Tékozló Homár

A kétszer fizetett Wizzair-checkin

2011.09.20. 12:04 | jackyll | komment

A Homár kedvence a check-in díj fapados légitársaságoknál, amit László is csak úgy tudott volna kikerülni, ha nem száll fel a gépre. Persze nyilván az utazási iroda felejtette el odaadni a házilag kinyomtatandó beszállókártyát. De nem arra vannak a kioszkok, hogy azt kinyomtassák? Vagy az a nem fapadosoknál van? Egyáltalán minek papíron bármi?

A történet tanulságos, egyrészt azért, mert ezzel a találékonysággal még egyetlen fapados társaságnál sem találkoztam, másrészt pedig azért, mert láthatólag arra építenek (értsd a wizzair), hogy úgysem fogom feljelenteni őket, és így mindent visszautasíthatnak. Repülőjegyet vettem Barcelonába, egy spanyol irodán (eDreams) keresztül, amely - esetünkben - a már említett fapados társaság jegyét adta el. A jegyvásárlási folyamat egyik lépéseként megjelent egy extra díjtétel, amely a bank-, poggyász- és a reptéri “check-in” költséget tartalmazta. Ezt egyébként a jegyeladó iroda külön fel is tüntette. A beszállást megelőző jegyellenőrzéskor aztán a wizzair azzal állt elő, hogy bár mi ún. “online check in”-t választottunk, nem hoztuk magunkkal az előzetesen, általunk kinyomtatott beszállókártyát, tehát fizessünk 10 eurót, mert ennek ennyi a költsége. (Azt a részét nem vitatom, hogy ez sok vagy kevés, ennyi.) Amikor mondtuk, hogy minket erről senki korábban nem tájékoztatott, erre vonatkozóan semmilyen kérdést nem kaptunk, akkor csak vonogatták a vállukat, de fizetni kellett.

Természetesen reklamáltam a wizzairnél, ahol egy kiváló ügyfélelhárító munkatárs először babaarccal kezdte mondogatni, hogy ők igenis figyelmeztettek, emailt küldtek, stb. Amikor viszont válaszoltam, hogy semmi ilyesmiről nem volt tudomásunk, mert még csak nyomokban sem tájékoztattak, és követeltem, hogy állítását támassza alá, hamar belátta, hogy ez nem megy, hiszen tényleg nincs semmi a kezében. Viszont villámgyorsan taktikát változtatott, és azt kezdte hajtogatni, hogy nem is érti, miről beszélek, hiszen én a jegyet nem tőlük vettem, reklamáljak az utazási irodánál.


A trükk annyira körmönfont, hogy nem is lehet rá felkészülni. Nincs előzetes tájékoztatás, mert a wizzair azt mondja, hogy a jegyet nem ők adták el, de miután az utas nem is tudhatja, hogy mi vár rá, simán lehúzzák. 10 euró plusz, vagy nem repülsz, választhatsz.

Itt vége, azaz  leráztak, mint kutya a vizet. (Mondanám, hogy nem hagyom annyiban, de nem sok lehetőségem maradt.)

Mindenesetre minden potenciális utazót óvok ettől a csapdától, bár túl sok esély nincs a kikerülésére.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Géza, kék az ég! 2011.09.20. 12:11:51

Fapadosat választottál, mert olcsóbban akartad megúszni.

Még így is olcsóbban úszod meg, de sztem kezded már kapisgálni, mit takar ez a szó: "fapados"

Ezt, amit voltál szíves közzétenni.

gelsystem 2011.09.20. 12:19:45

megvártam, hogy ne legyek dobogós.............

Leadfoot 2011.09.20. 12:21:48

Szerintem itt tényleg az iroda a ludas. Mikor online veszel jegyet a Wizz-nél, ha jól emlékszem, választani kell, hogy on-line vagy ott helyben történjen a check-in, sőt, arra is figyelmeztetnek, hogy ha az on-line megoldást választod, de nem viszed magaddal a beszállókártyát, akkor dellázni kell.

Ha ezt az utazási iroda nem mondta, az szerintem nem a légitársaság hibája.

2011.09.20. 12:30:46

ügyfél hülye volt, az online checkingnek az a lényege hogy MAGADDAL KELL hoznod a kinyomtatott papírt. Ha nem teszed, ők kinyomtatják, de ez a büntetésed.
Nem értem az egész nyafogást már megint. Csupa retardált irkál mostanában a homárra ???

2011.09.20. 12:32:38

"Mindenesetre minden potenciális utazót óvok ettől a csapdától, bár túl sok esély nincs a kikerülésére."
Miért ?
wizzair honlapján lehet jegyet foglalni, jegyet nyomtatni, magaddal lehet vinni azt a darab papirt a reptérre és a végén mindenki énekel.

megamenn 2011.09.20. 12:34:57

Rohadt bolonyai rendszer !

Leadfoot 2011.09.20. 12:36:47

@Kulics: Így van. Az utóbbi időben vettem már pár Wizz-jegyet, és minden értelmesen, világosan oda van írva a honlapjukra, árakkal, mindennel - nem is volt soha gond.

Ha valaki nem olvassa el, vagy nem tudja értelmezni a leírtakat, az nem a Wizz hibája.

Ha pedig közvetítőn keresztül vesz jegyet, és a közvetítő a hülye/átverős, az sem.

Oli Garha 2011.09.20. 12:42:28

háénezt nemtom mert idén is utazási irodával voltunk nyaralni de most nem diszkont légitársasággal hanem menetrend szerintivel
online csekking a papir alapján amit kaptunk a ránk váro kislánytol és minden sima volt
és ne fapadozzunk hanem diszkont

Sokorai_Atala 2011.09.20. 12:43:11

Én sem értem miért nem nyomtatott ki mindent, ha már küldték.
Én rendes járattal utazom általában és megkapom e-mailben a foglalást mindenféle számmal, mindig elég volt az útlevél vagy személyi beszálláskor, de nálam van a kinyomtatott levelezés, igaz sosem kérték még, de biztonság kedvéért viszem.

XCat 2011.09.20. 12:46:25

@Sokorai_Atala: Gondolom nem jutott eszébe. Nekem sem jutna, ott a rendszer, szépen szerepelnie kell mindennek benne. Mondjuk mióta folyamatosan tudatosítják bennem, hogy mindenütt emberek ülnek, akik szarnak a munkájukra, és nem érdemes arra számítani hogy minden az elvárható mértékben működni fog, már kezdek óvatosabb lenni.

England win The Ashes! 2011.09.20. 12:48:27

@Géza, kék az ég!: Vannak kivételek. Egyszer utaztam a germanwings-szel, maximálisan elégedett voltam velük. Persze lehet, hogy az anyacég az oka...

Sokorai_Atala 2011.09.20. 12:51:13

@CatMother: hát én is ezért viszem magammal, amit írsz, csak én már régebben óvatos vagyok:)

Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.20. 12:52:33

eccer a lufthansa-val mentem valahová és merészeltem kérni egy angol nyelvű újságot mer unatkoztam, a reklámkatalógust meg már untam. a kisasszony először döbbenten nézett rám aztán aszonta, hogy nincs angol nyelvű újságjuk, mert ők egy német légitársaság. évekig röhögtem ezen, de aztán megismertem a német mentalitást és már nem röhögtem annyit.

É2I 2011.09.20. 12:52:48

@Sokorai_Atala: Ki lehetne alakítani a rendszert úgy is, hogy a folyamat végén rákérdez: Ki akarod-e nyomtatni? Akkor talán leesne mindenkinek, hogy igen, akarja.

Más: azért jól be van árazva az tikett 10€-ért majd egy könyvet ki lehetne nyomtatni.

England win The Ashes! 2011.09.20. 12:54:47

@Kulics: Én már annyira megszoktam, hogy a BA-nek is kinyomtatom a beszállókártyáit, pedig nem kell, mert a kioszkoknál és az önkiszolgáló pultoknál is beszerezhető. Mindig meglepődnek a csajok a pultnál, erre mondom: "Tudja, egykori ryanair-utas vagyok." Ilyenkor mindig részvéttel néznek rám.

Beluci82 2011.09.20. 12:56:58

Én most júliusban vettem jegyet a Wizz-nél, igaz nem irodán keresztül, hanem az oldalukon. Feketén-fehéren leírták, hogy mit kell tenni, és többször figyelmeztettek e-mailben is, és nem is volt semmi gondom. Nem akarom őket védeni, mert nincs közöm hozzájuk, de szerintem abszolút az utazási iroda a felelős ebben az ügyben.

A_blogger 2011.09.20. 12:56:59

akciós repülőjegy: 10Euro
check in díj: 3 Euro
kézipoggyász díj: 2 Euro
kerozin környezetvédelmi díj: 5 Euro
légtérhasználati díj: 10 Euro
radarhasználati díj: 5 Euro
pilóta továbbképzési támogatás: 0,5 Euro
stewardess ruhamosási díja: 0,3 Euro
ablak melletti ülőhely felár: 2 Euro
rizikómentes felszállási díj: 4 Euro
túlnyomást biztosító rendszer díja: 2 Euro
fegyveres légimarsall óradíja: 3 Euro
indok nélküli díj: 12 Euro

mindez nem fapados légitársaságnál:
repülőjegy: 45 Euro
egyéb díj: 0 Euro

England win The Ashes! 2011.09.20. 12:57:56

@akiazsiráfotszereti: Érdekes. A fentebb említett germanwingsnél fura módon németül és angolul is elmondtak minden infót nekünk. Namost ez a Stansted-Köln útvonalon nem volt meglepő, viszont ugyanígy tettek a Köln-Bécs járaton is. Pedig ez is Lufthansa.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.09.20. 12:59:17

@É2I: Kinyomtatni csak akkor lehet, amikor kifizeted, és a társaság lekönyveli.

Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.20. 13:04:24

@Dr Jozef Vengloš: elmondani elmondtak ezek mindent, tücsköt bogarat, csak az a mondat volt röhejes, hogy nem tartanak angol újságot, merthogy ők n ém e t e k.
itt megáll a világ forgása, mert ha valaki nem tud németül, az jobb ha csendben marad.

amúgy semmi gond velük. jönnek mennek időben, kaja is van, sőt még a a babakocsimat is előhalászták az ajtó mellől sértetlenül. bár nekem volt annyi eszem, hogy valami vacak kis buggyt vittem az útra, nem a legdrágább csicsás kocsit...

Leadfoot 2011.09.20. 13:05:52

@Sokorai_Atala: @É2I: Azt értsétek meg, hogy nem ő foglalta a jegyet, hanem bement egy utazási irodába, és ezt elvégezték helyette.
Gondolom ilyenkor az utazási iroda munkatársa kérdezi az adatokat, beírja ugyanúgy a Wizz online jegyfoglalójába, mint ahogy az utas maga beírná, ha ő intézné a foglalást, majd a végén rászámol valami jutalékot, és kész.

Szóval ha nem mondja el normálisan az utazási irodista, mi van odaírva, az nem a légitársaság hibája.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.20. 13:06:38

Fapadosra
jegyet
irodán
keresztül
???

Sokorai_Atala 2011.09.20. 13:07:40

@É2I: nem tudom, nem voltam még fapadossal úgy, hogy én intéztem a jegyet, csak "járatossal". Szóval nem tudom mit írnak e-mailben. De én óvatos vagyok. (múltkor a lánykori nevem adta le a titkárnő és szó nélkül és ingyen foglalta át a MALÉV a másik nevemre, pedig kérhettek volna pénzt érte, igaz nyilván drágább a jegy)

XCat 2011.09.20. 13:07:50

@Dr Jozef Vengloš: És ezzel szerinted hány magyar lesz előbbre? :))

@atpijkamo: Aha, nézd meg az irodák kirakatait, mindnél ott a tábla. Mondjuk én sem tudom mire jó, a pelikán ócsóbb.

England win The Ashes! 2011.09.20. 13:08:04

@Leadfoot: Ez eddig oké. De mivel (feltehetőleg) nem először repült, azért illett volna tudnia a folklórt.

megamenn 2011.09.20. 13:08:15

@É2I: Nem szabad rávezetni a buta utast a megoldásra, mert akkor bukják a 10 jurótot?

England win The Ashes! 2011.09.20. 13:09:16

@CatMother: "És ezzel szerinted hány magyar lesz előbbre? :))"

Nem is neked írtam. :)

Sokorai_Atala 2011.09.20. 13:10:42

@Leadfoot: bocsánat én úgy értelmezem, hogy interneten foglalt és nem bement egy konkrét helyre, vagy mit nem értek? (edreams-en keresztül, nálam annyit tesz, hogy interneten keresztül)

Leadfoot 2011.09.20. 13:11:20

@Dr Jozef Vengloš: Akkor meg végképp nem kéne anyázó levelet írni a Homárra. :-)

Leadfoot 2011.09.20. 13:13:51

@Sokorai_Atala: Jajj, bocsánatot kérek, akkor lehet, hogy én étettem félre. :-)

Mentségemre szóljon, akkor végképp nem értem, miért egy másik oldalon keresztül foglalt.

Mert ha személyesen foglal, akkor lehet indok, hogy nincs hitelkártyája, amivel fizetni tudna. De így... Minek egy közvetítőt közbeiktatni? Csak bonyolítja a dolgot.

De olyan szempontból mindegy, hogy nagy valószínűséggel ebben az esetben is az eDreams volt a ludas.

2011.09.20. 13:14:59

@Dr Jozef Vengloš: igen, a Ryan-nél nagyon résen kell lenni, de a pozsony-alicante járatot 20ezerből más céggel nem csinálod meg (2000 km távolság). Lassan többe kerül a pozsonyba kijutás (200km) mint a repjegy.

2011.09.20. 13:17:15

@Leadfoot: értjük mi ezt, csak az önszopatás része nem világos: miért kell irodával fapadosra jegyet venni.

2011.09.20. 13:24:11

Wizzair jegyet csak Wizzair oldalról. eDreams-t, pelikánt és egyéb szivatós oldalakat el kell felejteni...

É2I 2011.09.20. 13:24:53

@batgirl: Ez nem zárja ki a folyamat végén megjelenő kérdést.

@megamen: Hét kb. Bár itt nem az kapja a tízest, mint aki a szopatás végrehajtotta.

@Leadfoot: Látom már közben leesett. :)

IrishOak 2011.09.20. 13:31:15

@Kulics:
Mér'mér.... mert a kaparós sorjegyen nyert egy kis pénzt, és az utazási iroda -ahol a focimeccsre szóló jegyet intézték- nem tudott mást hirtelen kitalálni,és időpontra épp a wizz volt jó.
Hősünk meg boldogan kilibegett -mondván neki mindenki elintézett mindent, és meglepődött hirtelen.Még jó hogy babakocsi nem volt nála:-D

borosspet 2011.09.20. 13:44:33

@Kulics:

Tök egyszerű: az utas _NEM_ Wizzair járatra foglalt jegyet, hanem egy sok légitársaság adatait tartalmazó internetes repülőjárat-keresőben kikereste az úti célt, és a legmegfelelőbb időpontban induló gépre foglalt azonnal jegyet. Mit nem lehet ezen érteni?

borosspet 2011.09.20. 13:47:57

"Mindenesetre minden potenciális utazót óvok ettől a csapdától, bár túl sok esély nincs a kikerülésére."

Dehogy nincs: utazás normális légitársasággal. Az akciós rendes repülőjegyek sokszor olcsóbbak, mint a "fapados" kiegészítve az ilyen-olyan díjakkal (mint pl. 1300 Ft bankkártyás fizetési díj... nevetséges!) + a drágább célhoz jutás a "világvége mögötti" repülőterekről...

AmyS 2011.09.20. 14:02:09

nem kell fapadossal repülni. én nem szoktam. soha nem is volt még problémám. igaz, az apám kapitány...

Louloudaki 2011.09.20. 14:04:22

fapadosoknál bevett szokás, hogy ha online checkin esetén kinyomtatod a kis beszállókártyádat, és azzal fáradsz a kapuhoz, különben fizetsz, fel van tüntetve minden weboldalon. egyébiránt az a checkin pultos csaj/csávó jóindulatán is múlik, mi idén repültünk wizzel madridba, valami webes hiba folytán a honlapjukon nem tudtam becheckolni, ügyfélszolgálat felhív, kicsit suttyó stílusú csávó becheckolt, aztán mikor nyomtatom kifelé, akkor látom, hogy non eu lett az utas, mondom ez így nem jó, ügyfélszolgálat megint felhív, hogy gyerekek elkúrtátok, nem kicsit nagyon. mondja a csaj csöppet sem sajnálkozva sem bocsánatot kérve, hogy hát ez van, ő a rendszert módosítani már nem tudja, reptéren kell új kártyát kérni, 10 júró lesz, meg ha akarok írjak panaszt. pumpa felment, panaszt abban a pillanatban megírtam, hogy mire hazajövök, utalják vissza szépen a megadott számlaszámra az ügyfélszolgálatos hibájából történt többletköltségemet. reptéren celebis csaj nyomtatott egy újat jót helyben, ingyér, még rá is kérdeztem, hogy tényleg ingyér, hát tényleg. aztán visszafelé madridban ugyanezt elkezdtük magyarázni a checkin pultosnak, hogy itten hiba történt, ő kupaktanácsot hívott össze, hogy akkor most ő mit csináljon, majd nemes egyszerűséggel a non eu boarding passal elküldtek a kapuhoz, szintén ingyér. és mire hazaértem, wizz kivizsgálta az ügyet, még elnézést is kért a késői válaszért, és jelezték, hogy a rendszerükben nem látják, hogy fizettem volna a jegyre ráadást a reptéren, így nincs mit visszautalniuk.
ez most egy boldog ügyfél posztnak beillene :D

XCat 2011.09.20. 14:10:11

@Louloudaki: Van az a vicc, hogy Kovács a levegőben lóbálja a kutyáját a farkánál fogva, jön a szomszédja, és megkérdezi; Te Kovács, mit csinálsz azzal a kutyával?
Hát boldoggá teszem.
Hát hogy lesz az ettől boldog?
Most sehogy, de majd amikor leteszem.

Na téged is lóbáltak kicsit a levegőben, és most letettek. Lám, milyen boldog vagy. :D

labi 2011.09.20. 14:12:40

Bizony mondom én néktek, ha az emberek elolvasnák hogy mit írnak alá, a homár postok nagy része nem is létezne... De akkor hogy fikázhatnánk a postolót... Tehát így is jó... Az élet szép...

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2011.09.20. 14:21:11

Azért álljon már meg a menet. Nem a wizzairt kéne fikázni, te nem tőlük vetted a jegyet, hanem "utazási irodán" keresztül. Ennyi innen téma lezárva. Amúgy meg, ha valaki olyan béna, hogy nem tudja az on-line checkin fogalmát, úgy hogy már egyszer kiutazott Barcelonába magára vessen ne mást fikázzon. Plusz vetted volna meg a jegyet közvetlen a Wizz honlapján, lehet még olcsóbb is lett volna...

Mellékesen, ha valaki Wizzair jegyet akar venni írjon nekem 3300fttal olcsobb lesz, garantálva svindli nélkül! e-mail cím a honlapomon.
De ugyanígy ryanairnél 12€val olcsóbb a jegy

Bandi a hegyről 2011.09.20. 14:23:22

Megszívtad, na. És annyira elbutított a fogyasztói szemlélet köde, hogy nem vagy képes felfogni azt, hogy nem a légitársaságnál kell reklamálnod.
A jónál is jobban akartál járni, de nem jött össze. Most 3(!) rongyos ezresért szaladgálsz fűhöz-fához-homárhoz. Gratulálok.
Panaszos posztodban írod, hogy online check-in-t választottál. Ezek szerint fogalmad sem volt, mi az. (Ha lett volna, rákérdeztél volna, hogy jutsz majd a beszállókártyádhoz.) Természetesen a készséges utazási irodának is jár egy sün a hátsójába, aki (majdnem) minden tájékoztatást megadott neked a foglalásoddal kapcsolatban.

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2011.09.20. 14:24:16

@Leadfoot: az edream nem utazási iroda, hanem egy egyszerű repjegyes kereső rendszer az interneten, mint a momondo vagy vayama vagy orbitz...

Louloudaki 2011.09.20. 14:55:26

@CatMother: igazából azt cinikusan írtam, csak írásban nem jön át a hangsúly :D ugye ott a kissé paraszt ügyfélszolgálatos, aki elcseszi, aztán a másik paraszt aki még annyit se mond hogy bocs bammeg. és az ezzel járó kellemetlenség, amihez hozzá tartozik, hogy visszafelé a semmilyen nyelvet nem beszélő anyukámnak egyedül kellett elintézni madridban ezt. (mielőtt megköveztek, megjegyzem, hogy amúgy jól feltalálja magát meg szeret külföldön utazgatni egyedül/irodával, pár szót beszél sok nyelven, jobban boldogul, mint némelyik "éntudoknyelvetnyelvvizsgámvan" fiatal, csak ilyen komoly ügyintézést nem tudna lebonyolítani. leírtam neki mindent papírra angolul/spanyolul/magyarul, merre menjen, milyen táblákat nézzen/kövessen, meg ezt az egész boarding passos storyt is leírtam angolul, csak annyi dolga volt, hogy a checkinnél odaadja és intéztek mindent a reptéri dolgozók. meg mobilunk van, felhívhatott volna bármikor.)

dél van 2011.09.20. 15:52:20

@Dr Jozef Vengloš: Én meg eddig azt hittem,hogy velem van a baj,mert nem volt problémám egy fapados légitársasággal (Germanwings).Sőt kifejezetten utasbarát.Az internetes oldaluk átlátható,apró ajándék utazás közben,igényre szabott jegyárak,könnyen elérhető ügyfélszolgálat stb.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.20. 15:58:56

@Dr Jozef Vengloš: Ez a veszély Pesten nem fenyeget, itt a BA nincs fent az önkielégítő kioszkokon.
@borosspet: Módosítva: miért kell valamit ész nélkül, elolvasás nélkül beklikkelgetni?

Píter 2011.09.20. 16:12:00

Yézusom, ennek a posztnak semmi értelme. Hogy lehet valaki ennyire hülye? Már a repülőjegy vásárláshoz is IQ teszt kéne?

FDToth 2011.09.20. 16:32:46

Ez az on-line check in egy furcsa dolog: idén utaztunk a KLM-mel, online becsekkoltam az indulás előtt, ki is nyomtattam a beszállókártyákat.
Igazából ennek szinte semmi értelme, mert ugyanúgy be kell állnod a sorba, mint aki a helyszínen csekkol be. Érdeklődtem a Liszt Ferenc téren levő KLM ügyfélszolgálaton, hogy akkor mi is az értelme és az előnye az on-line check-in-nek? egyszerű volt a válasz: Semmi és közben mosolygott az ügyfélszolgálatos.
Velem nem b***nak ki - gondoltam magamba - így odamentem a VIP check-in-hez és becsekkoltam. na már most, itt is átnéztek mindent, majdnem nyomtattak új beszállókártyát is....
Én úgy gondolom, hogy az on-line check-in lényege az lenne, hogy sorban állás nélkül, csak leadom a csomagokat és megyek is a biztonsági kapuhoz. vagy nem?

tapo82 2011.09.20. 16:58:46

Szerintem igen egyszerű.

Két lehetőség van: Online check in ill. reptéri check in.
Te az online chekint választottad, tehát vállaltad hogy kinyomtatod a beszállókártyát. Akkor mit csodálkozol, hogy ezt nem tetted meg, ezért a reptéren fizettették ki veled?

Amúgy meg ilyen esetben nem rögtön a Wizz Air-t kéne szapulni, mert lehet hogy néha az utas a figyelmetlen vagy aki foglalta a jegyet ;)

Szarazkoro 2011.09.20. 17:44:08

@Oli Garha: Es? Lenyeg? Ez hogy jon ide? Ugy hivom a vacakairt ahogy akarom... Fapados szirszarok.

ⓏⓈⓘⓝⓓⓔⓧ 2011.09.20. 19:41:37

ingyenes tanácsom a wizzes fejlesztőknek: javascript:window.print()

A Tyne folyó déli partja 2011.09.20. 19:58:07

@FDToth: csak, ha nincs feladandó csomagod. merthogy azzal mindenképpen sorba kell állnod. de Manchesterben pl. volt egy külön bag drop, Ferihegyen meg egy külön sor a már online becheckolt embereknek. úgyhogy igen, sorba kell állnod így is, de mégis hamarabb megy. plusz, a checkinesnek már csak ki kell nyomtatnia a beszállókártyát, nem kell mindent adatot újra bevinnie a gépbe, mert te már megcsináltad.

Megdobbent 2011.09.20. 19:59:35

Mondjuk nem vagyok egy folyton repkedo alak, de kezdem mar magam kenyelmetlenul erezni. Mar hogy a picsaba' tudok otthon a fotelben be checkin-elni? Ha kierek a konyhaba kavet inni, akkor mar a gepen leszek? Vagy mi a fasz megy itt?
Ha meg mar chekin vagyok a repter bejaratanal, akkor miert nem mehetek barsonyszonyegen egyenesen a tranzitba?
Basszameg, nem ertem en mar ezt a vilagot :I

A Tyne folyó déli partja 2011.09.20. 20:02:25

@Csokis: Newcastleben se tudod kinyomtatni a BA-s kártyát. sőt, se a fent említett bag drop nincs, se külön sor a becsekkoltaknak. ez egy elmaradott reptér...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.09.20. 20:20:03

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Itt a reptér nincs elmaradva (vannak automaták), csak a BA nem lát bennük fantáziát, és nem "nevez be" rájuk. Pár éve (lehet, hogy 10?) volt sajátjuk, aztán azt is leszerelték.

Manci néni, a szomszéd 2011.09.20. 21:38:48

Legalább a babakocsit nem hagyták el, ez is valami. Az 110 euródba fájt volna.

England win The Ashes! 2011.09.21. 00:06:23

@dél van: Ők tényleg korrektek és kedvesek voltak. Csak (számomra) sajnálatos módon Londonból Bécsbe átszállással repülnek, azt meg tavaly karácsony előtt hajszál híján megszívtam, mert az ónos eső miatt cirka öt órát vártunk Kölnben (mellényúltam, mert ha stuttgarti átszállást választok, akkor probléma nélkül zajlott volna az út).

@Csokis: A Liszt teret hanyagolom, Schwechat közelebb van. Szerencsére...

nix 2011.09.21. 09:54:00

wizzair.com/useful_information/web_check-in/?language=HU
és
wizzair.com/useful_information/general_conditions_of_carriage/?language=HU#9
és ugyaninnen:
"7.4.4. FIZETÉS UTAZÁSI IRODÁN KERESZTÜL TÖRTÉNŐ HELYFOGLALÁSKOR
Amennyiben Ön utazási irodán keresztül foglal, a fizetést az utazási iroda rendezi felénk. Ön az irodának fizet, az általuk meghatározott módon. Az Üzletszabályzatunkról történő tájékoztatás és a Visszaigazolás átadása az utazási iroda felelőssége."

...de persze csakazértis a Wizz Air a buzi, mi? :)

Ja és "babaarccal", telefonos ügyfélszolgálaton (iroda nincs, ugye, fapados....), azt hogy? :D

anarch 2011.09.21. 10:22:20

@Géza, kék az ég!: Nem ő választotta, az utazási iroda adta el neki, ő csak repülőjegyet vett innen oda, konkrét repülőtársaságról, a pilóták nevéről, stb szó nem volt. Mondjuk, hogy miért vesz valaki csak-repjegyet irodán keresztül... a fene tudja, talán vadász.

anarch 2011.09.21. 10:23:50

@dél van: A Germanwings az Lufthansa. Alapításától fogva.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.09.21. 21:01:31

remek esély van a kikerülésére. úgy hívják, hogy

tájékozódás.

fapadossal repül az ember, occóért, tájékozódjon... nem azért olcsó, mert csak féltávig visz...

Pitta2 2011.09.23. 20:07:04

"Kedves" Post-író!

Hülye voltál, nem olvastad el az utazási feltételeket, díjakat és az utazási iroda is félreinformált. Született loser vagy. Megérdemelted.
A Homár meg elmehetne az iszap alá, mert megint egy olyan postot rakott fel, ahol az ügyfél volt a hülye.

Pitta2 2011.09.23. 20:11:08

@FDToth: Az online check innek több értelme van.
1. nem kell sorban állni a pultnál, ha csak kézi csomagod van
2. gyorsabban végzel a pultnál, ha csak a feladott csomagoddal kell foglalkoznia a kislánynak
3. kevesebb pultos lány is elég, így olcsóbb lehet a repülőjegy

A securityt, a folyadékszabályt meg lehet köszönni Bin Ladennek és hű társainak
süti beállítások módosítása