Gondolom milliók anyáznak, hogy nem tudják iPhone-ról vezérelni az IPTV-jüket, de minthogy ez a prémium szolgáltatás része a T-Home-nál, ami 2 hónapja nem működik, itt a helye:
Egy közel két hónapja nem működő szolgáltatással kapcsolatban írok Önöknek, kérem jelentessék meg a blog-on a levelemet, hátha ezzel némi nyomást lehet gyakorolni a kérdéses cég döntéshozóira. Amikor tavaly a T-Home a környékünkön is lehetővé tette az IPTV szolgáltatást nagyon örültem. Főként azért, mert iOS-t futtató eszközökön (iPhone és iPad) neten keresztül bárhonnan szabályozni lehet, hogy mely TV műsorokat rögzítsen az otthoni készülékünk. Mivel keveset vagyunk otthon, ezért kifejezetten emiatt rendeltük meg az IPTV-t, és a korábbi otthoni HDD-s megoldást már nem kellett alkalmaznunk.
Egy darabig kisebb hibákkal jól működtek az alkalmazások, de április eleje óta nem lehet új felvételt beállítani iOS eszközökön. Ez a mai napig így van. Nem hiszem, hogy van olyan komoly vállalat, amelyik egy technikai megoldást, amely szerves része a szolgáltatásának, azt majdnem két hónapja nem képes nyújtani, hiába kell ugyanazt a díjat fizetni, sőt, az iPad-es alkalmazásért még külön fizetni is kell.
Ami még ennél is felháborítóbb, hogy a T-Home semmilyen tájékoztatást nem adott és most sem ad arról, hogy miért van a leállás, illetve ez meddig fog tartani. Az elmúlt hetekben háromszor hívtam fel az ügyfélszolgálatát, mindegyik alkalommal némi kapcsolgatás után azt az információt kaptam, hogy "karbantartás van", de ennél nem tudtak (akartak?) többet elárulni. El sem tudom képzelni, hogy milyen karbantartás az, ami lassan két hónapja tart. Még bosszantóbb az, hogy amikor megkérdeztem, hogy hol tudok reklamálni, egy email címet adtak meg, amelyre pénteken küldött levelemre kedd éjfélig sem érkezett válasz.
Köszönettel:
Balázs
Az utolsó 100 komment: