Tékozló Homár

Üldözni kell a UPC Direct szerelőit

2011.02.16. 13:51 | jackyll | 41 komment

Zsir legutóbbi UPC Direct-es áldozatunkhoz hasonlóan újabb médiaboxra kötött hűségszerződést, amit nem nagyon akartak beszerelni nála. Neki azonban fondorlattal sikerült rávennie egy szerelőt, hogy kimenjen és megoldja a bonyolult problémát:

Volt egy posztotok Fantomizálódott a UPC Direct? címmel. Én is kísértetiesen hasonló helyzetben voltam, de nem adtam olyan könnyen fel, mint a sorstárs. Egy héttel a rendelés után hívtam őket, és kiszedtem belőlük a szerelést végző cég nevét, ugyanis ezt ők kiadják alvállalkozónak.

Jött a döbbenet: egy nyíregyházi cég szereli a debreceni címekre is a technikát. Sebaj, hívtam őket. Azt mondták, hogy sok a melójuk, egyelőre ne is reménykedjek. Ismét UPC, ők felvették reklamációnak. Egy hét múlva hívott a nyíregyház cég, és közli, hogy a közeljövőben nem is lesz harmadik médiaboxom.

Hívom a UPC-t újra, hogy felmondanám a húségszerződést, mert elve azzal a kitétellel kötöttem meg (a beszélgetést rögzítik, így van bizonyítékom is), valamint az ígért 5 napos határidőt lassan 3x túllépik. Érdekes módon a befenyítés hatására hirtelen előkerült annak a debreceni szerelőnek az elérhetősége, aki nekem 5 éve felszerelte az antennát. Azt is furcsállottam, hogy nekem kell itt üldözni a szerelőket, de sebaj. Hívtam a szakit.

Újabb döbbenet: a UPC neki nem ad ki címet, de ha mondom, hogy hová és mikor jöjjön, jön is. Tényleg jött a megbeszélt időben, és korrektül meg is csinált mindent. Ő is azt mondta, hogy mióta a cég elment adómenekültnek Luxemburgba, sikeresen leküzdötte magát a tányéros Digi szintjére.

Üdv:
Zsir

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elwood 2011.02.16. 13:56:29

mi az a húségszerződés ? valami szakácsfogalom ?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.16. 13:58:48

@elwood: Igen. Újkori rabszolgaság, eladja a lelkét egy tál lencséért.

Secnir 2011.02.16. 13:59:28

"hívott a nyíregyház cég"
"de nem adtam olyan könnyen fel"
"húségszerződést"
"mert elve azzal"
stb.
azt értem, hogy a levelet író emberek nem tudnak írni, de azért van az a szint, ahol a posztot kitevő lektorálhatná itt-ott...

Secnir 2011.02.16. 13:59:30

"hívott a nyíregyház cég"
"de nem adtam olyan könnyen fel"
"húségszerződést"
"mert elve azzal"
stb.
azt értem, hogy a levelet író emberek nem tudnak írni, de azért van az a szint, ahol a posztot kitevő lektorálhatná itt-ott...

ergbertegon 2011.02.16. 14:00:06

El kell költözni, behúzni a kábelt.

akos147 2011.02.16. 14:00:47

sztahanovista a blogmotor ma

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.16. 14:02:51

Majdnem kötöttem upcos netet. De ha ilyen, akkor nem. Különben ez hatalmas, hogy befenyít az alvállalkozó. :)
Nincs ezeknek ajtajuk?

akos147 2011.02.16. 14:03:05

posztolót már lehet?

d_zsolt 2011.02.16. 14:05:00

a velencei-tó környékén sincs ez másként
itt nagy nehezen kijöttek a szomszédasszonyhoz, ő meg jött át kezét tördelve, hogy adjunk már neki csavarhúzót és szerszámokat, mert a júpíszís kijött, de nincsenek szerszámai

jah, azért a 4 000 Ft-ot legombolta ígyis tőle

ergbertegon 2011.02.16. 14:14:00

Lejárt anyám tányéros jupicije. Vissza kellett vigyem a beltérit. Farkasréti temető sarkánál. Mondom jobb helyen nem is lehetne. Mini üzlet, úgy kellett helyet rugdosnom magamnak a pultig. Írom a UPC üzlet belső tartalmát.:
- Rengeteg papírdoboz. Antenna képe az oldalukon.
- 10 /kb/ használt mikró
- 5-6 darab klíma gép, dobozostul.
- Villanyszereléshez való bergman cső, 4-5 tekercs.
- 5-6 tekercs 5 rétegű víz nyomócső.
Azon már nem is csodálkoztam, hogy egy papír dobozon írtuk meg a papírokat.

Xezs 2011.02.16. 15:18:03

Családomban volt olyan, hogy a T-Home-os szaki hétköznap este fél 9-kor csöngetett be, hogy akkor ő most jönne és szerelne.

Ilyenkor 2 dolog között lehet mérlegelni:

- elmagyarázni neki, hogy idegenekhez nem csöngetünk be este fél 9-kor

- behívni, mert amúgy meg még tovább váratnának

az utóbbi lett választva.

2011.02.16. 15:41:16

Diginél jók a szerelők, legalábbis mefelénk. A júpíszí viszont már átbaszott pár embert, köztük egy ismerősömet is.

Géza, kék az ég! 2011.02.16. 16:07:48

Jól tetted, hogy nem hagytad őket. Az ilyen lehúzós cégek csak az erő nyelvén értenek.

Ezért nincs nekem tőlük semmim :DDD

mohopasi 2011.02.16. 16:09:44

Alvállalkozónak kiadott meló gyakran teljesül így...

ergbertegon 2011.02.16. 16:18:01

@mohopasi:
Lásd: Fibernet
Az is meg ér egy misét...

Magam_a_Mondomét! 2011.02.16. 18:46:01

Nah most őszintén, ha én ilyen stílusra ragadtatom magamat, mert ennyire elégedetlen vagyok egy szolgáltatással akkor miért akarok a MEGLEVŐ KETTŐ MELLÉ EGY HARMADOK előfizetést is?

Magam_a_Mondomét! 2011.02.16. 18:49:01

@d_zsolt: A szomszédasszony legombolt négyezret a szerelőtől? [csettintve füttyentés] Hm... ügyes!

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.02.16. 19:45:22

Még jó, hogy én a PR telekomnál vagyok. Ha nincs valami nagyon ritka oknál fogva tömeges hibabejelentés, akkor fél percen belül fölveszik a telefont, és másnap már jön is a szerelő a megbeszélt időben.

ergbertegon 2011.02.16. 20:01:21

Én most megszabadulva a Fiber-től a Digi-nél vagyok. Múltkor felhívtak, hogy rossz a netem. Tessék?? - kérdezem
jönnének ellenőrizni. Kiült a D betű. Mondtam dolgozom, 4 körül érek csak. Semmi gond akkor 4 re jönnek. 4:05 kor csöngettek. Eddig így áll a Digi....eddig!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.16. 21:51:50

@ergbertegon:
ez nalam is megtortent, olyan 2 honapja
csorog a telefon, otthon-0e vagyok?
mondom ja,
asdzongya akkor fel ora mulva beugrana, mert eleg gyors a netem
mobndok neki, nekem semmi bajom
de O latja
hat akkor gyere
jott matatott
elment
cipot nem vette le, de hasznalnak ilyen cipore huzhato muanyagszart

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.16. 21:52:49

mert NEM eleg gyors
freud/ en aszittem eleg gyors/

gambeton 2011.02.16. 22:44:03

A jupiszit messzire kerüld el, ritka köcsög társaság. Semmit nem lehet velük telefonon elintézni, aztán meg alig lehet megszabadulni tőlük.
Digi sincs a helyzete magaslatán de az upc bandánál igy is fényévekkel jobbak és nem utolsó sorban fele annyiba kerülnek.

Megdobbent 2011.02.16. 23:31:30

@ergbertegon: Hozzam masodpercre pontosan jottek (nem papucsban, hat ez nem hollandia). Szal nemtom ez a zsiroskocsog mit peldalozik veluk. Rohadjon ra az osszes UPC szarja, a digi meg perelje be, zarja ki szerzodoi korbol, es akkor majd hallgatjuk a sipakolast. Es akkor semmi kozom a digihez, fizetek nekik es szolgaltatnak.

akos147 2011.02.16. 23:39:15

@Sün‼: az, amit svédben fűszoknyás lányok hoznak ki, az ALDI-nál is mosolygósabban?

csodalovacska 2011.02.17. 05:38:51

UPC haha, mikor be akartuk kötni a netet, megrendeltük tőlük a honlapon a szolgáltatást. Várakoztunk várakoztunk, egy szép napon jelentkeztek hogy melyik nap jönnének beszerelni a netet. Ejj de jó,mégis hánykor? ezt nem tudták megválaszolni, legyek itthon. Kivettem szabadnapot, és valóban aznap megjelent 2 derék szerelő tőlük.
Egy hangnélküli és egy beszédhibás legény.
Megmutattam, hogy hova kéne na és itt kezdődött a komplikcáió. Miután elhelyezték a dolgokat, rájöttek, hogy nincs náluk szerszám, ezért egy órára eltüntek. Utána lyukat akartak fúrni a bejárati ajtón a kábelnek, mert a falban lévő elvezetés nemvolt jó állítólag(de jó volt amúgy), de mivel fúrófej sem nem volt, néma cimborának mégegyszer útra kelt.
Visszatérve fúróval szerszámokkal megalkottak egy hatalmas lyukat a bejárati ajtón. Dehát szélessávért mindent.
Ezek után néma tag idegesen keresgél a folyosón, beszédhibás komája meg kérdezi tőlem, hogy hol a UPC doboz a folyosón. Mivel akkor költöztem be nem tudtam erre felelni. Nos közsképviselőt és a központjukat riadóztatták, mégis hol a doboz. Hát nem volt doboz, azóta sincs, Upc a csomagot neten mégis meg tudtam rendelni. Kijöttek szereltek, fontos órákat vettek el életemből, lyukat fúrtak, de nem rabnyilatkoztunk a végén.
A beszédhibás búcsúképp azt mondta, hogy reméli lessz még szebb napom is az életben.

Egyéves Önkéntes 2011.02.17. 07:49:55

A műholdas jel több száz kilométert utazik, amíg Hajdú Péterként megjelenik a képernyőn. Ezért kell őstermelőtől venni inkább.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2011.02.17. 08:37:09

@Secnir: Kurvára unatkozhatsz a portásfülkében, ha ez életed legkomolyabb problémája.
Start menü > programok > kellékek > játékok > aknakereső
Ha nem éred a szabályokat, szólj, segítek.

2011.02.17. 08:59:23

@Secnir: megjött a nyelvésznácink is :)

2011.02.17. 09:03:06

@ergbertegon: engem egyszer a jupiszis szerződéskötésre az "irodájukba" hívott. Aszongya telefonba Skála melletti vásárcsarnok. Oké, körbejárom az egész épületet, keresek UPC feliratot, sehol semmi. Nagy nehezen kiderül, hogy a vásárcsarnok felső szintjén két hurkás és egy savanyúkáposztás stand között egy hokedlin ül két upcs menus laptoppal az ölükben... na ők a jupiszi iroda....
ajtó ablak nincs, a szél kellemes sülthurka és lábgomba szagot sodor keresztül a koszos placcon... elképesztő társaság.

ergbertegon 2011.02.17. 09:36:35

@Kulics:
Ilyen volt ám a Digi-nek is. Ismerősöm hívott fel röhögve. A Digi hőskorszaka régebben, amikor még a tányérost terjesztették ezerrel. Nem emlékszem melyik, valamelyik nagyváros Románia felé. Akkor volt új plázájuk. Mondja neki csávó telefonba, hogy a McDonalds -nál vannak.
Ismerős kóvályog körbe a mekinél semmi Digi. Rájuk csörög telefonon. A mögötte 2 méterre lévő asztalnál ül két pofa laptoppal és egy nyomtatóval!! Na ez volt az iroda. 8 órát ültek ott naponta, néha rendeltek valamit. Már ultimátumot kaptak a mekitől, mert hogy nem lehet üzleti tevékenységet folytatni étteremben.. Az az érdekes, hogy ezt a Digi az elején követte el, A UPC meg mintha kifele menne a civilizációból....

MacskaÖsszeZavaróKft 2011.02.17. 12:26:48

Ez a mekis digi tema kiralysag. :)

Egyebkent upc sux, mindenkit biztatok arra, hogy kerulje el jo messzire.
Illik emberkent banni az ugyfelekkel, es felvenni a hibajegyet, ha hiba van.
Nesze neked Europa!

Circus 2011.02.17. 12:48:44

@ergbertegon: "Na ez volt az iroda. 8 órát ültek ott naponta, néha rendeltek valamit. Már ultimátumot kaptak a mekitől, mert hogy nem lehet üzleti tevékenységet folytatni étteremben.."

Vajon, ha állásinterjúra futok össze valakivel egy mekdönciben, akkor az üzleti tevékenység az ő részéről??

Amúgy meg hüjék. Ki kellett volna számlázni irodabérleti díjat. Ezt is én ötleteljem ki? Áh...

2011.02.17. 13:14:51

@MacskaÖsszeZavaróKft: én megvédem a zupcot. Saját maguk ajánlották fel hogy 30%-kal olcsóbb csomagot adnak, amikor mondták pontosan jött a szerelő, 5 éve ketyeg normálisan a cucc.
Ja a digiadás természetesen szaggat, de tévét inkább nem nézünk.

mohopasi 2011.02.17. 17:05:18

@ergbertegon: Az is. Meg hosszan sorolhatnánk pl a "gebinbe" kiadott márkaszervizeket. Valószínűleg többek között azok miatt van az, hogy szerencsétlen vásárló nem tudja bevinni a helyi műhelybe a garis akármilyét, mert a nagyobb cégek rég elvették a helyi erőtől a garszerződéseket.

Xezs 2011.02.17. 20:01:32

@MacskaÖsszeZavaróKft: Ízlések és pofonok, nekem eddig nem volt bajom a UPC szolgáltatásaival. Annál több volt mondjuk az Antenna Digitallal. Ott is hagytuk őket.

@Circus: Már bocs, de ha állásinterjúra a mekibe hívnak, el sem megyek, mert komolytalan az egész. Egyáltalán, van aki mekibe hívja a leendő alkalmazottat és nem mekis munkára?

Nekem egyszer volt egy álláslehetőség, amikor még naiv voltam és a Westend előtti placcon ültünk le egy padra a csajjal és ott mondta el hogy mit kéne csinálni. Megköszöntem a tájékoztatást és szóltam hogy nem érdekel a dolog, mert egyrészt értékesítői jutalékos meló lett volna, másrészt ez a Westend előtti padon üldögélés minden volt, csak nem professzionalizmus.

rajen 2011.02.18. 17:59:48

Nekem nem volt soha semmi gondom velük. Igaz a mondás, ha valamivel elégedett vagy, elmondod 2 embernek, ha nem, 10-nek.

szumma 2011.03.09. 21:59:00

"sikeresen leküzdötte magát a tányéros Digi szintjére."
Szerintem lassan a upc-nek lesz mit tanulnia a digitől...

Hűség nyilatkozat? Nem lehetsz sikeres, ha a upc-nak aláírsz automatikusan, sunyiban megújuló hűségnyilatkozatnak. ;-)
süti beállítások módosítása