Béla szerint naponta akár többször is előfordulhat a Lufthansa járatain, hogy az összes utan többtonna poggyászát tartósan elkavarják:
Nemrégen érkeztem haza Chicagoból egy egyetemi képzésről, és hazafelé elkövettem azt a hibát, hogy a Lufthansaval repültem. Mint rendszerető ember foglaltam helyet az interneten, de hamar kiderült ez semmit nem számít porosz barátainknál. Átraktak egy olyan helyre ahol a magamfajta 2 méternél magsabbak, csak akkor férnek el, ha résztvesznek egy jóga tanfolyamon előtte. Mikor ez közöltem, a lufthansa "ügyfélorientált" vezetője közölte, ha nem teszik, menjek más légítársasággal (amit javaslok mindnkinek a jövőben)! Persze, lehet jobban jártam volna ha ráhallgatok.
Miután megérkeztünk Münchenbe, ott átszálltunk a Budapesti járatra és egészen a csomag kaidásáig nem éreztem csak sajnálatot, szánalmat ilyen fokú bénaság láttán. Mikor eltelt 10 perc és közölték a járat minden utasa fáradjon az elveszett csomagok pulthoz éreztem baj lesz. Mint kiderült aznap már a második gép volt, ami csomag nélkül jött ez cirka kb. 150 ember egy nap. Persze a pilóta ezt mondhatta volna, hogy gáz van fúk, de nem tette! Nem tünt fel, hogy csak kb. 3 csomagot hozott el!! Persze el lehetett képzelni, mikor kb 70 dühös ember rátámadt arra az egyszem hölgyre, aki ezt probálta adminisztrálni! Hát nem egy skycourt volt az biztos!
De ezzel nem ért véget a történem mint általában, hogy másnap megjön a csomag! Mert nem jött meg! Hiába érdeklödtem, a lufthansa összes lehetőségénél, email, telefon stb. senki nem tudott semmit. A reptéri ügyfélszolgálaton, a telefont (biztos megunva zaklatásainkat), villámgyorsan faxra kapcsolták ( Micsoda Hungaricum!). Jelenleg hol a csomagom típusu spam és email kombinációkkal bombázom a lufthansa ügyfélszolgálatát, de kitartóan nem reagálnak rá. Hiába ilyen egy utasbarát lágitársaság! Senki sem tud semmit! Hogy lessz -e happy end? Nem tudom, de eszembe jutott a lufthansa szlogenje, "There is no better way to fly" .Szerintem van és jobb is!!
Végezetűl egy tanács a lufthasa CRM (ügyfélkezelő) rendszerének:
Az utasokból élnek, és egy nyomorult sorry-t kipréselhetnének magunkból!
Ui: Gyanítom rajtam kívűl még legalább 100 ember érez így!
Az utolsó 100 komment: