Tékozló Homár

Helyesbítés: csak 11x drágább a magyar sms az osztráknál

2012.04.20. 08:21 | jackyll | 248 komment

A Homár valóban nem számolta át tételesen, ezért írhattuk múltkor, hogy 15x drágább az azonos márka alatt futó magyar sms, mint az osztrák. Pedig valójában csak 11,1 a szorzó az smsnél, telefonálásnál pedug csupán 5,5. Zoltán mindenesetre megkapta a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségtől az ilyenkor szokásos sablont, vagyishogy nincs hatáskörük az árakat megváltoztatni. Ezért aztán át se számolták. Naiv ügyfél nekiesett mégegyszer, hogy kiderüljön a szörnyű igazság:

Koszonom a valaszat (csatoltam a kp-i cim kedveert). Ne haragudjon, hogy csak most reagalok, de annyira ideges lettem, amikor meglattam, hogy mit sikerult irnia, hogy nagyjabol mostanra tudok szalonkepesen reagalni. Lehet, hogy elkerulte a figyelmet, de manapsag egyre elterjedtebb a szamologep, igy ha fejben nem megy, megis viszonylag konnyen lehet 24-gyel osztani olyan dijakat, amik On szerint nem vetithetok egy honapra egy ket eves husegvallalasi konstrukcioban. Sot, kepzelje, akar az Excel nevu programot is hasznalhatja, illetve ha nincs keretuk Microsoft licence-re, akkor az Open Office segitsegevel is konnyeden ossze tudja hasonlitani a ket csomagot, amirol meg egy ovodas is latja, hogy indokolatlan a kulonbseg. Ha megengedi, nem feltetelezem, hogy tovabb lepnek, ezert elvegeztem Onok helyett azt a munkat, amit teljesen nyilvanvaloan Onoknek kellett volna.

redbullmobilehuvsat.gif

A mellekelt szamitas alapjan lathatja, hogy az altalam teljesen alaptalanul emlegetett 7-15-3-szoros arkulonbseg valojaban csak 5,5-11,1-2,2-szeres, es igy az mar tokeletesen elviselheto! Hogy is panaszkodhatnek emiatt? Rettenetesen sajnalom, hogy feleslegesen zaklattam Onoket egy ilyen jelentektelen ugyben.

Koszonom, hogy hozzaallasaval melyebbre nyomja az orszagot abba a mocsarba, amibol az Onhoz hasonlo hivatalnokok miatt soha nem fogunk kijonni. Ha Ont egy fonoke utasitotta arra, hogy ne vizsgalja ki ezt a felhaborito arkepzest, akkor termeszetesen a megjegyzesem tovabbitando az illetekesnek, es elnezest, hogy Ont gyanusitottam.

Isteni lenne, ha eszrevennek, hogy a magyar piacon egyertelmu arkartell tartja ilyen szinten az dijakat.

Amennyiben nem a fonoke miatt irt ekkora marhasagot valaszkent, hanem onszantabol, akkor motivacio gyanant megigerhetem, hogy egy ilyen kis aprosaggal fogom meglepni:
http://www.arukereso.hu/szamologep-c3414/canon/kc-30-p41956154/
, ha elfogadhato valaszt kuldd a kalkulaciomra, es kivizsgaljak, hogy mi a ***** kerul otthon 11-szer tobbe egy sms elkuldeseben, illetve miert is telefonalunk 5,5-szor dragabban.

Javaslom hasonloan osszehasonlitani a magyar T-mobile es osztrak T-mobile iphone arkepzeset, mert az legalabb ilyen, ha nem meglepobb.

Udvozlettel:
Zoltan

redbullmobile.png

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neménvótam 2012.04.20. 08:40:00

Miért is kellene az FF-nek kiszámolni?

Antalbaba 2012.04.20. 08:40:42

Már reggeli előtt új téma? Szupppi:-)

labi 2012.04.20. 08:41:03

Minden annyit ér, amennyit valaki hajlandó adni érte.

Antalbaba 2012.04.20. 08:44:02

A témához: ha a számításba bevennénk még a magyar és az osztrák minimálbért, aránypárt állítva mi jönne ki vajon?

Koholmány 2012.04.20. 08:48:00

@labi: Hát ez nem egészen igaz. Ha van pl 2 áramszolgáltató, mindkettő magas árral, akkor inkább nem köttetted be? Akkor meg hova dugod a hűtőt?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.04.20. 08:52:16

Tegnap előtt, szerdán kaptam egy hírlevelet a szolgáltatómtól, mely szerint most, h lejárt a 2 éves hűségem vegyek egy új készüléket szintén 2 évre. Megnéztem, Samsung Galaxy Ace tokkal vonóval 18 ezer pár 100 Ft és még élhetek is a bónusz kedvezményemmel, hisz mióta az eszemet tudom náluk költöm a pénzem.

Gondoltam magamban, ennyit megér a dolog, tegnap reggel el is ballagtam az értékesítési pontra. Elmondom mit szeretnék, azt mondják 22 ezer pár 100 Ft és nekem bonusz kedvezmény miatt árcsökkentés nem jár (WTF???). De mondom nincs 12 órája, h levelem jött, h mennyi az ára, ez a magasabb hogy a fenében jött ki?

Hát úgy, h 2 hetente új árlista van és épp aznap reggel emelték fel, ez ennyi.

Természetesen nem vettem meg, de kedvem lenne a benzint meg a parkolási díjat kifizettetni velük.

Másfél éve piacon lévő telefon, már utódja is van, erre nem, hogy csökkentenék az árát, még újból lekötnének és meg is emelik.

Hát kapják be...

Neménvótam 2012.04.20. 08:54:10

Legyen újra Árhivatal, amelyik megállapítja az árakat! Igaz volt már ilyen,de ez a rendszer nem vált be. Hátha most jó lesz.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.04.20. 08:55:47

Hát az árakat befolyásolni szerintem sem tudja a FF, de annyit tehetne, hogy elmarasztalja a Telenort, az meg ezt leszarja. Tényleges hatása nem lenne, de legalább megnyugodnánk, hogy ha már a szolgáltatók szarnak az ügyfélre, legalább a FF nem.
De úgyse ez a legnagyobb probléma, úgyhogy menjünk is tovább.

Xmas 2012.04.20. 08:55:48

Javaslom, hogy a Tékozló Homár legyen szíves meginterjúvolni a Gazdasági Versenyhivatalt. Ugyanis a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnek köze sincs a témához. Ettől függetlenül persze kötelessége lett volna az FF-nek áttenni az ügyet a GVH-hoz a Ket. szabályai szerint... de hát ezek a fránya hivatalok már csak ilyenek...

Manyecska 2012.04.20. 09:00:32

@labi: a kurvák is valahogy így kalkulálnak!

Robbantó 2012.04.20. 09:10:17

Hogyan lehet létrehozni egy bármit is ellenőrző hivatalt? Milyen feltételei vannak ennek?

BiaStrom 2012.04.20. 09:19:00

Az A1 a Vodafone érdekeltségbe tartozik. Tehát csak hasonlatos a csomag, két teljesen más cég értékesíti....

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.20. 09:22:23

szépjóreggelt kívánok!!!!!!!

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.20. 09:24:54

@Xmas: Igazad lenne, de a GVH-nak csak belföldön van hatásköre. Hogy Ausztriában vagy Szváziföldön mennyibe kerül a mobilozás, ahhoz semmi köze (ahogy a fogyasztóvédelemnek sem).

A GVH azt viszont megvizsgálhatná, a mobilnet terén hogyhogy ugyanazok a csomagok és az árak a magyar szolgáltatóknál.

lomposfarkas 2012.04.20. 09:26:11

Ez is gyönyörűen bizonyítja gyarmati létünket, ebben a humánus és áramvonalas korban már nem karddal és ágyúkkal foglalják el a kiszemelt áldozatot, hanem elegánsan kiszívnak belőle mindent.
Másrészről meg 2012-ben milyen elfogadható indokot lehet felhozni az ékezet nélküli írásra?? Mert kurvára idegesítő egy ilyen kisregényben...

elwood 2012.04.20. 09:36:30

nyugi, nemsokára jön a zállami mobil, zimperialisták mennek a levesbe

szaré hugyé lehet majd sms-t küldeni

szél kálmán terv biztos jövő !

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.20. 09:45:08

@klarky: szerződéssel telefont venni ? neviccelj már. például iphone legújabb, szerződéssel 24*45 ajró = 1080 ajró. amazon.com-ról megrendelve ca. 150 ajró.

miért akarod szívatni magadat?

serfecs (törölt) 2012.04.20. 09:51:52

De miért az NFH-nak küldte a posztoló, miért nem az NHH-nak??? Ők az illetékesek ebben, illetve a GVH!

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.20. 09:54:34

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: . például iphone legújabb amazon.com-ról megrendelve ca. 150 ajró.

Álmodban. Vagy nigériai eladótól, akitől készüléket sohase kapsz.

Link Elek 2012.04.20. 10:07:29

Mo-n nincs valodi verseny, vagy karteleznek a magyar szolgaltatok.
vagy inkabb mindketto egyszerre

samcro 2012.04.20. 10:12:02

@klarky: Telenor volt, ugye? Ahol feltöltőkártyával drágábbak bizonyos készülékek, mint máshol kártyafüggetlenül.

rhubarbjelly 2012.04.20. 10:20:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: azt azért nem árt hozzátenni, hogy ez három generációval ezelőtti készülék, nagyjából a kutyának sem kell, és asszem az új szoftver sem megy már rajta. Még a 150 usd is sok érte.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.20. 10:25:38

@rhubarbjelly: hát, ízlés dolga. de aki hajlandó akár csak dupla árat is fizetni egy kütyüért, az meg is érdemli. szerintem. én nem vagyok ájfón rajongó, nekem max ingyér kéne, csak példaként hoztam fel.

esef 2012.04.20. 10:39:19

én inkább a "2 év hűség, 2 év tarifamegtartás" konstrukciókat kezdeném el vizsgálgatni a hatóság helyében...

Walter Hartwell White 2012.04.20. 10:41:07

Gyenge indok, hogy odakinn és idehaza más-más szolgáltató áll a háttérben. Mivel ugyanazon márkanév alatt kerül piacra a szolgáltatás mindkét országban, ezért az összehasonlítás méltányos és helyénvaló. (Az árkülönbség már kevésbé.)

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.20. 10:43:04

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Meg nem is új hanem használt (még ha az eladó hazudik is - nem az amazon árulja, hanem csak a felületet biztosítja)

monyon le 2012.04.20. 10:46:34

Annyira szarul megy a szolgáltatóknak, hogy még a jól megérdemelt "kapcsolat koncertünket" ill. a Sziget támogatását is megszüntették. Hivatkozva "pénzhiányra", jaj jaj jaj... mi lesz most velünk.

Az új nemzeti mobil szolgáltató is valószínűleg árképzésénél figyelembe veszi majd a piaci árakt, ne hogy aszt higgyük, hogy olcsóbban adja majd a nemzeti frekvenciát, a nemzeti színű ÁjFonnal

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.20. 10:48:19

@monyon le: De nemzeti háttérképet biztos feltöltenek a készülékre. Fideszeseknek kötelező lesz átszerződni oda.

Walter Hartwell White 2012.04.20. 10:51:56

No igen, a szektorális különadók éreztetik hatásukat...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.20. 10:56:53

@Szárnyati Gézа: ejj, de sok bajod van :) ócsó teflon, negyedáron, töredékáron, házhoz szállítva. sok szirszart rendeltem már onnan, semmi gond nincs velük, akkor se ha nem az amazon maga az eladó. olyantól kell rendelni, akinek 100%-os pozitív visszajelzése van, nem kell mindig a para.

notime (törölt) 2012.04.20. 10:57:04

Szerintem az árkülönbséget erősen indokolja ,hogy Ausztria közismerten egy síkságon terül el ,míg Magyarországon a hegyek egymás seggébe érnek,így világos ,hogy sógoráknál 1 azaz egy darab toronnyal meg lehet oldani a teljes lefedettséget ,amit Altausseer See-ben elég felállítani.Éppen ezért a postoló a hülye midőn nem az osztrák felügyelőkkel vizsgáltatta ki a panaszt ,akik a labancidők elnyomása okán még lelkiismeretfirdalástól is szenvednek-így busás kártérítést kaphatott volna illetve a Felügyelőség saját hatáskörben elosztotta volna a hegyes és sík vidékeket fele-fele arányban, megszüntetvbe emígyen a jogsértést.

elwood 2012.04.20. 11:10:05

sztem nem ez.
közgazdasági oka van. egy termék annyiba kerül amennyiért megveszik.

a keresztén gyökerektől elszakadt, istentelen kozmoszba süllyedő, haldokló imperiálkapitalizmusban nyomorgó osztrák fogyasztók nem tudnak többet adni érte

nálunk akik ezzel ellentétes irányban haladunk, a gazdasági gyorsnaszád sebességével gyorsuló gazdaság tagjai bőségben élünk és megtehetjük, hogy ennyit fizetünk

Manyecska 2012.04.20. 11:14:44

@elwood: :D és máris megvan az egymillió úy munkahely: öccázezren majd a seggünket nyalják úgy kezdődik! :D.......
Tőlem most is kezdhetik. :P

Manyecska 2012.04.20. 11:17:15

A szolgáltatóm most megváltoztatta az áefeszt /ÁSZF-t/ ha nem töltesz fel a kártyás telóra x összeget x időn belül akkor eccerűen elvész a számod 1 hónap múlva...hogy milyen aranyos! Ki fogja számontartani/töltögetni feszt?? Áhh mindegy. :(

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.20. 11:20:18

@Manyecska: Eddig is így volt, egy idő után megszűnt a szám. Most rövidítettek a türelmi időn?

Manyecska 2012.04.20. 11:25:01

@Szárnyati Gézа: igen, 30 nap! azt hittem heyből duplaluccot ugrom! :)

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.20. 11:30:08

@Manyecska: Eddig mennyi volt? Szerintem ugyanennyi. A min 3000-es feltöltés után egy évvel lejár és 30 napig még megmarad a szám, ha feltöltöd.

Inkább az a különbség, hogy mostantól lejárat utáni feltöltéskor elvész a korábbi egyenleg.

Manyecska 2012.04.20. 11:30:42

OFFOFF: @Szárnyati Gézа: csak a "lejárt érvényességi idejű kártyás előfizetésekre " vonatkozik.. /3 éve vettem a SIM-t/ "az egyenleg a lejárat után elvész, az előfizetői hívószámot 30 napig tartsuk" -2012.05.07.-től.

Manyecska 2012.04.20. 11:32:07

OFF: @Szárnyati Gézа: eddig valami 45 vagy 60 nap volt!:( És igen, a lényeg ahogy mondod -nagyon übertutkó! - hogy elvész az egyenleg.. :D erre egy jó jelzőm lenne de nem illik ilyet mondani..
:)

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.20. 11:34:16

@Manyecska: Egyébként meg lejárat előtt fel kell tölteni és no problemo. Igazán nem nagy költség 51 hetente 3000 Ft.

Manyecska 2012.04.20. 11:42:08

@Szárnyati Gézа: igen, ez stimmt.
De az enyém nem "lejárt" akkó mért hergelnek ilyennel? Nem értem. Mindegy..
Majd megértem ha elvész a számom:P..havonta töltögetem,.. mindegy.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.20. 11:46:27

@Manyecska: Ha havonta töltesz, akkor nem vész el. Egy év + 30 nap után vész el.

Manyecska 2012.04.20. 11:49:27

OFFOFF @Szárnyati Gézа: remélem..:(
..ráadásul a férjem nevén van jut eszembe mert mindig felköszöntenek a névnapján:D:)) na ON!

Manyecska 2012.04.20. 11:54:56

Dél lesz minden kedves felhasználónak jóóó étvágyat! :))

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.04.20. 12:19:31

Hát hon nem baszok rá, hogy a sógoréknál mi a túrós faszom van! (bocs Zsiráf!) A poszttoló mé nem hasonlíccsa össze a világ összes országával a hazai árakat. Amúgy is a sör drágább, akkor meg mirûl beszélünk???? Minek annyit pofázni, ha inni is lehet faszom????

CID 2012.04.20. 12:21:12

Nah, pölö a fentiek miatt kell többet fizetni a labancoknál.

CID 2012.04.20. 12:36:37

szóval, nálunk, többet kell fizetni :-S

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.20. 12:49:56

@monyon le: @Szárnyati Gézа: Na, de mennyivel másabb, ha hazai szolgáltató húz le! Tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés.
Magyar ember seggébe magyar lófaszt!

Egyéves Önkéntes 2012.04.20. 12:53:05

@elwood: már alig várom, hogy az erzsébet utalványommal feltöltsem a szittyafonomat

Egyéves Önkéntes 2012.04.20. 13:03:36

@(---Flúgos Buszos---): nem mindig amúgy, de hogy jön ez ide? :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 13:09:39

Én ezt nem értem. Okostelefonon a VOIP hívás földi számra 1 forint 50 fillér. Az osztrákok szegények 5 forintot fizetnek érte. Be kéne perelni az osztrák szolgáltatót, tarthatatlan ez a helyzet.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2012.04.20. 14:07:51

lehet hasonlitgatni az árakat, de akkor hasonlitgassuk azt is, hogy a szolgáltatótól mennyit nyel be állam különféle adók gyanánt! ne ezért drágább itten!

idén nem lesz ezek miatt az adók miatt kapcsolat koncert és nem lesz a sziget főtámogatója a csodafon...

lehet köszönni orsóséknak!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 14:13:53

@RosszQtya: Na persze, de mi már Dél-Koreánál is fejlettebbek lehetünk, mert már erővel kell visszafogni a telefon és internet fejlődését.

hvg.hu/gazdasag/20120420_ado_telefon_internet

Most új adónem van megszületőben: a mobil- és vezetékes hívásokra, valamint az internetforgalomra is adót vetne ki Matolcsy.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 14:16:36

A magyarok az osztrák díjaknak a 2-5-11-szeresét is hajlandók kifizetni. Csoda, hogy erre is szemet vetett Eltolcsi? Túl gazdagok vagyunk, ez az igazság.

Asztalos Gábor 2 2012.04.20. 14:21:08

@RosszQtya:
"hogy a szolgáltatótól mennyit nyel be állam különféle adók gyanánt! ne ezért drágább itten!"

Prábáld részletesebben kifejteni, hogy miért is lesz az adók miatt 5x az ár?

A telekomadó előtt is jóval drágább volt Mo-on, az áfa különbsége meg 8 százalékpont. Munkát terhelő adók hasonlóak, de a munkabér harmadakkora, így ez kisebb árakat eredményezne.

Szánalmas hogy valaki annyira rühelli a kormányt hogy még a lenyúlós mobilszolgáltatókat is képes mentegetni.

Drótmalac · http://blob.blog.hu 2012.04.20. 14:29:55

Románia, 2012:

Szolgáltató: Orange

Prepaid csomag: 5 Eur / hó (1 500 Ft)

Tartalmaz:

Korlátlan perc belső hálozatban
Korlátlan SMS belső hálózatban
135 perc minden román hálózatban (vezetékes és GSM), illetve minden EU-ország vezetékes hálózatában (így Magyarországra is), valamint USA és Kanada vezetékes és GSM hálózatában
300 MB internetforgalom

Előfizetés nélkül. Helló.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 14:40:43

@Asztalos Gábor 2: "Szánalmas hogy valaki annyira rühelli a kormányt hogy még a lenyúlós mobilszolgáltatókat is képes mentegetni."

Azért azt add hozzá, hogy itt kiszámíthatatlan a gazdasági környezet, a profitot minél hamarabb ki kell termelni, nem tervezhetnek hosszútávra. A kormány bármelyik nap kitalálhat nekik egy új adót. Hoppá, ma is kitalált egyet.

Szenthomárság 2012.04.20. 14:44:00

@atpijkamo: ugyanakkor az sem lehetetlen, hogy Ausztriában csak ötödannyi ember csal adót, mint nálunk

Lacusru 2012.04.20. 14:53:50

A posztolo számítása kb. olyan, mintha egy 4éves óvodás csinálta volna!

Összesen 3000 felhasználható egység van az osztrák oldalon, nem? Akkor miért 1000-el számolsz főokos?
Jajj, gondolom te vagy a devizahitelesek sereghajtója is... akinek egy ilyen egyszerű számolás sem megy, még gépekkel sem :-(
FÉLELMETES!

Lacusru 2012.04.20. 14:55:42

@Drótmalac: Csak ezért nem fogok romániába költözni! Ha fizetének érte, akkor sem!

Jó lesz a 79eur-os korlátlan csomag itt európa közepén :-)

mikerbiker 2012.04.20. 15:00:16

Lehet csűrni,csavarni,meg a szart újra megkavarni,ha annyi lenne a fizetésem mint a sógoréknál egy kukásnak..... HÁT NEM LESZARNÁM!!!!???? lokomatutit.blog.hu/

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.04.20. 15:02:50

@samcro: Igen Telenor.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Megnéztem az amazont, de én 47 alatt nem láttam Galaxy Ace-t.

Ha mutatsz egy 18 ezres linket azonnal megrendelem.

Előfizetnem mindenképp kell, hiszen beszélni is netezni is kell a készülék, azaz annak az árával ne számolj. Úgyis lebeszélem és az amúgy is csak 3000 Ft/hó (90 perc ingyen plusz egy rakás net). Az kell.

Anti Anyag (törölt) 2012.04.20. 15:03:48

Ezért jó ötlet a magyar szolgáltató.

Csak 30% díjcsökkentés és tarolja a piacot.

Persze az EU-nak ez sem fog tetszeni, mert külföldi érdekek sérülnek.

elwood 2012.04.20. 15:11:04

@Anti Anyag:

akkor használd te.

használtál már állami szolgáltatást, orvos, posta, földhivatal ... ?

30%-al olcsóbban ? ha negyedáron lenne is elkerülném

Skodakék Fábia 2012.04.20. 15:19:37

Vajon miért engedi azt állambácsi? Gondolkodj Béla! Mennyi az áfa?
27%
Ha levernék az árakat felére akkor mennyi áfa folyna be? Na? igen annyi
na ezért nem bántja őket senki. és ez most már mindig így lesz

Jokkura 2012.04.20. 15:33:24

@atpijkamo: Elvileg meg lehetne sütiztetni* ,hisz a 2/3 (khm...) választotta meg ,akkor a kétharmad oldja fel egy vödör füstölgő kénsavban , nem ??

ja ahhoz kéne valami olyasmi is ami hiányzik a magyar emberekből --összefogás

*= kekvárrral töltött kelttészta (alias bukta)

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.04.20. 15:37:06

Ez tényleg nem fogyasztóvédelem feladata, viszont a Gazdasági Versenyhivatalnál (GVH) lehet, hogy érdemes lenne tenni egy próbát.

Vagy akár még EU-szinten is a megfelelő hivatalnál, hiszen pl. a Sziget arra hivatkozva adja ugyanannyiért a magyaroknak is a belépőt, mint a külföldieknek, hogy EU-n belül nem tehet megkülönböztetést az egyes államok polgárai között.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 15:37:28

@Jokkura: Hát képviselőket nem lehet visszahívni. Ahogy csörcsil is megmondta, 4 év diktatúra, egy nap demokrácia. Hát a következő demokrácia-napon dönthetnek másképp az emerek, mint legutóbb. Egyébként pedig: kire tudnál szavazni???

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.04.20. 15:46:06

@Drótmalac:
Te, ez az 1500 Ft/hó nem előfizetés mégis?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.20. 15:46:26

@Szenthomárság: Ugyanakkor az sem lehetetlen, hogy az osztrákoknál nem nézik hülyének a polgárt, és nem talicskázzák ki hátul a pénzt.
...bár ez inkább már dömper.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.04.20. 15:48:37

És most még extra adót is fizethetünk ha telefonálni vagy netezni akarunk!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.20. 15:52:22

@klarky: 43-tól van, de ez tényleg elhanyagolható különbség. modellje válogatja.. nyilván nem mindent kapsz meg féláron, de pl ájfónt igen,ha valaki arra izgul:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.20. 15:52:42

@klarky: 43-tól van, de ez tényleg elhanyagolható különbség. modellje válogatja.. nyilván nem mindent kapsz meg féláron, de pl ájfónt igen,ha valaki arra izgul:)

énisfélek 2012.04.20. 15:53:41

@labi: "Minden annyit ér, amennyit valaki hajlandó adni érte."

Ha ismernéd a "monopol helyzet" és az "árkartell" kifejezések jelentését, akkor nem írnál ekkora hülyeségeket.

átlátó 2012.04.20. 16:03:02

Eccé valami gyengébb idegrendszerű polgártárs haza felé menet bevásárol vállról indíthatóból, oszt bekínál a recepción keresztül a zirodaházkomplexumba... várom a pillanatot.

renevol 2012.04.20. 16:06:48

@Anti Anyag:
"Ezért jó ötlet a magyar szolgáltató.
Csak 30% díjcsökkentés és tarolja a piacot.
Persze az EU-nak ez sem fog tetszeni, mert külföldi érdekek sérülnek."

Ez a második világháború utáni kommunista rendszer pontos leírása, működésmód és retorika szempontjából is. Politikailag már odaterelt, most gazdaságilag is oda tolja vissza az országot a Kádár-elit Fidesz.

Gratulálok minden rajongónak! Jó és sikeres rendszer volt az minden szempontból, érdemes tehát minden szempontól megismételni!

Jó éjt, Magyarország, jó éjt, magyarok!

ágica1 2012.04.20. 16:09:48

Azért azt se felejtse el senki, hogy a Telenor/T-mobil!vodastb adózikis... Ja, hogy a magasabb árból több folyik be Állambácsihoz?
Hát ez az!

vape 2012.04.20. 16:09:59

Posztoló Zoltánnak üzenem: az USA-ban 1 liter benzin ára kb. 1 dollár. Nálunk meg már 450 Ft felett van.
Nem akar véletlenül egy bejelentést tenni erről az NFH-nál? Meg vizsgálatot követelni?

CID 2012.04.20. 16:12:24

@átlátó: Nyilván az irodaházban dolgozók tehetnek a magas percdíjakrol te fasz/picsa !

elwood 2012.04.20. 16:12:59

@renevol:

22 éve azt hittem vége lesz, mert csak a szovjet tankok tartják fenn a kádár rendszert. itthon maradtam. hiba volt.

most háromszázezren tüntetnek az imperialisták ellen, és tapsolnak az államosításokhoz.

már nincs még egy életem, hogy kint újrakezdjem. itt meg ez van, meg kell szokni.

elwood 2012.04.20. 16:15:53

@renevol:

22 éve azt hittem vége lesz, mert csak a szovjet tankok tartják fenn a kádár rendszert. itthon maradtam. hiba volt.

most háromszázezren tüntetnek az imperialisták ellen, és tapsolnak az államosításokhoz.

már nincs még egy életem, hogy kint újrakezdjem. itt meg ez van, meg kell szokni.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.04.20. 16:17:42

na, majd az állami mobilszolgáltató.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 16:19:42

Úgy látom sixx nem díjazza az elgepelés-gyűjtésemet, mert kimoderált és ki is javította az elírásokat a posztjában a comment.com-on. Persze elkésett vele, de ez más kérdés. Remélem nem kezd el alaposabban figyelni, neki szoktak a legjobb elgépelései lenni. :D

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 16:21:57

@CID: Megint őrjöngesz Flachzange :)

elwood 2012.04.20. 16:25:24

nem én dadogok hanem a blogmoci

Jokkura 2012.04.20. 16:26:11

@atpijkamo: Meg a urunk-királyunk titkosrendőrsége sem engedné ( Már a NY-Times is tudja-- :) )
Azt tudom hogy kire NEM szavaznék, és kire igen : nagy talány , esetleg magamra??
A kortes beszédem: amit megígérek, azt ígérem,hogy nem tartom be! ® - © !! nem plagizálni :)

Jokkura 2012.04.20. 16:29:50

@elwood: Kicsit átírt idézet:
"A nagyvilágon nincs számodra hely
Innen menned vagy halnod kell !"

webnazi 2012.04.20. 16:30:15

@dr. Közbiztonság Szilárd:

NEM BIZONY!

Én akárhányszor kimegyek, a telómba mindig ilyen Orange kártyát szoktam venni.
Azzal szólok haza és mindenhova másfele, mert SOKKAL DE SOKKAL OLCSÓBB, mintha a roaming lehetőségét használnám!
Így kell gyengíteni a kartelező, kizsákmányoló, drágán szolgáltató rohadt szemét magyarországi mobilszolgáltatókat!

Bezony! És ha jól tudom, ráadásul még másodperc alapú is az elszámolásuk. Egyszer például Szovátán nyaraltunk, összevissza telefonáltam mindenkinek mindenfelé, ám egyszerűen nem akart róla lefogyni a lóvé. Holott akkor még dollár-alapú elszámolással ment az árképzése, az új SIM kártya ára 14 dollárnyi lej volt, ami akkoriban kb. 2500 forintra jött ki. (és bankkártyával is fizethető ...)
Nálunk a legolcsóbb T-Mobilos már akkor 3000- forintba volt, mára viszont felemelték 3600-ra!
A SZEMETEK!

hörgőszelep (törölt) 2012.04.20. 16:31:15

Azért drágább, mert ez MAGYAR, a gyengébbek kedvéért: piros-fehér-zöld, tudod, mint a CBA, az is sokkal jobb, mint a Jelmoli Zürichben! A magyart meg meg kell fizetni. Slussz, vége, pont.Ja, és kuss!

Jokkura 2012.04.20. 16:31:41

@vape: és az ÁFA sem 27 % !! :)

Jokkura 2012.04.20. 16:33:04

@átlátó: a célponton módósíts...

pit001 2012.04.20. 16:34:33

A kartell célja az, hogy a jelen esetben szolgáltatók suttyomban szóban vagy írásban megállapodnak arról, hogy ennek ennyi az ára. Mindezt teszik azért, hogy csillió-billió-millió forint haszonra tegyenek szert. Hát persze hogy van ilyen, ezt kellene a versenyhivatalnak vizsgálni csak hát ez nem áll senkinek az érdekében. Modnja meg nekem valaki, hogy mi a bánatos franc kerül 1 perc akármilyen feltöltőkártyás telefonálásba 40-50 forintba úgy, hogy ha 1 perc 4 másodpercet telefonász akkor 2 percet fizetsz. Ennél az országnál lejjebb nincs......
Ha ezt őseink tudták volna akkor valahol Albánia környékén telepedtek volna le....

Ja és a csillió-billió-millió haszon úgy jön létre, hogy közben szétlopják a céget. Tök mindegy, hogy ki üzemeltetni a céget, ha Ausztriában kijön ennyiből akkor itt is kijön (ki kellene hogy jöjjön), ugyanis 1 bolygón vagyunk...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 16:35:18

@Jokkura: A terroristaellenesek bírói engedély nélkül lehallgathatnak, hézkutathatnak.

webnazi 2012.04.20. 16:35:57

@vape:
Nem kell itt amerikával bohóckodni, mert ők nincsenek benne az EU-ban. Viszont ha a Sziget belépőket eleve úgy találták ki, hogy ne legyen olcsóbb a magyaroknak se, mint az EU országokból idejövő külföldieknek, akkor már erősen elgondolkoztató a dolog.
Mert ha Brüsszelben nagy besértődés lehet abból, hogy itt valami kettős árrendszerrel mérnek, (vannak az egyesek ... és a még egyesebbek) az bizony a diszkrimináció súlyos árnyát vetiti elénk. Ezért aztán IMF hitel NUKU!

webnazi 2012.04.20. 16:40:37

@Jokkura:

Azok a szegény svájciak meg mind átjárnak az EU országokba nagybevásárolni, mert jóval kisebb az ÁFA, sokkal alacsonyabbak az árak és ráadásként a határon még a mehrwehrsteuert is visszaigényelhetik!
Nekünk se igazán kellett volna belépni az EU-ba! Mennyivel jobban járnánk!
Nem b@szogatna minket se az EU, se az EP.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.04.20. 16:51:10

@Anti Anyag: "Ezért jó ötlet a magyar szolgáltató.

Csak 30% díjcsökkentés és tarolja a piacot."

ja persze, a mostani három meg majd ül, és vakarja a seggét.
persze jó lenne, ha csökkennének a díjak, de ez meg az új mobilszolgáltatónak nem érdeke. amúgy is, láttam már piacot szétk*rni az esztelen egymás alá ígérgetéssel. mindegy, nem az én ügyem.

ám ha egy közeli példára gondolsz, akkor elismerheted, hogy a Magyar Posta rendkívül színvonalas szolgáltatást biztosít, elképesztő olcsón.

vagy jáf?

Egyasokkozul (törölt) 2012.04.20. 16:53:04

Idegesítenélek még osztrák mobil tarifákkal.
A szolgáltató Orange tarifacsomag Hallo Europe, 25 euró havidíj, benne foglalva 4000 perc Orange hívás, 1000 perc EU hívás mobilra is, 1000 EU sms és USA/Kanada hívás 55 centért.

Domain Admin · http://domain.blog.hu 2012.04.20. 16:58:39

A Román OTP thm és a Magyar OTP Thm közötti különbséget ismeritek?

közödeszed 2012.04.20. 17:00:48

nesztek:www.origo.hu/gazdasag/20120420-negy-eve-a-fidesz-tiltakozott-a-net-es-telefonado-ellen.html

a cikk alja az érdekes: Az [origo]-t kiadó Origo Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom.

Undorodom a T-től hányok ha arra gondolok hogy mennyire kizsákmányolja az alkalmazottait.

közödeszed 2012.04.20. 17:02:43

meg minket..rühellem a Vodát, a Telenort mindegyiket amelyik a 30-32 forintos percdíjat számol fel miközben a mi seggünk kilóg a gatyánkból az Ő seggük meg hízik ...rohadékok

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.04.20. 17:06:14

majd mindjárt jön az "állítólag a román p*nci sokkal finomabb"

Manyecska 2012.04.20. 17:27:16

@fghjk: csak bele ne lépjen...

Alpannonia.at 2012.04.20. 17:31:37

5 EUR geschenkt bei Ihre nächsten B.free Aufladung ab 20 EUR Einfach mit JA antworten, bis 31/05/2012 aufladen und 5 EUR Guthaben kassieren! Ihr B.free Team . 2012/04/16 09:43.

JÁÁÁÁ :D ich liebe 5 EUR geschenk :D

newnt55 2012.04.20. 18:08:23

karácsonykor és szilveszterkor rekordszámú sms-ek vannak itthon pedig drága mint atom, meg amúgy is sokat smsezik a magyar ha drága ha nem
Van rá kereslet ennyiért is, akkor meg kuss van ökör magyar.

Asztalos Gábor 2 2012.04.20. 18:15:35

@atpijkamo:
"hogy itt kiszámíthatatlan a gazdasági környezet, a profitot minél hamarabb ki kell termelni, nem tervezhetnek hosszútávra. A kormány bármelyik nap kitalálhat nekik egy új adót. Hoppá, ma is kitalált egyet. "
Nálunk az "elmúltnyolcévben" is ugyanolyan drága volt a telefonálás, tehát ez nem lehet az oka. Az 5x különbséget szinte kizárólag a szolgáltatók mohósága okozza.

Manyecska 2012.04.20. 18:28:13

@newnt55: mint ahogy az 500 Ft-os benzinre.

venszivar 2012.04.20. 18:29:21

@fghjk: Ha nem is finomabb, de a sthikjük erősebb.

Alpannonia.at 2012.04.20. 18:31:26

A1 B.free Anonym kartyahoz kapcsolható egy WEB-es fiók amin keresztül ingyen küldhető WEB-SMS INGYEN 20-30- 70 be.

INGYÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ hahóóóó !!!!!! :D

B.free Welcome Package
Inklusive SIM-Karte
Rufnummer und +43664 xxxxxxx
€ 5,- Startguthaben

€ 9,90

AZ ESETLEGES VÁLASZ ÜZENETEKET MEGKAPOD INGYEN ROAMINGBAN IS a zsebedben tárolt Handy-ra

Ha megvan az A1 kártya kell egy kártyafüggetlen telo majd ,amivel érdemes még osztrák területen aktíválni továbbá már otthon regsiztrálni az A1 -oldalon és már mehet is INGYEN SMS-es PC-ről Laptopról ipod-ról stb.. Karácsonykor elküldhtsz több száz SMS-t könnyen begépelve klaviatúráról ! Aki havonta 500-600 SMS szeretne 1,90 EUR ért további lehetőség az egész világba teljesne mind1 milyen mobilra küld. Ez a GOLD csomagban is működik ami csak elvileg 10 db-ot enged de eddigi tapasztalataink szerint is 140-160 sms-küldhető HAVONTA ..a 20-30-70 s szolgálatatókba .NEM ELÉG ???? DE !! :D

INGYÉÉÉÉÉÉÉ :D

Alpannonia.at 2012.04.20. 18:35:07

A1 B.free Anonym kartyahoz kapcsolható egy WEB-es fiók amin keresztül ingyen küldhető WEB-SMS INGYEN 20-30- 70 be.

INGYÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ hahóóóó !!!!!! :D

B.free Welcome Package
Inklusive SIM-Karte
Rufnummer und +43664 xxxxxxx
€ 5,- Startguthaben

€ 9,90

AZ ESETLEGES VÁLASZ ÜZENETEKET MEGKAPOD INGYEN ROAMINGBAN IS a zsebedben tárolt Handy-ra

Ha megvan az A1 kártya kell egy kártyafüggetlen telo majd ,amivel érdemes még osztrák területen aktíválni továbbá már otthon regsiztrálni az A1 -oldalon és már mehet is INGYEN SMS-es PC-ről Laptopról ipod-ról stb.. Karácsonykor elküldhtsz több száz SMS-t könnyen begépelve klaviatúráról ! Aki havonta 500-600 SMS szeretne 1,90 EUR ért további lehetőség az egész világba teljesne mind1 milyen mobilra küld. Ez a GOLD csomagban is működik ami csak elvileg 10 db-ot enged de eddigi tapasztalataink szerint is 140-160 sms-küldhető HAVONTA ..a 20-30-70 s szolgálatatókba .NEM ELÉG ???? DE !! :D

INGYÉÉÉÉÉÉÉ :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 19:07:37

@Asztalos Gábor 2: >>az "elmúltnyolcévben" is ugyanolyan drága volt<<

Szerintem drágább, de ezen biztosan nem veszünk össze.

Viszont a gazdasági környezet korábban sem a stabilitásáról volt híres. Talán emlékszel még a 25%-os ÁFÁ-ra. Akarom mondani a 20%-os ÁFÁ-ra. Akarom mondani a 25%-os ÁFÁ-ra. ... Hogy csak egyetlenegy mutatót említsek.

Manyecska 2012.04.20. 19:13:24

@vape: van az fél dollár is kb:)..100-as körül számoltuk!

Donorbusz 2012.04.20. 19:14:10

ööö ...már bocsánat, de így konkrétan sehol sincs feltüntetve, hogy mennyi egy perc vagy egy sms díja: csak az szerepel mindenhol, h az adott havidíjért ÖSSZESEN mennyi sms-t, percet és MB-ot kapsz... (az ÁSZF-et most nincs kedvem átnézni, hogy hogyan árazzák a 201-ik percet vagy a 101-ik SMS-t... ha onnan nézted, akkor csak az érdekelne, h visszaosztva stimmelnek-e a számok) De a fentiekből akkor sem értem, h hogy jön ki a matek. Az már volt, hogy ott még a tehenek is lilábbak?:)

na__most__akkor 2012.04.20. 20:00:55

Ja.

Meg Ausztriában magyar ékezetet se kell írni.

"Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!"
(még nem tudom, melyik német betű nem jó!)

Manyecska 2012.04.20. 20:05:38

!! ??
Láttátok a Híradót /M1/ most?? benne volt a Rájeneres poszt, tokostul-vonostúl-még a kommenteket is lehetett látni:P :) ..!

Tíz:59 2012.04.20. 20:14:56

Idézet a portfólio.hu cikkéből. minden esetre én baromi jót röhögtem rajta,

" mindenesetre szakmai körökből származó információink szerint a negyedik szereplőnek nem lesz könnyű dolga, ha profitábilisan kíván működni, hiszen a három nagy szereplő erős árversenyt generál a magyar piacon."

Kedves portfólió a q...va anyádat generál erős árverseny!!!!

a cikk eredetiben:
www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/vegre_megtudjuk_az_allami_mobilceg_titkat.166019.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Tíz:59 2012.04.20. 20:17:12

Idézet a portfólio.hu cikkéből. minden esetre én baromi jót röhögtem rajta,

" mindenesetre szakmai körökből származó információink szerint a negyedik szereplőnek nem lesz könnyű dolga, ha profitábilisan kíván működni, hiszen a három nagy szereplő erős árversenyt generál a magyar piacon."

Kedves portfólió a q...va anyádat generál erős árverseny!!!!

a cikk eredetiben:
www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/vegre_megtudjuk_az_allami_mobilceg_titkat.166019.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Manyecska 2012.04.20. 20:18:01

@Manyecska: most lesz az ismétlés a M2-őn, a végefelé lesz :D:D

Ez az új mobilcég is érdekes!:)

Jokkura 2012.04.20. 21:19:10

@webnazi: OK, akkor lépj ki belőle , de fizesd vissza (esetleg egyösszegben) az eddig felvett pénzeket is . Azért ez nem annyira egyszerű ,mint pár demagóg politikus híreszteli.
Svájc nagyon nem összehasonlítható Magyarországgal (---sajnos :) )
Csak egy tekintetben egyezik : egy kontinensen van mindkettő...

Jokkura 2012.04.20. 21:23:50

@atpijkamo: Úgy van! --éljen a demokrácia ( kb . mint az USA és a FBI és tsai)
A sok bujtatott törvény elfogadása lehetőségett adott erre is -- hatalom bebetonozása---no erről ennyit

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 21:27:46

@Jokkura: Szerintem ott bírói végzés kell a házkutatáshoz.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.20. 21:41:06

@A félelmetes népszavazás: Mintha a választáson nem lett volna szó csekk-, meg telefonálási adóról. Vajon ki adott erre felhatalmazást ennek a madárnak?

Nzoltan 2012.04.20. 21:44:40

@petrócselly: Marhaság. Amit a percdíjon megspórolnál,elköltenéd másra és ugyanannyi adót fizetnél be.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 21:51:12

@agresszív kismalac: Ostromlott várban nem nyafogunk, hogy penészes a kenyér és zsizsikes a bab, pláne nem gondolkodunk, hanem követjük a kapitány parancsát! Nem leszünk gyarmat!

És mint látható, ezek a szövegek továbbra is termékeny talajra hullanak. Embik...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.04.20. 22:11:32

Kényszerből kellett Ausztriában neteznem és nem volt wifi a környéken. 11 mega forgalomért 26 ezer forintot számlázott ki a Voda. Viccnek kicsit durva volt.

Xezs 2012.04.20. 22:21:26

innentől kezdve már gusztustalan ez a téma, a poszter egy önfényező fasz

pedig az első poszt még tetszett is a témában

Jokkura 2012.04.20. 22:27:18

@atpijkamo: A házkutatáshoz valószínűleg ,igen.De a erőszakos behatoláshoz mindig találnak indokot ( pl. terrorista gyanús szeméy ---ez a ott a joker),aztán legfeljebb lyukra futnak .:)
Nálunk meg egy bundagyanús focistához 30 TEK megy a ......szomszédhoz :)

ungarische Spezialitäten,virchast

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 22:31:35

@Jokkura: A valóságot nem ismerem. Ami dokumentumfilmeket látok, ott az ilyen nem divat. A rendőrök is tisztelik a törvényt többnyire.

Jokkura 2012.04.20. 22:32:51

@A félelmetes népszavazás: Az agymosás működik...
A magyar ember nem tanul a saját törtnénelméből SEM ( nemhogy a más országokéból)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 22:40:54

@atpijkamo: Pár napja a könyvtárban unalmamban belelapozgattam egy ilyen kis ingyenes német nyelvű Budapest útikalauzba, amit a turistáknak raknak ki halomszám mindenhová. Érdeklődve olvastam mit írnak benne a koldusokról: hogy tudniillik azok mind külföldiek, akiket maffiák hoznak be keletről, Magyarországon ugyanis olyan kiváló szociális és egészségügyi rendszer van, hogy itt ilyen állapotok nem alakulhatnának ki. Szószerint így.

Jokkura 2012.04.20. 22:43:52

@atpijkamo: A rendőr más mint az ottani "állambiztonsági szolgálat"Az ottani rendőr nem szívesen avatkozik ( nem is hagyják) a szövetségi ügyekbe.Persze ez államonként változhat...

A rendőr ,megy ,ha hívják, ott van ha kell( áltálában)és többé-kevésbé tisztelik.

MO.- meg mi a rendőr ?? hatalmától, tekintélytől megfosztott irodakukac, bohóc ,sok frusztrált vezetővel megáldva

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 22:44:00

@A félelmetes népszavazás: Vannak román bérkoldusok valóban. Az arányt ne tudom. De a hajléltalan és koldus probléma létezik,

Pipas 2012.04.20. 22:44:40

@Domain Admin: "A Román OTP thm és a Magyar OTP Thm közötti különbséget ismeritek?"

