Sándor olcsóbban szerette volna megúszni a telefon vásárlást, ezért a netről rendelte meg új készülékét. Sajnos - ahogy az az ilyen esetekben gyakran előfordul -, a telefonhoz nem minden tartozék érkezett meg, és az ígért két éves garanciát sem tudja érvényesíteni a naiv ügyfél.
Úgy döntöttem, vásárolok egy Android rendszerű mobiltelefont. Hosszas keresgélés után eldöntöttem, hogy vásárolok egy Samsung Galaxy Ace telefont. Mivel nem vagyok a saját pénzem ellensége, interneten kerestem hol olcsóbb. Meg is találtam a GsmLine.hu céget. A sok bejegyzés szerint korrekt a cég, tehát gondoltam én is megpróbálkozom velük. Meg is rendeltem a webshopban, 48.364 Ft-ért. Felhívtak telefonon és elmagyarázták, hogy ez csak a telefon, a töltő és 1 év bolti garancia ára. Elmondta a fiatalember a telefonban, hogy ha a drágább 56 ezer forintosat választom, akkor jár még mellé egy adatkábel, egy 2 gigás memóriakártya és még 2 év Samsung garancia. Nyilván ezt választottam, mert jobban megéri. A telefont másnap hozta is a futár. Ahogy kibontottam - persze a futár közben el is ment -, nem találtam a memória kártyát. Fel is hívtam a céget, akik semmi meglepődés után, közölték, hogy feladják még aznap és hétfőn (pénteken kaptam meg a telefont) már meg is érkezik.
Hétfő délután 4-ig nem jött meg, tehát telefonáltam ismét, hogy nem jött meg a kártya és e nélkül nem sok mindenre használható a telefon. Azt az információt kaptam, hogy majd a következő héten elküldik postán.
Erre eléggé mérges lettem és írtam egy hivatalos levelet nekik, hogy milyen szolgáltatás már az, hogy veszek egy drága telefont kártyával, ami nincs benne és még majdnem 2 hetet kell arra várnom, amit megvettem?
A válasz az volt, hogy a kolléganő csak szerdánként postáz, de most szabin van, tehát majd a jövőhét szerdán fogja feladni, de ha bemegyek a kártyáért, akkor adnak fájdalomdíjul egy 4 gigás kártyát helyette. Én meg is köszöntem, de mivel vidéken vagyok és nem Pesten, egy ismerősöm ment el érte és adta fel nekem postán. A kártya meg is érkezett és örömmel bele is tettem a telefonomba, amikor kiderült, hogy a kártya használt és egy HTC telefonban volt előtte. A kedvességnek köszönhetően megnézhettem milyen képek, zenék vannak rajta, meg a HTC telefon leírását is nézegethettem volna ha olyan a telefonom. De mivel végre van kártyám, gondoltam akkor végre regisztrálhatok az Android marketbe WIFI-n keresztül, hisz van routerem és ugye így gyors, olcsó netem van.Nos... a WIFI nem működik. Akármit próbáltam, nem működik sehogyan sem. Utána olvastam és kiderült, hogy ennek a telefon típusnak sokszor van ilyen problémája. Felvettem a kapcsolatot a Samsung helpdeskkel, hátha van valami megoldás rá. Első körben mondtak egy kódsort amivel a WIFI-t újra telepítette a telefont, de ez nem működött. Akkor ajánlották, hogy frissítsem a telefont, mert van már rá frissítés. Rendben, ez is meg lett, de WIFI sehol. Akkor mondták, hogy keressem meg a Magyar nyelvű Samsung garancia papírom és mivel prémium kategóriás készülékem van, ingyen kijönnek, elviszik, megjavítják és visszahozzák. Keresem a papírt, keresem, de nincs sehol. A dobozban is csak szlovák nyelvű van, de az sincs lepecsételve, tehát a 2 év Samsung garancia egy átverés.
Gondoltam, akkor csak felhívom a boltot, ahol udvariasan a szervizhez irányítottak. Ott 4 hívás után sem vette fel senki. Ismét hívtam a boltot, de ott már kinyomtak. Erre ismét írtam egy felháborodott levelet mind a boltnak, mind a bolt szervizének, amire már 5 napja nem válaszolt senki. A szerviz délután mégis felhívott, hogy kerestem őket ma. Megbeszéltem mindent a kollégával, aki ígért is másnapra egy futárt. Ez péntek lett volna. Ma már kedd volt, de még nem ért ide a futár...
A meglepő az volt, hogy hétfőn felhívtak a boltból, hogy az ígért 2 gigás memória kártyát akkor hamarosan postázni fogják. Mondtam a hölgynek, hogy köszönöm, a kártya már meg van, ami ugyan már 4 gigás, csak épp használt, de az ígért futár sem ért ide. A hölgy ígérte, hogy azonnal szól a szerviznek, akik felhívnak, egyeztetnek velem és megbeszéljük hová jöjjön a futár. Azóta sem hívtak fel.
Tehát vettem egy új telefont, amit tudok nézegetni, telefonálni is lehet használni, de a WIFI nem működik benne. Most választhatom, hogy megjavíttatom a készüléket saját pénzért (a legdühítőbb, hogy csak 12 napos a telefonom...), vagy felmegyek Pestre saját költségen és beviszem a boltba reklamálással és panaszkönyv kitöltéssel együtt.
A Fogyasztóvédelmi Felügyelettel mindenesetre felveszem a kapcsolatot és minden fórumon, lehúzom a céget az biztos. Mondjuk a Samsunggal még megpróbálkozom, hátha mégis megnézik a terméküket...
UPDATE: Megkésve bár, de kiemeljük a kommentek végéről a GSMLine válaszát:
GsmLine.hu 2011.10.17. 12:13:16
Kedves Cikk Író!
Először is tisztáznám, a Samsung telefonokat nem a GsmLine.hu Kft. gyártja. Meghibásodásáért felelősséget vállalunk jótállás keretein belül, melyet szervizpontunkba kell vissza juttatni. (ha vidéki akár csomag küldő szolgálatot, postát is elfogadunk)
Amint reklamált a memória kártya miatt rendeztük, sőt nagyobbat kapott, szerintem erről nincs mit írni.
A készülék meghibásodott, melyet ha kéri javíttatunk, nem tudom mit vár ezen kívül?
KIEMELNÉM: amennyiben bárki rendel netről 8 napos elállási joga van. Tehát nálunk is, mint minden korrekt cégnél 8 munkanapon belül nem tetszik a készülék, vissza küldi, és mi vissza térítjük a teljes vételi árat. Indokot sem kell írni!!!
Sajnálom, hogy csalódott az Ön által választott készülékben, de ezt nem a cég lejáratásával kéne talán megbosszulni, és itt kérném az összes ide írót, hogy a "zuggsm" kifejezést mellőzzék. Cégünk éves szinten 300.000.000 Forint körül forgalmaz, melyet le tud bárki kérdezni hivatalosan, ingyenesen a netről.
Az, hogy nem vette fel a szervizes kolléga azonnal, valóban sok munkájuk van, mindenkivel kiemelten foglalkoznak, és ahogy írta, vissza hívta Önt, ezt vajon melyik cég teszi meg?
Kérném, hogy ne járassa le a korrekt cégeket, amennyiben meghibásodik egy gyártó terméke, arról nem tehet a forgalmazó, mi állunk rendelkezésére!
Amennyiben bárkinek kérdése van:
gsmline@gsmline.hu email címre megteheti, és 3 munka napon belül válaszolunk maximum (nem kötelező, lehet aznap, de naponta 400 emailt dolgozunk fel, így lehet, hogy elcsúszik a válasz).
El tudnak minket érni:
06 70 311 5009, 06 30 311 5009, 06 20 311 5009 számokon, be tudnak hozzánk jönni a boltunkba: 1078, Bp. István u. 20.
vagy a szervizre kíváncsi (szervizpont):
1078, Bp. István u. 18.
További infókat honlapunkon találnak:
www.gsmline.hu
Üdv. Giczi Antal
cégtulaj
É2I 2011.09.28. 14:32:18
Manyecska 2011.09.28. 14:32:37
Eric_Cartman 2011.09.28. 14:34:18
KecskeDotyi 2011.09.28. 14:34:40
A_blogger 2011.09.28. 14:35:23
a gsmline sem lehet valami nagy cég, ha csak szerdánként postáznak, de ha a kollegina szabin van, akkor erre képtelen a többi munkatárs.
Harag atya 2011.09.28. 14:37:28
Nekem nem volt veluk gond, onnan vettem az N900-as Nokiamat, es vegig korrektek voltak, sot, meg tokot is megprobaltak keriteni, pedig ahhoz a telefonhoz akkoriban eleg nehez volt olyat talalni.
A garanciapapir is ott van meg a dobozban.
Mas kerdes, ha futar jon, addig ott tartom, mig minden szerzodesben foglalt dolgot rendben nem talalok. En kicsaptam a dobozt a motorhazteton, es addig ala se irtam, mig meg nem neztem mindent.
Samsungot meg nem szeretem, de izles kerdese ugye, az azota megevett jopar HTC meg sosem hagyott cserben.
Samsungot meg csak ostermelotol.
Manyecska 2011.09.28. 14:38:00
vernarancs 2011.09.28. 14:43:07
2011.09.28. 14:52:33
Nagatív reklám, szégyelljék magukat.
Nick1984 2011.09.28. 14:54:34
GZoli 2011.09.28. 14:58:31
Egyedül szolgáltatótól lehetsz viszonylag biztos, hogy lesz is 2 év garid.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 15:02:06
@poszt toló: a samsung szervíz nem fog veled szóba álni a magyar nyelvű gar.papír nélkül. Most kezd el magad szoktatni a gondolathoz, hogy ez 5~10 munkanap (1-2 hét).
Ha nem jöttél volna rá mitől olcsóbb amit te vettél:
Azt úgyhívják szürkeimport. Köze nincs hozzá a samsung magyarországi képviseletének (ezt támasztja alá, hogy nincs magyar nyelvű gar.leveled). Mellesleg olyan sincs, hogy kiveszi az adatkábelt a dobozból (ha többet fizetsz, akkor megkapod? rotfl). Ugyanis azt úgy hívják, hogy _gyári_tartozék_.
Mégegyszer:
A készülék amit vettél, lehet szürkeimport, használt, lopott, esetleg külföldön lopták el. A samsung leragasztja a dobozokat, jóféle matricával. Abban vannak olyan apóságok mint: készülék, hálózati töltő, adatkábel, akkumulátor (tényleg, ezért nem kértek külön pénzt?), esetleg leírás, és vmi cd/dvd hasznos/haszontalan programokkal.
RoopeHUN 2011.09.28. 15:06:03
"Nos... a WIFI nem működik. Utána olvastam és kiderült, hogy ennek a telefon típusnak sokszor van ilyen problémája."
Gratulálok. Te is olyan lehetsz, mint a statisztikák által oly gyakran emlegett funkcionális analfabéták, akik olvasnak, de nem értik...
Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.09.28. 15:06:04
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 15:06:44
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.28. 15:09:16
megamenn 2011.09.28. 15:10:21
TV-t pl csak a corából...nem röhög!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.28. 15:12:26
Ez milyen korrekt hozzáállás már :D
Amúgy a fogyvéd jó ötlet. Tahó egy cég.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.28. 15:12:50
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.28. 15:15:11
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 15:16:56
Ez milyen korrekt hozzáállás már<<
Tényleg nagyon tahók. De felhívom rejtett számmal, kinyomja azokat is?
l0lcopter 2011.09.28. 15:17:21
droidos telefont soha
ilyen egyszerű.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.09.28. 15:19:01
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.28. 15:19:37
Drevan 2011.09.28. 15:20:30
A doboz le volt zárva érintetlen Samsung matricával?
Lepecsételt magyar garipapír megvolt?
Magyarországon az alábbi dolgok alaptartozékok az Ace-hez: 2GB (enyém Sandisk) memóriakártya Samsung adapterrel PC-hez, adatkábel, töltő. Ha ezek közül hiányzik valami, az azt jelenti, hogy meg lett a doboz tartalma piszkálva.
Ha a fentiek közül valamelyik nem stimmel, akkor vissza kellett volna küldeni 10 napon belül. Ha meg hagyta a posztoló, hogy elteljen a 10 nap, akkor vállalja a következményeit, hogy át lett verve és rohangálhat a pénze után.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.28. 15:20:47
LD tegnap a PÉTÁV sztorim :)
@batgirl: Ja, ez meg a másik.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 15:21:54
Hülye vagy, csak droidost.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 15:22:14
ASX 2011.09.28. 15:23:11
És te miért nem érted amit olvasol? olvasgatta a telefon leírásait és ezt találta az igényeinek megfelelőnek.
A probléma fellépése után a PROBLÉMÁRÓL olvasgatta az infókat, akkor szembesült vele, hogy ez gyakori.
De az is lehet, hogy érted, csak itt kötekedsz, mer a valós életben mindenki megaláz.
A posztolót miért kell piszkálni, ha átverik, vagy át akarják verni?
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 15:23:39
Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.09.28. 15:23:52
Nem kapott számlát? Akkor meg is érdemli, hogy eldobja az 56 ezres telóját.
Nicco San 2011.09.28. 15:24:42
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 15:24:56
ha lesz forradalom, úgy az a gsmline-t fogja elsőként falhozállítani :@
Drevan 2011.09.28. 15:26:19
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 15:26:42
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 15:27:33
ÉrtEDE?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.28. 15:27:45
Drevan 2011.09.28. 15:29:25
KecskeDotyi 2011.09.28. 15:31:14
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 15:33:52
Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.09.28. 15:34:22
Szerintem kezdem belátni, hogy jó üzletet csinált. Vett egy kütyüt 56 ért, amivel nem tud a wc-n ülve droidozni... :))
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.28. 15:34:57
Olyan volt-e a dobozban?
Mer' különben szürkeimport!
Cica30 2011.09.28. 15:37:07
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 15:37:23
"...egyedülálló üzletekben kérdezzünk rá, hogy melyik nagykereskedőktől szerzik be az árut, majd nézzünk utána a nagykernek..."
Megnézném én az a kiskerest, aki megmondja melyik nagykerben veszi a cuccot :D
Drevan 2011.09.28. 15:38:48
szmoker (Homo Trollicus) 2011.09.28. 15:39:49
Így jár aki bassza a fillért.
2 küveccsel többért még a helyi gsm-maffiózónál is megkaptad volna ugyanezt a szart, és akkor személyesen mehetnél anyázni minden nap.
Nem baj, a spórolás a lényeg.
Drevan 2011.09.28. 15:44:29
Ha nem járt mind2, akkor ezt is fel lehet írni a listára, hogy mivel lett átverve :D
XCat 2011.09.28. 15:44:47
Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.09.28. 15:45:10
Sajnos ez minden téren igaz mostanában nálunk. Ha lenne rá pénze, akkor sem az eredetit venné meg sok ember. Ez bassza a fillért, hanem egyszerűen szarevőség szerintem. A kereskedők kimondottan a csóró réteget veszik palira mostanában...
szmoker (Homo Trollicus) 2011.09.28. 15:51:58
Kivétel nélkül, bármilyen területen, legyen az építőipar, informatika, autó, szerszám/gép, akármi.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 15:52:00
Nem hiszem, hogy a csóró réteg ötvenezreket basz ki az ablakon okostelóért. Bár lehet, nincs elég nagy mintám.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 15:54:13
A minap egy visszautasíthatatlan ájfón ajánlatot utasítottam vissza a nagycsarnok parkolójában. Biztos azt hiszi, ha utánam dobnák se kellene. De kellene, eladnám.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 15:55:16
Mobilvécének olvastam, vajon az miért lenne benne.
Welka 2011.09.28. 16:01:47
Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.09.28. 16:04:00
Nekem is ez a tapasztalatom. Nem fizetik meg a jó informatikust, sem mást.
Azt tarom érdekesnek, hogy olcsó kinai kőművesek még nincsenek pl. :)))
puszt 2011.09.28. 16:06:14
Még jó, hogy egyébként működött.Az internetet könnyen át lehetett írni.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 16:14:39
Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.09.28. 16:21:56
Meg még sok minden. A cenzúrát beszüntették, vagy csak a szerki ollója van kiélezve sok esetben? :)))
szmoker (Homo Trollicus) 2011.09.28. 16:27:14
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 16:33:14
Ezzel csak az a baj, hogy nem ott kellene kifejteniük (kifejtenünk, mert én is leírnám mit gondolok) az embereknek a véleményüket, hanem el kellene vonulni a kossuth tér-re (a cirkuszhoz), és elzavarni a bohócokat.
Ezzel viszont az a baj, hogy akkor kiket ültessünk a helyükre?
lmp? jobbik? ugyanmár ...
maszop? lyukas garast sem bíznék rájuk
kisgarázdák? már sehol sincsenek
mdf, szadesz? ezeknek is leáldozott
kihagytam valakit?
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 16:35:38
kétfejü kutya, ők legalább nem tettek úgy, mintha komolyan gondolnák. Legközelebb rájuk fogok szavazni. Hátha lesz ingyen sör :D
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.28. 16:37:00
Hát a 3D-s mobilvécé pedig csudajó dolog!
Asszem az majd a Szifon 5-höz lesz alaptartozék.
Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.09.28. 16:52:45
Munka van hazánkban sok. Csak nagyra van nyitva a szociális háló még mindig. Nem arra gondolok, hogy aki elmegy munkanélkülire, vagy a nyugdíjasokra. Hanem a sok jövedelem pótlós naplopóra. Rengeteg ember el kell tartanunk sajnos. Ha nem kapnák a szociális segélyt sokan, harcolnának a kenyérért. Sok színes ember látok a posta előtt várakozni. Majd egy sarokkal arrébb, beül egy közepesen jó kocsiba.
Hogy van ez? Mi a jó ebben nekem? Miért kell nekem eltartani a szellemileg hátrányos helyzetű embereket? Szomorkodok jelenleg...
Inkább iszok egy fröccsöt a mindenit.
raftery 2011.09.28. 18:00:41
pfff...
sikeres ember lehetsz...
Flugos furgonos 2011.09.28. 18:25:00
Holnap megyek a madaras tescoba 2990 Ft egy telefonálásra alkalmas teloért, melostelonak tökéletes, és ha véletlen bedöglik akkor sem szerviz hanem kuka.
Modjuk ennek nem kell kártya, meg egyéb lofasz, de én egy telon telefonálni akarok , nem nemi életet élni a neten a telommal.
FDToth 2011.09.28. 18:39:55
XCat 2011.09.28. 18:55:44
neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.28. 19:00:09
Megdobbent 2011.09.28. 19:16:05
Nekem meg noname cuccom van, wifit nemcsak kezel, de routerenkent speci halobeallitasokat is eltarol, amire pl. az iphone keptelen. Szoval jo ez az egesz szupercucc, de nekem 2-3 evente egy adatkabel arabol van mindenttudo nevtelen telefonom, ami meg csak azt sem kozli a gazdajaval, hogy mikor merre jarok, es milyen wifik vannak a kozelemben. Jah, es persze ha irok ra valami programot, akkor trukkok nelkul 2 masodpercen belul mar hasznalhatom is a telefonon :>
Nehez az elet, szar a csilivili :>
Layosh 2011.09.28. 19:28:09
Árja Macska 2011.09.28. 20:04:02
banpepe 2011.09.28. 20:56:27
Jemi 2011.09.28. 21:11:44
a dobozon milyen matrica van rajta, hogy forgalomba hozza?
egyébként a szlovák céggel próbálta felvenni a kapcsolatot a posztoló?
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 23:33:20
Zirowe 2011.09.28. 23:58:33
Amúgy meg a szürkeimport dumát a magyar forgalmazók találták ki, hogy szédítsék a népet és tőlük vegyék drágábban.
Megsúgom, hogy létezik olyan EU előírás, hogy ha EU-n belül veszel egy terméket, és ahhoz kapsz egy garanciapapírt (a papír nyelve mindegy), azt a gyártó az EU belül bárhol köteles javítani garanciális hiba miatt.
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.09.29. 08:42:40
azt csak nem várod el, hogy 20 ezerrel kevesebbe kerüljön, de közben semmivel se legyen "karcsúbb" a pakk, a szolgáltatás...
ennyi pénzt spóroltál, és nyertél egy rakás idegességet vele. megérte?
jaycee1981 2011.09.29. 10:23:30
Legközelebb kizárólag olyan helyről vásárolj ahol eleve csak gyártói garanciás készüléket árulnak és fel van tüntetve, hogy 25%-os áfás ár, mert AZ OLYAN BOLTOK NEM TRÜKKÖZNEK azzal, hogy kivesznek dolgokat és nem áfacsalók.
uni1002 2011.09.29. 10:27:12
Az ára megegyezik a szürke importőrökével, azzal hogy kaptam rá 6500 ft engedményt is, mint régi előfizető...
Lilypad 2011.09.29. 13:08:46
Egy helyről írták, van, ott megkérdeztem, hogy biztos van-e. Azt írták, hogy van, két nap és küldik.
Készhez kaptam, kibontom, dobozon fekete a telefon színe, már összeszorult a gyomrom, de még él a remény, azért óvatosan doboz-sértés nélkül tovább bontom, és persze fekete a telefon. Futár addigra elment, és naná, hogy a színes telefon árát fizettem ki a feketéért. (Pár ezer forinttal drágább, de akkor is!)
Azonnal felhívtam őket, másnap elmentem hozzájuk, és visszaadták a pénzt. Szerencsém volt.
De ilyen idiótákat, hogy még rá is kérdezek, hogy biztos van olyan telefon, erre kiküldik a másikat. Mit hittek? Hogy nem csinálok semmit, ők meg lepasszolnak egy telefont egy náluk nem kapható áráért?
hehehehe 2011.09.29. 14:01:24
Tanultam belőle, azóta telefont csak megbízható forrásból, leginkább szolgáltatótól...
vernarancs 2011.09.29. 14:04:19
Vladek visszatért 2011.09.29. 14:52:23
Metál -e a bimetál? 2011.09.29. 19:37:30
tomfix4 2011.09.29. 20:28:37
salapapa · http://salapapa.hu 2011.09.30. 19:57:46
- hordozható távbeszélő, maroktávbeszélő, marok-távhívó, bunkó távbeszélő, "handy"
beszélgetésre / SMS-ezésre alkalmas? akkor az egy qrvajó telefon! :)
ouroboros 2011.10.06. 19:54:19
most is vettem egyet 10k-ért. mindent tud, okosnak éppen nem okos, ez tény.
de ha gond lesz vele, elhajintom messzire egy szigorúan megfelelö helyre :)
egyébként a koncepció nem rossz, hogy rendelekezünk egy ilyen mindenttudó készülékkel, ami sok mindenre jó lesz - de ez már nem telefün, nevezzük inkább szép magyar szóval kommunikációs készüléknek.
majd veszek egy olyat is, ha az is 10k lesz szép magyar forintban.
kockákat kérdezem, emlékeztek-e rá, hogy anno a win95 reklámfilmje pont erröl szólt, hogy mindenki ilyen okos készülékekkel mászkált? persze köze nem volt a windows-hoz, de most így visszatekintve... érdekes.
az m$ látta jövöt, s nem használta ki? furcsa :)
GsmLine.hu 2011.10.17. 12:13:16
Először is tisztáznám, a Samsung telefonokat nem a GsmLine.hu Kft. gyártja. Meghibásodásáért felelősséget vállalunk jótállás keretein belül, melyet szervizpontunkba kell vissza juttatni. (ha vidéki akár csomag küldő szolgálatot, postát is elfogadunk)
Amint reklamált a memória kártya miatt rendeztük, sőt nagyobbat kapott, szerintem erről nincs mit írni.
A készülék meghibásodott, melyet ha kéri javíttatunk, nem tudom mit vár ezen kívül?
KIEMELNÉM: amennyiben bárki rendel netről 8 napos elállási joga van. Tehát nálunk is, mint minden korrekt cégnél 8 munkanapon belül nem tetszik a készülék, vissza küldi, és mi vissza térítjük a teljes vételi árat. Indokot sem kell írni!!!
Sajnálom, hogy csalódott az Ön által választott készülékben, de ezt nem a cég lejáratásával kéne talán megbosszulni, és itt kérném az összes ide írót, hogy a "zuggsm" kifejezést mellőzzék. Cégünk éves szinten 300.000.000 Forint körül forgalmaz, melyet le tud bárki kérdezni hivatalosan, ingyenesen a netről.
Az, hogy nem vette fel a szervizes kolléga azonnal, valóban sok munkájuk van, mindenkivel kiemelten foglalkoznak, és ahogy írta, vissza hívta Önt, ezt vajon melyik cég teszi meg?
Kérném, hogy ne járassa le a korrekt cégeket, amennyiben meghibásodik egy gyártó terméke, arról nem tehet a forgalmazó, mi állunk rendelkezésére!
Amennyiben bárkinek kérdése van:
gsmline@gsmline.hu email címre megteheti, és 3 munka napon belül válaszolunk maximum (nem kötelező, lehet aznap, de naponta 400 emailt dolgozunk fel, így lehet, hogy elcsúszik a válasz).
El tudnak minket érni:
06 70 311 5009, 06 30 311 5009, 06 20 311 5009 számokon, be tudnak hozzánk jönni a boltunkba: 1078, Bp. István u. 20.
vagy a szervizre kíváncsi (szervizpont):
1078, Bp. István u. 18.
További infókat honlapunkon találnak:
www.gsmline.hu
Üdv. Giczi Antal
cégtulaj
u.i.:
több ezer vásárló közül van egy-egy csalódott, annak nagy hangja tud lenni, de mi nekik is segítünk!