Minden akcióban ott rejtőzik az apróbetűs rész, vagy az eredeti hirdetmény csak illusztráció volt. MG két hónap ingyen UPC helyett csak egyet kapott, a másodikat majd talán jóváírják:
Előző év (2011) decemberében fizettem elő a UPC-nél (telefon,tv,internet), valamikor a hónap közepén. A honlapjukon azt az akciót hirdették nagybetűkkel, hogy ha most online kötöm meg az előfizetésemet, akkor az első két hónap ingyenes lesz. Közben az "apró betűk" között megtaláltam, hogy az első hónap ingyenesség mindenkinek adott, de a második csak annak jár aki vállalja, hogy számláját csoportos beszedési megbízással, vagy a dijnet.hu rendszerén keresztül fizeti be. Így regisztráltam a dijnet.hu-ra. Az első hónapban tényleg nem jött számla, de a másodikra (a UPC-nél mindig előre kell kifizetni a következő hónapot) megjött a számla, hogy fizessem be.
Felhívtam őket, és az ügyintéző közölte, hogy a második ingyenes hónap jóváírása külön rendszerben történik, ezért türelmemet kéri, de valószínűleg jövő hónapban már megtörténik. Azóta sem történt meg, kettő és fél hónap elteltével. Ma megint telefonáltam az ügyfélszolgálatnak, ahol is közölték, hogy ők soha nem hirdettek két hónap ingyenességet (pedig így volt, de sajnos nem tudom megnézni vagy megmutatni, mert a honlapjuk ugye azóta már nem tartalmazza a tavaly decemberi akciókat), csak 1+1 hónap ingyenességet, és a második ingyen hónap valamikor a szerződésem alatt (vagyis az egy év vállalt hűségem alatt) lesz jóváírva, de arról még nem határoztak, hogy mikor. Ez nem a fogyasztók megtévesztése?
Több ismerősöm is ugyanígy járt ezzel a tavaly decemberi "akcióval".
Üdvözlettel:
MG
A Homár emlékei szerint a Gold csomag +28 csatornája volt 3 hónapig ingyen, bár az csak önálló tévés előfizetésnél futott. Az is vicces, hiszen külön kell lemondani, vagy automatikusan bekapcsolódik a prémium előfizetés. Ettől függetlenül az országban egyedülálló előreszámlázási rendszerrel természetesen már az összes előfizetőnek kiszámlázták április valamennyi részét, ha lemondják március végéig, ha nem. Majd biztos azt is jóváírják valamikor.
XCat 2012.03.13. 16:28:30
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.03.13. 16:28:49
Vége a munkaidőnek, megyek haza. Jó homokozást!
Anomalocaris (törölt) 2012.03.13. 16:32:03
2012.03.13. 16:32:36
Ujjra Gyúrok · http://pixelscroller.com/ 2012.03.13. 16:34:41
Ujjra Gyúrok · http://pixelscroller.com/ 2012.03.13. 16:36:03
Prof. azsiráf.PhD. 2012.03.13. 16:38:12
azért kötni upc előfizetést mer egy hónap ingyen van????
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.13. 16:48:37
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2012.03.13. 16:49:57
Ujjra Gyúrok · http://pixelscroller.com/ 2012.03.13. 16:51:12
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.13. 16:57:38
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.13. 16:59:19
mohopasi 2012.03.13. 17:05:46
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.03.13. 17:13:55
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.13. 17:16:05
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.13. 17:35:28
andand 2012.03.13. 17:42:50
Na mindegy, 4-5-szor elmondtam, hogy nem kotok telefonon szerzodest, aztan valahogy felfogta, hogy velem nem megy semmire.
Mas: az UPC tenyleg megteveszt, de ha elobb-utobb megis ad egy honapot, akkor "ez meg elmegy". Csak el ne felejtsek.
En olyan ajanlatotkat lattam, hogy az elso es 13. honap ingyenes, de ott le volt ez konkretan irva.
England win The Ashes! 2012.03.13. 18:25:45
2012.03.13. 18:29:10
England win The Ashes! 2012.03.13. 18:30:36
(Zárójelben: decemberben kötöttem a netre az előfizut. Onlány kötés esetén akcióként az első hat hónap féláron lett volna. Mivel voltak kérdéseim, amire a net nem adott választ, ezért az egyik hotpointon (vagy mi a szarnak hívják) kötöttem. Ott viszont más volt a kondíció: az első három hónap ingyen. Végösszegként ugyanaz a kettő, de mégis más.)
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.13. 19:00:35
Mylady 2012.03.13. 19:50:49
toláát sáni 2012.03.13. 20:20:26
dani27bpbp 2012.03.13. 20:38:18
Ha jól emlékszem, 2008-ban is próbálkozott ezzel már a UPC,de akkor ezt megszüntették, és utólag jóváírták azt a néhány havi ilyen jogcímen beszedett költséget.
salamander 2012.03.13. 21:59:17
Kedves blogíró!
Ha pontosan úgy van ahogy leírtad, akkor ez természetesen az. A hirdetés szövegét és a szerződést, azaz minden dokumentumot a fogyasztóhivatalnak meg kell küldeni egy rövid velős panaszlevél kíséretében.
Kommentár:
Ezek a "szolgáltatók" nem mások, mint pofátlan társaságok, akik a magyar szabályokat sokszor áthágva extraprofitokat szednek be. Teszik ezt egyszer azért, mert a magyar hatóságok nincsenek a törvények betartatásában előkelő helyen, kettő azért, mert a központ kiadja "mennyi bevételt kell produkálni" havonta/évente, amit afelett kaszálnak az a magyar menedzsment vagy igazgatóság "pénze" ha úgy tetszik...
Nos ezért ezek a tahók úgy - ismerve a magyarországi viszonyokat - így jutnak pluszbevételhez, mivel pontosan tudják, ha átvernek 300 ügyfelet, abból a komoly 30-40 000 forintos bírság bőven kitelik.
***
Skodakék Fábia 2012.03.14. 08:14:55
upc on-line · http://www.upc.hu 2012.03.14. 09:41:15
Szeretnénk felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy tisztázni tudjuk a történteket, ezért kérjük, küldje el előfizetésének adatait (ügyfélszám, cím) a upconline@upc.hu e-mailre.
Üdvözlettel:
upc on-line
Szarazkoro 2012.03.14. 10:12:10
mohopasi 2012.03.14. 11:53:01
mardelgergo 2012.03.14. 11:56:32
Pont ugyanígy jártam én is velük, konkrétumot pedig többszöri levélváltásra sem hajlandóak írni. Utoljára telefonon próbálkoztam megtudni hogy mikor írják jóvá a második hónapot, a kiscsaj amint feltettem a kérdést mondta hogy kapcsolja a kollégáját, majd szépen szétkapcsolt. Ügyes.
Itt az utolsó mailes válaszuk:
Ügyintéző: V****** B*****
2012. 03. 12.
Tisztelt ****** Úr!
A 2012. március 11-én írt megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy panaszának helyt adni nem tudunk.
Az Önnek korábban küldött cc- iktatószámú e-mailünket felülviszgáltuk és az abban foglalt válaszunkat megerősítjük, mely szerint havidíj mentessége a jóváírásra kerül.
Az ügyintézés idejére további türelmét kérjük.
Fentieket figyelembe véve kérjük, hogy egyenlegét rendezni, valamint az említettek ismeretében eljárni szíveskedjen.
mardelgergo 2012.03.14. 12:09:28
szmoker (Homo Trollicus) 2012.03.14. 12:44:38
Ilyen uri huncutsagok meg, hogy zinternet, meg kabelteve? Ugyan mar...
:)
Poszt tolonak meg bekotik egy het alatt, es itt elegedetlenkedik. Egyeseknek semmi sem jo. Poszt tolo olyan lehet, akinek meg a sz@r is budos :)
mardelgergo 2012.03.14. 16:12:09
Iktatószám: xxx
Ügyfélszám: xxx
Ügyintéző: xxx
2012. 03. 14.
Tisztelt xxxx Úr!
A 2012. március 14-i megkeresésére hivatkozva tájékoztatjuk, hogy számlareklamációját elfogadtuk.
Megállapítottak, hogy a 2. havi díj jóváírása egy sajnálatos adminisztratív jellegű probléma miatt nem történt meg. Erre való tekintettel 1 havi előfizetési díjat, 6807 Ft-ot jóváírtunk egyenlegén. A korrekció a 2012. április havi számlán lesz feltüntetve. Köszönjük megértését.
Bármely további kérdésével kapcsolatban keressen bennünket bizalommal. Munkatársaimmal együtt szívesen fogadjuk a megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.
Tisztelettel:
xxxxx
UPC Magyarország Kft. ügyfélszolgálat
Mészy 2012.03.18. 17:39:30
Akkor én is írok nekik egy levelet!
Mészy 2012.03.18. 17:41:16
szepi79 2012.03.19. 16:29:34
ha nem történik meg az a bizonyos telefonhívás, akkor a fater még mindig 1M-ért fizetne 2000 HUFfal többet, mint most. szólj, ha valamit rosszul látok.
2012.03.24. 15:06:04
így is lehet 2012.03.25. 12:26:14
A meglepetés tegnap - szombaton délután ért amikor három hét után kézbesítő- futár csengetett a lakásunk ajtaján.
A kifogástalan új, cserekészüléket hozta az ALDI - tól,lepecsételt csere igazolással,három éves újra induló garanciával. Így is lehet .