Tékozló Homár

A gép összes csomagját elhagyta a Lufthansa

2011.03.31. 13:28 | jackyll | 136 komment

Béla szerint naponta akár többször is előfordulhat a Lufthansa járatain, hogy az összes utan többtonna poggyászát tartósan elkavarják:

Nemrégen érkeztem haza Chicagoból egy egyetemi képzésről, és hazafelé elkövettem azt a hibát, hogy a Lufthansaval repültem. Mint rendszerető ember foglaltam helyet az interneten, de hamar kiderült ez semmit nem számít porosz barátainknál. Átraktak egy olyan helyre ahol a magamfajta 2 méternél magsabbak, csak akkor férnek el, ha résztvesznek egy jóga tanfolyamon előtte. Mikor ez közöltem, a lufthansa "ügyfélorientált" vezetője közölte, ha nem teszik, menjek más légítársasággal (amit javaslok mindnkinek a jövőben)! Persze, lehet jobban jártam volna ha ráhallgatok.

Miután megérkeztünk Münchenbe, ott átszálltunk a Budapesti járatra és egészen a csomag kaidásáig nem éreztem csak sajnálatot, szánalmat ilyen fokú bénaság láttán. Mikor eltelt 10 perc és közölték a járat minden utasa fáradjon az elveszett csomagok pulthoz éreztem baj lesz. Mint kiderült aznap már a második gép volt, ami csomag nélkül jött ez cirka kb. 150 ember egy nap. Persze a pilóta ezt mondhatta volna, hogy gáz van fúk, de nem tette! Nem tünt fel, hogy csak kb. 3 csomagot hozott el!! Persze el lehetett képzelni, mikor kb 70 dühös ember rátámadt arra az egyszem hölgyre, aki ezt probálta adminisztrálni! Hát nem egy skycourt volt az biztos!

De ezzel nem ért véget a történem mint általában, hogy másnap megjön a csomag! Mert nem jött meg! Hiába érdeklödtem, a lufthansa összes lehetőségénél, email, telefon stb. senki nem tudott semmit. A reptéri ügyfélszolgálaton, a telefont (biztos megunva zaklatásainkat), villámgyorsan faxra kapcsolták ( Micsoda Hungaricum!). Jelenleg hol a csomagom típusu spam és email kombinációkkal bombázom a lufthansa ügyfélszolgálatát, de kitartóan nem reagálnak rá. Hiába ilyen egy utasbarát lágitársaság! Senki sem tud semmit! Hogy lessz -e happy end? Nem tudom, de eszembe jutott a lufthansa szlogenje, "There is no better way to fly" .Szerintem van és jobb is!!

Végezetűl egy tanács a lufthasa CRM (ügyfélkezelő) rendszerének:     

Az utasokból élnek, és egy nyomorult sorry-t kipréselhetnének magunkból!

Ui: Gyanítom rajtam kívűl még legalább 100 ember érez így!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 16:28:48

"A gép összes csomagját elhagyta a Lufthansa"

Felmerül itt a kérdés, hogy mégis, egy repülőgépnek milyen csomagjai vannak :D:D:D

delvideki 2011.03.31. 17:16:29

Á, lehetetlen. A posztolló valószínűleg a Lufthanfával lyött, ami eggy uggyanojan kínalyi hamisítvány mint az "Adibas" meg a társalyi. Innen lyön a féreértés.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.03.31. 17:50:41

@Sün‼: az nem úgy van, hogy arról lehet felismerni a repülő sünt, hogy egy sas-t visz a hátán? (nem a sas viszi a sünöt, értEDE :))

hazank fia 2011.03.31. 18:47:11

Az elore lefoglalt ules valtoztatasanak jogat minden legitarsasag fenntartja. Tudja e a posztolo esetleg, hogy kit ultettek a helyere? Mert nagy labter (gondolom economy jeggyel sikerult utazni) csak az elso sorban van. Oda pedig a kisgyermekes szuloket szoktak ultetni, nem tul felrohato modon.

Az szinte biztos, hogy kamu, hogy Chicagoban a LH ugyintezoje ilyet mondott volna. Ki van ez szinezve.

Amugy a poggyasz lemaradasa a geprol legkevesbe a pilota hibaja. Meg egyaltalan a LH-e. Raadasul a legitarsasagnak, mint itt a LH-nak SEMMI koze nincs ahhoz, hogy a poggyasz a gepre kerul e. Az egesz procedurat mindenhol egy ground handling ceg vegzi, Munchenben pl. az Aerogate, ha jol latom. Felesleges az LH-t ezert szapulni.

Egyebkent, online track-elheto a poggyasz.

delvideki 2011.03.31. 18:54:35

@CoIT:

Nem,nem lehetne, mert a Luftgünnter ojan vietnamilyul hangzik. Han-fa meg a kínalyi Lao-Ce testvérlye volt, ő írta a "Másolás müvészette" című művet, amit asztán sokfellé lemásolltak.

delvideki 2011.03.31. 18:56:00

@CoIT:

Nem,nem lehetne, mert a Luftgünnter ojan vietnamilyul hangzik. Han-fa meg a kínalyi Lao-Ce testvérlye volt, ő írta a "Másolás müvészette" című művet, amit asztán sokfellé lyól lemásolltak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 19:54:02

@hazank fia: Mondjuk azért a repelőttinél feltűnhetne a pilótának, hogy a raktér kokiüres...

Loree 2011.03.31. 20:15:44

Utóbbi időkben kétszer repültem Lufthansával, egyszer USA oda-vissza, egyszer pedig Milánó csak Budapestre és semmi gond nem volt. Nyilván ez sem reprezentatív felmérés, de nagyon nem szeretem ha valaki egy eset miatt örökre elás egy céget, plusz a sztori gyanúsan túlzónak tűnik.

Tény, hogy a British Airways-el való legutóbbi USA oda-vissza jobban felszerelt gépekkel és több hellyel járt, cserébe jóval drágább is volt. :P

Nem szép egy eset miatt egy cég rossz hírnevét kelteni. (Értem én amúgy, hogy ez eredetileg egy fogyasztóvédelmi blog).

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.03.31. 20:35:46

az volt már, hogy ez volt már?

Sasfióka 2011.03.31. 20:57:06

Bevásárol, számlát elküld a biztosítónak és kurva jól jár...
Ez minden utazásnál a vágyam, hogy csak késsen két napot a csomagom...

FeketeMacska73 · http://olcsomobilhivas.hu?ajanlom=1ha 2011.03.31. 21:26:35

Ez szerintem is elég para, csak akkor hogy is van ez a fapadosoknál? azok legalább olcsón kínálják a jegyeket ... :S

www.kuponvilag.hu/budapest/?a_aid=janicsar

gftamas 2011.03.31. 23:08:46

Lufthansa monnyon le! :)

Megdobbent 2011.04.01. 00:29:33

Pedig ha postan adta volna fel magat es a csomagjait szorosan atoleli, illetve kiirja, hogy "nem 13 kg hus vagyok bazzeg", lett volna eselye.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.01. 01:40:10

semmi szellemes nem jut eszembe
ez nem ujsag,de
-a pilota nem megy be a gepbe megszamolni a borondoket, mert nem dolga es magasrol szarik ra /olyan 10 km magasrol amugy/
-az en tormam megjott
- sok a felkialtojel, megha valoban bosszanto is egy eltunt borond

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.04.01. 06:57:08

A Lufthansa egy fos. 2010 ben repültünk Frankfurtból Miamiba. /igen bazz sikeres ember vagyok:)/ A lufthansa 744-ese olyan tré volt, hogy iszonyat. Szórakoztató rendszert a 9.5 órás úton két monitor képviselte a folyosó felett. 2010-ben????????? WTF???

pruntyike 2011.04.01. 07:09:42

A németekre jellemző, hogy nem szeretik más nemzetek képviselőit kiszolgálni, és ezt ki is mutatják, de nagyon. Nyáron az Air France-val repültem, mindenki, aki francia, francia fennhéjázással viselkedik (ezt ők francia eleganciának hiszik), de minden flottul ment. Tegnap az Airberlinre foglaltam helyet (Vienna-Zurich), véletlenül ékezetes betűt ütöttem be, valami cifra név jött ki, pedig az igazolás maga a repülőjegy. Felhívtam az információt (24 órás, és felvették, bár nem volt a papíron, hogy milyen országbeli szám, ami azért nem mindegy, mert a FlyNikin is ugyanott rendelsz, az pedig osztrák), a nő rendesen lebasz*tt, hogy nem német klaviatúrát használtam, de 1 perc alatt kijavította és átküldte e-mailen az új, kijavított Buchungsbestätigung-ot, amely egyben jegy is.

pruntyike 2011.04.01. 07:12:10

@Reveng3r: Először úgy olvastam, Frankfurtból Mainba. De a Majami, az más.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.04.01. 07:28:35

@pruntyike: Olyat is lehet, ha felszállás után nem sokkal leáll az összes hajtómű:))) Akkor lehet hogy a MAin-ba kötsz ki. De no para, állítólag nem olyan mély...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 08:00:02

'88ban németből hazalátogatván egyetlen egy alkalommal a lufthansát kellett választanom, mert a malév jegyek elfogytak a húsvéti nagykavarban.
a mai napig nem feledem azt a landolást ferihegyen!
négymotoros (ventillátoros) gép, hátsó szakasz... állítom, ha a Luftwaffe felvesz egy kamikáze pilótát, az szebben teszi le a gépet. sem addig, sem azóta nem vettem igénybe a szolgáltatásaikat.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.04.01. 08:07:56

@salapapa: Lufi? 88 ban 4 propos? hm...nem Inteflug volt véletlen? és IL18?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 08:13:33

@Reveng3r: megingattál egy pillanatra, így rákerestem:
hu.wikipedia.org/wiki/Lufthansa

szóval 1953 qrvarég volt... én mint írtamvót, 1988ban vettem igénybe.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.04.01. 08:17:12

@salapapa: igen, ezt kérdeztem: a kérdés arra irányult, hogy volt e 88 ban 4 propos gépe a lufinak? Sztem 88 ban már nem járt a lufinál ilyen. EZért kérdeztem, h nem e Interflug volt. 88 ban még repült az interféugnál IL-18

pruntyike 2011.04.01. 08:20:47

Mi lesz a világból, ha már a németek is... de mint írtam, a németek utálják más nemzetek fiait kiszolgálni, ez olyan Übermensch dolog... De már semmin sem csodálkozom, Svájcban azért nem álltunk meg Lausanne-ben, mert utitársam szerint nagyon piszkos a város (egy svájci - svejci!) város. Hova lesz ez a világ?

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.04.01. 08:21:05

@salapapa: Ezt tudom. De amit Te mondtál: "88 ban Lufival jöttem haza. négymotoros, ventillátoros" Sztem 88 ban nem volt a Lufthansának 4 motoros ventillátoros gépe. Ezért kérdeztem, hogy nem rosszul emléxel -e, és amivel jöttél az Interflug volt.

pruntyike 2011.04.01. 08:25:51

@Reveng3r: Vagy esetleg Sibirian Vodka Bear Semereretyo Airlines

staropramen 2011.04.01. 08:26:12

Sztrovacsekek!
Ahhoz képest, hogy anno a Szovjetúnióban működött az Elveszett Vonatok Minisztériuma, 2 gépnyi csomag bagatell ügynek tűnik.

@Kix: Te lennél a Lókupec reinkarnációja?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 08:27:15

@Reveng3r: rosszul tudod. nézz le a galériában! a linkelt képben szerepel a budapest (gondolom mint célállomás), a lufthansa, az 1988 és az IL18.
kell még több? korán van? nem ébrettél még fel?
nekötöccköggywazze, én nem a vetítőgép hagyma vagyok! :P
sajna a jegyet már nem tudom bescannelni, így meg kell elégedj a kugli átal dobott találattal. :)

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.04.01. 08:29:24

Jelezném, hogy az mind pirosfehér, DDR lajstromú IL18. Azaz az Inteflugé.:)))

pruntyike 2011.04.01. 08:31:13

@Reveng3r: apróság: Interrrrrflug.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.04.01. 08:32:12

@pruntyike: Nem mindegy wazze, hogy kommunista v kapitalista szendvics:))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.01. 08:32:58

@salapapa: mi van nem tudod mivel repultel es ram hivatkozol
csdinalj meg 2-3 olajcseret es hatha eszedbe jut

pruntyike 2011.04.01. 08:36:09

@Reveng3r: de néha ez is csalóka, a nyugatnémet vasút hivatalos neve "Szövetségi Vasút" volt, míg a honeckeri NDK-s vasút neve "Birodalmi Vasút" volt, szinte vártad, hogy Karl-Marx-Stadtban (ma már újra Chemnitz) kiszáll a vonatból maga II. Vilmos császár... vagy legalább Bismarck.

Egyéves Önkéntes 2011.04.01. 08:38:14

@pruntyike: megiszol 2 vilmost, belőled is kiszáll a bismarck hering
:)

Grg76 2011.04.01. 08:47:08

@salapapa: Ha jobban utána néztél volna és nem csak gyorsan bedobálsz valamit a gugliba, amit nem is olvasol el rendesen akkor feltűnt volna, hogy ott a _Deutsche Lufthansa_ szerepel, nem pedig csak simán Lufthansa vagy ~AG. Nos ez egyrészt a harmadik birodalomban volt használatos, utána pedig -hasonlóan a vasútéhoz- az NDK-hoz került a név 1955-63-ig aztán lett Interflug.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 09:27:17

@Reveng3r: ahogy tanultam grg76 kellemes hangvételű oktatásából, akkor már amikor én utaztam vele interflug volt.
az elmúlt huszonévben mindig luftwaffeként emlegettem az esetet, így a két cég számomra valahogy egybeolvadt.
boccs a félretájékoztatásért.

@hagyma: emlegetett szamár... és minél előbb...

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: az. 1988, a fiatalkorom. :D

kafa a számláló. ugyan nem új, de mindig szép gondolatok támadnak bennem ha arra gondolok, amikor ez egy laptopon fut fent a magasban...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.01. 09:34:26

MOst akkor volt propelleres repülője a Lufthansának, vagy nem?
Mert ez nem mindegy.

cicmen (törölt) 2011.04.01. 09:49:39

Az utasokból élnek, és egy nyomorult sorry-t kipréselhetnének magunkból!

Neked meg mi a bánat kell? Nem lenne jobb inkább a csomag? Ja! És kik és hol rakták fel a csomagot? Azok is németek voltak mi?

cicmen (törölt) 2011.04.01. 09:52:21

@Sün‼: Nekem volt propelleres repülőm!!!!
De ez miért érdekes?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.01. 10:01:11

@Sün‼: Lehet, hogy Dr. Kolláth György önkinevezett alkotmányjogász akkor még azon a szárnyon ült?
@cicmen: Lehet, hogy a nyomorultak sorry helyett olyasmit mondogattak, hogy "Entschuldigen Sie, bitte!"

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.01. 10:03:46

@cicmen:
Enélkül az infó nélkül úgy érzem, nem juthatunk tovább a mai bonyolult világban.
Távirányítós volt, vagy csak simán madzagvégi?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.01. 10:06:54

@Sün‼: Lehet, hogy olyan bottal tolt volt, ami kattogott és a propellerje forgott is. Nekem soha nem vettek olyat, úgyhogy kénytelen voltam az unokaöcsémét elrontani.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.01. 10:20:47

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Ez is lényeges infó, de még nem derült ki, hogy volt-e 4 ventillátoros gépe a Lufthansának 1988-ban?
Így nem világos, hogy milyen kalandban volt része @salapapa: kollégának.

cicmen (törölt) 2011.04.01. 10:22:59

@Sün‼: Sima! Akkor még nem létezett távirányítás! Eccerű kölökkorom vót!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.01. 10:23:07

@Sün‼: A Lufthansának 1988-ban már légkondicionált gépei voltak.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.01. 10:24:28

@cicmen: És amikor édesanyád kiszólt az ablakon, az mi volt, ha nem távirányítás?

cicmen (törölt) 2011.04.01. 10:25:01

@Sün‼: Így nem világos, hogy milyen kalandban volt része @salapapa: kollégának.
Lefejelte a propellertet!

cicmen (törölt) 2011.04.01. 10:27:38

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Az lóf.sz sem ért! Pajkos gyerek voltam! Sokszor kényszerültek szegény szüleim a verbalitást brutalitásra cserélni, hogy visszavegyek magamból!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.01. 10:39:51

@cicmen:
Akkor neked kellett berregni hozzá?
Vagy hogy emelkedett a levegőbe?

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Az lehet.
De ventillátoros volt, vagy csak olyan mezei?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 10:42:23

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: annak nincs. de ha asszonddom AÉEE így már értelmesebb nem? 8-)

különben a Lufthansa már a '70-es években is elvesztette a csomagokat...

@Sün‼: volt nekik, de az még a negyvenes években. vagy még előbb. lehet, már amikor a pedopenna ijesztgette a dínókat.
különben még több venti is volt mint 4! azzal hűtöttek minket.

a sztori meg röviden annyi, hogy olyan meredek szögben szállt le a kamikázés pilóta ferihegyen, hogy utána még órákig fájt a fülünk a kollégámmal.

@cicmen: mert az egy nagyon jó kis játék volt! igaz, az enyém is madzagos volt... de már brenyával ment és elem kellett a beindításához! :)

cicmen (törölt) 2011.04.01. 10:50:23

@salapapa: a sztori meg röviden annyi, hogy olyan meredek szögben szállt le a kamikázés pilóta ferihegyen, hogy utána még órákig fájt a fülünk a kollégámmal.

Persze! Mert a mögöttetek ülők abba kapaszkodtak félelmükben! :)

cicmen (törölt) 2011.04.01. 10:50:23

@salapapa: a sztori meg röviden annyi, hogy olyan meredek szögben szállt le a kamikázés pilóta ferihegyen, hogy utána még órákig fájt a fülünk a kollégámmal.

Persze! Mert a mögöttetek ülők abba kapaszkodtak félelmükben! :)

cicmen (törölt) 2011.04.01. 10:54:12

@Sün‼: Akkor neked kellett berregni hozzá?
Vagy hogy emelkedett a levegőbe?

Hát felemeltem! Természetesen motorhangot is imitáltam! Akartam kondenzcsíkot is, de nagymamám elvette a cigit!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.01. 10:57:22

@salapapa:
"olyan meredek szögben szállt le a kamikázés pilóta"
Nem helikopter volt az?
Vagy űrhajó?
(Bár ventillátoros űrhajót még nem láttam.)

ciccmicc 2011.04.01. 11:01:43

Az miért lényeges, hogy most a ground handling cég a hibás-e? Gondolom ha veszek egy repjegyet, akkor én a légitársasággal vagyok szerződésben. És ha ők nem képesek kulturáltan lemeccselni a dolgot a gr. h. céggel, az utasokkal meg normálisan kommunikálni, akkor ők egy nagy büdös patkány.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.01. 11:05:30

@cicmen:
Megfelelő mennyiségű bab elfogyasztása esetén nem is kellett volna hozzá cigi.
Leszállni hogy lehetett vele?
Nem fájt a füled leszállás után?

cicmen (törölt) 2011.04.01. 11:10:28

@Sün‼:Megfelelő mennyiségű bab elfogyasztása esetén
Az az utógyútás hangnál kellett! (dugattyús motor)
Leszállni hogy lehetett vele?
Földhözb.sztam!

bagolybagoly 2011.04.01. 11:11:39

@ciccmicc: Ah, biztos küldözgetnek ők is spameket a kedves, spameket küldözgető utasnak.
Ez fontos.
Hogy írjon, küldjön, csörögjön, csörögjön, küldjön, nyomogjon.
On-line tracing? Ugyan már!

cicmen (törölt) 2011.04.01. 11:16:15

Az miért lényeges, hogy most a ground handling cég a hibás-e?
Mert ők meg küldhetnének egy shake handet!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.01. 11:16:55

@cicmen: "Földhözb.sztam!"
Hasztamannyana!
Nem panaszkodtak az utasok leszállás után fülfájásra hivatkozva?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 11:19:13

@cicmen: nem vagyok szatyor! :P

@Sün‼: nem. de fogadok, hogy a le nem kötözött csomagok lebegtek a raktérben! 8-)
amúgy van propelleres űrsíkló. asszem Aladárnak volt egy felfújhatós. igaz, azon nem négy ventillátor volt...

@ciccmicc: igaz. de ettől a csomagok még nem vannak a kezedben!

cicmen (törölt) 2011.04.01. 11:21:02

@salapapa: : nem vagyok szatyor!
Két füled van vagy nem? Akkor?

cicmen (törölt) 2011.04.01. 11:22:55

@Sün‼: Nem panaszkodtak az utasok leszállás után fülfájásra hivatkozva?

Nem! Ott is a csomagok tűntek el!

cicmen (törölt) 2011.04.01. 11:24:03

Nem tudta senki, hogy hova tűntek a dolgok.

cicmen (törölt) 2011.04.01. 11:27:01

http://video.xfree.hu/?n=czvitko|448d0aed9a2ac793da8eac3f4e82f3fd&vcim=Vajon%20hov%E1%20t%FCntek%20a%20dolgok?%20(Brian%20%E9lete#videoloc

ciccmicc 2011.04.01. 11:36:26

@salapapa: ezt már nemtomkinek írtam válaszul, aki aszonta, hogy dehát erről az egészről nem is a lufthansa tehet, hanem... Dehogynem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.01. 11:38:52

@cicmen:
Lehet, hogy ez a megoldás a poszt toló esetében is!

@salapapa:
Felfújható verzió?
Akkor az olyan lehet, mint a guminő.
Bár azt hiszem, annak nincs propellere.

imittto 2011.04.01. 11:44:00

Nemrég írtam hogy kollégámnak a komplett cuccát így hagyták el - stúdiótechnika, tizen milliós cucc. Ők Hawaii-ról jöttek vissza, az USA-ból szintén Lufthansa. Náluk darabra kb. annyi csomag volt mint utas, épp csak egy másik gépen, valahova a világ másik pontjára utaztak a gazdáik :) 2 hét múlva lett meg a cucc, egy streamer-el lett rövidebb az eszközlista (az valahol elpárolgott út közben)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 11:50:09

@cicmen: az elefántnak is... kapd csak fel az elefántszatyrot! :P
különben neked nem? vagy te vagy gógh?

én tudom: el!

@ciccmicc: ahha, cak arra felejtesz el megint kitérni hogyamikor, és ezáltal különbenis amúgy meg mégis! így van vagy igen?

@Sün‼: van, mert vesz magának! vagy vetet. vagymittommárénkikivelvan...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 11:51:30

@imittto: talán ha 2 hónapja írtad a sztorit.
lehet ugyanazt a repcsit tették át személkyzettel együtt most a júeszéjes járatra?

cicmen (törölt) 2011.04.01. 11:58:58

@salapapa: Nekem is rémlik!
Ez átcsekkolt?

Zorro2007 2011.04.01. 12:01:00

@pruntyike: A FlyNiki 50%-a az AirBerliné. Az Airberlin meg a törökök kezében van...

mohopasi 2011.04.01. 12:04:04

A gépre a Lufthansa emberei pakolnak Chichagoban...? Biztos ez? A Lufthansásokat kell aszogatni, mert az amcsik másik gépre pakolták fel a cuccot....?

cicmen (törölt) 2011.04.01. 12:09:09

@mohopasi: Azok fekák voltak! Polkorrekt a lelkem, a németek meg mint tudjuk.....

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.01. 12:38:08

@salapapa: No de német szimbolikát használtál (meg ÁBC-t)...
@cicmen: Akkor úgy tűnik (még?) nem gyűlöltek ((Péld. 13,24)...

imittto 2011.04.01. 12:55:55

@mohopasi: "...Miután megérkeztünk Münchenbe, ott átszálltunk..."

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.01. 13:08:48

Jó hétvégét:

"A rákfiú és a homárlány titokban randevúzgat. A homár azonban nem győzi sokáig a hazudozást, és elmondja az apjának, akinek nem tetszik, hogy a rák udvarol neki.
– Ennek nem lesz jó vége – mondja az apa. – A rákok oldalazva járnak, mi meg egyenesen előre.
– Kérlek – rimánkodik a homárlány –, csak egyszer találkozz vele! Tudom, hogy meg fogod kedvelni.
Az apa végül beleegyezik, a lány pedig azonnal elszalad megvinni a jó hírt. A rákfiú nagyon izgatott, elhatározza, hogy meglepi a szerelme családját. Addig gyakorol, míg meg nem tanul egyenesen előre menni. A nagy napon az egész utat a homárházig olyan egyenesen teszi meg, ahogy csak tudja. A homárpapa a tornácon állva kiáltja oda a lányának:
– Tudtam. Ez a rák képes ide részegen beállítani!"

hazard 2011.04.01. 13:48:52

Mi 2007-ben mentünk Swiss-szel Londonba. Ők voltak olyan kedvesek és csak a mi hármunk csomagját méltóztattak elhagyni. Megérkezésünk napján a Lufthansa találta meg és másnap hozta is ki, úgyhogy én róluk rosszat nem mondhatok.

De, hogy hogyan került a poggyászunk Hamburgba, azt a mai napig nem tudjuk.

További szép napot!

Dr. Körömlakk ® 2011.04.01. 14:13:44

"Nemrégen érkeztem haza Chicagoból egy egyetemi képzésről"

Na akkor itt tényleg indokolt a rossz helyesírás kiemelése. Ez gáz.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 14:15:59

@cicmen: inkább azótais utazgat, hátha összetalálkozik a csomagjával. most végre meglettek, de az amcsik összesúgtak a dojcsokkal és direkt elqtyulták megint. :D

@Sün‼: ma nem voltál elég ügyes.

@Zorro2007: ez egyre bonyolultabb... végén még kiderül, hogy kínai vendégmunkások keze is bennevan... morcos egy dolog ez!

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: sajnálom, még csak most tanulom a kínait így azt nem tudom kódolni. :P

@imittto: "...a Budapesti járatra és egészen a csomag kaidásáig nem éreztem csak sajnálatot..."

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 14:20:07

@Dr. Körömlakk ®: miért? mert az egyetemen kötelező a helyesírás?
az életben is kötelező... mégis az a szlogen járja, hogy "a neten nem kötelező".
már írtam máshol: az elírás nem akkora baj, bár itt van idő akár átolvasni és úgy elküldeni is. de amikor konzekvensen olvashatatlan mitöbb, értelémezhetetlen az írás, az már a direkt "leszaromahazámat" kategória, amit rühellek.

É2I 2011.04.01. 14:26:37

A Lufthansával elrepülünk egész hétfőig, vagy akár jövő péntekig is?

Ne mondja má'n nekem, hogy nem copatják a jónépet! Mer az felháborító!

kalapocska 2011.04.02. 16:26:18

minden legitarsasag hagyta mar el a csomagomat, van olyan aminel mar nem is varom hogy megjojjon. ez sokszor azert van mert valami csuszas van a repteren. Lufthansaval eddig nem volt gond es eddigi tapasztalatom szerint a legpontosabb legitarsasag, tehat lehet hogy egyszeruen a pontossag miatt csusztak le a csomagok a jaratrol.
ha elso sorba kertel jegyet az necces mert a kisgyerekesek csak ott tudnak ulni.

Lassie 2011.04.03. 22:47:20

Hey:) Udv sors tars. Nah en nem Lufival repultem hanem Alitaliaval. Annal a Lufi csak jobb. Nekem is kellene irnom a homarnak, mert kesz rohej az en esetem is. Meg ket unnep kozott repultem akkor epp Budapestrol utaztam Londonba Romai atszalassal. (soha tobbet de a rohadt FCO-ra sem teszem be a labamat) Budapesten uber lassan jegtelenitettek a gepet. Vagy egy orat ultunk a gepben indulas elott. En is csak ugy ertem el a csatlakozast, hogy sprinteltem az A terminalrol a G terminalra. Nyilvan ezt a csomagom nem tudta megtenni. Aztan heathrown persze nem csak nem jott a szalagon a borondom. Az alitalias arc nem birt beszelni angolul (igen LHR es meg sem) raadasul olasz fenymasolt papirost birt adni az elveszett csomagrol. Ket nappal kesobb mikor hivtam az alitalia ugyfelszolgalatot (LHR meg mindig), a szinten angolul alig tudo csajtol megtudtam hogy nincs is regisztralva a csomagom naluk es nem tudnak rola hogy elveszett volna. Nah akkor kaptam meg az online tracking numbert, ami nem jo semmire gyakorlatilag. Nah utana jott az e-mail hadjarat irtam a budapesti, romai, londoni ground handeling-eknek, ill a reptereknek is, hogy mizu van. Mire a magyar visszairt hogy londonban van a csomagom. Mikor felhivtam londont akkor kozoltek hogy nem nincs ott es szerintuk visszavittek pestre, de gyakorlatilag fogalmuk sincs hogy hol van. Nah hat igazabol ezt jatszottuk egy darabig. Mondanom sem kell hogy a borondben volt pl a karacsonyi ajandekom, a csempesz cigim, es piam, laptoptolto stb. Majd ket hettel kesobb sikerult megtalalni a csomagot. Persze az elelmiszerek megromlottak, kiszakadt egy zacsko paprika por stb es ossze is volt zuzva a csomag. A kovetkezo pofon akkor jott mikor a karteritesi igenyemmel folyamodtam 2 ket biztositomhoz, es az Alitaliahoz a keses miatt. Mind a ket biztosito kozolte hogy mivel hazafele tarto uton "kesett" a csomag arra nincs karterites. Az Alitalia pedig csak irasban es 90 napra fog valaszolni. Azaz nem fog. Igazabol egy uj laptop tolto volt a plussz kiadasom (ami haza vagta idokozben a laptopom:)) de legalabb tudom hogy Alitaliaval nem repulunk. Ertem en hogy cudar idojaras volt es tarsai, az bosszant fel, hogy az customer service egy nagy nulla.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.04. 11:57:09

@salapapa: Nem is csak a hazáját szarja le, hanem az összes olvasóját. Mint ez a fentebbi @Lassie: .
Vajon hány nyelven NEM tud írni az ilyen?

mohopasi 2011.04.04. 15:11:15

@imittto: Egyrészt jogos, elnéztem, másrészt a cikkből nem derül ki hol akadt el a történet, mert ha jól értelmezem mindkét gép lusfthansa volt, és a szövegből nem látható, melyik jött üresen, stb.

DW73 2011.04.05. 13:29:09

internet = Internet

Beaver100 2011.04.07. 20:54:01

Csodalatos tortenet majd nem sirvafakadtam tole, azt latom, hogy egy "vilagutazo" a koma. A leirt jol megnyujtott tortenet mindennapos a legikozlekedesben nem csak a Lufthansa veszt idonken el egy ket vagy tobb csomagot hanem minden legitarsasag. Nem szoktam agodni ha nem jon meg a csomagom, rogton megyek bevasarolni mindenfele napi szuksegletekhez szukseges dolgokat amit mindig kifizetnek minden hoborges nelkul !! ja es meg egyszer sem erdeklodtem hol van a csomagom? mindig par nap utan hazhozszalitjak elnezest kerve.
A kenyelem az mas, kell venni FirstClass jegyet akkor lessz hova dugni azokat a hosszu locsoket, igaz az 6 szorosa alltalaban az Economi tiket-nek.
süti beállítások módosítása