A Lej és a Forint alapkamata közti különbséget ismered? :)))

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 22:47:57

@atpijkamo: Csakhogy itt nem erről van szó, gondolom nem kell elmagyaráznom :)

Jokkura 2012.04.20. 22:49:00

@A félelmetes népszavazás: és az nincs benne ,hogy a külföldi koldusokat rapid nyelvtanfolyamon ,perfekt megtanítják magyarul ?
Csak hogy ne tűnjőn fel, ha véletlenül németül, svédül,norvégul,dánul, retorománul kezdenének lejmolni ? :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 22:50:55

@A félelmetes népszavazás: Csak azt mondom, hogy van pici igazság abban a hazugságtengerben.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 22:52:33

@Jokkura: Már miért kéne magyarul tanítani? A környező országokban van jelentős magyarul tudó népesség.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 22:57:42

@Jokkura: Igazából klingonul lejmolnak, a külföldinek úgyse tűnik fel a különbség. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.04.20. 23:00:09

Éjjen!
Vagy most a posztnál tartunk-e még?
Vagy ez így hogy?
Megannyi kérdés...

Anomalocaris (törölt) 2012.04.20. 23:06:15

@atpijkamo: "Magyarországon ugyanis olyan kiváló szociális és egészségügyi rendszer van, hogy itt ilyen állapotok nem alakulhatnának ki"

Nálam ez verte ki a biztosítékot, hogy ilyet le mernek írni egy ilyen kiadványban, pláne olyan intzékedések után, amiket összehoztak két év alatt. (Jójó tudom emútnyócév, meg Gyurcsány :D) És hogy mennyire nem bírják felfogni, hogy ez mennyire kontraproduktív, és sokkal rosszabb színben tünteti fel az országot, mint a koldusok, akikbe esetleg belebotlik a turista. Koldusok vannak ugyanis Münchenben is, németek és bérkoldusok egyaránt, ez is valami fantazmagória lehet, hogy nyugat embi még nem látott ilyet otthon. Úgyhogy ha ezt valaki olvassa, jó esetben röhög egyet, rosszabb esetben azt gondolja, amit Én.

Amúgy ez csak úgy jutott eszembe a dokumenutumfilmről és az amcsi rendőrökről, hogy valószínűleg az is annyira reálisan mutatja be a helyzetet, mint ez a kis brossúra.

ne most 2012.04.20. 23:27:35

Ebből is látszik, hogy percdíjas árszabás baromság.
Van egy előfizetőnkénti, havi költség, amit elosztanak a beszélt percekkel. Keveset beszél a magyar előfizető, ezért magas a percdíj.
Kis országban 3000Ft a lélektani határ, ami több az drága.

Nash vs. Keynes 2012.04.20. 23:46:13

@vape: lehet hogy 1$ a benzin, otthon meg 450Ft de a benzin árazása átlátható. És a mobilköltségé?

Xezs 2012.04.20. 23:51:21

@A félelmetes népszavazás: Mondjuk nálunk tényleg szociális tálca van szociális háló helyett. Csak leveszed róla ami kell aztán heverészel tovább.

Egy rakás ingyenélő szart tartunk el teljesen fölöslegesen.

Xezs 2012.04.20. 23:53:22

@Pipas: Hehehe, most mindenki ezt szajkózza én meg csak felbaszom az agyam mert a hülye átlagmagyar csak addig jut a matekban, hogy összehasonlítja a két kamatlábat, aztán veri a nyálát hogy jajdeszaritt. Idióta barmok, általános iskolai tananyag kb.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.21. 00:01:23

@A félelmetes népszavazás: Mint amikor Aba Botond a Control előtt elmondja, hogy nem is arról szól.

A zusában komoly börtönbüntetést lehet kapni hazugságért (esküszegésért). Nixon is a hazugságba bukott bele, nem a vótergétbe. Klinton is majdnem a hazugságba, nem a szopatásba. Szóval én hiszek nekik, az amcsi riportalanyok őszintéknek látszanak.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 00:34:05

@Xezs: Nem írom le, mit lehetne tenni, úgyis ki lehet találni. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 00:37:08

@atpijkamo: "Aba Botond a Control előtt elmondja, hogy nem is arról szól"

Ez komoly hogy ilyen is volt?? :D Akkor már csak egy kérdés maradt nyitva: HOVÁ TŰNT FLIEGHAUF???????????????????

2012.04.21. 00:52:02

@webnazi:" Nem b@szogatna minket se az EU, se az EP. "

Nem hát! csak kivetnék a vámot, oszt jónapot! Járhatnál három évente külföldre, mert nem volna ojró az mnb-be'.

mielőtt leírsz valamit, ülj le, és gondolkozz! Miből élnél meg? Mivel fizetnél a kőolajért? ALMÁVAL? Az a világ már elmúlt, tovaris!

Vincenzo90 2012.04.21. 00:58:31

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hülyeségre hülyeséget válaszolni nem tudom milyen érzés, de elolvasni és nevetni rajta megfizethetetlen.

zaphodbeeb 2012.04.21. 01:18:47

@vape: valóban kevesebb mint a fele az USA-ban a benzin, de a távolságok meg 5-10x akkorák. Ha meg nem mész sehova akkor nem mindegy?

zaphodbeeb 2012.04.21. 01:26:32

Vissza a gyökerekhez! Civilizációs faszság az egész.
A XVIII. századi Magyarországon ezek az adók nem kapnának táptalajra.
Lemész vidékre lakni (nagyon vidékre), kikötteted az áramot, a vizet, a gázt ha van. Eldobod a mobilt, úgyse tudnád feltölteni, elfelejted az RJ-45-öt meg a wifi-t. Esténként gitározol a családdal, mécsesnél mesét olvasol a gyereknek. Nappal eldolgozgatsz a kertben, megtermeled ami kell. Melód úgysincs, néha valami alkalmi, feketén. Vizet viszel az utcai kútból. Alapjáraton eléldegélsz. Úgyis ez lesz ha már mindent lenyúztak rólad.

zaphodbeeb 2012.04.21. 01:29:37

Ha meg valami adószedőféle vagy hivatalnokféle benéz a kapun, hát jól arcon bas*od egy szívlapáttal. Ez a deal.

2012.04.21. 02:44:23

Bennem felmerült egy kérdés. Ha ilyen hatékonysággal működik egy a mi pénzünkön fenntartott szervezet, azaz nem működik, biztosan szükségünk van rá? Mert eddig még egyszer sem hallottam olyanról, hogy a "fogyasztó" a fogyasztóvédelemhez fordulva bármilyen segítséget kapott volna, hogy megoldódjon a gondja. Ki kell rúgni az összes naplopó semmirekellőt a francba! Csak viszik a pénzt, miközben nem csinálnak semmit. K. kényelmes állásuk van, az egyszer biztos. Felveszik a havi fizetést, miközben csak a töküket vakargatják. Ezt mi nem engedhetjük meg magunknak.

Manyecska 2012.04.21. 06:26:53

@kermi: hát igen..nézd milyen szépen neteznek itt egész nap :D:)) !

kajagugu 2012.04.21. 06:34:27

Ki fizette le a hülye fogyasztóvédelmet?
Biztos ingyen telefonál.

CID 2012.04.21. 08:25:23

Azért, ha valaki nem a 3500 ft-os mobilszámláját akarja 1500-redukálni, vannak lehetőségek :-)

www.klaszterhaz.hu/mobilflotta

Pl.

cicmen (törölt) 2012.04.21. 09:15:31

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mivel fizetnél a kőolajért? ALMÁVAL?

SMS-sel vazze!

alterways2 2012.04.21. 09:26:55

a felhaborodott iras nem megfeleloen latja a helyzetet, itt nem fogyasztovedelemre tartozo lehzusarol, hanem szimpla marketingrol es arkepzesrol van szo. gondoljuk at: itt nem almarol vagy csirkerol van szo, a percek vagy sms-ek specialis piacot kepeznek. ezeknek kozvetlen koltsege nincs, igy a szolgaltatok celja annyi, hogy minel tobb penzt beszedjenek.
nem szamolhatunk ft/sms koltseggel, meg ft/perc koltseggel, foleg nem ugy, ahogy a leveliro tette, szimplan elosztogatva a havidijat mindharom tetellel (1000).
gondoljunk bele, ha a felhasznalo nem hasznal el egy honapban 1000 sms-t (ahogy normalis ember nem tesz ilyet), mar nagyobb osszeg jon ki, mert nem ezerrel osztok, hanem mondjuk 100-al. ha nem hasznalja a telefont internetezesre (ahogy sokan nem hasznaljak), megint csak nem olyan osszeg jon ki. vegyuk eszre, hogy a magyar szamok mindenhol kisebbek, ugyanakkor emberi leptekuek. 200 percet, 100 sms-t biztosan elhasznal az ember, 1000 percet meg 1000 smst nem biztos, ugyanakkor az osztrák igy is ugy is befizet 30 000 ft-ot pluszba. és akkor még nem beszéltünk arról, hogy mindenhol árengedményt adnak, ha valamibol nem 200-at veszek, hanem mondjuk 1000-et.

zoltaan71 2012.04.21. 09:41:06

Nem kell telefonálni, ennyi. Vagy el kell menni Ausztriába élni, ennyi. Csak utána nem panaszkodni, hogy a "Debrecziner" az valójában stájerországi fehérkolbász félig sütve, mustár nélkül.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.04.21. 09:42:05

Az ausztriai orange-nál 7,5 euroért 1 GB internetet, 1000 percet és 1000 sms-t kapsz.....

kiszamolo.hu/a-tesco-mobil-percdijai-es-az-aprobetu/

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2012.04.21. 09:46:07

@alterways2: az előző hozzászólásomból kiderül, hogy ausztriában kapsz cirka 2.200 forintért olyan csomagot, ami mindenre elég az emberek 95%-ának (de 10 euroért ennek a dupláját kapod)

Mindezt hűségidő nélkül (igaz, telefon sem jár mellé, de az nálunk gyakran drágább előfizetéssel, mint a kártyafüggetlen a Nokiánál, vagy a Samsungnál)

Nálunk ennyiért internetet sem kapsz, nem hogy 1000 ingyen percet meg 1000 sms-t.

Szóval, van még hová fejlődni.

alterways2 2012.04.21. 09:53:18

@Kiszámoló: kulfoldon sok elofizetes olcsobb, mert arra szamitanak, hogy akinek odaadjak, az majd mas fizetos szolgaltatasokra is fogja hasznalni. magyarorszagon ez nem mukodik addig, amig sokan kockas fuzetbe irjak az elkuldott sms-ek szamat, nehogy tullepjek az ingyenes limitet. egyébként más vonatkozásokban is teljesen igaz, h a magyar piac tul kicsi és fizetésképtelen ahhoz, hogy olcso legyen. es akkor a stiklik es korrupcio hatasairol nem is beszeltunk.

cimzett 2012.04.21. 09:54:57

sajnálom azt akinek van ideje és erre fordítja.

agresszív öregasszony a billából 2012.04.21. 10:00:31

Ausztriában 15 euróért havonta 1000 smst küldesz, 1000 percet tefonálhatsz bármilyen hálózatba és korlátlanul netezhetsz. 30 eurós csomag esetén ugyanez plussz 300 percet euba beszélhetz ingyen. Ki lehet számolni.

agresszív öregasszony a billából 2012.04.21. 10:04:38

@zoltaan71: Elmentem. Kiváló a Debrecziner, de annál már csak a Wiener Schnitzel jobb. Otthon meg a szivatás és a népnemzeti hülyitês lenyúlással fűszerezve.

dr. tchibu 2012.04.21. 10:26:41

Irány Dánia,vagy más fejlettebb ország. Egyébként az OTP hitel kamatait is megnézhetitek,hogy Romániában pont fele annyi kamatot kell fizetni személyi hitel esetén mint itthon :D.... és azon gondolkodtam,hogy akkor most, hogy is van?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.21. 10:43:00

A piaci árat sok minden meghatározza. Az is kérdéses, hogy az alacsonyabb díjakért mennyit telefonálnak. Simán lehet, hogy a bevételi maximum máshol van nálunk (az általam feltételezett) alacsonyabb forgalom mellett.

Másrészt nem tudom, hogyan építik ki a sógoroknál a hálózatot. Ott is lehet jelentős költségbeli eltérés.

És persze lehet árkartell is. Azt pedig igen is a GVH-nak ki kellene vizsgálnia. Ezért tartjuk őket!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.21. 10:44:48

@dr. tchibu: Erre megvan az egyszerű magyarázat és simán nálunk is lehetne az OTP hitelkamat fele annyi! Törvényi változtatás kell. Ha a hitelező bank a végrehajtási sor elején van, akkor alacsonyabb a várható vesztesége. Nálunk az állam az első és a bank a sor legvégén kullog. Ergo sokkal magasabb a kockázata itt, mint Romániában.

kkkchris 2012.04.21. 10:45:39

@zaphodbeeb: USA ban olcsóbb a benzinről: autópályadíj (kapus!!) sok helyen van, hídpénz van, és a default oktánszám 86, max sebesség 65mph ami 105km/h-nak felel meg. Még mindig olyan frankó?

kkkchris 2012.04.21. 10:48:10

@alterways2: pontosan, és kint valószínúleg nem úgy működik a piac hogy a bevétel 5-10%-ára (havidíjas nem prepaid) előre kódoltan küldheti a fizetési meghagyást/behajtót mert itthon kb ilyen a fizetési hajlandóság... És ez csak romlik ha előre odaad az ember egy többtíz rugós telefont. Nem véletlenül nincsenek olyan kedvezmények 2 évre mint kint.

dr. tchibu 2012.04.21. 10:48:36

@alterways2: hát ez a Magyar piac túl kicsi, nem teljesen igaz......Mert a kínálatot és a kereslet az ÁR határozza meg.... ez evidens.

átlátó 2012.04.21. 10:50:24

@CID: Érintve érzed magad szerintem...tiltakozzatok. :)
@Jokkura: Nem módosítok semmit...

Amit megmondtam, azt megmondtam. :)
Ártatlan áldozatok nélkül nincsen óccsó percdíj, oszt most haza mehettek...mielőtt lüvök.

elwood 2012.04.21. 11:00:39

@dr. tchibu: "Mert a kínálatot és a kereslet az ÁR határozza meg.... ez evidens. "

mindig azt hittem, hogy fordítva. üdvözlöm matolcsy úr !

mindenjónévfoglalt 2012.04.21. 11:17:18

Ha havi ezer sms-t akarsz küldeni, írjál iméleket...

Jokkura 2012.04.21. 11:45:31

@elwood: ez a matolcsi-féle unortodox közgazdaságtan alapköve. :)
Most vagy aludt a közgáz órákon vagy vette/plagizálta a szakvizsgáját. Vagy is-is.
neve örökké fenn fog maradni :) ,mint az abszolut kerülendő példa--- lehet ,hogy erre apellál a többi "észlénnyel " együtt ??

Hilter nevét többen ismerik ,mint a Hohenzollern- dinasztia nevet

Roy 2012.04.21. 12:11:10

Lesz még drágább is itthon, ha a kormányunk bevezeti a telefonálásra, SMS-re, és az internetezésre az adót.
Ezek után már várom a levegővételi adót is. Mindenkinek az orrára szerelnek egy kis műszert ami méri hányszor, és milyen mennyiségben vesz valaki levegőt.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 13:05:28

@Jokkura: A müncheni Hohenzollernplatz tök jó!

CID 2012.04.21. 15:42:43

@átlátó: tiltakozzak ? Azért, hogy a hurkagyurkák olcsóbban telefonálhassanak ? Kis butus :-)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.21. 17:14:14

Csak szólnÁk, hogy odaát friss palacsinta van.

Jokkura 2012.04.21. 17:31:36

@Roy: és akik kivetik azok 10 percenként kaphatnak egy tized másodperc bónuszt , a többiért fizessen,vagy inkább fulljon meg.

Ez egyre jobban emlékeztet az ókorra és középkorra.

Nem is tudom,hogy miért volt a "bostoni teadélután" című esemény ...

Jokkura 2012.04.21. 17:32:55

@A félelmetes népszavazás: mennyibe mérik ott a sört ? és mekkora normál adag ...?

lobster thermidor 2012.04.21. 17:36:16

Majd pont az állami mobilszolgáltató lesz olcsóbb...
Nem azért gründolták.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.21. 17:36:21

@agresszív kismalac: "odaát friss palacsinta van."

Köszi! Meg még negyven szűz is vár rám. (Remélem fiatalok és nőneműek.) De ezért még nem leszek öngyi. Van még itt feladatom...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.21. 17:38:47

@Jokkura: "miért volt a "bostoni teadélután" című esemény ..."

Szerintem túltermelés volt teasüteményből, és el kellett fogyasztani.

Jokkura 2012.04.21. 17:44:01

@atpijkamo: ja ,igen :) és nagyon sok volt a tealevél is :)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 17:49:38

@Jokkura: Az egy tér, nem egy kocsma. De van ott egy Plus meg egy italbolt, ahol lehet venni sört. Nagyjából ugyanannyiért mint itt, csak éppen sokkal finomabb.

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 17:52:32

@atpijkamo: Igen, a sorrendre nem árt figyelni, az öngyit mindig a legvégére hagyjuk!

Jokkura 2012.04.21. 17:53:26

@A félelmetes népszavazás: Nos a "platz"-ból gondoltam , de vannak olyan helyek, ahol az egész tér egy nagy kiülős 'söröző'.Jók a bajor sörök meg a belga is...

Anomalocaris (törölt) 2012.04.21. 17:58:59

@Jokkura: Hát, elég sok zőcség meg pad van, úgyhogy tulajdonképpen szokták sörözőnek használni olyanok, akiknek a kocsmák 3 eurós söre túl drága :D

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/München_—_Hohenzollernplatz,_Brunnen.JPG

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.21. 19:50:33

@Jokkura: Hát nem tudom, betartották-e a technológiai előírást. Szerintem sós vízbe nem rakunk tealevelet.

Jokkura 2012.04.21. 20:22:07

@atpijkamo: és nem is lobogó, forró víz volt :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.21. 21:02:17

hát ide már nem is érdemes járni

2012.04.21. 23:38:41

@cicmen: "Különben minek neked kőolaj? "
Műanyag, gyógyszer, benzin, szigetelő anyagok, fűtés, stb...
Még a lóápoláshoz is használnak.

átlátó 2012.04.22. 00:15:17

@CID: Ne tiltakozz, ezek után elfogyott az érvrendszerem okoska... ettől még én olcsóbban használok mobilt, - mint te. Pontosan a posztban szereplő okok okán. :) Okoska. :)

CID 2012.04.22. 11:14:32

@átlátó: Azt azért megkockáztatom, hogy nálam olcsóbban nem telefonálsz, itthon, kicsiny hazánkban ;-)

CID 2012.04.22. 17:52:31

@A félelmetes népszavazás: ó te szegény ! Holnap szardinella ?

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.22. 18:03:48

Szerintetek mit jelent,hogy pont egy olyan pornósztárba akadtam bele a neten,akinek pont ma van a születésnapja.

Videókat szemezgettem,és néha utánuk szoktam nézni,hogy mennyi idősek lehetnek. Láss csodát:

en.wikipedia.org/wiki/Breanne_Benson

Anomalocaris (törölt) 2012.04.22. 18:13:37

@CID: Aha. 20:45-kor. Délután meg Vifon, azt még nem döntöttem el, hogy garnélás vagy marhás.

Xezs 2012.04.22. 18:26:07

@(---Flúgos Buszos---): Nem tudom mit jelent, de mikor meglátom egy ilyennek a születési dátumát akkor azon agyalok, hogy basszus ennyire öreg lennék :)

Manyecska 2012.04.22. 19:23:01

Nah ez már a pénteki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.04.22. 19:26:15

@kkkchris: autopalyadij a keleti parton elvetve van
van par hid foleg floridaban es NY-ban de elobbi elenyeszo 25 cent utobbit nem tudom
a sebesseg allamfuggo, altalaban 70-75, nem 65
haromfele benzin van

/ja igen nekem pl tok megfelelo:)/

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.22. 20:04:04

@Xezs: Pont csak ezt az egyet néztem meg ma,és pont beletrafáltam.

Csak az a baj,hogy egy hasonló nem fog az utamba esni,és esedezni utánam. :)))

Nekem nincs ilyen gondom,pont korombeliek nagyjából.

cicmen (törölt) 2012.04.22. 21:15:36

@cimzett: sajnálom azt akinek van ideje és erre fordítja.

Most miért sajnálod? Mert van ideje, vagy mert erre fordítja? Vagy mindkettő? :)
Jószívű vagy! Akkor ha valakit igazán nagy baj ér, azt ki sem bírod mi?

cicmen (törölt) 2012.04.22. 21:18:05

@hagyma: az volt mar hogy pina?

Hja! Akinek ámerikai felesége van azt nem vágják nyakon ezért! Fordítsd le neki mit írtál és nem lesz pina meglátod! :)

Anomalocaris (törölt) 2012.04.22. 22:12:03

Flachzange hol vagy? Hiányzol :(

Xezs 2012.04.22. 22:44:30

@(---Flúgos Buszos---): Én nem akarnék ilyen nőt hosszútávra mert agyalhatnék rajta hogy mikor ki kúrja éppen. Szétbaszna az ideg :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.04.23. 08:01:56

@Xezs: Nem kell rajta agyalnod, bármikor megnézheted a neten.

cicmen (törölt) 2012.04.23. 09:09:07

11x drágább a magyar sms az osztráknál

Akkor osztrák sms-t kell írni!

kkkchris 2012.04.23. 09:28:49

@hagyma: mi tavaly autóztunk NJ-Toronto, NJ-Washington D.C, ez nem Florida de minden egyes kiba hídon fizetni kellett ami kicsit is nagyobb volt egy 2*1sávos normál hídnál (kivéve ha már eleve fizetős volt a pálya), és az elvétvénél is többször kellett fizetni a pályáért. Pl bejutni NY-ba több dollár az a bizonyos híd (nem jut eszembe a neve) és elkerülni meg picit macera. Baltimore-t megkerülni meg szépen 55MPH. Lényeg a lényeg, átszámoltam miután leautóztunk 1500km-t és úgy jött ki a fogyasztás mintha itthon 5-6l/100km fogyi jött volna ki (mindez még a 180-as dollár árfolyamon). Tudom hogy van többféle üzemanyag, de amikor az itthoni újságok példálóznak az ottani olcsó árral nyilván nem a drágábbat fogják példának venni hanem a regular-t amiből többet fogyaszt minden autó... Csodálkoztam is hogy elég sok európában forgalmazott típus hogy bírja a 86-ot amikor itt 95 a minimum de biztos ahhoz van állítva a gyújtás. Lényeg a lényeg ott sem olcsó az annyira olcsó szerintem ebben kiegyezhetünk. Én is úgy mentem ki hogy hú ott aztán fillerékert lehet majd kocsikázni de nem így volt viszont sok Amerika utáló árnyalná egy kicsit a véleményét ha járna is ott.

Csigorin 2012.04.23. 09:29:35

Oke, rendben van hogy sokminden olcsobb Osztrakiaban, de akkor mar irjon az osztrak fogyasztovedelemnek is hogy az hogy lehet hogy az osztrak munkaero otszor-tizszer olyan draga...
meg vegezze el a magyar es osztrak ado es jarulekrendszer teljes osszehasonlitasat, hogy eldonthesse hogy megis mekkorak a kulonbsegek.

Azt hogy mennyibe kerul valami, az donti el hogy mennyit hajlandoak fizetni erte.
Posztolo az ugyben ahelyett hogy hatosagokat zaklat azzal hogy szabjak meg kozpontilag az arakat, annyit tehet, hogy nem vesz igenybe tul draganak talalt szolgaltatast.

átlátó 2012.04.23. 10:25:46

@CID: Nem nagyon van kedvem már veled kontaktálni, de...
hogy én mennyiért telefonálok otthon, azzal nem dicsekszem akkor, amikor itt arról van szó, hogy mások mennyire drágán... hogy neked attól van itt nagy és pállott pofád, hogy mennyire raj helyzetben vagy valamilyen véletlen során és ezért arcoskodsz - hát csupán ezért reagáltam... ha nem lennél valamilyen homályos okból abban a raj helyzetben, akkor érdekelne az árakról a véleményed... így olyan vagy, mint egy cigány a fuxokkal a nyakában... rajoskodsz a pállott száddal.

cicmen (törölt) 2012.04.23. 11:42:12

A magyar homáron 11X tovább van fent egy poszt mint az osztrákon!

cicmen (törölt) 2012.04.23. 11:43:19

Hát ezért fizetem a netadót!

Szabó F. Balázs 2012.04.23. 14:45:41

És arra nem is tért ki a kedves poszt-toló, hogy a magasabb díjakért milyen szolgáltatást kap hazánk - az állami cég belépéséig - legsz*rabb szolgáltatójától.

A Telenor sokszor még a pesti belvárosban is behal, pedig ennek az országnak - ilyen szempontból Budapest a közepe. Ausztriában 2-3000 méteres hegycsúcsok közötti párszáz fős falvakban is 80-90%-os a térerő, itthon meg a nagy tágas alföldön is elvész a jel ha az ember Békéscsaba fele tart.

Nem mintha bármit fejlesztenének. Persze Hipernet az van, hogy ha a parasztja telefonálni nem is tud, de papíron elérhesse az akár 42 megás mobilinternet csomagot is. Mert az kell. Ahogy a Balaton közepén elérhető mobilnet is fontos, mindannak ellenére, hogy sok nem világbégi üdülőterületen újra játszhatjuk a "járkáljunk kicsit és keressünk térerőt" játékot.

Az ár még csak valami, de a szolgáltatás minősége az ami igazán kritikát érdemelne...

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2012.04.23. 17:48:52

@Jokkura: mindig erdekelt, hogy lehet-e amputalt aggyal elni. Hat ez is eldolt.

Reszemrol jo dolognak tartom azt, ami ellen az a bagazs, amelyik eladta a cukorgyarakat, uveggyarakat, stb ilyen vehemenciaval obegat. Mert ami nekik jo, az eddig nekunk csak rossz volt.

Drótmalac · http://blob.blog.hu 2012.04.24. 12:23:57

@dr. Közbiztonság Szilárd:

Nem, ezek úgynevezett Prepaid csomagok. A következő módon történik:

Feltöltöd a telefonod egy adott összeggel (pl. 5 EUR).

Ezután ebből a pénzből megvehetsz egy csomagot (lásd a fenti példám), ami egy hónapig érvényes, és utána lejár (vagy automatikusan megújul, ha azt választod, és van további 5 EUR a számládon).

Semmi előfizetés, semmi kötelezettség, semmi szopatás.

A rendszer zseniális, egyszerű és roppant olcsó. Egyébként internet terén ugyanilyen fasza a helyzet, Romániát csak Korea előzi meg sávszélesség/sebesség terén.

100 mbites optikai szálas netcsomag + mobilelőfizetés (ingyen percekkel) + vezetékes telefon + 100 tévéadó (HBO, Nat Geo HD stb.) = havi 5.000 Forint.

Tömeges SMS küldés, mobilmarketing · http://sms.bipkampany.hu 2012.04.24. 17:39:25

Az SMS küldés fogyasztói áraiban rengeteg szélsőséges példát lehetne hozni - legkevésbé sem védeni szeretném a szolgáltatókat, de a tízszeres eltérés nem egyedülálló ha nemzetközi szórást is nézek. Minden szolgáltató annyiért ad mindent, amennyit a piac még elbír, miközben egyszerre kellene bővülni/hálózatfejleszteni, versenyezni és profitot termelni, itt szoktak elcsúszni az arányok.
süti beállítások módosítása