Tékozló Homár

Egyszerűsítette a Groupama a lakásbiztosítást

2011.11.18. 12:48 | jackyll | 277 komment

Amarillka naivan hagyta felmondatni Uniquás lakásbiztosítását, hogy aztán évi 2 ezer forintért kevesebbért újrakösse a Groupamánál. A művelet mindössze öt napjába került:

Lakáshitelt vettünk fel, melyhez a lakásbiztosítást egy évig az ingatlanközvetítő cég állta az Uniqua biztosítónál. Mikor ez fordulónaphoz érkezett, kaptunk egy levelet az Uniquától, hogy mennyire változik a biztosítási összeg értékkövetéssel. Tudomásunk volt róla, hogy a társasháznak biztosítása van a Groupama Garanciánál, és a lakásbiztosítás csökkenthető azokkal a tételekkel, amiket a társasház biztosítása tartalmaz. Természetesen szerettünk volna pénzt spórolni, így nosza, elmentem a Groupama Garanciához, hogy ajánlatot kérjek a lakásbiztosításra.

Olvasson tovább!

Elhagyta a Posta a könyv kéziratát

2011.11.18. 11:39 | jackyll | 198 komment

Naiv író egészen elképesztő módon papírra rögzítette utolsó művét mintegy 4 évvel ezelőtt, amit aztán fel is adott a kiadójának a Magyar Postával. A küldemény természetesen elveszett. A Homár nem egészen érti, ha csak másolat volt, miért nem adott fel egy másikat csomagküldővel egy másik másolatot, vagy neadjisten pötyögte volna gépbe és emailen tolja át...

Biztos unalmas már mindenkinek a sok csomagküldős meg postai történet, de ez minden alkalommal kikívánkozik belőlem, mint egy eltúlzott este után a sokadik sör. Egyszerűen nem vagyok képes felfogni, miképp lehet az, hogy annak ellenére, hogy egy ideje nincs monopolhelyzetben a Magyar Posta Zrt., mégis megengedheti magának, hogy nagy ívben szarjon mindenkire. Hogy soha meg nem érkezett leveleim hollétére vonatkozó találgatások is csak a gyerekmesékben jelennek meg, már senkit nem lep meg, bár ha jobban belegondolok, az én történetem sem fog senkinek meglepett perceket okozni.

Olvasson tovább!

Szülinapgyilkolás az ElevenParkban

2011.11.17. 13:01 | jackyll | 431 komment

Ízetlen Monty Python-jelenetbe fordult Editék szülinapi zsúrja az ElevenParkban. A 4-re kért tortáról félóránként kiderült, hogy nincs se epres, se feketeerdő, hogy aztán a megvadult gyerekeknek n6-kor szilvatortával tömjék be a száját. Előtte még érkezett felajánlás torta helyett egy zacskó gumicukorról, a végén pedig két éves belépőt akartak adni kárpótlásul, de sajnos azt már nem tudnák hasznosítani.

8 éves kislányom szülinapi partiját egy nagy, mozgékony gyerek számára készült csarnokban tartottuk. Fenntartásaim voltak, sőt, megpróbáltam lebeszélni a gyereket, de ő erre vágyott. A napi több ezer látogatót vonzó komplexumba saját tortát bevinni nem lehet. Nelli málnást szeretett volna, amit sajna nem tartanak, így köztes megoldásként eprest rendeltünk előre, meg egy csokist a fiúknak. 4-re kértük asztalhoz a tortákat gyertyával, tűzijátékkal, ahogy kell.

Olvasson tovább!

Nem lehet kártyával fizetni az ELMŰ-nek online

2011.11.17. 12:16 | jackyll | 55 komment

Nem sikerült beüzemelni a legalapvetőbb funkciókat a Távszámlában, ahol elvileg online lehetne befizetni az online érkező közüzemi számlákat. Tiszteltfogyasztó 2 éve szeretne bankkártyával fizetni, de az ELMŰ-nél valamiért csak az átutalás lehetséges.

Mostanában fogok megemlékezni a 2. évfordulójáról annak, hogy az ELMÜ-nek nem lehet kártyával fizetni az online számlázási rendszerében… Mikor beléptem az online rendszerbe, írtam egy levelet a szolgáltatónak, akkor azt monda, hogy hamarosan lesz ELMÜ online fizetés is… Most az évfordulón újra írtam, most is kaptam választ:

„A regisztrálható szolgáltatók döntő többségénél elérhető ez a fizetési mód, a Távszámla felület természetesen alkalmas ennek megvalósítására, illetve maga a forma is kézenfekvővé teszi ezt a fizetési módot. A bankkártyás fizetés tekintetében folyamatos a kapcsolattartásunk az ELMŰ Nyrt.-vel, hiszen a Távszámlának is érdeke, hogy ügyfelei elégedettek legyenek.

Olvasson tovább!

Első és utolsó Acer laptopom

2011.11.16. 13:14 | jackyll | 362 komment

G. kipróbálta milyen a +3 év garancia Acernél. Többet ilyet biztosan nem csinál. 9 javítás után sem cserélték a laptopját, bár már szinte minden új rajta, mégsem működik normálisan:

Pár évvel ezelőtt vettem egy Acer laptopot. Nagy szerencsémre, vagy szerencsétlenségemre pár hónappal később máshol vettem hozzá  3 éves garancia kiterjesztést, amit aktiváltam. Minden rendben ment az alap garanciális időn belül, aztán vásárlás után 13 hónappal küldtem vissza először. Most küldöm vissza kilencedjére, esély a megjavításra elég kevés...

Olvasson tovább!

Venne azonnal eldobható borotvát telefonon?

2011.11.16. 12:03 | jackyll | 231 komment

Érthetetlen, hogyan kerülhetnek felnőtt emberek olyan szituációba, hogy telefonon megrendeljenek egy olcsó borotvacsomagot, amit hetente automatikusan egy egyre nagyobb csomag követ. Visszahívni nem lehet őket, lemondani csak írásban.

Nem tudom szerepelt-e már az oldalon, de egy csalásra szeretném felhívni mindenki figyelmét. A következő telefonszámról hívogatnak totál véletlenszerűen embereket: +3618147848. Állítólag egy automata tárcsázza egymás után a számokat és ha az adott illető felveszi akkor a gép bontja a vonalat és egy ügyintéző megkapja a számot azért, hogy ajánlatot tehessen. Több fórum is létezik ebben a témában, nem egy ember feljelentést akar tenni, mert napi szinten többször zaklatják. Akinek sikerült ügyintézővel is beszélni azoknak egy borotvacsomagot ajánlanak pár száz forintért majd ha nem mondja le az illető akkor a következő már drágább. Találtam egy érdekes blogbejegyzést ami ehhez a témához kapcsolódik.  A zaklató telefonszámot nem lehet visszahívni mert vagy nem kapcsolható vagy foglalt. Légyszi egy picit ti is nézzetek utána és figyelmeztessétek az olvasókat.

Köszönettel: Psyszah
 

Meglepetésszerződés a T-Mobile-től

2011.11.15. 12:38 | jackyll | 171 komment

Naiv ügyfél egyik reggel arra ébredt, hogy csatlakozott a T-Mobile Biztonsági Programjához. Úgy látszik, nem csak a gázszolgáltatók szeretnek a rokonsággal szerződni:

A T-MOBILE a mai napon kapott szerződés-kiegészítés szerint csatlakoztatott a "Biztonsági Programhoz". Én ebből csak az általuk feladott normál postai küldeményből értesültem. Mint kiderült, egy általuk megbízott külsős cég felhívta az előfizetői telefonszámot, és az egyik hozzátartozómmal beszéltek, bármely azonosítás, és a rendelkezésre jogosultság ellenőrzése nélkül, aki ráadásul csak annyit kért, hogy küldjenek részletesebb tájékoztatást. Az Ügyfélszolgálattal a mai napon beszéltem, akik arról tájékoztattak, hogy a "szerződés" alapjául szolgáló beszélgetést nem tudják rendelkezésemre bocsátani.

Olvasson tovább!

Ragaszkodik a jutalékához a TeszVesz

2011.11.14. 15:06 | jackyll | 81 komment

J.N. nem olvasta a múltkori vaterás történetet, így meglepődött, hogy a TeszVesznél sem adják vissza a jutalékot a sikeresnek értékel aukció után, ha az mégis meghiúsul, például mert a vevő nem bírta használni a telefont a SIM-kártyájával:

2011 októberben felraktam egy eladó használt okostelefont (iPhone), amit tőlem 2011.10.30-án megvett a vevő. A készülékre 2 hét garanciát vállaltam a leírásban, amit a TeszVesz oldalán is le is írtam, illetve van egy külön mező is erre (oda csak 1 hetet engedett kiválasztani.). Az eladás megtörtént, a pénzt megkaptam átutalással, és a terméket postáztam, majd bejelöltem, hogy sikeres a tranzakció, és megkaptam a jutalékról az elektronikus számlát, amit be is fizettem. Sajnos azonban a 2 hét alatt kiderült, hogy a vevő nem tudja használni a telefont, mert az ő SIM kártyáját nem fogadja el (aktivációs hiba), és a T-Mobile se tudott neki érdemben segíteni, még ha ez nem is kötelezettségük. Más megoldások (jailbreak) se vezettek eredményre.

Olvasson tovább!

Furcsa állapotfelmérés a Bosch Car Service-nél (frissítve)

2011.11.14. 12:20 | jackyll | 214 komment

Gábor hitetlenkedve fogadta a Király Bosch Car Service állapotfelmérését, miután saját kezűleg kiderítette, hogy a pont az ellenkezője igaz, mint amit írtak. A kiégett izzók helyett a lámpafoglalatokat akarták cserélni, csapágyakat találtak hibásnak, viszont az eredetileg kivizsgálandó kuplungcsúszást nem vették észre:

UPDATE 16:15 A Bosch központja szerint kivizsgálják az esetet. A teljes levelüket a panasz után olvashatják.

Tisztelt Homár! Mellékelve a lenti egyoldalú levelezés (sem a szerviz, sem a magyarországi központ nem érezte magáénak a válaszadás lehetőségét).

Tisztelt Szerviz! 2011.09.29-én hagytam Önöknél előzetes egyeztetés után 2001-es Ford Focusomat, olajcserére, illetve állapotfelmérésre (kuplungcsúszás). Az olajcserét a számla alapján elvégezték (Pdf. 2. oldal.), állapotfelméréssel kapcsolatosan a mellékelt javítási árajánlatot kaptam. (Pdf 1. oldal.) A lámpákkal és foglalatokkal kapcsolatosan azt az információt kaptam a munkafelvevőtől, hogy a lámpák jók, de a foglalatok "annyira szét vannak rohadva", hogy muszáj cserélni. A jobb első kerékagycsapágy és a jobb oldali féltengelycsapágy cseréjéről úgy nyilatkozott a munkafelvevő, hogy a javítás elhagyása és az esetleges menet közbeni meghibásodás nem okoz járulékos meghibásodást. A kuplungcsúszással kapcsolatosan nem érkezett javítási javaslat. A javításokat nem kértem.

Olvasson tovább!