Nem fogyasztóvédelmi Pulitzerre gyúrunk, naiv inviteles ügyfél mindössze (nagyon helyesen) pont akkor írta meg kurvaanyázós levelét, amikor elpattant a húr, úgyhogy aki nem bírja a csúnya, trágár szavakat, azoknak javasoljuk a kommentek olvasását. A történet banális, a kiszolgáltatottság még rosszabb. Költözött már valaki internet miatt máshová?
A legutolsó, aktuális sztorim a következő: nem kaptuk meg a márciusi számlát, csekkestül (a reklám szarok persze mindig megérkeznek). Miután elkezdték azt a rendkívül idegesítő dolgot, hogy óránként hívnak, mikor lejár a fizetési határidő (ami szerintem bőven a zaklatás kategóriája, és tíz év letöltendő Éden Hotel nézéssel büntetném a kitalálóját), megkérdeztük, hogy most mégis mi a faszért zaklatnak. Hát a márciusi számla… akkor talán el kéne küldeni, nem, büdös gyökerek?! És mér két hónap múlva tűnik fel, hogy nincs befizetve?! Mér én tartsam számon, nincs elég léhűtő?! De, küldjük.. Elmondásuk szerint útjára is bocsátották 05.09-én, ismét. Tegnap – 05.12. – még nem sikerült kis kezembe megkapnom a szerintük ismételten küldött számlát, a telefon- és internet-„szolgáltatást” viszont felfüggesztették - figyelmeztetés nélkül, persze -, gondolván, hogy tutira megkaptuk, és legelső dolgunk az életben, hogy a kedves faszszopó társaságuk szájbavert csekkjét feladjuk..
Este elpattant egy húr, és ismételten a telefonos ügyfélszolgálathoz folyamodtam (este háromnegyed nyolckor, rohadjon meg az összes paraszt), emelkedett hangnemben és stílusban számon kértem az ügyintézőn, hogy most mi a szarosvalagú kurvaanyjáért nem tudok telefonálni. Hát a márciusi számla… DE BAZD MEG, MIT FIZESSEK BE, HA MEG SEM KAPOM? AZ NEM TŰNIK FEL, HOGY MIND AZ ELŐTTE, MIND AZ UTÁNA LÉVŐ BE VAN FIZETVE??? Ha ennyire töketlenek vagytok, hogy egy számlát nem bírtok normálisan eljuttatni a címzetthez, miért vártok tőlem pénzt?! Szolgáltatni nem tudtok, mert hetente kikapcsoljátok különböző ürügyekkel, vagy csak simán nem megy se a telefon, se az internet. De akkor jelentsem be a műszakiaknál.. MINEK BAZD MEG?! Történik bármi érdemleges is?! Nem! A telefon most már hetente egyszer legalább használhatatlan, az internet is orosz rulett, mert esténként óriási szerencse kell hozzá, hogy rácuppanjak a hálóra. Ha vihar van, felejtős. Többször jeleztük technikai kifogásainkat, semmitmondó, vállvonogató lepattintás volt a reakció.
Kérdem az ügyintézőt, most akkor mi a teendő, mikor kapcsolják vissza a nevetséges szolgáltatásaikat. Hát, amikor megérkezik a befizetés… Akkor elismétlem még egyszer: MIT FIZESSEK BE, HA MEG SEM KAPOM? Hát ő nem tud mit csinálni, addig nincs visszakapcs, amíg nincs pénz. De ha utalom, akkor egy nappal hamarabb... NEM ÉRTETTÉL MEG, BAROM, én sodródom az árral a töketlen, nemtörődöm, hozzád hasonló idióta ügyintézők miatt, hogyan fizessek, stb-stb. Itt a kígyó a farkába harapott, kezdtük elölről. Mondom neki, akkor itt és most ebben a szent pillanatban felmondom az előfizetői szerződést, miután a szolgáltató egyoldalúan szerződést módosított a szolgáltatás korlátozásával, tőlem ezentúl egy kibaszott fillért nem fog látni ez a rohadt, semmirekellő, fillérbaszó szarházi társulat. De akkor ki kell adni behajtásra… adjad, bazd meg, anyádat is. Hajtogasd be a füleit a térded közé.
A számla ma kiegyenlítésre került, személyesen, egy tizenöt kilométerre lévő ügyfél”szolgálati” irodában. Visszakapcsolás két napon belül, amennyire pofátlanok, még a 3500 forintos visszakapcsolási díjat is kiszámlázzák, amiről ők tehetnek. Hogy lenne Fekete Pákó a védőügyvédjük egy apasági perben.
Tökéletesen visszaélnek minden erőfölényükkel, egy kuncsaft csak addig édes, kedves, bájos, amíg be nem hálózzák, utána bármi probléma van, a vállukat vonogatják, és szarnak bele nagy ívben. Az akció csak a megkaparintásig él, utána szopicsek. Jártunk már úgy, hogy a befizetést követő harmadik napon egyszer csak elhallgatott a telefon. Szolid érdeklődésemre hirtelen meglett a befizetés és „máris visszakaccsoljuk”… Öreganyádat inzultálja hátulról egy veszett indiai hímelefánt, szexuális töltettel.
Tehetetlen vagyok, mert vezetékes telefon szolgáltatót nem tudok váltani, viszont olyan helyen lakom, ahol alig van mobil térerő, két kisgyerek mellett egyszerűen szükség van vezetékes telefonra.
Cuncimokus 2011.05.17. 07:57:36
pingpong 2011.05.17. 08:03:28
SomethinWild 2011.05.17. 08:04:55
Sorolhatnám, hogy én mit csináltam (és csinálok, egy másik szolgáltatóval) másképp a helyedben, de annak nics értelme. Megtanultad te a leckédet szerintem.
telko.hu · http://www.telko.hu 2011.05.17. 08:18:13
www.telko.hu
Jokkura 2011.05.17. 08:19:20
Jokkura 2011.05.17. 08:20:39
zsiráffff (törölt) 2011.05.17. 08:21:50
ezért nem foglalkozom én a csekkekkel, minden hónapban az internetbankingon át befizetem amit kell, úgyis ugyanannyi mindig, aztán elemehetnek a csekkekkel a posztoló által említett éden hotelbe számlázni.
HenteSS88 2011.05.17. 08:23:21
Asszonyka a hatásosság kedvéért vágja hanyatt magát a földre, és üvöltse, hogy meg akarják erőszakolni.
TomNemtom 2011.05.17. 08:34:22
Jokkura 2011.05.17. 08:34:30
cicmen (törölt) 2011.05.17. 08:34:44
Hallottátok volna az ifás haveromat egyenrangú utak kereszteződésénél!
Koholmány 2011.05.17. 08:37:28
Jokkura 2011.05.17. 08:38:13
Majd 20 év múlva elkopik .
Pláne ,ha lekapcsolják az internetet, akkor fizesd be interneten keresztül.:)
cicmen (törölt) 2011.05.17. 08:42:28
Ez a poszt van olyan szar, semmitmondó, unalmas mint a Beethoven cd el nem lopásának szomorú története. Ez lesz most hétfőig?
Őrült fahéj 2011.05.17. 08:43:49
cicmen (törölt) 2011.05.17. 08:44:47
Hááát. A pali valami olyat is írt a nagy anyázások közepette hogy akadozik neki. Úgy viszont elég bajos.
cicmen (törölt) 2011.05.17. 08:45:57
Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2011.05.17. 08:47:03
Nekem is volt már gondom szolgáltatóval, az Elműnél bent töltöttem egy délelőttöt, mire sorra kerültem, de érdekes módon egyik szolgáltató ügyintézője sem beszélt velem alpárian, lekezelően, a problémáim is viszonylag gyorsan, zökkenőmentesen megoldódtak. Igaz, én is udvariasan beszéltem velük.
Mikor tanulják már meg az emberek, hogy az ügyfélszolgálatos (aár a telefon másik végén, akár személyesen), nem okolható az ügyfél problémájáért, ő csak egy "droid", akinek az a munkája, hogy fogyadja az ügyfelek panaszait.
Persze, ez a "droid" ugyanolyan ember, mint bárki, mindenki azzal járna jól, ha úgy is beszélnénk velük!
GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2011.05.17. 09:01:44
Költözéskor át akartam vitetni az előfizetésem az új címre, mondták 1 hónap, ezért már költözés előtt 1-2 hónappal megrendeltem az átkötést. De beköltözés után voltak csak hajlandók kijönni és akkor megállapítani, jééé itt nincs behúzva a kábel én így nem tudom bekötni, meg mindjár tél is lesz, majd jövőre. kicsit kezdtem kiakadni, mert azért rendeltem meg az átkötést 2 hónappal előtte, hogy legyen rá idő (ősz elején) Az internetre szükségem volt munkám miatt, ezek meg nem voltak képesek időben átkötni. Néhány eleinte udvarias, később már ingerült levél után felbontották a szerződésem egyoldalúan:) A kábelnetet behúzták 2 nap alatt, csak egy hónapig feleslegesen vitatkoztam egy semmirekellő monopolhelyzetét végsőkig kihasználó szemét társasággal.
Most boldogan élünk, míg meg nem halunk.
vatamadafaka 2011.05.17. 09:03:50
T@Z 2011.05.17. 09:05:30
rio.pete 2011.05.17. 09:07:17
serfecs (törölt) 2011.05.17. 09:09:10
akos147 2011.05.17. 09:10:28
Paladin 2011.05.17. 09:17:02
1. Ha nem jön csekk NEM ülünk a seggünkön várva a csodát, hanem szólunk, mert gond lehet. A TE érdeked IS prosztókám, hogy minden rendben menjen, és ne legyen lekapcsolás.
2. Az ügyfélszolgálatos azért van, hogy rögzítse a problémádat és továbbítsa a megfelelő embereknek. NEM Ő AZ OKA A PROBLÉMÁIDNAK! Felfogod a különbséget hígagyú? Tudod! Van olyan, hogy kultúra. Talán, már hallottál róla, mondjuk a tévében.
3. Egy ekkora taplónak nem való se internet, se telefon, se áram, se víz, se levegő. Menj szépen, áss egy gödröt, feküdj bele és húzd magadra a földet. Egy egész világnak teszel jót vele.
Harlequin 2011.05.17. 09:21:44
cicmen (törölt) 2011.05.17. 09:25:14
Van itt herpetológus? Hol kezdődik egy kígyónak a farka?
simon says: 2011.05.17. 09:39:09
Layosh 2011.05.17. 09:42:46
cemeteryman 2011.05.17. 09:44:30
Vannak olyan emberek is, akiknek már az is fáj, ha valaki kedvesen rájuk néz, mondván, "mit röhög rajtam ez a majom?", minden, egyébként megnyugtatóan rendezhető helyzetből világra szóló balhét csinálnak, aztán csodálkoznak, hogy az egész életük egy viharos balhétömeg, épp ezért meg vannak győződve arról, hogy mindenki más hígagyú és rosszindulatú, ők viszont mindenben tökéletesek.
Ez a poszt tanulsága számomra.
"Kedves ügyintéző, legyen kedves megnézni a hiányzó számla végösszegét és lediktálni a számlaszámot, és máris intézem a befizetést."
Így is lehetett volna, dehát akkor hol marad a történés?
zsiráffff (törölt) 2011.05.17. 09:57:00
tugezőőr uuuii uuillö 2011.05.17. 10:01:14
ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás 2011.05.17. 10:06:08
Gratulálok a seggfej posztolónak, aki inkább idegrohamot kap, és homárra ír, ahelyt, hogy 2 perc alatt elintézné az egész szarságot.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.17. 10:07:06
Egy kígyó farka mindig a fejénél kezdődik.
szamaritánus 2011.05.17. 10:08:23
a kedves fogyasztónak két hónap alatt nem volt annyi esze/ideje, hogy kérjen egy másik számlát? akkor kell hőbörögni, amikor kikapcsolják a netet meg a telefont? hátha nem is kell kifizetni a márciust, vagy mi a fasz? (csak hogy stílszerű maradjak). ha a postást elüti egy kamion és nem viszi ki télen a gázszámlát, csak áprilisban jelzed?
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.05.17. 10:26:34
A dijnet.hu nincs szerződésben az Invitellel. Három szolgáltató van erre a célre: a Díjnet, Távszámla, Befizetés.hu
Nekem pl. mindhármat igénybe kell vennem az összes közüzemi és mobiltelefon-számlám rendezéséhez.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.05.17. 10:29:52
Különben meg töketlen ő maga is, mert az egy dolog, hogy a net hiányában nem tud utalni netbankon keresztül, de telefonon is lehet utalást indítani.
De persze, hőbörögjön csak, amiért nem kapott sárga csekket.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.05.17. 10:32:08
Kurva sok számlát fizetek minden hónapban. Egyszer elfelejtettem FŐTÁV-ot utalni. Eszembe sem jutot a szolgáltatót basztatni. Ők kiküldték Befizetés.hu-n, csak én siklottam el felette. A következő havi számla egyenlegén láttam, hogy valami nem kerek.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.05.17. 10:33:59
Akár az is, igen.
Jimbo75 2011.05.17. 10:36:10
Ha veled baszakodtak volna ennyit, akkor valszeg Te is így beszéltél volna velük, ha meg a sokadszori szívatás után is nyámnyila módon viselkedsz velük, akkor miattad ilyen tapló minden szolgáltató/ügyfélszolgálat, mert azt hiszik, hogy úgysem szól be nekik senki, csak fizessenek a parasztok...
.lll. 2011.05.17. 10:40:27
amúgy jó sok posztot idefosott ez a dzsekil
admin@szopoalarc.hu · http://szopoalarc.blog.hu 2011.05.17. 10:44:20
Aki ilyen hígagy, hogy nem érti meg,
- a posta hibája miatt miért a szolgáltatót kell okolni?
- ha már rájött, hogy hol a gebasz, miért nem fizette be azonnal? (ja, mert még mindig nem jött rá)
Az alpári, undorító, gusztustalan leveléből bizony kiderül, hogy csökkentértelmű, egoista egyedről lehet szó... Balhézni bezzeg tud.
Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2011.05.17. 10:44:48
Az udvarias viselkedés nem egyenlő a nyámnyila viselkedéssel. Udvariasan is lehet valaki határozott és kitartó.
Amit az előbbi kommentemből ismét kiemelnék: attól, hogy egy cég érdektelenül bánik az ügyfeleivel, attól az ügyfélszolgálaton még emberek dolgoznak, akik nem tehetnek ezekről a dolgokról, ők csak adatrögzítők. Ebből következően az ilyen stílussal csak az ő napi életüket keseríti meg az ember, de valószínűleg a szolgáltató céget meg sem érinti.
tugezőőr uuuii uuillö 2011.05.17. 10:51:16
zsiráffff (törölt) 2011.05.17. 10:53:00
Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2011.05.17. 10:55:48
zsiráffff (törölt) 2011.05.17. 10:59:15
epertorta 2011.05.17. 11:00:15
Tehát ha valaki nem is kapja meg a számlát postán, jelzéseket kap arról elég hamar, hogy fizetnie kéne és mennyit, nem kellett volna ezt két hónapig húzni, hogy kikapcsolják a szolgáltatást.
SomethinWild 2011.05.17. 11:01:29
Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2011.05.17. 11:03:28
A húgom is tudott úgy dolgozni, hogy az ügyfél nem érezte rajta, hogy kihozta a sodrából, de magában belül azért el kellett rendeznie a dolgot...
lukit 2011.05.17. 11:05:41
[i]Jártunk már úgy, hogy a befizetést követő harmadik napon egyszer csak elhallgatott a telefon.[/i]
Magyarul gondolom késedelmes csekkes befizetés után a csekkes szerencsétlenség átfutási ideje miatt kifutott a tolerálható késedelemből és lekapcsolták, persze megint a szolgáltató a szemét.
lukit 2011.05.17. 11:07:58
Agyalap 2011.05.17. 11:08:56
Ha nem tetszik, tessék felmondani a szerződést - ha már úgyis fos a minőség.
zsiráffff (törölt) 2011.05.17. 11:10:35
Ez a poszt van olyan szar, semmitmondó, unalmas mint a Beethoven cd el nem lopásának szomorú története. Ez lesz most hétfőig?"
te, ne fesd az ördögöt a falra, még megsértődnek itt...
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.17. 11:10:50
ezt az aranyköpést feljegyzem :
"Öreganyádat inzultálja hátulról egy veszett indiai hímelefánt, szexuális töltettel."
gratula, de ha már elköltözöl,határon kivülre menj :)
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2011.05.17. 11:19:24
A net mindig megy, évente egyszer előjön valami gond, 1 napnál tovább sosem tart.
Az ügyfélszolgálaton normális emberek ülnek, amit távsegítségként meg lehet adni pl. egy router beállításához, azt akár az éjszaka közepén is megadják.
Tavaly cafeteriás internetutalványom volt, mindig ment vele a szívás, hogy mit és mikor fizetek, gyanítom, hogy csúszásban is voltam, de nem zaklattak, néha kiküldtek 30-50 Ft késedelmi díjat, azt meg rendeztem.
A posztoló stílusa viszont semmilyen szolgáltatónál nem visz közelebb a megoldáshoz. Ezzel csak szaporítja a problémái számát, mert az ügyfeles a pult másik oldalán hirtelen nem azon kezd gondolkodni, hogy hogyan tudná megoldani a problémát, hanem azon, hogy miért nem tudja.
És ez nem fizetett hírdetés volt, egyszerűen tényleg fennakadásmentes a szolgáltatás, ők sem, én sem csinálok abból problémát, ami nem az, ha meg mégis felmerül valami, akkor megoldani próbáljuk, nem pedig elégtételt venni a sérelmeinken.
Jimbo75 2011.05.17. 11:23:37
Én nem keverek semmit semmivel, de azt továbbra is tartom, ha téged 100-szor megszívattak, de újra hagyod magad megszívatni, és nem emeled fel a hangod, akkor bizony nyámnyila vagy. Itt, ahogy olvasom már a sokadszori szívatás esete állt fenn, teljesen érhető, hogy posztoló kiborult.
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2011.05.17. 11:29:29
"Este elpattant egy húr, és ismételten a telefonos ügyfélszolgálathoz folyamodtam (este háromnegyed nyolckor, rohadjon meg az összes paraszt), emelkedett hangnemben és stílusban számon kértem az ügyintézőn, hogy most mi a szarosvalagú kurvaanyjáért nem tudok telefonálni."
Namármost, az emelkedett hangnemet és az emelt hangot úgy lehet összekeverni, mint a szezont a faszommal.
Emelkedett hangnemben is lehet panaszt tenni (még telefonba is), de a (mégha csak tartalmilag idézett) folytatás alapján vélhetően nem erről volt szó. Ebben megerősít a bekezdés folytatásaként dramaturgiailag céltalanul és stilárisan ötlettelenül halmozott alpári, argónyelvi főnevek, igék, jelzős szerkezetek egymásutánja.
A tartalmilag idézett, utólagosan erősen színezett bejelentés valódiságát önmagában megkérdőjelezi az a tény, hogy az idézett beszélgetés folytatódott, holott egy ilyen fröcsögve acsarkodó, emberi mivoltából kikelő, telefonbanerős faszjancsira olyan vidáman bassza rá a telefont akármelyik ügyfélszolgálatos (a rögzítet beszélgetés megy már megy is valami megosztóra), hogy abba' hiba nincsen!
Dorie 2011.05.17. 11:56:45
@Lakatos Gábor: akkor most már értem miért véded ennyire az ügyfélszolgálatosokat. :) Pedig azért gyakran ők sincsenek a topon, és most nem a technikai dolgokra gondolok, hanem a tájékoztatásra ami az Ő feladatuk és ha egy azon problémával megkeresel 3 ügyfélszolgálatost tuti, hogy mindegyik mást mond.
Tomasz_a_gozmozdony 2011.05.17. 12:08:39
Konkluzio: hulye a posztolo, es hulyenek nezi az invitelt.
Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2011.05.17. 12:14:43
Secnir 2011.05.17. 12:22:38
"Csoportos beszedés."
háháháháh
bocs. XXI. Század.
LOL MEGALOL
előbb vágom le a lábam életlen baltával, minthogy még egyszer adjak hozzáférést másnak is a számlámhoz.
Secnir 2011.05.17. 12:25:37
"Erdekes, hogy nem tunt fel a befizeteseknel hogy egy invitel szamlanyi osszeggel kevesebbet adott fel a postan adott honapban."
ööö...
...nekünk is volt olyan, hogy az inviteles számlát nem fizettük be határidőre. a gyerek (20 hónapos) a (kéretik nem röhögni) a Thomas DVD-k közé pakolta be magának. Nem értjük miért, lehet, hogy ő akarta befizetni, de amikor az Invitel telefonált, és feltúrtuk a lakást, ott találtuk meg.
A forgalmi mellett.
S1lver 2011.05.17. 12:32:52
www.invitel.hu/Root/Invitel_Uj_2009/ugyfelszolgalat/TajekoztatokNyomtatvanyokASZF/AltalanosSzerzodesiFeltetelek/%C3%81SZFK%C3%B6z%C3%B6sKivonat20110101t.pdf
Ha az Előfizető a számlát a tárgyhó 25-éig - tárgyidőszakot tartalmazó számla esetén az előző számla kiállítását követő 100. napig - nem kapja meg, úgy ezt a
Szolgáltató Ügyfélszolgálatának köteles bejelenteni és számlamásolatot igényelni.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.05.17. 12:37:54
Ha én számlázási szoftvert használnék, és a vásárlómnak elmaradása lenne azt várnám, hogy a köv. hónapra hátralék vagy hasonló jogcímen hozná (és számolná a jegybanki alapkamat dupláját). Így biztosan nem fordulna elő, hogy valakinél "lyuk" marad.
Továbbá ha internetszolgáltató lennék létrehoznék egy egyenleginformációs lapot ahol a befizetéseit az ügyfél követheti, vagy a számláját egy vpos terminálon kiegyenlítheti (esetleg paypallal) illetve a számlákat emillel is elküldeném a regisztrációkor megadott e-mail címre. Netbankos átutaláskor meg adnék 2-300Ft kedvezményt, mert sajnos mind a vpos mind a postai csekk kb. ennyibe fáj.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.05.17. 12:40:24
Nem, egyik sem foglalkozik az Invitel-lel. Csoportos beszedési megbízás a megoldás ez esetben.
Az viszont nem ingyenes a legtöbb esetben (a bank szokott felszámolni költségeket).
Hátránya, hogy nem tudod azt mondani, hogy majd befizeted, amikor akarod. Akkor fizetsz, amikor a díjbekérőt küldi a banknak a szolgáltató.
dr. _mmm_ 2011.05.17. 12:46:05
Talán az első telefonos "zaklatás" alkalmával meg kell kérni hogy ELEKTRONIKUS úton (email) is küldjék el a számlát. Internetbank->utalás-> és készen is vagy!
M@vatamadafaka: szolgáltatófüggő! PL én is simán kikapcsolom a szolgálatatást 1 havi tartozás esetén. El köll olvasni az ÁSzF-et. Abban benne van.
Paladin 2011.05.17. 12:50:44
ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás 2011.05.17. 12:52:12
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.17. 13:18:52
szerintem ez a vilagon mindenhol igy mukodik
masik, ha mar beszelek az ugyfelszolgalatossal es elismerem a tartozast, akkor abban a pillanatban bedigtalom a kartyaszamom es hozzajarulok, hogy leemelje a tartozast
ez olyan 2 perc...
labi 2011.05.17. 13:24:53
ámbátor 2011.05.17. 13:29:02
Egyszer csak minden további nélkül kikapcsolták a netet. Üsz közölte, hogy hátralékom van, amit öt percen belül utaltam. Ezután egy hétig tartott mire visszakapcsolták (nekem meg két hétig, mire az új szolgáltatómnál megkötöttem és beélesítették a szerződést. Utólag még jött egy csekk a 3000Ft-os visszakapcsolási díjról. Hogy szoruljon beléjük.
labi 2011.05.17. 13:33:27
Á dehogy.
Max az egy-két hete ott dolgozó tapaszutalatlan friss ügyfélszolgálatos nyuszi életét keseríti meg az anyázós ügyfél. Aztán az ember megszokja és már csak jól szórakozik azokon akik habzó szájjal telefonálnak-írnak.
Ki lehet hangosítani jól, hogy a kollegák is szórakozzanak, a leveleket meg ki lehet tenni a faliújságra.
Rutinosabb játékosok az igazi köcsögök ügyeit még a kupac aljára is teszik.
romesz 2011.05.17. 14:40:58
Tomtomnemtom 2011.05.17. 14:43:18
2011.05.17. 14:48:16
.lll. 2011.05.17. 14:52:05
nem
SomethinWild 2011.05.17. 14:56:33
Dr. Körömlakk ® 2011.05.17. 15:17:15
ennek tudatában én jót röhögtem, szeretem a szép magyar, választékos, időráfordításos káromkodást.
a sztori meg szar, mert ha én egy havi számlát nem kapok meg, akkor felhívom őket, hogy mi a helyzet... már ha nem akarok magammal kicseszni szándékosan, hogy valamit is kikapcsoljanak, vagy a következő havi számla csillagászati legyen.
múltkor találtam a földön egy panellakáshoz tartozó fűtéscsekket, másfél milla volt.
télleg.
Papundekli 2011.05.17. 15:45:05
Rugalmasság 0 és ha tehetném elküldeném őket a picsába én is és a hímelefánt csorda mehetne rájuk.
asdf 2011.05.17. 16:01:21
Szoval az invitel amugy lehet egy kocsog suttyo ceg, de ebben a tortenetben vastagon benne voltal te is.
asdf 2011.05.17. 16:17:17
bl4ze 2011.05.17. 16:41:48
mohopasi 2011.05.17. 17:19:42
InvitelGuide · http://www.invitel.hu 2011.05.17. 23:35:13
A történet nem egyedi, a sárga csekkel kapcsolatban havonta több kérdést is intéznek cégünkhöz. Vannak olyan tudatos ügyfeleink, akik nem a csekk kipostázását hiányolva keresnek meg minket, hanem azért, mert egy hosszú hétvége miatt pl. csak 3 nappal a fizetési határidő előtt kapják kézhez azt. Nyilván tisztában vannak a nem fizetés következményeivel, így különösen késedelmi kamat fizetése vagy szolgáltatás korlátozása -, amelyeket az Általános Szerződési Feltételekben is rögzítettünk.
A szolgáltatás korlátozásra általánosságban akkor kerül sor, ha az előfizetőnek díjtartozása van, és ez a díjtartozás az ennek rendezésére történő felszólításban megjelölt – de legalább 30 napos – határidő elteltét követően is fennáll. A korlátozást az előfizető kérésére két munkanapon belül megszüntetjük, ha az előfizető a korlátozásra okot adó körülményt igazoltan megszünteti.
Az Invitel számára fontos az előfizetők elégedettsége. Sajnálattal értesültünk arról, hogy a panaszosnak kellemetlenségei támadtak és – amennyiben ez lehetséges – igyekezni fogunk, hogy ismét elégedett legyen cégünkkel. Tömegesen hasonló panaszt eddig nem tapasztaltunk, de amennyiben mégis kiderülne, hogy a mi hibánkból kifolyólag nem lett kézbesítve a számla és a csekk, akkor ezért elnézését kérjük. A probléma további kezelése érdekében elkérnénk a panaszos előfizetési adatait. A címünk online kukac invitel.co.hu.
Arról is biztosítani szeretnénk az érintetteket és a Tisztelt Olvasókat, hogy minden ilyen esetet kivizsgálunk.
Tisztelettel
Invitel Guide
lionking 2011.05.18. 08:05:27
Volt, hogy ugyanabban a hónapban 2 is jött, volt hogy 1 se. Így elég nehéz fejben tartani hogy mikor a mi.
Persze ez sem mentség, de be kell látni az Invitel egy tetű szemét bandéria.
A telefonos ügyinzétőn egyszerűen nem lehet túljutni, nekem tizen sok év alatt tán kétszer volt szerencsém feletesebb hatóságukkal beszélni.
A másik dolog, hogy ezek nem emberek hanem gépek. Nekünk is volt, hogy kimaradt egy hónap és utána sorra be volt fizetve, nem hogy szóltak volna simán kikapcs a szolgáltatást, aztán 5000ft-ért kapcs vissza, mikor kérdeztem, hogy mégis mért és mért így, akkor nem volt más indok csak hogy régi a tartozás és lejárt a türelmi idő. Mondom 3-4 hónap alatt, úgy hogy nemcsak elötte de UTÁNA is minden számla be volt fizetve, csak nem gondolták, hogy ezzel a tartozással akarnánk tartós külföldi tartózkodásra távozni?
Ahelyett, hogy szóltak volna hogy kedves üf van itt egy tartozás, de látjuk, hogy a többi rendezve legyen oly kedves. De nem az invitel nem erről híres, az a bevétel növelő, ha kikapcsolják az ügyfelet a szolgáltatásból. Annó mondtam is nekik, hogy én néha többet telefonálok el a kikapcsolás ideje alatt, mint amibe a visszakapcsolás kerül nekem.. önmagukat szopatják ezzel-is. Bár biztos, van aki kevesebbet fizet, ott ez tiszta haszon.
buga jayson 2011.05.18. 10:45:26
"..a telefon- és internet-„szolgáltatást” viszont felfüggesztették - figyelmeztetés nélkül.."
Most akkor szóltak, vagy nem szóltak?
:)
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.05.18. 15:07:06
Háát azért telefonon a bankkártyám adatait sosem adnám meg. Pláne egy 3rd partynak. Ez olyan, mintha kulcsot adnál a lakásodhoz az illetőnek.
Itthon legfeljebb a bank kér telefonon kártyaadatot, de azt is úgy, hogy meghatározott számjegyeket kér: a számítógép 5 percre kilockolja és látja a forgalmat, tud átutalást stb. csinálni, de ha az idő letelik, újra bekéri az adatokat.
Így ha egy cetlire akarná felírni a kártya adatait akkor sem tudná webpókeren használni, mert csak kb. felét tudja.
Teljes adatot csak zárt telefonos rendszerben lehet megadni. Persze ha a vonalat lehallgatják akkor hozzájuthatnak a számládhoz...
szabyka 2011.05.18. 15:50:50
dpalmer 2011.05.18. 19:20:25
Fedup Sári 2011.05.18. 21:41:43
hha96 (törölt) 2011.05.18. 22:40:39
Mint a régiszépidőkben: a modem használatához először töltse le a netről a driverét.
kotla85 · http://jajdelatombazmeg.freeblog.hu/ 2011.05.18. 23:26:58
monopolhelyzet márpedig nincs magyarországon, bárki bármikor hordozhat a telefonszámával a szemetebbnél szemetebb szolgáltatókhoz, tessék csak utánajárni :)
Jegesmaci81 2011.05.19. 00:42:59
DE VAN!!! Én is inviteles vagyok! Más szolgáltató szóba se áll velem amint kiejtem hogy az Invitel a környéken a karbantartó. Illetve mobilnetem lehet! Azt kell tudni hogy bárkivel köt az ember szerződést mindig a hálózat tulajdonosán múlik a szolgáltatás minősége! Na már most minden szolgáltató tudja hogy az invitelhálózat az egyik legjobb mert már már múzeális érték! Nekem 4m-es net van fizetve, 2 stabilan jön H-Pig majd szombat vasárnap eléri a max 1m-et! De nem volt ez mindig így mert fél éve bukkantak rá hogy azért szakadozott 2 éven át naponta többször (max 512sebesség!) mert rossz volt a modem.
Mindez úgy derült ki hogy 3 hétig minden nap lejelentettem hibára majd megunták és kijöttek bemérni a modem oldaláról. Amíg ezt nem tettem meg mindig felhívtak hogy hiba elhárítva!
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.05.19. 10:32:22
Blád_ 2011.05.20. 10:26:54
Elküldeni mailben, faxon is - és tájékoztatni őket hogy ki fogja keresni őket az ügyben az NHH-tól. (Természetesen NHH felhív, egyeztetés - kedvesek, segítőkészek). That's all.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.20. 11:39:22
@kotla85: Jól értem? Letermészetellenesezted implicite az ügyfélszolgálatot?
CID 2011.05.21. 14:11:39
Mclaurin 2011.05.23. 11:20:44
neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.23. 14:46:58
Az eddigi pusztai nőrokonok emlegetése helyett meg jöhetne a "vegye el az anyád, nővéred, húgod, stb. az Alekosz" kifejezés.
Mellesleg roppant ötletes a Naiv Ügyfél.
rozsaszinesernyo 2014.07.18. 23:46:14
Nem, nem az Invitel támogat ezért az hozzászólásért.