Tékozló Homár

Telefoncsere a Telenornál

2011.09.16. 14:28 | jackyll | 268 komment

A Homár továbbra sem érti, mitől lesz valakiből kiemelt ügyfél egy telefontársaságnál? Mindenki kapott arany- és platinakártyát nem? Vagy mert flottában sokkal kevesebbet fizet? Mindenesetre az eset magában is felháborító, ha egy újonnan vett telefon miatt 14 alkalommal kell szervizbe fáradni, hogy eljusson a cseréig, amire aztán még 30 napot kell várni.

A történet a következő. Június 21-én vettem egy készüléket, ami sajnos meghibásodott, tehát mint mindenki tette volna, leadtam szervizre. Ez az ügyintézés, igaz hogy négy fordulóban, de gyakorlatilag Július elejétől Augusztus közepéig tartott. Egy SIM kártya csere, két szoftver frissítés és egy akkumulátor csere után sajnos a hiba még mindíg fennállt.

Olvasson tovább!

Kiszívták a virslit a tasakból

2011.09.16. 14:01 | jackyll | 70 komment

Aki azt gondolta, hogy a válság majd megkíméli az ipari húsfeldolgozás melléktermékeit, az kénytelen lesz átállni kutyakajára. Már a Pick virslije sincs biztonságban!

A gazdasági válság ismét újabb áldozatot követelt. Az általam kedvelt Pick termékeket sem kerüli el. Több csomagnyi virsli között sikeresen kifogtam egy "értékcsökkentett" példányt, amiben a megszokott 4 szál helyett csak 3 volt. Sajnos az ára nem volt kedvezményes.

Olvasson tovább!

Hogyan ne neveljük gyereket?

2011.09.15. 15:46 | jackyll | 189 komment

Talán nem kell ecsetelni, egy online áruházban mennyire hasznosak a valódi humán júzerektől származó értékelések. A Librinél azonban nem ez a szempont, hanem hogy jó színben tűnjenek fel a könyvek. Szerencsére Mooney nekünk is átlőtte véleményét, ami oda nem volt jó, így egy hiánypótlóan retardált, a gyakorikérdéseknél is szórakoztatóbb könyvet ismerhetünk meg, ami a babák első évében próbálja összezavarni az egybites szülőket:

A libri oldalán mód van arra, hogy véleményezzük a könyvet. Úgy tűnik a negatív véleményt nem tűrik. Ezt a könyvet véleményeztem. Az alábbi szavakkal:
------------------------------------------
Idézet a könyvből: "A mobiltelefonomat a gyerekágy fölé helyeztem abban a reményben, hogy a színek érdekelni fogják a gyerekemet, de látszólag nem vette észre. Lehet baj van a látásával?"

Olvasson tovább!

Több benne a színezőanyag, mint a meggy

2011.09.15. 14:49 | jackyll | 109 komment

László nem ül a babérjain, amíg a kormány megmenti körülöttünk az egész országot, hanem maga is lokális nemzetmentésbe kezdett. A Tescoban találkozott ezzel az 1%-os gyümölcstartalmú folyadékkal, aminek ráadásul a színezőanyaga is káros a gyermekekre.

Tegnap este a Budakeszi TESCO-ban vásárolva megakadt a szemem ezen a kívánatos meggy italon. A kosaramba tettem, aztán tüzetesebben is megtekintettem a részleteket az üveg hátulján. Nem térnék ki különösképpen a szokványos összetevőkre, bár a brilliant fekete BN és a ponceau 4R** (két csillagos !) még engem is meglepett, ami azonban végleg eltérített vásárlási szándékomtól az a következő volt:  Gyümölcstartalom min.: 1%! Vagyis 2 centiliter ebben a termetes palackban. Csak tudnám hogy mérték bele, szemcseppentővel?

Olvasson tovább!

"Az egyoldalú szerződésmódosítások többsége tisztességtelen"

2011.09.15. 14:06 | jackyll | 73 komment

Végre jött egy hír, amire a magyar lakosság évek óta vár: a bíróság 3 évre visszamenőleg tisztességtelennek minősítette, és emiatt érvénytelenítette az egyoldalú szerződésmódosításokat, amiket a Partiscum Takarékszövetkezet hozott ügyfelei kárára:

Az ítélőtábla szerint a Partiscum általános szerződési feltételei azért tisztességtelenek, mert lehetőséget adnak arra, hogy a pénzintézet bármikor, saját érdekei szerint módosítsa a hitelszerződéseket, miközben ugyanilyen egyoldalú változtatásra a takarékszövetkezet ügyfeleinek nincs lehetősége. Az ítélőtábla a döntéshozatalkor abból indult ki, hogy magánjogi szerződésekben a jogok és kötelezettségek meghatározásakor a felek egyenjogúak. Az ítélet indoklása szerint a pénzügyi intézmény gazdasági erőpozíciója ellenére jogi értelemben nincs fölérendelve a kölcsönvevőnek, éppen ezért nem erőltethet az utóbbiakra számukra hátrányos feltételeket. A hitelező pénzintézet nem hatóság, az adós pedig nem alárendelt „ügyfél" – olvasható a dokumentumban.

Olvasson tovább!

A fingást is kifizetteti céges ügyfeleivel az MKB

2011.09.15. 13:23 | jackyll | 63 komment

 

A. elkövette azt a klasszikusnak mondható hibát, hogy nem olvasta végig pontról pontra a 15 oldalas lízingszerződését, mielőtt aláírta volna. Azóta meglepő módon mindenféle címen levont már tőle pénzt az MKB Euroleasing.

Elkövettem azt a súlyos hibát, hogy kiemelt nagyvállalati MKB Bank ügyfélként hallgattam a személyes kapcsolattartónkra és az MKB Euroleasinggel kötöttem lízingszerződést tavaly. Már az elején gyanút kellett volna fognom, amikor kiemelt ügyfélként rosszabb kondíciókat küldtek, mint amit egy sima webes ajánlatadó form ajánlott a használtautó.hu portálon akármilyen mezei halandónak. De rövid tanakodás után végül hajlandóak voltak kijavítani az ajánlatukat egy elfogadhatóra. A szerződési feltételek firtatására közölték, hogy azok teljesen általánosak, de sajnos csak akkor tudják odaadni, amikor amúgy is bejövök aláírni őket. Az aláírás napján mintegy 15 oldal, egészen apró betűs szöveget tettek elém. Megpróbáltam legalább nagyjából értelmezni a szöveget, de mivel kiderült, hogy a számomra nem teljesen világos részekről az ügyintéző hölgynek sincs fogalma sem (vagy legalábbis úgy tesz), végül aláírtam a papírokat. (Gondolván, milliárdos számlaforgalmú MKB ügyfélként majd csak sikerült elsimítani, ha mégis valami gond lenne.) És itt kezdődött a pofátlan, rosszhiszemű és legfőképp pitiáner lehúzások máig tartó sorozata...

Olvasson tovább!

Csótányos pizza a Don Pepéből

2011.09.14. 15:49 | jackyll | 270 komment

Sanyiék lőtték ezt az extra feltétes pizzát a Camponából, amiért még felárat sem kellett fizetniük:

Csak igy mindenfele kommentar nelkul..  don pepe pizza.. rendeles idopontja augusztus 26 11:15..XXII kerulet campona-bol, amit rendeltuk ket speci pizza (tudom mivagyunk a homarok hogy ha mar ennyire speci miert nem fogjuk be a pofankat). jeleztuk meg aznap don pepe hivatalos facebook oldalan de semmi sem tortent igy gondoltuk lassa mas is:)

Olvasson tovább!

Genyóznak a ZP-ben a beengedéssel

2011.09.14. 14:42 | jackyll | 111 komment

ZP-nek nem jött be a Zöld Pardon pénzbedobós beléptetési rendszere, mert a pénzváltó kisasszony unatkozott és csak egy rövidebb műsor és torlódás hatására volt hajlandó rendeltetésszerű tevékenységet végezni:

Előrebocsátom, hogy nem vagyok nagy Pardonba járós, jópár éve sokat voltam ott, idén tegnap először. Barátnőmmel mentem, mert felcsigázott a Leander koncert, gondoltam ez 400 Forintot bőven megér, meg sokszor már úgyse lehet menni többé. Nálam nem volt a beléptetőkapuhoz szükséges aprópénz, barátnőmnél volt, vagy legalábbis azt hitte, ugyanis négy darab százassal érkezett. Míg én váltottam a bejárat előtti pultosnál, barátnőm megkérdezte, hogy a százasok jók-e a kapuhoz, erre igennel feleltek. Én bementem, ő nem tudott, mert a százas mégse volt jó, csak a kétszázas, ezért visszament a pultoshoz váltani. Itt történt az incidens, a váltó kisasszony közölte, hogy nem tud váltani, ami furcsa volt, mert tíz marék kétszázas volt a nyitott kasszában. Az ismételt kérésre az alkalmazott közölte, hogy jó, akkor könyörögj és talán váltok.

Olvasson tovább!

Hova lehet kerekíteni egy forintot?

2011.09.13. 16:20 | jackyll | 213 komment

És különben is, hogyan lehet 1 forintos számlát csinálni, és főleg minek? Bélának sikerült a Sparban, kishíján az egész áruházvezetést összecsődíteni az egy forintos mogyoró dilemmájával:

Már lehet 0-ás villanyszámla, de még sajnos nem lehet 1-2 Ft-os nyugtát kifizetni a Spar áruházakban. Nyilván baromság az egész, de ettől függetlenül élő probléma. :) Vásárolni akartam földimogyorót, a kóstolandó darabot lemértem a mérlegnél, majd a kasszánál fizetni szerettem volna. 1 Ft-ot azonban, mint tudjuk nem kell fizetni, mert az lefelé kerekítendő összeg, így mosolyogva vártam az ingyenkóstolót.

Olvasson tovább!

10000%-os haszonkulcs a Candy szervizben

2011.09.13. 15:41 | jackyll | 199 komment

Egészen elképesztő mélységekbe tud zuhanni a szervizekben a "nemjavítás". Gábor esetében például a Candy a mosogatógép az egész szivattyúmotorját cserélte volna 30 ezer forintért, ahelyett, hogy belerakott volna egy 300 forintos kondenzátort.

Történt, hogy elromlott a 3 éves Candy márkájú mosogatógépem. Általában magamnak javítom az ilyesmit, de eléggé el voltam havazva a munkával, kihívtam a márkaszervizt. Ki is jöttek, és benyögtek egy laza szivattyú motor cserét, 30000 + munkadíj 6 hét rendelési idővel. Mondtam is a szervizes úriembernek, hogy ez nevetségesen magas összeg, ennyiért újratekercselik nekem a motort, ha kell. Nem vagyok villanyszerelő, de két telefon után már tudtam, hogy a motor üzemi kondenzátora makkant meg, mégpedig onnan, hogy az esetek 99%-ában az makkan meg.

Olvasson tovább!