Tékozló Homár

Akciós örömök a UPC-nél

2012.03.13. 16:23 | jackyll | 38 komment

Minden akcióban ott rejtőzik az apróbetűs rész, vagy az eredeti hirdetmény csak illusztráció volt. MG két hónap ingyen UPC helyett csak egyet kapott, a másodikat majd talán jóváírják:

Előző év (2011) decemberében fizettem elő a UPC-nél (telefon,tv,internet), valamikor a hónap közepén. A honlapjukon azt az akciót hirdették nagybetűkkel, hogy ha most online kötöm meg az előfizetésemet, akkor az első két hónap ingyenes lesz. Közben az "apró betűk" között megtaláltam, hogy az első hónap ingyenesség mindenkinek adott, de a második csak annak jár aki vállalja, hogy számláját csoportos beszedési megbízással, vagy a dijnet.hu rendszerén keresztül fizeti be. Így regisztráltam a dijnet.hu-ra. Az első hónapban tényleg nem jött számla, de a másodikra (a UPC-nél mindig előre kell kifizetni a következő hónapot) megjött a számla, hogy fizessem be.

Felhívtam őket, és az ügyintéző közölte, hogy a második ingyenes hónap jóváírása külön rendszerben történik, ezért türelmemet kéri, de valószínűleg jövő hónapban már megtörténik. Azóta sem történt meg, kettő és fél hónap elteltével. Ma megint telefonáltam az ügyfélszolgálatnak, ahol is közölték, hogy ők soha nem hirdettek két hónap ingyenességet (pedig így volt, de sajnos nem tudom megnézni vagy megmutatni, mert a honlapjuk ugye azóta már nem tartalmazza a tavaly decemberi akciókat), csak 1+1 hónap ingyenességet, és a második ingyen hónap valamikor a szerződésem alatt (vagyis az egy év vállalt hűségem alatt) lesz jóváírva, de arról még nem határoztak, hogy mikor. Ez nem a fogyasztók megtévesztése?

Több ismerősöm is ugyanígy járt ezzel a tavaly decemberi "akcióval".

Üdvözlettel:
MG

A Homár emlékei szerint a Gold csomag +28 csatornája volt 3 hónapig ingyen, bár az csak önálló tévés előfizetésnél futott. Az is vicces, hiszen külön kell lemondani, vagy automatikusan bekapcsolódik a prémium előfizetés. Ettől függetlenül az országban egyedülálló előreszámlázási rendszerrel természetesen már az összes előfizetőnek kiszámlázták április valamennyi részét, ha lemondják március végéig, ha nem. Majd biztos azt is jóváírják valamikor.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XCat 2012.03.13. 16:28:30

Most már nem is érdekes. Szedjétek le.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.03.13. 16:28:49

Hurrá!
Vége a munkaidőnek, megyek haza. Jó homokozást!

Anomalocaris (törölt) 2012.03.13. 16:32:03

UPC az genya, ezt nem árt észben tartani.

2012.03.13. 16:32:36

tévét nézni ősi román szokás

Ujjra Gyúrok · http://pixelscroller.com/ 2012.03.13. 16:36:03

Ezt amúgy a Winkleréktől kellene megkérdezni. Ők a reklámArtz-ok ;)

Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.13. 16:38:12

ingyér lónak ne nézd a fogát. amúgy meg persze, igen, ez a fogyasztó megtévesztése. de az a fogyasztó, aki ezen csodálkozik, az meg háthogyismonnyam... naiv ügyfél?

azért kötni upc előfizetést mer egy hónap ingyen van????

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.13. 16:48:37

na szép ... szőkekapitány beleszart a palacsintába

mohopasi 2012.03.13. 17:05:46

Mindegyik szolgáltató ilyen piszkos kis szemétségekkel operál. Fateromat felhívta az invitel pár hónapja, mondták neki lehet csomagot váltani internetre 1M helyett 15M-re, és olcsóbb lesz 2000 Ft-tal. Aztán mikor rábólintott és megkötötte telón a szerződést, a papír alapú tájékoztatón (1 hónap múlva) kiderült, hogy választhatott volna 5 és 10 megás netet is még 3-4000-rel olcsóbban. Telefonra kapott, hogy és ezt most hogy, mire közölték vele, hogy megkötötte a szerződést, csitu van.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.03.13. 17:13:55

Még szerencse, hogy az Aldiban ilyen nem fordulhat elő.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.13. 17:35:28

Upc Jucinak mi erről a véleménye?

andand 2012.03.13. 17:42:50

Ma hivott a Rafi, hogy nem akarok egy szamlat nyitni a meglevo melle? Mondom nem, ha akarok, majd megnyitom netbankon vagy egy fiokban. De hat ez csak telefonon ervenyes. De en telefonon nem kotok szerzodest. Ezt nem ertette, de a vegen mar belezavarodott, mert azt mondta, hogy csak ajanlat lesz, nem kell szerzodest kotni itt, lehet a fiokban is. Akkor hogy is van? :)
Na mindegy, 4-5-szor elmondtam, hogy nem kotok telefonon szerzodest, aztan valahogy felfogta, hogy velem nem megy semmire.
Mas: az UPC tenyleg megteveszt, de ha elobb-utobb megis ad egy honapot, akkor "ez meg elmegy". Csak el ne felejtsek.
En olyan ajanlatotkat lattam, hogy az elso es 13. honap ingyenes, de ott le volt ez konkretan irva.

England win The Ashes! 2012.03.13. 18:25:45

Még jó, hogy bele nem lépett!

2012.03.13. 18:29:10

Na, jól van, akkor nemcsak én szoptam ezt be. Engem is hónapok óta hitegetnek, hogy majd jóváírják.....

England win The Ashes! 2012.03.13. 18:30:36

Amúgy a poszternek javaslom, hogy nézze meg, mit tartalmaz a szerződés. Mert gondolom, azért kapott papírt is. Ha onlány kötötte, mint írja, akkor meg gondolom lementette a gépére a szerződés feltételeit. Vagy nem?

(Zárójelben: decemberben kötöttem a netre az előfizut. Onlány kötés esetén akcióként az első hat hónap féláron lett volna. Mivel voltak kérdéseim, amire a net nem adott választ, ezért az egyik hotpointon (vagy mi a szarnak hívják) kötöttem. Ott viszont más volt a kondíció: az első három hónap ingyen. Végösszegként ugyanaz a kettő, de mégis más.)

Mylady 2012.03.13. 19:50:49

@estrella negra: Dögöljön meg a szomszéd tehene is! És ezzel én is így vagyok :)

dani27bpbp 2012.03.13. 20:38:18

Ma jött a T-Home számla, ami szerint 2012. május 1-től havonta bruttó 142,24 Ft tranzakciós költséget számít fel számlánként annak, aki sárga csekken fizeti a számláit.
Ha jól emlékszem, 2008-ban is próbálkozott ezzel már a UPC,de akkor ezt megszüntették, és utólag jóváírták azt a néhány havi ilyen jogcímen beszedett költséget.

salamander 2012.03.13. 21:59:17

"Ez nem a fogyasztók megtévesztése?"

Kedves blogíró!

Ha pontosan úgy van ahogy leírtad, akkor ez természetesen az. A hirdetés szövegét és a szerződést, azaz minden dokumentumot a fogyasztóhivatalnak meg kell küldeni egy rövid velős panaszlevél kíséretében.

Kommentár:
Ezek a "szolgáltatók" nem mások, mint pofátlan társaságok, akik a magyar szabályokat sokszor áthágva extraprofitokat szednek be. Teszik ezt egyszer azért, mert a magyar hatóságok nincsenek a törvények betartatásában előkelő helyen, kettő azért, mert a központ kiadja "mennyi bevételt kell produkálni" havonta/évente, amit afelett kaszálnak az a magyar menedzsment vagy igazgatóság "pénze" ha úgy tetszik...

Nos ezért ezek a tahók úgy - ismerve a magyarországi viszonyokat - így jutnak pluszbevételhez, mivel pontosan tudják, ha átvernek 300 ügyfelet, abból a komoly 30-40 000 forintos bírság bőven kitelik.

***

Skodakék Fábia 2012.03.14. 08:14:55

Ez semmi, a csajom vett ojjan szárnyalós intimbetétet oszt mégsem vigyorgott "az" alatt az egy hét alatt...hol lehet feljelenteni ezeket?

upc on-line · http://www.upc.hu 2012.03.14. 09:41:15

Tisztelt MG!

Szeretnénk felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy tisztázni tudjuk a történteket, ezért kérjük, küldje el előfizetésének adatait (ügyfélszám, cím) a upconline@upc.hu e-mailre.

Üdvözlettel:
upc on-line

mohopasi 2012.03.14. 11:53:01

@Dr. Szarazkoro: Mégiscsak valamiféle reakció.

mardelgergo 2012.03.14. 11:56:32

Sziasztok!

Pont ugyanígy jártam én is velük, konkrétumot pedig többszöri levélváltásra sem hajlandóak írni. Utoljára telefonon próbálkoztam megtudni hogy mikor írják jóvá a második hónapot, a kiscsaj amint feltettem a kérdést mondta hogy kapcsolja a kollégáját, majd szépen szétkapcsolt. Ügyes.

Itt az utolsó mailes válaszuk:

Ügyintéző: V****** B*****
2012. 03. 12.

Tisztelt ****** Úr!

A 2012. március 11-én írt megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy panaszának helyt adni nem tudunk.

Az Önnek korábban küldött cc- iktatószámú e-mailünket felülviszgáltuk és az abban foglalt válaszunkat megerősítjük, mely szerint havidíj mentessége a jóváírásra kerül.
Az ügyintézés idejére további türelmét kérjük.

Fentieket figyelembe véve kérjük, hogy egyenlegét rendezni, valamint az említettek ismeretében eljárni szíveskedjen.

mardelgergo 2012.03.14. 12:09:28

@upc on-line: nem tudom hogy MG írt-e már Önöknek, én mindenesetre már el is küldtem (ismét, harmadszorra) az érdeklődő levelemet az upc.hu-n keresztül. Rendkívül izgatottan várom a válaszukat!

szmoker (Homo Trollicus) 2012.03.14. 12:44:38

Bezzeg mi a cucilizmusban 11 evet vartunk telefonra.
Ilyen uri huncutsagok meg, hogy zinternet, meg kabelteve? Ugyan mar...

:)

Poszt tolonak meg bekotik egy het alatt, es itt elegedetlenkedik. Egyeseknek semmi sem jo. Poszt tolo olyan lehet, akinek meg a sz@r is budos :)

mardelgergo 2012.03.14. 16:12:09

Köszönöm Homár, remélem a posztoló is hasonló sikerrel jár majd.

Iktatószám: xxx
Ügyfélszám: xxx

Ügyintéző: xxx
2012. 03. 14.

Tisztelt xxxx Úr!

A 2012. március 14-i megkeresésére hivatkozva tájékoztatjuk, hogy számlareklamációját elfogadtuk.
Megállapítottak, hogy a 2. havi díj jóváírása egy sajnálatos adminisztratív jellegű probléma miatt nem történt meg. Erre való tekintettel 1 havi előfizetési díjat, 6807 Ft-ot jóváírtunk egyenlegén. A korrekció a 2012. április havi számlán lesz feltüntetve. Köszönjük megértését.
Bármely további kérdésével kapcsolatban keressen bennünket bizalommal. Munkatársaimmal együtt szívesen fogadjuk a megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.

Tisztelettel:

xxxxx
UPC Magyarország Kft. ügyfélszolgálat

Mészy 2012.03.18. 17:39:30

Köszi az infót mardelgergo!
Akkor én is írok nekik egy levelet!

Mészy 2012.03.18. 17:41:16

Ja igen én vagyok "MG"

szepi79 2012.03.19. 16:29:34

@mohopasi: nem értelek. a szolgáltató felhivta a kedves felmenődet, hogy olcsóbban kapna jobb szolgáltatást, kell-e? kellett.
ha nem történik meg az a bizonyos telefonhívás, akkor a fater még mindig 1M-ért fizetne 2000 HUFfal többet, mint most. szólj, ha valamit rosszul látok.

2012.03.24. 15:06:04

A 29 - es körzetben miért nem lehet az UPC összes szolgáltatását igénybe venni? Miért van külön árazva? A bánatos faxért nem fejlesztik a hálózatot? Sebaj jön a Digi.

így is lehet 2012.03.25. 12:26:14

Másfél éve vásároltam egy villanyborotvát egy ALDI üzletben.Három hete meghibásodott.Egy másik közelben lévő ALDI üzletbe vittem,ahol az üzletvezető Javítási bizonylat ellenében -továbbításra átvette./Garancia levél,pénztári blokk csatolva / Semmi vita ,bizonyítási kényszer stb. SMS értesítést küld majd a bolt ha elkészül - volt a tájékoztatás.
A meglepetés tegnap - szombaton délután ért amikor három hét után kézbesítő- futár csengetett a lakásunk ajtaján.
A kifogástalan új, cserekészüléket hozta az ALDI - tól,lepecsételt csere igazolással,három éves újra induló garanciával. Így is lehet .
süti beállítások módosítása