Ákos korszerű módon HD-re váltott, a szerelő a megadott időben meg is jelent a set top boxszal, beszerelte és azt mondta, hogy egy óra múlva élni fog a rendszer. De nem így lett, Ákos nem kapott mást, mint egy üzenetet a tévétől, miszerint "nincs hozzáférése". Itt kezdődött a pogány rituálé. Ákos bejelentette a hibát (november 10-e volt), pár óra múlva kapott egy SMS-t, miszerint a hibát elhárították, újra bejelentette a hibát, megint kapott egy megnyugtató, ámde hamis üzenetet, megint bejelentett, és így tovább. Digitális sámándobolás alant:
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Az következő problémák miatt irok.
2010 november 3.-án, az aréna plázában lévő T-pontban, megváltoztattam az eddigi 3 ( TV, Internet, telefon) előfizetésemet egy Paletta M nevű dijcsomagra, amelyben a TV-hez Hd csomagot, HBO-t is rendeltem.
2010 november 10.-én 10:00 körül meg is jelent alvállalkozójuk, kezében a HD set top boxxal. A csere megtörtént, a kolléga közölte, hogy kb egy óra elteltével az eszköz használatra kész lesz. Ez sajnos nem igy történt, ezért óránként hivogattam a szerelőt, hátha tud segiteni valamit. Nem tudott. A TV-m azt irja ki: "Nincs hozzáférése". ( Egyébként az EPG-t látom, a a csatornákat tudom váltogatni, csak kép és hang nincs, ami a Tv-zéshez nélkülözhetetlen...)
Mivel a probléma nem oldódott meg, 2010 11 10 18:50:55-kor jeleztem a hibát a telefonos ügyfélszolgálaton.
( Hibajegy: 32232869).
Másnap reggel várakozva kapcsoltam be ismét a set top boxot, de semmi változás: nincs hozzáférésem.
A döbbenet ezután következett: 2010 11 11 08:16-kor kaptam egy sms-t Önöktől, melyben jelzik, hogy a hibát sikeresen kijavitották... Ezt mégis hogy gondolták??
MIvel közben dolgoznom is kellett, csak pénteken 2010 11 12 09:46:14-kor tudtam ismét bejelenti, hogy a készülékem továbbra sem működik. (Hibajegy: 32250672)
Másnap reggel Újra kaptam egy sms-t, mely szerint a hibát elháritották... Tv-zni továbbra sem tudok... Nincs hozzáférésem...
2010 11 13 09:13:30-kor a hibát immárom harmadszorra is bejelentettem.. Változás azóta sem történt. Nincs hozzáférésem. (Hibajegy: 32261412)
2010 11 14 10_16-kor érdeklődtem a telefonos ügyfélszolgálaton, de közölték, hogy 72 órájuk van a hiba kijavitására, és én csak szombaton jelentettem be, ezért, még van idejük.. ( Itt már szinte biztos vagyok benne, hogy ezért kellett naponta bejelentenem a hibát... Szépül a statisztika....)
A levelem irása közben 2010.11.15 van. 08:32. a legutóbbi bejelentéshez képest is nemsokára lejár a 72 óra.
TV-zni továbbra sem tudok. Nincs hozzáférésem.
Természetesen, az adott időszakra, amikor nem tudtam, tudom, fogom tudni élvezni a HD minőséget, az HBo-t, stb, nem kivánom kifizetni az erre vonatköző tarifákat.
Levelemet másolatban megkapja a fogyasztóvédelmi főfelőgyelőség, valamint a Tékozló Homár blog.
Válaszukat és a mihamarabbi megoldást várva:
G. Ákos
Az utolsó 100 komment: