Dávid egy csúcskategóriás okostelefont vett mindenféle hűségidő nélkül a Speedshopban potom 160 ezerért, de sajnos ez sem mentette meg a kezdetektől jelentkező hibáktól. Első körben két hétig "javították", aztán az egész képernyő megszűnt reagálni. Amikor naiv ügyfél a cucc árát követelte, az ügyfélszolgálatos azt javasolta, javíttassa meg és adja el a Vaterán.
UPDATE 08/19: Sikerült megjavítani a telefon érintőképernyőjét.
Június 8.-án internetes megrendelést követően készpénzzel vettem egy HTC Sensation típusú mobiltelefont. Az ára 159.990 forint volt. A telefonnal az első üzembe helyezéstől voltak problémák. Első sorba szoftver hibák: kikapcsolt, újraindult magától, lefagyott, nem nyitott meg programokat stb. Két hét használat után vittem vissza először hogy éljek a szerviz garanciával. A nem különösebben bonyolult szerviz két hetet vett igénybe addig egy csere telefont használtam ami közel sem volt olyan minőségű mint a szervizbe leadott saját telefonom.
Az első szerviz után kb. 4-5 napot használtam majd egy sokkal komolyabb hiba merült fel. A képernyő egészen egyszerűen nem reagált semmire, így a telefon teljesen használhatatlanná vált. Újra elvittem szervizbe de ezúttal már nem kívántam, hogy újabb két hétig javítsák, hogy aztán egy hét használat után megint valami baja legyen ezért vagy beszámítattam volna, vagy vissza kértem volna a teljes árat. Az ügyfélszolgálatos kolléga ezt nagyon mulatságosnak találta mivel szerinte erre nincs mód és azt ajánlotta, hogy inkább javíttassam meg újra majd adjam el a Vaterán 80-90 ezerért.
Nem igazán értem hogy miért kéne 80 ezer forintot buknom egy olyan telefonon amit két hónapja vettem de csak 3-4 hetet használtam csak. A telefonnal felmerülő problámák nyilvánvalóan nem az én hibámból következtek be. A telefon amit adtak nyilván valóan nem jó és így nem ér annyit amennyit kérte érte.
Számomra mind a teljes ár visszafizetése mind a teljes árú beszámítás járható út lenne (bár kezdenek kétségeim lenni, hogy képesek működő képes telefonnal szolgálni).
Az utolsó 100 komment: