Tékozló Homár

Egyszerűsítette a Groupama a lakásbiztosítást

2011.11.18. 12:48 | jackyll | 277 komment

Amarillka naivan hagyta felmondatni Uniquás lakásbiztosítását, hogy aztán évi 2 ezer forintért kevesebbért újrakösse a Groupamánál. A művelet mindössze öt napjába került:

Lakáshitelt vettünk fel, melyhez a lakásbiztosítást egy évig az ingatlanközvetítő cég állta az Uniqua biztosítónál. Mikor ez fordulónaphoz érkezett, kaptunk egy levelet az Uniquától, hogy mennyire változik a biztosítási összeg értékkövetéssel. Tudomásunk volt róla, hogy a társasháznak biztosítása van a Groupama Garanciánál, és a lakásbiztosítás csökkenthető azokkal a tételekkel, amiket a társasház biztosítása tartalmaz. Természetesen szerettünk volna pénzt spórolni, így nosza, elmentem a Groupama Garanciához, hogy ajánlatot kérjek a lakásbiztosításra.

Az ügyintézőhöz az első mondatom az volt, hogy hitelhez kötött a lakásbiztosítás. Ő átnézte az iratokat, majd közölte, hogy ó, hát nekünk elég a társasház biztosítása, nem kell külön kötni a lakásra is és menjek tüstént, mondjam fel a biztosítást az Uniquánál. Át is mentem a szomszéd épületbe és felmondtam a biztosítást. A Groupama Garanciánál kiállítottak egy igazolást, hogy milyen tételeket tartalmaz a társasház biztosítása, ezzel beszambáztam az OTP-hez.

Majdnem egy órát vártam, míg sorra kerültem. Itt közölték, hogy nem úgy van az, mert kell egy igazolás arról is, hogy a biztosítás milyen összeget képvisel a mi lakásunkra lebontva, valamint egy engedményezési szerződés a közös képviselőtől, hogy a társasház biztosítását meg tudjuk terhelni a hitellel.

A közös képviselő felhívta a biztosítási üzletkötőjét, aki úgy vélte, hogy ez így egyrészt elég bonyolult, másrészt, ha a lakás megsemmisülne, mi semmit nem kapnánk, csak a hitel kedvezményezettje, vagyis az OTP. Mégiscsak jobb lenne, ha külön biztosítást kötnénk. Sőt, ha a Groupamánál kötjük, akkor kapunk ügyfélkedvezményt, mivel a társasháznak is ott van a biztosítása. Jaj, de jó, megkötöttük a biztosítást és valóban, évi 2000 Ft-tal kevesebbre jött ki, mint az Uniquánál. Már csak meg kell várni a kötvényt, melyet be kell majd adnom a bankhoz. Ez a biznisz 2 napomba került, tehát még a tolerálható kategória.

2 hónap múlva meg is érkezett postán a kötvényünk, máris siettem vele a bankhoz, ahol röpke 1,5 órás várakozás után sorra kerültem. Az ügyintéző először is hazaküldött a befizetési bizonylatért (még jó, hogy a közelben lakunk), újabb várakozás ( mivel közben egy másik ügyfél odaült az ablakához), majd elolvasta a kötvényt és megállapította, hogy nem jó a biztosítási összeg. Ugyanis alacsony. Menjek vissza a Groupamához és kössem újra, a különbözetet pedig fizessem be.

Bementem a biztosítóhoz, ahol 2 órahossza alatt megszülték az új szerződést és befizettem az első részlet különbözetét. Természetesen az újonnan kiszámolt díj ugyanannyi lett, mint az Uniqua ajánlatában szereplő. Tehát nem nyertem semmit. Irány a bank, s mivel nem volt kedvem újabb 1 órát várni, gyorsan leadtam a papírokat, az ügyintézővel megbeszéltem, hogy pár nap múlva visszamegyek, addigra lefénymásolja.

Így is történt, majdnem egy óra várakozás után végre odajutottam az ablakához és megkaptam a papírjaimat azzal, hogy amikor megjön az új biztosítási kötvény, akkor ne felejtsem el bevinni… Hát sose lesz vége? Megjegyzem, a Groupama Garancia az OTP biztosítója, tehát nem értem, miért kell nekem mindenhol sorban állnom és miért nem tudják házon belül elintézni az iratküldözgetést meg a befizetési igazolásokat. A végeredmény tehát, hogy a biztosító váltással „nyertem” 5 nap rohangálást, sorban állást, fölösleges időtöltést, miközben egy forintot sem spóroltam. Még jó, hogy a központban lakunk és nem kocsival kellett furikáznom ilyen benzinárak mellett. Az húzott fel leginkább, hogy lehetett ilyen felelőtlen a Groupamás ügyintéző, hogy egy lakáshiteles szerződést ilyen könnyelműen vegyen? Na persze, én is hülye voltam, hogy bíztam az ügyintéző szakértelmében. Nem kellett volna.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XCat 2011.11.20. 00:20:23

@atpijkamo: Volt egy ilyen scifi régen, hogy Zöld szója.
Az arról szólt, hogy nem kaja volt hanem ételkockák, lehetett venni kéket, pirosat meg zöldet.
Aztán egyszer egy rendőrnyomozó véletlenül rájött, honnan oldják meg a zöld kocka alapanyagát mikor ugye nem termesztenek semmit. A hullákból vonták ki a tápanyagot, és abból rakták bele.

Megdobbent 2011.11.20. 00:20:24

@hagyma: nah, a pulyka a legtitokzatosabb allat nekem. Egyszeruen nem ertem miert ilyen bazinagy, miert van vicces hangja, es mi a fasze' ilyen jellegtelen es sovany a husa :>>

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.20. 00:21:40

@hagyma: Hülyeséget beszélsz. Nem vitakozom, csak megállapítom.

XCat 2011.11.20. 00:21:45

@atpijkamo: A jegesmedvék űbercukik. Meg mindenféle maci cuki. Nem borotváljuk.

Neked is problémáid lennének pl. hasfal nélkül. :P

Megdobbent 2011.11.20. 00:21:52

@hagyma: jah, plane ha raallnak a biodiesel meg etanol alapanyag gyartasra csilliard hektaron, akkor megszunnek a vegak is. Najo, az etanol nem biztos, a kukorica jobarat :>

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.20. 00:22:53

@Megdobbent: Márpedig éppen a fehér húsok az egészségesebbek a vörösökkel szemben.

XCat 2011.11.20. 00:25:44

@atpijkamo: Nem hinném hogy nagyon messze vagyunk tőle. Max. 20 évre saccolom.

Megdobbent 2011.11.20. 00:28:35

@atpijkamo: jaja, mondjak, de valahogy az en szervezetem ignoralja. X mennyisegu sertes/marha elfogyasztasa utan mondjuk 5 oran at nem leszek ehes, ugyanennyi szarnyas utan 1 ora mulva mar megyek enni :I A csaladban senki mas nem ilyen, franc se tudja miert alakultam igy :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.20. 00:28:48

@CatMother: Nemtom hány év. De ahogy nő az emberiség lélekszáma, és a Föld minden szempontból korlátos, biztos eljutunk odáig, hogy leülni se tudunk a bolygón. Majd állunk, kis szalmakalap a fejünkön, azon nő a fű, amit esténként megeszünk. Aki kevesebbel is beéri, tenyészthet rajta szöcskét, és lesz este hús a szájában.

XCat 2011.11.20. 00:30:41

@atpijkamo: Jah, a lélekszámnövekedést nem számoltam bele. :))

Megdobbent 2011.11.20. 00:33:07

Ehehe, valamit elneztem az iment :) Epp bosszankodni akartam, hogy nem igen latom Tommy Lee Jones-t a Cowboys and Aliens-ben, de aztan kideritettem, hogy ezt egyaltalan azert akarom megnezni, mert Harrison Ford az egyik foszereplo... :>

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.20. 00:37:21

@Megdobbent: mi sem esszuk csak thanksgivingkor...@atpijkamo: nem lep meg
szerinted pl afrikaban egy csirkefarmot egyszerubb felallitanio, vagy 200 hold buza-kukorica-krumplifoldet /locsolni es muvelni>?/

XCat 2011.11.20. 00:37:44

@atpijkamo: Csipkekesztyű, nem cérna. Megnéztem közelről.
Mondjuk úgy is elég béna.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.20. 00:38:29

@estrella negra: a jegesmedve nem jatek!!
es nem is tartozik az elelmiszereink koze

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.20. 00:39:39

@hagyma: az mas kerdes, hogy a csirkenek a tapot is oda kell szallitani es akkor mar lehet egyszerubb fagyasztott bontottcsirket..
foleg az afrikai lakossag munkatempojat es munkakedvet nezve

Megdobbent 2011.11.20. 00:48:49

de ez az apenta malna, na ez buntet. Pfij.

Mylady 2011.11.20. 11:06:47

@atpijkamo: Jegesmedvét nem bántani!!!

venszivar 2011.11.20. 18:21:23

Én, ma az általam főzött halászlevet(ami, úgy 4,5-re sikerült) s rántott halat ettem. Akkor én trendi vagyok? De a hétre, már rizses húst s milánói makarónit TERVEZEK......:):D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.20. 18:49:13

a 4,5 nem rossz toled egy 100-as skalan
en tejfolos gombas csirkepaprikast keszitek hamarosan

venszivar 2011.11.20. 19:27:26

@hagyma: Úgy látom, hogy megint unatkozol, te állat. Minek ugatsz nekem, te fosadék ! A niggerek, ázsiaiak a kreolok v. más szemetek SEM állnak szóba veled........mery, meg odaát van.....
Bírj magaddal, te féreg. Ha unatkozol ugass anyádnak, de az sem áll szóba veled, persze, aki ilyen férget "szült"..:):D

lordjim 2011.11.20. 21:51:09

@hagyma: A "Mary"az a mosogatógép típusa,ha jól értem.Tiszta rozsdamentes,vagy zománcozott?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.21. 02:09:45

@venszivar: mikor sikwerul mar canadaban menedekjogot kapnod?
@Sün‼: a Bucs megint kikapott, ez a szezon eluszott
@lordjim: nem Mary a felesegem
Mary Theresa Hagymasi es altalaban O mosogat meg a gep de neha en is, sot ma remek csirkeporkoltet foztem nekunk
tiszta, feher, selymesboru

pruntyike 2011.11.21. 03:02:17

@hagyma: azonnal mondd meg, hogy mi az az osztermeló!

megamenn 2011.11.21. 06:30:43

@atpijkamo: Mézga Aládár kalandos utazásai

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.21. 10:38:29

@atpijkamo:
polc helyett rács van benne. "

Nem mindegy ki melyik oldalán van a rácsnak

megamenn 2011.11.21. 10:43:49

Nem Mézga, bocs.
Moldova György: Az Abortusz-szigetek.

megamenn 2011.11.21. 10:47:45

@hagyma: Egyben olyan mint egy termetes mosógép, de a szopás, hogy csak fél adagot tud szárítani.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.11.21. 12:45:09

@Sün‼:
Nincs azzal a hirdetéssel semmi gond. Miért ne árulhatná S.Pál a motorját? :)

Guy_Montag 2011.11.21. 16:19:12

@venszivar: az N betűs szó kicsit erős.

randy marsh elég keményet szop a használata miatt. meg kell csókolni egy afroamerikai feneket. (southpark)

ez lenne a konzervatív nevelés?

Guy_Montag 2011.11.21. 19:24:34

@venszivar: nem, ezt rasszizmusnak hívják, és gyakran összemossák a konzervatív értékrenddel. persze ehhez elég ostobának kell lenni.
neked sikerült.

venszivar 2011.11.21. 19:34:52

@dubai_tennis: PONTOSAN ! NA AKKOR MOST MI VAN ? Látom, te elég ostoba is vagy ! te is sikeres szarkeverő vagy. Nyomd csak ! "Jónak" nyomod. :))):D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 19:41:30

@dubai_tennis: @venszivar: Ha nem hagyjátok azonnal abba, szétültetlek!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 19:46:47

@megamen: Belelapoztam, de nem találtam meg.

Végig nem olvasom, csak a riportkönyveit szeretem.

Guy_Montag 2011.11.21. 19:48:37

@venszivar:
szar mindenhol van ám.
az i és a v betűket el is távolíthatnád a nevedből :D

sonka magyarország nem ország!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 19:51:00

@dubai_tennis: Kértelek?

A sonkás az vicces, még nem hallottam.

venszivar 2011.11.21. 19:53:35

@atpijkamo: NA ?! "Szívem", ilyen "bókot" még nem kaptam Tőled !!!
csak nem azt játsszátok, hogy szemét "zsaru"-jó "zsaru".......:):D

Tán tudod, hogy mi lehet R. Vászkával ? :)))

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 19:57:06

@venszivar: Nem szeretem, ha egyébként normális emberek hülyeségen vitatkoznak. Bár te mindent megteszel hogy megcáfoljál. :)

Vászka bűvészkedett az avatarjával, biztos nem dicsértük eleget. Most mondd meg őszintén, ezért a posztért érdemes idejönnie?

venszivar 2011.11.21. 19:57:33

@dubai_tennis: MI van te RÜHES BAROM ?!? MEGVESZTÉL, te ÁLLAT ! anyádnak ugass.

Dubaiba az arabok KÖCSÖGJE VOLTÁL !!!:):D

venszivar 2011.11.21. 19:59:11

@atpijkamo: én teszek meg,mindent ???? NEGATÍVOT ?! ÉN ? OLVASS, MÁR VISSZA, hogy ki kibe kötött bele !!!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 19:59:11

@venszivar: LÉGYSZÍVES!!!

Egyáltalén nem vicces.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 20:00:18

@venszivar: Tudom, ő kezdte azzal, hogy visszaütött. Óvodát már elhagytuk.

venszivar 2011.11.21. 20:00:39

@atpijkamo: MIÉRT NEKEM ÍRSZ ?!? MIÉRT !

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 20:03:34

@venszivar: Azért neked írok, mert te folytatod. Tenisz már abbahagyta. Nem vetted észre?

Inkább azt meséld, mi jót csináltál ma? Előbbre van az emberiség?

venszivar 2011.11.21. 20:26:47

@atpijkamo: Mintha te is rosszul látnál, értékelnél. mintha, az a buzi nevezett volna szarnak.....arra reflektáltam.SEMMI BAJ, én bárkit elküldök a ribanc anyjába, akkor ha belém köt ! HA BELÉM KÖT !
most ki a csipád.
Beszélgess, kérdezd a dubai tejföl tartót.
Hogy eltűnt a mocskos féreg! ez is JELENT VALAMIT !
No PÁÁÁÁÁÁ.........

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 20:31:23

@venszivar: Távol álljon tőlem, hogy értékeljek.

Túl vagyunk rajta.

Nem mondtad, mi jót csináltál ma. Na pá!

Guy_Montag 2011.11.21. 20:48:00

@venszivar: kerestem írást a kedvenc lapodból is:
barikad.hu/node/47821

múúúúúvelóggy :D

Guy_Montag 2011.11.21. 20:50:51

@dubai_tennis: kezdek belejönni, erre elhúz. nem bírja a kiképzést...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 20:55:49

@dubai_tennis: Te is javíthatatlan vagy. Nem értem, mit élveztek ebben.

És te mi jót csináltál ma?

Guy_Montag 2011.11.21. 21:03:52

@atpijkamo: "élveztek"?
most aszondod, skizó vagyok ?

nem tom pontosan, de naon vicces tud lenni.

az N betűs szó baszta ki a biztit nálam egyébként, én csak hagytam, hogy kifejtse magát. meg is tette.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 21:05:38

@dubai_tennis: Pff. Nem merek én rátok semmit mondani.

"nem tom pontosan, de naon vicces tud lenni."

Szóval élvezted. Na mindegy.

Mesélj egy történetet!

Guy_Montag 2011.11.21. 21:07:29

@atpijkamo: miféle történetet? válassz

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 21:09:47

@dubai_tennis: Legyen érthető, frappáns és meglepő. Ha a munkádhoz kapcsolódik, annál jobb.

Ha nincs más, akkor lehet tankos-romantikus.

Guy_Montag 2011.11.21. 21:12:28

@atpijkamo:

hát ma biciklivel jöttem melózni, pedig nagyon hideg van. meg beszóltam egy teherautósnak, mert a piros ellenére behajtott a kereszteződésbe, és elállta az utat. hogy jobban érezd, mennyire szóltam be, elmondom azt is: "látom, maga hivatásos". mutogatott valamit, de nem izgatott :D

ilyen történetre gondoltál?

megamenn 2011.11.21. 21:15:07

@atpijkamo: A sziklakapun átérve még mindig nem állt módomban partra szállni, a motoros hajó egy hosszú alagúton vontatott át mesterséges hegyek alatt, közben a hajó rejtett hangszóróiból himnikus zene szólt, mely mintha hosszú távollétből vagy számkivetésből hazatérőket köszöntött volna. Az alagút túlsó végén kiérve minden képzeletet felülmúló látvány fogadott.

Ameddig a szem ellátott, száz- és százezer szigetlakó állt egymás mellett olyan szorosan, hogy sem a föld, sem a fű színe nem látszott, de még a terep kisebb egyenetlenségei is eltűntek, csak itt-ott emelkedett ki egy-egy fa. Valamennyien egyforma olajzöld egyenruhát viseltek, és egy kis tepsi alakú, földdel töltött fémedényben valamilyen zöldellő veteményt tartottak a fejük fölé.

A zsúfoltság képét még félelmetesebbé tette, hogy 206207mindegyik szigetlakó nyomorék volt, pontosabban szólva eltorzult testű szörnyszülött. Magasságuk alig-alig érte el az egy métert, némelyeknek csak egy, másoknak viszont négy karja nőtt, hasonlóképpen szemük öt is volt, vagy teljesen hiányzott. Fejük nyak nélkül emelkedett ki a válluk közül, hajjal nem borított koponyájukon átlátszottak a lüktető erek. Így egy tömegben összegyűlve mégis nemcsak irtózást keltettek, de nem hiányzott belőlük az erőnek és az ugrásra kész feszültségnek egy észrevehető sugallata sem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 21:15:11

@dubai_tennis: A semminél jobb.

Mikor volt utoljára baleseted?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.21. 21:19:03

Valaki itt nem hitte el, hogy a Coriolis-erőnek lényeges hatása van. Olvasom Moldovát:

– Mitől kopik le élesre a kerék?
– Ha egy szegény kocsinak hónapokig ugyanazon az útvonalon kell futnia, akkor a kerék egy oldalára kopik. Ezért volt régen, hogy az új kocsikat egy idő után a fordítókorongon megfordították, hogy egyenletesen kopjanak le.

Mylady 2011.11.21. 21:34:54

@atpijkamo: Ez így van. A cipőt is cserélgetni kell, ha nem egyformán kopik a két oldala :)

venszivar 2011.11.21. 23:09:56

@dubai_tennis: DDD na te tetves nyomoronc: olyat már lehet hallani, hogy dubai kurvák vannak százával...., de eddig dubai köcsög, buziról, én nem hallottam. igaz nem is érdekelt, érdekelnek az olyan modern gondolkodási :DDD, sikeres ratyis, mint te is v., ki mínuszokba is drótszamáron teker :DDD
oszt a dubajban, nem pénzért tágították a szaros seggedet az arab s nigger haverjaid ? modern felfogású köcsög, a bringát legalább te vetted a dubai keresetedből, v. családi örökséged ? esetleg a kocsma elől loptad ? :):D
arab faszt v. niggert szeretsz jobban szopni....??? MESÉLJ ! :))) :DDD

Guy_Montag 2011.11.23. 15:37:22

@venszivar:
már belinkeltem a kurucinfós cikket, azt érdemes olvasgatni.

van konzervnyitód?

zsebnáci :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 15:40:59

@dubai_tennis: Ha nem nyugszol, leveszem rólad a kezem!

Van harminc új poszt, gyere azokat nyektetni!

Guy_Montag 2011.11.23. 15:44:02

@atpijkamo: bocs, csak felbasznak a kisfaszúak. különben mizu?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 16:31:51

@dubai_tennis: :)

Lassan javul a kezem.

Kaptam a sebészettől időpontot, addigra helrejön.

venszivar 2011.11.23. 16:39:59

@dubai_tennis: NYOMORONC, BAROM......ÁLLAT ! :))):D

Guy_Montag 2011.11.23. 16:46:16

@atpijkamo:

dokinál voltál?

mit mondott a gyógyszerre?

@venszivar:
nincs valami trianon buli? ott a helyed!
agy magyarország menyország!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 16:59:38

@dubai_tennis: Valamennyire megvizsgált, együttérzett, és elhajtott a sebészetre. Beutaló nem kell.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 17:02:23

@venszivar: Komolyan meg fogok rád haragudni. És tudom, a gyöngéd a melegek. Megemlegeted, ha nem viselkedsz.

Guy_Montag 2011.11.23. 17:21:22

@atpijkamo: ezt vegyem fenyegetésnek?

tudtad, hogy akik sokat beszélnek a melegekről, azok látens homók?

óvatosan a fenyegetésekkel, mert nyoma marad!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 17:33:40

@dubai_tennis: Irgalmatlanul kegyetlen fenyegetésnek! :)

"tudtad, hogy akik sokat beszélnek a melegekről, azok látens homók?"

Vénszivar nem beszél róluk, csak rájöttem, hogy nagyon undorodik tőlük.

Nekem nincsenek fóbiáim. Nincs problémám semmilyen kisebbséggel, amíg nem tolják a pofámba a másságukat. A legjobb pop énekesek melegek: Jon Anderson, Freddie Mercury, ...

Ha megkaparod, akkor kiderül, hogy a melegek között sokkal nagyobb arányban vannak a művészek, a zsidók között a tudósok... Nagy pofon ez az árja felsőbbrendűségnak. Ja, a zsidók, és palesztínok genetikailag egymás legközelebbi rokonai. Na, erre varrj gombot.

Guy_Montag 2011.11.23. 17:42:59

@atpijkamo: ez nekem egyáltalán nem új.

vénsz**ar dobna egy hátast, ha megtudná, hol dolgozom. de nem fogja.

mérnem írt fel gyóccert a doki a kezedre?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 17:47:43

@dubai_tennis: Gondolom, nem volt hozzá joga. Megbízom benne. Ami nagy szó. mert marhára rühellem az orvosokat. Vérlázító, ahogy némelyek a betegekkel bánnak. Nagyhatalmú sebész orvos, négykézláb kell elé járulni, hogy megműtsön. Nekik aki nem orvos, az nem ember. Megmondja, mi a kezelés, oszt jónapot. Hogy nekem is lenne hozzá szavam? Még kérdezni merek? Hogy másfajta kezelés? Hogy tudni szeretném, mi bajom? Ehh...

Guy_Montag 2011.11.23. 17:49:49

@atpijkamo: rossz helyen jártál. velem ilyet még orvos nem csinált. se ezredes, se professzor.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 17:52:23

@dubai_tennis: Engem háromszor kezeltek rosszul, mindegyik sok évi nyüglődést eredményezett. Meg látom, hogy másokkal hogy viselkednek.

Mondjuk a másik fele meg marha rendes. Azt nem tudom, a nagyobbik, vagy a kisebbik fele. Általában a rendesebb a hozzáértőbb, de nincs szabály rá.

Guy_Montag 2011.11.23. 17:53:26

@atpijkamo: az én esetem némiképp különleges, ezért nem tudok a dologra reflektálni.

venszivar 2011.11.23. 17:56:20

@dubai_tennis: te rühes dubai, faszopó köcsög ! anyád apád ,meg vén fosadékok, ha még a föld fölött tengődnek....., vagy már szégyenükbe a föld alá bújtak, hogy arab, nigger, cumigép a csudi helyen dolgozó tejföltartó, állat a gecimaradékból lett torz ,degenerált köcsög, kinek enni adnak !! anyád törli ki a szaros segged, majd azzal a szád....?!?
:) :DDD Itt a cigánysoron, még a testvírek is kocsival járnak, te meg "HÚ HA TUDNÁNK HOL DOLGOZOL"........:DDDDD drótszamáron !!! te szarjankó KÖCSÖG LÚZER !!! :DDD
te vagy az pákóóóóóó ???

Guy_Montag 2011.11.23. 18:01:39

@venszivar:

ezt már szeretem :D

szegény ma nem alszik.

ha hergelés kell, csak szólj!

asszony nem cumáz? vagy mi a gáz?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 18:02:32

@venszivar: Ez ANNYIRA szánalmas! Én szégyellem magam helyetted.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.23. 18:03:37

@venszivar: @dubai_tennis: Na, magatokra hagylak. Vegyétek büntetésnek.

Guy_Montag 2011.11.23. 18:06:55

@atpijkamo: á, én már elsütöttem mindent. hagyom puffogni még kis barátunkat :D

venszivar 2011.11.23. 18:27:38

@dubai_tennis: ennyi volt, te mocskos , rohadt buzeráns ? mikor kezdésnek, baromi vicces szójátékoddal, le "vénsz..ar - roztál.....! akkor még úgy nézett ki, hogy agy "tökös" köcsög ugat, de éppen most írod, hogy elsütötted már az összes VAKTÖLTÉNYEDET ! te degenerált barom, fegyveres testületnél dolgozol, mint biztonsági ""őr":DDD ,akkor te a páka s a alefos vagy egy szémélybe : DDD
drótszamáron jár, - 2-3-4 C ba a sikeres "HÚ HOL DOLGOZOM", NAGYON TITKOS LÚZER.......DDDDD
azóta bolyongsz, mióta bezárt a gyogyó....? Londonba, indulsz valamelyik hosszútávú drótszamár számba ? Pl. eltekerhetnél a PICCSHÁÁÁBA !!!
JA ! te mint buzi, abba belehalnál !:):D

venszivar 2011.11.23. 18:57:14

@dubai_tennis: Szerencsétlen, gyagyás, félkegyelmű, barom. Majd megtanulod, hogy ne szólj be másoknak......Arra itt vagyok én, fizetett PROFI !!! :)))
"EHHEZ, IGEN SOK ÉSZ s IGAZSÁG ÉRZET KELL", meg, hogy igen-igen jól megfizessék......:))):DDD
te nyomoronc, te szorítsd a gumibotod, amit a köcsög haverjaiddal toltok föl egymásnak.....s figyelmesen őrködj!
Anyád, ha van olyan, s nem a trágyadombbon találtak v. a dögkútnál fölfújta a tragacs drótod gumijait, hogy eltudjad tolni, arra a csudilátos helyre, ahol őrködsz......?!? :DDD cumigép!:) MESÉLJ ! TE BALFASZ......DE NE NEKEM !!!

Guy_Montag 2011.11.23. 19:00:27

összedobunk egy kurvát neki? legalább egyszer rendesen megcsinálják :D

már nagyon kivan.

Guy_Montag 2011.11.23. 19:07:54

na offoltam, ez már nekem is uncsi.

venszivar 2011.11.23. 19:16:54

@dubai_tennis: most írtam, hogy te félkegyelmű, te EGY DEGENERÁLT, HÜLYE vagy !!! érthetetlen mit "írsz", tán RÁD JÖTT A ROHAM! A POFÁD HABZIK MÁR ?!?

Egy értelmes mondatot NEM tudsz lepötyögni ? :DDD

LÉPTEM ! BAROM NYOMORONCOKRA ennyi viccelődés, már túl sok is volt.....!!!
te még bepisálsz, de mire betekersz, oda, arra a titkos fantasztikus csudíííí helyre, hol éjjeli őr vagy, addig a hugyos gatyád megszárad.....:DDD

Macskond 2011.11.24. 19:31:56

Na úgy látom a szerencséten Naiv Ügyfélhez senki enm szólt hozzá....
A GG biztosítót azért nem hívják már OTP-Garanciának, mert a G kivásárolta belőle az OTP-t 2009-ben.
Szóval nem az OTP biztosítója már. Szerződéses partnerként reklámozzák magukat.
Az ügyintéző marhára nem fogja ismerni az OTP szabályait,mert nem egyezteti ezt egy bank sem egy biztosítóval sem.
Azt tudja jó esetben hogy kell rá egy jelzálog záradékot rakni. Olvas apóbetű: most sem te fogod kapni a biztösszeget csak ha az OTP megengedni.
Továbbmenve ; Olvas törvény : vagyonbiztosításnál CSAK 1 biztosításra kaphatsz kifieztést. Azaz ha a társasház biztosíátásban benne van a lakásod és az megsemmisül akkor TE akkor sem kapsz egy petákot sem, ha külön saját biztoításod is van mivel ezt PTK kizárja, valami "káron gazdagodás" címén. Azaz jól kifizetik az OTP-t. Neked max az ingóságodat fizetik ki (arra nem vonatkozik az OTP engedményezés) Azaz elég lett volna egy ingoság biztosítást kötnöd és a társasházzal csakazértis kiengedményeztetni a biztosításból a te részedet az OTP-re. (életbiztosításra nem vonatkozik a fenti PTK törvény)
Javaslat máskorra : Üzletkötőben nem bízni, részletes termékleírást kérni, otthon elolvasni, utána megmondani NEKED hogy mit akarsz, és azt kötni.
Nem azt amire a jutalékérdekelt üzletkötő rábeszél.
süti beállítások módosítása