Tékozló Homár

Hogyan ne szűnjön meg a kötelező biztosításod váratlanul?

2012.02.24. 12:43 | jackyll | komment

A csökkentett kötelező biztosításos díjak ellensúlyozására a kormány február 29-től bevezeti a baleseti adó nevű lehúzást. Ha ez nem lenne elég, a parazita úgy fészkelődik be a csoportos megbízások közé, hogy a biztosításra fizetett díjból vonják az adót, és így a biztosítás fedezet nélkül marad. Azaz gondolom az általános gyakorlat szerint figyelmeztetés nélkül felmondják a szerződést. Sajnos Balázs kihagyta a biztosító nevét, így nehezebb lesz felmérni, hogy milyen széles néprétegeket érint ez a probléma, de nem kizárt, hogy mindenkit.

Kötelező biztosítással kapcsolatos közérdekű dologra hívnám fel a figyelmet. Igaz ugyan hogy szárazabb formában már megjelent több helyen is, de röviden a történetet összefoglalnám hogy más ne szívja meg. A baleseti adó nevű csodálatos intézmény teszi a kavicsokat az egyébként olajozottan működő gépezetbe. A kötelező biztosításomat csoportos beszedéssel fizetem, persze van limit beállítva nehogy valaki valamilyen adminisztrációs hiba miatt levonjon mondjuk 999.999 forintot a számlámról (nem is sikerülne neki, így hó végén már azokat is csodálom akiknek papírpénzük van na).

A baleseti adó miatt az összeg növekszik, 30%-al. Biztosító okosan 2 tételben nyújtja be a terhelést, az egyik a biztosítási díj, ez el is megy szépen a számláról, másik a baleseti adó, ez már nem. Mi csinál erre a biztosító? A biztosítási díj jogcímen beszedett pénzből kifizeti a baleseti adót (hogy ezt miért így azt egy jogász mondjuk megnézhetné, én elvileg adóval tartozom nem biztosítási díjjal), majd a maradék 70%-ot lekönyveli mint biztosítási díjat, és íme, máris díjtartozásos a folyószámla, lehet kezdeni a behajtást. Ennek első lépcsője az hogy megszűnik a köteleződ fedezete, a második az hogy felmondják a szerződést, a harmadik (fél évvel később) pedig hogy kivonják a kocsit a forgalomból.

Tehát aki figyelmetlen és örül hogy a biztosítása a kis kék papírka szerint is fedezve van mondjuk április 1-ig, na az ne örüljön, mert ettől még nyugodtan lehet díjtartozásos a szerződése, és mondjuk ha balesetet okoz akkor a biztosítója röhögve fogja a folyószámláján található 661 forintos tartozásra hivatkozva küldeni a fenébe frissen szerzett barátjával együtt (ti. akinek a kárt okozta).

Félóra ügyintézés, de most azt hiszem ez tömeges. Tessék utánanézni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.26. 21:13:22

@atpijkamo: Hát nem tudom, de Én egy homár-kommentet nem tudok úgy megírni, hogy húzódjanak alá az elgépelések, már ha vannak. De jó ez így, elgépelések nélkül nem lenne index az index. És Nekem nem lenne min röhögni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.26. 21:13:27

@PsychoCica Dö Ríl: "ritkaságszámba megy az olyan weboldal, ami nincs teli hibákkal."

Rossz helyen kutakodsz. Olvass rendes oldalakat. Pl. hvg.hu.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.26. 21:14:07

ok, meghallgatom majd, de nekem most nemigen tölti le.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.26. 21:15:05

@batgirl: Lehet meg fogsz lepődni, de Pakisztánban se csak népzene létezik :D Amúgy milyen paki népzenét hallottál?

XCat 2012.02.26. 21:16:21

@atpijkamo: Azt csak nyomtatásban szoktam. Nemmindig.

@Rosszindulatú Vászka: Ez tényleg jó, de fene tudja, mennyi belőle garbarek érdeme.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.26. 21:17:00

@A félelmetes népszavazás: Hát a Zindex valóban szánalmas. Meg híreknek tüntetik fel a bulvárt. Meg maguk se értik mit írnak. Akarom mondani kopiznak. A máshol megjelent értelmetlenséget szolgaian átveszik. Jobb esetben fordítanak. De sokszor félrefordítanak. Ha nem tudja a nyelvet, hiába van nyelvvizsgája, hülyeséget fordít. Az is egy szakma, nagyot eshet pofára, aki belekontárkodik.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.26. 21:17:29

@batgirl: Majd mutatok neked még jobbat. :)

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.26. 21:19:31

@PsychoCica Dö Ríl: ilyenkor még nem döglődöm. ne rugózzál mán ennyit a rohadt büdös zoknidon. mindenki belejön a rendrakásba előbb-utóbb.:D

@batgirl: a ficánkát nemtudom beazonosítani. szóval. mindent kivágni, fertőtleníteni, kimosni. aztán friss víz, vízelőkészítő bele(vagyhogyhíjják, beszélni kicsi magyar), felfűteni 24 fokra, azzal nem ronthatod el egyik halnál se nagyon.

aztán vagy túlélik vagy nem.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.26. 21:20:32

ALudjatok jól
szép álmokat
rózsás csókokat
ha nincs kivel,
a párna csücskivel

( óóó..a költészet...)

Anomalocaris (törölt) 2012.02.26. 21:20:38

@atpijkamo: A lényeg, hogy leygen mibő sajtközleményt csinálni. Én amúgy szívesen bevállalnék nekik németről fordítást, de attól tartok túl magas lenne a színvonal.

XCat 2012.02.26. 21:21:54

@Prof. azsiráf.PhD.: A cigány mivoltodból fakadó ocsmány természeteden rugózom. Meg azon, hogy mármár kezdtem azt hinni, hogy na itt egy normális példány, aki ha annak született is, képes rendesen viselkedni, és milyen jó hogy nem vontam le ebből elhamarkodott következtetéseket.

Na, hát többé nem lesz ilyen.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.26. 21:22:12

@PsychoCica Dö Ríl: nem sok, valójába nagy élősködő a fickó. A saját zenéi ridegen uncsik és ingerszegények, pedig szépen fúj, de így másokkal krosszóverbe nagyon állat. Ez műxik.

Sztem.

@atpijkamo: elbulvárosotttak, ellembe a kezdeti lazaságból nyegleségbe váltottak, ami mosmeg ellaposodott. Kár érte.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.26. 21:22:16

@Prof. azsiráf.PhD.: én sem tudom beazonositani, azért ficánka.
Épp azt irtam, hogy most már nem hullanak a halak, pár hónapja leállt az elhalálozás.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.26. 21:23:52

@atpijkamo: olyan szívesen kitenném ide azt a sok marhaságot amit az ügyfelek írnak nekem mindennap, besírnátok rajta hetekre. sajnos nem lehet mer akkor a cégem megszekszuál érte, ugyanis akkor beazonosítható lenne.

de egy nem díjnyertes gyöngyszemet mégis: beírom a jelszavamat, de csak kis hangyákat látok. valamit rosszul csinálok???

XCat 2012.02.26. 21:24:20

@Rosszindulatú Vászka: Én a Hét álom legendája után tanultam meg a nevét.. de lehet hogy azt is lopta. Mindegy, akkor nagyon ütött.

A csilliárdensemblére meg majdnem elmentem, csak aztán megnéztem a jegyárakat, és úgy döntöttem, ennyire nem vagyok rajongó. :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.26. 21:26:56

@Prof. azsiráf.PhD.: :))

Hát tedd felismerhetetlenné. Nem akkora feladat.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.26. 21:28:59

A cica és a zsiráf összerűgták a port. Régen nagy volt a szerelem, de most már a nick-jéből is kivette a zsiráfot. A cica bárkiről tud rosszat mondani, azt értem, De hogy bárkivel össze tud veszni, azt nem értem.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.26. 21:31:02

@batgirl: tuggyuk. meg mosómedvét :)

@atpijkamo: nem lehet. a szövegkörnyezet sajnos túl specifikus.

@PsychoCica Dö Ríl: na, akkor ezúton is csókoltatlak a névnapod alkalmábul :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.26. 21:31:22

@atpijkamo:vannak megmagyarázhatatlan dolgok ezen a szépbolygón. ez az egyik talány
:)

XCat 2012.02.26. 21:34:11

@Prof. azsiráf.PhD.: Névnap

Hónap

Napján

Edina
Február hónap

26. napján
Alexander
Február hónap

26. napján
Décse
Február hónap

26. napján
Edentina
Február hónap

26. napján
Edna
Február hónap

26. napján
Gécsa
Február hónap

26. napján
Géza
Február hónap

26. napján
Gyécsa
Február hónap

26. napján
Győző
Február hónap

26. napján
Izabel
Február hónap

26. napján
Izabell
Február hónap

26. napján
Izabella
Február hónap

26. napján
Néró
Február hónap

26. napján
Nesztor
Február hónap

26. napján
Ottokár
Február hónap

26. napján
Porfir
Február hónap

26. napján
Rodelinda
Február hónap

26. napján
Sándor
Február hónap

26. napján
Szamira
Február hónap

26. napján
Viktor
Február hónap

26. napján
Használd a névnap szerinti keresést is.

Melyikre gondolsz?

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.26. 21:35:00

@atpijkamo: rúgta a rosseb. én pacifista vagyok, velem nem lehet összeveszni, mert nem azér' járok ide.
:D azér próbálkozni szoktak néha...

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.26. 21:37:37

@PsychoCica Dö Ríl: nemtom. a Porfir Ottokárhoz mit szólnál? Vagy Nesztor Rodelinda.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.26. 21:45:31

@batgirl: mondtad. merhogy ugye nekem van egy, amit láttál a vászka blogjába is. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.02.26. 22:01:42

@batgirl: www.youtube.com/watch?v=lKECdLU7bdk

Tessék, erre lehet őrjöngeni. Mint a narancssárga bácsi.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.26. 22:04:19

Csak Nálam akadozik a jutyúb?

Rosszindulatú Vászka 2012.02.26. 22:16:06

@A félelmetes népszavazás: szokott nekem is. Hétvégén a elxarabb a net, őgy láccik sokan töltögetnek.

mortalwombat 2012.02.26. 22:17:15

710....noooormááális?

XCat 2012.02.26. 22:21:56

@Prof. azsiráf.PhD.: Amit te csinálsz, azt képmutatásnak nevezik, nem pacifizmusnak.

@atpijkamo: Mit nem értesz? Régen sem volt szerelem, csak rácsodálkoztam, hogy nahát, egy normális cigány. Most meg rájöttem, hogy rosszul láttam.

XCat 2012.02.26. 22:23:31

@atpijkamo: Rosszul tűröm ha visszaélnek a bizalmammal és a szeretetemmel. Még akkor is, ha tisztában vagyok vele, hogy nem kellene minden idiótának osztogatni.

XCat 2012.02.26. 22:24:34

@atpijkamo: Egyébként mikor mondtam én rosszat rólad? Szerintem semmikor. De lassan érik.
Másodszor támadsz be olyasvalamiért, amihez voltaképpen kurvára semmi közöd.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.26. 22:26:03

@Rosszindulatú Vászka: A hang rendben van, de a vizuális megjelenítés problémázik.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.26. 22:28:48

Egy nótától hangos most az egész Balaton,
Hogyha hallom, földhöz csapom nár a kalapom,
Rózsik, Zsuzsikák énekelik át, egyik partról a másikra ezt a muzsikát!

Hogy:

Az én rózsám vasutas, vasutas, vasutas
Hogyha nem sok az utas, rögtön megölel!

Teheti mert vasuti, vasuti, vasuti,
Magyar állam fizeti, hát szeretni kell!
Me-me-me-megy a sinen a lokomotív, miközben jajj, de nagyon zakatol a szív!

Tudni illik:

Az én rózsám vasutas, vasutas, vasutas,
Hogyha nem sok az utas, rögtön megölel!Hej!

Rosszindulatú Vászka 2012.02.26. 22:36:25

@A félelmetes népszavazás: mostanába nekem is csinájja időnként. Meg törölték egy vicces videjómat is, mer volt benne állítólag cekcuális tartalom, valaki feljelente4tt, holott csak dekoltázs volt, igaz, az elgondolkottató gondolatbűnre sarkalló. Aszonták most fél évig figyelni fognak. Fura mostanába a jútúb.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.26. 22:43:53

@Rosszindulatú Vászka: rossz helyre töltötted fel. vannak ilyen speciális oldalak is, ahol szivesen fogadják a pucérkodást. csak gondoltam szólok.....

Anomalocaris (törölt) 2012.02.26. 22:50:53

@Rosszindulatú Vászka: Az előbb linkelt arab metál videót is törölték egyszer, mondván "using terms of violation". Valahogy van egy gyanúm, hogy nem is tudnak arabul az illetők.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.26. 22:51:49

@Prof. azsiráf.PhD.: nem volt ott semmi pucérkodás, ez benne a fura.

Xezs 2012.02.26. 23:07:24

@Rosszindulatú Vászka: Akkor átfogalmazom, hogy örülj: a magyar lányok az én ízlésemnek sokkarta jobban megfelelnek, mint az angol lányok. Korrekt így?

Rosszindulatú Vászka 2012.02.26. 23:11:27

@Xezs: egyre zavarosabb... genetikus ízlés mi? Én ebből ki akarok maradni, mielőtt nagyobb baj lesz...

XCat 2012.02.26. 23:21:16

@Rosszindulatú Vászka: Pedig szépek. Én arányaiban sokkal szebb gyönyörű nőt látok, mint nem gyönyörűt. Kb. mindenhol.

@estrella negra: Fotosop nélkül megijednél tőle. Ettől egy átlagos teszkós pénztáros jobban néz ki. Tök nyomi feje van.

XCat 2012.02.26. 23:31:11

No, ő már jobb. De még mindig csak átlag, nem kivételes szépség.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.26. 23:47:57

@PsychoCica Dö Ríl: Nem mondtál rosszat rólam. Én se rólad. Nem támadtalak. Csak nem értelek. Haggyuk.

Xezs 2012.02.27. 00:22:04

@Rosszindulatú Vászka: Általánosságról beszélünk. Általánosságról. Érted ezt a szót, vagy még mindig kötözködhetnéked van?

Xezs 2012.02.27. 00:23:19

@estrella negra: Ja, ilyen szarráretusált műcsöcsű ribancokat meg nekem ne linkelj.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 06:19:53

@Xezs: Ott van utána smink nélkül. Még mindig s+.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 07:59:00

Akkor danolok.
Ha nem járna disznótorba,
s nem nézne rá a jó borra,
nem volna oly veres ooooorra!
Sej diridongó, diridiridongó, diridongóóó.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 08:03:24

@estrella negra: Te még mindíg nem józanodtál ki?????:)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 08:17:45

@batgirl: Minek? Mingyá' itt a 7vége!
Sej diridongó, diridiridongó, diridongó!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 08:26:56

Meg az is van, hogy...
Uccára nyílik a kocsmaajtó,
körülötte lángol az ég.
Kihallaccik onnan a szépmuzsikaszó,
kituggya, látlak-e még.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 08:28:54

...várjá', valamit összekutyultam...
Mindegy! Sej diridongó, diridiridongó, diridongó!

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 08:38:29

Pálinkásat! ha így folytatjuk, nem adnak új posztot míg le nem verjük az ezret...

@atpijkamo: én értem, sajnos. nem tehet róla, azér nem érdemes bántani. nincs rendesen beállítva a benzodiazepin. (valószínűleg)

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.27. 08:49:44

@estrella negra: de jó neked, te itten dalorászhatsz... nekem meg a nyakamba zuhintottak egy csomó munkát mára.

@batgirl: közbe eszembe jutott, hogy mit tartsál ha kidöglenek a halaid: vannak ilyen cuki kis miniegerek, azok elvannak egy akváriumban, ha elég nagy (mongyuk kb. 120-130 liter. )

Manyecska 2012.02.27. 08:54:04

@Prof. azsiráf.PhD.: nincs avval semmi baj én is töltenék fel bikinis képet ide mer megígértem. De a kis buzeráns odaátról kedvem szegte...méghogy középkorú...ráadásul szülésznő vagyok:)))!
:))))))))

Manyecska 2012.02.27. 08:57:16

@Prof. azsiráf.PhD.: Te, olvastam hogy zsiráfcsontokat találtak a Zoo-ba...rögtön rád gondoltam:) Amúgy láttam a kis zsiráfot, nagyon sirály!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 09:16:11

@Prof. azsiráf.PhD.: Hát munka közbe' is lehet danolni!
jo szoj un ombre szinszero
de donde kresze la palma
i antesz de morirme kjero
ecsar misz verszosz del alma
gvantanameeera gvahira gvantanameeeeera
sej diridongó, diridiridongó, diridongó

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 09:33:20

@Prof. azsiráf.PhD.: Szerintem a Mikulás keze lehet a dologban.
Ha érted, mire gondolok.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 09:35:45

@Prof. azsiráf.PhD.: höhö... robotzsiráf.
Ne felejtsd el megszoptatni az ikreket!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 09:40:44

@Manyecska: Az igéret szép szó, ha megtartják- úgy jó.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 10:01:21

Nem baj, van még nótám.
hó meni ródsz maszt a men vók dáun
bifór ju kóll him a men?
hó meni szíz maszt a vájt dáv fláj
bifór sí szlípsz in dö szend?
end hó meni tájmsz maszt a kenon ból fláj
bifór tí'r forevö bennd?
dö enször máj frend iz blovin in dö vind
dö enször iz blovin in dö vind...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 10:29:10

@Prof. azsiráf.PhD.: Akkor ezt nekik küldöm soxeretettel. ...és mindenkinek, aki szereti.

Az állatkert régen eltűnt
De mi még énekeltünk
A zsiráf a legszebb - gyönyörűszép
Annyira tetszett - ahogy a szemembe
néz
Beleszerettem, azt hiszem, ennyi elég
A filozófia a fejembe szállt
A zsiráf rögtön rám kiabált
A zsiráf nyaka: gyönyörű patak
Elvesznek benne az idegen szavak
A zsiráf még mindig szép
Ebben a metamorf világban
Mindig a zsiráfot imádtam
A zsiráf feje: ókori szobor
Tudása mennyei vizekre sodor
A zsiráf még mindig szép
Kitekertük a póznákat
És kiadtuk magunkat rozmárnak
Nem vették észre, hogy zsiráfok
vagyunk
Pedig igazán pöttyös és hosszú a
nyakunk
A zsiráf még mindig szép

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 10:30:43

Okádék egy szám volt egyébiránt, de nem t'ok más zsiráfosat.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 11:08:27

Valamiont továbbá követelem, hogy szeretem a zsiráfsört!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 11:21:47

@estrella negra: akkor most egy denevéreset, de ne véreset!

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.02.27. 11:30:42

Üdv

Azért ha igy látnék egy zsiráfot, gyanakodnék , hogy valami nem 100as

www.freakingnews.com/pictures/57000/Giraffe-Through-the-Clouds--57026.jpg

Rosszindulatú Vászka 2012.02.27. 13:06:18

Hentesnél keservesen bömbikél egy kis fiúcska, keziben csíkos raffia cekkerszatyorral. Kérdi az egyik eladó:
- Miért sírsz kisfiú?
- Mert nem emléxek, mit mondott anyukám, hogy Gyula, hozzál két kiló Csabait, vagy Csaba, hozzál két kiló Gyulait.
- Hát ezen könnyen segíthetünk, hogy hívnak?
- Dezsőnek!

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.27. 13:42:32

@batgirl: ...meg is van. Aszongya:
száraztónaknedvespartyán
döglöttbékakuruttyol
halgattya1süketember
kiavízbenlubickol
sejhajDENEVÉR
biciklizikazegér
sejhajDENEVÉR
bennünkvanakutya...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.27. 13:44:54

@estrella negra: @horex: jó fejek vagytok:))
A rajzfilmet lopom a blogomra, ok?

XCat 2012.02.27. 15:15:06

@Prof. azsiráf.PhD.: így van, nem én tehetek róla. Te tehetsz róla.
Abbahagyhatnád.

Idióta picsa.

Prof. azsiráf.PhD. 2012.02.28. 08:15:00

@Manyecska: szülésznő vagy? nahát, ezt nem gondoltam volna :) az igazán szép munka. ha minden rendben megy, ugye.
süti beállítások módosítása