Tékozló Homár

Húsmentes a Nestlé pulykás bébiétele?

2012.02.17. 14:53 | jackyll | 644 komment

Ennek igazából örülni kellene, nem? De aztán kiderül, hogy mégsem. Különben is, a legtöbb bébiételnek semmilyen íze nincs, úgyhogy a gyerek biztosan jobban járna házikoszttal.

A történetem főként kismamáknak, babás anyukáknak lehet érdekes, legalább is ők biztosan megértik, miért borultam ki oly nagyon. Egy kicsi baba nagyon nem mindegy, mit eszik. Maga az eset is felhúzott, de legfőképpen az, hogy nem méltatnak válaszra. A Müllernél nem tudnak németül. Gondoltam megosztom másokkal is, hogy felkészülten, német-magyar szótárral menjenek a drogériába. Az a legegyszerűbb, ha bemásolom a nekik írt levelemet, abból kiderül minden:

Tisztelt Müller!

 
Panasszal fordulnék önökhöz. Nemrég vásároltam az Önök által forgalmazott Nestlé Alete bébiételből (paradicsomos spagetti mozzarellával). Mivel 4 hónapos kisbabámnak szántam az ételt, alaposan átolvastam a címkéjét. Az első érdekes dolog, ami kiszúrta a szemem, hogy a német címkén az áll, hogy 4 hótól adható, a magyar címkén lévő szám olvashatatlan, de 5 perc hunyorgás után arra jutottam, hogy talán 6-os. Szóval akkor 4 vagy 6? Nyilván nem egyezik a magyarok és a németek álláspontja, ennek tudtam be az eltérést.

Ami a felháborodásomat kiváltotta, az a következő mondat: Nem tartalmaz húst. Gyanús volt, hogy az étel spagettivel, paradicsomszósszal és HÚSSAL volt illusztrálva. Interneten, fordító segítségével lefordítottam a német összetevőket és lám, pulykahús lapul mégiscsak az üvegben. Itt bátorkodom javasolni Önöknek is a Google-fordítót, mivel nyilván nem tudnak németül, ha ilyen hibát elkövetnek. Vagy esetleg a látásukkal van baj? Hisz a képen világosan látszik a hús. Az interneten remek szemészeteket is találni, de javaslom, szigorúan magyar oldalakat böngésszenek, a nyelvi akadályok elkerülése érdekében.

Várom magyarázatukat, amivel nem csak nekem, a többi anyukának is tartoznak, akiket félrevezettek.
 
Tisztelet nélkül: Laura

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.19. 18:42:08

@PsychoCica (4zsiráf): jaaa. hacsak úgy nem.

mivel érdemelted ki? asztnemtom. de egyszer leírhatnád nekem azt, hogy ki volt a legocsmányabb ember a világon, akivel találkoztál.

XCat 2012.02.19. 18:44:01

@Prof. azsiráf.PhD.: Na várjálcsak... ez bonyolult. Milyen szempontból legocsmányabb? Külsőre, belsőre, viselkedésre?

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.19. 18:47:51

@PsychoCica (4zsiráf): nem külsőre, az mind1. viselkedés, belsőségek.

***

mai fiatalok témában: ki írta az alábbi sorokat:

Fiatalságunk [...] rosszul nevelt, fittyet hány a tekintélyre és semmiféle tiszteletet nem tanúsít az idősek iránt. Manapság fiaink [...] nem állnak fel, amikor a helyiségbe belép egy idős ember, feleselnek a szüleikkel és fecsegnek ahelyett, hogy dolgoznának. Egyszerűen kiállhatatlanok."

XCat 2012.02.19. 18:48:31

@A félelmetes népszavazás: @Prof. azsiráf.PhD.: www.youtube.com/watch?v=oTo6OinfblY

Nézzed ezt, ez patikamérlegen van kikoreografálva. Azóta is a legjobb a témában, amit valaha láttam.

XCat 2012.02.19. 18:50:12

@Prof. azsiráf.PhD.: Jah hogy úgy... akkor egy kitért jezsuita. Najó, konkrétan kibaszták onnan, mert... izé, nempublikus. :DDDDD

Úgy első ránézésre egyébként kimondottan kellemes ember benyomását keltette.

XCat 2012.02.19. 18:51:55

@Prof. azsiráf.PhD.: "mai fiatalok témában: ki írta az alábbi sorokat:"

Azt nem tudom, de már a Hagakurében is vergődtek valami hasonlón, pedig az sem mai íromány.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.19. 18:56:57

@PsychoCica (4zsiráf): eez éppen szókratesz volt.

a hagakurét nem tuttam végigolvasni, mert kifacsarodott az agyam tőle. mongyuk sosenemis értettem a japókat.

XCat 2012.02.19. 18:59:35

@Prof. azsiráf.PhD.: Hát én sem maradéktalanul értettem vele egyet... ott meg különösen nem, amikor nekiálltak fejtegetni, hogy két hímállat egymásnak való seggbebasszantása micsoda csodálatos egy aktus. De talán Szókratésznél is volt valami hasonló. Vagy olyankörül. :)

Reméljük rosszul emlékszem, mert egyébként azt a következtetést kéne lovonnom, hogy a fiatalok hülyeségén bosszankodás leginkább a vén buzik sajátja...

Xezs 2012.02.19. 19:05:54

@i.diot: Figyu, mocsokul leszarom hogy hol élsz, ettől nem leszel több.

Azt fogd fel, hogy a termék eredeti leírásában szerepelt az, hogy húst tartalmaz. Innentől kezdve hívhatjuk a terméket húsnélküli ananásznak is, az összetevői között a gyártó szerint hús van, tehát ennek kell hinni.

De tényleg, ki nem szarja le hogy a digók között élsz? Mondjuk arról is megvan a véleményem, aki azt a népséget kibírja ép ésszel.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.19. 19:07:27

@PsychoCica (4zsiráf): na odáig én nem jutottam el. asszem 2-3 oldal után feladtam.

ez valami genetikai cuccos. 30 után az ember elkezdi látni a "mai fiatalok" hibáit. amit persze mi dettó ugyanúgy csináltunk,csak ugye magunkat felmentjük, mert azért egy fokkal jobbak voltunk náluk.

nade mosmán béfejeztem a filozófiját, mer ágyba köll dugnom a kölökzsiráfokat.

XCat 2012.02.19. 19:09:54

@Prof. azsiráf.PhD.: Én nem csináltam így. :)
Én inkább köcsög felnőttekkel találkoztam, de hálistennek 12 éves korom körül rájöttem hogy semmivel sincs több eszük, mint nekem, csak úgy csinálnak. De hát ez egy másik mese. :D

Dugjad.

XCat 2012.02.19. 19:11:24

@Xezs: Szerintem az összes ilyenben van hús, ha bele akarják rakni, ha nem. Ha máshogy nem, akkor egy kis patkánydarálék formájában. :)

XCat 2012.02.19. 19:34:13

@A félelmetes népszavazás: Tebelőled szerintem ilyen házihanibállekker lesz itten...

CID 2012.02.19. 21:19:35

Besza, behu ! Ennyi beteg elmét egy rakáson. Azért örülök, hogy személyesen egyik .....-ot sem ismerem. Illetve, remélem !

CID 2012.02.19. 22:07:20

@A félelmetes népszavazás: Téged, meg ezt az ocsmány párát olvasva semmi. Pedig, ezidáig azt hittem van.

XCat 2012.02.19. 22:09:00

@A félelmetes népszavazás: Nem érti miről van szó, de utánozza a többieket, hátha kap egy kis elismerést.
Ő is csak formailag embi, lelkületre amolyan megvertkutya féle. Acsarog, de ha nem rúgsz bele, előbbutóbb a kezedet nyalja. Aztán ha elkapja a veszettség, leharapja. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.02.19. 22:14:53

@CID: Mintha kicsit össze lennél zavarodva.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.19. 22:16:59

@PsychoCica (4zsiráf): Egészen eddig valami denevérféleségnek néztem az avatarját, de most látom hogy az igazából egy vicsorgó kutya.

CID 2012.02.19. 22:19:35

@A félelmetes népszavazás: Itt van ez a szerencsétlen szuka, aki még a saját anyját sem kedveli ( hogy magát utálja, abszolút megértem, legalább van önkritikája ), nem érti, miért akarta anno az emésztőbe dobni, pedig ha annyi esze és bátorsága lenne mint gondolja, és tükörbe nézne, rájönne miért is utálta már az anyja is.
Neked, lehet szar lapokat osztott az élet, de azért ezen lehet ám túltenni magadat. Azért viszont hálás lennék, ha megbasznád ezt a szerencsétlent ( persze úgy, hogy ne élvezze ) lehet, nem okádná ezt a sok ocsmányságot..........

XCat 2012.02.19. 22:21:21

@A félelmetes népszavazás: Én azt nem is néztem. A hozzászólásai magáért beszélnek... valahol sajnálnom kéne. Asszem, talán.

CID 2012.02.19. 22:23:24

@A félelmetes népszavazás: Konkrétan, a macskám fogsora te nagyon te . Ha esetleg eltávolodnál a fikcióidtól és kilépnél a való világba, akkor talán felismernél egy macska fogsort. De olvassál, és nézzél csak faszságokat, remélhetőleg eljutsz odáig, hogy kibelezel egy kövér macskát, majd véget vetsz szánalmas életednek :)

XCat 2012.02.19. 22:23:37

@A félelmetes népszavazás: Tulajdonképpen az ilyenek miatt nem bánom azt, ami jön. Rengeteg van belőlük, és kevésnek van annyira kinyílva a csipája, hogy nyilvánosan csaholja a lélektartalmát. :)

Valamit kezdeni kell velük.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.19. 22:30:59

@CID: Milyen ocsmányságot? És amit te írtál éppen most, az nem ocsmány? De ezt rendezzétek le magatok között, nincs kedvem belefolyni.

Baszni meg nem szoktam, értelmetlen és gusztustalan tevékenység. És azt se értem, miben befolyásolná bárki kommentjeit.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.19. 22:33:00

@CID: Milyen fikciók? Nekem kutyafogsornak tűnt. Akkor macska. Nem vagyok biológus. Most ebből milyen következtetést akarsz levonni?

XCat 2012.02.19. 22:52:15

@A félelmetes népszavazás: Hát majd a börtönben ő is átgondolja ezt.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.19. 22:54:40

@PsychoCica (4zsiráf): Hülye volt, hogy nem ölte meg magát utána. Bár amiket olvastam a norvég börtönökről, nagyon nehéz sora nem lesz. És mivel ott nincs életfogytiglan, 21 év múlva vissza is térhet.

CID 2012.02.19. 22:58:40

@A félelmetes népszavazás:
"Baszni meg nem szoktam, értelmetlen és gusztustalan tevékenység. És azt se értem, miben befolyásolná bárki kommentjeit."

Egyrészt dícséretes ( jobb szeretkezni, már ha valaki megérdemli ), másrészt kíváncsi lennék, hány éves vagy, egy kielégítetlen nőnél, nincs rosszabb, pláne, ha az a létforma csak szeretne NŐ lenni, miközben egy rakás kaki :)

XCat 2012.02.19. 22:59:37

@A félelmetes népszavazás: Nem hiszem hogy tudnak mit kezdeni az ilyen típusú emberekkel. Én a helyükben kötnék egy egyezményt a ruszkikkal, hogy néha foglyokat csereberélnek. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.02.19. 23:07:12

@CID: Mivel azt már elárultam, hogy egyetemre járok, nagyjából be tudod lőni hány éves lehetek. Azt nem tudom, hogy ezt a "kielégítetlen nő" dolgot Rám értetted-e, de akkor ehelyütt leszögezném, hogy nem vagyok nő.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.19. 23:09:10

@PsychoCica (4zsiráf): Andrej Chikatilo eredményesebb volt mint Breivik, ha jól emlékszem :D

XCat 2012.02.19. 23:23:59

@A félelmetes népszavazás: Nem tudom ki az. Nem is érdekel, én ezeknek kecmec nélkül halálbüntetést adnék.
Bár ahogy magyarország most áll, elég hamar koncepciósperek tömegének néznénk elébe. De attól még jó ötlet.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.19. 23:29:01

@PsychoCica (4zsiráf): en.wikipedia.org/wiki/Andrei_Chikatilo

Rosszul emlékeztem. Úgy rémlett 100 fölött volt az áldozatok száma. Talán azzal a dél-amerikai fazonnal kevertem.

XCat 2012.02.19. 23:55:15

@A félelmetes népszavazás: Gondoltam annyit szövegeltünk már gyilkosokról, hogy itt az ideje magasabb szintre lépni ezzel. Bizonyíthatnád, hogy komolyan gondolod. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.02.20. 00:00:44

@PsychoCica (4zsiráf): Arszákot is így zsuppolták be, nem tervezem beleesni ebbe a hibába :D Meghát Engem csak érdekelnek ezek a dolgok. Kijelentem nagy nyilvánosság előtt: nem, nem akarok embiket ölni. A gondolat szikrája se merült fel Bennem!

CID 2012.02.20. 05:53:09

@A félelmetes népszavazás: nem gondoltam rólad, hogy nő vagy :-)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.20. 06:32:28

Kérhetek valami új posztot, mert forog a gyomrom

CID 2012.02.20. 06:45:12

@batgirl: Talán, ha nem fejjel lefele lógnál egész nap ;-)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.20. 06:55:47

@CID: talán, ha nem olvasnék homárt

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.02.20. 07:13:55

Talán, ha nem olvasnál Homárt fejjel lefelé lógva, egész nap.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.20. 07:16:59

@agresszív kismalac: bírom én a lógást, nyugi, csak én látom, hogy kórosan beteg elmék is megfordulnak itt?? (rajtam kívül)

Hééé!! és semmi szia édes????????

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.02.20. 09:11:33

..hogy dögölnél meg, te köcsög bmotor!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.02.20. 09:29:38

Tyű, miből maradtam ki! Sajnos nincs időm elolvasni a kommenteket, ezért kérdezem:
- Mülleréknél járt-e kivizsgáláson Sün kolléga?
- Nem minősül-e bármilyen őket támadó kritika nácifaszizmusnak?
- A poszt toló fel lett-e világosítva, hogy csecsemőnek anyatej való, fél-egy éves korig lehetőleg kizárólagosan, utána zöldség és gyümölcs kiegészítés, búzaliszt és állati fehérje, meg szója, földimogyoró és napraforgó eredetű összetevők nélkül, amit lehet nyersen, amit nem, azt főzve?
- Arról volt szó, hogy másfél-két éves kor után át kell szoktatni a gyereket a "felnőtt" ételekre, azzal, hogy só- és zsírszegény módon, enyhe fűszerezéssel, a lehető legkevesebb kőolajszármazék ("E-adalékok") felhasználásával kell főzni az egész családnak? Ja: pépesíteni sem kell semmit, max. villával szétnyomni, amíg nem tud rágni.
- Felmerült, hogy mi a földig lógó kékeres méteres lófasznak kell pakurabázisú műszarokat tömni a gyerekbe?
- Volt szó az allergiás és daganatos betegségek és a baba-műételek fogysztása közötti térinformatikai (látszat?)korrelációról? (Gyengébbek kedvéért: ahol sok ilyen tartósított csomagolt, valójában csak Isten tudja, hogy mit tartalmazó kőolajterméket etetnek a csimotákkal, ott kiemelkedően magas az allergiás és daganatos betegek száma, de nem teljes körű az összefüggés biokémiai-élettani-kóroktani bizonyítottsága)

Archie the inventor 2012.02.20. 10:41:16

Laura kedves, pont te írtad: "Egy kicsi baba nagyon nem mindegy, mit eszik.".
Ezért lenne jó, ha nem gyári kajával tömnéd a gyereket, hanem főznél neki valamit. Minden nap frisset. Abban is lesz elég szar, de legalább nem gyárilag.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.20. 11:57:26

@Archie the inventor: mindenki etet a nagyobbacska gyerekével néhanapján ilyen üveges mizéket, nem az a baj. a baj az, hogy hamár egyszer ilyennel etetjük, akkor nagyjából tökmindegy hogy mi van benne. az hogy, egy négyhónapos gyerek hússal eszi a paradicsomot vagy anélkül.... kb olyan probléma minthogy 200 decibellel nyomassam a slayert a fülembe vagy 250-el. teljesen mindegy. ahogyan fentebb írták, egy négyhónaposnak anyatej való, ha az nincs, akkor meg tápszer.

Manyecska 2012.02.20. 12:53:34

@Xezs: :)))) Tuttam, hogy tetszeni fog!:)))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.02.20. 13:23:07

Zsiráfbébi született a Fővárosi Állatkertben.

XCat 2012.02.20. 15:13:02

@batgirl: Mer rajtad belül nem férnek el, azér.

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Az ilyen tévinformációk terjesztéséért fog téged az élelmiszermaffia műbélbe darálni, és mustárral kínálni.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.20. 15:47:01

@PsychoCica (4zsiráf): "Mer rajtad belül nem férnek el, azér."

:D

Szarazkoro 2012.02.20. 15:55:03

Ehheee ahogy olvasom savanyu a szolo itt valakiknek XD

XCat 2012.02.20. 16:01:38

@Dr. Szarazkoro: Mer te bezzeg szívesen ölnél embit, mi? Tudtam én rólad mindig, a szemed se állt jól.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.20. 16:03:48

Vigyázz nehogy beismerd! Tagadj!

XCat 2012.02.20. 16:04:57

@A félelmetes népszavazás: Most minek zavarod össze? Hátha elszólja magát. :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.02.20. 16:23:57

@PsychoCica (4zsiráf): Mustárral nem, annak esetenként vannak természetes összetevői is.
Tartós majonézzel!
@A félelmetes népszavazás: És férfi?
@Prof. azsiráf.PhD.: Ilyen kell a plazapicsák panelpatkány-ivadékainak: www.liveleak.com/view?i=1c6_1250175155

XCat 2012.02.20. 16:26:05

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ez nagyon undi.
Asszem pár évig megint vega leszek.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.20. 16:28:15

@PsychoCica (4zsiráf): Gondoltam jófej leszek, és figyelmeztetem, nem tudom mi törhetett Rám :)

XCat 2012.02.20. 16:32:40

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nem, tulajdonképpen egyre szarabbul érzem magam mióta dögöt eszek, és a bőröm is ronda tőle. Tompulni tompulok tőle, azért kezdtem el, de az undormányt mellé nem éri meg.

@A félelmetes népszavazás: Drága jóember vagy te, én mindig tudtam.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.20. 16:57:40

"Drágább benzin, kevesebb gázolás

Évente 2500 gyalogost ütnek el Magyarországon, pedig az EU szerint kevesebbet kellene."

Az index elgépelések nélkül is be tudja aranyozni a napomat. :)

XCat 2012.02.20. 16:59:28

@A félelmetes népszavazás:
Elég régi cucc, gondolom azért nem láttad még.

Az eu meg szart sem tud magyarországról.
Szerintem nem is érdekli. Engem sem érdekel, pedig benne vagyok.

Foglalkozzon vele, aki ezért kap fizetést.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.20. 17:04:35

@PsychoCica (4zsiráf): "Az eu meg szart sem tud magyarországról."

Ez a kisebbik baj, a nagyobbik az, hogy a magyar kormány se.

XCat 2012.02.20. 17:05:23

@A félelmetes népszavazás: Gondolod?
Ezt nem tudom. Tényleg nem. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.02.20. 17:07:20

@PsychoCica (4zsiráf): Na, de ezt legalább már Én is ismerem. A Rammstein majdnem olyan jó mint a paki tesók.

2012.02.21. 11:18:34

ójajbazmeg hol élünk, hogy embereknek ilyen problémái vannak és még fel is posztolják a homárra?!

Mások meg gyereket vállalni sem tudnak! Örülj hogy van gyereked b+!

2012.02.21. 11:23:45

@MissSancho:

Úúúúúristen....kezdj magaddal valamit.

neet 2012.02.21. 12:43:33

:D

Naponta 4-5-6x eszembe jut a diszkréten szoptatós poszt, és ilyenkor úgy röhögök, hogy majd kiesek a ded szájából. Aki egyébként 4 hetes, és igen, van idő mellette netezni. :) De ez ilyen jó gyerek, nna.
Posztolónak üzenem, hogy ezen az oldalon nem róluk mesélünk, ne szívja mellre. (höhö, érted?)
A többinek (főleg, akinek még nem volt gyereke) azt, hogy 4 vagy 14 hósan is annyira különböznek ezek, mint 4 vagy 14 vagy 144 évesen: van, amelyik csak cicin él, van, amelyik már körömpörköltön.
Akinek már volt picinye: ugye milyen éééédesen cuppognak, gügyögnek és alszanak? Meg kő zabálni!!! Valamelyik babás oldalon majd megbeszéljük. :)

CID 2012.02.21. 21:03:50

@A félelmetes népszavazás: Na ja b+ , fogsor,na de milyen szép ! Amilyen furcsa a lelkivilágod te örülnél, ha ilyen lenne a szádban ;-)

Xezs 2012.02.22. 00:17:10

@neet: Lófaszt, egyszerűen csak röhögnek mindenen, mint minden normális ember.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2012.02.26. 11:02:03

ja,vegyél kölyöknek piacon p.mellet,répát,főzd meg,daráld le(vagy pépesítsd)oztán egye....tuti az lesz benne amit beleraktál
süti beállítások módosítása