A tegnapi lopással kapcsolatban tisztáz néhány dolgot a Palatinus strand vezetősége, egyúttal kárpótlásjegyeket ajánlott fel naiv ügyfél csapatának.
Tisztelt Tékozló Homár! Az internet nagyon jó dolog, de a használatánál figyeljünk arra, hogy ne sértsünk meg másokat ok nélkül. Lehet ítéletet mondani emberekről, hivatalokról úgy, hogy a másik fél véleményére nem vagyunk kíváncsiak. Ezúton szeretném leírni az események sorozatát a Palatinus strand vezetősége nevében.
2011.08.24-én egy, a fürdőrészéről is elítélendő sajnálatos eseménysorozat történt. Záróra előtt az irodában jelezte egy vendég, hogy a férfi szekrényes öltözőben a szekrényéből eltűntek a ruhái. A szolgálatban lévő helyettes fürdővezető a csoportvezetőt és a megnevezett szekrénysorról a dolgozót lehívatta, közben jegyzőkönyvet vett fel az eseményről. Az interneten nyíltlevelet megfogalmazó 3 vendégünk szintén az irodába érkezett, érthetően feldúlva, hogy az ő szekrényüket is kirámolták. Az irodában egyszerre egy vendégnek tudott a helyettes fürdővezető jegyzőkönyvet felvenni, így a csoportvezető megkérte a fiatalembereket, hogy várjanak az iroda előtt. A vendég elmondása szerint is hangoskodva a vezető sértésével nem segítette elő semmiképp az ügye intézését.
Megint a fiatalember írására hagyatkozva a jegyzőkönyvet felvettük mind hármójuknak és tájékoztattuk a kivizsgálás, eljárás módjáról. Az általuk leírt kocsi kulcs illetve kocsi eltulajdonításáról nem kellett jegyzőkönyvet felvenni, mert nem volt ilyen bejelentés.
A külföldi vendégek türelmesek voltak és nem volt kifogásuk az ügyük intézésével kapcsolatban. A jegyzőkönyv felvétele közben kiderült, hogy az idős úr rossz szekrényszámot adott meg, és ezért nem találta a személyes tárgyait, de az általa ténylegesen elfoglalt szekrényben a ruhái és értéktárgyai hiánytalanul meglettek.Mindkét meg nem történt esemény kvázi tényként való beállítása jelzi a levélíró elfogultságát. A jegyzőkönyvek felvétele után a helyettes fürdővezető jegyzőkönyvbe foglalta az eseményeket. A helyettes fürdővezető a szekrényeket megvizsgálta, az ajtókon és zárakon erőszakos kinyitásnak nyomát nem találta. Ezt követően jegyzőkönyveket a Gyógyfürdő Zrt. vezetésének továbbította. Azonnali intézkedésként az öltözőbe biztonsági szolgálatot állított.
Az Önöket ért kellemetlenségekért elnézésüket kérem, és bízom benne, hogy egy hatezer fős forgalomnál sokan tértek haza kellemes emlékekkel a Palatinusról. A tények rögzítésén túl ugyanakkor rendkívül sajnáljuk a történteket és ezért Önökön keresztül szeretnénk a levél írójának és a fent említett eset kapcsán valamennyi érintettnek felajánlani, a Palatinus strandra a 2011.évi strandszezon végéig, napi egyszeri, díjmentes belépés lehetőségét.
Budapest, 2011.08.26.
Palatinus Strand vezetőség
Az utolsó 100 komment: