Tékozló Homár

A reptéren eltűnt pénznek annyi

2012.05.11. 11:46 | jackyll | 72 komment

Megérkezett a múlt heti reptéri lopásos sztori megfejtése. Mint ahogy várható volt, az EasyJetnél kellett volna reklamálni, nekik viszont tényleg nincs magyar nyelvű ügyfélszolgálatuk. A tanulság: minden csomag minden nyílását be kell varrni, mielőtt kiadjuk a kezünk közül.

Ahogy ígértem itt a válasz a magyar reptérrtől az eltűnt pénz ügyében. Az angol reptérrel telefonon beszéltem, átiranyítottak a füldi kiszolgálókhoz. Azt hiszem, a törtenet itt véget ér, több időt es energiát nem fogok ráfordítani, de nagy tanulság volt. Ezentúl a kézipoggyász is lakatolva lesz. A kommentelőknek pedig köszönet a hozzászólásokért!

 -------- Original message --------
 Tisztelt !  Köszönjük, hogy elküldte nekünk sajnálatos panaszát. Vállalatunk a Repülőtéri Rendőrséggel együttműködve megtesz mindent annak érdekében, hogy Budapesten a poggyászok repülőgépbe történő ki- és berakodása teljes biztonságban történjen. A Budapest Airport Zrt. kizárható a poggyászkárok okozásában, mert abban az esetben, ha az utasbiztonsági részleg biztonsági okokból indokoltnak látja a poggyászokba való betekintést, akkor azt a nevezett szakterület csakis a rendőrség jelenlétében teheti és teszi meg. Erről minden esetben jegyzőkönyv is készül, aminek egy példányát elhelyezzük a csomagban.

Poggyászkárral, vagy tartalmi hiánnyal kapcsolatban valóban a légitársaság felelőssége a poggyászok sértetlensége, mivel a repülőjegy megvásárlásával az utas a légitársasággal kerül szerződéses jogviszonyba. Ebből adódóan esetleges kártérítési igényével kapcsolatban sajnos valóban a légitársaság tudja megtenni a szükséges intézkedéseket a járat- illetve a poggyász kiszolgálást végző cég – mint alvállalkozó – felé és az EasyJetnek nincs magyar nyelvű ügyfélszolgálata.
 Egyúttal szeretném Önt tájékoztatni a repülőtér poggyászkezelési folyamatáról.

 A kézipoggyász, melyet az utas felvisz a repülőgép fedélzetére, végig az utas kezében van, azt a biztonsági átvilágítást kivéve, amikor a Budapest Airport biztonsági ellenőrei egy röntgengép segítségével megvizsgálják annak tartalmát.

 A feladott poggyászt az utas a check-in pultnál adja le a légitársaságnak, illetve a légitársaság alvállalkozójának, a földi kiszolgáló cég személyzetének. A csomag ezután átesik egy automatizált biztonsági átvilágításon, és onnan kerül fel a repülőgépre. Kiemelném az automatizálás szerepét, hogy senki ne férjen hozzá a csomagokhoz, és ne tudjon az utasok épségét veszélyeztető eszközt belehelyezni. A felrakott matricának a következő funkciója van: csak olyan csomag kerülhet fel a gépre, amelyről a handling cég berakodáskor minden kétséget kizáróan látja, hogy átvilágításon ment át - kivétel az EU tiszta repülőterekről érkező, átszálló utasok csomagjai, melyeket nem világítunk át ismételten, mivel elfogadjuk a kiindulási repülőtér biztonsági ellenőrzését.

