Múlt héten elméláztunk, milyen rossz az IPTV-s ügyfeleknek, hogy csak a többieknél drágábban vehetnek akciós táblagépet a T-Home-tól. Eheti naiv ügyfelünk egyáltalán nem kapott táblagépet, pedig kétszer is megrendelte. Persze mind a két alkalommal hibázott, mert először egy T-Pontban próbálkozott, ahol azt sem tudták, miről beszél, másodszor pedig telefonon, aminek nem marad nyoma:
Néhány kedvező kritika és teszt olvasása után arra az elhatározásra jutottam, hogy vásárolok egy Huawei Ideos S7 Slim tabletet. Mivel az otthoni internet szolgáltató a T-Home (más lehetőség nem lévén a házban) gondoltam rajtuk keresztül venném meg a gépet, hiszen az előző szerződéshez tartozó hűségidő már régebben lejárt. Irány a Corvin Bevásárlóközpont T-pont üzlete. Ügyfélszolgálatos Hölgynek előadom, hogy mit szeretnék. Egyeztetjük az adatokat és indítja a megrendelést, illetve indítaná, mert jó 15 perc elteltével sem tudja, hogy ezt hogyan tegye meg... Másik kolleganő érkezik, immáron ketten próbálnak felülkerekedni a feladaton, de eredménytelenül. Telefonos segítség a központba, úgy tűnik talán megoldódik a „probléma”.
45-50 perc ácsorgás után – hiszen az ügyfélbarát térben székek nincsenek az ügyintézőpult előtt – közli, hogy minden rendben és kinyomtatja a szerződést. Valamilyen „hiba” folytán a szerződésre nem nyomtatódtak ki a megrendelt csomag adatai, de frappáns módon ezt végül kézzel kitöltve megoldja. Már csak a készülék hiányzott a boldogsághoz...
A szerződést a kezembe nyomva közli, hogy 3-4 nap múlva, egy futárcég fogja kiszállítani a tabletet. Első hidegzuhany..., hiszen sem a szóróanyagokon, sem pedig a T-Home honlapján nincs feltültetve, hogy a készülék nem vehető át azonnal, de semmi gond, pár nap nem a világ, várunk...
Negyedik nap után gondoltam telefononálok, hogy hogy is tart a kiszállítás.
Az adategyeztetés után ért a második hidegzuhany, ugyanis kiderült, hogy a megrendelést mégsem sikerült rögzíteni és így természetesen folymatban sincs semmi. Megjegyzem, ha nem telefonálok, akkor ez sohasem derül ki és várhatok még hetekig feleslegesen.
Sebaj, az ügyintéző Hölgy kedves, újra egyeztetjük, hogy mit szeretnék pontosan és elindítja a megrendelést. A kellemetlenségre való tekintettel ígéretet tesz, hogy megpróbálja megsürgetni a kiszállítást. Mosoly az arcon, minden rendben, mégsem olyan rút a világ!
Egy nap elteltével sms érkezik a Magyar Telekomtól, az alábbi szöveggel: „A Magyar Telekomtól rendelt szolgáltatás létesítése az ÖN kérésére egy későbbi időpontban történik.”
Agy eldurran, újabb telefon az ügyfélszolgálatra, hogy én nem kértem semmiféle későbbi időpontot a szolgáltatás létesítésére. Ügyintéző közli, hogy ez csak egy „általános” üzenet. A készülékről sajnos nincs semmiféle információjuk és nem is tudja megmondani, hogy mikorra várható a szállítás. Zsákutca...
Tehát a jelenlegi állás: egyszer majd valamikor talán megérkezik a tablet, amiről senki nem tud semmit, de legfőképp a szolgáltató nem, aki az akciót meghirdette.
Az utolsó 100 komment: