Régen, amikor Albánia még nem a menő tengerpartjától volt híres, a nagyképűbb magyarok a durván lepukkant dolgok láttán reflexből albániáztak. Aztán volt romániázás is meg balkánozás-ázsiázás, aztán, ahogy máshol egyre szebbek lettek a dolgok, Szlovákia élhető állam lett, Magyarország meg nem, egyre halkult az albánozó kórus. Most pedig már tele szívvel mondhatjuk, hogy a Ferihegyi repülőtér szolgáltatásai a klasszikus magyar szintet képviselik. Mint ez a telefon itt, aminek kulcsszerepe lenne a bőröndök eltűnésekor. Sztori alant:
Zsolttal hasonlo cipoben jarok elveszett poggyasz ugyben. En is Lufthansaval erkeztem es 20-a ota varom a borondoket. A Ferihegy 2A-n az elveszett poggyaszokkal kapcsolatban torteno ugyintezesre szant ablakban nem ul senki, de az uvegre ragasztott feliratban azt javasoljak a Lufthansaval, es meg nehany mas legitarsasaggal erkezo borondtteleneknek, hogy kizarolag ezen az ablak melletti fali telefonon (lasd. kep) erdeklodjenek.
Tiszetelettel,
Borond Odon
Dr Gregory House 2011.01.03. 09:23:54
É2I 2011.01.03. 09:24:32
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.03. 09:25:28
gftamas 2011.01.03. 09:41:53
cicmen (törölt) 2011.01.03. 09:45:44
Nem csoda, hogy így néz ki ez a vacak! Biztosan rásuhintottak egy párat.
Énbagoly 2011.01.03. 10:03:49
Különben meg régóta lehet tudni, hogy az ország erős lemaradásban van minden téren.
É2I 2011.01.03. 10:05:55
Dr. Kix 2011.01.03. 10:10:37
cicmen (törölt) 2011.01.03. 10:11:05
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.01.03. 10:15:21
CID 2011.01.03. 10:16:19
elwood 2011.01.03. 10:19:04
a reptér államosítása folyamatban, ezzel a problémák gyors megoldása, a csomagok megvédése várható
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.03. 10:20:19
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.01.03. 10:21:45
De szerencsére Szily jót is írt róla, csak a cím volt elsőre sértődésre alkalmat adó.
Tájfájter 2011.01.03. 10:32:04
És mivel karácsony lett másnap, nem is nagyon reménykedtem, hogy akkor nagyon dolgozni fognak, így telefonon sem nagyon tudtam elérni senkit.
Igaz az internetes csomagkövetőn már 25-én láttam, hogy a reptérre ért a csomagom.
Végül 27-én reggel hívtak fel 8kor, hogy kihoznák a csomagomat, de addigra már úton voltam a reptérre, hogy személyesen reklamálok, így 5-6 perc alatt sk felvehettem a csomagom.
Montezuma 2011.01.03. 10:36:38
cicmen (törölt) 2011.01.03. 10:38:41
ja reklama 2011.01.03. 10:39:16
liszt ferihegy
cicmen (törölt) 2011.01.03. 10:41:27
Ringlósztár 2011.01.03. 10:41:42
shreky 2011.01.03. 10:42:47
Aznap este 10-kor megérkezett a kallódó táska.
pink ninja 2011.01.03. 10:44:39
vagy szerintetek a reptéri alkalmazottak mentek oda leverni a telefont?
cicmen (törölt) 2011.01.03. 10:45:30
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.03. 10:55:13
Netszamuráj 2011.01.03. 10:55:44
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.01.03. 10:55:50
fektor7 2011.01.03. 10:56:41
boldii10 2011.01.03. 10:57:53
Donor 2011.01.03. 10:59:00
És ismétlem. Ez nem az albán színvonal, hanem a német.
A sorokról mondjuk nem tehet. Arról az idióta unios biztonsági előírások tehetnek, mert jelentősen lecsökkentette a terminál áteresztő képességét.
Elvileg az új terminál megoldja ezt problémát.
fektor7 2011.01.03. 10:59:14
Donor 2011.01.03. 11:00:01
Donor 2011.01.03. 11:04:28
Értékeket kézipoggyászba rakd inkább, Magyarországtól függetlenül.
potyapetya · http://www.forextradingsoftwaredownload.com 2011.01.03. 11:07:32
indapass90210 2011.01.03. 11:08:21
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.03. 11:08:58
Azt már csak rettegve kérdezem, hogy anélkül a tefonszám-dekli nélkül nem is működik a telefon? Fényt kaptak a csippek, vagy a poszt toló retteg a gyengeáram-ütéstől?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.03. 11:10:09
Smog™ 2011.01.03. 11:14:42
Martian (törölt) 2011.01.03. 11:24:00
Szar államiból szar privatizáltat csinálni nem sikertörténet!
pharmanord (törölt) 2011.01.03. 11:25:50
cicmen (törölt) 2011.01.03. 11:32:01
szt.laci 2011.01.03. 11:34:36
Alex2000 2011.01.03. 11:34:53
newcy67 2011.01.03. 11:36:02
Liszt Ferihegyen hazaérkezéskor amúgy is mindig van valami meglepetés, olyan kis színes dolog. Szerencsés vagyok, bőrönd elvesztése eddig még nem tartozott közéjük. Legutóbb megérkezés után egy igen egyszerű taxis próbálta megmagyarázni, hogy 19 óra után nem jár a BKV busz. Infratávcső nélkül is látni lehetett ennek az ellenkezőjét.
Jó kis hely ez, annyi gép indul 1 nap alatt, mint a labancoknál kis túlzással 1 óra alatt, de ott még akkor sem biztos, hogy lekésed a gépedet, ha csak 1 órával az indulás előtt érsz ki.
Smog™ 2011.01.03. 11:38:14
cicmen (törölt) 2011.01.03. 11:38:31
cicmen (törölt) 2011.01.03. 11:41:53
helianthus 2011.01.03. 11:47:37
Egyébként van egy megoldás, ki kell venni a telefonból a csippet és minden bőröndöt meg kell csippeltetni, aztán műhóddal nyomon lehet követni.
mohopasi 2011.01.03. 11:51:02
csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2011.01.03. 11:51:55
csurtus.blog.hu/2009/12/11/a_frankfurti_repuloter_es_a_lufthansa
Ami pedig az albán hasonlatot illeti, a Nënë Tereza repülőteret ne bántsa senki, mert kábé két klasszissal biztonságosabb és kulturáltabb, mint Ferihegy.
Igaz, van vagy napi 15-20 járat :-)
2011.01.03. 11:58:50
Nem érzitek ezt abszurdnak?
Nem állítom, hogy minden tökéletes, de ne szidjuk már "hakellhanem" módon.
JámborMalac 2011.01.03. 11:59:32
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.03. 12:00:01
igazságos 2011.01.03. 12:19:14
Kérdem én, hogy a fenébe ne találnák meg a gazdájukat, ha ott az a nyomorult azonosító szalag. Értem én, hogy elszakadhat, meg minden, lehetnek ilyen esetek. De gondolom, csak meg lehet nézni az adatbázisba, és a csomagok nagy része előkerül egy kis idő múlva.
De mit csinálnak azokkal, amiket hosszú ideje tárolnak, elosszák a dolgozók maguk között, netán belenéznek, a jobb cuccokat elviszik, a többit otthagyják? Olyan lehet, mint a turiba? Aki kapja, marja?
igazságos 2011.01.03. 12:22:45
xboxer 2011.01.03. 12:30:43
pharmanord (törölt) 2011.01.03. 12:31:54
2011.01.03. 12:38:41
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.03. 12:41:43
Yumurdzsak 2011.01.03. 12:41:46
biobender 2011.01.03. 12:43:01
Donor: "Idejött a német, megvette ferihegyet, kirugdalta a jó fizetésű hozzáértő szakdolgozókat, leépített mindent, csak arra költ, amire már nagyon muszáj."
Hat ez nagyon nagy hulyeseg. A repterek uzemeltetese tudtommal egesz jo uzlet, foleg ha az utas a boltokban es nem a biztonsagi sorban tolt el ket harom orat. Hogy ezt a hulye nemet nem tudja??? LOL.
"És ismétlem. Ez nem az albán színvonal, hanem a német."
Gondolom rendszeresen megfordulsz nemet reptereken, hogy ilyen jol tudod. Bocs, ez megint hulyeseg: tizszeres forgalom melett max. 20 perc varakozas - ez a nemet szinvonal.
"A sorokról mondjuk nem tehet. Arról az idióta unios biztonsági előírások tehetnek, mert jelentősen lecsökkentette a terminál áteresztő képességét."
Kepzeld el, mas orszagok repterein is ervenyesek az "idiota unios eloirasok". Te lathatoan sokat repulsz, valahogy ez elkerulte a figyelmedet?
Es az is, hogy ott iranyitjak a tomeget, nem pedig rendort hivnak, mint Ferihegyen?
Anti Anyag (törölt) 2011.01.03. 12:47:01
Catoo 2011.01.03. 12:48:53
Ringlósztár 2011.01.03. 12:57:32
Valószínűleg nem szűnt meg, mert láttam fóliázott csomagot is, egyet.
Lehet, hogy most ez valamilyen különdíjas szolgáltatás, a mi csomagjainkban nem volt semmi értékes, azonban a ferihegyi jómunkás emberek ezt nem tudták, ezért erről empirikusan győződtek meg.
biobender 2011.01.03. 12:59:02
1. elveszett a csomagja
2. lathatoan a repternek ez nem eleg fontos, hogy valakit odaultessen a pulthoz
3. meg annyira se, hogy ne egy lepukkant talan nem is mukodo telefon legyen az egyetlen lehetoseg reklamalni
Vagyis igy egeszeben azt mutatja, hogy itt lesz@rjak az utast - ami igaz is.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.03. 13:06:14
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.03. 13:10:55
veghs 2011.01.03. 13:14:28
Sokszor nem a Lufthansa a felelos. Ok elhoztak a csomagot Ferihegyre (bar lehet h csak a kovetkezo geppel). Ott all a szalag mellett a foldon tobb ezer csomag, nincsenek beregisztralva, a vonalkodot nem hasznaljak. Egy papirral es tollal mennek vegig, es irjak fel a kodot es a nevet, majd - ha idejuk engedi - beviszik a gepbe, hogy itt van a csomag. De sajnos "nem engedi az idejuk", mert egyfolytaban jonnek az uj gepek es az uj panaszkodo utasok akiknek azzal a jarattal nem jon meg a csomagjuk. Es amugy is csak 2-en, 3-an vannak, es ha lejar a munkaido, hazamennek. Emberek, itt a ground handling ceggel van: Çelebi!
Luke.81 2011.01.03. 13:19:53
Elhagyott ill. eltűnt csomagokért nem feltétlenűl a mi kicsiny elmaradott repterünk a felelős! Sokkal inkább a légitársaság (német, angol) aki magasról szarik a magyarra, holott a találmányok többségét mi adtuk a világunknak!
Nekem "malév" által még soha nem tünt el csomagom, nem maradt ott sehol, és pár napos késés sem volt soha! De a többi légitársaság kaotikus!
zuulululu 2011.01.03. 13:20:23
Amugy sokat repulok (havonta tobbszor) F-1-rol, es nem lehet rossz szavam rajuk, gyorsak, pontosak, korrektek.
www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.01.03. 13:20:43
trocadero 2011.01.03. 13:31:13
biobender 2011.01.03. 13:36:31
Es szerinted miert csinalnak ezt? egyszeruen gonoszok, es alig varjak, hogy valahol szivathassak az utasokat, csak otthon nem merik? Nem naiv ez egy picit?
Es mit jelent az "olcso szemelyzet" egeszen pontosan? Ez amugy erdekelne.
Ami pedig a keves szemelyzetet illeti, vasarnap estenkent senki nem torodik az utasok iranyitasaval, de harom, negy alkalmazott is ucsorog mindig a sor kornyeken es nem csinal semmit. Mert olcsok? Vagy mert kevesen vannak? Rejtely.
Mindenesetre amig van valaki akire lehet fogni a sajat bornirtsagunkat es hulyesegunket addig jol van. Akkor nem kell az utasokkal torodni, hiszen a "nemet a hibas" es a karbantartonak sem kell megszakadni, hogy potoljon egy leesett fedlapot. Jo ez igy, csak az utasok szivnak, ok meg idegenyek amugy is.
biobender 2011.01.03. 13:43:40
Gábor 1 2011.01.03. 13:45:12
Vagy amikor az utolsó reptéri busz elvisz a piacig kb 30 turistával majd leszállít mindenkit, sehol egy tájékoztató, sehol egy tábla :)
zuulululu 2011.01.03. 13:45:35
???? Ez vicc, nem?
Azert mert profitot akar. Megtehetne pl Nemetorszagban is, csak ott kibeleznek, ott tobbet kolt. Itt nem.
watson7 2011.01.03. 13:46:39
Ferihegyrol repultem Münchenbe, Pragan keresztul. Idoben kint voltam a repteren, becsekkoltam, aztan majdnem fel orat kellett allni az atvilagitas elott kigyozo vegelathatatlan sorban, ugyhogy mire en kerultem sorra mar igencsak kesesben voltam. Sipp-supp felkaptam a csomagomat es rohantam a gephez. Elertem. Megkonnyebbulten lelegeztem fel az ulesen, mikor feltunt, hogy a taskam igencsak konnyu. Akkor vettem eszre, hogy a laptomat valahogy, erthetetlen modon, az atvilagito szalagon hagytam!!!!!
Pragaban rohantam az informacios pulthoz. Mondanom sem kell, talan joggal, elegge hulyenek neztek, de vegul megkaptam a ferihegyi repter talalt targyak osztalyanak telefonszamat. Beszeltem egy hoggyel, aki nagyon segitokesz volt. Kiderult, hogy megvan a laptop. A kovetkezo nehany napban meg kellett szervezni, hogy a csaladbol valaki elmenjen a laptopert, de vegig mindenki segitokesz volt es nagyon rendes...Szoval, ilyen is van.
biobender 2011.01.03. 13:51:30
A biztonsagi kapunal ucsorgo 5-6 rendor akit nyilvan fizetni kell, csak nem profitot general? A vasarnap este semmittevo alkalmazottak a sor korul? Profit? Hogyan?
Talan el kellene felejteni a marxista-leninista tankonyvet es gondolkodni egy keveset.
nyafnyaff 2011.01.03. 13:51:45
biobender 2011.01.03. 13:53:30
A baj az, hogy mas reptereken az atlagos szinvonal sokkal magasabb, ehhez kepest neha kiemelkedoen jok, vagy rosszak. Ferihegyen altalaban lesz@rjak az utasokat, ehhez kepest neha akad egy hos aki nem.
biobender 2011.01.03. 13:59:09
Becsen keresztul kellett Dusseldorfba repulnom es a nemet ceg foglalta a repulot, a Malevnal. Amikor megjelentem a repteren, kiderult, hogy nincs is ilyen jarat - majd hosszas kutatas utan, hogy amit repulojaratnak adtak el az egy iranytaxi !!!! Ja, es termeszetresen nem garantalhatjak, hogy elerem vele a csatlakozast.
Eddig a szivatas - persze kopni, nyelni nem tudtam.
A soforrel viszont megbeszeltem, hogy el kell ernem a csatit es en meg embert ugy vezetni nem lattam mint ot. Fel oraval a tervezett ido elott ertunk Schwechatra olyan viharban, hogy mas autok lehuztak az ut szelere.
Szoval, vannak hosok, de az az eljaras, hogy eladnak pl. egy iranytaxit repulojaratnak ezt meg nem menti.
A Tyne folyó déli partja 2011.01.03. 13:59:52
watson7 2011.01.03. 14:03:11
biobender 2011.01.03. 14:08:07
1. senki nincs a pultnal felvenni a reklamaciokat
2. elkuldenek egy telefonhoz, ami mint az egy gyuru, az egyetlen amin reklamalni lehet - ugyan mindenkinek van mobilja, de az valamiert nem jo.
3. ez a telefon le van pukkanva, vagy mukodik, vagy nem - de ez nyilvan senkit nem erdekel.
A 3 pont kozul mekyikert felelosek mas repuloterek dolgozoi? Szerinted?
trocadero 2011.01.03. 14:10:57
ae2 2011.01.03. 14:12:02
kovácspéterke 2011.01.03. 14:12:48
pink ninja 2011.01.03. 14:14:43
én tegnap jártam arra, és már új készülék volt ott (vagyis nem a post miatt lett kicserélve), de majd egy hét se kell és megint szét lesz verve, mert annyira kultúrlények utaznak itt a balkánon :P
pink ninja 2011.01.03. 14:17:59
1. ez pl a földi kiszolgáló cég sara, nem a repülőtéré
2. tudsz mobilon is telefonálni :P
3. fogalmam sincs, de szerintem ez is a földi kiszolgálóé, de mindegy titeket ez úgysem érdekel :))))
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.03. 14:18:20
biobender 2011.01.03. 14:19:46
Talan oda kellen ultetni valakit aki fogadja a reklamaciokat? Vagy felvenni a telefont?
Az ures pult es orokke kicsengo telefon nem igazan jo kombinacio, ha segitsegre van szuksege valakinek, nem? Mondhatni, igencsak labszagu.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.03. 14:20:32
pink ninja 2011.01.03. 14:21:24
David Bowman 2011.01.03. 14:21:31
biobender 2011.01.03. 14:25:03
1. Nekem, mint utasnak tokmindegy. A repuleternek van szerzodese a foldi kiszolgaloceggel? Szerintem van.
2. A felirat szerint nem. Szoval csak hulyek? Akkor mar ok.
3. Lasd 1. Egy szolgaltatoval kotott szerzodesben mindenhol beleirjak, hogy mekkora az elvart reakcio-ido pl. egy meghibasodas eseten. Es ha a szolgaltato ezt nem tartja be akkor mexivatjak.
Ha ezt nem csinalja meg a repter az bizony az o sara - de lehet, hogy a franya nimot meg nem hallott errol, ki tudhatja?
cicmen (törölt) 2011.01.03. 14:25:49
Donor 2011.01.03. 14:26:51
biobender 2011.01.03. 14:26:54
pink ninja 2011.01.03. 14:28:56
és én értem, hogy mi a bajtok, csak ti nem értitek, hogy ennek a német céghez, amelyik a repülőteret üzemelteti, semmi köze. :)
nem állítom, hogy klassz a telefon vagy jó az elveszett poggyász szolgáltatása, csak azt hogy nem jó céget szidtok :P
cicmen (törölt) 2011.01.03. 14:29:07
Hát haver! Te adsz ötleteket! Állítsuk ki Gyurcsányt! Most semmi dolga, neki lehet megtekerni a hatalmas orrát az elveszett bőröndök miatt!
2011.01.03. 14:29:31
1., Néha járok arra, szoktak bent ülni. Emberek. Olyanok, akiknek szükségleteik is lehetnek és ezért néha elmehetnek a helyükről. A szolgáltatás szolgáltatófüggő. Szolgáltató, mint pl a hozzászólások között Veghs által említett Çelebi. Tehát ground handling cég.
2., Van "elveszett poggyász" telefonszám, melyet bármely szolgáltató telefonjáról hívhatsz.
3., A telefont nem a reptér dolgozói tették lepukkanttá.
Más repülőterek dolgozóinak ezekre a dolgokra nincs ráhatása, de a telefon mellett lévő feliraton sem csak az az egy mondat szerepel, hogy "csak innen telefonálhatsz". A fotó készítője nem is tette rá a teljes feliratot.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.03. 14:31:48
Legalább messziről látszik, hogy nem működik.
biobender 2011.01.03. 14:40:38
"de az uvegre ragasztott feliratban azt javasoljak a Lufthansaval, es meg nehany mas legitarsasaggal erkezo borondtteleneknek, hogy KIZAROLAG ezen az ablak melletti fali telefonon (lasd. kep) erdeklodjenek."
"Néha járok arra, szoktak bent ülni. Emberek. Olyanok, akiknek szükségleteik is lehetnek és ezért néha elmehetnek a helyükről."
Hat ebben az esetben ez a mely emberi szukseglet nyilvan eleg sokaig tartott, hogy egy cetlit ragasszanak az ablakra a fent idezett szoveggel. Azert erdekelne, mi lehetett ez a szukseglet, es hogy mas cegek ez hogyan oldjak meg? Mert kestem mar le repulogepet eleg sok repteren, es csodak csodaja MINDIG volt ott valaki aki foglalkozzon a problemaval.
Ja, azok nyugati robotok voltak, mi meg erzo emberi lenyek vagyunk?
biobender 2011.01.03. 14:42:47
De kenyelmes. Itt szeretnek dolgozni.
pink ninja 2011.01.03. 14:46:31
ki mondta hogy nem felelős senki? csak azt mertem állítani, hogy nem biztos, hogy azt szidod aki ezért felelős :)
2011.01.03. 14:48:05
A cetli kiragasztásának időpontja pedig valószínűleg a gh cégtől megtudható.
Érző emberi lények vagyunk. Toleránsak. Én is és remélem, te is.
Donor 2011.01.03. 14:48:13
A reptérnek saját rendőrsége van akik nagyon komolyan veszik ezt.
biobender 2011.01.03. 15:02:22
Osszefoglalom:
1. Az elveszett csomagok bejelentesenel nincs senki.
Nyilvan emberi szuksegleteit elegitette ki az alkalmazott, es nyilvan nincs senki aki egy pillanatra helyetessitse. Vagy az is lehet, hogy a gep megölepetesszeruen szallt le es nem lehetett elore latni, hogy utasok jonnek?
2. Kitett egy cetlit, hogy KIZAROLAG a lepukkant telefonon lehet erdeklodni az elveszett csomag irant.
Ha nem erted, hogy ez igy egyutt milyen merteku bornirt hulyeseg, akkor tenyleg ott a helyed kozottuk, a Ferihegyen.
Jo munkahely lenne, csak utasok ne zavarognanak allandoan.
biobender 2011.01.03. 15:04:53
Egyebkent arra celoztam, hogy szerinted nincs olyan, hogy "repter" aki a repter mukodeseert lenne felelos. Ez elegge hihetetlen, de ha igy van, ott akarok dolgozni.
pink ninja 2011.01.03. 15:08:46
a ferihegyi repülőtéren sok cég üzemel, a sok cég sok dologért felelős, nincs olyan hogy "reptér" ami mindenért felelős. nem is értelek. a westend citiben pl a pláza üzemeltetője a hibás, ha valami boltban hibás pulcsit veszel? :)
a repülőtéren vannak légitársaságok, földi kiszolgáló cégek, biztonsági cégek, repülőgép karbantartó cégek, repülőgép üzemanyag kiszolgáló cég, újságos, taxi, stb... mindegyiknek más a feladata, és mind másért felelős
nem éretem a problémádat továbbra se
sarius 2011.01.03. 15:09:10
2011.01.03. 15:09:13
Itt megtalálod a gh cégek elérhetőségét. Tégy/tegyen panaszt ott, akinek kifogása van valamely gh cégre. És akkor a cikk címében nem kell általánosítani "Ferihegyre" hanem lehet pontosan megnevezni a felelőst.
TE nem dolgozol itt, ezért nem érted, hogy mik a recept összetevői.
Én itt dolgozom. Látom belülről működni a rendszert és jó néhány pontján tudok büszke lenni rá. Ha egyszer, alkalmasint leülnénk egy teára, kellemesen elbeszélgethetnénk erről. Én nyugodtan írtam a hozzászólásaimat. Most is úgy teszem. Később is úgy fogom.
További szép napot!
biobender 2011.01.03. 15:09:47
Gondolom, Te tolerans vagy barmelyik szolgaltatoval aki baromi rossz szinvonalon vegzi a munkajat. Ez a fajta tolerancia amirol te beszelsz igazi balkani vonas, ahol vigan osszekancsintunk, mikozben mindenki rosszul dolgozik. Ott a helyunk, onnan szidhatjuk "a nemetet".
SH_SH (törölt) 2011.01.03. 15:10:24
Donor 2011.01.03. 15:12:10
Igen. Tudom milyenek a viszonyok a többi reptéren, ráadásul a reptéren dolgozok, így elég jól tudom mik történnek ott.
Ferihegy német tulajdonban van. ŐK azok akik lepusztítottak egy jól működő repülőteret, hogy a lehető legtöbb pénzt nyerjék ki, majd visszapasszolják a magyar államnak ha már nincs mit ellopni. Így értettem a német stílust. A német reptereknél az üzemeltetés a cél. A nyereséget meg nem a Duty Free shoppok jelentik, hanem a reptéri illeték amit mindenképpen kifizetsz.
Ferihegy kapacitása a biztonsági ellenőrzések előtt is éppen elegendő volt. De a szigorított biztonság miatt, ami minden európai reptéren ugyan az, nyilván lassabban halad a sor, így már kicsi a kapacitása, ezért vannak sorok.
Ráadásul Ferihegy forgalma is folyamatosan növekszik, tehát nem csak az utasok beengedése lassabb, hanem több is az utas.
Ezért építik az új terminált, azzal már nem lesznek sorok.
Mellesleg én naponta átesek azon az ellenőrzésen mint amin az utasok is, 5 perc alatt megvan, ha van egy kis rutinod.
sarius 2011.01.03. 15:16:55
Ezt ők vallották be, szigorúan jegyzőkönyvön kívül, amikor megszüntették a nyomozást. És amikor a tesó megkérdezte, hogy akkor most mi lesz, megvonták a vállukat, széttárták a kezüket és azt mondták: majd fizet a biztosító, nem?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.03. 15:19:46
Ojvé!
biobender 2011.01.03. 15:20:20
Az a kulonbseg, hogy en ugyfelkent a repuletertol egy marha egyszeru szolgaltatst varok el- es ezert fizetek a repulöojegyen keresztul.
Ez a marha egyszeru szolgaltatas, annyi, hogy leadhassam a csomagomat, atmenjek a biztonsagi ellenorzesen es felszallhassak a repulogepre.
Sot mi tobb, ezt a szolgaltatast, egyenletes szinvonalon, meg is kapom, Europaban mindenhol, Belgradtol Liszabonig.
Hihetetlen, de igaz: nem kell azon torjem a fejemet, hogy mekyik gh ceg is kurta el a csomagomat, mert megerkezik a csomagom, vagy ha nem akkor talalok egy embert akivel gyorsan elintezhetem a formasagokat es egy-harom napon belul megkapom a csomnagot.
Nem kell azon filoznom, hogy ki is a biztonsagi ceg, mert EGYENLETES SZINVONALON es elfogadhato sebesseggel megtortenik az ellenorzes.
Ezzel szemben Ferihegyen ezek az elemi szolgaltatasok valami olyan hihetetlen alacsony szinvonalon tortennek ami egyszeruen elkepeszto. Mindenhol mashol, valahogyan sikerul elerni, hogy a kulonbozo szolgaltatok egyenletes es magas szinvonalon dolgozzanak ossze. A Ferihegyen nem - de ezert nyilvan senki nem felel, mert amig az osszes europai repter jol osszehangolt gepezetkent mukodik - itt mindenki a masikra keni a felelosseget es szo sincs arrol, hogy repterkent mukodjon ez a csodtomeg.
Talan ez az alapveto baj, nem?
biobender 2011.01.03. 15:24:25
Ne haragudj, de ez nagyon durva. Kepzeld el, nekem is megy kb. 3 es 5 perc kozott atlagban, csak veled szemben nekem KET ORAT kell sorbanallnom amig odaerek.
Lehet, hogy ezt nem vetted eddig eszre? Az a nagy, budos sor, ami mellett 5 perc alatt elsuhansz, azok az UTASOK. Akik a Te fizetesedet is adjak. Egyszer nezd meg oket, erdekes latvany, ahogy a nyavalyasok ott tiprodnak. Meg nevetni is lehet, elvegre ott van am 4-5 rendor, hogy fegyelmezze oket.
Donor 2011.01.03. 15:25:23
Fogd fel, hogy nincs karbantartó, mert sokkal fontosabb munkái vannak. A takarító személyzet meg hiába unatkozik a sor végén nincs másik telefonja amire kicserélje a rosszat.
Erről nem a karbantartó tehet, hanem aki leapasztotta a létszámukat annyira, hogy ha két hiba van egyszerre, akkor összeomlik a reptér. És a reptér kurvanagy. Volt olyan nap amikor 200km-et vezettem és el sem hagytam a repülőteret.
Ja és nincsenek túlfizetve. Szerencsére én nem reptéri alkalmazott vagyok, de aki az maradt az most rohadtul megszívta.
SH_SH (törölt) 2011.01.03. 15:25:59
Az ő napokig tartó káoszuk miatt jöttek az utasok Düsseldorfi átszállással, a csomagok meg Párizson keresztül.
Példálózzon európai repterekkel nyugodtan bárki.
A Ferihegyi repülőtér színvonala nem rossz. Sőt. Jó. Csak a magyar mentalitás ezt nem engedi észrevenni. További kellemes kommunikálást a tisztelt hozzászólóknak.
Donor 2011.01.03. 15:29:07
biobender 2011.01.03. 15:29:40
Nos van egy kerdesem. Minden mas repteren meg tudjak oldani, hogy a sor elejen all valaki, aki amikor felszabadul a hely akkor a kovetkezo utasokat az eppen szabadda valo kapuhoz iranyitja.
ferihegy 2-n ket sort engednek ossze egy kaotikus tomegge mikozben harom negy alkalmazott szomoruan nezi oket, hogy mecsoda allatok.
Ennek amegoldasa jo egy eve nem sikerul a tisztelt repternek. Biztosan a nemet a hibas, igaz?
biobender 2011.01.03. 15:32:00
SH_SH (törölt) 2011.01.03. 15:33:04
biobender 2011.01.03. 15:34:54
Hat en naiv modon odaultatnek a pulthoz valakit aki foglalkozik az utasokkal.
Ha mar a telefon elromlott vagy nem veszik fel.
biobender 2011.01.03. 15:37:58
Kedves ferihegyi alkalmazottak, ertsetek mar meg vegre, hogy az ugyfeleitek (az UTASOK) szempontjabol TOKMINDEGY hogy melyik resze a repternek szurja el a szolgaltatast.
Az, hogy ez nem megy a fejetekbe, azt jelenti, hogy nem is ertitek mi a problema, es pont ez a problema.
biobender 2011.01.03. 15:42:33
Kedves shetale - vasarnap du. megyek Dusseldorf-ba es meghivnalak, hogy elvezd vegig velem a ket oras biztonsagi ellenorzest, majd ird le meg egyszer, hogy a szolgaltatas "Sot jo". Nos? Utanba, ha beerek idoben, szivesen meg is beszelknem veled a latottakat.
Donor 2011.01.03. 15:58:54
Beaver100 2011.01.03. 16:05:12
Donor 2011.01.03. 16:11:19
Mert ezek szerint az ottani személyzet is gördülékenyen dolgozik.
Lehet hogy kevés a személyzet?
Vagy kicsi a reptér, és így nem lehet elég utast kiszolgálni?
Erről vajon a személyzet tehet?
Nyilván igen, mert a tulajdonos aki kirugdalta a dolgozókat nem.
Meg a rendőrök akik a reptéri biztonságra ügyelnek, és csak ott álldogálnak ahelyett, hogy kicserélnék a rossz telefont.
Gratulálok. Csatlakozom az előttem szóló kollégámhoz, és továbbiakban kedélyesen egy üdítő mellett megbeszélhetjük, de itt nem lehet veled értelmesen beszélni.
Donor 2011.01.03. 16:14:05
biobender 2011.01.03. 16:15:51
Persze igy sikerult elerni, hogy Europa legsz@rabb reptereve valjatok, de sebaj. Csak igy tovabb, fiuk.
biobender 2011.01.03. 16:17:30
De igy is elriaszthatjatok az utasokat, majd lehet rinyalni, hogy Ferihegy "nemzeti erdek" jojjon az allam es fizessen a sok inkompetens hulyenek. Akkor majd jo lesz.
krampam 2011.01.03. 16:23:29
biobender 2011.01.03. 16:23:43
A rendorok azota vannak, hogy az osszel verekedes tort ki az utasok kozott,az utasok fegyelmezesenek a celjabol, nem a repteri biztonsagra ugyelnek.
A telefont meg nyilvan nem kell kicserelni, jo az szakadtan ugyse veszi fel senki.
Bellagio 2011.01.03. 16:25:11
biobender 2011.01.03. 16:25:19
Nyilvan ez is a nemet hibaja. Vagy az idojarase?
Csocsó 2011.01.03. 16:30:09
Abban az esetben kell még a széthullott telefonhoz járulnod, ha elhagytad a bőröndöd, megérkezett és személyesen szeretnéd a Ferihegyen átvenni. Valóban nem a legkellemesebb megoldások egyike, de láttam már ennél 100x rosszabbat is.
A bőröndöd nem a Ferihegyi balkán nem a adja oda neked, mert utál vagy nincs kedve... hanem a fantasztikus Frankfurti, Londoni és Párizsi reptér nem teszi fel a gépre. Nem teszi fel, mert épp még behozni akarja magát az előző két nappal és a sorstársaidét küldi el, akik már 2 napja bőrönd nélkül vannak. Vagy mert van annyira kedves, hogy a Cargo előbbrevaló neki, mert abban van a pénz. Vagy csak simán rossz helyre teszi, előfordul. Az "elveszett" bőröndök 99 %-a pedig megkerül. Lehet fikázgatni, de higyjétek el sokat utazom. Láttam már ezt-azt :)
biobender 2011.01.03. 16:36:49
Ja, mar itt is keleti szel fuj? Igazad van, re,elem ha kapsz egy jo kis etelmergezest pesten akkor elfogadod, hogy Kazahsztanban meg sokkal rosszabb etelmergezest kaptal volna.
"ahol állnak az elveszett poggyászban a hölgyek, dolgoznak, előttük óriási sor."
Nem. All elotted egy ures pult, rajta egy cetli, hogy hasznald a telefont.
"A bőröndöd nem a Ferihegyi balkán nem a adja oda neked, mert utál vagy nincs kedve... hanem a fantasztikus Frankfurti, Londoni és Párizsi reptér nem teszi fel a gépre."
Csakhogy ez soha nem fog kiderulni, mert a pultnal nincs senki, a telefont meg nem veszik fel ... biztosan szoval tartjak oket a raero frankfurtiak.
Donor 2011.01.03. 16:37:21
Ja nem mert akkor jönnél, hogy sehol egy rendőr amikor kellene.
Na tudod az ilyen kuncsaftnak szoktam mondani, hogy "nem vállalom mert nem tud annyit fizetni, hogy nekem megérje"
Csocsó 2011.01.03. 16:38:38
veghs 2011.01.03. 16:41:03
biobender 2011.01.03. 16:45:06
Sot, ha veletlenul ugy elszurjak, hogy ilyesmi megtortenik, kijavitjak, nem pedig rendort hivnak.
Ezzel szemben a Balkanon...
Csocsó 2011.01.03. 16:45:23
biobender 2011.01.03. 16:46:49
Oregem, te a szabad piacon egy percig nem elnel meg. Kuncsaft? na ne..
biobender 2011.01.03. 16:48:40
Donor 2011.01.03. 16:50:30
John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.01.03. 16:50:48
Csocsó 2011.01.03. 16:53:40
Luftwaffe 2011.01.03. 16:54:12
inkabbne 2011.01.03. 17:03:27
csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2011.01.03. 17:08:25
Akkor nézd meg mégegyszer.
biobender 2011.01.03. 17:09:00
John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.01.03. 17:13:12
Shinjuku 2011.01.03. 17:15:04
veghs 2011.01.03. 17:17:22
John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.01.03. 17:19:37
biobender 2011.01.03. 17:49:28
Aha, en is attol felek, hogy az uj terminaltol nem nagyon fog valtozni semmi. Amit itt javitani lehetne azt sem csinaltak meg, mert a szinvonal mar most is kiraly csak a magyar mentalitas lat problemat a ket oras sorokban. hat meg ha csilivili lesz a terminal - ott majd fizetni is kell majd az elmenyert?
Andr1s 2011.01.03. 18:06:49
Az as munkásai 8 általánost végzett réti néger rakodók,akik éhbérért dolgoznak,így evidens nekik hogy lopással kell nekik bérüket kiegészíteni.
rakodó benn a gép rakterébe szépen mojol.az éjszakai járatoknál nem véletlen hogy 3x 4x hosszabb ideig tart még a gépből az utolsó poggyász is kikerül.hisz ilyenkor már nem fordulós a gép,van idő turkálni a bőröndben.
Kamerás sincs,de ha van,az is mindent vesz csak a lopást nem.
Ellenőr van de az ilyenkor ül a kocsiba a géptől 10 méterre.
Rámpás ilyenkor véletlen sem megy a gép rakteréhez,valahol a gép túlsó oldalán sétálgat.
amíg nem lesznek a gépek rakterei bekamerázva addig lesz lopás.
pokyvali 2011.01.03. 18:08:42
raintree 2011.01.03. 19:11:05
És mielőtt vki megjegyezné,hogy nem a reptér a hibás,annak elöljáróba csak annyit,hogy nagy ívben teszek rá.Engem nem érdekel,hogy a pisti vagy a júlcsi volt,a lényeg OTT történt!
Annak a p...nek meg üzenem-aki ott dolgozik,akár át is adhatja-,hogy költse gyógyszerre!!!!
buxa 2011.01.03. 19:19:34
buxa 2011.01.03. 19:35:30
"„Nagyon örülök, hogy a Celebi lett a Budapest Airport Handling Kft. új tulajdonosa.” – mondta Dave Newman, a Budapest Airport leányvállalati igazgatója. „Az értékesítés kiemelkedõ jelentõségû, mind a Budapest Airport, mind a BAH életében. A BA így jobban tud koncentrálni a reptérüzemeltetés alaptevékenységeire, és ezáltal növelni tudja hatékonyságát. A nemzetközileg tapasztalt új tulajdonos megjelenésével pedig a földi kiszolgálás színvonala és versenyképessége fog jelentõsen megemelkedni. Végül, de nem utolsó sorban, a Celebi jelenléte a legnagyobb garancia arra, hogy a BAH jövõje is biztos lesz.” (forras: www.bud.hu/sajtoszoba/kozlemenyek/?article_hid=1312)
tehat ha eltunik egy borond, ill. nem megfeleloen tortenik a reklamacio ugyintezese (errol is tudnek meselni sajnos) az kozvetlenul a Celebi sara, kozvetetten pedig a nemet tulaje. tekintettel arra, h a repter nemet tulajdonosa egyebkent a frankfurti repter uzemeltetoje is, ezert el bennem a remeny, h megfeleloen sok panasz eseten (csakugy mint a repteri taxis szarkak eltavolitasa a szerzodes lejarata elott, es a Fötaxi kezebe adasa) igen hamar kiebrudaljak ezt a szar, kritikan aluli török ceget!
biobender 2011.01.03. 19:55:21
Szoval, ilyenek vannak mindenhol. Ami Ferihegyen elkepeszto az az, hogy altalaban senki nem felel semmiert es szetrohad az egesz.
biobender 2011.01.03. 19:58:09
Valahogy az egesz uzemeltetes gaz, a biztonsagiak, a Celebi stb. Ja, es a Celebinel is magyarok dolgoznak am, sot, biztosan meg vannak gyozodve, hogy ok vilagszinvonaluak, csak valaki mas miatt vannak problemak.
John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.01.03. 20:14:14
@biobender: ezért kell zárni, zárni, zárni a csomagot.
A leggagyibb 5 forintos piacos lakattal is akár, ha nincs jobb. Kinyitni feltűnés nélkül azt sem tudja, felvágni meg nem fogják.
Múltkor CDG-n is elforgatták a lelakatolt bőrönd cipzár kocsiját, de csak nem nyílt.
Jofiu 2011.01.03. 20:19:29
Mi ez a MI szoveg? Talan hires feltalalonak tetszik lenni?
Kulonben meg feltunt hogy a talalmanyok jo reszet kulfoldon, kulfoldi eszkozokkel es tamogatassal keszitettek, vagy csinaltak belole sikeres dolgot? Miutan elhuztak innen?
Mellesleg hogy a picsaba jon ez az egesz a poggyaszkezeleshez?
Jofiu 2011.01.03. 20:23:06
pink ninja 2011.01.03. 20:48:43
valamint a celebin kívül még 2 kiszolgáló cég van :) az egyik a malév grond handling, és van még egy
pink ninja 2011.01.03. 20:50:33
FeketeMacska73 · http://olcsomobilhivas.hu?ajanlom=1ha 2011.01.03. 21:22:05
davidka1986 2011.01.03. 22:46:52
A személyzet normális, nekem még nem tartott fél óránál tovább egyszer sem a eljutni a bejárattól a váróba(nem priority jeggyel utazok)
A slozi tiszta, az épület rendben. Ha meg nem,arról a kedves utasok is tehetnek,akik azt hiszik,hogy ha már egyszer sikerül repülőre ülniük,akkor már ők az atyaúristenek és bármit megtehetnek,akár még a terminál közepére is szarhatnak, mert ők fizettek a jegyért. A magyar utazóközönség mentalitásán is lehetne mit javítani...
A londoni reptereken mindig nagyobb szopás van, pedig elvileg azok világszínvonalúak. Szánalmas volt,hogy némi hóesés után meghalt az összes repterük, csak a lutonit bírták tisztán tartani olyan szinten,hogy csak egy órát késsen a gép.
ates 2011.01.04. 00:23:52
Nekem is 20-a óta nincs meg a csomagom. Láttam én is azt a telefont, és nem volt ott a kiszolgálószemélyzet. Viszont van egy csengő a telefon alatt. Ezt használva előjött a hölgy, és segitett.
Viszont tényleg nem Ferihegy a hibás a csomagokért. Inkább pl. a párizsi reptér ... hogy rohadnának meg az Air France-al egyetemben.
Ott volt nagy cirkusz. Onnan nem inditottak Air France járatokat, mert impotens banda, helyettük a Malév hozott haza ... szóval a malév felkészült a télre? Az Air France pedig nem? Nekik miért fogyott el a jegesedésgátló folyadék, a Malévnak miért nem?
És botrányos volt, ahogy 100 an álltak sorba az Air France pulnál, akiknek törölték a gépét. 2-en szolgálták ki őket, viszont esélyük nem volt másik gépre. 1 emberrel fél órát foglalkoztak. Miközben a többiek olyan gépeket késtek le, amivel tovább mehettek volna. És nekem szerencsém volt a Malévval, hazahoztak. Ellenben 4 üres helyet számoltam meg magam mellett, miközben tudtam, hogy a Lajos haverom is jöhetett volna, de ő még 20.ik volt a sorban az Air France pultnál.
Hát ennyi
Hagyjátok békén Ferihegyet ... párizsban volt igazán nagy káosz ... és a kurva csomagom is ott akadt el.
ates 2011.01.04. 00:28:18
Suna bácsi 2011.01.04. 00:29:56
Suna bácsi 2011.01.04. 00:34:05
ates 2011.01.04. 00:55:50
Párizsban gyakoribb a hóesés ... és én 9 órát késtem ... taláélkoztam olyan utastársakkal, akik egész hétvégét töltöttek egy francia kisvárosi szállodában, mert párizs nem fogadta a gépeket .... pénteken idult el, és hetfőn utazott velem ... végül Malév-val .... akár vonattal is hazaérhetett volna ennyi idő alatt
Andr1s 2011.01.04. 01:08:13
A repülő rakterében a poggyász rakodók(airport security kft hez tartoznak) minden további nélkül bontják a bőröndöket,veszik ki belőlük a dolgokat.
Ezt ugyanilyen jól tudja minden ellenőr akik a poggyász rakodást figyelik,de nyilván nem tesznek semmit,hisz ők is benne vannak a dologba.
hogy mennyire komoly a dolog,az mutatja,hogy a rakodó tudja hogy a bőrönd melyik sarkában van az érték(mivel hogy már meg van jelölve a bőröndnek az a része ahol van a lopni kívánt cucc)
Camappa 2011.01.04. 03:52:44
Magyarország banánország. A MALÉV meg ugyanolyan pénznyelde, mint a BKV. Máglyára az egészet.
Camappa 2011.01.04. 03:53:55
Magyarország banánország. A MALÉV meg ugyanolyan pénznyelde, mint a BKV. Máglyára az egészet.
Camappa 2011.01.04. 05:08:55
Magyarország banánország. A MALÉV meg ugyanolyan pénznyelde, mint a BKV. Máglyára az egészet.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.04. 09:03:08
barli 2011.01.04. 09:18:51
Aztán mikor két nap múlva megjött, fel is hívtak, hogy átvehetem.
Be is mentem, már akkor is ott volt a telefon, és már akkor sem vették fel. Aztán amikor belógtunk a kijáraton egy fél óra múlva akkor még majdnem meg is vertek minket.
A benti helyzet a következö volt:
Több ezer börönd hevert minenütt, megahosszú, állandóan ujratermelödö sor az elveszett poggyászos pultnál. Két kétségbeesett alkalmazott, akiknek persze kisebb gondja is nagyobb volt annál, hogy felvegye az állandóan csörgö telefont.
Magyarul a kintlévöknek esélyük sincs arra, hogy hozzájussanak a már ottlévö poggyászukhoz.
a dolog elvi problémája az, hogy jogilag be sem mehetsz az elveszett poggyászos pulthoz. Ez nem pénzkérdés, ez emberi hülyeség kérdése.
Szerintem sokkal durvább, ha ott van a csomagod és nem juthatsz hozzá, mint ha nincs ott és várnod kell.
Szóval a probléma nem új, csak nagyjából sz*rnak bele.
cicmen (törölt) 2011.01.04. 09:23:43
Ellophatatlan poggyász? Le van betonozva?
Egyik kollégám nyilatkozott egyszer egy pest környéki kistelepülés lakóiról úgy, hogy rendes népek, harangszót még nem loptak!
barli 2011.01.04. 09:24:20
ates 2011.01.04. 10:01:35
És a Malévot szidó embereknek üzenem, hogy december 20-án az Air France képtelen volt párizsból hazahozni, állitólag ugyanez történt a Lufival, és KLM-mel is.
Érdekes, hogy a Malév gond nélkül vitt haza, őket nem sújtották az időjárási körülmények? Nekik nem fogyott el a fagygátló? Nekik hogy sikerült? És a NAGYOKNAK miért nem?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.04. 10:06:56
Camappa 2011.01.04. 15:56:00
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.04. 16:04:12
Jofiu 2011.01.04. 16:32:32
Ha csak ugy nem.
Legalabb egy festekpatront megerdemelnenek egyszer.
Nemsokara repulnom kell Ferihegyrol. Ha ellopjak a Becherovkam legkozelebb valami mas folyadek lesz az uvegben.
(valojaban nem, de megerdemelnek)
veghs 2011.01.04. 17:05:04
A Tyne folyó déli partja 2011.01.04. 20:11:56
A Tyne folyó déli partja 2011.01.04. 20:17:44
A Tyne folyó déli partja 2011.01.04. 20:19:29
buxa 2011.01.04. 21:03:17
MemphisRayne 2011.01.24. 08:34:54
Vonjunk le néhány egyszerű következtetést:
1. Nyílvánvalóan nem a repülőtéri dolgozók tették tönkre a kihelyezett telefont,mivel ez az állásukba is kerülne.
2. Ha a kedves posztoló teljes egészében közzé tette volna a képet akkor láthatnánk hogy a pult használaton kívül van, sem szék, sem számítógép, sem papírok, sőt még világítás sincs.
Tény hogy régen ezt is használta a handling cég de mióta 2 külön cég végzi a földi kiszolgálásta 2A és 2B terminálon, ez a pult a Malév tranziton belüli pultjába nyílik, a Celebi pultja a trazit másik sarkában van, ezért a telefon, valamint hogy aki már egyszer kiment és nem tud visszamenni a tranzit területre hogy bejelentse a kárt vagy hiányt ezzel a telefonnal tudja a handling céggel felvenni a kapcsolatot.
Könnyű mindig valamilyen hibát keresni a szolgáltatásokban, nyílván senki sem makulátlan de ennyire primitívek ne legyünk már hogy a nyílvánvalót nem látjuk, vagy csak dühöngeni szeretnénk egy jót.
Vagy a kedves posztoló be tudott volna jutni máshogyan is a handling céghez? Mert ha igen akkor rendelkezik belépő kártyával, tehát reptéren dolgozik vagyis a saját munkahelyét szidja.
A telefon állapotát nézve jó sok "kedves" "türelmes" és "intelligens" ember utazik a világban.
Jah és Én nem ezt a telefont láttam a közelmúltban vagyis, észlelték a problémát és megoldották.
Valamint szerintem azoknak akik repültek már Karácsony és Újév környékén nem kell bemutatni a káoszt ami nem csak Ferihegyen hanem a világban zajlik.
Üdv : Egy Utazó.
Lassie 2011.04.03. 23:37:22