Múlt héten kaptuk a megrázó történetet Yvestől, akit párjával több mint 2 órán keresztül fogvatartottak az Auchanban a pénztáros és a biztonságiak hibája miatt. Az Auchan kompenzációt ajánlott fel, ami, mint ahogy most kiderült egy 10000 forintos Auchan vásárlási utalvány lett volna. Ezt természetesen nem fogadták el. Külön tragikus, hogy mielőtt a Homáron megjelent volna a történet, az áruház igazgatója szerint "a lopás törvényi tényállása megvalósult", utána pedig "téves információk alapján írták" az első levelet, "tekintse tárgytalannak".
Mellékelten küldöm az Auchan két válaszát az ügyben, (ugyanis panaszkönyvi bejegyzést is tettem rögtön az eset után), a hozzáállásuk - úgymond - jelentősen javult, miután a Homáron a sztori június 21-én megjelent (köszi Homár!).
Szerdán délután volt szerencsék az áruház igazgatójával találkozni, aki azon kívül, hogy értékes idejét pazarolta ránk, rendkívül nagyvonalúan még egy tízezer forintos Auchan vásárlási utalványt is felajánlott.
Ezt sajnos nem állt módunkban elfogadni. Ennyit érnek az Auchannak a vásárlói. Mi többet biztosan nem megyünk ebbe az áruházba vásárolni. Várjuk a kommenteket és a jó tanácsokat:)
Az utolsó 100 komment: