Az iPhone-okban található nedvességérzékelők sok felhasználó életét keseríthették meg a szervizekben, ilyenkor ugrik a garancia. De minthogy a telefonokat a legritkább esetben szedik szét a tulaj szeme láttára, így bárhol rámondhatják hasraütésre, hogy mivan. Alábbiakban az iStyle és a Starking szervizének munkalapjáig juthatunk el naiv ügyfél sztrorija után. Az egyik szerint nem garanciális a készülék, mert beázott, a másik szerint garanciális, és ki is cserélték telefont.
Idén április végén – május elején vettem egy új, gyári kártyafüggetlen iPhone 4-et a férjem születésnapjára. Ő egy darabig - adatmentés, microsim stb. problémák miatt - még nem üzemelte be a készüléket, a napi használat valamikor nyár elején kezdődött. Egy idő után szólt nekem, hogy a telefon furán viselkedik, a legenyhébb használattól (pl. telefonkönyv megnyitása, sms írás) percek alatt tűzforróra hevül. Először szoftverfrissítéssel próbálkoztunk, de ez nem segített, sőt a helyzet egyre rosszabbá vált, a percekből másodpercek lettek. Nyilvánvaló volt, hogy valamilyen súlyos hardver hibája van a készüléknek, úgyhogy visszavittem abba a boltba, ahol vettem. Itt – mint korábban is – nagyon jó fejek voltak, kipróbálták a telefont és ők is mondták, hogy nyilvánvalóan hibás, az Apple ki fogja cserélni. Elmondták, hogy elviszik az iStyle szervizébe bevizsgálásra, utána pár napon belül jöhetünk az új készülékért.