Tékozló Homár

Újracsomagolt hibás vinyó a Media Marktban

2010.08.12. 20:31 | jackyll | 217 komment

Zoltánnak sikerült a szegedi Media Marktban közel másfélszeres áron hazavinnie egy újrahasznosított Samsung merevlemezt, ami azonban nem csak használt, hanem hibás is volt. Vajon mire számítottak az üzletben? Hátha támasztéknak veszik a billegő asztal lába alá?

Szombat délelőtt a kocsim javítása miatt nem tudtam mozogni, a laptopom haldoklik, újra kell telepíteni, de vmire ki kell mentenem az adataimat előtte. Számítástechnikai bolt a környékben nincs ilyen időpontban nyitva, tehát kénytelen voltam a MediaMarktba menni, ami ráadásul 25km-re van tőlem. A kocsim délután mozdítható állapotba került, a vinyó nagyon kellett, irány Szeged. Így történt, hogy 08.07-én este 18:43-kor vásároltam egy Samsung HM250HI típusú merevlemezt, ami majdnem 40%-al drágább volt mint máshol, de nagyon kellett. A polcra egy szép nagy lopásgátlós dobozban volt kifüggesztve, mellette a garancia levéllel.

Olvasson tovább!

Nem fizet a QBE az ellopott táska után

2010.08.12. 16:30 | jackyll | 98 komment

Jánosnak be kell bizonyítania, hogy autója csomagtartóját bekapcsolt riasztó mellett is ki lehet nyitni, különben egyáltalán nem foglalkoznak a Szlovéniában ellopott táskájával:

Idény nyáron autóval Szlovéniában voltunk ahol autós kirándulás  közben megálltunk strandolni. Mivel a fényképező már lemerült, azt és a GPS-t levéve, a cipőket és a strandoláshoz nem feltétlenül szükséges ruhákat beraktam egy táskába és azt be a csomagtartóba. A strandolásból visszatérve a GPS-t vissza akartam rakni, de a táska eltünt. Felhívtam a biztosítót (QBE) azt mondták csak ha feljelentés van akkor lehet kártérítés. Nagy nehezen rendőrség megtalál de nincs ki velünk foglalkozzon, jöjjünk vissza holnap. Másnap vissza, de nem beszélnek németül, és nem is akartak nagyon velünk foglalkozni, így majd szereznek tolmácsot várjuk meg. Persze gyerekek addig a tűző napon a parkolóban, tolmács nem jött,  így délután már látták hogy nagyon idegesek voltunk és valahogy felvették a jegyzőkönyvet szlovén nyelven.

Taxistippek-trükkök a Rádió Taxitól

2010.08.10. 16:03 | jackyll | 308 komment

A világért sem szeretnénk negatív képet festeni a Rádió Taxi 2777 forintos akciójáról, de újabb olvasónk levele szerint - aki persze lehet, hogy pont ugyanazzal a taxissal találkozott - a taxisok alternatív megoldásokat kénytelenek bevetni, hogy ne ők fizessék meg az akció árát:

Néhány nappal ezelőtt este óriási eső kezdődött, ezért az asszonnyal úgy döntöttünk, hogy biciklinket a városban hagyjuk, és taxival megyünk haza. Mivel messze lakunk a belvárostól, ezért nekünk a legjobban a Rádió Taxi 2777 ft-os fix tarifája éri meg (ennek még lesz jelentősége). A taxisofőr már az út legelején adott nekünk egy törzsvásárlói kártyát, amivel arra akart minket biztatni, hogy legközelebb ne a fix tarifával menjünk, hanem a normális km alapúval. Az út hátralevő részében pedig a következő performansszal csinált kedvet ahhoz, hogy legközelebb is őket válasszam:

Olvasson tovább!

A UPC sem szereti, ha felmondanak az ügyfelek

2010.08.10. 11:48 | jackyll | 96 komment

A jelek szerint nem változott a UPC kilépési protokollja. Olvasónk 3 hete hiába várta felmondólevelét, ezért saját kezüleg vitte be a vevőegységet az ügyfélszolgálatra. Természetesen még ott is küzdenie kellett, hogy lemondhassa az amúgy 3 hete felfüggesztett, de azért kiszámlázott szolgáltatást. A Homár saját tapasztalatából tudja, hogy ilyenkor azonnal be kell vinni a modemet/műholdvevőt, aztán élőben felmondani a szerződést, mint ez az alábbiakból is kiderül:

Rendszeresen akadozott nálam a UPC műholdas szolgáltatása, és mivel már lehetőség van kábeltévé használatára is a házunkban, gondoltam váltok. Kb. 3 hete felhívtam a UPC-t, és felmondtam a szolgáltatást. Persze nem ment könnyen, mert ígértek fűt-fát (meggyorsítják az antennaforgatást, ilyesmi), de határozott voltam, nem kérem tovább. Miután a hölgy belátta, hogy nem fog meggyőzni, azt mondta, 8 napon belül küldenek levelet, amellyel együtt be kell vinnem a beltéri egységet, távirányítót az ügyfélszolgálatra.  Ezzel együtt kikapcsolták a szolgáltatást. Rendes gyerek vagyok, vártam, levél nem jött. Még mindig vártam, levél továbbra sem.

Fárahugyozásért büntetnek Siófokon

2010.08.09. 16:31 | jackyll | 318 komment

Hát mit képzel a T. állampolgár, hogy csak úgy tápanyaghoz juttatja az amúgy rendszeresen gondozott köztéri fákat? Főleg, amikor már a kutyák is felszedik maguk után a pisát. A rend őrei nagy erőkkel csaptak le rá és társára, az eljárás során pedig lekésték az utolsó vonatjukat:

Újabb nyári rendőrkalanddal szeretném gazdagítani a leltárt, ami a napokban esett meg barátommal és velem Siófokon egy görbe este után. Azért annyira nem volt görbe az este, mert haza akartunk érni az utolsó vonattal, ami 23:30 körül indult az állomásról.

IKEA-garancia pótlása számla nélkül

2010.08.09. 15:26 | jackyll | 100 komment

N.A. egy az IKEA által elismerten szériahibás bőr ülőgarnitúrát szeretett volna garanciálisan cserélni, de a számlájáa már nem volt nála. Sebaj, mivel áfás volt, kikérték a másolatuk eredetijét a bútorboltból. Ahol ráírták, hogy hiteles másolat, de garancia érvényesítésére nem érvényes. Érdekes módon ügyvédi megkeresésre azonnal pozitívan reagáltak, bár jófejségük ekkor sem lett határtalan:

Kedves Homár, vásároltunk egy baromi drága bőr  ülőgarnitúrát az IKEA-ban, amiről kiderült, hogy egyik napról a másikra kiszőrösödött. Ez konkrétan azt jelenti, hogy a bőr felső rétege ragadós formában levált, csomósodott és a rárakott takaróról átszedte a szőrt. Az IKEA elismerte, hogy szériahibás. Igazából vissza kellett volna hívnia a terméket, hiszen az egész széria rossz volt. Ezzel szemben közölték, hogy nem cserélik ki, mert az eredeti számla nincs meg, és náluk a garancia alapja az eredeti számla. Levélben megírtuk, hogy van egy fénymásolat, áfás számlát kértünk, a fénymásolat alapján pontosan ki lehet keresni a náluk lévő másik eredetit. Erre nem voltak hajlandók, még csak nem is válaszoltak a levélre. Jártam az összes jogsegélynél és felügyelőségnél, röhejes válaszokat kaptam, de nem segítséget.