Ezt egy kollégám fotózta egy Béke téri üzletben, állítólag már egy ideje ott van. Vajon elviszi valaki? :)
Üdv:
Chris
Photoshop? Az üdítő színének nincs baja, nagy gond nem lehet vele.
Ezt egy kollégám fotózta egy Béke téri üzletben, állítólag már egy ideje ott van. Vajon elviszi valaki? :)
Üdv:
Chris
Photoshop? Az üdítő színének nincs baja, nagy gond nem lehet vele.
Ahogy az ország pszichológiai állapota fokozódik, minden évben egyre ütősebb backdoor üzeneteket gyűjtenek kedves olvasónik. Csaba iszonyatos hajrával az év utolsó napjain lőtte a Kanizsa Plázában ezt a szolgálati közleményt, ami játékosan százforintos pénzbírsággal fenyegeti azokat a vásárlókat, akik nem vesznek semmit, vagy túl sokat rámolnak. A Homár meg volt győződve, hogy ez csak valami tréfa, de akkor miért akarták volna elvenni Csaba telefonját a kép megörökítése közben?
A két ünnep között Nagykanizsára tévedtem, ahol is egy Dekorkuckó névre hallgató boltban egy olyan közleményre bukkantam, mely egyik szememet sírásra, másikat nevetésre késztette... Meg is örökítettem a képet, melyet némi verbális inzultus követett (el akarták venni a telefonomat). A szóban forgó kép már ismeretségi köreimben is nagy "vihart kavart", és az egyik barátom nem volt rest, és szóvá (jobban mondva írássá) tette felháborodását az alábbi levéllel. Kérem használják legjobb belátásuk szerint, remélem elrettentésként szolgálhat azok számára, akik hasonló mentalitással kezelik a vásárló népet. :)
UPDATE: A levelet szerzője kérésére eltávolítottuk.
Krisz tovább árnyalja Ferihegy szomorú imidzsét. Nem csak az elveszett csomagokat nehéz megtalálni, egyáltalán egy repülőre feljutni is fájdalmas harc. Miközben a hangosbemondón az utolsó beszállási lehetőséggel heccelik az utasokat, biztonságiak lökdösik vissza az órák óta becsekkolásra váró tömeget:
A csatolt fotó tegnap este 7 órakor, EU elnökségünk második napján, Ferihegyen készült. A sor nem ingyen ebédre, hanem a reptéri biztonsági ellenőrzésre vár, miközben a hangosbemondó folyamatosan utolsó hívásokat ismételget, vagy név szerint szólítja az utasokat. Akik ilyenkor megpróbálnak előre jutni (ez nagyjából 200 métert jelent) és az elől álló rendőröktől érdeklődni hogy mi a teendő. Ők ott, (mert hárman is vannak) a "nem érted hogy nem mehetsz be" mondat egyre hangosabb ismételgetésével (néha egy-egy nyomdafestéket nem tűrő kifejezés mondatban illesztésével) igyekszenek az érdeklődő utast leszerelni, aki ha ebből nem ért és veszi a bátorságot, hogy második vagy harmadik nyelvvel probálkozzon, egyszerűen magára marad, ők ugyanis egy pontot túl hátatfordítanak.
Kriszta sarki kisboltja szerint a Coca-Cola idén már csak eldobható palackokban árulja cukros löttyeit. Valaki a központból, igaz ez? Bár a lépés régóta várható volt, igazából elgondolkoztam, létezik-e még bárhol a világon üvegbetétes ital? Kocsmákban pohárbetét, az oké, meg automatizált palackdarálók is léteznek, de pénzt fizető üvegvisszaváltó?
az év második napján leballagtam a közeli kisboltba egy üveg Coca-Coláért. A környezettudatosság jegyében a szokásos visszaválthatós palackot kerestem - ezúttal hiába. A boltos azt mondta, a cég befejezte a visszaválthatós üvegek forgalmazását, ezentúl csak eldobható műanyag üvegben árulják az üdítőiket. Hallottál erről vmit?
Nem az első eset, de valószínűleg nem is az utolsó, hogy kaviccsal ütik fel a lencsét, mondhatni ipari sztenderd. Ezért aki hisz az újévi mágikus erejében, érdemes még a szilveszteri bekészülés előtt elkészítenie, mint ahogy Daniék is tették, különben egész évben építgetheti vissza a fogsorát:
Nem mindennapi meglepetésben volt részünk a szilveszteri lencseleves elkészítése során. A "jó szomszéd" boltban korábban vásárol lencse tele volt kődarabokkal. Ha nem lettünk volna résen, fogászati kezeléssel kezdhettük volna az új évet...
Boldog Új Évet!
Üdv,
Dani
Régen, amikor Albánia még nem a menő tengerpartjától volt híres, a nagyképűbb magyarok a durván lepukkant dolgok láttán reflexből albániáztak. Aztán volt romániázás is meg balkánozás-ázsiázás, aztán, ahogy máshol egyre szebbek lettek a dolgok, Szlovákia élhető állam lett, Magyarország meg nem, egyre halkult az albánozó kórus. Most pedig már tele szívvel mondhatjuk, hogy a Ferihegyi repülőtér szolgáltatásai a klasszikus magyar szintet képviselik. Mint ez a telefon itt, aminek kulcsszerepe lenne a bőröndök eltűnésekor. Sztori alant:
A következő történetben a Dezsoeke levelének vége felé feltett kérdés a legérdekesebb, miszerint mit tesz egy profi buszos cég, ha a járműve egyszer csak lerobban a főúton. Dezsoeke lányát és utastársait 6 órán át várakoztatták a hidegben, információk nélkül. Jöjjenek az életből vett példák, hogy a hasonló szituációt hogyan oldja meg egy dán, thai vagy román társaság. Tényleg kíváncsiak vagyunk, hogy mi a gyakorlat vis maior esetén egy jól működő társaságnál.