan használhatóvá vált, még mindig nem körvonalazódik a szándék egyértelműen. kijavítják-e? esetleg még ma délután? ámbátor itt már este tíz is elmúlt. jó napot.
7. tudtommal a crm lecserélés alatt (előtt) áll, és ez még így is lesz, talán évekig, úgyhogy az információ továbbítása helyett történő következetes eltitkoláson nem csodálkozom. nem segít ezen az ügyintézők által biztosított - régóta megszokott - 90% körüli hibaarány sem.

barátinak tűnő kézfogással

kalmár gergely
***** ***** mb
emtéazonosittó: ***846200

ps.: minthogy az íméleket nagyjából 30 nap után olvassák, a hangmenü hibáját alighanem ezen a csatornán lehetetlen bejelenteni. ez már nem az én problémám, én szóltam.

Greg77 2010.11.18. 18:58:44

...ja, tízezret jóváírtak.

movhu 2010.11.18. 19:18:48

A kulcsszó:

"Alvállalkozó"

Jó volna végre, ha nagy távközlési szolgáltatók nem tolnák ki az adóelkerülés intézményét a hatáskörükből azzal, hogy ezt a gonosz tevékenységet alvállalkozókra bízzák, és máris szép lesz a világ.

Rosszindulatú Vászka 2010.11.18. 19:23:28

@movhu: jó meglátás. Nekem a lavóros júpíszís antennaforgató alvállalkozóval gyűlt meg a bajom.

Greg77 2010.11.18. 19:26:58

szerintem működhetne akár a létesítés, akár a hibajavítás, akár a telefonos (vagy bármilyen) ügyfélszolgálat alvállalkozásban is, ha a megfelelő pénzt és információt biztosítaná a nagy büdös té. csak hát, ugye, azt a pénzt másra is elkölthetik... például hálózatfejlesztésre. ezt sokan elfelejtik.
viszont az infó átadása nem kerülne sokba, csak ugye íkú kellene, meg odafigyelés, az meg megint csak pénz kérdése sajnos.

nick-probieren 2010.11.18. 19:35:15

Ez jó hibajavítási hozzáállás. Átbillentik megoldottba, és akkor már el van intézve? Nem az ügyfél jóváhagyásával kéne megoldottá válnia a problémának? Supportból elégtelen.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.18. 19:36:17

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Tányérosbol a husos a legjobb
Amugy a tv-hez nem kell kép
Én ugy netezek ,írok,hogy közben
a pc-n a háttérben megy a tv, tehát a képet nem is látom

2010.11.18. 19:44:37

Valami nagy nagy szar van a T_COM hulladéknál

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.18. 20:04:16

@horex: Én max. kirakom kis ablakban a jobb felső sarokban.
TV-nk nekünk sincs, csak turnerkártya a gépekben :)

Greg77 2010.11.18. 20:05:17

idézet a tréhóm válaszlevelibül:

"a hibaelhárítás során először a telefonközpontban végzünk méréseket, különböző vizsgálatokat, hogy pontosan behatároljuk a hiba forrását. a hgw eszközt csak ezt követően cserélhettük ki. ezek lezárásakor rendszerünk automatikus sms értesítést küld a megadott kapcsolattartó telefonszámra. sajnáljuk, ha ezzel [...] kellemetlenséget okoztunk önöknek [...]
sütő gabriella, mail center"

tehát, egyetlen hibajegynél sok vizsgálatot végeznek. ez igaz. bár teljesen felesleges, mert a műszakiak egyértelműen tudhatják a jelerősségből, kommunikációból, hogy a modemrúter szar. öt emberrel beszéltem, először mind azt próbálta beadni, hogy vonalhiba is lehet, de aztán megtörtek érveim súlya alatt, és elismerték, hogy minden valószínűség szerint igazam van. ettől még lehet egy szabályzatuk, ami előírja, hogy a központi vizsgálatot folytassák le először, ami szinte ingyen van, de a modemrútercseréhez képest nyilván sokkal ingyenebb. ez nem is baj.
egészen egyszerűen valaki valahol barom módon fogalmazta meg az esemes szövegét, amely jelenleg így szól: "tisztelt ügyfelünk!az ön által bejelentett ######## számú hibát elhárítottuk,amennyiben továbbra is észleli, hívja ügyfélszolgálatunkat! magyar telekom nyrt."
én eleve nem küldenék az ilyen fázisok végén üzenetet, csak abban az esetben, ha találok valamit és tényleg kijavítottam. port reszet például nem ilyen. ez az üzenet a hibajegy lezárására utal, de nyilván nme zárják le, hiszen érkezik a következő...

Malory 2010.11.18. 20:09:04

Kötbérezést kérhetsz, olvasd el a szerződési feltételeket. A havidíjat ki fogják fizettetni. Aláírtad a szerződést. Hiába mész fogyasztóvédelemre. 72 órájuk van a javításra, majd kötbérezhetők. Ennyi.
Inkább olvass esténként, olcsóbb is. :D

É2I 2010.11.18. 20:15:01

@ColT: Pedig egy Turner kártya sokat ér :D
(Már a Tináé :)

Rosszindulatú Vászka 2010.11.18. 20:29:56

@É2I: vagy William Turner-é méginkább.

_nyuszi_ 2010.11.18. 21:22:11

az ügyfélszolgálaton már nézik a hibajegysorszám alapján a kedves előfizető nevét. egy jóleső "annyapicsája az ilyen hülye majomnak, aki hiszi, hogy a Homár felügyeleti szerv" után kap egy kerek összegű jóváírást a következő számlából.
remélem megnyugodott a pici lelke.

és írom mindezt úgy,hogy tudom,hogy hibázott a T. csak imádom az ilyen öntudatos magyar állampolgárokat, hogyaszongya: mosmááaztán beírok a Homárnak,azt a rézfánfütyülő rézangyalát!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.18. 21:23:18

nalam altalaban koltozes vegett van ilyen tv-internet stb kotes
addig nem megy el meg nem mukopdik
meghogy egy ora
addig mi tortenik
addig tart meg eljon a kabelen a jel?

mondjuk az utolso koltozesnel nekem kellett segitenem, mert nem fogta, hogy hany karakter szamjegy angy botu stb kell a jelszoba
de megoldottam a problemat igy boldog szolgaltato tavozott, pedig mar nagyon izzadt
cipoben jott be es abban is tavozott
kicsit borostas volt es eszmeletlen videki akcentussal beszelt
/ezt Mary mondta, mert en egy szavat sem ertettem tulajdonkeppen/

igazságos 2010.11.18. 21:37:07

@hagyma: a szőrtelenítés hol maradt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.18. 21:44:06

@igazságos:
hat en nem kerdeztem meg miert nem lezerezte meg az arcat
Mary se lezert hasznal
videken laser

FDToth 2010.11.18. 22:12:53

Ugyanezt eljátszották velem is. Nekem is gond volt a HD STB-vel, szintén nem volt hozzáférés. bejelentettem, jön az sms h felvették a panaszom. aznap eset, hogy sikeresen kijavították, pedig nem. ezt még eljátszottam 2X, utána megelégeltem, panaszt tettem és kértem jóváírást. pár nap múlva már ok volt minden az STB-vel, sőt 2 hétre rá jött egy levél, hogy jóváírnak 5 eFT-t, mert ők hibáztak és ezért elnézést kértek. így azért korrekt.
Mindig kérni kell jóváírást!!!

zseni 2010.11.18. 22:30:13

Nekem is hasonló volt velük az elmúlt évben. Megkötöttem az IPTV-t, majd egy hónapig volt is meg nem is és szintén a 72 órára hivatkoztak. Egy darabig, majd szépen én is feljelentettem őket. Nem kellett 1 hét és javították is, utána tökéletesen működött. Nekem szintén jóváírtak a következő számlán automatikusan.
Olvasom, sokan nem hiszik el ezt a jóváírásos dolgot, pedig igaz.
Sajnos, néha egy út járható és ez nem a T-Home útvonala, hanem a felügyeleti szerv útvonala, de célravezető.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.18. 22:42:34

nekem is volt gondom a HPG-vel, jott SMS a HTD-tol, mer akkor vettem az LCD-t, de a BOX nem adta, ekkor feljelentettem a PFASZ-nak meg FV-nek de az OGY elvonta az AB-tol igy nem latom a VV-t,ezert ma ejjel
elmegyunk Maryvel domolykozni a Paloc utcaba

galicius 2010.11.18. 23:09:05

Amikor nálam csinálták a műholdas cuccot,akkor a pozicionálásnál az ember nem találta a a műholdat.Tudod mit mondott?Azért nem találja,mert biztosan egy kicsit arrébb ment,de semmi baj,holnapra biztosan visszaáll a normál helyére.Én meg mondtam neki,hogy holnap már nem kell jönnie.Erre az történt,hogy nem jött senki.1 hétig.Akkor felhívott az automata,hogy mennyire vagyok megelégedve.Hát elmondtam.Rá két napra megint jött egy csipet csapat,aki mért,fúrt-faragott,de csak nem jött össze a dolog.Az rohadt műhold csak nem talált vissza a helyére.Aztán szabadidőmben kinéztem,hogy mivel cseszik el az időt.Rohadtul tanakodtak.A vége az lett,hogy az épület sarka zavarta a vételt,úgyhogy egy jobban kilógatott karral megoldódott a dolog.De,kérdem én,miféle alvállalkozókat alkalmaznak a T-nél?

Egyéves Önkéntes 2010.11.19. 07:34:37

Domolykószőrős jó reggelt, annak aki szereti!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.19. 07:54:51

A T-Homárra meg rá kell olvasni, hogy legyen új post? :P

chickenfucker (törölt) 2010.11.19. 08:44:27

Attól, hogy azt írják a hibát elhárították, de a hiba még továbbra is fenn áll, nem zárult le a 72 óra, folyik tovább a hialehárítás. Ilyen esetben követelheted a kötbért. A szerződésben benne van. Nekem net paráim voltak, szinte egy teljes havidíjat kifizettek.

vic 2010.11.19. 08:50:36

hasonló hibajegyes játékon vagyok túl én is...
írásban kell hivatkozni az ÁSZF-re, és kérni a kötbért. 72 óra feletti hiba esetén a napi díj 8-szorosát kötelesek kifizetni neked.... pont azért zárják le a hibajegyeket, hogy ezt megússzák, de ezt te nem vagy köteles elismerni...

MosoMasa 2010.11.19. 08:54:49

@Secnir: Az a baj ezekkel a nyelvészkedő hsz-ekkel, főként a "fúdefelvagyokháborodva" típusúakkal, hogy hemzseg a helyesírási hibáktól (sic!).
Talán át kellene gondolni... revideálni....

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.19. 11:14:00

@MosoMasa: Azért ne keverjük össze a félreütéses sajtóhibát a prosztó hibákkal.

Baró minehéz el olvassní , ha hejtelenüll vanirva .

Aki tud némmetül, írjon német blogba. Aki tud magyarul, írjon magyar blogba. Aki nem bírja a nyelvet, ne írkáljon felnőtt felügyelete nélkül. Nyilván azért írok, hogy mások elolvassák. Az a minimális udvariasság, hogy összeszdem a gondolataimat, és érthetően próbálom leírni, nem pedig kiböfögöm magamból azt és úgy, ahogy éppen feljött.

Két részeg ül hajnalban az árokparton.
- Te, jön föl a nap!
- Miért... azt is ittunk?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.11.19. 11:26:42

ENAMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

É2I 2010.11.19. 11:30:36

Ennyi a mai? Hát ez édes kevés.

Domolykózunk Szily elvtárs?

Rosszindulatú Vászka 2010.11.19. 11:35:41

@É2I: dehogy, nagyon dolgoznak. Elkeszték moderázni a posztokat egész elölről. Nézd csak meg!

Pecccca 2010.11.19. 12:47:12

Aki a T-xxx nevű társaságtól bármit vásárol, magára vessen.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.11.19. 12:55:51

Hétvégére rendeljünk erdélyi fatányéros édzsbíjót!

É2I 2010.11.19. 13:31:02

Tracback, Szily úr címoldalon, áttételesen a trollokról (18 karika):

index.hu/kultur/eletmod/2010/11/19/egy_dunantuli_troll_elete/?rnd=959

England win The Ashes! 2010.11.19. 13:35:16

@Szarazkoro: Ezt elbasztad. Perre kellett volna menned, kaptál volna pár százezer fontot. Utána eladod a sztoridat a The Sunnak vagy a Mirrornak, még unokáidnak is bérelt helye lenne a Lordok Házában. :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.19. 13:39:53

@Greg77:
a kiérkező kollégához az információnak egy morzsája sem jutott el. egyáltalán semmi."

Meghuták az autómat, kárbejelentő kitöltve + onlány jelentés mindenadattal a biztositó felé

Kárfelvevő felhiv, hogy töltsek le gy kárbejelentőt nyomtassam ki és töltsem ki
Nem értek én az ilyenekhez!
Letöltöm,megnézem, ugyanaz mint amit beküldtem, csak engedélyezzem hogy személyes adtaimat stb. is megismerje
Hát nem engedélyeztem

Kárfelvevő feltett olyan kérdéseket amit megkapott, vagy nem, az onlány bejelentőn.
A lényeg, hogy 3, minden adatot taRTALMAZÓ, KÁRBejelentőt is ki kellett tölteni hogy etessem a bürokráciát

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.19. 13:46:37

Höhö
fogy.védelem mit szólt rá?
Semmit, gondolom

Napokban fordultam hozzájuk
Korrekt módon felhivott egy hölgy az ügyben
A lényeg,irjak ajánlott levelet a cégnek, ha arra nem válaszolnak,akkor tudnak ők lépni és ezért megbüntetni
Tehát csak a nem válaszolásért
Gari.papirrol volt szó

É2I 2010.11.19. 13:54:06

@É2I: Javítanék, egy Tuskó igazgató trollkodásáról.

A hét vége játék kiírása: Ki ez a troll társunk? (Elég a nick.)
Megfejtéseket a Homár blogra kérjük.

igazságos 2010.11.19. 15:15:02

@hagyma: Amúgy meg már nem is a lézer, hanem a rádióhullám a menő. :D

Haladni kéne a korral, a T-nek is, de ezek az alvállalkozások megérik a pénzüket.

@É2I: Nehéz a válasz, sokan vagyunk, de még mindig nem elegen. :) Sokan mondják rám is, de én nem tartom magam annak, megmondom a véleményemet a való életben is, de ha kell, dicsérni is tudok, ja és elismerem, ha hibáztam. Ez utóbbihoz kell kurázsinak lenni benned.

Egyéves Önkéntes 2010.11.19. 15:39:55

@É2I: a homáron már megfejtették :)
kíváncsi vagyok, lesz-e aki sunázná? :D

Szarazkoro 2010.11.19. 15:57:41

@Dr Jozef Vengloš: nosza akkor kotok veluk meg 1 szerzodest! Hatha beleesnek ugyanabba a hibaba... XD

sertesinfluenza 2010.11.19. 16:15:57

a téonlájn szarjon sünt

sertesinfluenza 2010.11.19. 16:17:37

@igazságos: téged is sunáználak, ahogy a teszkós csírát is. :-)

É2I 2010.11.19. 16:38:46

Izé, nekem is ismerős volt jópár beszólás :D, de még nincs meg, igaz rá se kerestem :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.19. 20:36:45

@igazságos: radiohullammmal szortelenitenek?
bekapcsolom Marynek a Petofit es maris csupasz a honalja?
vagy hogy?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.11.19. 21:03:14

en meg leszarom ki volt, meg mi, de azert sunaznam...

igazságos 2010.11.19. 21:31:16

@hagyma: Már a lézer kezd elavult lenni. Rádióhullámmal anyajegyeltávolításon voltam. Ott beinjekcióztak, aztán fogták az asztalon levő kis berendezést, ami kicsike volt, és volt hozzá csatlakoztatva valami tű. Fogta, szépen kiégette a dolgokat, neked nem fájt. A lézer lassabban gyógyul, a rádióhullámmal kezelt dolgokhoz elég 3-4 nap, mígVégleges - Tartós szőrtelenítés!

IPL (Villanófény) és rádiófrekvencia egy készülékben – kombinált fényimpulzusos orvosi kezelőrendszer

jobbeletert.shp.hu/hpc/web.php?a=jobbeletert&o=szortelenites_WXL

Miket ki nem találnak már, mi?

igazságos 2010.11.19. 21:34:15

Hoppá, kicsit egybefolyt a végén. Szóval, a lézeres gyógyuláshoz kell 5-6 nap. A Tartós szőrtelenítés már a reklámhoz van.

Megdobbent 2010.11.20. 00:19:16

Najovan, akkor ragyujtok, es kozben megprobalok rajonni, mi a fasznak ilyen frekvantalt meg mindig a szortelenites... Brrr...

flimo13 2010.11.20. 00:31:08

Nekem upc-nél volt hasonló, meg volt minden újraindítás, resetelés, de ők csak vakarták a fejüket, hogy működnie kéne. Kicserélték, de fingjuk sincs mi baja volt.

England win The Ashes! 2010.11.20. 00:45:57

@igazságos: Minek ahhoz klinika meg Brinkmann doktor? Fogod a Szokolt, ráteszed az anyajegyre, aztán csutkára tolod a Pannon Rádiót (ha még léteznek).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.20. 16:02:17

@exter69: Atombünti, ha nem fizetsz rendesen, akkor csak reklám megy egész nap, és nem lehet kikapcsolni :D

Mylady 2010.11.20. 22:19:13

Ez lett a hétvégi? De gáz...

cicmen (törölt) 2010.11.21. 16:56:32

@ColT: Ugyan már! Csak 12 órányira van az én kommentem! Ennél a posztnál ez még jó is!

cicmen (törölt) 2010.11.21. 16:59:06

@atpijkamo: Veled? Melyik oldalon állsz?
Én mindig a rossz oldalon! Dárkszájd!
És nincs lézerkardom!

cicmen (törölt) 2010.11.21. 17:07:08

@EÖ: kíváncsi vagyok, lesz-e aki sunázná?

Kit? Esetleg mit?

cicmen (törölt) 2010.11.21. 17:09:35

@Lewyke: ENAMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igaz is hol vagy vazze!

cicmen (törölt) 2010.11.21. 17:10:38

@hagyma: Mary még nem horkol? Unatkozom csesszétek meg!

cicmen (törölt) 2010.11.21. 17:15:21

Két komment küldése között várnod kell néhány percet!
12 órát pihentél, szar a poszt és még ki mered nyitni a pofádat?

cicmen (törölt) 2010.11.21. 17:21:20

Tessék! Hozzá szólok a szőrtelenítő poszthoz is!
www.redtube.com/8837

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.21. 20:42:49

@cicmen:
elment halaistennek dolgozni
en meg amerikai football nezek, mert vasarnapi program
de van egy szakmai kerdesem
van egy vieWSOnic monitorom, ami egy uzsonnasdobozzal van osszekotve
namost bekapcsolas uan/ keszenleti utan/ a monitor jobb also sarkaban megjelenik egy keke alakon sargaval kiirt digital felirat es a monitor ki es be ki es be
szoval villog
10 perccel kezdte, ma mar van hogy orakat elvillog mire beall
van masik pc csak kerdezem hatha valaki tapasztalt ilyet
jo kis monitor amugy nem dobnam ki

storage 2010.11.22. 10:54:22

UUUUURISTEN!

NEM FOGOM LÁTNI A MEGASZTÁRT ÉS A MÁÓNIKÁT! most mi lesz?????? :D

postoló = looser

T-5 2010.11.22. 14:34:45

Húha, tényleg kellemetlen, mostantól nem fog menni a tévézés, muszáj lesz könyveket olvasni, vagy hasonló elfoglaltságot keresni...
süti beállítások módosítása