Tékozló Homár

Fantomakció a Vodafone-nál

2011.01.11. 15:27 | jackyll | 197 komment

Balteus Motorola telefont szeretett volna venni a Vodafone-nál, de az összes akciós termék még karácsony előtt elfogyott. Ennek ellenére, több, mint két hete továbbra is hirdetik:

2011. január 3-án, hétfőn bementem az ALLEE bevásárlóközpontban található Vodafone márkaüzletbe, hogy meglévő előfizetésemhez vásároljak egy új telefont (az egyszerűség kedvéért VitaMAX csomagban). Az üzletben kezembe akadt a Vodafone Újév című kiadványa – a társaság legfrissebb ajánlatait is tartalmazó 2011. januári lap –, s az abban szereplő telefonok közül, a Motorola WX295 típusút választottam, amely 14,990 forintról 8,990 forintra van leértékelve. Mondtam az ügyintézőnek, hogy ezt a telefont szeretném megvásárolni, mire közölte, hogy ez – a Vodafone Újév újságban szereplő! – telefon már Karácsony előtt elfogyott az üzletből.

Javaslatára felhívtam a Vodafone ügyfélszolgálatát, amely kb. negyedórás várakoztatás után arról tájékoztatott, hogy Budapesten sehol nem kapható a telefon, mivel Karácsony előtt elkapkodták az összes darabot, továbbá azt sem tudják, hogy lesz-e még belőle, s ha igen, mikor. Hozzátette, hogy a telefont a karácsonyi akció keretében kínálta a Vodafone, amely az akciót meghosszabbította az újévre is. Az ügyintéző kérdésemre, hogy miért hosszabbították meg az akciót januárra, ha már Karácsony előtt elfogytak a készleten lévő telefonok, közölte, hogy ez nem az ő döntése volt.

Különösen felháborító, hogy ma – január 7-én – a Vodafone honlapjának címoldalán, az „Újévi telefonok” menüpont alatt két kiemelt akciós ajánlat látható, ezek közül az egyik a fővárosban jelenleg sehol sem kapható Motorola WX295 típusú telefon (bizonyítékul az erről készített, alábbi screenshot). Továbbá a „Telefonok és tarifák/Összes aktuális ajánlat/Újévi ráadás” menüpont alatt is elérhető az ajánlat. Annak ellenére tehát, hogy a Vodafone jól tudja, hogy Budapesten hetek óta sehol sem kapható ez a készülék (egyébiránt utóbbit gondolom, nem csak én jeleztem felé), honlapján továbbra is reklámozza az akciós telefont nyilván azzal a céllal, hogy becsalja a gyanútlan ügyfeleket üzleteibe.

Mélységesen felháborítónak tartom a Vodafone fentiekben leírt üzleti gyakorlatát, amely úgy vélem, az ügyfelek tudatos és sorozatos félrevezetésére és becsapására alapszik, álláspontom szerint éppen ezért jogsértő is. Nyilván a Vodafone marketingesei úgy gondolják, érdemes akciós telefonokkal becsalogatni az ügyfelet, aki miután az üzletben szembesül azzal, hogy egész Budapesten nem kapható a készülék, vásárol majd egy másik, reményeik szerint drágább telefont.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.11. 15:33:01

Budapest csak az ország egy ötöde.

Nem sokkal többért már okostelefont is vehetsz.

Leadfoot 2011.01.11. 15:46:57

Voda függő telefont egyébként se veszek, mert az a fos menü, amit rátesznek, kész katasztrófa.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.11. 15:55:04

így jár aki szolgáltatónál vesz telefont :))

banditpisti 2011.01.11. 16:01:03

tehát ha valami a szent és sérthetetlen világközepe budapesten elfogyott, akkor le kell fújni egy országos ajánlatot, be kell zúzatni az összes szórólapot, kiadványt, egyebeket. okos...

kissandor 2011.01.11. 16:21:29

Nekem is volt ilyen a Telenornál, 2 hónapja fogyott el az egész országban a kinézett Samsung telefon attól függetlenül hirdették, Az eladó elmondása szerint hetente szólt be a központba de nem történt semmi. Gondolom arra játszanak, hogy az ügyfélre rásóznak valamilyen drágább telefont.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.11. 16:25:06

Nem az Allee-be kell menni, ott csak CO van!
Az Aldi sokkal sikeresebb választás.

England win The Ashes! 2011.01.11. 16:27:45

Általában a Voda (és a többiek is) fel szokta tüntetni, hogy ajánlatunk ÉÉÉÉ.HH.NN.-ig, vagy a készlet erejéig érvényes. Ha az Alléban (vagy mi a f...om a neve) már nincs készleten, más üzletükben vagy a webshopban még könnyen lehet, hogy akad.

Írni tudsz, olvasni nem, kedves Balteus?

Pittykapitány 2011.01.11. 16:29:05

Ugye lehet mar a posztolót.
Először az egy fosch telefon, spórolj még egy kicsit egy normálisra, addig használd tovább az Alcatel Vantacs Izidet.

Másodszor az Apple-t is anyázd akkor a Trémobillal együtt, mert hirdettek a Hypephone 4et agyba főbe aztán kb. sehol nem lehetett kapni hetekig.

Továbbá végezetül nem csak butapesten vannak akcijók, de majd a kedvedért a Voda regionálisan akcióz a raktárkészleteket szigorúan egyeztetve...
Ahoj

Mogyoró007 2011.01.11. 16:37:35

Ez hülyeség. Apró betűben az ilyen akciókhoz mindig oldaírják, hogy ameddig a készlet tart. Ha Budapesten elfogyott, akkor elfogyott. Vidéken még kapható. Az akciós cucc országos. Így jártál és kész.

banditpisti 2011.01.11. 16:40:04

Pittykapitány 2011.01.11. 16:29:05 : Az Apple kontra T eset részben a hype része is volt, szándékosan gerjesztett hiánnyal igyekeztek azt a látszatot kelteni, hogy az iPhone olyan menő, hogy hű, de gyorsan elkapkodják. Direkt tartottak alacsony készletet magyarul (és ráadásul még a telefon sem az a hűha).

Pittykapitány 2011.01.11. 16:51:00

@basszuspisti:
Tudom én hogy megy ez Pista, Apple-ék már csak így játszanak, bár tény, hogy jól generálják a tömeghisztit...
Itt is a kedvenc videóm az általad leírtakról: www.youtube.com/watch?v=dikaQjMO388&feature=related

banditpisti 2011.01.11. 16:56:59

@Pittykapitány: bár a telefonokat generálnák olyan ügyességgel, mint az ostobáknak való hisztit...

dr. _mmm_ 2011.01.11. 16:59:47

Én budapesti vagyok.. de ha lenne telefon sem vennék.. egyrészt mert voda, másrészt mert motorola..

Azt megkérdezted, hogy más városban sincs??

Mert ha sehol az országban nincs akkor jogos a csipogás.. ha akár egy helyen is van 1 darab.. akkor kuss van.

Pittykapitány 2011.01.11. 17:04:00

@basszuspisti: Minek ha egyszer ígyis megveszik 100ezrekért?
Én sem lőném el az összes ficsört a helyükben, mert így majd megveszik a 2 évente az újabb verziót, ami már azt is tudni fogja, amit egy 10 éves Nokija. Evvan, Jobs Pista érti a dolgát, el kell ismerni.

2011.01.11. 17:08:07

FElháborodsz? mekkora tragédia... édesistenem.

waccamár 2011.01.11. 17:09:56

@Leadfoot: 2 éve vettem vodás nokia6300-t, nem volt vodás menüje. 1 hónapja vettem SamsungGalaxy3-at, nem volt vodás menüje...

gh45 2011.01.11. 17:27:53

Az a legszebb, hogy a cikk fölött és utána is a vodának ugyanez a bannere megy :D

vatamadafaka 2011.01.11. 17:30:29

Egy ilyen fos miatt háborogni....... 1990 még jó ár lenne érte.

Főúr1127 (törölt) 2011.01.11. 17:40:56

Akik jobb telefont ajánlgatnak a posztolónak figyeljenek fel a VitaMax illetve a 14k helyett 8k részre. Nyilván nem veti fel a pénz.

Mellesleg ezért a motóért 500 forintot nem adnék. A Voda a leglehúzósabb a 3 közül, kedves posztoló menj inkább a kékekhez, vagy a rózsaszínekhez...

Dr. Körömlakk ® 2011.01.11. 18:23:01

@vicke: ez télleg zseni :)

aki azt mondja, hogy ilyet már nem venne, az ne vegyen, de fogadja már el, hogy egy csomó ember pusztán telefonálásra akar telefont tartani... meglepő, mi, hogy a világ nem 32 éves topmanagerekből áll, akik az iphone-juk nélkül olyanok mint egy agyhalott...

Shinjuku 2011.01.11. 18:25:57

@Dr. Körömlakk ®: azert ne legyunk ennyire engedekenyek... az ajfonnal egyutt is olyanok mint egy agyhalott...

Dr. Körömlakk ® 2011.01.11. 18:38:26

@Shinjuku: nem akartam ennyire durva lenni, hátha 1-2 manager is olvas itt, aki majd jól kikéri magának. ma már nincs kedvem veszekedni :)

buga jayson 2011.01.11. 18:43:25

menj LE vidékre, te budapesti!
amúgy hidd el, kb nyertél vele, h nem vettél moto-t :)

England win The Ashes! 2011.01.11. 19:30:07

@Főúr1127: A Motorolát szeretjük, újabban pofás telókat gyárt. Ugyan konkrétan nem erre a készülékre gondoltam.
A Vodafone is megfelelő szolgáltatásokat nyújt, csak sajnos nem Mo.-n.
A Voda saját menüje hulladék, az Orange-ét is alulmúlja, pedig azt nem könnyű.

BeKaVe 2011.01.11. 19:36:20

Voda mindenki voda befárad vesz telefont.

Csak az irigy szapulja az iphont apple-t, mert Ő 3 év allatt többet rakot le, mint a vacak nyomia.:) Nyomi fejleszt is valamit? LAssan és azt is rosszan.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 19:57:57

dec 25-el lemondtam a mobilomat es nincsenek elvonasi tumeteim, mindenki eler, en is mindenkit, de megse csorog a zsebem allandoan
+ saveztam havi 50 dolcsit

Főúr1127 (törölt) 2011.01.11. 19:58:12

@Dr Jozef Vengloš:
Vannak jó pillanataik. De a Motorola Bionic nem 15.000 pénz lesz az is biztos.

A Vodafone itthon egy kalap fos. A saját menüjüket már évekkel ezelőtt is utáltam (egyszer volt egy vodás telóm a munkámhoz). Jó kis modell volt anno a 6288, de rajta volt ez a piros-fehér vodás rettenet.

Nem az első nokiám volt, gondoltam rátolom az eredeti (gyári) témafájlokat, de csak féleredmény lett a vége. A főmenüt átalakította (szerencsére), és így nem volt akkora hányinger. Másik utálatos húzásuk volt a funkciógombra égetett LIVE! menüpont (ízótas sem tudom vajon hány embernek mentek el ezrei amiatt mert a zsebükben megnyomták véletlen az meg csak frissítgetett szépen, amíg észre nem vették.

Főúr1127 (törölt) 2011.01.11. 20:08:37

@BeKaVe:
Elvakult iPhone fan vagy? Megeshet. Mindenesetre lehetne egy kicsit gyakorolni a helyesírást, mert abban nem vagy olyan nagy mint önérzetben.

Mellesleg az iPhone sikere nem kiemelkedő paraméterein múlott (egy két kiemelkedő ponton - kijelző, iTunes mint háttérszolgáltatás, multitouch vezérlés -túl, mindig más mobilok mögött kullog). Az egész kulcsa az a divathullám ami kíséri. Ma például alig van olyan buzi akinek ne iPhone-ja lenne. Mert menő, mert "eppöl", mert ilyenje a profiknak van, stb.

Persze a felhasználók 95%-a csak telefonálni meg fotózni tud rajta, úgyhogy nekik kár is a 10.000+ iPhone program az App Store-ból. Amíg ezt nem látod át ne hangoztasd hogy mekkora királyság az apple, mert megmondom az iPhone a leggagyibb apple termék mind közül. A iPod egyszerű, de jó, bár ezt az érintőskijelzősdit most nagyon nyomják, a Mac meg tényleg profi, de ez az iPhone, meg iPad csak parasztvakítás, a "feleennyiért jobbat" kategóriába tartozik.

666E 2011.01.11. 20:14:08

nem tudom írták-e már, de szerintem ki lett fizetve a reklám ennyi időre és bár az akció termékei elfogytak, a kifizetett határidő még nem járt le. ilyenkor én se vetetném le ha már elment rá a pénz. hadd legyen fenn.

RaveAcE 2011.01.11. 20:51:58

Hehe, most olvasztottak ki a jégből, Csipkerózsika?
Ez még meglep valakit? Igen, felháborító, de mivel legális "az ügyfelek tudatos és sorozatos félrevezetése és becsapása", minden cég él is vele.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.01.11. 20:54:13

@666E: a reklámot annyiért vették meg amiért megérte reklámozni nekik egy eladandó terméket. magyarán a pénz amit ráköltöttek akár csak ennek az egy terméküknek+szolgáltatásuknak a reklám általi széleskörű ajánlására; már bőven megtérült (nyilván többszörösen).

ha nincs eladandó termék, akkor normáliséknál: nem hirdetik!! szépen be kellett volna venni a kifejezetten azt a terméket reklámozó papírosokat, elvégre a reklám elérte a célját, tovább felesleges, hanyag, prosztó dolog potenciális vásárlók szeme előtt tartani.

a megyei apróban sem hirdeted eladásra a fél gyesznót, ha már rég eladtad a szanaszétfűszerezett hurkát, meg a zsírban tocsogó kalbászt. ha mégis, akkor nem úgy fognak parasztnak nézni, ahogyan szeretnéd. jogosan!

bunkó szokás ez és olyan egyszerű lenne elkerülni..

én csak azt várom, hogy egyszer a multicégeknek a hazai leányai a kinti gondolkodásmódot hozzák legalább harmadában. elérhetetlen vágyálom..

vadaifonnak meg természetesen farfekvéses sünt és hosszú vajúdást kívánok.. ezért is..

Linkmegosztó · http://Linkeld.be 2011.01.11. 21:16:13

szerintem a webshopba simán lett volna az a teló ha megrendelte volna...

lordjim 2011.01.11. 21:20:32

az is hülye aki egy szar telefonért rinyál

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 21:23:07

@fogsunder: ha meghirdetem a fel desznyomat azert beteszem a 3 napra, mert ugy olcsobb mint 3x1, meg miert ne
na ha elso nap elmegy akkor elment, nemm tudok gyartani hirteen meg masfel desznyot
/ azt nem veletlen irjak oda, a keszlet erejeig/

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.01.11. 21:23:28

@Linkmegosztó: de mivel voda mobilnet előfizetése van (50 kbit felett szanaszét korlátozva), ezért niylván esélye sem lehetett neten rendelni. ,-)

England win The Ashes! 2011.01.11. 21:24:50

@Főúr1127: Azt a Live-gombot én is rühelltem. Nekem szerencsére nem nyelte a pénzem, de idegesített, hogy nem tudtam a gombra tetszés szerinti funkciót programozni.

A Milestone sem rossz, a Dext is elég ügyes készüléknek számít(ott). Nekem jobban bejönnek, mint a Nokiák. (Az HTC-t és a BlackBerryt nem említem, azok azért más súlycsoport.)

England win The Ashes! 2011.01.11. 21:26:24

@fogsunder: Előbb csekkoltam a hecc kedvéért, a webshopban van még ebből a telóból.

lordjim 2011.01.11. 21:32:38

@hagyma: okos kölyök vagy szarni a mobilra

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.01.11. 21:35:57

@hagyma: de ha ugyanazt a fél gyesznót árulod még három hónap múlva is az már gáz. nemde?

holnaptól árulom a vaterán az egyik vizsolyi bibliát. tökmindegy, hogy nincs a birtokomban (talán attól is tekintsünk el, hogy soha nem is volt), azért meghirdetem. pont annyira ésszerű ez amennyire látszik..

ha volt, de eladtam, akkor hirdetés sztornó. egyrészt mert elértem vele a "célt", másrészt nem szeretnék sem másnak sem magamnak felesleges köröket intézni.

a vodánál ezen felesleges baklövésük miatt az lehet a potenciális vásírlóik ööö esszében, hogy nem is volt olyan telefon, és/vagy csak léprecsalás az egész. mindemellé prosztóság.

a készlet erejéig egy béna mentőszöveg a szar logisztikára; ha mégsem akkor meg már régesrég be kellett volna szedni a mostanra már kamu reklámot..

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.01.11. 21:39:32

@Dr Jozef Vengloš: áhám azt írják, hogy ott van. posztoló! posztolóóóó!

:-D

bár lehet, hogy úgy van vele, hogy azért érzi a különbséget a netes pornó és a reallife pina között. a posztból is az derült ki, hogy személyes jelenlét szükséges ahhoz, hogy elmenjen.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.01.11. 21:52:31

@basszuspisti: öö. csak fel kéne firkantani valahová, hogy nincsen kérem elfogyott.. ha már csak kitenni tudják a szórólapot.

ki mondta rajtad kívül, hogy zúzzák be azonnal? ilyet senki nem vár. csak annyit, hogy azt amit már eladtak több hete ne hirdessék már.

elég sok cég játszik ezzel sajnos. ezt kéne úgy büntetni, ahogy a sokkal nagyobb stiklijeiket mikor már számtalanodjára is elkövetik..

apropó.. van tavaly már eladott bármim idén is! annyira ugyanaz, hogy azt adtam el! kérlek fáradj be a legközelebbi üzletembe, hogy megvehesd kápé, secperc. az adataidat hozzad!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 21:59:48

@fogsunder: a peldad volt rossz
nem csak a vetera letezik, sot nekem az kulonosen nem
na pl ha irott sajtoba, megyei hirlap beteszem 3 napra fel desznyot, akkor az 3 napig megjelenik
ingatlan is lehet fent, mikor mar elkelt, meg net-en sem megy orarol orara frissites
a telefonos temaban pedig mar leirtak, orszagos akcio volt, amig a keszlet tart
a csdavo tok nem tudja van -e meg valahol, csak azt pesten nincs
IJ
en nem vedem a Vodafont mert nem is ismerem, de fekete penteken is egesz nap kint volt az akcios vaio es mar reggel 5-kor elfogyott
nem zuztak be a reklamujsagot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 22:02:23

@lordjim: kolyok??
muhhaha
amugy szarok ra
nem kell

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 22:05:01

@fogsunder:
amugy ha valakit ez kenyszerity drgabb telefon vasarlasara mert az olcsi elfogyott akkor ugy kell neki
posztolot uj telefont akart, ennyi penze volt, dragabbat nem vett
es most szomoru
hat az elet nem habostorta

kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2011.01.11. 22:19:32

Szerintem a Voda percdíjai magasan jobbak a másik kettőnél. Nem mindegy hogy elfogyott valami telefon Karácsony előtt ?

milliárdos 2011.01.11. 22:23:16

Évek óta ezt csinálják megjegyzem ők is meg másik is. Kérdezem a Vodás srácot 2 évente mikor tellát cserélek, az kellene ami a weblapon ennyi meg ennyi. - Hát az nincs, az egész országban hiánycikk, ő sem érti miért teszik fel. - És ezt már hányszor átéltem az évek alatt.

igazságos 2011.01.11. 22:36:45

@hagyma: Még le is kölyköztek, meg azt mondják, nem is Amerikában laksz. Mi jöhet még ezután? Kezd eldurvulni a helyzet. :P

Amúgy meg engem se érdekelnek a csicsás okostelefonok, ettől még nem érdekel, ha valakinek iPhone-ja van, és azzal rakja a fejét. Ha ez jólesik neki, tegye.

Ha a posztolónak meg ez a telefon kellett, akkor nem kell támadni ezért.

@Dr Jozef Vengloš:
Egyébként lehet, hogy a webshopban kapható, de aztán jön a feketeleves vásárlásnál, hogy mégis elfogyott, elnézést kérnek. Szóval, már azoknak se lehet hinni.

para_noir 2011.01.11. 22:42:23

A köcsögpestizőknek üzenném, hogy oké, de ha Mucsaröcsögén elfogy a telefon, és azt mondja az eladó, hogy Pesten még van, akkor szó nélkül feljönnek érte, és nem rinyálnak, hogy szegény vidékiek, ugye?
Másrészt lehet hogy melóstelefonnak, másodkészüléknek kellett volna a poszternek, arra meg pont jó.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.01.11. 22:46:34

@hagyma: ha ebayt írok vagy amazont akkor rendben van? ;-)

ez a vodafone saját reklámja, szórólapja, akciója. nem arról van szó, hogy megbízták a postát meg a diákmunka szövetségeket, hogy a következő három hónapban (amennyi ideig mondjuk gondolták, hogy a terméküket reklámozni kellhet, hogy a készlet elfogyjon) minden postaládába bedobják (hármasával).. mert akkor érthető, ha akkoris megy még a reklámhadjárat, ha a termék már elfogyott..

de ez a reklámozás a vodafone saját üzleteiben, weboldalán történik! nem egy marha nagy feladat egy 1-et átírni 0-ra.. "jelenleg nem elérhető" vagy "nincs készleten". üzletekben meg a terméket kifejezetten hirdető szórólapokat meg bevenni. ennyit kellett volna.

nem a világ legnagyobb problémája tényleg. csak olyan kicsinyes, alamuszi hanyagság. és igenis, hogy megtéveszti, ráadásul pont azokat, akik az ügyfelei (még, már) a cégüknek.

az ingatlant jóhogy mondod. ugyanis nem hiszem, hogy ne látnád a különbséget, aközött hogyha a hetente-havonta megjelenő apróban minden héten vagy hónapban meghirdeted a lakást, és hét közepén, hó közepén lett rá vevő, eladtad, akkor nyilván nincs rá lehetőséged, hogy az apróhoz megjegyzést fűzz.. ha keresnek vele, annyit kell mondanod, hogy már eladtad. senki meg nem sértődhet! VAGY ha azután is hirdeted a lakást, hogy már eladtad, akkor már joggal tartanak sviháknak.. (és van olyan ingatlaniroda, amelyik fenntartja magának a jogot (igaz törvénytelenül, de abba jó vastagon), hogy addig maradjon a hirdetés elérhető/nyilvános, amíg ők úgy gondolják. (ha nem rajtuk keresztül ment el a lakás, akkor marad eladósorban a rendszerük és a hirdetésük szerint.. milyen már ez..)

fontos különbség az is, hogy a voda ezt házon belül megoldhatta volna. beszedi a flancos szórólapjait arról a termékéről, amit már eladott az akció keretében.. nem egy nagy wasistdas..

az "amíg a készlet tart" megfelelő értelmezése szerintem megvilágítja, hogy miért volt elítélhető és elítélendő amit a voda tett ebben a piszlicsáré ügyben. ha valami már elfogyott akkor az nincsen készleten többé, tehát véget ért ugyebár az akció.. nem létező akciót továbbra is hirdetni meg mindenképpen megtévesztő! nem rosszhiszeműség, hanem a tapasztalat mondatja velem, hogy a vodafone-nak és más cégeknek is az ilyesmi jól jön. valaki biztosan azért a kedvező ajánlatért ment be hozzájuk és nem a t-hez, vagy a dp-hez.. aki reklámra vásárol (és akarva-akaratlanul így teszünk) az "bedőlhet" nekik. az alaphelyzet ugye az volt, hogy posztoló akart egy telefont. ha eltökélt benne, hogy vesz, és hozzá csak "telefont" ami olcsó, mert másra neki nem kell, akkor a kínálati oldal legolcsóbbikját fogja megvenni. akkoris, ha a megtévesztő reklám miatt olyan mint várta mégsem lesz a telefonja.

újabb gyomros példa: kenyeret akarsz venni a zsíros deszkához. van is a szeretedpékségtől a legközelebbi abc-ben; legalábbis az akciós újságban félméteres betűkkel hirdetik. hiába vagy tisztában azzal, hogy előfordulhat, hogy nem is lesz, mégis hajlandó vagy elmenni az üzletbe érte. ahol aztán szembesülsz azzal, hogy olyan kenyér nincs, csak holnap lejáró kukoricalisztes, talán egérürülékes izé.. ha kenyér kell és más nincs akkor megveszed azt is, ha drágább is..

nem olyan neház drágábban más szart venni, mint amit akartál. és erre szoktak is blazírozni elég gyakran.

nem szabadna hagyni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 22:50:23

@fogsunder: nem fordulhat elo, mert az akcios motoralmon felhivom a kozertet es felretetetk egy kenyeret

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 22:53:33

@igazságos: hat ilyen az elet
amugy meg eletemben m vettem akcios telefont
bementm, 2 evvel elenyeszo arbeli kulonbsegek vannk, es megvettem amelyik tetszik
de most lejart a 2 ev es azert se vettem, sot lemondtam
ha dolgozok a meloban elernek, ha otthon vagyok elernek
ha sorozok haggyanak beken, a kozeliek meg tudjak a torzshely szamat
oszt jonapot
tudom, nem lehetek topmenedzser de tulelem

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.01.11. 22:54:54

@hagyma: hogyan ha nincsen, és talán nem is volt? :-O

:-D

ha a marika vagy a katika, esetleg a piroska nem rakja félre neked a nem száraz, ellenben finom kenyeret eleve, akkor csak pazarlod a drága percdíjat. egy bizonyos szint alámenni nem érdemes. ;-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:17:52

@fogsunder: hogyne lett volna olyan 94-tol volt, de most nincs
hallottal mar vezetekes telefonrol, tudod a falbol jon ki a madzag, na azon s lehet rendelni nade...
nekem kulon megbizhato franciapeksegem van es ott veszem a kenyeret, ha jot akarok,es akkor tudom mikor menjek 9am-5pmkozott, "tescos" az van mindenhol mindig
ps pecdij itt nem szokas, utoljara 1000 percem volt x dollarert sosem leptem tul, foleg hogy 7vegen es ejjel nem porgott/
a dolog felfujt, senkit nem ert kar sem felrevezetes, a budapesti keszlet hamarabb elfogyott mint mielott levettek az akciot
lehet godollon meg volt

Szpájk 2011.01.11. 23:36:35

Mobilok, percdíjak, nem mindegy, milyen?
Az emberek többsége ugat bele az éterbe, tök semmitmondó, felesleges dolgokat legtöbbször, zsír percdíjakért:), és kifizet egy valag pénzt újra meg újra, hogy egy fejlettebb készüléken okádja ugyanazt a szart, mint eddig, hogy például "itt vagyok a boltban, mit vegyek, mennyit, miért nem lehet felírni egy cetlire, ha hülye vagyok hozzá,inkább felhívlak, mert nem tudom, de én is szeretlek, nekem is hiányzol" blabla...
A technika színvonala nő, a társalgásé esik.
Van, amikor muszáj mobilozni, de a szolgáltatók cca. 98%-ban abból élnek, amikor nem lenne az.
Amúgy engem is megviselt, hogy a meghirdetett készülék nem volt kapható.
Mégis csak disznóság.
Most mi lesz?

nohmenosztomen 2011.01.11. 23:46:16

Azert kicsit irigyellek hagyma :)

A vodanal pedig a szolgaltatas ara, ami szvsz elfogadhato, viszont akeszulekek brutal dragak a tobbihez kepest.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:50:16

@nohmenosztomen: miert kene?
@Szpájk: ez meg a masik, mindenki sir nincs penze,de a szarokra van
itt is rajta csung szinte minedenki napi 24 oraban
jo itt azert olcso
de vicc az egesz
es en ebbol most kileptem es jo erzessel tolt el
az internetrol mar nem tudnek lemondani, de mobilnetem sosem lesz, sot direkt asztalit vettem utoljara
az boven sok amit ennel toltok

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.12. 00:01:42

@Szpájk: "Az emberek többsége ugat bele az éterbe, tök semmitmondó, felesleges dolgokat legtöbbször, zsír percdíjakért"

Nagyon igazad van.

Van néha fontos hívás, amit el kell intézni. Akár olyan is, hogy nincs A féle liszt, jó lesz-e B féle.

Azt is szokták szeretni, hogy ingyenes a csoporton belüli hívás vagy hétvégi ezer szabad perc, és trécselnek lényegtelen dolgokról.

De attól nekem is felmegy a vérnyomásom, ha havi nyolcezret kifizet 7 órás trécselésért. Trécselni ott van a vonalas, (közel vagy pontosan) 0 Ft percdíjjal. A buszon hallgasson zenét!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.12. 00:06:59

@atpijkamo:
de miert kene zenet hallgatni, olvasni?
regen az emberek beszelgettek
nem is olyan regen

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.12. 00:12:10

@hagyma: "beszelgettek"

Én nagyon utálom az idős bácsikat, akik unatkoznak a buszon, és másokat szórakoztanak az élettörténettükkel. Inkább kihagyom. Még szarabb, ha utcán járva akaszkodik rám. Te biztos toleráns vagy, és mindenkivel leállsz beszélgetni. Jót tesz a csídnek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.12. 00:44:36

@atpijkamo: az igazsag az utcan sosem allok le, mert eleve vezetek
sosem buszozok, mert eleve vezetek
szoval telitalalat
de buszon vagy vonaton annak idejen/az atkosban/ sokszor megesett a szobaelegyedes
foleg a byfekocsiban, lehetoleg azonos erzelmu szurkolotarsakkal es buszon ellenkezo nemu egyedekkel
ez a ketto neked imaradt ez nem gond
biztos zenet hallgattal

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.12. 00:46:56

vitted nagyapad szemaforos radiojat
es hallgattad a jo ebedhez szol a notat

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.12. 00:48:25

@hagyma: "sosem buszozok"

Akkor miafaszé' propagálod a buszon való beszélgetést, mint haladó hagyományt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.12. 00:59:27

@atpijkamo: ez egyszeru
egyreszt nem halado hagyomanykent hanem multbeli revedeskent kozoltem
masreszt
ha megis buszoznek akkor lehet beszelgetnek
harmadreszt az en ertekrendemben nem foglal el ez a sok CIA ugynok, mert gondolom azert log a nyakukbol a kabel
de Isten orizzen mindenkit az en ertekrendemrol
elvagyunk mi azzal Maryvel

hpty 2011.01.12. 00:59:33

Lófaszt! Kamu duma!
Óbuda Auchanban van!
Csumi! :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.12. 01:01:25

"nem foglal el"....
....elokelo helyet...stb

a tobbit nem javitom, mert ertheto

hpty 2011.01.12. 01:24:01

A 1270 a Vodánál a Cég saját boltjaiban nézi: Westend, Duna Plaza, Mamut, Arena stb. Ha azokban nincs, akkor sok 1 bites elakad! :D Rá kell kérdezni a "többi, lesajnált" boltra is, Tecsó, Madarastecsó stb. Teccikérteni?
Vagy: a hozzád legközelebb eső boltokra rá lehet keresni a Voda honlapján is. Telefonszám, csöri, van-e, nincs, köszi, next....stb.
3-4-ben szokott lenni.
De aki az első NINCS-nek hisz, az meg is érdemli!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.12. 01:24:32

@basszuspisti:
"tehát ha valami a szent és sérthetetlen világközepe budapesten elfogyott, akkor le kell fújni egy országos ajánlatot, be kell zúzatni az összes szórólapot, kiadványt, egyebeket. okos... "

Azért jellemzően a Vodafone előfizetőinek nagy része budapesti, vagy a 10 legnagyobb vidéki városban lakik. Az ennél kisebb településeken és környékükön ugyanis annyira hiányos a lefedettség, hogy alig használható a szolgáltatásuk.

hpty 2011.01.12. 01:28:56

@hagyma: Köszi.

Nem a Vodát védem, mert bennfentesként ismerem Őket, csak egyes boltok is eltérnek egymástól, főleg a dealerek!
Ki mennyi telefont tart, milyen fajtákat, mit nyom, stb.
És igen, Nagyfaluban általában előbb fogy el minden, de ha újra, vagy új jön, előbb is lesz!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.12. 01:29:28

@Szpájk:
Engem az irritál, hogy abban a 2% esetben, amikor tényleg feltétlenül szükséges a mobiltelefon(pl. ledöglött a kocsi egy Isten háta mögötti helyen, vagy eltévedtél túrázás közben, és szólsz egy családtagodnak, hogy jöjjön érted kocsival X helyre), nagy eséllyel az ember lefedettség nélküli területen van. Még T-Mobinál és Telenornál is gyakori, Vodafone-nál meg szinte mindig.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.12. 01:34:00

@hagyma:
"amugy ha valakit ez kenyszerity drgabb telefon vasarlasara mert az olcsi elfogyott akkor ugy kell neki"

Gondolkodhatsz így. De nem egy kereskedőnek éppen ez a trükkje, árul mondjuk mosógépet, akcióban van egy egész jó féláron, elmész persze nincs belőle. Mit csinálsz? Körbenézel milyenek vannak még. Aztán lehet azt mondod, amúgy is utánanéztél, ez máshol is az ára, és megveszed az egyiket. De ha nem akciózzák félárra a nem létező terméket, akkor eleve nem mész oda...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.01.12. 01:39:55

@hagyma:
Szerintem meg jó, ha az embernek van egy kis egyedülléte, még ha ez az egyedüllét csak elméleti, és a fülhallgatóból jövő zene szigeteli csak el a külvilágtól.

Megdobbent 2011.01.12. 01:41:22

De most akkor hogy van az, hogy karacsonyrol atlogott ujevre? Az mar akkor megronlott, vagy lehanytak szilveszterkor. Szoval az egesz nagyon furcsa nekem. Amugy motorla nagyon ott van, 2 volt belole, mai napig mukodnek, szepek, helyesek. De persze kinek a papne. Es egyebkent is. Vagy nem?

Perillustris 2011.01.12. 01:55:32

@atpijkamo: Nekem 1000 ingyen SMS-em van. Kinek írjak? :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.12. 01:58:47

@Zabalint:
akkor meg semi kar nem ert
tolem aztan mindenki hallgathat zenet
en nem szeretek kozteruleten
hacsaknemkoncert van
ez maganugy
ki igy ki ugy
en szeretem tudni mi tortenik abban a kozegben amiben vagyok

Integrált Szerverterror 2011.01.12. 04:43:53

Vegyen inkább a kedves poszter egy Vertut, az is kb. ennyibe kerül.

2011.01.12. 05:31:31

@Főúr1127:
Ha lett volna a kezedben iPhone egy percre is akkor tudnád, hogy hülyeségeket írsz.

kalapocska 2011.01.12. 06:40:26

Hmm? Ha elfogy egy videki varosban is akkor is veget kellene vetni az akcionak a posztolo szerint?

Dr.Traktor 2011.01.12. 07:07:33

vidrafontól már csak azért sem szabad készüléket venni mert mindegyikre ráteszik a buzi logójukat, néha a márkajelzés helyett pld.

earny 2011.01.12. 07:20:36

Ennyit a "fő"városról... még telefont sem lehet kapni...

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2011.01.12. 07:47:30

Ez egy nagyon régi [zsidó] vicc:
Ember bemegy a boltba halat venni, megkérdezi mennyibe kerül. Amikor meghallja a választ azt mondja:
- De hát odaát a Kohn-nál feleennyiért is lehet kapni.
- Akkor menjen át, és vegyen ott halat!
- De momentán nincs neki hala, mert elfogyott.
- Na látja, ha nekem se lesz én is feleannyiért fogom árulni...

lilike13 2011.01.12. 08:10:40

iPhone-om van. Három éve. Akkor most buzi vagyok, csak nem tudok róla? Ne minősítgessünk így, ha kérhetem. Amúgy meg, amióta számítógépen dolgozom, mindig csak MAC-em volt, a munkahelyemen is meg itthon is (nem vagyok grafikus, nem tördelek kiadványokat, stb) és ha nem lenne jó, nem használnám. Nálam logikus és tudatos volt az iPhone választása. Csak megjegyezném, nekem még az első típus van, nem ugrom arra, hogy folyton a legújabb legyen, és teljesen elégedett vagyok vele, azon kívül, lekopogom, hogy szoftvert frissíttettem rajta, semmi egyéb dolgom nem volt a telefonnal. És csak megkérdezem, akik Nokiáznak, Motoroláznak, Samsungoznak, ésatöbbi, hányszor cseréltek ennyi idő alatt készüléket és jártak szervízben?

Pittykapitány 2011.01.12. 08:11:21

@fogsunder: Te frankon nem beszélsz magyarul vagy csak korlátozott a felfogóképességed? Itt írogatsz fél oldalakat,de nem fogod fel, hogy NEM fogyott el az a szutyok telefon, csak Pöstön nem lehetett kapni. Zárjon is be a Vodafone egyből akkor?

Azt is megkockáztatom amúgy, hogy Pöcstön is volt,csak fel kellett volna csörögni pár viszonteladót, nem a márkakereskedésben dúlni fúlni.

Pittykapitány 2011.01.12. 08:19:09

@lilike13: Nem tudom ki buzizott,de az bekaphatja,mert nekem is ajfonom van, más kérdés hogy én úgy kaptam tesztelni és nálam maradt, nem szívesen fizetnék mar telefonért 100ezret, aztán 3 hónap múlva 60at sem ér.
A lényeg, hogy amire mindennap használom abban tényleg az Apple a király, sok érintőképernyős telefonom volt,de ennek a legjobb a touchscreenje. De vannak olyan gagyi dolgai, amit egy 5éves okostelefon is tudott már, és néha használnám. A MAC-et viszont aláírom. Amióta Macbookom van, rosszul vagyok, ha PCvel kell dolgoznom. Pedig nem vagyok se buzi se burzsuj...

HúszTíz 2011.01.12. 08:22:43

Ilyenkor tud örülni az ember, hogy Pannonos (vagy most már Telenor); valahogy sosem fűlött a fogam a Voda után. Amióta van mobilom (olyan 2001 óta) azt mindig a Pannonnál vettem valamilyen akciós kártyás csomagban.

tompyka 2011.01.12. 08:38:24

@gelsystem: Semmilyen "menüt" nem tesznek rá évek óta, megnyugtatlak.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 08:51:06

ájfon - nem ájfon

mindenkinek szíve joga eldönteni, ha ájfont akar, mert neki az tetszik, vagy az azon elérhető dolgokra van szüksége, de azért valakinek beszólni, mert - szerinte - elavult telefont vesz, kurva nagy seggfejség. ugyanis - mint említettem vala - nem mindenki topmanager, vagy lát el olyan munkát, amihez názás telefon kell, van az országban, és a világon is egy rakat ember, akinek pusztán telefonálásra kell a telefon. én is ilyen vagyok. a munkám nem kívánja meg, hogy iphone-t tartsak, akkor meg minek? frenkizni? 2007 decembere óta egy egyszerű kis telefonom van, van benne kamera, mert már akkor is beletették az akkoriakba, de megvagyok nélküle. mondom jó az valamire, mert rendes videófelvételeket, vagy képeket úgysem ezzel csinálok. ha nem lenne, meglennék nélküle, de mivel van, így egyszer egy döglött kígyót le tudtam fotózni, meg még pár hasonlóan fontos dolgot...
így is több funkciója van jóval, mint amire szükségem van.
most sem vennék iphonet, csak mert az a menő... magánrepülő is menő, azt sem veszek...

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 08:58:10

ja, és vodás vagyok, és szar samsungom van, van rajta vodás menü, de ha nem akarom, nem használom. nem akarom, így sosem használtam. a síma samsung menüt használom. sosem volt beteg a kis masina, semmilyen baja sem volt, szervízben sem volt sosem.
haggyuk már ezt a szarrágást, meg a konzumidiotizmust...
vegye az ájfont, meg applezzon mindenki aki akar, meg mittomén, de aki nem ezt teszi, azt ne köcsögöljük már le, és ne higgyük azt, hogy a másik igénytelen csóró fasz, csakmert nem a legújabb szar villog a kezében.

két hete vonattal utaztam, velem szemben egy tahó jogászhallgató ült, aki viselkedni sem tudott eleve... egyszer előkapott egy ájfont, és baromi hangosan nekiállt rajta beszélni valami szintén félkegyelmű haverjával, na pontos képet kaptam az ájfon megvásárlásának körülményeiről, hogy mekkora szüksége lehet rá, hogy apu BMW-je ebben a randa időben a gariban áll, és jeeee...
mögötte egy kiscsaj ült, valami ótvar régi telefonnal, nem is vettem észre, hogy telefonál, mert tudta mi az illem. ez a paraszt meg az ájfonnal sem volt több az ostoros egysejtűtől. aztán jogásznak készül a lelkem...
ezer bocs az elkalandért, csak felbasztam magam újfent a "mé nem normális telefont veszel ezé" típusú beszólásokon, meg ezen az ájfon nem ájfon témán, meg hogy a nokiázók odaköltöztek a szervízbe...

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.01.12. 09:19:22

Ki az, aki Balteus Motorola telefont szeretett volna venni a Vodafone-nál?

Turanga Leela 2011.01.12. 09:27:32

Nekem LG-m van,szeretem, kártyafüggetlen,MM-ben vettem, mondjuk 2 nap múlva szervizbe kellett vinni, de hát uccsó darab volt:D Az Ájfonos gyökereket meg kiröhögöm:D Voda kártyám van,mert sokkal jobbak a díjai,mint a másik szolgáltatóknak. A felháborodás nem jogos, mert ha vidéken tényleg van még belőle, akkor az akció jogosan él.

cicmen (törölt) 2011.01.12. 09:28:32

Még jó, hogy nem vette meg! Nincsenek rajta gombok! (se cipzár!)

Eric_Cartman 2011.01.12. 09:32:00

Aki lebuzizza az ájfonosokat buzizókat, az buzi.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 09:35:44

@Eric_Cartman:

mindenki buzi
ergo senki sem buzi

rossz a memóriám, mi rosszban vagyunk?

cicmen (törölt) 2011.01.12. 09:40:25

@Eric_Cartman:
-Kapitány úr! Buzi van a fedélzeten!
-Ki az?
-Egy csókért megmondom!

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 09:41:40

@cicmen: :D na ezt még nem ismertem :)

Pittykapitány 2011.01.12. 09:44:37

Buzi aki buzizik. Kivéve a jelenlevőket. :)

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 09:46:55

és mi van a köcsögökkel?

Eric_Cartman 2011.01.12. 09:47:01

@Dr. Körömlakk ®: már mér lennénk? Ha jobban megnézed, mire gondolt a Költő, akkor nem ez jön ki.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.01.12. 09:47:29

a baj, hogy ezt magyar honban meg merik csinálni, míg angol honban ezért néhány millió fontra megb@sznák őket. de ne keseredj el, nem veszítettél sokat, a moto telok nagyon pocsékok, inkább vegyél samsungot, ezerszer jobbak... amúgy akkora fejetlenség lehet a vodánál, hogy öröm nézni, mert kurva lassan reagálnak bármire.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 09:48:27

@Eric_Cartman: azt levágtam, csak úgy emlékszem a múltban volt valami, amire jól beszóltál nekem... de részletekre nem emlékszem, és ez sem biztos...

.lll. 2011.01.12. 09:53:49

szarok az ájfonra

Eric_Cartman 2011.01.12. 09:54:41

@Dr. Körömlakk ®: 2 embert utálok itt a blogon, a cetlimre nincs felírva a neved, úgyhogy szerintem nem jól emlékszel. De beszólok, ha gondolod. :)

tejcsokoládé (törölt) 2011.01.12. 09:56:06

nem tudom miért kell szidni a posztolót, a hirdetés hazug és kész, nem az a lényeg, hogy 2000, vagy 200 000 forintot telefonról van szó...
nálunk természetes, hogy el kell fogadni, ha a szolgáltató szívatja az ügyfelet, ugye?

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 09:56:50

@Eric_Cartman: annyira nem vágyom, hogy a pofonért házhoz menjek.
nem akarom terhelni a homár releváló közönségét, így privátba írok mán egy sort erre az itteni nicked alá.

tejcsokoládé (törölt) 2011.01.12. 10:00:23

@hpty: hogy te mekkora hülye vagy? elolvastad egyáltalán a posztot? felhívta az ügyfélszolgálatot, és ők mondták neki, hogy sehol nincs. miért kommentel, és főleg miért fikázza a posztolót, aki el sem olvassa az írást, vagy annyi agya van, hogy nem érti meg?

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 10:00:56

@lófő: bezzeg ha tsötsök lennének akciózva, mi?
@tejcsokoládé: nekem már elmagyarázták, hogy az itt egy szép néphagyomány.

cicmen (törölt) 2011.01.12. 10:03:51

@Sün‼: Pont arról van szó!
TEKNIKAI forradalom! A sok analfabéta plázahuszár okostelefonozik a combinon!

.lll. 2011.01.12. 10:06:39

@Dr. Körömlakk ®:

egy csöcs,sőt kettő az egészen más:D

cicmen (törölt) 2011.01.12. 10:07:55

@tejcsokoládé: Lehet hogy ott van a hirdetésön az is, hogy a készlet erejéig! Ez azt jelenti, hogy ha elvitték az uccsót, akkor te már nem kapsz!
Ha netalán az van, hogy a széklet erejéig, akkor nem kapsz, még ha beszarsz akkor sem nem!

Pittykapitány 2011.01.12. 10:08:39

@tejcsokoládé: Bar nem nekem szolt, de szerintem nem kéne hülyézni meg valakinek a szellemi kapacitását firtatni, ha fingod sincs semmiről. Az ügyfélszolgálat csak a Voda saját központi készletét látja a viszonteladókét nem.
Én is így találtam egy eldugott kis üzletben egy utolsó Samsung Omniat anno. Pedig a Markaboltban elhajtottak, hogy nincs és nemis lesz punktum. Bar ne találtam volna, nagy sz.r az is. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.12. 10:09:35

@cicmen:
Hasztamannyana!
Árkádlakók a kombinón lájkolják az ájfónt?

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 10:14:04

@Pittykapitány: bezzed a BVLGARI OMNIA milyen faja. azt a rossmann akciózza renceresen.

cicmen (törölt) 2011.01.12. 10:14:22

@Pittykapitány: Könnyebb önnek nyomnia, ha samsungja omnia! :)
(Na ez gyengusz volt!)

Pittykapitány 2011.01.12. 10:18:04

@Dr. Körömlakk ®: Aztat én nem ismerem, vidéki vagyok, de a Dauveegbertz is veri a Samsungot. Amúgy nekem a legkedvencebb telefonom egy Nokia 6100 volt,talán még valaki emlékszik rá.

@cicmen: Annyira azért nem volt szar. Bár nem fedi a valóságot. :)

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 10:20:05

@Pittykapitány: nemtom, linkojjad mán mék az. nekem is valami régi szar nokia volt a kedvencem, az úgy szólt mint a traktor, legalább meghallottam a trolin is.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 10:21:02

@cicmen: egy gomb van rajta, meg a márkajel, nemtom hol fizettek elő rá. majd beleszólok, megláttyuk hun veszik föl.

JanDítě 2011.01.12. 10:21:28

hogy te mekkora egy gyík vagy..közölte az ügyintéző..mélységesen felháborít..negyedórás várakozás után....én vagyok az ÜGYFÉL, tessék engem kiszolgálni azonnal brühühü, mert megmondalak ám.a legnagyobb problémám hogy 3án hétfőn nem lesz szép új telcsim.

világ ügyfélszolgálatosai, kitartást :)

.lll. 2011.01.12. 10:27:49

az én telóm nokija,
az anyósom hárpija

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 10:28:59

@Pittykapitány:

t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSvs6IWSyC1-VQG1uDdutcFdLuK0z-0-j8rPJWJwbdZE2xmY_W5

bazz, nekem ilyen volt, meg még régebbi is. az atomháborút is túlélik... ja, még meg is van az egyik...
jól voltak ezek...

.lll. 2011.01.12. 10:34:33

ájfonom van,menő vagyok,
minden reggel odafosok

Pittykapitány 2011.01.12. 10:54:06

@Dr. Körömlakk ®: Ja ezek meg a beázást is kibírták, nem kellett ilyen olyan védőtok meg tököm tudja mi.

@Sün‼: Multitaccsot tudja a készülék?

Mocsár 2011.01.12. 10:55:20

1. de, rálátnak a viszonteladói készletre is.

2. ha más városban, vagy online shopban van, akkor nem hazug és nem fantomreklám, csak nem volt szerencséd. Rendelted volna online shopból, ingyen kivitték volna a portádra, még be sem kell "fáradnod" az üzletbe, nehogy elcsábulj valami drágább telefon irányába. Ja, és még 2000 Ft kedvezményt is kaptál volna, te szerencsétlen.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 10:55:40

@Sün‼: oda van írva hogy Vtech. szóval engem nem versz át.
@Pittykapitány: símán túlélték a másfélórás mosóprogramot...

Mocsár 2011.01.12. 10:58:49

@lilike13: nincs ájfónom. Kb. 5 éve vettem Sony Ericsson K750i-t, soha nem volt baja, soha nem volt szervizben, amire kellett, arra mindig elegendő van. Munka céljából van okostelefonom is, Samsung, fél éve, semmi bajom vele.

Nem csak a szent ájfón tartós.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.12. 11:00:15

@Pittykapitány:
Simán!
Ha kicsit többet iszok a medve málnapáleszából, akkor én is tudok olyant.

@Dr. Körömlakk ®:
Az csak a megtévesztés miatt került oda.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 11:04:01

@Sün‼: cöccö... akkor az én ezeréves samsungom is tulképp egy olyan okostelcsi, ami majd a világvége után jelenik meg, csak álca az egész :) én meg bévaccsos vagyok, csak álcázom magam. :)

cicmen (törölt) 2011.01.12. 11:05:52

@Pittykapitány: Ja ezek meg a beázást is kibírták,
Az cigányoknak volt!
Volt benne lovári menü.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 11:06:51

@cicmen: márminthogy BEA-zás? másnéven Bejjázás?

cicmen (törölt) 2011.01.12. 11:15:57

@Dr. Körömlakk ®: Hát beás meg lovári menü! Arról telóztak a Bejáknak meg a Dzsenifereknek.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 11:16:11

@Sün‼:

t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2Ux7kVSYcMYQkoz30Qcad_UDBfG54O_hxHCj_9Ni_R_g_xNyy

na ez a béjvaccs. ott vagyok az egyik, de nem mondom meg melyik. devégülis mindegy.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2011.01.12. 11:17:03

@Pittykapitány: na.. látom megszólított az éjszaka engem is..

aki nem ért magyarul az inkább te vagy. elhiszem, hogy neked nehézséget okoz "fél oldal" komment elolvasása (a megértése pedig már messze meghaladja a képességeidet), csakhogy az égegyadta világon senki nem kért rá. attól hogy nem tilos, még nem lenne szabad annyi ésszel amennyi látszik nekiugranod hülyeségeket válaszolni..

szerinted a voda ügyfélszolgálatosa elkezdte felsorolni, hogy pesten kívül van-e még valahol? kit érdekelt volna? posztoló nyilván közölte, hol és milyen módon akarja megvenni a szarjukat. nem bivalybasznádon látta a hirdetést, hogy mostolcsó a motorola, hanem a nyamvadt pesti viszonylatos vodánál. ott meg nincs. csak hirdetik. eladták. nyilván volt. de már nincs! ez meg ne illő dolog. dehát ezt egyeseknek nehéz ám megérteni..

és a posztoló nem a telefont akarta mindenáron. hanem a vodától akarta venni azt a telefont és annyiért amennyiért hirdették.. csak már nem tudta, mert a voda eladta.. ha lett volna egyébként bárhol, akkor felajánlják neki, hogy a hozzá legközelebbi üzletbe idővel átszállítják. egy normális, korrekt cég ezt is meglépte volna. a vevőért mindent alapon.

egyáltalán nem a civilizáció csúcsa a nyugat - sőt - de ilyen felesleges baromságokat nem mernek megengedni maguknak a cégeik központjaik országában.. pont azért annyira felháborító az ilyesmi, mert annyira kis semmi ügy lenne. de még ebbe is sikerül feleslegesen belevinni a magyar ugart..

te meg ecsém ne hajtsd annyira a szellemi tolószékedet..

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 11:19:21

@cicmen: aóó hogy dikházzálák még, ilyen csóró csávó vagy, hogy nincsenis okostelefonod more? jegyezzed meg more, gizdaság kell a soron, hogy a gádzsik rákíreckeggyenek a károdra more, méskülömben nem leszel sose vájdá, hogymonnyám mi?

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.12. 11:19:24

Üdv
Csak benéztem
Jövök ha ütős poszt lesz
ÉrtEDE?
Jókat

cicmen (törölt) 2011.01.12. 11:22:30

@fogsunder: ne hajtsd annyira a szellemi tolószékedet..
Ez szép volt alkalmazni fogom a szellemi rövidnadrágos mellett!

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 11:22:40

@KárászAti:
Köszönöm fél évig volt szerencsém egy iPhone 3GS-hez, egyik munkatársamnak évek óta van iPhone (2G) készüléke, és sok-sok ismerősöm vett mostanság 4-est, hidd el ismerem.

A saját 3GS-em egyetlen előnyét számomra az jelentette hogy amikor végleg tele lett vele a tököm legalább gyorsan el tudtam adni mert még akkor is tülekedtek érte a népek. PC-vel összehozni kínszenvedés, a fájlkezelője buta mint a föld, és mivel apple az eredeti szoftverre még véletlen sem lehetett kideríteni hogy a tárterületen mi az a 6,12 GB "egyéb" tartalom ami nem zene nem kép és nem videó. De ez különleges, meg forradalmi, meg mindenben több mint a többi ugye?

Itt van ez az új iPhone, a 4-es. No lássuk miben "forradalmi" ez a készülék:

Kijelző: 960x640-es, tényleg szép, tényleg pofás, de ezt meg is említettem fentebb, ezért jár a pont.

Apple A4 chip: Minden erősabb Samsung telefonban ugyanez a chip van, ugyanis az A4 beszállítója a Samsung attól függetlenül hogy rá van oltva az apple logo, meg az A4 felirat. Szóval itt nincs pont.

32GB memória: Miután az iPod évek óta ekkora méretben utazik, az apple-től nem nagy teljesítmény, de például már a n96-ban is 16 volt, az n97-ben meg szintúgy 32. Úgyhogy ez nem forradalom.

5 megapixeles kamera: legalább 4-5 éves történet.

Led "vaku": ez is kb.

Videohívás: WOW! Ezt se látjuk már ezer éve más cuccokban.

WiFi: Ritkább ugyan, de a prémium telefonok piacán ez is legalább 3-4 éves sztori.

Négysávos működés: Ötéves telefonokon is megvan.

Kettős mikrofon a tisztább hangért: ez sem egy nagy újítás, a samsung a htc és a palm már régóta használja.

GPS, gyorsulásmérő, giroszkóp, iránytű: a telefonba rakott GPS legalább 3 éve divatos, gyorsulásmérőt már 5 éve is raktak egy-két telefonba (főleg a S-E jeleskedett e téren), giroszkóp (valójában csalás, ha jól tudom kettős gyorsulásmérő van benne, így határozza meg a telefon pozícióját), az iránytű meg csak egy program, amelyik készülékben két giro van az tudja ezt.

Az összeszerelési minőség persze nagyon szép, meg tényleg iOS4-gyel fut, de ez a platform, nem kell vele felvágni, mert androidot meg nem visz úgyhofy ezzel az erővel meg fos. A PS3 se visz be az XBOX játékot, mert saját platformja van, de attól még ergyik se szar, mejt saját felülelten remekül teljesít mindkettő.

A designt meg embere válogatja. Ez az új tényleg szép, de ettől eltekintve hogy nekem épp tetszik nem kiemelkedő a mezőnyből. A HTC a samsung és a nokia designerei is simán tudnak ilyen igényesen megtervetett telefonokat csinálni (ahogy azt teszik is).

A iPhone nem a világ csúcsa, csak sokan beveszik, hogy attól ők is embrefelettiek lesznek ha a reklámban ezt mondják. Gondolkozni kellene, nem csak állandóan a he lett volna a kezdeben sztorival jönni. Hidd el sokan vannak akiknek volt a kezébe mégsem elégedettek vele, mert láttak már sokkal jobbat is.

Elismerem vannak jó pontjai a készüléknek, van amiben tényleg kiemelkedő, de egészében véve nem egy forradalom, annyira meg főleg nem amennyiért vesztegetik.

Persze ezért meg a árakkal játszó kereskedőket kell megb@szni, akik az 500 dollárból, 500 eurót csinálnak, aztán még ráraknak 20%-ot mert itthon sok az adó (és ezt kb. minden telefon estében).

Még emlékszem amikor be lett jelentve a 3G-s iphone. Talán 499 dollárért. Mire beért az országba átszámolva majdnem 850 lett az ára. De vitték mint a cukrot.

nemecsek ernő áruló 2011.01.12. 11:32:29

A vodafone rendszeresen csinálja ezt. Ha kíváncsi vagy rá, melyek azok a telefonok, amik biztosan nem kaphatók az üzletükben, nézz meg egy hirdetést. Tévedés kizárva. Múltkor az akció első napján nem kaptunk adott telefont, mert még nem érkezett meg, mint mondták. Pár nappal később meg már elfogyott. Gyanús!

Egyébként ha ott állsz a telefon kiválasztásánál akkor a nő azzal kezdi, hogy bekarikázza a három legszarabbat, hogy most azt tudod vinni. És rendelni? Ááá azt nem lehet, jöjjön vissza pár nap múlva, akkor már lesz! Mondanom sem kell: nem volt. :)

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 11:32:51

fú de jó, hogy nem kell ilyesmikkel foglalkoznom. elfáradok a végigolvasásakor...

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 11:45:23

@Sün‼: na jó. akkor de. végülis neten vagyunk, mindent lehet... :D

Pittykapitány 2011.01.12. 11:48:50

@fogsunder:
"ha nincs eladandó termék, akkor normáliséknál: nem hirdetik!! szépen be kellett volna venni a kifejezetten azt a terméket reklámozó papírosokat."

Tovább nem is olvastam,erre merészeltem válaszolni, hogy nem érted a lényeget,nem fogyott el a készülék az egész országban, de a kedvedért a Voda biztosan regionálisan hirdet. Ahol elfogyott ott majd beveszi a papírost...
Azt meg sehol nem említettem, és vastagom lefoschom, hogy a poszter mit hol akart venni. Tovább megyek,az sem zaklat fel, hogy mit feltételezel a posztoló szándékairól.

Szerintem baromságot írtál, erre regáltam, sajnálom,hogy sértette az önérzeted.

Egyben azért egyetértünk:
sajnos az ügyfélközpontú hozzáállás itthon annyira nem menő.

Riszpekt!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.12. 11:49:37

@Dr. Körömlakk ®:
Naugye.
De konkrétan melyik?
Rákérdezek:
Piros bikiniben feszítesz?

staropramen 2011.01.12. 11:55:29

Sztrovacsekek!
Telefont a telefonboltból!

Kismacska (BELLA) 2011.01.12. 11:55:47

@Főúr1127: csatlakozom. És ha már OFF: fel nem foghatom, mire lehet jó úgy egyáltalán a tablet. Ez nem fikázás, félre ne értsen senki! FŐLEG az apple iPad-ot nem érzem olyan eszköznek, amiért 200+ ezer forintot kiadnék.

Természetesen az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy éve használok egy HD2-t, ami már majdnem tablet... lehet, hogy ezért nem mozgat meg semmit nálam? :D

ON.

A poszthoz: egyetértek a vidéken-még-lehet-hogy-van érvelőkkel, de ugyanakkor gáz, hogy éppen a legnagyobb piacon nincs. És: ha nincs itt, de én, mint vevő szeretnék, akkor a kisasszony miért nem kér pár nap haladékot, míg SZÁMOMRA a vidéki készletből felhozat?
Vagy túl sok lenne ez már? :)

GiveltAway 2011.01.12. 11:57:28

Úristen szegény pesti nem kapott meg valamit Budapesten (pedig az ám a világ közepe), és már jogsértésről vinnyog.

Pittykapitány 2011.01.12. 12:05:49

@Sün‼: Kongratu!
És jó étvágyat!

Küldeném mindenkinek, aki szereti!

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 12:08:02

@Sün‼: na jó, én a seronsztón vagyok. ezt a személyes ismerőseim tudják, mert a kaputelefonba is ezt mondom.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.12. 12:15:27

@Pittykapitány:
Tankesün!

@Dr. Körömlakk ®:
Mindig sejtettem, hogy igazi hírességek vannak köztünk!

Dr. Körömlakk ® 2011.01.12. 12:19:53

@Sün‼: és hát az avatarom alapján meg... na. ennyi.

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 13:40:38

@Kismac:
A tablet a dinamizmus új jelképe. Kisebb és könnyebb mint a laptopok az üzemideje is jobb, mert kevesebbet eszik, erősebb és sokoldalúbb mint a mobilok, okostelefonok vagy PDA-k.

Egyes területeken van bennük ráció, például utazó tudósítóknál, építészeknél, stb.

A tablet mintaképe viszont nem az iPad. Az iPad azért jött létre mert divat lett a tablet. Ha egyszer lesz olyan mikró amin lehet tévét nézni is, és divattá válik, lesz iWave is mert a divat az, ami logikátlan döntésre bír rá tömegeket is és ebben van a nagy pénz. Ha anno divattá váltak volna a tamagocsik, vagy a zenelejátszós karórák, akkor lenne iPet, meg iWatch is. Steve Jobs zseniális, remekül kihasználja az ilyen divatjelenségeket.

ON:

Sokan azt nem látják be, hogy lehet hogy a piac egy, de az egységek különállók. Ha a boltban elfogy az akciós termék akkor kötelességük az adott értékesítési ponton beszedni az akciós kiadványt, vagy legalább kiírni, hogy "készlethiány miatt jelenleg nem elérhető az ajánlat egy vagy több terméke".

Ezt weben megtenni is egyszerű, az akciós ajánlat alá odabiggyeszteni egy sor, hogy "a termék jelenleg nem hozzáférthetó az ALLEE, a Campona és a Westend területén található üzleteinkben". Ez kétperces meló maximum.

Nem azért nem szedik be mert nincs rá idő, ember, kapacitás, hanem mert így te bemész, ott a zsebedben a pénz, mert telefont akarsz venni (tehát van egy kész döntésed), ők meg remélik, hogy a "Jelenleg ezt a készüléket nem tudjuk biztosítani magának, ellenben ajánlhatok egy másik készüléket, mely majdnem ugyanezt tudja és most csak X pénzbe kerül).

Röviden leírva: Egy n darabszámú akciós készlettel n+x darabszámú forgalmat generálnak az akció határain túl is (és ebben benne vannak azok is akik nem fognak helyben másik készüléket választani, de 2-3 üzlet után megunnak az akciós darabra vadászni, így kompromisszumot kötnek)...

England win The Ashes! 2011.01.12. 14:06:52

@Főúr1127: "Ha a boltban elfogy az akciós termék akkor kötelességük az adott értékesítési ponton beszedni az akciós kiadványt, vagy legalább kiírni, hogy "készlethiány miatt jelenleg nem elérhető az ajánlat egy vagy több terméke"."

Nem biztos, hogy nincs így. Öt éve így volt. Akkor vettem utoljára mobilt a Vodánál (meg úgy Mo.-n), a komáromi boltjukban rákérdeztem egy teóra, amit előtte pár nappal láttam az árlistájukon. Mondták, hogy sajna nincs, az új terméklistájukon tényleg nem szerepelt már. Aznap épp Bp-re utaztam, Óbudán az egyik boltjukban viszont volt, az ő listájuk több helyen is eltért a komáromitól. A Té hasonlóan működött akkoriban, a PanNort ezer éve bojkottálom, ott nem tudom a módit.

kotla85 · http://jajdelatombazmeg.freeblog.hu/ 2011.01.12. 14:19:50

miért akarja valaki megvenni 2011-ben a vga kamerás semmirekellő motorolát 9ezerért, mikor 2ezerért kaphat egy sokkal jobban kinéző, márkásabb, mobilfényes, gps-es telefont? váó!

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 14:23:34

@Dr Jozef Vengloš:
A posztoló leveléből kiindulva, miszerint:

"2011. január 3-án, hétfőn bementem az ALLEE bevásárlóközpontban található Vodafone márkaüzletbe [...]. Az üzletben kezembe akadt a Vodafone Újév című kiadványa [...] s az abban szereplő telefonok közül, a Motorola WX295 típusút választottam, amely 14,990 forintról 8,990 forintra van leértékelve. Mondtam az ügyintézőnek, hogy ezt a telefont szeretném megvásárolni, mire közölte, hogy ez – a Vodafone Újév újságban szereplő! – telefon már Karácsony előtt elfogyott az üzletből."

Tehát bár az üzletben nagyon jól tudták hogy az adott készülékből jelenleg nem tudnak egy darabbal sem szolgálni, mégsem vették le az akciós újságot a kínálóról.

Bár értelemszerűen maga a kiadvány több telefont/ajánlatot is tartalmazott, ezért nem voltak kötelesek azt a kínálóról etávolítani, viszont arra hogy a készlet változása miatt az már nem kapható előzetesen is kötelesek felhívni a vásárlók figyelmét, főleg annak fényében, hogy:

1, Az eset már karácsony előtt is fenn állt.

2, Már többen is reklamáltak náluk emiatt.

erre éppen elegendő egy A4-es lap a kirakatba, hogy "Sajnáljuk, készlethiány miatt az újévi telefonok akciós ajánlatunkban szereplő Motorola WX295 az üzletben jelenleg nem elérhető."

Ha ezt megteszik akkor nincs balhé.

De a Vodafone látszólag (1,) leszarja ha egy akciós készülék egy vagy több értékesítési pontról hiányzik, erről a vásárlókat nem tájékoztatja, és ahelyett hogy a központi készletet ismételten elosztaná az adott pontok között, országosan hosszabbít meg egy olyan akciót, melynek már csak pár üzlet raktárkészlete fele meg, valamint (2,) látványosan ignorálja az üzletszinten fennálló reklamációkat is.

Ennek oka tényleg csak az hogy így többlethasznuk lesz, mert az adott készlet darabszámán felül, más nem akciós készülékek eladását remélik az eredeti akciós kínálat hiánya okán.

Ha a Tescoban mondjuk 129.900 helyett 104.900 egy plazmatévé, de az nincs minden üzletben akkor kiírják, hogy például Szegeden meg Debrecenben nem érhető el az adott termék.

Egy meghosszabbított akciónál ugyanezt megtenni nem nehezebb, csak akkor lehet nem vennének meg a népek 300 darab nem akciós telefont.

Róka-Rudi 2011.01.12. 14:27:03

Az már volt, hogy az Allee-ban nem lehet movilt kapni, csak CO mérgezést? Meg elüt a kukásautó?

Kismacska (BELLA) 2011.01.12. 15:42:24

@Pittykapitány: az mekkora...! Státusz: MUZEÁLIS!
:D:D:D
Ezt überelni elég nehéz lehet más iparágaknak!

Kismacska (BELLA) 2011.01.12. 15:54:00

@Főúr1127: köszi a kimerítő leírást. Nekem az a "bajom", hogy egyszerűen még nem látom bennük a rációt. 100+ ezres készüléket nem szívesen veszek elő (a telefonom is az, szóval azt se), mondjuk olvasásra vagy filmnézésre (BKV-n). Zenehallgatásra, esetleg a zeneszámok közötti váltásokra nagy. Telefonnak szintén nagy (persze jó a mobilnetnek).

Kevéssé gondolom, hogy lehetne rajtuk ilyen hatékonyan, 10 ujjal gépelni, ahogy például most is teszem, nem tudom, mennyi az elütés.

RÁADÁSUL nem nagyon van rajtuk USB (szabvány) csatlakozó (javítsatok ki, ha tévedek)...

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 16:35:39

@Kismac:
A tablet nem biztos hogy pont a 20-25 perces BKV utakon a megfelelő társ, ellenben távolsági buszon, ahol mondjuk 1,5-2 óra az út, de nincs hely egy laptopnak, mint a vonaton már van rá esély, hogy inkább ezen nézel filmet, mint a telefonodon.

Meg persze szöveget, weboldalt, stb. is kényelmesebb ezeken nézni. Az hogy milyenek gépelésre nem tudom, nyilvánvalóan kevésbé határozott egy-egy leütés, emiatt gyakoribbak az elütések is, de ez mindenben benne van aminek csak virtuális billentyűzete van.

A csatlakoztatás megint érdekes lehet, biztos van olyan ami legalább a micro-USB-t támogatja, de bluetooth mindegyiken van, ahogy szerintem WiFi is, ez azért megkönnyíti az életet, persze főleg olyan helyeken ahol nem ez a magyaros cigánykodás megy mint például a Westendben, hogy ha netezni akarsz akkor egységet kell venned. A német vonatokon és távolsági buszokon wifi van, ahogy Franciaországban is, így ott útközben azért sokkal kellemesebbek a körülmények (ezt figyelembe véve, illetve a sebességet tekintve is).

A tablet itthon olyan mint a mobilnet, meg apple termékek, illetve a legtöbb olyan szabvány támogatása, ami kiépített infrastruktúrát igényel.

Itthon is bevezették az XBox360-at, Live támogatás nélkül, persze eladták a Live! játékokat tizenezrekért "megfeledkezve" arról, hogy itthon nincs Live, így az online játék mint olyan még nem megy. Azután ezt eljátszották az iTunes-szal is, a legújabbak meg az IPTV és internet@tv szolgáltatások, amik ilyen kínálattal ahogy itthon mint "prémium" termék kínálva vannak, nyugaton nem is kerülhetnének forgalomba. HD szintúgy. Az országban (ha hiszed ha nem) több mint negyedmillió HD készülék van, ezeknek 30% FullHD-t is támogat, a szolgáltatás viszont vagy nem érhető el, vagy méregdrága a magyar viszonyokhoz képest, de már a 3D-t akarjuk bevezetni, miközben még a digitális átállás se tart sehol (köztük a DVB-H szabvány ami a mobiltelevíziózást tenné lehetővé).

Nyugatnak tartunk, de semmit sem teszünk érte, rákapunk a divatra, pedig még nem vagyunk alkalmasak arra hogy befogadjuk. Hiába, ez egy olyan ország, ahol olyan célokért küzdünk, amelyek befogadására (mint platform) nem vagyunk felkészülve, de azért mindent elindítunk, hogy elmondhassuk magunkról, hogy olyanok vagyunk mint a nyugati országok...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.12. 16:44:36

@Főúr1127: "A tablet ... távolsági buszon, ahol mondjuk 1,5-2 óra az út, de nincs hely egy laptopnak"

Akkor inkább netbook. Akkora mint a tablet, nem drágább, és még billentyűzet is van hozzá. Jó, egy kicsit nehezebb.

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 16:44:43

@Kismac:
Ha itthon mindent bevezettek volna amit terveztek, akkor csatornák tömegét foghatná mindenki digitálisan és HD minőségben. A vonatokon ingyen WiFi lenne, ahogy az összes közösségi ponton is. A nagyobb városokat közösségi hotspotok hálóznák be. Olcsó lenne a mobilnet a kábelnet és a televízió is, és persze mindenhol el lehetne érni, és még folytathatnám...

Közben meg van az országban olyan terület lenn a nagy tengersík alföldön ahol nemhogy 3G, hagyományos GSM lefedettség sincs, de pesten már 3,5G-s meg 4G-s hálózatokat tesztelnek parasztvakításnak, mert MI is a NYUGAT vagyunk. Közben még a két generációval ezelőtti technológia is drága, van ahol az 1 Megabites internet még 4000 forint/hó a szolgáltatók meg megússzák azzal, hogy a szolgáltatás terültenként eltérő lehet.

Keleti szánalom nyugati árakon...

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 16:47:48

@atpijkamo:
Én körülbelül a normál laptopoknál maradnék (úgyis vonattal utazok ha nem kocsival, a buszt már rég elfelejtettem). Ott van teljesítmény, még ha nem is 1,12 kg, hanem mondjuk 4,2 a készülék súlya.

Mellesleg mint egy ideig távolsági busszal járó tudom hogy laptopnak egyes buszokon csak 11" alatt van esélyük a térdeden (pedig nem vagy csak 180 centi magas).

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.12. 16:51:20

@Főúr1127: "még ha nem is 1,12 kg, hanem mondjuk 4,2 a készülék súlya."

Na de nem bírja ki az akkuja a Budapest-Pécs távot. A netbook-ok általában 2-3-szor többet bírnak.

Éa azért 2-3 kiló többletet megérez az ember a csomagban.

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 16:57:29

@atpijkamo:
Az én gépem kibír simán 4,5-5 órát, pedig i7-es processzor van benne, meg FullHD kijelzővel van felvértezve. És ugyan 2-3 kilót tényleg megérez az ember engem nem zavar, pedig nem vagyok egy izompacsirta és viszonylag gyakran utazok kicsi és nagy távokat egyaránt.

SquareWire 2011.01.12. 17:45:58

OFF
@Főúr1127: Amiket leírtál hibaként, igazak, de próbáljuk meg egy kicsit más nézőpontból megközelíteni ezt az iphone dolgot. Elején szeretném leszögezni a tisztánlátás végett, hogy 3GS-em van (pedig se buzi, se villantós nem vagyok). Olyan telefonra volt szükségem, ami gyors, stabil, egyszerűen kezelhető, jó email klienssel rendelkezik, mert a munkámból adódóan sűrűn kell e-maileznem út közben. Először vettem egy N97 mini-t, ami eleinte jónak tűnt, de pár hét használat után sikítva adtam tovább. Instabil volt, fagyott (igen, szoft. frissítés után is), össze vissza dobálta a wifi-t stb. Miután megváltam tőle, az utódját kerestem, kezembe akadt pár HTC (Tattoo-borzalom, Wildfire-egész jó kis telefon) majd végül egy iphone is. Utóbbit kifejezetten kerültem a hájp miatt, de amikor kipróbáltam és pár órát használtam, rájöttem, hogy mennyire kényelmes, egyszerű és gyors. Persze utálom, hogy be van korlátozva a júzer (ha Sztálin mobiltelefont vett volna, tuti ezt választja), és egy csengőhang-cseréhez több órás szarakodás szükségeltetik, szívből gyűlölöm az itunes-t is, de valamit valamiért. Lehet, hogy hülyén hangzik, de pont ezt vártam el tőle: egyszerűséget. Nincs más apple cuccom és nem is lesz. viszont kifejezetten utálom, hogy lassan már égő elővenni mások előtt, mert vagy azt hiszik, hogy teljesen hülye vagyok, vagy, hogy apucikedvence, vagy pedig, hogy csak simán buzi. Röhej. Megjegyzem ez csak Magyarországon működik így.

ON

A vodafon monnyonle!

geniusgenie 2011.01.12. 17:57:29

Mint öreg pannonos tanácsolom, hogy a karácsonyt próbáld kisbetűvel írni, a Vodát meg kerüld el.

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 18:10:29

@SquareWire:
Az N97 mini egy fos. Ezt még én is elismerem, pedig szeretem a Nokiákat. A normál N97-es sokkal fokkal jobb ugyan, de annak vannak betegségei. Az N900 már valami ezen a téren, bár sokan azt is átkozzák. Én elégedett vagyok.

Az iPhone nekem főleg a megkötések miatt nem tetszik, amelyekkel semmi bajom nem lenne akkor, ha megfelelő háttér állna rendelkezésemre ebben az országban. Amerikában ez megvan, ott rend is van az iCuccok között.

Itthon más a helyzet. Megértem azt hogy az Apple védi a saját dolgait, meg hogy fő a törvényesség, de azért a felhasználót mindenben korlátozni azért nekem sok. Főleg úgy hogy az iPhone nem ad többet annyival hogy ezt eltűrjem. Egy Mac (amin a grafikai munkát végzem az irodában) ad annyit, hogy ne érdekeljen hogy OS alapú és kicsit más mint az otthoni Windowsos gépem.

Az iPhone legnagyobb baja az, hogy saját platformon kezesbárány és rohadt egyszerű, viszont pár hihetetlenül egyszerű dologban (például az általad is említett csengőhangos dologban) összehasonlíthatatlanul és aránytalanul túl van bonyolítva, csak azért hogy még véletlen se tölthess rá olyat amit az Apple nem hagy jóvá.

Az meg egy másik dolog, hogy itthon (1,) több az olyan felhasználó aki divatból lesz iRajongó és (2,) a hype miatt aránytalanul drága minden Apple termék. Ez mellesleg minden olyan országban így van ahol a gazdasági háttér túl sokban tér el az eredeti piac tulajdonságaitól.

Bár itthon eleve mindenkire furán néznek akinek drága cuccai vannak. Rólam is azt hiszik hogy apu meg anyu tolja a seggem alá a pénzt csak mert drága elektronikai cuccaim vannak, az eszükbe sem jut, hogy ezekért én dolgozok, nem anyámék. Az irigység és az előítélet mindig ilyen.

mohopasi 2011.01.12. 18:22:26

Vodánál legalább volt az akciós cuccból. teszkónál eleve nem szoktak belőle már berendelni sem. :D Egy ismerősöm pannonnál melózik, ő mesélte, hogy sokszor rendel a képviselet az akciós készülékből 30-40 darabot, és kap kettőt...

England win The Ashes! 2011.01.12. 18:46:06

@Főúr1127: Mondom, nem tudom, ma hogyan dolgoznak, akkoriban volt egy színes brosúrájuk, amiben a telefonok legfontosabb adatai szerepeltek, EMELLETT pedig 1-2 A4-es lapra nyomtatva a pontos árlista. Utóbbin csak azok szerepeltek, amik épp készleten voltak.
Feltehetőleg azóta változott a helyzet, mert akkor a brosúrában nem szerepeltek az árak (mivel hetente más készülék volt akciós).

Ami jó megoldás lehetne: weboldalon ellenőrizni, hogy hol kapható éppen. Ráklikkolsz a készülékre, erre megjelenne egy lista, hogy itt és itt kapható, emitt viszont má elfogyott.

England win The Ashes! 2011.01.12. 18:49:50

@SquareWire: Jó a Wildfire? Mert akkor rámodulok.

SquareWire 2011.01.12. 18:55:25

@Dr Jozef Vengloš: Olyan sokat nem használtam, hogy érdemben nyilatkozni tudjak róla, de elég jól használhatónak tűnt a dolog. Van egy nagy magyar oldal, az tesztelte, nem akarom ide beírni a nevét, mert kimoderálják, de gugliban megtalálod.

2011.01.12. 20:44:55

@Főúr1127: Bocs ha kicsit nyers voltam. Pont abban van a lényeg amit leírtál. Engem és akiket én ismerek baromira nem érdekli, hogy hány megapixel megahertz és megabyte. Az viszont igen, hogy a 3GS az első eszköz ami miatt sokszor be sem kapcsolom a gépem mert mindent megoldok vele, ha úton vagyok akkor meg ugye nincs is miről beszélni.(elég gyors, jó a kijelzője, nem idegesít fel a kezelése x ok miat) A 3G egyébként még nem ütötte meg a szintet ami normálisan használható, a 4 meg annyit nem ér h váltanék...

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 22:01:53

@Dr Jozef Vengloš:
A posztoló szerint ott sem volt kinn, pedig mint írtam körülbelül két perc lenne.

Főúr1127 (törölt) 2011.01.12. 22:07:15

@KárászAti:
A stílussal semmi baj nem volt.

A 3GS tényleg jó erre, ahogy még számtalan más telefon, és PDA is. Én ugyanezt érzem az N900-zal, de régebben az N97-is jó volt erre.

Valójában erre a legtöbb okostelefon alkalmas. Az androidosok főképp.

Az hogy ki milyet vesz már személyes vonzalom kérdése. Valójában átlagban mind ugyanolyan. Ebbe az iPhone is beletartozik fájjon ez bármennyire is a fanoknak. :P

England win The Ashes! 2011.01.13. 01:24:23

@Főúr1127: Rosszul fejeztem ki magam: jó lenne, ha a weblapjuk olyan lenne, ahol naprakészen csekkolható, miből hol mennyi van.

s_marky 2011.01.13. 01:38:05

Vodás vagy? Szar Neked!

Főúr1127 (törölt) 2011.01.13. 09:27:58

@Dr Jozef Vengloš:
Hát igen, és akkor máris a problémánál vagyunk, ugyanis a lehetőség meglenne, csak éppen senki nem tesz semmit...

Kismacska (BELLA) 2011.01.13. 11:16:59

@Főúr1127: nagyon igazat adok neked ebben. De azért ne szálljunk el a NYUGAT-tól. És ezt nem azért mondom, mert utálom a nyugatot (azért értékeltem a prágai vonatút alatt, hogy tudtam tölteni a német szerelvényen a telefonomat...).

Az a baj velünk, hogy minden NYUGAT-ról jött dolgot fetisizálunk - minden jó, ami onnan jön, az ottani emberek különbek, az ottani körülmények ilyenek meg olyanok, az ottani közlekedéskultúra milyen jó és még sorolhatnám.

(Nem fejtem ki a témát, mert nem ide tartozik, csak megemlítettem.)

De mikor ott vagy Londonban és NINCS wifi, a Mekiben regisztrálnod kell, lassú, ráadásul korlátozva van a wifin töltött idő, voltunk üzletházban, ahol szintén ki volt írva, hogy free wifi, aztán semmi nem volt, nem volt erőssége... a négy nap alatt egyetlen helyen tudtam frissíteni a telefonomat, és az a Burger King. És amikor arról volt szó, hogy kapcsolatba lépek egy-két itthoni ismerősömmel skype-on, akkor Burger Kingbe mentünk, mert arról tudtuk, hogy oké.

Szóval ez csak egy pici példa arra, hogy nem minden papsajt, nem a magyar ember minden emberek legalja (hiába hisszük ezt). Egyébként szerintem minden nemzet ezt hiszi magáról...

Főúr1127 (törölt) 2011.01.13. 13:25:12

@Kismac:
Münchenben más dolgokat tapasztaltam, Párizsban meg ismét csak, bár lehet én jártam ott túl előkelő helyeken (persze nem a Ritz-re gondolok)... :D

Persze tisztában vagyok vele hogy a nyugat sem egy tejjel s wifivel folyó Kánaán, de számos olyan szolgáltatással rendelkezik, amelyekről itthon (minőségben, megbízhatóságban) tényleg csak álmodhatunk.

Nekem a legnagyobb bajom a hazai rendszerrel az, hogy amint egy nyugati országban bevezetnek egy szabványt, mi az élre állunk, és itt is azonnal kell. Közben meg még a három szinttel azelőtti technikai háttér sem adott. Erre hoztam fel azt hogy minek ide a 4G-s mobilhálózat, amikor van olyan hely az országban ahol a hagyományos 900MHz-es hálózat sem ad lefedettséget? Meg jönnek itt a FullHD meg a +D műsorszórás álomképeivel, miközben a digitális átállással is csúszunk.

Tudom, hogy a nyugat nem csupa pénz meg boldogság, nem is azt várom el hogy ennek az álomképnek feleljen meg a hazai infrastruktúra, csak annyit várnék el hogy befejezünk egy lépést mielőtt újba kezdünk.

Mellesleg egyrészt a nyugati termékek fetisizálása, másrészt a kereskedők tisztességtelensége miatt olyan drága itthon minden elektronikai termék mint amilyen (a jól ismert 200 dollár = 200 euró rendszer + 25% mert ugyebár sok az adó, és egyébként is nyugati a cucc). De ez már más dolog megint...

kaosz 2011.01.17. 16:23:30

A vodafone-nál gyakran "előferdűl", hogy mindenféle ökörséget kiírnak a honlapjukra, ami merőben más, mint amit a TV-s reklámjaik állítanak...meg amolyan hagyomány, hogy összevissza működik egy rakás szolgáltatásuk a neten, tessék megnézni a készülékválasztót pl...

BeKaVe 2011.01.19. 10:27:10

@Főúr1127: Hát a sértő dolgokra annyit, hogy te szemelenzős vagy. Nomeg ha használtál volna olyat, de még csak újságból láttál ilyet, mert neked nem telik. És a többi gyártó-ét össze nézted vlna csak a t-mobile üzletekben akkor is van összehasonlításod. Viszont a leírtak alapján még ezt a fáradságot is sajnáltad magadtól, hogy ilyen butaságokat össze szedj. És csak a szoftweres része is már jobb, mint bár melyik vacakoknál és még a minőségről nem durogtam, de még a kezelhetőségről sem. Ennek fényében mélyen csöndben maradnék és remélem érdemben szólsz hozzá. Pölö a te elvárásodnak mi jobb, mint iphone? Mert ez egyik gyártó se tudta megütni a mércét. Tessék válaszolni ezzekre. Köszönöm, ha érdemben személyeskedés nélkül kapok választ, akkor hiszekneked, de addig csak durogás az egész

Főúr1127 (törölt) 2011.01.19. 11:58:51

@BeKaVe:
Mindig örülök annak amikor egy hozzád hasonló okostojás feltételezésekbe bocsátkozik.

Örülök hogy átcsusszantál afelett a rész felett hogy: "Köszönöm fél évig volt szerencsém egy iPhone 3GS-hez" (értsd: fél évig volt iPhone 3GS-em).

Ugyanebben a kommentemben fejtettem ki azt is hogy mit gondolok az Apple forradalmi újításairól. Egy-két olyan dolog van (kijelzőfelbontás és design amit más készülékeknél jobbra értékelek, egyébként teljesen hagyományos, vagy mások mögött van az egész készülék (pontokba is szedtem).

Az hogy az oprendszere más, ez egy dolog. a WinMoblie-t például nem szeretem, de az androidot jobbnak tartom mint az iOS-t.

Persze a WinMoblie is futhat jó kis gépeken (pl.: HTC HD2 vagy a Samsung Omnia 7 - amiket alapból sokkal jobbnak és kezesebbnek gondolok az iPhone 4-nél), de például a Nokia N8, illetve N900 (tudom hogy régebbi, de akkor is jobb) is messze az iPhone előtt végez nálam.

Az iPhone semmivel semm jobb más készülékeknél, hiába jön minden Apple-fan a hihetetlen minőséggel, meg felhasználói élménnyel. Igen, tényleg összehasonlíthatatlan másokkal. De nem amiatt mert istentelenül überkirály, hanem mert (1,) senki más nem használ iOS-t a készülékeiben (és ennyi erővel egy WinMoblie-t futtató teló is összehasonlíthatatlan az androidosokkal), illetve (2,) egy szándékosan nem szétbonthatóra tervezett telefon mindig más mint egy olyan aminek kivehető az akkuja. Anyag és összeszerelési minőség terén például a nokia N8 és az iPhone 4 között nincs különbség (akkor sem ha ez utóbbi üveg-fém kombó, míg az előbbi meg műanyag-fém párosból áll).

Mellesleg én (eddig) nem személyeskedtem, csak véleményt mondtam. De ha a véleményemmel nem értesz egyet, de mindenképpen el akarod kerülni a személyeskedést, akkor egyetlen kommentem elolvasása után ne ess nekem úgy, hogy "szemellenzős vagy", meg "de még csak újságból láttál ilyet, mert neked nem telik". Mert ez a személyeskedés, és te kezdted el, nem én.

Akár most azonnal felállhatnék a székemből, elmehetnék egy boltba és készpénzért, függetlenül, hűség nélkül megvehetnék egy iPhone 4-et (ahogy bármikor máskor is). Ne hidd hogy csak az utálhatja az iPhone-t akinek nincs rá pénze és az is csak irigységből, mert ez korlátoltságra vall (és az még rosszabb mint a szemellenzősség).

Továbbá ez nem érvelés: "Hát a sértő dolgokra annyit, hogy te szemellenzős vagy." Ez olyan mintha én erre válaszul azt írtam volna, hogy "A kommentedre annyit, hogy elfogult vagy." Jutottunk volna valahova? Nem hiszem. Gondolkodj, rendszerezz, fogalmazz. Így halad előre a világ.

Ez az önelégült bunkóskodás, hogy:
"Hát te hülye vagy és csak azért fikázod mert nincs rá pénzed, de nem is értesz hozzá és csak csorgatod a nyálad az Apple kirakatok előtt, mert vesztes vagy bezzeg én akinek telik rá isten leszek, mert most hogy már három hónapja használom átértékeltem a világot és rájöttem hogy az Aplle a mobilvilág Rolls Royce-a és mindenki aki mást gondol, az csak szemellenzős vagy csóró lehet, és 100%-ig biztos hogy soha egy másodpercig nem volt még a kezében iPhone".

Mert te ezt tetted.

U.I.: Ha lehet gyakorold a helyesírást (a blogmotorban van egy alap ellenőrző, legalább azt fusd át), mert így nem fog senki komolyan venni. Segítségül:

- szemellenzős (két "l" van benne)
- gyártóét (nem kell kötőjel)
- összeszedj (egybe szokták írni)
- szoftveres (magyarított, sima "v", ha az eredetihez ragaszkodsz akkor meg software-es)
- bármelyik (szintén egybe)
- durrogtam (két "r")
- ezekre (egy "z")

Mellesleg mondat és szövegszintű koherencia, alanyok, tárgyak, igeragok egyeztetése, szóismétlés, stb.
süti beállítások módosítása