Zsolt 10 napja várja, hogy véget érjen az ünnepi bódulat a Lufthansánál, és elvesztett ajándékosbőröndje megérkezzen. Eltűnésük után szinte azonnal lokalizálták a csomagokat, de december 24-ig csak az egyiket sikerült leszállítani:
Egy jó ki repülős történetet szeretnék megosztani mindenkivel. Amerikában a nyugati parton élek és Karácsonyra jöttem haza a San Francisco-Calgray-Frankfurt útvonalon December 15-16-án. A jegyet az Air Canadánál vettem, de az utolsó járatot a Lufthansa üzemeltette. Én épphogy megérkeztem (egy kis délutáni futás közbeiktatásával), de a két bőröndöm az összes karácsonyi ajándékkal nem jött meg. Gondoltam ez teljesen normális, hogy lemaradt a rövidre sikerült átszállás miatt és rögtön meg is találták Frankfurtban. Ezután ígérték 16-án este és 17-re is. Ma December 27-e van és az egyik bőröndöm még mindíg hiányzik (a fele ajándékkal), a másik pont 24-én jött meg. A hó miatt néhány járatot ugyan töröltek, de mire az első csomag megjött addig 16db Lufthansa gép jött Frankfurtból (ami tényleg meg is érkezett).
Az Air Canada-nál világosan megmondták, hogy az utolsó járatoto üzemeltető Lufthansa a felelős. A Lufthansa poggyász-ügyi számai ki vannak kapcsolva (a magyar szám 0612965965 az előfizető kérésére nem kapcsolható a német központi számon +496969021291 pedig egy automata közli, hogy nem foglalkoznak senkivel), a repülőtéri számon (amit adtak az elején) pedig eleinte még néha-néha fölvtték azt mondták, hogy 17-én kellett volna jönnie, de 23-a óta már őket sem tudom elérni.
A Lufthansa magyar központi számán az ügyintézőt megkérdeztem, hogy ezek szerint nem hajlandóak szóba állni velem, ha elvesztették a bőröndjeimet. Erre ő megmondta, hogy nem hajlandóak, várni kell. Mellesleg azon kívül, hogy nem tudnak semmit mondani, nem hajlandóak felvilágosítást adni arról sem, hogy milyen formában fognak kárpótolni. Küldetem nekik emailt, arra két nap után érkezett egy copy-pastelt válasz, aminek semmi köze az én problémámhoz. Küldtem faxot is néhány számra, de nem válaszolnak.
Remélem ez a kis történet segít majd a légitársaságot választani rövidebb-hosszabb utazásokhoz. Lufthansával a bőrönd vagy megérkezik vagy nem, de ha nem akkor segíteni nem fognak.
Üdvözlettel,
Zsolt
Az utolsó 100 komment: