Az online mozijegyvásárlásnak könnyűnek és fájdalommentesnek kéne lennie. Csak akkor csúszhat be hiba, ha elfelejtik levenni a rendszerből a felújítás alatt lévő termeket:
Gyermekem rajong Jack Sparrow kapitányért, ezért úgy gondoltam, meglepem egy mozilátogatással. Ha már mozi, akkor legyen neki Karácsony, nézzük meg a negyedik részt 3D-ben! Mi sem egyszerűbb, fel a Cinema City honlapjára, időpontok, szín, szag, méret kiválasztva, rendelés leadva. Délben, ebédszünetben elmentem a műintézménybe, mutatom pénztáros kislánynak a kinyomtatott visszaigazolást, hogy "Elvinném a jegyeket". Sóhajtott egyet, amiből rögtön tudtam, hogy itt baj van: "Sajnos ezt az előadást törölték..." Mondom ez nagyon érdekes, mivel ma 1/2 9-kor még lehetett foglalni rá jegyet a neten. "Azt nem tudom, hogy miért nem zárták le a neten..."
Mint kiderült, azt a termet, ahol ezt a filmet vetítik, felújítják. Ezzel semmi problémám sincs, egyszer minden elromolhat, sőt, lehet, hogy a legmodernebb, kényeztető funkciókkal ellátott üléseket építenek be, a mozilátogatók legnagyobb megelégedésére, bár mindebből nekem csak az álarc jutott jelen pillanatban.Ami bosszant, az az, hogy még most is lehetséges jegyet foglalni egészen július 20-ig.
Ha esetleg a T. Vezetőség úgy gondolja, hogy majd jól odacsábítják a közönséget, aztán majd választanak másik filmet, akkor értesítem őket, nálam ez nem működik: elmentem a konkurenciához, ahol nem csak virtuálisan sikerült jegyet váltanom. A pénztáros kislányra semmi panaszon nem lehet, ő tényleg próbált másik időpontot keresni.
Tanulság nincs, bele se merek gondolni, hogy mi van, ha mindez előadás előtt egy órával derül ki...
Üdv,
Zsotti
Az utolsó 100 komment: