Tékozló Homár

A soha ki nem szállított hangszóró

2011.01.21. 11:44 | jackyll | 56 komment

Ferenc hangfalai elakadtak a nagy karácsonyafterezés-szilveszter-leltározás bermudaháromszögben, és azóta se találnak magukra:

Úgy történt az eset, hogy tavaly december 29-én rendeltem a Cinema Center Kft. webáruházából egy mélyhang-sugárzót. Az automatikus visszaigazolás azonnal meg is érkezett, majd még aznap kaptam egy e-mailt, hogy a termék van raktáron, de csak a következő hét közepén (január 4-5.) tudják szállítani. Gondolom az ünnepek között zárva vannak... De semmi gond, annyira nem sürgős. Elmúlt a hét közepe, hangszóró/értesítés sehol, ezért e-mailben érdeklődtem a szállítás felől. Pár percen belül érkezett a válasz: péntek (január 7.). Pénteken azonban jött egy újabb hívás, hogy leltároznak a raktárban, ezért nem tudják kiszállítani a terméket, csak a következő héten, hétfőn-kedden (január 10-11.).

Olvasson tovább!

Magyar termék fail

2011.01.20. 14:11 | jackyll | 216 komment

Előbb-utóbb minden magyar termékről kiderül, hogy az alapanyagok, a szakács, a varrónő, vagy a csomagolás mégiscsak inkább külföldi. Persze, ha ráírják a hátuljára, könnyen lebuknak, mint Asti fotóin látható:

Csatolnék két fényképet, mely egy echte magyar termékről készült, ha érdemes, osszák meg a nagyérdeművel. Ja igen, Kanadát 2011-re hozzánk csatolták. :)

Olvasson tovább!

Művirággal tuningolják a kaktuszokat az OBI-ban

2011.01.20. 13:25 | jackyll | 80 komment

Péter sokkoló videója újabb ékes bizonyítéka, hogy a hipermarketek nincsenek híján a forradalmi innovációnak még az ilyen válságadós időkben sem. Egy kis kreativitással fel lehet lendíteni a kaktuszbizniszt például:

Mindannyian tudjuk, ma új termékekkel lehet betörni a piacra, tudja ezt az OBI is. Azt is tudják, a virágzó kaktuszt jobban viszik, mint a nem virágzót, de a kaktusz virága 2-3 napig él csak utána egy évig semmi. No, ők kifejlesztették az örökvirágzó kaktuszt :) Itt jól látható, hogy a kaktuszok tetejére száraz művirágot hot-melt ragasztó pisztollyal ragasztottak rá. Semmi közük a kaktuszhoz. Bár itt jó kérdés, hogy állatkínzás mellé növénykínzást nem lehet büntetni? Jó poén lehet, amikor hazaviszik, és 2 hónap múlva jönnek rá, mit vettek...

Olvasson tovább!

Termékfejlesztés az Erste Bankban

2011.01.18. 16:45 | jackyll | 152 komment

WWarlockot az Erste Bank megajándékozta egy felejthetetlen jelenettel, amit alant megoszt velünk. Az ügyintéző arra kérte, írja már meg a vezetőségnek az ötleteit, mert rájuk nem hallgatnak, ezért nincs náluk Start Értékpapírszámla:

Ma megpróbáltam két pénzintézetnél két hónapos kislányom részére Start Értékpapírszámlát nyitni. Hogy mi is ez, annak részleteitől mindenkit megkímélnék, röviden csak annyit, hogy az állam minden újszülött részére elhelyez egy kincstári számlán 42 500,- forintot (az összeg évek óta változatlan), ami 18 éves koráig ott kamatozik, illetve átvihető valamelyik pénzintézetnél vezetett Start számlára is, vagy ha valaki szereti az extrém kihívásokat (mint én is), akkor Start Értékpapírszámlára.

Olvasson tovább!

Parkolási anomália a Westendben

2011.01.18. 12:56 | jackyll | 59 komment

A Homár még nem találkozott a jelenséggel, ettől függetlenül nem kizárt, hogy tényleg szervizdíjat számolnak fel a parkolóautomaták a Westendben:

Érdekes és egyben megdöbbentő jelenségre szeretném felhívni a Westendben parkoló autóstársaim figyelmét. Már több alkalommal tapasztaltam az elmúlt időszakban, hogy a fizető automaták rosszul adnak vissza. Ma is 750 Ft-ot kellett fizetnem, egy ezrest tettem bele és visszakaptam 150 Ft-ot. Tudom nem sok a százas de mivel az emberek többsége nem is nézi meg a visszajáró fémpénzt, csak zsebre vágja, így nem tudni hány embert csapnak be tudatosan, és mennyi pénzt csalnak ki tőlünk pluszban. Persze mindezt bizonyítani soha nem lehet, mert nincs ott egy hivatalos ember aki látja a visszajárót, és megszámolja, tehát reklamációnak helye nincs. Jómagam megpróbáltam kihajtáskor feltenni egy kérdést ezzel kapcsolatban a csaló cég egyik alkalmazottjának.

Olvasson tovább!

Fantomizálódott a UPC Direct?

2011.01.17. 15:33 | jackyll | 65 komment

Lehet, hogy annyira felíveltek a UPC Direct gazdasági mutatói, mióta tavaly elköltözött Magyarországról, hogy már egyáltalán nem állnak szóba meglévő előfizetőikkel sem? Létezhet olyan, hogy fél éve nem küldenek ki egy beltéri egységet, amit azért 1 év hűséggel számláznak?

Régóta olvasgatom a bejegyzéseket és eddig mindig mindent sikerült megoldanom. Kivéve ezt az UPC DIREKT-es viccet. 2010. juniúsában megrendeltem egy 3. beltéri egységet (fiamnak szülinapjára). Az ügyintéző erre elmondta hogy érdemesebb hűséget fogadni nekik 1 évre, mert akkor szinte fél áron van és sokkal gyorsabbak is lesznek stb. Mondtam, jó, de csak akkor ha megvan a 3. bekötés.  2011. januárjában még mindig nincs meg a 3. beltéri, viszont a hűségre köteleztek. Hiába reklamálok, levelezek nem hajlandóak se a bekötésre, se a hűség visszavonására...
 
Egy hülye, naiv előfizető

Reptéren a Főtaxi is rabol

2011.01.17. 14:44 | jackyll | 154 komment

Józsi külföldi barátnőjével azt próbálták elhitetni, hogy a visszaadott 500-as címlet igazából 5000-es. Amikor ez a terv nem jött be, egyszerűen kirakták az autóból:

A Budapesti Repülőtér hivatalos taxipartnerének a FŐTAXINAK a magatartására szeretném felhívni a "leendő sorstársaim figyelmét": A történet teljesen klasszikus, a világ bármely táján hasonlóképpen megeshetett volna. Tegnap magyarul nem beszélő barátnőm nélkülem kellett, hogy Pestre utazzon (orvoshoz ment) (Rómából). Ferihegy 1-re érkezett, a Wizzair szokásához híven 1 órát késett, elvégre valahogy el kell adni azokat a késési jótálásokat... ;) Így a gépe rendben le is szállt hajnali 1-kor. Előre megbeszéltük, hogy a Főtaxival fog menni a nővérem lakásához, lévén ez a legegyszerűbb megoldás, és nem is "olyan" drága 5100 ft lett volna a normál tarifa a VII kerületbe.

Olvasson tovább!