 Érkezéskor a csomagot a légitársaság alvállalkozója, a földi kiszolgáló cég rakja ki a gépről, és viszi be a terminálba, ahol azt az utas átveszi. A feladott csomagot nem kezelik sem a rendőrök, sem a határőrök, sem a légiirányítók, sem a Budapest Airport Zrt. munkatársai. A budapesti repülőtéren tehát csak a földi kiszolgálók férnek hozzá a csomagokhoz. Ezek a földi kiszolgálást végző cégek a Malév Ground Handling, a Celebi Ground Handling, illetve a Menzies Aviation.  Az EasyJet kiszolgálója a Menzies Aviation (bud.customercare@menziesaviation.com; bud.complaints@menziesaviation.com). Tel.: +36-1 - 296-8368, +36-1 - 296-8369

 Természetesen az esetre fel fogom hívni a repülőtér illetékes szakterületeinek figyelmét is. Mindemellett bejelentését elküldheti a Repülőtéri Rendőr Igazgatóságnak és a hatóságtól kérhet további segítséget az üggyel kapcsolatban, ők azok, akik visszanézhetik a repülőtéri kamerafelvételeket. Ezt az alábbi elérhetőségeken teheti meg: Repülőtéri Rendőr Igazgatóság, 1675 Budapest, Pf. 10., e-mail: rri@rri.police.hu, telefon: (+36-1) 290-3121. Természetesen mi is rendszeresen egyeztetünk velük.

Tisztában vagyunk vele és minden szempontból igyekszünk szem előtt tartani azt, hogy a repülőtéren szerzett élmények, mint az utazás kezdő és végpontja, jelentős hatással lehetnek nemcsak a városról, hanem az országról alkotott képre is, nem beszélve arról, hogy az egész utazásról megmaradó emléket is erősen befolyásolhatják pozitív vagy negatív irányba. Ezen igyekezetünkben főleg szomorú ilyen tapasztalatról olvasni.

Mindent megteszünk, hogy az utasok élményét a repülőtéren ne árnyékolhassa be hasonló eset. Folyamatosan figyelemmel kísérjük partnereink szolgáltatásait is és reméljük, hogy a negatív tapasztalatok ellenére még utasaink közt üdvözölhetjük Önt és családját a jövőben is.

Kérjük, a jövőben is küldje el nekünk észrevételeit!

 Üdvözlettel:

Termékfejlesztési marketing koordinátor / Product development marketing coordinator
 Budapest Airport Zrt.
 1185 Budapest, BUD Nemzetközi Repülőtér / BUD International Airport

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.11. 11:48:09

"a kézipoggyász is lakatolva lesz"

Az nagyon hasznos. Ha nálad van, minek. Ha feladod, akkor fölvágják, minek.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.05.11. 11:49:52

Dobogókő, avagy Charles Bronzon?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.11. 11:51:34

Ügyes.

Különben bárhol máshol eltűnt pénznek is annyi.
Sőt, annak is, ami nem tűnt el. Majd megmenti az állam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.11. 11:52:41

"hogy az utasok élményét a repülőtéren ne árnyékolhassa be hasonló eset. "

De ha Briannel utazik, akkor még meg is ázhat az eltűnt csomagok, és a késés mellé.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.05.11. 11:54:07

@atpijkamo: Őszintén szólva tényleg nem tudom, miatököt lehetne még csinálni. Malaclopó kabátban járni nyáron is, hogy ha majd egyszer elveszik a kapuban a kézipogyómat, akkor is legyen hová tenni a pénzt, papírokat, bankkártyákat, fényképezőgépet, laptopot, távcsövet, ékszert, meg minden egyebet, aminek a formája akárcsak hasonlít is valami értékes dologra?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.11. 11:56:18

@Csokis: Ööö... Egy darab, méreten belüli kézipoggyász, amit nem adok ki a kezemből?

A családi ezüstöt pedig otthonhagyom.

2012.05.11. 12:01:26

nem annyi neki, csak további utánajárást igényel. egyszerű ferdítés.

Szenthomárság 2012.05.11. 12:02:26

@atpijkamo: ha feladod a kézipoggyászt, akkor az megszűnik továbbá kézipoggyász lenni, hisz pont azért kézipoggyász a neve, mert nem adod fel.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.11. 12:05:06

@ƎÖ: Heheh. Műanyagcippzár. De ha fém lenne, akkor az a lakat sem egy ellenfél. Haver röhögőgörcsöt kapott, mikor ilyennel akartam valamit lezárni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.11. 12:06:14

@Szenthomárság: Ezt a terminológiai problémát címezd a poszt tolónak.

Egyéves Önkéntes 2012.05.11. 12:07:41

@atpijkamo: bármit kinyitnak.
nekem a vámosok mondták, hogy a számzáras lakatokat szempillantás alatt nyitják ki

www.youtube.com/watch?v=WbVZER_WhPc

Szenthomárság 2012.05.11. 12:09:25

Egyébként is úgy gondolom, hogy a kétharmaddal felhatalmaztuk őket erre.
Nyugodtabb vagyok, ha a fényképezőmet és a pénzemet is a magánynyugdíjam mellet tudhatom biztonságban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.11. 12:14:24

@ƎÖ: :))

Különben minek idegelni a lakattal, ha úgyis vászonból van a csomag. Vagy bármiből, ami az egycentis edzettacélnál vékonyabb.

Marad a fóliázás, csak hogy kicsit nehezítsük a dolgát.

Álmaimban reggel letámasztom a biciklimet, sima biciklilakattal lezárom, és este azon megyek haza. A valóságban még a csatornafedelet is ellopják. Trafóházból az olajat, kábeleket. ...

Egyéves Önkéntes 2012.05.11. 12:16:01

@atpijkamo: igen
és persze a rendőrség azzal van elfoglalva, hogy vajon a hintőpor szavatossága jó-e még a mentőládádban

PITTA 2012.05.11. 12:21:23

@atpijkamo: Nem vágják föl! Egy sima golyóstollat belenyomnak a cipzárba, az szétnyílik, majd az összelakatolt cipzárhuzogatókat elhúzzák ide-oda és vissza is van zárva...

Zöldegér 2012.05.11. 12:23:09

@ƎÖ: Ja, meg hetvennel kóvályognak az autópályán egy UAZ-zal, és fotózzák az őket megelőző kamionokat. Hogy rohadnának meg!!!!!

Szenthomárság 2012.05.11. 12:23:48

@PITTA: azta! erről szívesen megnéznék egy videót!

Zöldegér 2012.05.11. 12:25:10

@atpijkamo: Egy darab, méreten belüli kézipoggyászuk volt, csak elfogyott a hely a fedélzeti poggyásztartókban, azért került a csomagtérbe.

Eugene P. Triboulet 2012.05.11. 12:30:07

@Szenthomárság: pl. Dash 8-as gépnél a check-innél simán beengedtek kézipoggyásszal, de beszálláskor meg kivették a kezemből, mivel nem volt felső csomagtartó. Így akaratlanul is a kézipoggyászból feladott poggyász lett.

Szenthomárság 2012.05.11. 12:32:39

@PITTA: köszönöm, pont olyan jó, mint amit tízzel előtted linkeltek be :)

Szenthomárság 2012.05.11. 12:35:01

@Eugene P. Triboulet: akár ez is előfordulhat
bár azért pár kérdés felmerül itt: hogyan került le a poggyásztérbe?
hogyan került rá címke?
miért nem tehetted a lábadhoz?
mi van, ha szükségem van mégis arra, amit joggal felvihetek a fedélzetre?

Eugene P. Triboulet 2012.05.11. 12:40:25

@Szenthomárság: Elhiheted nekem, elő is fordult.
Cimke? Arra nem emlékszem, de nem sokból áll kitölteni egyet, amin rajta van a név, járatszám, célállomás. Utaskísérő megcsinálja.
Lábhoz? Azért kézipoggyászok között is van különbség, ez nem fért bele abba a kategóriába, hogy ülés alá kerülhessen.

Manyecska 2012.05.11. 12:49:39

@atpijkamo: nemde kékszalaggal átkötöd-e?

Sokorai_Atala 2012.05.11. 12:55:44

Ez jutott eszembe eme levelzés kapcsán:
Jó napot! - mondta a kis herceg.
- Jó napot! - mondta a kereskedő.
Ez a kereskedő szomjúságoltó labdacsokat árult. Aki hetente egyet bevesz, az többé nem is kíván inni.
- Hát ezt meg minek árulod? - kérdezte a kis herceg.
- Rengeteg időt lehet megtakarítani vele - felelte a kereskedő. - A tudósok kiszámították: heti ötvenhárom percet!
- És mit csinál az ember azzal az ötvenhárom perccel?
- Amit akar...
Én - gondolta a kis herceg -, ha nekem ötvenhárom fölösleges percem volna, szépen elindulnék egy forrás felé...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.11. 13:03:26

@Zöldegér: Nekem nem ez derült ki. Vagy méreten fölüli lehetett, vagy darabszámon felüli, sajnos ezt homályban hagyta a poszt toló.

De tegyük föl, hogy el akarják venni tőlem a kézipoggyászt. Akkor egy nejlonszatyorba kivenném a számomra nélkülözhetetlen dolgokat, nem sok maradna a kézipoggyászban. Ugyanis azt tartom a kézipoggyászban, ami nálam kell legyen.

Az ülések alatt van egy táskányi hely.

Zöldegér 2012.05.11. 13:11:00

@atpijkamo: De írta az eredeti posztban, h elfogytak a tárolóhelyek.(bár csak séróból mondom, nem olvastam újra) A szülei a kárvallottak, idős emberek, akik nem rutinos fapados-utasok. Az is lehet, hogy azt gondolták, leszálláskor ugyanúgy kézbe kapják a poggyászt, ahogy felszálláskor elvették tőlük.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.11. 13:12:10

@Zöldegér: Az ülések alatt van egy táskányi hely.

Zöldegér 2012.05.11. 13:20:16

@atpijkamo: Oké, tőled nem vették volna el. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.11. 13:41:52

@Zöldegér: mivel nincs is annyi penze

/az egeszben az a gaz, hogy egyreszt, tudvalevoleg lopnak a reptereken meg a postan, nem nincs postaslopas es ciganybunozes sincs, de lopnak, nekem is banta 100 dollarom ami levelben lett feladva, masreszt bizonyithatatlan, ha most karterit a legitarsasag, vagy a repter, holnap kolompar zeno jon haza canadabol es aszongya volt a csomagban 100 ezer rupia, meg ket krisztus szobor ami eltunt, akkor azt is ki kell fizetni?/

szoval , ha van egy-ket szarka, az ha hozzajut kiveheti a csomagbol, ha tudja es sosem bizonyitod be, hogy volt benne meg egy 80 dollaros nike cipo is

viszont az ilyen reklamacio arra jo, hogy hatha jobban odafigyelnek, lehet szarka van a repteren?

na csak ennyit akartam offolni

England win The Ashes! 2012.05.11. 14:04:28

@hagyma: Még jó, hogy bele nem lépett!

Manyecska 2012.05.11. 14:13:35

@Dr Jozef Vengloš: nekem üvegasztalom tűnt el! :D:D

Zöldegér 2012.05.11. 14:29:45

@hagyma: Ebben mélyen igazad van. Én mindenesetre fóliáztatok, és általában biztosítást is kötök a feladott cuccra. De arra én sem készülök fel, h a kézipoggyászt elkommunizálják a betonon.

Magam_a_Mondomét! 2012.05.11. 14:41:24

De most komolyan ??? Miért érdekes, hogy nincs magyar nyelvű ügyfélszolgálatuk ?
Írni kell egy ajánlott tértivevényes levelet magyarul, mint az EU hivatalos nyelvén. Oszt' válaszolják meg amazok! Nem vagy Te köteles bármilyennyelvül tudni, de ők igen!

Magam_a_Mondomét! 2012.05.11. 14:42:48

ec.europa.eu/languages/languages-of-europe/eu-languages_hu.htm

Az EU hivatalos nyelvei

Az Európai Uniónak 23 hivatalos és munkanyelve van. Ezek a következők: angol, bolgár, cseh, dán, észt, finn, francia, görög, holland, ír, lengyel, lett, litván, magyar, máltai, német, olasz, portugál, román, spanyol, svéd, szlovák és szlovén.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.11. 14:51:14

Ezt soha nem értettem:

- az Easy -nek nincs magyar nyelvű ügyfélszolgálata.
- A Wizz csak emelt díjas telefonnal hajlandó kommunikálni
- a Ryanair a legalja, ott még azért is fizetni kell, ha ránézel a gépükre (ne nézzél 'csög!), gondolom azok sem ereszkednek le közénk ha baj van.
- A Malév meg csődbe ment.

Már nem azért, de most ők vannak az utasokért, vagy mi értük? Amúgy is. Az EU-ban minden nyelv, azaz minden tagállam nyelve hivatalos nyelv, ha bajom van bárhol az EU-ban használhatom az anyanyelvem. Mi az, h az Easy nem kommunikál magyarul?

Egyáltalán ezek a cégek, h működhetnek nálunk, ha magyarul nem dumálnak, amikor egy sz@ros konzervnyitóhoz is kell magyar nyelvű csomagolás és vevőtájékoztató, ha hivatalosan árulják.

Ezeknek miért nem vág már vki oda?

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.05.11. 14:54:12

Még szerencse, hogy az Aldiban ilyen nem fordulhat elő.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.11. 15:36:30

@Zöldegér: ez OK is de ha a folia ellenere is ki tudjak lopni, akkor cseszheted a biztositasodat is
ha eltunik cakk pakk akkor jo a biztositas, bar akkor amugyis fizetnek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.11. 15:46:53

@hüjehalyó: az aldiban vasarlas utan kifele menet aprobb ajandek plazmatv-ket dugdosnak a tavozo vasarlok szatyraba nemi kp-s boritekkal

XCat 2012.05.11. 15:50:34

@Magam_a_Mondomét!: Papíron. Gyakorlatban meg az angol. :)

@klarky: "Már nem azért, de most ők vannak az utasokért, vagy mi értük? "

Ők vannak az utasokért, de a 10 évvel ezelőtti repjegy árakon. Ócsóért szart kapsz, viszont ilyet legalább te is kaphatsz. És pofádbefogod, mer ócsó.

Valami ilyesmi megfontolással működnek.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.11. 16:41:40

@TERMOSZ: "És pofádbefogod, mer ócsó."

Én ezt értem, de ezek szerint így is megéri a dolog, különben nem vinnének el ennyiért.

Félve kérdem. Ha megéri a dolog, ők is és én is jól járok, már egy normális ügyfélszolgálat, egy mosolygós alkalmazott, egy nem lopó személyzet olyan sokba kerülne?

Én most fogadom, hogy egy bp-london-bp-re rádobok még 5000-et, de akkor legyen kitől kérdezni ha bajom van és ne stresszeljem vég a beszállást, hogy jaj, vajon a rohadt hosszú apró betűs részből mit nem olvastam/értettem meg, mit kell még fizetni a helyszínen pluszban, mit találnak ki amiért nem visznek el.

Ezt így nem lehetne?

Egyéves Önkéntes 2012.05.11. 17:32:27

@klarky: Igen, ez elég meglepő, hogy egy cég nem kommunikál magyarul és ez jól van így. Persze gondolom a fogyvéd szerint ez teljesen rendben van.
Aki meg abban bízik, hogy majd ő az euban magyarul intéz ügyet, az igen naiv.
De fordítva is igaz, azt is megnézném, aki itt nálunk litván vagy görög levéllel elindít egy ügyintézést. Hivatalnok Hedvig ügy baszná félre, hogy soha nem kerülne elő.

CID 2012.05.11. 17:48:35

@klarky: igen, a normális ügyfélszolgálat, a mosolygós alkalmazott és a nem lopó személyzet, sokba kerül !

A Tyne folyó déli partja 2012.05.11. 19:31:32

"A tanulság: minden csomag minden nyílását be kell varrni, mielőtt kiadjuk a kezünk közül."

nem, a tanulság az, hogy készpénzt, ékszert, bankkártyát, stb. nem teszünk kézipoggyászba. ahogy azt egyébként az összes szabályzatban leírják. s nem próbálunk meg méreten felüli táskát felvinni a fedélzetre.

M. Péter 2012.05.11. 20:29:00

@A Tyne folyó déli partja: Az eredeti történet szerint szabványos méretű volt a táska, csak már nem volt hely, ezért kellet feladni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.11. 20:38:35

@ƎÖ: osszefoglaltad az EU lenyeget

lefektetik az alapelveket
megszavazzak
aztan majd lesz valami

Bálintka. 2012.05.11. 22:45:17

mit süssek 12 db tojássárgájából?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.11. 22:54:40

@Bálintka.: Kristálycukorral keverd habosra 12 személynek.

CID 2012.05.12. 08:36:01

@Bálintka.: Főzzél belőle madártejet, öntsd rá némi háztartási kekszre, majd be a hűtőbe !

rug82 2012.05.12. 09:49:39

"Azt azonban csak otthon vették észre mikor kipakoltak, hogy a kis bőröndből, melyben édesanyám személyes dolgai voltak, eltűnt 18.000 Ft. "

Hát igen, én is így jártam! Nekem 600 milliárd forintom tűnt el a kézipoggyászomból és sajnos én is csak otthon vettem észre! :-) Cúna, cúna röpcsitejek!!

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2012.05.12. 11:38:52

szerintem elég korrekt választ kaptál. bár van benne tévedés is, de szerintem a reptér megtett mindent, amit megtehetett.

A Tyne folyó déli partja 2012.05.13. 00:10:00

@M. Péter: hát ebben eléggé kételkedem. eleget repültem már, se én nem kerültem ilyen helyzetbe, hogy a megfelelő méretű táskát elvették volna, se nem láttam ilyet még. szerintem simán méreten felüli volt.

SarahConnor 2012.05.13. 10:36:33

Én azt nem értem - és lécci világosítsatok fel -, hogy ha jól olvastam mindent, posztttoló Londonban él. Tud angolul. Miért akkora akadály, hogy felhívják az Easy-Jet-et? Én személy szerint elég jó reményt látok rajta, hogy külföldi, Angolföldön lévő társaság szebben kezeli a panaszt, nem csak sajnálkozik.
Ha véletlenül mégsem tud poszttttoló angolu, akkor be kell szervezni valakit, aki igen és vele felhívatni. Azért érné meg, mert lehet, hogy ripsz-ropsz elintéződne, ha persze ott is elkezdődik a másokra mutogatás, akkor még mindig ki lehet szállni.

A Tyne folyó déli partja 2012.05.14. 22:12:30

@Fenimore: "posztttoló Londonban él. Tud angolul"

erre ne vegyél mérget. múltkor egy itteni ismerősnek zárolták az okostelefonját, állítólag azért, mert kivitte külföldre, s azt hitték, ellopták. a panaszlevelet a társaság egy másik tagja írta meg, ugyanis az illető nem volt képes megfogalmazni. ugyanő, nem volt képes értelmezni azt a mondatot, hogy "your service will be set up by (dátum). illető hetedik évét tölti itt...

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.15. 10:27:19

@A Tyne folyó déli partja: Jól mondod. Tegnap Gtalkon beszélek az egyik kint élő ismerősömmel este. Mondja, h menjek, hallja, h kezdődik a Barátok Közt. Mondom, te azt honnan tudod?

Hát onnan, h a lakótársai műholdon keresztül magyar tv-ket néznek. De mondom miért nem a helyi adókat? Hát azért, mert nem akarnak megtanulni a lakótársai angolul.

És akkor csodálkoznak, hogy 5-7 év múlva is csak takarítanak vagy mosogatnak. Na ilyen lakótársaktól is mentsen meg kint az isten.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.15. 10:32:59

@klarky: Elképesztő, alig akarom elhinni...

XCat 2012.05.15. 10:40:29

@atpijkamo: Mélyen megbotránkoztál, ugye?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.15. 10:43:09

@TERMOSZ: Nem. Az ember hülyeség határtalan. Mindig azt gondolom, hogy eddi-meg-eddig tart, és mindig kiderül, hogy még annál is messzebb.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.15. 10:57:11

@TERMOSZ: Ne idegelj ezzel az ugyanozással! Kimehet Angliába, gyakorolhatja a nyelvet, ingyen nyelvtanfolyam, és még fizetést is kap, és akkor bezárja a füleit az idiótája.

XCat 2012.05.15. 11:13:51

@atpijkamo: Drága barátom, te sorozatosan figyelmen kívül hagyod azt a tényt, hogy ami Neked vagy nekem értékes és kihasználnivaló lehetőség, az egy... hm, egyszerűbb hátterű ember számára maga a pokol, ahol őt mindenki bántja, és különben is, mert miért nem tud az a rohadt angol megtanulni magyarul.

Ettől még ők nem hülyék, csak.... ennyik. :) Alsóbbrendűnek nem lehet mondani őket, mert az olyan nempolkorrekt, és az fontos, mert nekik is joguk van egyenlőnek lenni (bővebb kifejtésért lásd Loretta és a szatyor esetét).
És persze biztos van valami, amiért a saját földhözragadt piszlicsáré szempontjukból nézve ők a különbek.

XCat 2012.05.15. 11:15:04

... Az emberi hülyeség pedig meg amúgyis csudálatos dolog. pl. neki köszönhettyük a Jöttünk, Láttunk, visszamennénk második részét, amin jó fél órája röhögök.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.15. 11:31:22

@TERMOSZ: Őzek vagyunk, vagy emberek? Még a csimpánz is érdeklődik, tanulni akar. Jó, adnak neki magokat jutalmul, de az csak ürügy szerintem.

Van egy bonobo, Kanzi. Az anyját akarták megtanítani jelbeszédre, de nem sikerült. Kanzi viszont tök jól megtanult. Nagyon értelmes és rokonszenves. Mikor a ketrecében lévő másik fiatal bonobot tanították, és az nem figyelt, Kanzi meglegyintette, és mutatta, hogy mi a helyes válasz. Nagyot röhögtem, olyan emberi volt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.15. 11:35:11

@TERMOSZ: Az is egy ritka kivétel ahol a 2 megközelíti az 1-et.

Részben ezért a filmért nagy kedvencem Jean Reno.

Még kivételek a dájhárd, 48 óra, halálos fegyver, MIB, MI.

A Tyne folyó déli partja 2012.05.15. 20:17:38

@atpijkamo: én konkrétan igénytelennek tartom azt, hogy hét év után nem ért meg egy egyszerű mondatot, s nem tud megfogalmazni egy egyszerű levelet. mert azt aláírom, hogy amikor mondjuk lombikbébi programra jelentkeztek itteniek, és kértek hozzá tolmácsot. vagy mikor lakáshitel volt a téma. de azért egy olyan mondta, hogy "your service will be set up by.." nehézséget okozzon, ez kiakasztó. most jött ki az illető barátnője (naná, hogy nem beszél angolul), hogy majd segít neki. hogyan, mikor ő is segítségre szorul? és basszus, hét év után? ez szimplán igénytelenség/butaság.
süti beállítások módosítása