István szülei sportosan megtették az OTP-Vodafone távot 5-6 alkalommal, miután félrenyomták az egyik számot ATM-es fizetésnél. Az ügyintézők ideoda küldözgették őket, aminek a vége az lett, hogy hamarosan kikapcsolják a telefonját, mert a befizetett pénz hetekig-hónapokig fog utazni, amire a Vodafone megkapja. De mivel a robotok irányítanak mindent, nincs mit tenni.
Szeretném megosztani veletek a Vodafone mobilszolgáltatóval történt problémánkat, mely már két hete tart. Idős szüleim vodafone előfizetéssel rendelkeznek, már 4-5 éve legalább. Eddig semmi problémánk nem adódott a szolgáltatóval, maximum a térerővel, mely nagyon alacsony arra mifelénk Fejér megyében. De jelen esetben egy számla befizetéséről lenne szó. Szüleim, két héttel ezelőtt, ahogy mindig is tették, bementek a Sárbogárdi OTP bankfiókba, hogy ATM-en keresztül rendezzék a vodafone számláikat, egy OTP-és hitelkártyáról. (Ezúton szeretném megkérni az olvasókat, hogy a hitelkártyával kapcsolatosan kerüljék a gúnyos megjegyezéseket, mert jelen esetben nem az a fő téma.)