Tékozló Homár

A Ferihegyi reptér az új Albánia

2011.01.03. 09:21 | szily | 197 komment


Régen, amikor Albánia még nem a menő tengerpartjától volt híres, a nagyképűbb magyarok a durván lepukkant dolgok láttán reflexből albániáztak. Aztán volt romániázás is meg balkánozás-ázsiázás, aztán, ahogy máshol egyre szebbek lettek a dolgok, Szlovákia élhető állam lett, Magyarország meg nem, egyre halkult az albánozó kórus. Most pedig már tele szívvel mondhatjuk, hogy a Ferihegyi repülőtér szolgáltatásai a klasszikus magyar szintet képviselik. Mint ez a telefon itt, aminek kulcsszerepe lenne a bőröndök eltűnésekor. Sztori alant:



Zsolttal hasonlo cipoben jarok elveszett poggyasz ugyben. En is Lufthansaval erkeztem es 20-a ota varom a borondoket. A Ferihegy 2A-n az elveszett poggyaszokkal kapcsolatban torteno ugyintezesre szant ablakban nem ul senki, de az uvegre ragasztott feliratban azt javasoljak a Lufthansaval, es meg nehany mas legitarsasaggal erkezo borondtteleneknek, hogy kizarolag ezen az ablak melletti fali telefonon (lasd. kep) erdeklodjenek.
 
Tiszetelettel,
Borond Odon

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pink ninja 2011.01.03. 14:28:56

@biobender: nem, nem mindegyik, jelenleg 3 földi kiszolgáló cég van ferihegyen (tudtommal)
és én értem, hogy mi a bajtok, csak ti nem értitek, hogy ennek a német céghez, amelyik a repülőteret üzemelteti, semmi köze. :)
nem állítom, hogy klassz a telefon vagy jó az elveszett poggyász szolgáltatása, csak azt hogy nem jó céget szidtok :P

cicmen (törölt) 2011.01.03. 14:29:07

@www.Bisex.hu: érdekes, hogy az ország image-ra valahogy basznak a politikusok, pedig ilyen apróságokon múlik

Hát haver! Te adsz ötleteket! Állítsuk ki Gyurcsányt! Most semmi dolga, neki lehet megtekerni a hatalmas orrát az elveszett bőröndök miatt!

2011.01.03. 14:29:31

@biobender:
1., Néha járok arra, szoktak bent ülni. Emberek. Olyanok, akiknek szükségleteik is lehetnek és ezért néha elmehetnek a helyükről. A szolgáltatás szolgáltatófüggő. Szolgáltató, mint pl a hozzászólások között Veghs által említett Çelebi. Tehát ground handling cég.
2., Van "elveszett poggyász" telefonszám, melyet bármely szolgáltató telefonjáról hívhatsz.
3., A telefont nem a reptér dolgozói tették lepukkanttá.

Más repülőterek dolgozóinak ezekre a dolgokra nincs ráhatása, de a telefon mellett lévő feliraton sem csak az az egy mondat szerepel, hogy "csak innen telefonálhatsz". A fotó készítője nem is tette rá a teljes feliratot.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.03. 14:31:48

@ae2: "odacsaptam volna neki."

Legalább messziről látszik, hogy nem működik.

biobender 2011.01.03. 14:40:38

@shetale: fura, a cikkben ez igy nez ki:

"de az uvegre ragasztott feliratban azt javasoljak a Lufthansaval, es meg nehany mas legitarsasaggal erkezo borondtteleneknek, hogy KIZAROLAG ezen az ablak melletti fali telefonon (lasd. kep) erdeklodjenek."

"Néha járok arra, szoktak bent ülni. Emberek. Olyanok, akiknek szükségleteik is lehetnek és ezért néha elmehetnek a helyükről."

Hat ebben az esetben ez a mely emberi szukseglet nyilvan eleg sokaig tartott, hogy egy cetlit ragasszanak az ablakra a fent idezett szoveggel. Azert erdekelne, mi lehetett ez a szukseglet, es hogy mas cegek ez hogyan oldjak meg? Mert kestem mar le repulogepet eleg sok repteren, es csodak csodaja MINDIG volt ott valaki aki foglalkozzon a problemaval.

Ja, azok nyugati robotok voltak, mi meg erzo emberi lenyek vagyunk?

biobender 2011.01.03. 14:42:47

@pillangod: ja, szoval nem felelos senki. A biztonsahgi ellenorzesnel lathato kaoszert az unio meg a biztonsagi ceg, a ground-handlingert a Celebi - olyan, hogy repter meg nem is letezik.

De kenyelmes. Itt szeretnek dolgozni.

pink ninja 2011.01.03. 14:46:31

@biobender: ki beszélt a biztonségi ellenőrzéses káoszról? én csak a poszban említett telefonról beszéltem :)
ki mondta hogy nem felelős senki? csak azt mertem állítani, hogy nem biztos, hogy azt szidod aki ezért felelős :)

2011.01.03. 14:48:05

@biobender: A cikket Borond Odon nevű honfitársunk írta. Vele kellene megdumálni, hogy mennyire törekedett "teljes körű információátadásra" vagy inkább "dühömet kiadom" volt a célja.
A cetli kiragasztásának időpontja pedig valószínűleg a gh cégtől megtudható.
Érző emberi lények vagyunk. Toleránsak. Én is és remélem, te is.

Donor 2011.01.03. 14:48:13

@igazságos: Ferihegyen nem gyakori a csomaglopás, de néha azért van pár hülye aki megpróbálja. Egy darabig lehet hogy sikerül is, de amikor lecsukják őket benne szoktak lenni a híradóban.
A reptérnek saját rendőrsége van akik nagyon komolyan veszik ezt.

biobender 2011.01.03. 15:02:22

@shetale: Annyira nem erted, mi a gond mintha a Ferihegyen dolgoznal.

Osszefoglalom:

1. Az elveszett csomagok bejelentesenel nincs senki.

Nyilvan emberi szuksegleteit elegitette ki az alkalmazott, es nyilvan nincs senki aki egy pillanatra helyetessitse. Vagy az is lehet, hogy a gep megölepetesszeruen szallt le es nem lehetett elore latni, hogy utasok jonnek?

2. Kitett egy cetlit, hogy KIZAROLAG a lepukkant telefonon lehet erdeklodni az elveszett csomag irant.

Ha nem erted, hogy ez igy egyutt milyen merteku bornirt hulyeseg, akkor tenyleg ott a helyed kozottuk, a Ferihegyen.

Jo munkahely lenne, csak utasok ne zavarognanak allandoan.

biobender 2011.01.03. 15:04:53

@pillangod: nos, az is felmerult mar mint a repter masik melybalkani jellemzoje.

Egyebkent arra celoztam, hogy szerinted nincs olyan, hogy "repter" aki a repter mukodeseert lenne felelos. Ez elegge hihetetlen, de ha igy van, ott akarok dolgozni.

pink ninja 2011.01.03. 15:08:46

@biobender: nem, nincs :))))
a ferihegyi repülőtéren sok cég üzemel, a sok cég sok dologért felelős, nincs olyan hogy "reptér" ami mindenért felelős. nem is értelek. a westend citiben pl a pláza üzemeltetője a hibás, ha valami boltban hibás pulcsit veszel? :)
a repülőtéren vannak légitársaságok, földi kiszolgáló cégek, biztonsági cégek, repülőgép karbantartó cégek, repülőgép üzemanyag kiszolgáló cég, újságos, taxi, stb... mindegyiknek más a feladata, és mind másért felelős

nem éretem a problémádat továbbra se

sarius 2011.01.03. 15:09:10

Azoknak az okoskodóknak üzenem, akik azt tanácsolják, hogy ha rossz a telefon, használjuk a mobilunkat, hogy azon a készüléken reptéri belső számot (úgy emlékszem, négyjegyűt) lehet csak hívni. Aki meg a mobiljáról ezt is tudja, az nagyon talpraesett.

2011.01.03. 15:09:13

@biobender: www.bud.hu/budapest_airport/kapcsolat/?article_hid=4328
Itt megtalálod a gh cégek elérhetőségét. Tégy/tegyen panaszt ott, akinek kifogása van valamely gh cégre. És akkor a cikk címében nem kell általánosítani "Ferihegyre" hanem lehet pontosan megnevezni a felelőst.
TE nem dolgozol itt, ezért nem érted, hogy mik a recept összetevői.
Én itt dolgozom. Látom belülről működni a rendszert és jó néhány pontján tudok büszke lenni rá. Ha egyszer, alkalmasint leülnénk egy teára, kellemesen elbeszélgethetnénk erről. Én nyugodtan írtam a hozzászólásaimat. Most is úgy teszem. Később is úgy fogom.
További szép napot!

biobender 2011.01.03. 15:09:47

@shetale: "Érző emberi lények vagyunk. Toleránsak. Én is és remélem, te is. "

Gondolom, Te tolerans vagy barmelyik szolgaltatoval aki baromi rossz szinvonalon vegzi a munkajat. Ez a fajta tolerancia amirol te beszelsz igazi balkani vonas, ahol vigan osszekancsintunk, mikozben mindenki rosszul dolgozik. Ott a helyunk, onnan szidhatjuk "a nemetet".

SH_SH (törölt) 2011.01.03. 15:10:24

@pillangod: Ott a pont a westend - pulcsi példával! :)

Donor 2011.01.03. 15:12:10

@biobender: Láthatólag nem értetted meg mit mondok.

Igen. Tudom milyenek a viszonyok a többi reptéren, ráadásul a reptéren dolgozok, így elég jól tudom mik történnek ott.

Ferihegy német tulajdonban van. ŐK azok akik lepusztítottak egy jól működő repülőteret, hogy a lehető legtöbb pénzt nyerjék ki, majd visszapasszolják a magyar államnak ha már nincs mit ellopni. Így értettem a német stílust. A német reptereknél az üzemeltetés a cél. A nyereséget meg nem a Duty Free shoppok jelentik, hanem a reptéri illeték amit mindenképpen kifizetsz.

Ferihegy kapacitása a biztonsági ellenőrzések előtt is éppen elegendő volt. De a szigorított biztonság miatt, ami minden európai reptéren ugyan az, nyilván lassabban halad a sor, így már kicsi a kapacitása, ezért vannak sorok.
Ráadásul Ferihegy forgalma is folyamatosan növekszik, tehát nem csak az utasok beengedése lassabb, hanem több is az utas.

Ezért építik az új terminált, azzal már nem lesznek sorok.

Mellesleg én naponta átesek azon az ellenőrzésen mint amin az utasok is, 5 perc alatt megvan, ha van egy kis rutinod.

sarius 2011.01.03. 15:16:55

@Donor: A reptéri rendőrség 2008-ban hat hónapon keresztül tartó nyomozás során nem tudta megállapítani, hogy három csomagrakodó munkás közül (bravúrosan ennyire szűkítették le a kört fél év alatt) melyik lopta ki a tesóm bőröndjéből a bördzsekit és a vadiúj farmerjét.

Ezt ők vallották be, szigorúan jegyzőkönyvön kívül, amikor megszüntették a nyomozást. És amikor a tesó megkérdezte, hogy akkor most mi lesz, megvonták a vállukat, széttárták a kezüket és azt mondták: majd fizet a biztosító, nem?

biobender 2011.01.03. 15:20:20

@shetale: @pillangod:

Az a kulonbseg, hogy en ugyfelkent a repuletertol egy marha egyszeru szolgaltatst varok el- es ezert fizetek a repulöojegyen keresztul.

Ez a marha egyszeru szolgaltatas, annyi, hogy leadhassam a csomagomat, atmenjek a biztonsagi ellenorzesen es felszallhassak a repulogepre.

Sot mi tobb, ezt a szolgaltatast, egyenletes szinvonalon, meg is kapom, Europaban mindenhol, Belgradtol Liszabonig.

Hihetetlen, de igaz: nem kell azon torjem a fejemet, hogy mekyik gh ceg is kurta el a csomagomat, mert megerkezik a csomagom, vagy ha nem akkor talalok egy embert akivel gyorsan elintezhetem a formasagokat es egy-harom napon belul megkapom a csomnagot.

Nem kell azon filoznom, hogy ki is a biztonsagi ceg, mert EGYENLETES SZINVONALON es elfogadhato sebesseggel megtortenik az ellenorzes.

Ezzel szemben Ferihegyen ezek az elemi szolgaltatasok valami olyan hihetetlen alacsony szinvonalon tortennek ami egyszeruen elkepeszto. Mindenhol mashol, valahogyan sikerul elerni, hogy a kulonbozo szolgaltatok egyenletes es magas szinvonalon dolgozzanak ossze. A Ferihegyen nem - de ezert nyilvan senki nem felel, mert amig az osszes europai repter jol osszehangolt gepezetkent mukodik - itt mindenki a masikra keni a felelosseget es szo sincs arrol, hogy repterkent mukodjon ez a csodtomeg.

Talan ez az alapveto baj, nem?

biobender 2011.01.03. 15:24:25

@Donor: "Mellesleg én naponta átesek azon az ellenőrzésen mint amin az utasok is, 5 perc alatt megvan, ha van egy kis rutinod. "

Ne haragudj, de ez nagyon durva. Kepzeld el, nekem is megy kb. 3 es 5 perc kozott atlagban, csak veled szemben nekem KET ORAT kell sorbanallnom amig odaerek.

Lehet, hogy ezt nem vetted eddig eszre? Az a nagy, budos sor, ami mellett 5 perc alatt elsuhansz, azok az UTASOK. Akik a Te fizetesedet is adjak. Egyszer nezd meg oket, erdekes latvany, ahogy a nyavalyasok ott tiprodnak. Meg nevetni is lehet, elvegre ott van am 4-5 rendor, hogy fegyelmezze oket.

Donor 2011.01.03. 15:25:23

@biobender: Neked aztán lehet beszélni, csak hajtod a hülyeségedet.

Fogd fel, hogy nincs karbantartó, mert sokkal fontosabb munkái vannak. A takarító személyzet meg hiába unatkozik a sor végén nincs másik telefonja amire kicserélje a rosszat.

Erről nem a karbantartó tehet, hanem aki leapasztotta a létszámukat annyira, hogy ha két hiba van egyszerre, akkor összeomlik a reptér. És a reptér kurvanagy. Volt olyan nap amikor 200km-et vezettem és el sem hagytam a repülőteret.

Ja és nincsenek túlfizetve. Szerencsére én nem reptéri alkalmazott vagyok, de aki az maradt az most rohadtul megszívta.

SH_SH (törölt) 2011.01.03. 15:25:59

Az európai zseniális színvonalú szolgáltatás jóvoltából napokon keresztül hóhelyzet volt. Náluk. Nálunk egyszer volt egy pár órás leállás.
Az ő napokig tartó káoszuk miatt jöttek az utasok Düsseldorfi átszállással, a csomagok meg Párizson keresztül.
Példálózzon európai repterekkel nyugodtan bárki.
A Ferihegyi repülőtér színvonala nem rossz. Sőt. Jó. Csak a magyar mentalitás ezt nem engedi észrevenni. További kellemes kommunikálást a tisztelt hozzászólóknak.

Donor 2011.01.03. 15:29:07

@watson7: Nem néznek hülyének. Sok mindent hagynak a röntgenben.

biobender 2011.01.03. 15:29:40

@Donor: "De a szigorított biztonság miatt, ami minden európai reptéren ugyan az, nyilván lassabban halad a sor, így már kicsi a kapacitása, ezért vannak sorok. "

Nos van egy kerdesem. Minden mas repteren meg tudjak oldani, hogy a sor elejen all valaki, aki amikor felszabadul a hely akkor a kovetkezo utasokat az eppen szabadda valo kapuhoz iranyitja.

ferihegy 2-n ket sort engednek ossze egy kaotikus tomegge mikozben harom negy alkalmazott szomoruan nezi oket, hogy mecsoda allatok.

Ennek amegoldasa jo egy eve nem sikerul a tisztelt repternek. Biztosan a nemet a hibas, igaz?

biobender 2011.01.03. 15:32:00

@shetale: hahaha , a tavaly januarban 3 orat kestem Ferihegyen mert elromlott a lepcso a ho miatt es nem tudtak az utasok kiszalni a repulogepekbol. Erted.. a ho kiatt.

SH_SH (törölt) 2011.01.03. 15:33:04

@biobender: Már megint egy ground handling cégről beszélsz...

biobender 2011.01.03. 15:34:54

@Donor: "A takarító személyzet meg hiába unatkozik a sor végén nincs másik telefonja amire kicserélje a rosszat."

Hat en naiv modon odaultatnek a pulthoz valakit aki foglalkozik az utasokkal.
Ha mar a telefon elromlott vagy nem veszik fel.

biobender 2011.01.03. 15:37:58

@shetale:
Kedves ferihegyi alkalmazottak, ertsetek mar meg vegre, hogy az ugyfeleitek (az UTASOK) szempontjabol TOKMINDEGY hogy melyik resze a repternek szurja el a szolgaltatast.

Az, hogy ez nem megy a fejetekbe, azt jelenti, hogy nem is ertitek mi a problema, es pont ez a problema.

biobender 2011.01.03. 15:42:33

@shetale: A Ferihegyi repülőtér színvonala nem rossz. Sőt. Jó. Csak a magyar mentalitás ezt nem engedi észrevenni.

Kedves shetale - vasarnap du. megyek Dusseldorf-ba es meghivnalak, hogy elvezd vegig velem a ket oras biztonsagi ellenorzest, majd ird le meg egyszer, hogy a szolgaltatas "Sot jo". Nos? Utanba, ha beerek idoben, szivesen meg is beszelknem veled a latottakat.

Donor 2011.01.03. 15:58:54

@sarius: A 2008-as bandát már régen lecsukták. Azt, meg hogy egy konkrét valamit nem tudták kideríteni, hogy melyikük lopta el, abból az egész rendszerre következtetést levonni, nem túl menő.

Beaver100 2011.01.03. 16:05:12

Evente neha ketszer is utazok Budapestre a Ferihegyre a csomagom 98% nem erkezik meg velem egy idoben, de ehez semmi koze az ott dolgozoknak.Alltalaban meg az US-ban vagy Londonban felejtik el atrakni de a Pesten dolgozok mindig elokeritettek par nap allatt es leszallitottak Borsod megyebe mindig valami futarszolgalattal .A visszautazaskor mar mas a helyzet:nem reszletezem , de valahogy akkor mar mintha tenyleg Albaniaban lennenk. Mar jartam "egy-ket" repuloteren a vilagban de allithatom, hogy utalatosabb mincs Europaban a Londoni reptereknel.

Donor 2011.01.03. 16:11:19

@biobender: Ha neked is 5 perc, akkor mitől van olyan hosszú sor szerinted?

Mert ezek szerint az ottani személyzet is gördülékenyen dolgozik.

Lehet hogy kevés a személyzet?
Vagy kicsi a reptér, és így nem lehet elég utast kiszolgálni?

Erről vajon a személyzet tehet?

Nyilván igen, mert a tulajdonos aki kirugdalta a dolgozókat nem.
Meg a rendőrök akik a reptéri biztonságra ügyelnek, és csak ott álldogálnak ahelyett, hogy kicserélnék a rossz telefont.

Gratulálok. Csatlakozom az előttem szóló kollégámhoz, és továbbiakban kedélyesen egy üdítő mellett megbeszélhetjük, de itt nem lehet veled értelmesen beszélni.

Donor 2011.01.03. 16:14:05

@biobender: vagy mondjuk, említettem már hogy ferihegy jóval kisebb kapacitású mint a többi?

biobender 2011.01.03. 16:15:51

@Donor: Mar leirtam, hogy a fo baj, hogy senkinek nem kell komolyan dolgozni mert "valaki mas a hibas". Neked a tulajdonos, masnak mas.

Persze igy sikerult elerni, hogy Europa legsz@rabb reptereve valjatok, de sebaj. Csak igy tovabb, fiuk.

biobender 2011.01.03. 16:17:30

@Donor: Hidd el, ha tehetnem, soha nem repulnek innen.
De igy is elriaszthatjatok az utasokat, majd lehet rinyalni, hogy Ferihegy "nemzeti erdek" jojjon az allam es fizessen a sok inkompetens hulyenek. Akkor majd jo lesz.

krampam 2011.01.03. 16:23:29

legutób, mikor F2-n jártam, egy működő wc sem volt. végigloholtam 2A-n, B-n, de egyik sem működött. állítólag valami csatorna probléma támadt... elképesztő. hihetetlen, hogy mennek a dologk kis hazánkban... egyszerűen elképesztő.

biobender 2011.01.03. 16:23:43

@Donor: "Meg a rendőrök akik a reptéri biztonságra ügyelnek, és csak ott álldogálnak ahelyett, hogy kicserélnék a rossz telefont."

A rendorok azota vannak, hogy az osszel verekedes tort ki az utasok kozott,az utasok fegyelmezesenek a celjabol, nem a repteri biztonsagra ugyelnek.

A telefont meg nyilvan nem kell kicserelni, jo az szakadtan ugyse veszi fel senki.

Bellagio 2011.01.03. 16:25:11

Mondjuk az is egy baromsag, hogy az elektronikus check-in pultokat a humanoid altal iranyitott check-in pult szajaba teszik, igy nagy tomegnel a meg online nem bejelentkezettek elore nyomulnak a terminalhoz es ott is maradnak azok elott, akiknek mar a kezukben van a jegy.

biobender 2011.01.03. 16:25:19

@krampam: azt mar nem is mondom, hogy honapokog nem birtam ugy erkezni, hogy legyen mukodo penzautomata a repteren.

Nyilvan ez is a nemet hibaja. Vagy az idojarase?

Csocsó 2011.01.03. 16:30:09

Menjetek srácok Indiába pl. a Delhi reptérre utána Ferihegy Svájc lesz... minden viszonyítás kérdése. Nem szeretnék senkit kiábrándítani, de az a telefon már a privatizálás előtt is ott volt a falon. El is magyarázom miért. Amikor megérkezel és ráeszmélsz a poggyászeolsztóban, hogy nem érkezett meg a bőröndöd, azt még bent azonnal el kéne intézni, ahol állnak az elveszett poggyászban a hölgyek, dolgoznak, előttük óriási sor. Ha mégis kiszédelegtél az érkező hallba, akkor már valóban csak az üres pult és a telefon fogad és valóban csak betelefonálni tudsz, ha reklamálni akarsz. Természetesen gondolkodó ember tudja, hogy erről nem a személyzet tehet aki bent gürizik, hanem aki alkalmazza őket. A képlet egyszerű, nincsenek elegen. Nincsenek annyian, hogy kint és bent is fogadják az ügyfeleket.
Abban az esetben kell még a széthullott telefonhoz járulnod, ha elhagytad a bőröndöd, megérkezett és személyesen szeretnéd a Ferihegyen átvenni. Valóban nem a legkellemesebb megoldások egyike, de láttam már ennél 100x rosszabbat is.
A bőröndöd nem a Ferihegyi balkán nem a adja oda neked, mert utál vagy nincs kedve... hanem a fantasztikus Frankfurti, Londoni és Párizsi reptér nem teszi fel a gépre. Nem teszi fel, mert épp még behozni akarja magát az előző két nappal és a sorstársaidét küldi el, akik már 2 napja bőrönd nélkül vannak. Vagy mert van annyira kedves, hogy a Cargo előbbrevaló neki, mert abban van a pénz. Vagy csak simán rossz helyre teszi, előfordul. Az "elveszett" bőröndök 99 %-a pedig megkerül. Lehet fikázgatni, de higyjétek el sokat utazom. Láttam már ezt-azt :)

biobender 2011.01.03. 16:36:49

@Csocsó: Menjetek srácok Indiába pl. a Delhi reptérre utána Ferihegy Svájc lesz... minden viszonyítás kérdése

Ja, mar itt is keleti szel fuj? Igazad van, re,elem ha kapsz egy jo kis etelmergezest pesten akkor elfogadod, hogy Kazahsztanban meg sokkal rosszabb etelmergezest kaptal volna.

"ahol állnak az elveszett poggyászban a hölgyek, dolgoznak, előttük óriási sor."

Nem. All elotted egy ures pult, rajta egy cetli, hogy hasznald a telefont.

"A bőröndöd nem a Ferihegyi balkán nem a adja oda neked, mert utál vagy nincs kedve... hanem a fantasztikus Frankfurti, Londoni és Párizsi reptér nem teszi fel a gépre."

Csakhogy ez soha nem fog kiderulni, mert a pultnal nincs senki, a telefont meg nem veszik fel ... biztosan szoval tartjak oket a raero frankfurtiak.

Donor 2011.01.03. 16:37:21

@biobender: Tehát akkor hagyják hogy verekedjenek az utasok?

Ja nem mert akkor jönnél, hogy sehol egy rendőr amikor kellene.

Na tudod az ilyen kuncsaftnak szoktam mondani, hogy "nem vállalom mert nem tud annyit fizetni, hogy nekem megérje"

Csocsó 2011.01.03. 16:38:38

@biobender: :)) rendben. úgy van ahogy írod.

veghs 2011.01.03. 16:41:03

@Csocsó: Alapvetoen igazad van, de amikor a kovetkezo geppel megerkezik a csomag, nem kellene meg 5 napnak eltelni mire beregisztraljak es kiszallitjak. Dec 23-an erkeztem a 2A-ra, 17-i csomagok is ott voltak meg a foldon. Es nemcsak BUD hanem transzfer csomagok is. En inkabb megvartam ott a kovetkezo gepet es meg is jottek a csomagjaink. De iszonyatos volt latni ahogy a beerkezo gepek utasai eloszor elszornyednek a latvany alapjan, aztan nekiindulnak a foldon hevero tobb ezer borondnek a sajatjukat keresve.... En sem az ott dolgozokat hibaztatom, hanem a Çelebi menedzsment-et - ilyenkor par napra fel kellett volna venni kisegito szemelyzetet. Ennyi.

biobender 2011.01.03. 16:45:06

@Donor: Europaban nem szokas olyan korulmenyeklet teremteni, hogy az utasok osszeverekedjenek, vagy pl. gonosz modon elajuljanak a sorban, ezzel is nehezitve a ferihegyi dolgozok aldozatos munkajat.

Sot, ha veletlenul ugy elszurjak, hogy ilyesmi megtortenik, kijavitjak, nem pedig rendort hivnak.

Ezzel szemben a Balkanon...

Csocsó 2011.01.03. 16:45:23

@veghs: Elméletileg még aznap, de legkésőbb másnap ki lell szállítanai a házhozszállító cégnek (aki független kft). Nyílván a karácsonyi hóhelyzet miatt alakulhatott ez másképp. Az pedig, hogy 17.-e volt a csomagok cimkéire írva azt jelenti, hogy akkor adták fel eredetileg, de lehet, hogy Budapestre csak aznap reggel érkezett meg... nem tudhatjuk. Meg aztán 4-5 ember 1000 csomagot elég nehezen számol le. Amúgy én is láttam a kupacot. Döbbenetes volt.

biobender 2011.01.03. 16:46:49

@Donor: Na tudod az ilyen kuncsaftnak szoktam mondani,

Oregem, te a szabad piacon egy percig nem elnel meg. Kuncsaft? na ne..

biobender 2011.01.03. 16:48:40

@Csocsó: ezt a cikket kommenteljuk, vagy talan nem olvastad? Masoljam ide, vagy esetleg felscrollozol?

Donor 2011.01.03. 16:50:30

@Csocsó: Ej, nem érted ezt, te is csak másokra fogod a problémát, de mégis hány embert vettél fel hogy legyen elég? Egyet sem? Na ugye hogy te tehetsz róla, meg én is mert én sem vettem fel egy munkást sem a feladatra ;-)))

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.01.03. 16:50:48

No de, minden más lesz, ha megnyílik a Sky Court... :D

Luftwaffe 2011.01.03. 16:54:12

@csurtus: Nem hiszem el hogy ezt a szart ide is bekopiztad...

Shinjuku 2011.01.03. 17:15:04

@Luke.81: asztakurva... ez mar majdnem tudmanyos-fantasztikus...

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.01.03. 17:19:37

@Luke.81: ellenben nekem ferihegyen kitörték a gurulós böröndöm kerekét. Most akkor összedőlt a világ? :)

biobender 2011.01.03. 17:49:28

@John Preston: irónia volt.

Aha, en is attol felek, hogy az uj terminaltol nem nagyon fog valtozni semmi. Amit itt javitani lehetne azt sem csinaltak meg, mert a szinvonal mar most is kiraly csak a magyar mentalitas lat problemat a ket oras sorokban. hat meg ha csilivili lesz a terminal - ott majd fizetni is kell majd az elmenyert?

Andr1s 2011.01.03. 18:06:49

a baj az az hogy az airport security végzi a poggyászok rakodását,osztályozását,hordását.

Az as munkásai 8 általánost végzett réti néger rakodók,akik éhbérért dolgoznak,így evidens nekik hogy lopással kell nekik bérüket kiegészíteni.
rakodó benn a gép rakterébe szépen mojol.az éjszakai járatoknál nem véletlen hogy 3x 4x hosszabb ideig tart még a gépből az utolsó poggyász is kikerül.hisz ilyenkor már nem fordulós a gép,van idő turkálni a bőröndben.
Kamerás sincs,de ha van,az is mindent vesz csak a lopást nem.
Ellenőr van de az ilyenkor ül a kocsiba a géptől 10 méterre.
Rámpás ilyenkor véletlen sem megy a gép rakteréhez,valahol a gép túlsó oldalán sétálgat.

amíg nem lesznek a gépek rakterei bekamerázva addig lesz lopás.

pokyvali 2011.01.03. 18:08:42

Nyugivan, minden remek lesz, ha Liszt Ferencről nevezik majd el a Ferihegyi repülőteret, mint hírlik! (Miért nem - teszem azt - Bessenyei Ferencről?!)

raintree 2011.01.03. 19:11:05

Vigyázzatok Ferihegy 1-en!Az egyik rokonom 1-én utazott Lutonból Budapestre.3 gyermek kísérője volt,ezért fordulhatott elő vele,hogy véletlenül a feladandó csomagba tette a pénztárcáját a kézi helyett.Összesen 75Font+5000Ft+némi apró volt benne.Mikor haza ért,akkor vette észre,hogy csak 50Fontja+az apró pénze maradt meg!Az angolokat kizártuk,hisz valószinüleg nekik nem kellett volna a forint.Így a "nagyon kedves magyar dolgozók" maradtak a képben.Mivel transzferrel ment hazáig megállás nélkül,így ők sem lehettek.Bár küldtünk a reptérnek emailt-meglepő módon nagyon gyorsan válaszoltak-,de így is tisztában vagyunk vele,hogy semmi nem fog történni.Semmi értéket NE hagyjatok a feladandóban,inkább mindenki 2-szer nézze át,minden értéke nála van-e!!!
És mielőtt vki megjegyezné,hogy nem a reptér a hibás,annak elöljáróba csak annyit,hogy nagy ívben teszek rá.Engem nem érdekel,hogy a pisti vagy a júlcsi volt,a lényeg OTT történt!
Annak a p...nek meg üzenem-aki ott dolgozik,akár át is adhatja-,hogy költse gyógyszerre!!!!

buxa 2011.01.03. 19:19:34

ehhez meg annyit szeretnek hozzafuzni (sajat elmeny), h amikor tortenetesen az uvegkalicka be van toltve Celebi Aranka altal, abban sincs koszonet: hasonlo szituban nekunk maga ele dormogott valami begyakorolt szoveget (mindezt vilagfajdalmat lathatoan a vallan viselo arckifejezessel) majd elfarolt. Ha ujra latni akarod Arankat, akkor ra kell tapadni a kiszuperalt telefon mellett talalhato csengore (!), de akkorse biztos, h ujra megjelenik. valoszinuleg fuldugot hasznalnak az eroszakosabb borondtelenek ellenen...

buxa 2011.01.03. 19:35:30

a ferihegyi reptér valóban német tulajdonban van, de a földi kiszolgalas 2006-ban a török Celebi ceghez kerult:

"„Nagyon örülök, hogy a Celebi lett a Budapest Airport Handling Kft. új tulajdonosa.” – mondta Dave Newman, a Budapest Airport leányvállalati igazgatója. „Az értékesítés kiemelkedõ jelentõségû, mind a Budapest Airport, mind a BAH életében. A BA így jobban tud koncentrálni a reptérüzemeltetés alaptevékenységeire, és ezáltal növelni tudja hatékonyságát. A nemzetközileg tapasztalt új tulajdonos megjelenésével pedig a földi kiszolgálás színvonala és versenyképessége fog jelentõsen megemelkedni. Végül, de nem utolsó sorban, a Celebi jelenléte a legnagyobb garancia arra, hogy a BAH jövõje is biztos lesz.” (forras: www.bud.hu/sajtoszoba/kozlemenyek/?article_hid=1312)

tehat ha eltunik egy borond, ill. nem megfeleloen tortenik a reklamacio ugyintezese (errol is tudnek meselni sajnos) az kozvetlenul a Celebi sara, kozvetetten pedig a nemet tulaje. tekintettel arra, h a repter nemet tulajdonosa egyebkent a frankfurti repter uzemeltetoje is, ezert el bennem a remeny, h megfeleloen sok panasz eseten (csakugy mint a repteri taxis szarkak eltavolitasa a szerzodes lejarata elott, es a Fötaxi kezebe adasa) igen hamar kiebrudaljak ezt a szar, kritikan aluli török ceget!

biobender 2011.01.03. 19:55:21

@raintree: Nos, nekem Baselben turtak fel a csomagomat es loptak el egy karton ajandek cigit. Mindezt azutan, hogy nem voltak hajlandok a kezipoggyaszt felengedni a gepre es kenytelen voltam csomagkent feladni.

Szoval, ilyenek vannak mindenhol. Ami Ferihegyen elkepeszto az az, hogy altalaban senki nem felel semmiert es szetrohad az egesz.

biobender 2011.01.03. 19:58:09

@buxa: "igen hamar kiebrudaljak ezt a szar, kritikan aluli török ceget! "

Valahogy az egesz uzemeltetes gaz, a biztonsagiak, a Celebi stb. Ja, es a Celebinel is magyarok dolgoznak am, sot, biztosan meg vannak gyozodve, hogy ok vilagszinvonaluak, csak valaki mas miatt vannak problemak.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.01.03. 20:14:14

@raintree: tárcát sosem adunk fel csomagban. Alapszabály.

@biobender: ezért kell zárni, zárni, zárni a csomagot.

A leggagyibb 5 forintos piacos lakattal is akár, ha nincs jobb. Kinyitni feltűnés nélkül azt sem tudja, felvágni meg nem fogják.

Múltkor CDG-n is elforgatták a lelakatolt bőrönd cipzár kocsiját, de csak nem nyílt.

Jofiu 2011.01.03. 20:19:29

@Luke.81: "holott a találmányok többségét mi adtuk a világnak"
Mi ez a MI szoveg? Talan hires feltalalonak tetszik lenni?
Kulonben meg feltunt hogy a talalmanyok jo reszet kulfoldon, kulfoldi eszkozokkel es tamogatassal keszitettek, vagy csinaltak belole sikeres dolgot? Miutan elhuztak innen?
Mellesleg hogy a picsaba jon ez az egesz a poggyaszkezeleshez?

Jofiu 2011.01.03. 20:23:06

Amugy Arlandan, Stockholmban sem konnyu hozzajutni a csomaghoz a foldi kiszolgalotol, ott is fali telefon van. Mukodott, bar kitartoan kellett csorgetnem.

pink ninja 2011.01.03. 20:48:43

@biobender: nem feltétlenül magyarok dolgoznak a celebinél, de te nyilván ezt is jobban tudod ;)))

valamint a celebin kívül még 2 kiszolgáló cég van :) az egyik a malév grond handling, és van még egy

pink ninja 2011.01.03. 20:50:33

malév ground handling*

FeketeMacska73 · http://olcsomobilhivas.hu?ajanlom=1ha 2011.01.03. 21:22:05

@trocadero: talán mert kártérítést valóban a légitársaság fizet, mégha a ground handling is okozta a kárt. ugyebár senki sem szerződött még reptérrel, hogy vigye el A-ból B-be. Aki a Lufi-val utazik, annak legyen annyi esze, hogy tudja, mit kell tennie.

davidka1986 2011.01.03. 22:46:52

Szerény személyem havonta kétszer veszi igénybe a a két ferihegyi reptér szolgáltatásait és nekem még egyikkel se volt problémám. Mind a feladott,mind az érkező csomagjaim egytől egyig sértetlenül,hiánytalanul meglettek. Sőt egyszer a check-in pultos hölgy simán elengedett nekem egy kb 40ezres túlsúly kifizetést.Pedig nem is kacsingattam rá :D
A személyzet normális, nekem még nem tartott fél óránál tovább egyszer sem a eljutni a bejárattól a váróba(nem priority jeggyel utazok)
A slozi tiszta, az épület rendben. Ha meg nem,arról a kedves utasok is tehetnek,akik azt hiszik,hogy ha már egyszer sikerül repülőre ülniük,akkor már ők az atyaúristenek és bármit megtehetnek,akár még a terminál közepére is szarhatnak, mert ők fizettek a jegyért. A magyar utazóközönség mentalitásán is lehetne mit javítani...
A londoni reptereken mindig nagyobb szopás van, pedig elvileg azok világszínvonalúak. Szánalmas volt,hogy némi hóesés után meghalt az összes repterük, csak a lutonit bírták tisztán tartani olyan szinten,hogy csak egy órát késsen a gép.

ates 2011.01.04. 00:23:52

Meg kell védjem a repteret

Nekem is 20-a óta nincs meg a csomagom. Láttam én is azt a telefont, és nem volt ott a kiszolgálószemélyzet. Viszont van egy csengő a telefon alatt. Ezt használva előjött a hölgy, és segitett.

Viszont tényleg nem Ferihegy a hibás a csomagokért. Inkább pl. a párizsi reptér ... hogy rohadnának meg az Air France-al egyetemben.

Ott volt nagy cirkusz. Onnan nem inditottak Air France járatokat, mert impotens banda, helyettük a Malév hozott haza ... szóval a malév felkészült a télre? Az Air France pedig nem? Nekik miért fogyott el a jegesedésgátló folyadék, a Malévnak miért nem?

És botrányos volt, ahogy 100 an álltak sorba az Air France pulnál, akiknek törölték a gépét. 2-en szolgálták ki őket, viszont esélyük nem volt másik gépre. 1 emberrel fél órát foglalkoztak. Miközben a többiek olyan gépeket késtek le, amivel tovább mehettek volna. És nekem szerencsém volt a Malévval, hazahoztak. Ellenben 4 üres helyet számoltam meg magam mellett, miközben tudtam, hogy a Lajos haverom is jöhetett volna, de ő még 20.ik volt a sorban az Air France pultnál.

Hát ennyi

Hagyjátok békén Ferihegyet ... párizsban volt igazán nagy káosz ... és a kurva csomagom is ott akadt el.

ates 2011.01.04. 00:28:18

@John Preston: nem érdemes zárni a csomagot, mert a biztonságiak feltörik erőszakkal, és vége a záradnak. Persze ráragasztanak egy cimkét, hogy SECURITY, de a zárat cseszheted, és a csomagod is nyitva marad ....

Suna bácsi 2011.01.04. 00:29:56

Az a helyzet, hogy hazánkban a szolgáltató szektor úgy ahogy van, döglődik. Fizetőképes kereslet a szolgáltatásokra alig van, így az árak nem sokkal vannak a 8 évvel korábbi szint felett, így bevételek jó esetben is csak stagnálnak, de inkább esnek. A szolgáltatók költségei meg egyre nőnek, csukódik az olló. Valahol vissza kell hozni az egyenleget (jó esetben is nulla közelire) így valahol spórolni kell. Így esik áldozatul a spórolásnak maga a szolgáltatás, illetve annak színvonala. Akármerre nézek az országban, ez van. A közlekedésben azért vesszük észre ilyen határozottan, mert mindenki naponta közlekedik így vagy úgy, ezért naponta többször több millió a negatív tapasztalat. Akár közúton, tömegközlekedésben, reptéren, utazási irodánál, mindenhol.

Suna bácsi 2011.01.04. 00:34:05

@davidka1986: azt azért lássuk be, hogy az angoloknál a havazás nem túl gyakori. Nálunk pl. minden télen biztosan esik hó, de sem a magánemberek (tisztelet a kivételnek), sem a közszolgáltatások nem tudnak felkészülni rá, mindig csak a kurv@ nagy rácsodálkozás van, hogy esett 5cm hó és sehol egy hókotró, meg minden évben befagynak a váltók a vasútvonalakon, stb.

ates 2011.01.04. 00:55:50

@Suna bácsi: Ja londonban ritkán esik hó, és pár órákat késtek a gépek ....

Párizsban gyakoribb a hóesés ... és én 9 órát késtem ... taláélkoztam olyan utastársakkal, akik egész hétvégét töltöttek egy francia kisvárosi szállodában, mert párizs nem fogadta a gépeket .... pénteken idult el, és hetfőn utazott velem ... végül Malév-val .... akár vonattal is hazaérhetett volna ennyi idő alatt

Andr1s 2011.01.04. 01:08:13

Reptéri dolgozó vagyok így látok pár dolgot.

A repülő rakterében a poggyász rakodók(airport security kft hez tartoznak) minden további nélkül bontják a bőröndöket,veszik ki belőlük a dolgokat.
Ezt ugyanilyen jól tudja minden ellenőr akik a poggyász rakodást figyelik,de nyilván nem tesznek semmit,hisz ők is benne vannak a dologba.

hogy mennyire komoly a dolog,az mutatja,hogy a rakodó tudja hogy a bőrönd melyik sarkában van az érték(mivel hogy már meg van jelölve a bőröndnek az a része ahol van a lopni kívánt cucc)

Camappa 2011.01.04. 03:52:44

@ates: Senkit nem érdekel. Izlandon egy 300 000-es országban százszor különb a repülőtér. Tiszta, nem egy hangyafasznyi futószalagon jönnek a csomagok, a becsekkolásnál több sort is kinyitnak, ha sokan várnak és ami a legfontosabb, hogy NEM PARASZTOK MINT A MAGYAROK BAAAZMEEEG.

Magyarország banánország. A MALÉV meg ugyanolyan pénznyelde, mint a BKV. Máglyára az egészet.

Camappa 2011.01.04. 03:53:55

@ates: Senkit nem érdekel. Izlandon egy 300 000-es országban százszor különb a repülőtér. Tiszta, nem egy hangyafasznyi futószalagon jönnek a csomagok, a becsekkolásnál több sort is kinyitnak, ha sokan várnak és ami a legfontosabb, hogy NEM PARASZTOK MINT A MAGYAROK BAAAZMEEEG.

Magyarország banánország. A MALÉV meg ugyanolyan pénznyelde, mint a BKV. Máglyára az egészet.

Camappa 2011.01.04. 05:08:55

@ates: Senkit nem érdekel. Izlandon egy 300 000-es országban százszor különb a repülőtér. Tiszta, nem egy hangyafasznyi futószalagon jönnek a csomagok, a becsekkolásnál több sort is kinyitnak, ha sokan várnak és ami a legfontosabb, hogy NEM PARASZTOK MINT A MAGYAROK BAAAZMEEEG.

Magyarország banánország. A MALÉV meg ugyanolyan pénznyelde, mint a BKV. Máglyára az egészet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.04. 09:03:08

@Jofiu: Úgy, hogy ideje lenne feltalálni vagy az ellophatatlan poggyászt, vagy az egyszer használatos tolvajt. A gringók valamikor állítólag szépen csillogó kobalt-"ékszereket" raktak a bőröndjeikbe, amikor Mexikóba utaztak, ami a tolvajok zsebében és a gyerekeik nyakába akasztva ki is fejtette a hatását...

barli 2011.01.04. 09:18:51

Nekem a 2009 decemberi hóhelyzet miatt nem jött meg a böröndöm Münchenböl. Ez még OK is lenne még karácsony elött is.
Aztán mikor két nap múlva megjött, fel is hívtak, hogy átvehetem.
Be is mentem, már akkor is ott volt a telefon, és már akkor sem vették fel. Aztán amikor belógtunk a kijáraton egy fél óra múlva akkor még majdnem meg is vertek minket.
A benti helyzet a következö volt:
Több ezer börönd hevert minenütt, megahosszú, állandóan ujratermelödö sor az elveszett poggyászos pultnál. Két kétségbeesett alkalmazott, akiknek persze kisebb gondja is nagyobb volt annál, hogy felvegye az állandóan csörgö telefont.
Magyarul a kintlévöknek esélyük sincs arra, hogy hozzájussanak a már ottlévö poggyászukhoz.
a dolog elvi problémája az, hogy jogilag be sem mehetsz az elveszett poggyászos pulthoz. Ez nem pénzkérdés, ez emberi hülyeség kérdése.
Szerintem sokkal durvább, ha ott van a csomagod és nem juthatsz hozzá, mint ha nincs ott és várnod kell.
Szóval a probléma nem új, csak nagyjából sz*rnak bele.

cicmen (törölt) 2011.01.04. 09:23:43

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Ellophatatlan poggyász? Le van betonozva?
Egyik kollégám nyilatkozott egyszer egy pest környéki kistelepülés lakóiról úgy, hogy rendes népek, harangszót még nem loptak!

barli 2011.01.04. 09:24:20

amúgy ha nem jön meg a csomagod, a Lufthansa minden további nélkül kifizeti (pár hónap múlva) az általunk vett alsóruházatot, fogkefét, fogkrémet, miegyebet. Söt, elvileg bármely ruházati termék 50%-át is kifizetik (ha pl. öltöny "kellett" estére, stb.)

ates 2011.01.04. 10:01:35

Na tessék. Felhivtam az elveszett poggyászok számát (a ferihegyit) Mexikóból, és azonnal felvette egy hölgy, ráadásul jó hirt közölt, mert megkerült a csomagom Párizsban, és ma felteszik egy Mexikói gépre.

És a Malévot szidó embereknek üzenem, hogy december 20-án az Air France képtelen volt párizsból hazahozni, állitólag ugyanez történt a Lufival, és KLM-mel is.
Érdekes, hogy a Malév gond nélkül vitt haza, őket nem sújtották az időjárási körülmények? Nekik nem fogyott el a fagygátló? Nekik hogy sikerült? És a NAGYOKNAK miért nem?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.04. 10:06:56

@Camappa: Bocsánat! Izlandon hány évig volt szovjet megszállás és proletárdiktatúra?

Camappa 2011.01.04. 15:56:00

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Senkit nem érdekel mi volt a múltban. Aki képtelen változni húzzon el.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.04. 16:04:12

@Camappa: Ezt már Feritek is javasolta... Nagyon bejött neked, hogy "Aa múltat végképp eltörölni"...

Jofiu 2011.01.04. 16:32:32

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Ha csak ugy nem.
Legalabb egy festekpatront megerdemelnenek egyszer.

Nemsokara repulnom kell Ferihegyrol. Ha ellopjak a Becherovkam legkozelebb valami mas folyadek lesz az uvegben.
(valojaban nem, de megerdemelnek)

veghs 2011.01.04. 17:05:04

@barli: ugy tudom, hogy ha haza erkezel (place of residence), akkor ez nem igaz.

A Tyne folyó déli partja 2011.01.04. 20:11:56

@Beaver100: a francia Charles de Gaulle rosszabb, kb. minden, valaha azon járt ismerősöm szerint. amúgy eddig nekem is több gondom volt angol repterekkel, mint a Feriheggyel,utóbbin totál simán ment mindig minden. ja, egyszer kinyitották a bőröndöt, de az én jelenlétemben! (bejelzett a gép, és bemondták a hangosbemondóba, hogy hárman menjünk vissza. és teljesen normálisan ment minden.bezzeg lutonon sikeresen nem húzták be rendesen a cipzárt, miután felnyitották, el is hagytam pár kisebb dolgot, és nekem kellett betűzni! az ügyintézőnek a szavakat....(

A Tyne folyó déli partja 2011.01.04. 20:17:44

@ates: úgy látszik, ezt az Air France minden télen eljátssza. tesómék is így jártak 2 éve. akkor is minden ment, kivéve az Air France-t, akik hóesés miatt nem.

A Tyne folyó déli partja 2011.01.04. 20:19:29

@ates: az a pár órák pár nap volt Heathrown. érdekes módon, a kisebbeket ott is sikerült letakarítani, meg más városokét is, csak a szuper Heathrow-t nem...

buxa 2011.01.04. 21:03:17

a Malevot fel kene szamolni. csak viszi a penzt es teljesen felesleges. van egy rakas legitarsasag, aki ugyanazokat az utvonalakat repuli ugyanolyan, vagy meg jobb aron. ehhez kepest evtizedek ota olik bele az adofizetok penzet!

MemphisRayne 2011.01.24. 08:34:54

Tisztelt Hozzászólók!

Vonjunk le néhány egyszerű következtetést:
1. Nyílvánvalóan nem a repülőtéri dolgozók tették tönkre a kihelyezett telefont,mivel ez az állásukba is kerülne.
2. Ha a kedves posztoló teljes egészében közzé tette volna a képet akkor láthatnánk hogy a pult használaton kívül van, sem szék, sem számítógép, sem papírok, sőt még világítás sincs.
Tény hogy régen ezt is használta a handling cég de mióta 2 külön cég végzi a földi kiszolgálásta 2A és 2B terminálon, ez a pult a Malév tranziton belüli pultjába nyílik, a Celebi pultja a trazit másik sarkában van, ezért a telefon, valamint hogy aki már egyszer kiment és nem tud visszamenni a tranzit területre hogy bejelentse a kárt vagy hiányt ezzel a telefonnal tudja a handling céggel felvenni a kapcsolatot.

Könnyű mindig valamilyen hibát keresni a szolgáltatásokban, nyílván senki sem makulátlan de ennyire primitívek ne legyünk már hogy a nyílvánvalót nem látjuk, vagy csak dühöngeni szeretnénk egy jót.

Vagy a kedves posztoló be tudott volna jutni máshogyan is a handling céghez? Mert ha igen akkor rendelkezik belépő kártyával, tehát reptéren dolgozik vagyis a saját munkahelyét szidja.

A telefon állapotát nézve jó sok "kedves" "türelmes" és "intelligens" ember utazik a világban.

Jah és Én nem ezt a telefont láttam a közelmúltban vagyis, észlelték a problémát és megoldották.

Valamint szerintem azoknak akik repültek már Karácsony és Újév környékén nem kell bemutatni a káoszt ami nem csak Ferihegyen hanem a világban zajlik.

Üdv : Egy Utazó.

Lassie 2011.04.03. 23:37:22

Bocsanat. (szeretem ezzel kezdeni mert sokaknak nem fog tetszeni) Szeretnek bemutatkozni: en vagyok a fogyaszto. (Ezt meg fokozhatjuk ha nem vilagos, vasarlo, utas, ugyfel, fizeto ember, stb.) En vagyok a kiraly oke, az osszes alkalmazott a repteren es az osszes ruhes ceg ertem van es nem en vagyok azokert. Nah ez az amit el szoktak felejteni. En a penzemert elvarhato minimumot kerem semmi mast (es ez nem az). Egyebkent karacsonykor meg ujevkor nem altalanos az ilyen jellegu kaosz a vilagban.
süti beállítások módosítása