Tékozló Homár

Félévente emel a törlesztőn a Budapest Bank?

2011.08.19. 12:36 | jackyll | 245 komment

Lajos megkapta az évközi emelést a frankhitel-törlesztőjére Budapest Banktól, mert miért ne:

Sokat olvastam mostanában a posztjaidat, mivel mi is a pórul járt frankhitelesek közé tartozunk és elég sok szó volt erről a blogodban. Az hogy a frank árfolyama hogyan alakítja a költségvetésünket az egy dolog. Így jártunk. Hogy a napokban felröppent a hír miszerint a magyar bankok a lengyel pénzintézeteknél 10-15%-al magasabb haszonkulccsal folyósítják ugyanezt a hitelt - nem kicsit szívva a fogunkat - de tudomásul vesszük. Tegnap viszont újabb pofon ért minket. Három éve fizetjük a lakáshitelt amit a Budapest Banktól vettünk föl. Tegnap soron kívül landolt egy levél a postaládában amit furcsállottam, mert a 20-a körül nem szoktunk levelet kapni tőlük. Megijedtem, hátha elmaradt valamikor egy részlet, mert akárhogy is, de idáig mindig igyekeztünk pontosan fizetni. De nem erről volt szó.

Olvasson tovább!

Re: Azonnal elromló HTC-telefon a Speedshoptól

2011.08.19. 09:48 | jackyll | 152 komment

Megérkezett a Speedshop hivatalos válasza tegnapi panaszunkra, állítólag kész lett a telefon. Nem igazán értem amúgy, miért adta volna el a boltnak naiv ügyfél a készüléket, ami két hónap alatt 50 ezer forinttal lett olcsóbb. Hibás készüléket adtak el neki, ami ha nem tudtak volna megjavítani, vagy ugyanolyanra cserélni a kifizetett 160 ezer forintot kellett volna visszaadniuk.

Sajnos a legjobb telefonok is el tudnak romlani, ezalól a HTC sem kivétel. Minden garanciális ügyintézés során törekszünk arra, hogy a felhasználót a lehető legkevesebb kellemetlenség érje, ezért van door to door garanciánk, ezért adunk cserekészüléket, sajnos a gyártók nem biztosítanak a javítás idejére készülékeket ezért azt saját költségünkre kell megoldani, de tudomásom szerint mindkét alkalommal 40e Ft-os cserekészüléket biztosítottunk, egyelőre Magyarország és az itt élő kereskedők nincsenek olyan szinten, hogy egyenértékű készüléket tudjanak biztosítani, főleg úgy, hogy ez egy gesztus amit a kereskedő azért tesz, hogy megpróbálja redukálni azt a kényelmetlenséget amit a drága készülék meghibásodása okozott.

Olvasson tovább!

Egész családját kitiltotta a Vatera

2011.08.18. 14:30 | jackyll | 239 komment

Naiv ügyfél apját névazonosságuk miatt tiltotta ki vele együtt a Vatera:

F. István vagyok, szabályt sértettem a vaterán ezért kizártak.ez idáig rendben van! Apám szintén F. István öt is kizárták, mert véleményük szerint kapcsolatba hozható velem! Szinte HIHETETLEN kapcsolatba hozható velem? ki hitte volna?  De azért még engedték hogy pár dolgot feltöltsön, majd másnap inaktiválták, kiszámlázva 300 valamennyi forint termék feltöltési dijat. Amit nem lehetet kifizetni mert az oldalra már nem engedett be lépni. Most pedig itt van 3150 ft behajtási összeg! Hát ennyi a történet. GRATULA CSAK IGY TOVÁBB VATERA-TESZVESZ CSAK SZABÁLYOSAN "mindent"

TANULSÁG: NE vezess gyorsan mert elveszik a jogsid, és onnantol kezdve se apád se anyád nem vezetheti a családi autót!

Pörgeti a jegyautomaták óráját a BKV?

2011.08.18. 13:44 | jackyll | 71 komment

Tapasztalt már valaki hasonlót? A Homár természetesen semmin nem lepődne meg, bár ezt elég gyorsan le lehetne ellenőrizni. Ha valaki arra jár, nézze már meg, köszi:

A BKV öcsémet M-et az alábbi módon károsított meg tegnapelőtt: Mivel nyár van, öcsém nem vett bérletet, hanem jeggyel járt, ugyanis viszonylag keveset van otthon. Öcsém szabályosan jegyet lyukasztott, de az ellenőr azt mondta, hogy már lejárt. Ő mondta, hogy lehetetlen, hiszen 25 perccel ezelőtt kezelte a jegyet, világosan emlékszik rá. Az ellenőr erre felhívta a Dózsa György úti irodát, akik közölték, hogy a jegyautomata jól működik.

Olvasson tovább!

BAR-lista 900 forintért az MKB-nál

2011.08.18. 12:35 | jackyll | 47 komment

A Homár arra tippel, hogy egy újabb bankközi misztikum bukkant fel. A túl alacsony, esetünkben 10000 forintnál kevesebb tartozásról nem ügyfeleit értesíti az MKB, hanem egyből a KHR-t. Ez máshol is így megy, már a szkriptek és robotok kezében vagyunk?

A cégem (egy közepes vállalkozás, 20-30 alkalmazottal, szolgáltató iparban). A cégnek van sok gépjárműve, ezek közül az egyiket 2009-ben vettük az MKB Euroleasing finanszirozásában. A cég úgy számláz, hogy egy számlán jön a kamat és a tőketörlesztés (olyan 70,000 HUf havonta, szerencsére forintos :), valamint egy másik számlán 300 forint ügyviteli költség (akár mit is jelentsen ez). A két számlát egy borítékba rakják bele. Kollégáim figyelmetlenek voltak és 2010 január-március hónapokban (3 hónap) várhatóan összetűzték a két számlát és én csak a nagyobbikat utaltam el, a 300 forintokat nem. Erre soha nem hívták fel a figyelmemet (MKB), soha nem jött sms, egyetlen számlalevélben sem szóltak, hogy ugyan fizesd már ki. Persze közben több sok százezer forintot törlesztettem azóta és a 300 forintokat is kifizettem utána, de kétségtelen, a 900 forintos tartozásom úgy néz ki, hogy kiegyenlítetlen maradt. Ezt egy rendesen működő pénzintézet úgy oldotta volna meg (szerintem), hogy ír egy levelet, vagy felszólít, hogy fizessem ki. Amikor késtem a fizetéssel pár napot az egyik számla esetében, máris jött az sms, hogy tartozom, de abban sem volt benne a 900 forintos tartozás. Az euroleasing felszólítás nélkül a Központi Hitelinformációs Rendszernek elküldte (gyermekkori nevén BAR lista) a tartozásom tényét.

Olvasson tovább!

Azonnal elromló HTC-telefon a Speedshoptól (frissítve)

2011.08.18. 11:21 | jackyll | 257 komment

Dávid egy csúcskategóriás okostelefont vett mindenféle hűségidő nélkül a Speedshopban potom 160 ezerért, de sajnos ez sem mentette meg a kezdetektől jelentkező hibáktól. Első körben két hétig "javították", aztán az egész képernyő megszűnt reagálni. Amikor naiv ügyfél a cucc árát követelte, az ügyfélszolgálatos azt javasolta, javíttassa meg és adja el a Vaterán.

UPDATE 08/19: Sikerült megjavítani a telefon érintőképernyőjét.

Június 8.-án internetes megrendelést követően készpénzzel vettem egy HTC Sensation típusú mobiltelefont. Az ára 159.990 forint volt. A telefonnal az első üzembe helyezéstől voltak problémák. Első sorba szoftver hibák: kikapcsolt, újraindult magától, lefagyott, nem nyitott meg programokat stb. Két hét használat után vittem vissza először hogy éljek a szerviz garanciával. A nem különösebben bonyolult szerviz két hetet vett igénybe addig egy csere telefont használtam ami közel sem volt olyan minőségű mint a szervizbe leadott saját telefonom.

Olvasson tovább!

Nem tetszett a taxisnak a törzsutas kártya

2011.08.17. 14:45 | jackyll | 73 komment

Naiv ügyfél csapatát kártyájuk ellenére nem volt hajlandó törzsutas-tarifán elvinni a Taxiplus egyik embere. Két nappal az eset jelentése után a cég azzal jelentkezett, hogy két hétre eltiltották a csókát, illetve elmagyarázták neki, hogyan is mennek a dolgok. Kellemes meglepetés.

Körülberül félórája ülök döbbenten. Persze lehet csak én olvaslak titeket túl gyakran, és látok túl sötét képet a magyar ügyfél kezelési gyakorlatban, de ennyire gyors kedves és hatékony válaszra nem számítottam, plána a rengeteg "bunkótaxis" post után. Úgyhogy úgy érzem ezt muszáj veletek megosztanom. Még meg sem tudtam nektek írni mélységes felháborodásom, már fel is göngyölítették a bűntényt :)

Olvasson tovább!

Drága a szülőknek a Vidámpark

2011.08.17. 13:26 | jackyll | 111 komment

Látszik, hogy a Homár nem járt mostanában a Vidámparkban, mert meglepődött a 4700 forintos beugrón, ami akkor is annyi, ha semmire sem ül fel, mert pl a gyerekét kíséri:

A mai nap (2011. 08. 16.) a Vidámparkba szeretett volna látogatni a családom néhány vendég-gyerkőc kíséretében. A teljes létszám a következőképpen alakult: szüleim (két fő), iskoláskorú, és 140 cm-nél magasabb gyerek 5 fő, és egy 140 cm-nél alacsonyabb kisgyerek. Az indulás előtt tájékozódtunk a jegyárakról - már akkor leesett az állunk -, nem baj, valamivel muszáj feldobni a gyerekek nyarát. Az egyik gyereknél (12 éves, és ez látszik is rajta, viszont szerencsétlenségére 156 centi) sajnos nem volt diákigazolvány. Ezt jeleztük előre a kasszánál, kérdezték, melyikük az. Mikor megmutattuk, a kasszás hölgy azt mondta, hogy végül is, teljesen mindegy, nincs diákigazolvány, akkor teljes áru jegyet kell venni.

Olvasson tovább!

Behajtaná a T-Home a leadott set top boxokat

2011.08.17. 11:54 | jackyll | 129 komment

János a Somogy megyei Békéltető Testületnek írt, miután a januárban felmondott IPTV-je után 7 hónappal a T-Home váratlanul ki szeretné fizettetni vele a két leadott set top boxát, illetve a routert is:

Állásfoglalásért fordulok Önhöz,  amelynek tárgya a mellékelt dokumentumokban rejlik.  De röviden összefoglalom. 2009 decemberben szerződtem a T-Home IPTV  akcióban  1 év hűségnyilatkozatra.  Az internet előfizetés már 2009 decembertől , az  IPTV 2010 januártól „ketyegett”. Már február közepén bántam az egészet, a 2  set top box jelentősen megnövelte az áramfogyasztást, a műsorcsomagok tartalmát ugyanúgy változtatták mint a kábel tv szolgáltatók.  Többször megállt vagy a tv műsor, vagy az internet sebessége.  Az áramfogyasztás visszaszorítására  mindig kikapcsoltam a beltéri egységeket. Ez miatt a tervezett tv nézés előtt  5-6 percig várni kellett amíg a beltérik „feljelentkeztek” a hálózatra.  Alig vártam a 2010 decembert hogy lemondhassam az internetet, visszaköttettem a kábel tv-t, összecsomagoltam az egész készletet, vártam folyó év január  10-et hogy felbontsam az IPTV szerződést.

Olvasson tovább!

Halmozódó problémák az Opel Gombosnál

2011.08.17. 09:56 | jackyll | 62 komment

Obligata minden kudarc ellenére évekig próbálkozott az Opel Gombosnál, hogy egyszer úgy igazán megjavítsák az Astráját, de most feladta a harcot:

Évek óta az Opel Gomboshoz hordom az opel astrámat, úgy még sosem hoztam ki javítás után a szervizből, hogy tökéletesre sikerült volna. A múltkor olajcserére vittem be a szervizükbe, amit állítólag meg is csináltak. Ezzel szembesültem is, hogy az anyós ülés alatt lévő szőnyeg úszott az olajban, persze ezért senki nem kért elnézést. Persze hogyan is kérnének elnézést, hiszen a munkafelvevők az esetek többségében sosincsenek a helyükön, és fél órákat kell várni míg végre az egyik előkerül. Emellett azt is említhetném, hogy folyamatosan megpróbálnak rámsózni különböző alkatrész cseréket.

Olvasson tovább!