Tékozló Homár

Hummust csak a Fanantól?

2011.04.29. 15:47 | juszka | komment

Judit olyannyira kimeríti a boldog ügyfél fogalmát, hogy története már-már tündérmesébe illő. Lehet, hogy étrendet kellene változtatnunk és áttérnünk a hummusra? Örömködés hétvégére.

Ma egy nagyon jó dolog történt velem, és ahogy egy nüansznyi oda nem figyelés és inkorrektség elronthatja, úgy egy pozitív dolog is felvillanyozhatja az ember napját. Imádom a hummust és minden hasonló krémet, de dobozosat még sosem vettem. Tegnap este nagy rohanás volt, gondoltam egy doboz hummus jó lesz vacsira. Levettem egyet a közért polcáról a Lurdy Házban. Itthon felbontva pezsgett, mint a kaukázusi kefír, na akkor ez kuka. Megnéztem van-e valamilyen elérhetőség a hátán, és írtam egy mailt a címre. Kb rá egy órára felhívtak, de akkor nem tudtam felvenni, így reggel is visszahívtak, + 2 pont.


A hölgy nagyon kedvesen elmondta, hogy ha közel lakom, fáradjak be a céghez, Fanan Kft, hogy kárpótoljanak, mert a bolt nem fogja visszacserélni.
Kimentem a Vágóhídra, nagyon kedvesen leültettek, megkérdezték mi volt a probléma, majd kihoztak egy doboz válogatott finomságot, minden hummus-féléjükből és padlizsánkrémükből egyet és elnézést kértek, hogy rossz volt az első tapasztalat. Azt hiszem minden panaszos esetben így kellene eljárni.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2011.04.29. 15:54:11

Amúgy meg elég stílustalan agy b.ü.-vel zárni a hetet! Baccpapucsot a Homárnak!

bizonytalan  2011.04.29. 15:57:44

fake fake kibaszott fake

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.29. 16:04:21

Gusztusalanul édeskés történet.

Azt hittem, a humusz az föld, bele kell ültetni a virágot. Erre kiderül, hogy krém, az arcra kell kenni. De megeszi vacsorára? Akkor kaja. Aztán kiderül, hogy pezsgő, meg kell inni?

Hát ha a vágóhídon gyártott krém, akkor nem kérek belőle, se külsőleg, se belsőleg.

Oli Garha 2011.04.29. 16:38:57

a posztoló meg egyen marhapörit tarhonyával koviubival ne pedig ilyen xarokat

dr. Aullah 2011.04.29. 16:41:32

Mivan?
Csak az aldiból, ott vannak fűszoknyás lányok.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.29. 17:00:20

szép történet. :)

ha nem is ennyire gyorsan, de nekem a Kaiser food kft lopta be magát a szívembe másfél éve.

vettünk 2 francia májast a tojásos-májkrémhez de a feltüntetett súlyok már ránézésre sem, de mérleg szerint egyáltalán nem stimmeltek.
static.fotoalbum.hu/picturezoom/2009/12-20/salapapa/2db_360grammos_mjkrm_005_090940.JPG
emil. várakozás. már el is felejtettem, amikor válaszoltak sűrű bocsikérésekkel és kérték, adjak meg telefonos elérhetőséget. megadtam. hívtak. rövid egyeztetés, majd jött a kaiseres futár ezzel:
static.fotoalbum.hu/picturezoom/2010/04-04/salapapa/kaiser_002_152256.JPG

egy rossz szót nem tudok mondani rájuk, pedig 100000%, hogy azótais pár grammal-dekával átcseszik az embereket. nekik megéri 1-1 reklamánál így befogni az ember száját, nekem pedig megérte a levélírás. :)

mohopasi 2011.04.29. 17:10:14

Meglátásom szerint két lehetőség adott. 1: lassan lesznek olyan cégek Magyarországon, akik rájöttek, hogy a fogyasztóból élnek. Így hogy az ne keltse rossz hírüket, kinyalják a seggét. És ez így helyes. 2: fasza kis promócikk, homár által beszopva. :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.29. 17:16:48

@mohopasi: ha engemis bekasztlizol a promósok közé, Isten az atyám, elvágom a lankábelt! :P

Jokkura 2011.04.29. 17:19:09

@salapapa: Nagyon jó szemed van,hogy ránézésre 25 g külömbséget észreveszel!

krazilany 2011.04.29. 18:33:48

@salapapa: és májast nem kuldtek??? hahaha :D

2011.04.29. 19:26:23

@Jokkura: 25 g különbséget én sem vennék észre (pedig ölég jó vagyok ilyesmiben), max ha mellé lenne téve a referencia darab. de akkor meg nyilván a nagyobbat venném meg :D

2011.04.29. 19:28:01

amúgy ITT mijafasz az a humusz?

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.04.29. 20:27:42

@mohopasi: én a kettesre szavazok. erős a kísértés, hogy utánanézzek a hummus-nak, de leszarom és pont. inkább iszok egy korty chivas-t :)

Balint Gyuri bacsi 2011.04.29. 21:38:20

Az egy csicseriborsobol keszult arab etelfeleseg. Izre, allagra hasonlit a gitthez.
Olivaolajjal meg szoktak locsolni es a pitat belemartogatni.

ergbertegon 2011.04.29. 23:29:33

Humuszt csakis az Aldiból. Esetleg a temetőből...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.29. 23:51:37

@Jokkura: az állandó kötözködés... :P
nnos, így vettem észre:
static.fotoalbum.hu/picturezoom/2009/12-20/salapapa/2db_360grammos_mjkrm_001_090935.JPG
hehe.

@krazilany: látod, épp ezen nyerítettem én is fel amikor meghozta a futár a szeretetcsomagot! volt benne minden mi szem-szájnak ingere csak az nem, amiben biztosak lehettek hogy szeretünk. :)

@deneron: és ha asszonddom az egyiket a zasszony, a másikat pedig én tettem a sor előtt hagyott kosárba? ő is egyet vett, én is egyet. a pénztárnál láttuk meg, hogy mindketten tettünk a kosárba.
eccerűen ugyanazt kívántuk meg.

különben nem mindegy hogy humusz, vagy hummus. utóbbit talán nagy erőszakkal még én is megkóstolnám bár húspárti vagyok, előzőt meghagynám. kéred? :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.30. 02:55:42

@salapapa: bazmeg a kisebb vastagabb
kepes voltal meregetni a majasodat, ugy hgy raadasul a merleg szelere tetted, mert igy akartal 30 deka ingyen kaiser szalamit
hihhhetetlen

bar jobb modszer mint a bakatse

2011.04.30. 08:43:18

ezt a humusz dolgot kihagynám. kevés rajt a pörkölt :)

cicmen (törölt) 2011.04.30. 08:58:36

Levettem egyet a közért polcáról a Lurdy Házban. Itthon felbontva pezsgett, mint a kaukázusi kefír,

Nem értesz a humushoz! Az a kék címkés ami pezseg! A rózsaszín címkés, szénsav mentest vedd!

Jokkura 2011.04.30. 09:50:12

@salapapa: Jó-jó így már érthető.A harmadik kép már megmagyarázza.De egyáltálán nem kötözködés volt,csak csodálkozás,hogy 2,5 dkg külömbséget ,szemre (ref.nélkül) észreveszel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.30. 10:25:03

"fáradjak be a céghez, Fanan Kft, hogy kárpótoljanak, mert a bolt nem fogja visszacserélni. "

Ismerik a magyar viszonyokat... :)

Amúgy mi az a hummus? :)

De az eljárás korrekt volt!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.30. 10:26:29

@ZIZILABOR: Bazmeg meg nem enném :D

@salapapa: Nem érted. A kisebbnek nagyobb a sűrűsége! :D

Xezs 2011.04.30. 10:58:58

Bírom mikor magyar szövegben ilyeneket írnak le, hogy hummus. Mintha nem lenne rá magyar szó.

Másik nagy kedvencem az Iraq ebben a témában.

Scania 2011.04.30. 13:17:55

@Xezs:
van rá magyar szó: dobozos fos

Almaspite 2011.04.30. 14:24:42

Nekem eddig szerencsém volt, a Próféta Papucsáról elnevezett sarki török étteremben Ahmed, a nyugállományú arab terrorista akcentus nélkül ki tudja mondani:
- Csicseriborsó-krémet adhatok?

Almaspite 2011.04.30. 14:26:21

(Amúgy szerintem is bújtatott reklám a cikk. Judit meg leszophat, feltéve, ha megengedem neki...)

Tomasz_a_gozmozdony 2011.04.30. 14:31:52

@salapapa: azt ne mondd hogy harminc grammot lattal ranezesre :D :D :D

England win The Ashes! 2011.04.30. 15:58:53

@salapapa: Kurva rendes volt a Kaiser, mindjárt küldtek algopyrint is. ;)

Répalaki Edömér 2011.04.30. 16:12:38

Soha ne szórakozz a hummusszal, ezt Zohan üzeni...!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.30. 19:57:48

@hagyma: kíváncsi voltam, hogy a kisebb a rendes súlyú és így többet kaptam, vagy a nagyobb a rendes súlyú és átcsesztek.
és ha már át (mert volt egy ilyen sanda érzésem), akkor mennyivel.
amúgy a digimérlegre akárhova teszed a cuccost, ugyanannyit mér. ezt is kipróbáltam hidd el.
különben ha láttad a kapott cuccost, akkor összeadhattad volna. közel 2,5kilónyi válogatott finomsággal engesztelték ki szőrös szívemet.

@Jokkura: tudom hogy nem kötözköde, csak így jött jól ki. :D
igaz, szemre nem veszem észre. max súlyra. ;)
poén nélkül, jó a súlyérzékem és a szemmértékem is de ennyit én sem vennék észre :)

@ColT: óbakker! hogy erre nem gondoltam?! :D

@Tomasz_a_gozmozdony: ez már volt. és a válaszom is:
homar.blog.hu/2011/04/29/hummust_csak_a_fanantol/fullcommentlist/1#c13356289

@Dr Jozef Vengloš: hát ja. nem szokásom rendet csinálni 1-1 kép kedvéért. :)

de nem az én posztom, illetve történetem a poszt lényege he! :P

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.30. 20:11:16

@Almaspite: "Ahmed, a nyugállományú arab terrorista akcentus nélkül ki tudja mondani:
- Csicseriborsó-krémet adhatok?"

:)))))))))

Az meg miért van, hogy udvarias kiszolgálást csak arab vagy kínai boltban kaphatok?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.30. 20:12:50

@Almaspite: "nyugállományú arab terrorista"

Gondolom, nem öngyiklos terrorista.

Kamikaze oktató az újoncoknak:
- Figyeljenek, mert csak egyszer mutatom meg!

Mylady 2011.04.30. 20:26:10

Tegnap hirtelen felindulásból én is vettem ilyet. Tudja valaki, mit kell vele csinálni? Vagy ez így, ebben a formában emberi fogyasztásra alkalmas?

Mylady 2011.04.30. 20:53:55

Brééééking! Most nézem: ALDI-ban akciós a lóbalzsam!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.30. 22:53:12

@Dr Jozef Vengloš: Hát, a felforrt agyvízhez kell is :)

@Mylady: Hummus nincs?
Bár azt csak őstermelőtől..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.30. 22:54:36

@Répalaki Edömér: Annál szarabb filmet talán egy-kettőt láttam :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.01. 15:31:54

Egyszer már volt szó itt erről a közel-keleti mamaligáról...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.01. 18:23:34

@salapapa: 2,5 kiloig nem tudok elszamolni
nincs digit merlegunk csak furdoszobai, Maryt minden nap razavarom

tul sok algopyrined van, fejfajos vagy?

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2011.05.01. 19:39:03

Humusz

(lat.) a. m. televény, a talajnak azon barna v. fekete szinü alkatrésze, mely korhadásba átment szerves, azaz növényi és állati anyagokból keletkezik s melynek összetétele a felbontó szerves anyag minősége s a korhadás foka szerint nagyon eltérő. (l. Huminanyagok). A H. képződéséhez bizonyos feltételek szükségesek, nevezetesen levegő, nedvesség és meleg, melyek behatása alatt és valószinüleg bizonyos alsórendü szerveztek (hasadó gombák) közremüködése mellett, melegfejlődéssel járó lassu égés vagyis oxidáció következik be. Ezen humifikáció-nak nevezett folyamatnál szénsav, viz és ammoniák képződik a szerves anyagból, mely fokozatosan megbarnulva súlyából folyton veszít s végre eltünése után kevés hamut hagy hátra. A H. képződésénél a szerves anyagból első sorban sötétszinü, földnemü, széndus és vizben nem oldható, idifferens természetü anyagok, a barna ulmin s a fekete humin keletkeznek. Ezekből keletkeznek a korhadás további folyamatában szintén oxidáció folytán különféle humuszsavak, a humin-, ulmin-, geinsav s méások, melyek nagy oldóerővel birnak. A korhadásnál közreműködő tényezők hatása szerint a keletkező H. más-más tulajdonságokat tüntet föl; a kedvező viszonyok között keletkező H.-t szelidnek mondják s az ily H. nem tartalmaz szabad savakat, ellenben a levegő korlátolt hozzájárulásával keletkező H.-t savanyunak nevezik; ilyen a tulságos nedvesség behatása alatt keletkező tőzeg. Régebben a H.-t, nevezetesen annak szelid alakját a növények tulajdonképi tápanyag-forrásának tekintették s az ezen nézeten alapuló humusz-elmélet a H.-ról azt tartotta, hogy az a növények egyedüli tápláló anyaga, melyet korhadt istállótrágya alakjában kell a növényeknek nyujtani. Ujabb kutatások azonban nemcsak e nézet téves voltát, hanem azt is kimutatták, hogy a H.-t a felsőrendü növények közvetlenül föl sem vehetik, hogy ennél fogva a H. mint ilyen növényi tápszernek nem is tekinthető. Ha bizonyos H.-tartalom a talaj termőképességére nézve mindazonáltal előnyösnek van elismerve, ez onnan van, mert a H. egyrészt a talajt fizikailag javítja, t. i. sötét szinénél fogva melegebbé, viztartó képességénél fogva a száraz talajt nyirkosabbá, egyuttal a lazát kötöttebbé s viszont a kötöttet porhanyóbbá teszi s mert másrészt felbomlása alkalmával kész növényi tápláló anyagokat - ammoniákot, hamut - és oly anyagokat szolgáltat, melyek, mint a szénsav és a H.-savak, a talajban foglalt vizben nem oldható növényi tápanyagokra oldólag hatnak. A talaj H.-tartalma a H.-ból oxidáció utján nyert szénsavmennyiség szerint határoztatik meg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.01. 21:11:09

amugy laktam egyutt egy romaniai magyar ekszeresszel, meg feketemunkas korunkban
az zabalt mindig ilyen barom humuszokat
mondjuk sporolt meg eleg nyuzuge is volt szegeny
de aztan haza ment
csak az erosek maradnak:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 03:00:26

@salapapa: ja amugy remelem huseges olvasoja vagy a blogomnak, hogy megbizonyosdhass magyar nyelvu helyesirasomrol
bar mindig talalok benne hibat, de direkt nem javitom

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.02. 08:55:53

@hagyma: nem. nem vagyok sem szuicid, sem önsorsrontó. nekem elég az ittenieken átslisszolni.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.02. 12:49:29

@hagyma: ha csak e kétszavas hozzászólásodat nézem, nem hiszem. 50%. :P

Manyecska 2011.05.02. 13:43:29

A posztoló jobban járt volna ha kivesz 4 tojást a hűtőjéből..,humuszt utoljára a dobozos halkajában láttam pedig aktívan jógázom minden reggel a folyóparton:) az jó az?

Almaspite 2011.05.02. 15:55:48

@Manyecska: A tantrikus szexhez is értesz?

:-)

mohopasi 2011.05.02. 15:58:03

@salapapa: Szeretnéd? Nekem nem kerül semmibe, csak pár karakter bepötyögése meggyőződés nélkül :D @anyádbogár: Egészségedre :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 16:36:04

@salapapa: csak vagj bele, fel ora alatt megismersz keppel filmmel szoveggel:)
de nem kell mindet elolvasni eleg az elsot
ugysem tudod abbahagyni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 16:38:54

@salapapa: meg csak a 12-ik resznel tartok, nem maradtal le vegleg:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.02. 16:47:57

bonusnak meg Maryt is megnezheted:)

Manyecska 2011.05.02. 16:55:33

@Almaspite: :)))) igen csak elalszom közben:)
AlmásPITE?? Honnan ismerős:)))) Bocs!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.05.03. 09:19:28

A címből az "a" és a "csak" szavakat értettem meg, és a cikktől sem lettem okosabb. A hozzászólásokból kiderül, mi ez a termék, érdemes végigolvasni?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.05.03. 09:24:34

@salapapa: Pedig de, nagyon olvasmányos, vágj bele!
Hagymanyalás OFF

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.03. 10:40:48

@hagyma: szerintem ez így is fog maradni.

@Yooha: mit vétettem én ellened?! o_O

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.03. 17:37:33

Engem mobilszolgáltató hívott vissza, mert első hívásnál épp keményen melóba voltam. Másnap adott időben visszahívott, csak hogy közölje, 3 hónapig extra ideig ingyen beszélhetek. Mert zűr nélkül lusta vagyok szolgáltatót váltani. Úgy meg könnyű hűséges ügyfélnek lenni. :-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.03. 17:43:56

Hummus a cikkben amúgy nem a csicseriborsó-püré?

Take-it-Easy 2011.05.04. 09:14:38

Ma reggel gondoltam: mijafasz az a hummus? Aztán gondoltam, hogy gugli jóbarátomat megkérdem, ő sokmindenkivel kapcsolatban áll, akik tudhatják. Gugli barátom megkérdezte a Viki barátnőjét. Az ő elmélkedése szerint: A hummus egy krémes állagú közel-keleti (arab) étel, melyet csicseriborsóból és tahiniből (tahina) olívaolaj, citromlé és fokhagyma hozzáadásával készítenek.
No. Ki fogom próbálni, csak éljem túl.

blackflowerblossom 2011.05.04. 13:29:15

Én írtam és igaz, teljesen. :)))
Pörköltet meg hétvégén ettem. Aki emlegeti, annak irány a modoros blog

dpalmer 2011.05.04. 15:58:13

A "hummus" az, amit nem sznobék úgy hívnak, hogy csicseriborsó-püré? Mert akkor értem.

blackflowerblossom 2011.05.04. 18:50:53

milyen jó, hogy mindenki a lényeget látja... :s
süti beállítások módosítása