Dávid egy csúcskategóriás okostelefont vett mindenféle hűségidő nélkül a Speedshopban potom 160 ezerért, de sajnos ez sem mentette meg a kezdetektől jelentkező hibáktól. Első körben két hétig "javították", aztán az egész képernyő megszűnt reagálni. Amikor naiv ügyfél a cucc árát követelte, az ügyfélszolgálatos azt javasolta, javíttassa meg és adja el a Vaterán.
UPDATE 08/19: Sikerült megjavítani a telefon érintőképernyőjét.
Június 8.-án internetes megrendelést követően készpénzzel vettem egy HTC Sensation típusú mobiltelefont. Az ára 159.990 forint volt. A telefonnal az első üzembe helyezéstől voltak problémák. Első sorba szoftver hibák: kikapcsolt, újraindult magától, lefagyott, nem nyitott meg programokat stb. Két hét használat után vittem vissza először hogy éljek a szerviz garanciával. A nem különösebben bonyolult szerviz két hetet vett igénybe addig egy csere telefont használtam ami közel sem volt olyan minőségű mint a szervizbe leadott saját telefonom.
Az első szerviz után kb. 4-5 napot használtam majd egy sokkal komolyabb hiba merült fel. A képernyő egészen egyszerűen nem reagált semmire, így a telefon teljesen használhatatlanná vált. Újra elvittem szervizbe de ezúttal már nem kívántam, hogy újabb két hétig javítsák, hogy aztán egy hét használat után megint valami baja legyen ezért vagy beszámítattam volna, vagy vissza kértem volna a teljes árat. Az ügyfélszolgálatos kolléga ezt nagyon mulatságosnak találta mivel szerinte erre nincs mód és azt ajánlotta, hogy inkább javíttassam meg újra majd adjam el a Vaterán 80-90 ezerért.
Nem igazán értem hogy miért kéne 80 ezer forintot buknom egy olyan telefonon amit két hónapja vettem de csak 3-4 hetet használtam csak. A telefonnal felmerülő problámák nyilvánvalóan nem az én hibámból következtek be. A telefon amit adtak nyilván valóan nem jó és így nem ér annyit amennyit kérte érte.
Számomra mind a teljes ár visszafizetése mind a teljes árú beszámítás járható út lenne (bár kezdenek kétségeim lenni, hogy képesek működő képes telefonnal szolgálni).
Ez a név jelenik meg a blogokban,kommentekben 2011.08.18. 11:23:31
pernyekergető 2011.08.18. 11:25:08
Ez a név jelenik meg a blogokban,kommentekben 2011.08.18. 11:25:20
Manci néni, a szomszéd 2011.08.18. 11:25:21
Ha kekeckednek, fogyvéd.
Manci néni, a szomszéd 2011.08.18. 11:28:29
Aszongya adja el a vaterán? Ettől meg fog javulni a telefon? Lehet, hogy aki megveszi, az egy 150 kilós, kopasz, kigyúrt vadállat, aki nem szereti ha átbasszák.
XCat 2011.08.18. 11:28:48
felszopó 2011.08.18. 11:34:43
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 11:42:26
posztoló helyében addig ütném az ügyfélszolgálatos asztalát,majd a főnökéét amíg észre nem veszi magát. hidd el, csak egy kicsit kell rámenősnek lenned és nem hagyni annyiban az ügyet.
ivan6 2011.08.18. 11:44:42
A SpeedShop-ban vásárolt HTC telefonomról kiderűlt, hogy egy francia szállítmányból való, a ROM-ot megpiszkálták, hogy legyen rajta magyar nyelv. Innen fogva az összes rendszerfrissítés meghalt. Napokig szivatott a SpeedShop.
Ezúton is köszönet a HTC magyar hivatalos szervízének, akik rájuk telefonáltak.Soron kívűl visszaállították az eredeti ROM-ot és csodák csodájára azóta is működik hibátlanul.
Felháborító, hogy amikor először bevittem a SpeedShopba, akkor adták a hülyét. Több napom ment rá a stiklijükre.
Speedshop = NEM MENŐ (régen az volt)
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 11:47:45
És-e mekkérdezte-e az ügyfélszolga neve pozícióját?
Amúgy sztem ez a szpídsop egy fantipompi szipiszupi netbót, mer az első kategória a stuffok közül a dizni+hellókitti. VAgyishogy tutufiksz értenek hozzá.
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 11:50:20
Nem lehetsz ennyire már bocs, homár!!
Ez itt nem USA!!
És ez nem így működik, hogy akkor kérhetsz újat ill adniuk kell újat!
Nézz utána a fogyvéd törvényeknél mielőtt elkezdenél fikázni bármilyen céget is!
Ezért tart ott ez az ország ahol tart, mert ilyen a fogyasztói társadalom!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.08.18. 11:50:25
Dr. Kix 2011.08.18. 11:51:03
konigjanos 2011.08.18. 11:51:44
Amúgy meg: EGY KOMOLY LAPTOP ÁRA EGY TELEFONÉRT? Noooooormális? Mit fog az érni két év múlva?
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 11:52:57
elég korrekt webshopnak tűnik amúgy
Ha nem vennéd észre ABC sorrendben vannak a "stuffok" nyelvzsenikém!
champy 2011.08.18. 11:55:38
tsimike 2011.08.18. 11:55:45
Csak hogy a posztoló ne szomorkodjon, nem csak neki vannak gondjai:
www.technet.hu/telefon/20110817/htc_sensation_problemak_vannak_a_csucsmodellel/
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 11:56:46
Üsse csak amíg nem fáj neki:D:D
Aki ennyi pénzt kiad telefonra anna biztos van rendezett TB-je is:D
attól még a törvény törvény marad! A tudatlan fogyasztó pedig tudatlan marad!
_____________ 2011.08.18. 11:59:38
Biztos szívnak is eleget, azert ekkora szartartályok.
konigjanos 2011.08.18. 12:02:13
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 12:07:03
ezt megunva beruháztam egy jó fonyra, ami szépen megy. drága volt igaz, de ha összeadom az előzőek árát (vö. veszett fejsze nyele szakkifejezéssel) akkor már két htc-t kifutna.
Tony Almeida 2011.08.18. 12:09:50
Nem írom le a sztori végét, de soha többet tőlük semmit.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.08.18. 12:12:03
Le. De fogaz.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.08.18. 12:15:10
images.erwinmueller.com/produkte/09/09503.jpg
3D-ben tudja a multitaccsot,
és Full HD-s kijelzője van.
Opcionálisan kapható hozzá ABS,
és a gyártótól letölthetőek hozzá holografikus appok + multicolor zeneszámok.
Van rajta abakusz, palatábla, paksimogyoró-átváltó, és zenélő fénykard.
És akkor még nem is említettem a Dolby 7.1-es kihangosítóját.
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 12:17:08
@felszopó: jó meglátás, sztem is elég igénytelen és prolis dolog ijen vackot soppolni.
@konigjanos: enyniért komoj laptop? Ugyanmár.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 12:19:16
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.18. 12:22:03
Viszont az Aldi, meg EDE, meg Pötyi bácsi természetesen mindent árulhatnak.
EZ FONTOS!!!!!!!!!!
PITTA 2011.08.18. 12:25:24
Egy kis RETRO:
Ha jól emlékszem az 1-es cíkkszámú termékük a Nokia 3210 vibra motor volt :-)
miezhanemtudatlansag 2011.08.18. 12:28:46
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 12:29:26
Debrecen, Malompark. Megyünk lefelé a gyerekekkel a mozgólépcsőn, aminek a +tövében" a képkereskedő helyén még egy vodkafonos kioszk volt. Ott érdeklődött tudálékosan és hangosan egy jól öltözött, ápolt középkorú (jó harmincas) női hölgy egy huszonéves eladó sráctól. A beszélgetésből csak annyit hallottunk tisztán, hogy:
" - És tessék mondani, ennek az akciós telefonnak is van vibrátor-funkciója?
- Hogyne kérem, sőt még vízhatlan tokot is tudok hozzá adni."
Nem is az volt a legkellemetlenebb, hogy a két nagyobb gyerekem is elkezdett velem röhögni (12-13 évesen), hanem az, hogy a kicsik nyivákolni kezdtek, hogy magyarázzuk el nekik, mit nevetünk... tess
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 12:30:16
market.android.com/details?id=com.androidnetwork.sexytime&feature=search_result
2011.08.18. 12:30:25
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.18. 12:31:01
miezhanemtudatlansag 2011.08.18. 12:32:12
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.18. 12:32:36
Kapsz Lokk 2011.08.18. 12:33:33
Brrrrrrrrrrrrr 2011.08.18. 12:33:54
Mi a francért szóltok hozzá ha csak ennyit tudtok.
A homár is tök jól indúlt segítőkész emberkékkel mára meg ez lett belőle.
Primitív fikagépek gyyüjtőhelye.(Tisztelet a maroknyi kivételnek)
Vissza kelene térni az eredeti célhoz és segíteni azt aki esetleg gondba kerűlt.
Valóban vannak butus ügyek elismerem de azt is inkább humorral kellene oldani nem mocskolódni.
Ez az ügy azonban nem ilyen.Azért mert valaki 160-ért PDA-t vesz leugatni?
És ha munkaeszköz noti helyett?
De ha nem az és csak azért vette mert megteheti akkor is az ára hogyan kapcsolódik a fogyasztóvédelmi problémájához?
De szerettem ezt a fórumot de mostanában csak a hányinger környékez a sok meggonoszodott,rosszmájú embernek nemigen nevezhető arctalan kuruc szintű kommentelőtől.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.08.18. 12:35:02
Na most lebuktál!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 12:35:06
tess => ( )
miezhanemtudatlansag 2011.08.18. 12:35:19
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 12:35:23
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 12:37:09
hát ott, hogy attól hogy még disney-vel kezdődik a menü attól még nem jelenti azt, hogy humbuk az egész cég!
Különben is a nevedből ítélve nem is lehet pozitív hozzászólást várni! Neked sincs jobb dolgod mint itt fikázni, ha kell ha nem!
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 12:37:09
hawkeye 2011.08.18. 12:38:12
Netán mazo-e vagy????
infy 2011.08.18. 12:39:44
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 12:39:46
Jól beszélsz!!
Brrrrrrrrrrrrr 2011.08.18. 12:41:21
Mert van az a maroknyi ember akinek adok a véleményére és örömmel olvasom a segítő szándéku szakmai netán emberi hozzáállású
hszeiket.
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 12:42:05
"hát ott, hogy attól hogy még disney-vel kezdődik a menü attól még nem jelenti azt, hogy humbuk az egész cég!"
Szted én hol írtam ijet? Sztem sehol.
"Különben is a nevedből ítélve nem is lehet pozitív hozzászólást várni! Neked sincs jobb dolgod mint itt fikázni, ha kell ha nem!"
Eztet meg miből kombináltad ki?
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.18. 12:42:59
De ezt az intelligens cégemlítést azért ne említsd, tényleg nem tudtam, hogy valakinek reklámot csinálok (a saját cégemen kívül), ezért aztán kiderül, mégsem vagyok olyan intelligens:)
lomposfarkas 2011.08.18. 12:44:52
És igen, én is csatlakozom az acsargó hordához: 160ezret egy koszvadt telefonért??
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 12:44:52
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.08.18. 12:44:59
Lebuktál, hogy hol tárolod a telefonod.
Meg hogy miért késel mindig el.
ATi0021 2011.08.18. 12:45:29
Egy GSMLine vagy XXLGSMnél megkapta volna 110 környékén. A röhej, hogy még a Tré-Mobilnál is 130 listaáron. Szóval Dávid duplán szívatta meg magát. XD
Csak extraként említem ennyi pénzért okosabb lett volna Galaxy S II-t venni, mivel többet tud, gyorsabb. (megjegyzem ez is bőven belefért volna 160ezerbe)
Egyéves Önkéntes 2011.08.18. 12:45:34
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.18. 12:46:38
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 12:47:32
"Amúgy sztem ez a szpídsop egy fantipompi szipiszupi netbót, mer az első kategória a stuffok közül a dizni+hellókitti. Vagyishogy tutufiksz értenek hozzá."
Ezt nem te írtad? Ez szted pozitív?
és az IJET így írjuk: iLYet!
Magyar vagy te is B+!
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 12:48:27
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 12:49:30
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 12:50:02
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 12:52:32
Várod már az újévet?
@Jani haverja: "Erős most az albán - Büszkén áll a talpán"
É2I 2011.08.18. 12:53:00
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 12:54:42
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 12:55:26
1.Nem beszélek trógerul!
2.Tudom, hogy kell helyesen leírni!
3.Rövidítve meg így teljesen belefér!
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 12:55:30
Az mijaz, hogy B+!? Valami vitamin?
Az állampolgárság meg hogy jön ide? Ide csak vérmagyarok írhatnak, mint a kurucra meg hunhírre? Vagy mi van?
vagyula 2011.08.18. 12:57:10
Másodszor szintén szpídbe indiai romos sensationt adtak neki Európában,úgy hogy tiszta forrásból meg htc hivatalos viszonteladó,aha.
Csávó mikor visszavitte, csak pislogtak,hogy honnan tudta.
Azt mondták neki, egy hét múlva érkezik európai, vagy kicserélik, vagy visszaadják a zsét.
Harmadszor azé megy ált.ilyen helyre vásárolni, mert gyárilag kártyafüggetlen és 2év gyártói garis készüléket kap.ELVILEG.
Aztán mégis átkúrják a fejét az embernek.
Posztoló meg cseréltesse ki azonnal, vagy kérje vissza a zsét,mermegy a fogyvédőkhöz.
labi 2011.08.18. 12:57:35
Az sok, én tegnap 5e-ért vettem, de ha többet pofáznék havonta, akkor 19 Ft-ért is odaadták volna. :)
Amúgy volt HTC-m is, Universal. Hiába HTC, aksikat félévente kinyirta, egy idő után elmászott az érintés a képernyőn, fagyott, annyakínnya.
Most már csak olyat veszek amit nem sajnálok a kukába dobni, mert normális szervíz nincs, akármilyen márkáról van szó.
Egyéves Önkéntes 2011.08.18. 12:57:57
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 12:59:16
"Kicsi nyúl, házi nyúl,
Még a pap is odanyúl.
Oda biza ne nyúljon,
Hogy a körme lehulljon!"
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 13:01:22
1.Igen, vitamin..amit bekaphatsz!
2.Nem védek senkit, nem érdekből kommentelek, csak nem bírtam már elnézni, ha nem hozzáértőek, próbálnak igazat adni egy szintén nem hozzáértő által készített bejegyzéshez, alapvető fogyvéd törvényismeret nélkül!
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 13:02:28
ez naggyon jo és teccik. mekkérhetlek, hogy javíccsad mindig az en kommentyeimet is, mer pont hatodikba vótam bukktatva háromszór, oszt azúta sosé tuttam rágyüni, hogy a mostohajapám hova dukta el a hejjeirasi szotáromat.
lécci lécci lécci
Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.18. 13:06:58
micsoda kommentözön és reakcióidő :)
É2I 2011.08.18. 13:07:20
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.18. 13:08:03
miezhanemtudatlansag 2011.08.18. 13:10:17
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 13:13:12
@É2I: Máshoz nem is mersz nyúlni, mi?
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 13:14:13
Sztem ezért kár volt regelni.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 13:16:05
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 13:17:53
Inkább valami hasznosat írnál írnátok a "kollégáiddal" egyetemben!
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 13:19:31
Erre csak annyit tudok mondani, hogy szeresd a zsiráfot!
miezhanemtudatlansag 2011.08.18. 13:23:08
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 13:26:16
Na ugorgyunk!
Papundekli 2011.08.18. 13:26:43
Egyéves Önkéntes 2011.08.18. 13:27:14
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.08.18. 13:29:42
Áááá, én olyant nem tudok.
Én mondjuk flexibilis munkaidőben dolgozom, nem is messze az odúmtól.
Ergo nem tudok elkésni.
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 13:31:25
É2I 2011.08.18. 13:33:15
Na nem vagyok én az a fajta! Az én apám tisztességes embörnek nevölt! Aszonta, idézem: Még a legyet is fijam, ha utoléred! De 'oszt bé ne kapja azt másik legyet, mer' akkor levágom a pö.....
reunalla 2011.08.18. 13:40:46
Drevan 2011.08.18. 13:55:45
miezhanemtudatlansag 2011.08.18. 13:58:43
2011.08.18. 14:08:12
ha a 2. javítás is két hét, az már lehet jelentős kényelmetlenség. persze ez alkalomadtán a békéltető testület meg a bíróság dönti el-
Brrrrrrrrrrrrr 2011.08.18. 14:31:46
Mert az 50 ezres készülékkel nem járhat így ugye?
Mi köze az árnak a problémához?
És egy noti elfér a zsebében?
De látom sajna read only vagy.
Beépített vga?Erre inkább nem írok semmit mert nem szeretném ha nevetség tárgya lennél.
Neked is ajánlom a mocskolódás mellőzését és a posztoló problémájára való fókuszálást.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 14:31:51
2011.08.18. 14:34:32
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.08.18. 14:34:49
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.08.18. 14:36:22
Apenta Meggy 2011.08.18. 14:37:29
2011.08.18. 14:37:52
Én már 4 éve homározok, de egymás leugatása már akkor is ment.. szerintem te vagy eltévedve itt.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 14:38:11
"- Hogy lehet húsz politikusból és/vagy pénzemberből és/vagy közszolgálati vezetőből kiválasztani 10 korruptat?
- Véletlenszerűen..."
Brrrrrrrrrrrrr 2011.08.18. 14:45:51
Az,hogy mióta homározól teljesen irreleváns az adott esetben mivel akár egy 1 órás regnek is lehet értelmes segítő szándékú gondolata és akár egy több éves reg is mondhat orbitális baromságot.Az meg,hogy volt leugatás rendben.
Az eszmecsere értelmes érvütköztetés,élcelődés ok.De most komolyan az értelmetlen fröcsögés jól esik bárkinek látni? Fura világnézeted van ha ez szerinted népnevelés.
Nyugodtan lehet engem oltani nem veszem fel mert bízom benn,hogy azért még vannak olyan emberek mint én.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.18. 14:54:27
Félő...
megamenn 2011.08.18. 14:54:35
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 15:03:51
A jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet szól, meg lehet tekinteni, nyilvános...
És ez is nyilvános, csak utána kell nézni!
306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági
igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva
aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt
értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem
vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint -
megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére
figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(3) Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a
kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
(4) A jogosult a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.
(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott
sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.
És főleg ezt érdemes még hozzátenni:
"A szavatossági igények közül a jogosult választhat. Jogosultsága azonban nem teljesen korlátlan, hiszen a
kicserélés és az elállás esetében az csak a törvényben meghatározott külön feltételek fennállása mellett
érvényesül."
A teljes dokumentum itt: www.fontium.hu/fullank/jog/ptk306.pdf
Ezek után, ha persze a posztoló érti a benne foglaltakat, rájöhet, hogy ez nem USA!
miezhanemtudatlansag 2011.08.18. 15:09:22
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 15:16:37
Elhiheted, hogy sokan azt hiszik és elhiszik, hogy azonosulhatnak az USA fogyasztói társadalmával és jogaival, éppen ezért írom, hogy EZ NEM USA!
:D:D
igazságos 2011.08.18. 15:20:33
JAVÍTASSA MEG, MAJD ADJA EL A VATERÁN.
Dr. Bélus___ 2011.08.18. 15:37:16
LiberAll 2011.08.18. 15:39:01
Amúgy mindenkinek szíve joga, hogy hol és hogyan költi el a pénzét/cseszeti át magát, de ha egyszer már átcseszték akkor ne sírjon rajta, ha hülye volt, még az asztalborogatáshoz is.
mohopasi 2011.08.18. 15:59:33
Egy vásárló · http://vasarlasitippek.blog.hu 2011.08.18. 16:05:42
igazságos 2011.08.18. 16:07:20
2011.08.18. 16:10:49
Azzal semmi baj, hogy ez a véleményed.
De odamenni egy társasághoz azzal, hogy ti hülyék vagytok... hát az visszatetsző kicsit. Csak ennyi és nem több.
Perillustris 2011.08.18. 16:18:19
Indokolnia sem kellett volna.
Persze ettől függetlenül köcsög a SS.
halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2011.08.18. 16:19:05
Cecan Basescu 2011.08.18. 16:21:54
stanyecli 2011.08.18. 16:25:21
csiri bá 2011.08.18. 16:29:13
Nem a rendelés, hanem az átvétel módja számít, azaz ha személyesen vette át, nincs nyolc nap...
Adam Brody 2011.08.18. 16:30:24
Érdekes egy arc vagy.
A mai nap regisztráltál, összesen 12-őt kommenteltél, mind ide.
Ezek nagy részében erősen véded a speedshop-ot...
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 16:37:04
Kb nagy ívben letojom ki az a speedshop!!!
Ha igazat adnék a posztolónak, akkor azt írnám, de mivel nincs igaza ezért nem írom azt és nyilván ebből kifolyólag úgy néz ki, hogy a céget védem, pedig nem.
(Régóta homár olvasó vagyok, kiemelném, hogy olvasó, de ma úgy döntöttem, hogy elkezdek írni is, főleg, hogy a téma olyan volt amihez értek is valamennyit)
Adam Brody 2011.08.18. 16:44:19
Érdekes egy igazságérzeted van...
Olvastad?
" Az ügyfélszolgálatos kolléga ... azt ajánlotta, hogy inkább javíttassam meg újra majd adjam el a Vaterán 80-90 ezerért."
Ezt így olvastad? Vagy ezt neked is szokták ajánlani üzletekben, mikor valamid elromlik?
bekov 2011.08.18. 16:45:28
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.18. 16:48:26
Szánalmas vagy te, ha megjelenik egy új modell, akár legyen HTC is, ami nem olcsó, akkor kerül 160 ezerbe, 1 év múlva már ugyanez 80-ért megkapható, és addigra az esetleges típushibák is kiderülnek. Aki az új modellt megveszi, az a szopásért fizet ennyit.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.18. 16:50:29
"Mert az 50 ezres készülékkel nem járhat így ugye?"
A HTC-nek volt hogy volt 50 ezres modellje is. Igen, azzal nem járhat így, mert az legalább 2 éves modell volt, és tudni lehetett visszajelzésekből, hogy rendben van-e.
Thrasher 2011.08.18. 16:50:50
Ne ugassál már, írni se tudsz.
McZozo 2011.08.18. 16:52:31
kiveve amikor nem, mert sok esetben inkabb kivonja a gyarto mintsemhogy hazon belul versenytarsat hagyjon a piacon.
max hasznaltan kezalatt de ujonnan megnezem mikor te egy iphonet pl 80000 ert veszel ujonnan.
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 16:52:39
Nézd, nem hiszem hogy ilyet ajánlgatnak...
Ő is egy (önmaga szerint) átvert Ügyfél(?), így szerintem nem tünteti fel reálisan, hogy ki mit hogyan, miért mondott, mint ahogy az esetek nagy részében (én is kereskedelemben dolgozom, csak a számítástechnika területén ahol szintén vannak problémás esetek)
Én ebből az egészből azt veszem ki, hogy ugye a posztóló azt szerette volna, hogy kicseréljék neki a készüléket vagy visszaadják a pénzt és mivel ez törvényileg nem kötelezi az eladót, így ezt nem is akarták teljesíteni, (hozzáteszem teljesen jogosan), ezért mondhatták, hogy javítás után adja el a vaterán.
Amúgy meg ha boldog-boldogtalannak, aki felemeli a hangját, minden kereskedelmi egység azonnal cserélné a terméket vagy visszaadná a pénzt, már rég megszűnt volna létezni ez az üzletág, mert a boltosok tönkremennének a sok használt, kifogásolt, ezek után eladhatatlan terméken csücsülve.
Puch Cavette 2011.08.18. 16:53:20
Ez egy műszaki termék, ami alkatrészekből áll, és bizony előfordul, hogy valamelyik eleme tönkremegy - pont erre találták ki a bizonyos időre szóló garanciát. Megjavítják és kész. A telefonod nem egy gonoszlelkű kis házidémon, ami valamiért megharagudott rád, és hátralévő életében szenyózni fog veled. Mégis mitől félsz?
Kanten_vagyok_Montarzsiból 2011.08.18. 16:57:21
két hónap, havi 10%-os amortizációval 103
e...
sajna naggyából jól számoltak...
Qrvára nem vagyok büszke rá de hasonlót buktam anno i8910-essel...
Samsung tepsi Symbiannal...
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 17:00:05
Végre valaki aki (meg)érti miért tépem itt a szám!!
Ha minden Fogyasztó így gondolkodna mint te meg én, nem itt tartanánk, hogy ilyeneken fennakadjunk.
klacus 2011.08.18. 17:00:51
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 17:01:36
Na végre valaki aki (meg) érti hogy miért tépem itt a szám!
Ha minden Fogyasztó így gondolkodna, mint te meg én, akkor nem itt tartanánk...
Amadeus4 2011.08.18. 17:02:09
Vettem a Pannonnál (oppardon, Telenor) részletre egy SonyEricsson Xperia Neót. Úgy egy óra pötyögés és két hívás után a cucc teljesen meghülyült, egyszerre próbálta behívni a kezdőlapra az összes alkalmazást, magától indult el benne egy videó, ki- és bekapcsolás után pedig random számok jelentek meg a kijelzőn, amikor a PIN-kódot kellett volna beütnöm.
Épp hazafelé tartottam a vásárlásból, amikor nekiállt így viselkedni a telefon, de azonnal leugrottam a remek BKV-járatról, és felszálltam az első szembe jövőre, visszarohantam az üzletbe.
Amikor megmutattam az eladó srácnak a telefont, nem hitt a szemének. Azonnal, egyetlen papír aláírásáért cserébe kicserélte a készüléket. Az új azóta is tökéletesen működik.
Szóval a kérdésem csak az: mi a faxért használtad hetekig a hibásan működő telefonodat, miért nem vitted vissza azonnal?
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 17:02:38
McZozo 2011.08.18. 17:04:27
hibak mindig vannak ez igaz. Viszont ha ezt nem oldjak meg es ujra elofordul, akkor ertheto hogy a vevo azt mondja ezt tobbi nem akarja mert nem ezert vette.
a kereskedok meg csodbemennenekrol meg annyit hogy ez akor se hozzaallas, nekem is volt anno szamitogepes nagykerrel kalandom vettunk 10 termeket ramirisben nem kis penzert ebbol 8 rossz volt visszavittuk es 2 oras asztalcsapkodast kovetoen voltak hajlandoak becserelni visszafizetni mert kozoltek hogy biztos en uzletszeruen viszem vissza a dolgokat mert en leveztem hogy benzinnel idovel visszamaszhatok hozajuk a varos masik vegebol es vitatkozhatok veluk ket orat hogy visszakaphassam a penzem. es ezzel szembe ott az ellenpelda hogy itt angliaban korberohognek es nem ertik mit akarok garipapirral ha valami bajom van mondjak hogy gyari szam alapjan tudjak ok garancialis e valami. magyarorszagon masodkezbol papirok nelkul vasarol iphonomat amiben volt mar elemcsere nem szakszervizben, szo nelkul becsereltek egy ujra angliaban ingyen ugy hogy itt latta az o rendszereben hogy mikor hol ki hogyan vasarolta a keszuleket es 5 perc ulva hozta az originalt. es erdekes ok nem mennek csodbe a csere miatt pedig eleg komoly sorok voltak a szerviznel es azt lattam hogy nem szarakodtak cserevel hanem mindenkinek hoztak egy uj dobozt kezebenyomtak azt jonapot
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 17:07:43
tede 2011.08.18. 17:09:20
Miért lenne az életszerű, hogy valaki pár hónap használat után eladja a drága készüléket fél meg 2/3 áron? 99%-ban valami olyan baja van a cuccnak, amit nem javítanak garanciálisan.
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 17:12:03
Igazán megköszönöm a kioktatást...
Legalább valamit jól értelmezel te is!
Szityu 2011.08.18. 17:12:55
A sensationnel egyébként tényleg vannak problémák, az enyém is heti 2x újraindul, egyelőre a képernyő még nem halt meg, de erre is van példa, lásd: www.technet.hu/telefon/20110817/htc_sensation_problemak_vannak_a_csucsmodellel/
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 17:15:45
Pont ezért írtam és írom is ismét, hogy csak Magyarországon működnek így a dolgok, sajnos...
Sokkal több elégedett vásárló lenne!
Dester 2011.08.18. 17:17:21
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 17:23:09
És én kérek elnézést, hogy bocsánatot kérek, ha más szemébe a szálkát.
zolij 2011.08.18. 17:25:05
linfury 2011.08.18. 17:28:05
miezhanemtudatlansag 2011.08.18. 17:28:53
anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.08.18. 17:30:56
esef 2011.08.18. 17:31:19
ki emlékszik még rá rajtam kívül?
anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.08.18. 17:32:30
Elstron 2011.08.18. 17:32:38
@Dester: Mi? Ez most valami vicc? Az asztali PC 100x bonyolultabb, mégis megy az anyázás, ha csak úgy újraindul. Agyam eldobom...
Az ügyfélszolgálatos pedig szarjon sünt a vaterás megjegyzés miatt, tudjuk be annak, hogy erre a helyre általában agyhalottakat raknak. A speedshop eljárása amúgy korrekt, javítható? Igen! Akkor szerviz, csókolom!
linfury 2011.08.18. 17:33:44
Csillagszeműjuhász 2011.08.18. 17:36:11
Puch Cavette 2011.08.18. 17:37:09
_____________ 2011.08.18. 17:38:00
Szityu 2011.08.18. 17:38:22
licsipancsi hites hajszakértő 2011.08.18. 17:40:57
www.androidpolice.com/2011/06/06/is-your-htc-sensation-having-touchscreen-problems/
www.phonesreview.co.uk/2011/06/07/htc-sensation-death-grip-problems-video-evidence/
www.phonearena.com/news/HTC-Sensation-plagued-by-touchscreen-problems_id20919
briefmobile.com/two-glaring-issues-that-are-killing-the-htc-sensation-unresponsive-touchscreens-sense-lag
McZozo 2011.08.18. 17:47:12
az a koze hogy ezeknek a nagy cegeknek ma mar elvileg nem orszagspecifikus garanciaja kene legyen hanem europai vagy vilaggaranciaja. es ha az van akkor nem kene kulonbozzon a garancia ugyintezes attol fuggoen hogy magyarorszagon viszem vissza ahibas keszuleket avagy angliaban.
Valamint most nem tudom fejbol mert nem vagyok jogasz de sok ilyen posztot olvastam es ha jol emlexem anno tobben is ideztek hogy magyarorszagon is van olyan torveny ervenyben hogyha valamilyen aranytalan hatranyod szarmazik a dologbol akkor kerheted a cseret vagy penvisszateritest akkor is ha mar nem a 3 napba vagy amit megjegyzek viszont mar nincs a torvenyben tehat arra pont nem kotelezett a ceg.
Puch Cavette 2011.08.18. 17:48:55
Semmi közöm a Speedhophoz, de még csak a műszaki árucikkekhez, vagy a kereskedelemhez sem. Mégis úgy gondolom, ez nem a Homárra való poszt. Semmi törvénytelen, vagy fogyasztóvédelmi szempontból aggályos nem történt. Posztírónak garanciaidőn belül kétszer elromlott a készüléke, és erre hivatkozva ki akarja cseréltetni, amit a forgalmazó - élve törvény adta lehetőségével - visszautasít. Szerintem nincs itt semmiféle látnivaló, oszoljunk. Kérem.
Puch Cavette 2011.08.18. 17:57:26
zolee0010 2011.08.18. 18:00:14
Szar az akksi, szar a térerö, nem stabilabb de egyébként "nagyon jol használhato telefon"?
Van egy izlésed, inkább Iphone4 kell állitolag mellékelnek hozzá szép sárga gumikesztyüt , hogy meg lehessen fogni, az Iphone 5-höz fekete garbot osztanak majd.
Magyarországon nem vásárolni semmit.
Kolombusz 2011.08.18. 18:00:17
McZozo 2011.08.18. 18:03:42
felreertes ne essek nem azt mondom hogy azonnal csere meg minden bar szerintem akar azt is lehetne fogyasztoi szemszogbol de oke maradjunk a realitasoknal. Es nem kavarok en semmit semmiben de fogyasztoi oldalrol en ugy erzem hogy egy ket honapos csucskategorias teljes aru keszuleknel ha 8 hetbol 4 hetet szervibe tolt a keszulok tobbfele egymastol eltero hibakkal az mar indokot adhat arra hogy a vasarlo bizalma megrenduljon a termekben es cseret vagy penzvisszateritest igenyeljen
Puch Cavette 2011.08.18. 18:07:05
Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.08.18. 18:11:47
Cooper82 2011.08.18. 18:12:06
Régen legalább a garis ügyintézés ment zökkenőmentesen, mert minden szart visszavettek, még azt is, amit nem is ott vett az ember :DD . Ez jó volt a vevőnek, de nekik biztos nem, épp ezért változtattak rajta úgy látom.
Egyébként kötelesek visszaadni az árát, ha nem tudják javítani és nem tudnak egy teljesen ugyanolyan készüléket adni helyette. Nekem egyszer vissza is adták, de mondom, ez még a régi időkben - de nem szép időkben, legalábbis a dolgozók részéről - volt.
LAVÓRVAGÁNY 2011.08.18. 18:13:47
160-ad volt venni egy telefont, de annyi eszed nem, hogy inkább beslattyogj érte, és kipróbáld, mielőtt hazaviszed? Okos fiú :D
McZozo 2011.08.18. 18:26:11
nem arrol beszeltem hogy milyen garanciat kinal termeszetesen lehetnek helyi aciok adott keszletekre ahol az atlagostol eltero felteteleket adnak. viszont az alap dolgoknak mindenutt ugyanolyannak kene lennie. Pl apple nel maradva itt a homaron olvastukpl hogy anno apple termekkel mit ossze nem szopott az ugyfel otthon. nem csinaltak meg nem akartak kicserelni eltuntek stb stb. mig ugyanez a ceg itt szo nelkul minden macera nelkul cserel, ha garis a keszulek. Ilyenre ertem hogy csak azert mert magyarorszagon elunk miert kell eroszakoskodni asztaltcsapkodni, infarktust kapni egy egy garancialis ugyintezes eseteben mig mas orszagban ez teljesen termeszetesen megy a kereskedo se azt nezi ki belolem hogy en biztos csalni akarok es elvezem hogy visszavihetem a termekemet hanem tudjak hogy rossz kellemetlen nekem is nekik is es erre probalnak minnel gyorsabban az ugyfelet kielegito es a sajat hirnevuket oregbito megoldast adni. mig nalunk az az alap hozzaallas hogy az ugyfel az szar csal hazudik lop es nyereszkedni akar szegeny bolton es default bealitasbol ugy kell hozzaalni hogy hajtsuk el a busba hatha benyalja es akkor nekunk olcsobba van az egesz az a par aki meg asztaltborogat majd kisirja a cseret az belefer a budzsebe
Puch Cavette 2011.08.18. 18:29:33
miezhanemtudatlansag 2011.08.18. 18:30:57
velaxin74 2011.08.18. 18:32:58
namost.
40 ezerért veszek egy lada 1600-at.
20 ezerért telitankolom.
oszt odamegyek és elmondom személyesen a problémám annak akit hívni akartam.
a lányokat meg nem HD ben nézem, hanem kibaszom az elefántfület és a seggérecsapok a balatonparton.
velaxin74 2011.08.18. 18:35:07
velaxin74 2011.08.18. 18:38:19
vagy mi.
Puch Cavette 2011.08.18. 18:38:52
(Mellesleg nekem is HTC-m van, és a márkaszervize nagyon korrekt. Már csak ezért sem hiszem, hogy a Speedshopnak érdekében állna szívózni posztíróval.)
velaxin74 2011.08.18. 18:42:06
na,
a szakszervízban bocsánatot kértek, hogy élnek és felgyújtották magukat me' olyat még nem láttak.
velaxin74 2011.08.18. 18:43:31
jajj az unokaecsémnek kéne munka kedvas HTC beszájjító bátyám. Toljad má' be tompikát a szakszarvízbe!
McZozo 2011.08.18. 18:43:49
Ok legyen igazad ettol fuggetlenul maradjunk annyiban ha egy viszonylag uj keszulek allandoan meghibasodik valamivel te mint fogyaszto nem orulsz neki.
nem mindenki technikai zseni hogy szoftvert updateljen s egyebek. Pl en multkor szervizeltem sony xperiankat szoftverfrissitessel mert egyik naprol amasikra megmakkant pedig semmi nem lett ratoltve. de pl asszony, mert ove volt eletbenem lenne kepes szoftverfrissiteni rajta. nala a hiba az hiba es vissza kell vinni.
Annyi a jelentosege hogy kisebb aru keszulekeknek hajlamosabb az ember azt mondani hogy igy jartam olcso husnak hig a leve de ha mar kiadtam ra egy nagyobb osszeget akkor azert mar minosegi dolgot szeretnek olyan kiszolgalassal is. Csak hogy ertsd ha veszel egy uj dacia logant akkor elmesz kifizeted atveszed s jonapot de ha egy rolst veszel ako ramelle elvarod hogy sziami kurvak ket hetig kenyeztessenek az atadas elott es kozben is csak mert 20 szorosat fizetted egy logan aranak
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 18:45:28
Ne haragudj, de te miről beszélsz?
Nem tudom értelmezni a szöveged, a postra válaszolsz vagy valamelyik kommentre? Nem hinném, csak árasztod a spamot!
lolperec 2011.08.18. 18:45:50
annál még egy "túlárazott" iphone is olcsóbb XD
K0vasz 2011.08.18. 18:52:38
velaxin74 2011.08.18. 18:54:38
akkor olvass figyelmesen
vagy becseréllek egy szakszervízben
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.08.18. 18:58:14
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 19:01:06
velaxin74 2011.08.18. 19:01:07
azé' a nyomógomb az keményen odabasz!
nekem is kő olyan!!!!
Cooper82 2011.08.18. 19:01:34
De annyi pozitívat el tudok mondani, hogy a kollegák jó fejek voltak legalább, jó volt együtt dolgozni velük. Persze volt néhány kivétel - az mindig van - de a többség rendben volt. Most nem tudom kik vannak ott, bár láttam, hogy pár régi arc még mindig ott nyomja. Biztos mindent lenyelnek, még azt is ha a teljes havi fizujukat megvonják, mert lemaradt egy cikkszám valamiről, vagy rossz helyre került egy doboz. De úgy tudom, a régi tulaj eladta a boltot, az elmúlt pár hónapban kétszer is megváltozott a cégnevük. Biztos azért van ez a baszakodás is.
Puch Cavette 2011.08.18. 19:11:27
A Dacia-s példáddal azt mondod, hogy tudvalevően azért olcsóbb, mert nem olyan minőségű, mint a Rolls. Tehát ha jót akarsz, Rolls-ot veszel. De innentől sántít az, hogy megrendül a minőségiben a bizalmad, ha valami tönkremegy rajta.
A HTC sem véletlenül érdemelte ki azt, hogy olyan áron adhassa a készülékeit, ami a felső kategóriát jelenti. Ha valami mégis elromlik benne, attól ez még továbbra is az egyik legmegbízhatóbb készülék marad. Ez objektív adatokkal alátámasztott tény. A szubjektív bizalmi viszonyra ne építsünk már csere- vagy pénz-visszatérítési jogot, könyörgöm - ezzel nem lehet megkülönböztetni két árut. Főleg mert azért csak bízunk az olcsó szarban is, különben nem vennénk meg, nem igaz?
balfaszék 2011.08.18. 19:11:55
"Bell egy olasz bevándorló, Antonio Meucci nyomdokain indult el. Amit Meucci 1874-ben anyagi nehézségek miatt nem tudott jogi védelem alá helyezni, azt két évvel később Bell szabadalmaztatatta. Meucci emléke mégsem merült feledésbe. 2002-ben az Egyesült Államok képviselőháza nyilatkozatot fogadott el, melyben az olasz feltalálót ismeri el a telefon feltalálójaként".
Ez a múlt, a jövő (a jelen) egy pénzéhes, kiszipolyozó rendszer.
Nagy dolog a tudomány, csak tudjuk ésszerűen használni.
balfaszék 2011.08.18. 19:13:18
TaZ (törölt) 2011.08.18. 19:19:14
Ja, felreertettem volna, hogy a bolt neveben irogatsz? Elnezest
velaxin74 2011.08.18. 19:22:05
beszélgetni :-O
az mi már? amikor halottlátó alkalmazást tölthetsz fel a HD kamerás 16 csillió-billiós androidra, ami az íriszed alapján bemondja a tutit, hogy milyen a bioritmusod?
Há' ez köll a parasztnyak.
Teccikérteni? 2011.08.18. 19:25:57
- "Az én Ericsson A1018-asom még tökéletesen működik, abban van anyag, telefon telefonálásra való, stb."
- "Normális laptop milla felett kezdődik, prolikáim."
velaxin74 2011.08.18. 19:29:52
mijaza erikszon?
mi itt a tanyán a galambostával sms ezünk.
-színes
-3D
-nem merül le az aksija
-ócsó
velaxin74 2011.08.18. 19:32:34
ja és csipog vagy berreg üzenetküldéskor
-putyin- 2011.08.18. 19:34:50
Teccikérteni? 2011.08.18. 19:36:57
Mókuska randira készülődik. Igencsak kiöltözik, már a sminkje is készen van, amikor hirtelen leszarja egy galamb.
Hát, Mókuska mérgelődik, madárka továbbszállna, de fejéhez csapva visszafordul:
- Ja, és még azt üzeni, hogy nem ér rá!
Cooper82 2011.08.18. 19:38:23
Rosszindulatú Vászka 2011.08.18. 19:39:32
Teccikérteni? 2011.08.18. 19:41:57
Ön nem érti az iróniát. :)))
@Rosszindulatú Vászka: Az nem, csak a szemhéjas. ^^
peace_n_love 2011.08.18. 19:47:17
www.technet.hu/telefon/20110817/htc_sensation_problemak_vannak_a_csucsmodellel
KevinMulder 2011.08.18. 19:52:24
Lacusru 2011.08.18. 19:56:07
DR.version · http://m-12.blog.hu 2011.08.18. 19:56:13
Teccikérteni? 2011.08.18. 19:57:49
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 19:58:48
Igen félreértetted, mert kvára nem a bolt nevében írogatok!!!!!
Pont nem érdekel, hogy a speedshopnak milyen kára vagy előnye származna a hozzászólásaimból, csak megírom azt amire gondolok ezzel a témával kapcsolatban!
Ha visszaolvastál volna akkor értenéd miért írogatok, mert ilyen hozzánemértő barmok (elnézést a kivételekért) szórják tele ide nem illő hozzászólásokkal ezt a postot!
Lacusru 2011.08.18. 19:59:38
Van 3szolgáltató az országban, minden megvásárolható náluk, ott garantált a szerviz, a csere, de nekem még T-nél sosem volt problémám semmivel!
Ugyan így vannak minőségi gyártók is, nem kell mindenféle kínai szemetet megvenni.
HTC, ZTE meg a fene tudja micsoda... miért nem rögtön Jing-Xian okostelefont vettél, eredeti kínai szoftverrel?
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 20:02:37
MÁr miért ne lenne elfogadható? Ez egy OP rendszeres készülék, és mint tudjuk, nincs tökéletes rendszer (talán a DOS:D:)
Ha már vki felhozta a csúcslaptopot. Tökmindegy hogy többszázezres hardver van alatta, ha pl WinXp és társai vannak rajta. Ugyanez vonatkozik az okostelefonokra is.
KevinMulder 2011.08.18. 20:03:45
Totya az ujjlenyomat 2011.08.18. 20:05:19
én is megjártam velük. Anno 17.000 forintért vettem náluk egy 2 simes MyPhone-t, amitől olyan túl sokat nem vártam, csak annyit, hogy a 2 kártyát képes legyen párhuzamosan kezelni. Ennyi.
Már az első hetekben jelentkeztek a gondok.
A telefon beszélgetés közben melegedett, a vonal túlsó felén úgy hallottak, mintha szakadékból beszéltem volna, (már amikor hallottak, olyan is előfordult, hogy a semmi nem ment át a vonalon), többször nem érkezett be hívás, ehelyett a hívó feleknek olybá' tűnt, mintha ki lenne kapcsolna a készülék, a headset zsinórja 2 hét után elszakadt, a billentyűzet agyonra lekopott (ismétlem: pár hét alatt!!) etc..
Bevittem, hogy csináljunk valamit, mondták szervíz. 2 hét szervíz után visszakaptam a készüléket, csak a billentyűzetet cserélték ki, a problémák megmaradtak. Ismét vissza a boltba: követeltem vissza a vételárat, de konkrétan kiröhögtek: ilyen lehetőség nincs, s különben is, ha minőséget várok, akkor ne a legolcsóbb készüléket vegyem meg. Itt hittem azt, hogy szétzúzom a vevőszolgálati szoba berendezését:)
Addig forszíroztam az ügyet, hogy 8000 forintért visszavásárolták a telefont. Ez volt nekem a tanulópénz.. A tanulságok nyilvánvalóak: márkát kell venni, őket pedig elfelejteni.
Csak egy dolog nem hagy nyugodni: vajon ki az a szerencsétlen, akinek ezután eladták a telefonomat?? :)
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 20:08:34
Hát te ne legyél sötét:D
Hogy a bánatba ne állhatna le?? Bármikor!
Ez az élet rendje, csak el kell fogadni így ahogy van, ha tetszik ha nem!
neoteny · http://word.blog.hu 2011.08.18. 20:09:50
"Amúgy meg ha boldog-boldogtalannak, aki felemeli a hangját, minden kereskedelmi egység azonnal cserélné a terméket vagy visszaadná a pénzt, már rég megszűnt volna létezni ez az üzletág, mert a boltosok tönkremennének a sok használt, kifogásolt, ezek után eladhatatlan terméken csücsülve."
Igen, ez a kapitalizmussal vegyes fogyasztói társadalom, névlegesen hogy tönkremennek akik rossz ár/értékarányt szolgáltatnak.
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 20:14:35
Ezzel teljesen egyetértek!
Viszont csak a multik engedhetik meg maguknak ezt a luxust!
A MédiaMarkt sem azért cserélgeti a termékeket, mert rá nem vonatkoznak a FogyVéd szabályok, hanem mert a termékeik nagy többsége bizományosi alapon kerül forgalmazásra, és ő pont lesz@rja, hogy mennyit és mit küld vissza a beszállítóinak!
Ezt egy kisebb cég nem teheti meg.
neoteny · http://word.blog.hu 2011.08.18. 20:15:56
"Ezt egy kisebb cég nem teheti meg."
Pedig csak el kell fogadnia, ha tetszik, ha nem.
azthiszedhogyezUSA 2011.08.18. 20:18:56
Egyáltalán nem kell elfogadnia, míg a törvényi kötelezettségeinek eleget tesz!
neoteny · http://word.blog.hu 2011.08.18. 20:20:46
"Egyáltalán nem kell elfogadnia"
No akkor a vásárlónak sem kell elfogadnia és minden törvényes lehetőséget megragadhat arra, hogy bebizonyítsa, hogy csalás áldozata lett.
Dester 2011.08.18. 20:26:06
Lehet, hogy azért is vagyok megengedőbb kicsit, mert jómagam is szoftverfejlesztő vagyok, és tudom, hogy mennyire macerás közel bugmentesre megírni egy-egy szoftvert.
KevinMulder 2011.08.18. 20:31:57
lolperec 2011.08.18. 21:13:12
buksikutya 2011.08.18. 21:24:48
leulhetsz, egyes!
neoteny · http://word.blog.hu 2011.08.18. 21:29:34
Osztályharcolunk, osztályharcolunk, Marx Karcsi meg vigyorog a háttérképről? ;)
Alikam 2011.08.18. 22:03:37
Ettől függetlenül kedves posztoló te egy nagy balfasz vagy. 3 napon belüli meghibásodás esetén bőven élhetsz a cseregaranciával, vagy pénzvisszafizetéssel.
Ezt a fogyasztóvédelmi törvény biztosítja neked. Annyiban merül ki, hogy ha három munkanapon belül lépsz, akkor nem kötelezhetnek a szervizelés kivárása, hanem vagy visszafizetik a vételárat, vagy kapsz egy új készüléket.
Ha már az első bekapcsolásnál gondok voltak, akkor nem is értem minek vártál két hétig? Ezzel ezt buktad. Viheted folyamatosan szervizeltetni, ha szerencséd lesz, 4. 5. alkalommal elegük lesz belőled és adnak egy cserekészüléket, mert nem javítható státuszba kerül az a szar.
Ne bánj ilye3n nyeglén egy 160.000 forintos kütyüvel.
tollas 2011.08.18. 22:15:13
Na ezt a beírást nem értem.
Ha szar termékeket árul egy kereskedő, akkor bizony ezt játssza le a gyártóval, és ne a vevőjével próbálkozzon.
Vagy a kereskedelem arról szól, miként lehet jobban átvágni a vevőt?
TaZ (törölt) 2011.08.18. 22:24:15
Visszaolvastam, mar az elso hozzaszolasod utan egyertelmu a tortenet, de mindegy is. Ha nem birod idegekkel, hogy a "hozzanemerto barmok" itt irogatnak, akkor szerintem komolyabb egeszsegkarosodas megelozese erdekeben ne olvasgasd a homar kommenteket. A csucson kell abbahagyni :D
pizzaboy 2011.08.18. 23:04:27
EG0 2011.08.18. 23:43:11
Komplett telefont még nem vettem náluk..
A sztori nekem sántít, ilyenkor panaszkönyv, fogyasztóvédelem, egyértelmű és reprodukálható a hiba, simán el kellene tudni intézni. Mit nem tudunk?
rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2011.08.18. 23:43:16
EG0 2011.08.18. 23:46:26
(Ha bármelyik ismerősöm ennyiért akarna telefont venni, lebeszélném róla. Könnyen.)
Perillustris 2011.08.19. 00:13:18
Por Nóra 2011.08.19. 00:22:39
viktor134 2011.08.19. 00:23:55
vegyél inkább jó kocsit, abban nincs kijelző probléma, vagy ha igen, akkor repedt a szélvédő. :)
2011.08.19. 00:24:33
Ha garanciaidőn belül a vásárolt készülék meghibásodik, akkor az eladó szó nélkül köteles javítani, cserélni, vagy vételárat kifizetni, on demand. És ezt nem az ujjamból szoptam, hanem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által nyomtatott „Fogyasztóvédelmi kisokos” című nyomtatványból, amit itt tartok a kezemben. Idézem az idevonatkozó részt: „Ha termék rossz, vagy nem működik az általános szavatossági, és jótállási szabályok az irányadók” „A jelenleg hatályos szabályozás alapján, a fogyasztó már első körben választhat, kijavítást, vagy kicserélést kér, tehát a kicserélés, mint igény teljesítésének nem feltétele a javíthatatlanság. Vagyis a fogyasztó, akkor is igényelhet cserét, ha az árú javítható.” Szó szerint idézve. Pont.
Egyébként meg nekem is tele van már azzal a tököm, hogy a műszaki cikkek negyede –mindamellett hogy méregdrága- az első bekapcsolásig bírja, további 50% még a garanciaidő lejárta előtt meghibásodik. Nincs ezzel baj, csak a fasz kivan már azzal, hogy érvényes garanciajegyet lobogtatva, hozzád hasonló félreinformált eladókkal kell csatát vívni, miközben mindenki tudja, hogy a fogyasztói társadalom jegyében, már nem tudnak és nem is akarnak olyan terméket előállítani, ami kibírja probléma nélkül legalább 1-2 évig. Lehet hogy sok a problémás vevő, de szerintem 160 ezres készüléket senki sem fog mosolyogva benyelni.
A cikkírónak meg azt üzenem, költse a pénzét értelmesebb dolgokra.
Szaki4 2011.08.19. 00:51:20
2. Érdemes gyártói garanciával venni, még ha az 10-20 ezer pluszt is jelent a vételárban, mert a bolti garancia minden csak nem "életbiztosítás". Erős a gyanúm , hogy a fenti esetben sima bolti garancia volt rá...
lifelike 2011.08.19. 00:53:58
Mike36 2011.08.19. 01:06:50
lófaszt
nem kell szart árulni, öregapám, ilyen egyszerű
a gyártótól kell beszerezni, nem a kinai piacon, meg a kamionról, illetve nem kell csempészcuccot árulni, és jé, kicseréli neked a gyártó
a fos boltok, akik meg arra játszanak, hogy átverjék a vevőket, és boltajtóig tart a garancia, menjenek is csődbe
Uninvited 2011.08.19. 01:15:40
Mr bonnzoh 2011.08.19. 01:32:32
HgGina 2011.08.19. 01:55:49
Nekem csak olyan telefonom van, amivel telefonálni lehet, fényképezőm, amivel fotózni, hifim amin szépen szól a zene, TV a filmnézéshez, hőmérő a szoba falán, vannak könyvek olvasni...
És milyen jó is, hogy nem kell naponta háro,szor tölteni, mert nem bírja az aksija szuflával.
Na persze a magamfajta dinoszauruszok nyugodtabban lknek, nem kell hülye eladókkal veszekedniük napról-napra.
80 ezer forintból nagyjából egy évnyi olvasásra elég könyvet lehet venni.
Kedves posztoló, egyszerűen csak agyhalott hülye vagy.
HgGina 2011.08.19. 01:57:12
Megdobbent 2011.08.19. 04:51:17
JAH ES INNEN IS SZERETNEM MEGKOSZONNI ANNAK AZ ANDROID TULAJNAK A VALASZTASAT, AAKINEK KESZULEKE SZEPEN BELOTTE A WIFIM SSID-JET A LAKCIMEMHEZ!
Basznam en is a rezet, ha nem vehetnek 159.990-ert olyan telefont, ami a tudtomon kivul kemkedik engem felhasznalva.
Teccikérteni? 2011.08.19. 06:36:52
Teccikérteni? 2011.08.19. 06:45:23
Nekem még egy régi fekete-fehér Orion tévém van. A hírek nem lesznek jobbak, ha színesben nézem a híradót.
Gps nem kell, a kocsiban mindig ott van a térkép.
Vezetékes régi telefonon is lehet telefonálni. Nem értem, miért kellenek ezek az új vackok.
Fényképezőből is butaság a digitális. A papírképeknél nincs is jobb.
Hifi? Megvesztél? Sokol rádió egy hokedlin, mellette két súlyzó. Mindent überel.
Kedvesem, te jártál már a lakásodon kívül is?
Dester 2011.08.19. 07:53:53
Egyébként van egy másik is, ami kevésbé hobbiautó. Van még kérdés? :)
KevinMulder 2011.08.19. 07:55:19
Dester 2011.08.19. 08:12:19
Vision 2011.08.19. 08:54:32
Mr. Waszabi 2011.08.19. 09:25:29
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.19. 09:32:45
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.19. 09:33:51
Apenta Meggy 2011.08.19. 10:06:06
@waszabi: Ott szúrtad el, hogy személyesen vette nincs 8 nap...
"A jog nem tudása nem mentesít annak alkalmazása alól."
Teccikérteni? 2011.08.19. 10:37:46
McZozo 2011.08.19. 10:42:50
Apenta Meggy 2011.08.19. 11:03:33
Azoknak akik a hibás teljesítésre játszanak ajánlom figyelmébe a következőt:
Hibás teljesítés esetén a jogosult:
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a szavatossági jogteljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs.
Figyelitek az utolsó mondatot????? Ezért mondom, hogy el kell olvasni az egész törvényt.
Apenta Meggy 2011.08.19. 11:05:08
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.19. 11:12:42
2011.08.19. 11:22:25
Ha sokszor küldöd vissza, előbb-utóbb frankón leromlanak a szervíz javítási mutatói, és kapnak egy taslit a megbízótól... inkább akkor javíthatatlannak minősítik, és megy az új.
Mellesleg: a régit meg megpróbálják sokszor egy komolyabb szervízben kipofzni, kap egy kis kozmetikati felújítást, és megy újra a polcra, szép mi? Najó, annyiban nem átverés, hogy a garanciát megint vállalják rá, mintha tökúj lenne.
viktor134 2011.08.19. 11:59:34
úgy értem, hogy aki telefonra ennyit költ, hogy azzal vakítson az nem normális.
menjen el csajozás tanfolyamra, annyi van mint a szemét, vagy pedig kurvázzon. :)
most jól lehúzott ennyi lóvét a wc-n. na bravó, értelmes vagy. :)
Mr. Waszabi 2011.08.19. 12:03:49
A netes vásárlásánál is a legegyértelműbb megoldás a legbiztosabb.
A 8 nap az ördögnyálat árusító kínai kftre is vonatkozik, nincs köze se garanciához, se jótálláshoz. Mert nem kell megindokolnia a vásárlónak, így nem kényszerül vitára, nem küldheti erdőbe az eladó.
Állításomat erre alapozom, s nehezen fogod megcáfolni életszerűségét.
McZozo 2011.08.19. 12:06:42
akkor csak hogy tisztaba tegyuk:
"Csak a csoda tart három napig
Úgyszintén a fogyasztói törvények korábbi verzióiból maradhatott meg emlékezetünkben a 3 napos visszavásárlás intézménye. Sajnos ez is már csak emlék, hiszen a hatályos törvényekben ilyet nem találunk. Szerencsére a legtöbb kereskedő – talán szintén nosztalgiából – hajlandó rá, hogy sértetlen csomagolás esetén visszavegye az árucikket, azonban ez ma már csakis a kereskedő jóindulatán múlik.
Mégis van azonban jelentősége a 3 napnak minden jótállással rendelkező termék esetében. Ha ugyanis ez idő alatt hibásodik meg egy eszköz, akkor a cserére vonatkozó igényünkkor a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a szerinti aránytalan többletköltségre, hanem köteles új készülékre cserélni a kifogásolt darabot."
Valamint azoknak akik azt mondjak nem kell kicserelnie a kereskedonek:
"A javításra vonatkozó törvényi előírások szintén fogyasztóbarátabbak lettek az elmúlt években. Régebben mindenképpen bele kellett nyugodnunk a termék javításába, jelenleg viszont már az első meghibásodáskor is kérhetjük annak cseréjét, vagyis az új szabályok szerint "a kicserélésnek mint fogyasztói igénynek már nem feltétele a javíthatatlanság". Ennek egy akadálya lehet, ha a Ptk. 306. §-a alapján a kereskedőnek aránytalan többletköltséget jelentene a csere (például minimális idő- és anyagszükségletű javítás esetén) – ilyenkor megtagadhatja a kicserélést.
Ha a csere amiatt kivitelezhetetlen, mert a kereskedőnek nincs hasonló terméke, úgy értékegyeztetéssel – amelynek alapja szigorúan az eredeti vételár, jótállási idő alatt nem lehet amortizációval számolni – felajánlhat más hasonló terméket. Ezt az ajánlatot akár indoklás nélkül is elutasíthatjuk, ilyen esetben jogilag elállunk a szerződéstől, a vételárat pedig visszakapjuk. Természetesen a jog nem ismeri a „levásárlás” intézményét, hiszen a szerződés felbontásával egyidejűleg visszaállítjuk az azt megelőző állapotot, és a kereskedő nem kötelezhet minket újabb vásárlásra."
Az egesszel nem untatnak mindenkit de reszletesen le van minden irva itt:
itcafe.hu/cikk/mikor_es_hogyan_cserelheto_egy_termek/nyomtatobarat/teljes.html
Csak hogy ne ossze vissza beszeljunk
Lacusru 2011.08.19. 16:10:43
Az én szememben akkor is egy olcsó kínai hulladék mindegyik. De tovább megyek! A samsung, LG és társai is nálam azonos kategória, magyarán kézbe sem veszem.
A Nokia más, de mivel rengeteg rossz tapasztalatom volt velük anno, így szóba sem jöhet.
Maradt az SE és a BB. Két megbízható, jó gyártó... egyikben sem csalódtam még eddig.
Nektek pedig jó az óccsó kicsi kínai... gazdagítsátok csak őket, hogy a filléres gagyit drágán veszitek meg.
Mocsár 2011.08.19. 17:01:19
marko77 2011.08.19. 18:17:31
Kiegészíteném, hogy 160 ezres telefont célszerű személyesen venni.Vagy szolgáltatónál.
marko77 2011.08.19. 18:24:29
"A boltokban többféle készülék kering, melyeket a gyártó nem erre a piacra szánt. Ezek a telefonok külsőleg egyáltalán nem különböznek a "hivatalostól", azonban könnyen be lehet azonosítani őket. A területi felosztás azért fontos, mert pl. egy ázsiai készülékre a hivatalos szervíz nem vállal annyi garanciát, mint az eredetileg hazánkba szánt társaira. A garanciális javítások átfutási ideje is jóval hosszabb lehet, valamint a frissítések elérhetősége is régiónként változhat. A magyar piacra szánt telefonok P/N száma 99HNA035-00, ami megtalálható a doboz hátulján, valamint az akkumulátor alatt.
Fontos lehet meggyőződni a doboz bontatlanságáról is. A csomag alján egy HTC-s zárjegy található, melyen szerepel azon országok listája, ahova az adott készüléket szánták Kép. A doboz belsejében található a telefon, melyben az akkumulátor alatt egy fólia van elhelyezve, meggátolva az esetleges bekapcsolást. Amennyiben ez hiányzik, akkor a készülék valószínűleg már be volt kapcsolva!!!
A garanciális feltételek pontosságáról pedig a hivatalos HTC szervíz az E-care tud adni tájékoztatást az IMEI szám alapján, amely a doboz hátulján látható matricán, valamint az akkumulátor alatt található meg.
Sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy a hivatalos viszonteladók sem mindig megfelelő készüléket adnak a vásárlók kezébe, ezért minden vásárlás esetén érdemes a fentebb leírtakat ellenőrizni."