Tékozló Homár

A szerelő szerint szétolvadt a 600 ezres Miele-sütő (frissítve)

2011.06.16. 11:08 | jackyll | komment

Zseniális szakértelemről tett tanubizonyságot a Miele szervizese. Emailre nem reagálnak, a telefonos rendeléseket elfelejtik, aztán amikor mégis kijön a szerelő, azon kívül, hogy fingja nincs, hogyan működik a sütőjük, olyat bír mondani, hogy a pirolízises öntisztítás hatására szétolvadhat a fém, és még kárt is okoz:

UPDATE 06/20: A Miele-szerviz szerint pirolízis előtt minden tartozékot, így a sütősínt is ki kell venni, különben így jár.

Problémám azzal kezdődött, hogy két éve vettem egy Miele H 5163 BP típusú sütőt. Mielőtt ráguglizna valaki és megállapítaná, hogy nálam nagyobb idióta nincs is, elárulom, a sütő 630.000Ft volt. Imádok sütni, ez a hobbim, meg különben is... :-) Szóval hazahoztam, dédelgettem, összemelegedtünk. 1 évig teljesen rendben volt. Majd ezután a sütősín halkan nyikorogni kezdett. Hát jó, mit csinál egy értelmes, okos nő: befújja WD40-nel. Hangja nincs, viszont eszméletlen büdös az első pár alkalommal. Telik-múlik az idő, újra előjön a probléma. Újra lefújnám, de már kihúzni is szinte lehetetlen. 2 év gari van rá, felhívtam hát a szervizt. Azt a rövid I-s fajtát.

Kedves hölgy meghallgat, majd megígéri, nemsokára küld egy szerelőt. 2 hónap eltelik, szerelő sehol. Újra telefon. Újra ígéret. Közben eszembe jut: jön a karácsony, kellene néhány tepsi pluszban. Megrendelem, majd hívom őket, hogy izé "nem-e lehetne-e" a szerelővel elküldeni az alkatrészt.
-Milyen szerelővel?????
-Hát aki jön hozzám!
-Hozzáááááád?
Jaaa, hát a kedves, aranyos kolléganő elfelejtette berögzíteni az igényt. (itt háromszor kapcsoltak össze-vissza, mert más csinálja a tartozékrendelést, és más a munkafelvételt.) De sebaj, szerelő jön a héten. Hurrá!


Kedves szerelő úr meg is jelent pontosan. Megnézte, majd közölte, hogy ez a sín nem ebbe a sütőbe való. (mivaaan? Akkor miért volt hozzá a csomagban?) Leírás elővesz. De, ehhez való. Akkor rosszul tettem bele! Kis ábranézegetés után kiderül, jól raktam bele. Elmesélem, hogy a probléma a pirolízis (öntisztítás) után jelentkezett. Erre megállapította, hogy valószínű az a gond, hogy én csak a tepsiket vettem ki öntisztítás alatt, a sínt nem operáltam ki. Így a fém MEGOLVADT és összeégett. Ezért nem tudom kihúzni. De ne aggódjak, ő kiszedi nekem! Csavar húzására alkalmas kézi készülék előszed. Feszít, barmol, kaparász. Jááááj! Jövök én, és a WD40. Lefúj, kiszed. Már a másik sínt, mert az elsőt szerelő kollega szétfeszítette teljesen.
 
Elkönyvelem, hogy már megint elcsesztem valamit (már amikor nem vettem ki a sínt öntisztító funkcióban) és megköszönöm fáradságos munkáját. Kedvesen felajánlja, ha veszek bele másik sínt, 40% kedvezményt kapok most. Vagyis csak úgy 30.000Ft lenne a sín akciósan.
 
Nem vettem meg, inkább használom anélkül. Felbosszantott, hogy miért gyártanak valamit olyan fémből, ami nem bír ki 400fokot.
 
Eltelt pár nap, jött a hűtőszerelő. Pont elöl volt az elgörbített sütősín, megkérdezte, mi a baja. Elmeséltem. Majd röhögőgörcsöt kapott. Még hogy a fém megolvadt! Egyszerűen a kenőanyag égett ki 400 fokon és mivel fém görgőkön gurul, nem volt kenés, ezért nem lehetett kihúzni. Adott valami zsírzó anyagot, és láss csodát, tökéletesen működött. Volna. Ha a Miele szakszerviz szerelője nem tette volna használhatatlanná csavarhúzójával. Telefon elő. Márkaszerviz ügyfélszolgálatán a hölgy nagyon kellemetlenül érzi magát a panaszomtól. Na nem azért, mert ilyen megtörténhetett, hanem hogy minek zaklatom őt ilyenekkel. Írjak emailt a szerviz@miele.hu -ra.
Az elmúlt fél évben 2db-ot írtam. Válasz nincs.
 
Már nem várok semmi orvoslást a bajomra, hiszen én meg sem történt volna, ha én nem hagyom bent a sínt pirolízis alatt. Csak elkeserít, hogy egy általam piedesztálra emelt Miele is olyan embereket alkalmaz, akik vagy nem értenek ahhoz, amit csinálnak, vagy nem kaptak elegendő információt a forgalmazott készülékekről!
 
Legközelebb nem veszek Miele-t. Veszek azon az áron 10 db bármi gagyit és minden sütés után kidobom. Öntisztítani nem kell, és a szervizzel sem lesz problémám!
 
Köszönettel:
 
N.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.06.16. 13:03:09

@ċsirke72: Nem azért sznob, mert telik 600 -as sütőre, hanem azért mert még le is írja, hogy szar 60 ezrest nem vesz. Ha nekem telne rá, lehet, hogy én is vennék, de ettől még nem szarozom le az olcsóbb sütőt. Amúgy meg párizsit én sem eszem. Ez a kettő nem ugyan az.

konigjanos 2011.06.16. 13:04:22

A wd-40 2000 felhasználási módjában szerintem még a sütősin kenés is benne van... www.wd40.com/files/pdf/wd-40_2042538679.pdf

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.16. 13:05:12

@Aki a zsiráfotszereti: Nincs ott semmi. Csak egyszer kell beállítani, de akkor jól!

@Eszter, aki nem ír kommentet: A sütő falát, hogy lebomoljon róla a zsírgőzből kivált gyantaszerű trutyi. Amit a Brigeciol 2000 motorblokk-tisztító jobban old, mint a hígított nátronlúg = hideg zsíroldó...

A tűzzománcot meg 780°C-on kell sütni.

cicmen (törölt) 2011.06.16. 13:06:34

@batgirl: Amúgy meg párizsit én sem eszem.

A párizsi Miele sütőben piroliziálva WD-40 szaftban nagyon fincsi!

England win The Ashes! 2011.06.16. 13:08:27

@RaveAcE: Nem, szerintem ez esetben a @Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: által említett Brigeciol 2000-et alkalmazza. ;-)

2011.06.16. 13:09:50

@batgirl: rátromfolok :) nekem 6 éve egy 32.000 Ft-os beépített ikea sütőm van és tökéletesen működik.
Ötvenszer ennyiért sütöt venni = epic fail

soproni1 2011.06.16. 13:10:03

A Miele a háztartási gépek Toyotája.
Nem szép, de ritkán romlik el.

igazságos 2011.06.16. 13:12:40

Murphy mondá: Ami elromolhat, az el is romlik.
Ami elsüllyeszthetetlen, az el is süllyed. :D

igazságos 2011.06.16. 13:14:32

@batgirl: Na, erre mondanák, hogy nem csak gazdag, de még hülye is. A kettő együtt veszélyes kombináció.

Pedig sokszor az olcsóbb a jobb.

Ugyanígy a gyümölcsből is nem a legnagyobbat, a legszebbet kell venni. Biztos értitek, mire célzok. :)

Plumper_ 2011.06.16. 13:14:58

úgy kell neked, te marha.
kellett neked 630.000-ért sütőt venned.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.06.16. 13:24:24

Az volt már? sütit csak az Aldiból,s nem kell a drága sütö meg a kenőzsir :)))

Bicikliző medve 2011.06.16. 13:28:16

@batgirl: ugyanaz, csak kicsiben. Ha vehetsz minosegibb cuccot, akkor nem veszel csakazertis rosszabbat. Az meg, hogy a 60ezres a 600ezreshez kepest szar, az teny. Van ,akinek nem telik jobbra (nekem sem), de attol meg ahhoz kepest a 60ezres bizony szar. Miert? Mert kevesebb funkciot tud, a sutesi technikak miatt mas lesz a benne keszult etelek allaga es ize is. Es kulonben is, egy szoval sem irta, hogy az szar, csak azt, hogy gagyi. A ketto kozott van kulonbseg :)

A poszt lenyege egyebkent is az lenne, hogy az elvileg jobb sutohoz nem kapta meg azt, amiert a sok felar egy reszet fizette. Nem abba kellene belekotni, hogy van penze, ezert rohaggyon meg (ket gye-vel), hanem abba ,hogy a penzert cserebe nem azt kapta, amit kellett vonla.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.16. 13:28:26

@igazságos:
Van net Németországban is. Kivéve a telenornak, mert az olyan szar, hogy a becsali utcában se szolgáltat,nemhogy Günteréknél :D

Secnir 2011.06.16. 13:34:08

haccázé sütő? miazmiazmiaz, elektromos kemence 1500°-ig?
van benne sín? WTF miez remiz?

ha már kiadsz 600-at egy sütőre, akkor sajnálod a kenésre a lovettát? WD40?
felejtős, a grafitporos hülyeségeket meg se hallgasd, élelmiszeriparban tiltott.
ami engedélyezett:
Geralyn, Renolit, Cassida GR széria.
ezekkel nyugodtan be lehet kenni bármit, hőállóak, párájuk nem mérgező.

beeble 2011.06.16. 13:51:40

@Eszter, aki nem ír kommentet: Pizzát, pl. Persze, valódi házit, nem a három centi vastag tésztás teszkós fagyasztottat...

Artie 2011.06.16. 13:51:57

@ċsirke72: Na, ha a Pick szalámi szerinted jobb, mint a parizer, akkor tényleg sznob vagy. A Pick az elmúlt években egy kalap szart gyárt csak.

De ettől eltekintve sem jó a példád. A szalámi _valóban_ jobb(nak kéne, hogy legyen), mint a parizer, de a 600 ezres sütő nem jobb, mint a 60 ezres.

Embervad 2011.06.16. 13:52:30

ezt a nőt feleségül venném.

igazságos 2011.06.16. 13:53:14

@ċsirke72: nem olyan biztos, az attól függ. Akik tényleg szakácsok, meg kukták, na azok tudják, melyik típusból a legjobb a sütő.

Ezt tapasztalatból mondom. Attól még, hogy hatszázezer forint, még nem biztos, hogy egy nőnek az a legjobb.

Ugyanúgy a hatvanezeres is lehet rossz, de az is attól függ, milyen gyártó, milyen típus. A régi sütők sokkal jobban sütnek, mint a mostaniak, az a lényeg, hogy egyenletesen süljenek át a húsok, a sütemények alja ne piruljon meg.

movhu 2011.06.16. 13:54:04

Komolyan mondom, hogy letojnám, ha kicsit nyikorogna a sín. Bár valószínűleg nem tudok annak a fejével gondolkozni, akinek van bő 600 ezre egy sütőre, de a 30 ezres sínártól hanyatt dobja magát.
A WD40-el meg az a baj, hogy nem csak büdös, de ez a büdös a kajába is belekerül, mint mérgező anyag. Így lehet félmillás sütőben jó kis rákkeltő cuccokat sütni.

zsiráffff (törölt) 2011.06.16. 13:57:21

APEH-ot ha befújom védénegyvennel, akkor jó helyre kapcsolnak?

fda 2011.06.16. 13:59:55

Többen kérdezték, a 600ezres sütő valószínűleg annyival tud többet a 200 ezresnél, amennyivel
a 20 milliós autó a 10 milliósnál.
Luxus,
Aki azonban megveszi, joggal várja el, hogy legalább a garanciaidőn belül érdemben foglalkozzanak a problémáival. Talán még az is elvárható volna, hogy alaposabban, udvariasabban bánjanak vele ha már a méregdrága sütő olyan szar hogy csak úgy elolvad benne valami.

A szerelő 2011.06.16. 14:01:04

Nem szeretnék általánosítani, de az azért csak jelent már valamit, hogy többször is voltam miele szerelő után javítani :)
Ja, és az új miele szerviz alakulásakor engem is hívtak oda, de nem mentem, mivel ismerem a "főnök" hozzáértését :)
De hát nem is értem, miért csodálkozik ezen bárki is. Pénzről szól ez is, semmi másról. Az azért furcsa, hogy az anyacég nem tesz semmit, hiszen a miele márka van lejáratva folyamatosan! De ha ez nekik így jó ... :)

igazságos 2011.06.16. 14:05:21

@fda: miért, garanciaidőn belül az olcsóbbal nem foglalkoznak?

Értse meg mindenki, a sütőben nem a luxus a lényeg, hanem az, hogy egyenletesen süssön, alul felül ne égesse el a sütött dolgot. Semmiféle extra nem kell ide, mint különleges bevonat, stb.

SvenH. (törölt) 2011.06.16. 14:05:24

jo hogy irtatok a WD40 rol megint okosabb lettem...

eppen filoztam hogy a muanyag ablakhoz mit is rakjak WD40et vagy muszerolajat...

amugy meg a poszt tolo igenis heleysen jart el a WD40 -el hiszen ott egy barmolast elozott meg, es ti is helyesen jartatok el hogy felhivtatok a figyelmet hogy alaposan tisztitsa ki a sutot es hogy mit hasznaljon helyette legkozelebb a gorgokhoz

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.16. 14:07:18

@Secnir: Miért? A grafitporos bomba még a délvidéki magyarok (stb.) irtására is jó volt...

cson 2011.06.16. 14:10:11

Az utolsó 3 sor a lényeg.

roadrunner 2011.06.16. 14:12:56

Orulok hogy a kedves poszt toloja rajott a helyes vegkovetkeztetesre.
De ki a poszt tolo?
600 ezer forintert sutot venni????

jewdi76 2011.06.16. 14:15:23

@ċsirke72: "A gazdag azert (is) gazdag, mert ami penze van nem veri el foloslegesen hulyesegekre."

Aha, 600.000-es sütő...

Bicikliző medve 2011.06.16. 14:18:56

@jewdi76: Most erre mit mondjak? Egyszer probald ki, hogy van penzed, aztan rajossz, hogy te se a legolcsobb cuccokat veszed majd. A gazdagok is megveszik a 30 millas BMW-t, de nem fizetnek utana potyara 30.000 Ft-ot szervizre, ha nem muszaj. Erzed a kulonbseget?

@fda: ott a pont, errol beszelek (vagy legalabb probalok) en is.

fda 2011.06.16. 14:18:58

Nem az a lényeg, hogy minek 630ezerért sütőt venni. Biztos nagyon tuti, de szerintem is hülyeség. Az én 70 ezres villanysütőm is nagyon szépen, jól szabályozhatóan végzi a dolgát, a maradék 560 ezerből meg akár takarítót is fizethetnék, aki a következő 50 évben félévente fél óra alatt fényesre sikálja.

fda 2011.06.16. 14:20:02

A lényeg inkább, hogy megint megismerkedtünk egy márka hazai helyzetével, hogy csak eladni tudják, de nem értenek hozzá és a szervizelésre meg nem fordít energiát senki.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.06.16. 14:21:35

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: a Brigeciol szó használatért írásban külön köszönet. Felröhögtem. (persze lehet hogy tényleg ez a neve, akkor bocs...)

jewdi76 2011.06.16. 14:28:36

@ċsirke72: a 30 ezret én se fizettem volna ki ha más bassza el. Nem erre reagáltam. 600.000-ért sütőt akkor se vennék ha a fene fenét eszik. Kocsit sem ár alapján választanék, hanem hogy mit tud. Egy sznob ár és név alapján választ, mert azt hiszi az értékmérő. A szalámi egyébként finom, de a tepertő, a jó minőségű parizer, meg a zsíros kenyér is, csak azért nem hagynám ki mert olcsóbb mint a szalámi, mert az már ugyancsak sznobság. És rohattul unalmas mindig csak a szalámi.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.16. 14:29:28

Ugyan már, Brigeciol / Brigéciol nem mindegy? Semmi értelme se így, se úgy, viszont jó anyag: www.kemobil.hu/oldal_images/autoapol/brigeciolok.htm

@ċsirke72: Ezért van az, hogy a parkolóhelyért sem fizetnek, bár nálunk szinte mindenki megnyomorodik, akinek 10 milliótól drágább autója van, a rokkantigazolvány a 30 milliós BMW-hez meg ugyanolyan szériafelszerelés, mint a köcsögduda...

jewdi76 2011.06.16. 14:29:44

@jewdi76: És lehet hogy a legdrágábbat venném, ha az tényleg a legjobb.

Bicikliző medve 2011.06.16. 14:30:26

@jewdi76: ertem en, valahol igazad is van, de nem mindegy nekunk, hogy egy masik ember mire kolti a penzet,ha van neki? Neki lehet, hogy az volt fontos, hogy pink sutot kapjon, az meg 600 alatt nem volt. Sose tudhatjuk, mire kellett neki a suto, es mit tud az, amiert kiadott erte ennyi penzt :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.16. 14:31:27

@jewdi76: Én vennék olyan sütőt (a mosogatógépük bevált). Csak elolvasnám a használati útmutatóját...

jewdi76 2011.06.16. 14:34:08

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Lehet vennék én is ha az tényleg ennyivel jobb. Na de egy sütő komolyan, mit tud 600-ért amit 200-ért nem kapsz meg?

dekás dezső 2011.06.16. 14:43:27

bammeg, mennnyire idegesítő ez a kedves talpraesett felsőtagozatos-tanítónéni stílusban íródott szarság. Hajrá sütő, ne hagyd magad!:P

gsc 2011.06.16. 14:59:21

Én meg ezek után szépen írnék egy kommentet ide a Miele international headquarters Germany-nak: www.miele.com/international/enint/3888_kontaktform.aspx
Aztán majd jól foglalkoznak veled ha onnan szólnak le a magyar szerviznek szerintem. Nekem eddig ez mindig bevált és helyretették a helyi disztributort rendesen.

A sok tudatlannak üzenem hogy igenis van különbség a félmilkós és a mezei sütők között. (melegedési idő, egyenletes hőmérséklet bármely ponton, programozhatóság, stb...). És ezt azután mondom hogy anno anyagi meggondolásból Whirlpoolt vettem, ami nem rossz, de legközelebb tutira nem fogom sajnálni a pénzt egy profi sütőre.

orgoványi erdőjáró 2011.06.16. 15:02:00

A sznob picsa rábaszott a 600k-s sütőjére - epic fail :-DDDD

eichler 2011.06.16. 15:02:12

Elolvasva a hozzászólásokat... Hát siralmas!
1-2 hozzászólástól eltekintve mindenki a 600e Ft-on lovagol. Nem tök mindegy? A Te pénzed? Ha lenne rá, én is vennék, meg 30 milláért autót, meg 300m-ért házat. Csak nincs! A lényeg az, hogy veszel bármit, ami még garanciális, kijön a "szerelő" nem ért hozzá, még el is rontja azt is ami addig jó volt. Aztán még nekik áll felljebb. Ennek akkor sem szabadna előfordulnia, ha a piacon legolcsóbbat veszed meg, akkor pedig amikor a "Rolls Royce-ot" akkor főleg nem.

hörgőszelep (törölt) 2011.06.16. 15:04:18

Ezt a németországi Mielének kellene megírni, hátha lekapnák őket egy kicsit!!!!

greg_garcia 2011.06.16. 15:10:53

Nem tudom, Mielét valahogy nem így szoktak venni,hogy kérek egy 600 ezres sütőt. Az új konyhánk a feleségemre volt bízva, ő megálmodta, elmondta a kivitelezőnek, ő meg beépítette a konyhát Miele gépekkel. Bútorral együtt valamivel több, mint 6 millióért. Asszony nagyon meg van elégedve, többet én a részletekről nem tudok, bár a szervízszolgáltatásra már nyafogott, de csak valami olyasmit, hogy milyen értetlenek. A kávéfőzőre mondta, hogy ha külön venne, arra nem adna fél milliót.

monyon le 2011.06.16. 15:19:25

Csókolom € 9,00 meglehet úszni egy sütő tísztítást - ja és még trendin passzol a MIELE sütőjéhez is:

www4.miele.de/b2c_tp/b2c/start/(carea=0000000024&citem=)/.do

Ja és még valami a 600e sütője végett: a "Pyrolytische Selbstreinigung" a legjobb az Indesit és az AEG
na ja trendy sütő 600e - inkább nem mondok erre semmit.

2011.06.16. 15:20:25

Most nem azért, de 630 ezerért az ember elvárná, hogy sültcsirkét adjon az a qrva sütő úgy, hogy nem is rakok bele csirkét!

A Voyager-en ez széria felszerelés, replikátornak hívják nem sütőnek. XD

2011.06.16. 15:22:41

@greg_garcia: Te sem a Földön élsz, barátom. Milyen a Mars ebben az időszakban? Látni fogod olyan messziről a Holdfogyatkozást? Leereszkedsz idáig ezért?

2011.06.16. 15:25:25

@eichler:
Tévedésben vagy! Megtehetném, de nem teszem meg, hogy 600 ezreket (10 milliókat) lövök ki az ablakon feleslegesen.

Aki itt tart, hogy "te is megtennéd ha lenne annyid" az nagyon-nagyon mélyen (agyilag is meg pénzügyileg is) van és pont ezért nem lesz soha annyija, hogy megtegye.

orgoványi erdőjáró 2011.06.16. 15:30:17

@greg_garcia: nem adna a k. nejed ( k. mint kedves - még mielőtt megsértődnél ) szaros fél millát egy minőségi kávéfőzőre? Azt a smucig mindenit neki! Gondolom a 3 méternyi piros lexikon-gyűjteményért is sajnálta a rongyos 400.000 ft-ot, pedig az milyen jól ment volna színét tekintve a nappali szoba tapétájához!

greg_garcia 2011.06.16. 15:37:34

@vágtázó halottkém:
Most ezt tényleg nem értem. Engem például az nem érdekel, hogy milyen autó van a seggem alatt, de egy gép amivel dolgozom több mint 50 millió, 11 alkalmazottal elvégzem azt a munkát amit régen egy egész tsz. Miért nem lehet megérteni, hogy nem mindenki havi fizetés alapon nézi a világot. Nekem az nem tétel, nem kellett vele foglalkozni, asszony boldog, a faszomat érdekli a többi.

eichler 2011.06.16. 15:50:11

@vágtázó halottkém: Olyan embert én még nem láttam, hogy megengedhet magának sütőt, autót, repülőt, yachtot, meg csili-vili kecót, ehelyett otthon ül és számolgatja a milliárdjait a panelban! Ha megtehetem, igenis költök pénzt úgy, hogy az másnak feleslegesnek tűnik. De a poszt ugye nem ERRŐL szólt.

greg garcia 2011.06.16. 15:54:07

@orgoványi erdőjáró: Tény, hogy paraszt vagyok, és ahogy mondod, apámék még vettek így könyveket méterre a 60-as évek végén. El is olvastam gyerekként mindent amiben betű volt válogatás nélkül. Hosszú hajú veszedelem, Nana, meg mindent amit ilyen sorozatokban kiadtak.
Meglepődnél mennyire mellélőttél...:)

Sarah Connor 2011.06.16. 16:00:58

azért a Miele sütőhöz, mint felső kategóriás termékhez járhatna olyan szerelő, aki gyorsan kijön, és érti is a dolgát.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.16. 16:12:41

@greg_garcia: Pedig a cibetmacska-fosból kiválogatott kávét nem akármin szabad kifőzni!

Netuddki. 2011.06.16. 16:12:44

Ajjaj! Levélíró vegyen egy férfit is legközelebb a sütő mellé. Jól jön néha a háznál és a ház körül...

orgoványi erdőjáró 2011.06.16. 16:15:18

@greg garcia: a válaszod alapján azt hiszem, télleg mellélőttem :-)

fourgee 2011.06.16. 16:26:00

@Németh András: "Én csak azt nem értem hogy ha fussa 630-ért sütőre, akkor mé esik le a karikagyűrű a 30-as síntől?"

A lényeg itt azon van, hogy a forgalmazó saját szervizének saját "SZAKEMBERE" baszta el a sínt. Nekik lenne kötelességük másikat adni. Ha ezt nem vagy képes megérteni, akkor ne is gondolkodj azon hogy miért nem vett a csaj másik sínt 30 ezerért :)))

greg garcia 2011.06.16. 16:26:10

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Hallottam arról a kávéról. Nekünk ez a Miele kávéfőző kapszulás. Nekem ízlik, lehet nem elég kifinomult az ízlésem. Viszont kóstoltam ilyen Nespresso kapszulás kávét a lányoméknál, de az ugyanolyan jó/szar volt mint a mienk, csak 100 ezer alatt van a gép ára, ha jól értettem.

jewdi76 2011.06.16. 16:36:48

@Advanced Flight: Oszt ezt magyarul nem is tudod? Műveletlen!

N.N.N. 2011.06.16. 16:38:00

Poszt toló sütéssel kapcsolatos foglalkozású. Nem csilliárdos. Nem lakberendező vette a 6.000.000Ft-os konyhájába a 3.000.000Ft-os Miele "bekészítést" ahol maximum kávét főz. :-)

WD40 hirtelen IQ-hiányból vezérelt ötletből került reája, de mint a mellékelt ábra mutatja, a csavarhúzót és fogót alkalmazó szakszerviznél többre volt képes!

Poszt toló imádja a zsíros kenyeret, a hagymás krumplit. Nem sushirendelésre használja műkörmös ujjacskáit fehér iPhone készülékén! :-)
Előző sütője 55.000Ft volt. Főzőlappal együtt. Azt merte hinni, ettől többet kap. Hogy ez majd masszírozza a talpát esténként! De poszt toló rettenetesen naiv volt!!!!

jewdi76 2011.06.16. 16:44:01

Csak ki akartam húzni belőled mit jelent, de látom fifikásabb vagy ennél. Biza! :o)

Advanced Flight 2011.06.16. 16:44:04

@greg garcia: úgy van, tehát igazam van. Ráadásul te a legrosszabb fajtát nyomod, az álszerénységbe csomagoltat.
Őszintébb lett volna, ha leírod, hogy a posztoló gagyi a 600 000-as sütőjével, mert neked 6 millás a konyhád, tudja meg ezt ország-világ! mert, ugye, ezt volt a cél? :-)

jewdi76 2011.06.16. 16:47:28

Most gondolkozom, nekem normális sütőm sincs.

becsoccsent 2011.06.16. 16:48:38

az volt mar, hogy a posztolo egy baszatlan sznob picsa?

SvenH. (törölt) 2011.06.16. 16:55:00

ne etessetek a trollt!!!
greg garcia = troll

elmondta amit el akart, hagyjatok ra...

igazságos 2011.06.16. 17:01:15

@kovi1970: azt rabszolgának hívják. :D

phaszfej 2011.06.16. 17:43:07

wd40? a faszt! kalapács!

toluzele 2011.06.16. 17:49:50

200 db nagyon finom tortát kapok a legfelkapottabb II. kerületi cukrászdában a sütő az áráért, ami cirka elég is életem végéig. Megspórolom a nyersanyag árát, és a munkaidőt, bár a tortért néha sorba kell állni. Ja, és a sütemény sütő helyét is megspórolom, ami lakásnégyzetméter áron szintén nem csekélység:-)
Egyébként hallottam a környékünkön csodakonyhákról, amelyek csak úgy vannak, de például a bennük díszelgő sütőről még a gyári zsírozás sem égett le az elmúlt évek alatt. Lehet, hogy az ilyen vevőkre épít a Miele?

toluzele 2011.06.16. 18:10:47

Még annyit, ha elviselhetetlenül sok pénzem lenne, és a süteménykészítést választanám új hobbimnak, akkor felkeresnék egy mestercukrászt. Megérdeklődném tőle, hogy a szakmában melyik a leginkább jegyzett professzionális sütőgyártó cég. Annak a katalógusából választanék egy kisméretű modellt.

Mylady 2011.06.16. 20:52:36

"Legközelebb nem veszek Miele-t. Veszek azon az áron 10 db bármi gagyit és minden sütés után kidobom."

Azért nemkicsit hülye a poszt toló. A 60ezres sütő messze nem gagyi, pláne nem annyira, hogy minden sütés után ki kellene dobni. Én pl 5 éve vettem egy lakást, volt benne egy gáztűzhely, kb 5-10 évesnek saccoltam akkor. Azóta is megvan és tökéletesen működik. Igaz, nem tisztul önmagától és még csak vonat sem jár benne (vagy minek kellenek a sínek???). Viszont nem is olvad szét, ha ráfújok valami tisztítóizét.
Utánanéztem mennyibe kerülne most, kb 40 ezerért kapható.

De aki 600 ezret ad egy sütőért, annak ez nyilván gagyi... pedig ugyanúgy meg lehet benne sütni mindent...

Grimmpeace 2011.06.16. 23:02:26

Valahol nemérzem a rációt a 600ks sütőben.Nagymamzi a "gagyi fás" masinán/ban verhetetlen témákat operál össze.Ha jól melegít minden sütő ok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.17. 00:19:27

a sok sznobozos, miert kell ilyen draga suto stb./ mert a lenyeg nem ez/
es ezert a pelda is hulye lesz
2 ember ha cigizik/ foleg ha marlborot/ meg megiszik 2 sort naponta es mennyi ilyen van a nagy magyar szegenysegben az max masfel ev alatt vehet ilyen sutot
de jobb a levegobe fujni a fustot es lerakni a nikotint es sznobozni aki szeretne egy jo kis konyhaeszkozt hasznos celokra
ezert tart itt....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.17. 00:23:43

lerakni a nikotint a tudobe
@Mylady:
azert tuti van kulonbseg, mar sutesileg
/ mia abszolute nem sutunk, foleg Mary, de ez kicsit olyan, hogy jo nekem a traban t az is elvisz ugyanoda/
tuti a tudas a lenyeg, de jobb felszerelessel tuti jobban megy
es aki szeretei csinalni es megteheti ugyan miert ne?
sokkal feleslegesebb dolgokra elkoltenek emberek ennyit, de az nem szamit
mar emlitettem, cigi, pia jatekgepek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.17. 00:25:12

amugy a legnagyobb csapast ram is az merte, hogy panasz utan nyugodtan vart 2 honapig............
nem egy idegbeteg no az tuti
salapapa mar felgyujtotta volna az egesz kocerajt

Megdobbent 2011.06.17. 01:17:59

a posztolo nyilvan valami alkimista szertartasok soran hasznalja ezt a wd40-es valamilyet, igy aztan se suto, se arany nem lesz, mert 400 fok lofasz ehhez a melohoz. De legalabb be tudta irni, hogy 600k-t koltott ra, en ettol most nagyon sikeresnek tartom, ugyhogy minden oke.

England win The Ashes! 2011.06.17. 01:18:05

@hagyma: Váháháhá!!! XDDD

Elképzeltem, ahogy salapapa ül a Miele-központban, és szalonnát süt nyárson a tűz mellett. XD

Balint Gyuri bacsi 2011.06.17. 03:27:25

En igen el vagyok maradva. :-O
Nem tudom mi az a prolizis es olyanrol sem hallottam, h egy suto ontisztito. Nalunk mindig neha le kell belulrol takaritani csakugy mint a mikrot. Manuale.

Mondjuk nem kerult 600e-be, 10+x eve jo es nincs benne sin mivelhogy vasutallomas sincs a varosban.

30 rugo egy sinert? Abbol 3 sparhelt kijon!

Kerámia_53 2011.06.17. 07:53:01

"Legközelebb nem veszek Miele-t. Veszek azon az áron 10 db bármi gagyit és minden sütés után kidobom."

Ha nehezen is, de csak rájöttél a dolgok lényegére!! Az anyonreklámozott, "márkás" cikkek ugyanolyan gagyi sz@rok, mint a kínai dzsunkatermékek- csak utóbbiak tizedannyiba kerülnek...

Egyéves Önkéntes 2011.06.17. 08:04:15

A WD40-nél jobb cucc darazsak ellen nincs. Ráfújsz a fészekre és mikorra földet érnek a dögök, már hullák. Ezt a legdrágább plutónium-benzoátos darázsirtók sem tudják.

mohopasi 2011.06.17. 08:18:37

Azért a Miele nem drágán gagyi szar... Mint a cikkből kiderül, a hibát a posztoló okozta. Én találkoztam 35 éves miele mosógéppel, amin még a gyári plomba volt, és annyi volt a baja, hogy valami tököm gumicső elpállott az alján.

kukoid1 2011.06.17. 08:38:12

MILYEN VÁLSÁG? :D

Mylady 2011.06.17. 08:48:54

@hagyma: Nem érted. A poszt toló megteheti, ezért 600 ezres sütőt vesz. Ok. De mi a túróért jön ide és szólja le a 60 ezres sütőt ("minden sütés után kidobom"), mikor azzal sem lesz rosszabb az étel, mert nem főz meg helyetted, alaptulajdonságban tud lényegesen többet, max csili-vili luxusizék vannak benne, mint az öntisztítás meg a vasúti sín.

Ha feltételezzük, hogy az ember racionálisan gondolkodik (és dönt), akkor az összes tulajdonságot rangsorba tudja állítani és meg tudja húzni azt a vonalat, ahonnan már nem számít, milyen tulajdonságok vannak benne, mert nem éri meg neki több pénzt adni. Határhaszon elmélet. Leegyszerűsítve.

Itt sokunknak nem ér annyit a sín a sütőben, hogy kb 10-15x annyit fizessünk érte. Még akkor sem, ha meg tudnánk fizetni. Szerintem ettől még nem kell lenézni minket. És ettől még nem lesz gagyi az a sütő, ami 40 ezerbe kerül és 10 háztartásból minimum 5-ben ott van.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.17. 11:18:51

@Balint Gyuri bacsi: Egy sparhelt füstcsővel újonnan több, mint egy százas! És még a szakácsnak is intelligensnek kell hozzá lenni, nem veszi le ezt a terhet a válláról...

bboldii11-2011 2011.06.17. 12:53:33

Normális sütőben nem indul el a piro, ha benne hagyod azokat az alkatrészeket (pl. sütősín), aminek baja lehet. Szóval a Mielénél is elvárható lett volna egy ilyen funkció..

Johanna_Veszprém 2011.06.17. 15:43:49

Nekem is van Mielem és én nagyon szeretem! Nem volt még vele bajom!! Amúgy a használati utasítással kezdtem és ha valamit nem tudtam, nem értettem felhívtam őket és nekem mindig felvették a telefont, legrosszabb esetben visszahívtak!!!!

A pirolízis elindításánál minid van egy figyelmeztető üzenet, hogy vegyél ki belőle mindent. Ez elég feltűnő:
Kérem vegye ki a tartozékokat és csukja be a sütőt.

Johanna_Veszprém 2011.06.17. 17:39:52

@mohopasi: Így van!!
A Miele mienőségi és nem a drága a lényeg! egy okos embertől hallottam: Nem vagyok olyan gazdag, hogy szart vegyek! Mert a Miele porszívóm előtt 1 évente (jobb esetben) cseréltem porszívot számold ki a legolcsóbbal úgy hogy a 19 ezres Miele porszívóm 5 éve bírja a strapát! Melyik volt a drága??????????????

Johanna_Veszprém 2011.06.17. 17:43:02

Upsz elírtam :) 49 ezres....

becsoccsent 2011.06.19. 19:27:33

igazan szeretnem tudni, hol el a posztolok egy resze...

suto: nem tudom pontosan, de kozel 10 eve vettuk. legfeljebb ketnaponta hasznalva van ( kenyer ). amikor sutunk mast, az plusz. semmi baja ( soha nem is volt ). porszivo: legalabb 5 eves, hetente ez is megy 1-2 orat, semmi baja ( igaz, nem porszivoz ki magatol ).
basszus, az osszes haztartas gep, suto, huto, vasalo, mosogep, mikro, teve, dvd, vhs, mosogatogep, porszivo, centrifuga, fassetudja osszesen nem kerult az elmult 10 (!!) evben 600.000 forintba.

@hagyma: valoban hulye a peldad, ugyanis itt a legtobben nem is a felesleges penzkidobason akadtunk ki, hanem azon, hogy a picsa az utolso bekezdesben irt. ettol lett a sima picsa helyett sznob picsa.

Chewwbacca 2011.06.20. 13:31:34

nekem Miele porszívóm van, nem olcsó darab, egyszer kellett beszélnem az ügyfélszolgálattal (nem hiba ügyben): azonnal, kedvesen válaszoltak

Egyéves Önkéntes 2011.06.20. 13:34:27

Nekem nincs is Miele cuccom otthon, de azért időnként felhívom az ügyfélszolgálatot és mindig nagyon kedvesek velem.

KecskeDotyi 2011.06.20. 18:41:09

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Én a brigo-t takarításhoz meg mosáshoz használom :D De csak a 2000 jó, a másik nem vízalapú. Ruhákból úgy jönnek ki a foltok, hogy az annak a rendje, a lakás meg csillog-villog.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.21. 11:16:03

@KecskeDotyi: Azt hiszem, az ilyenre szoktak a szülőföldemen úgy kedveskedni, hogy "na látod, nem is vagy te olyan hülye, mint amilyennek kinézel"...
;-)))

mohopasi 2011.06.21. 16:49:40

Nesze... A süni meg a kecske mikor veszexik... :D:D:D @Johanna_Veszprém: Ez talán valami Svéd mondás, ha jól sejlik.
süti beállítások módosítása