Tékozló Homár

A kedvezményes készülékvásárlók fizetnek kilépéskor

2012.06.14. 18:43 | jackyll | 70 komment

Meg is érkezett a Vodafone válasza a kérdésre, hogy miért is kell 50 ezer forintot fizetnie annak, aki a telefonadó miatt felmondaná hűségszerződését:

A Vodafone sajtóosztályán elmondták, hogy azon lakossági ügyfeleik, akik szerződésük megkötésekor jelentős készülék-kedvezményt kaptak a Vodafone-tól, s erre vonatkozó hűségidejük még nem járt le, azok szerződésének megszüntetésekor bizonyos esetekben fizetési kötelezettség merülhet fel.  Épp ezért a mobilszolgáltató felhívja lakossági ügyfelei figyelmét arra, hogy a személyes ügyintézés során kérjenek konkrét tájékoztatást. Az adott ügyfél szerződésének vizsgálata alapján tudja ellenőrizni a mobilszolgáltató, hogy az előfizető által igénybevett kedvezmény készülékre vagy tarifára vonatkozott-e. A fizetési kötelezettség csak a hűségidőn belüli készülék-kedvezményekkel rendelkező előfizetőket érintheti.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2012.06.14. 18:45:55

Első! Akkor most ki is lépek!

Antalbaba 2012.06.14. 19:01:53

Mi az a tszunamiii??? Nem győzök görgetni;-)))

England win The Ashes! 2012.06.14. 19:10:04

Egyébként van logika abban, amit a Voda mond, de miért nem lehetett akkor az elején tisztázni, hogy csak azok mondhatják fel, akik nem vettek készüléket a szerződéshez, akik vettek, azok meg a) fizetnek x összeget*, b) beíratkoznak oboa szakkörre?

* x=(y/24*z)-v

ahol y a készülék teljes listaára a vásárláskor, v a vásárláskor fizetett önrész, z pedig a szerződésből hátramaradt hónapok száma.

England win The Ashes! 2012.06.14. 19:11:55

@Dr Jozef Vengloš: Perszehogy elbasztam!

x=(y-v)/24*z

ahol y a készülék teljes listaára a vásárláskor, v a vásárláskor fizetett önrész, z pedig a szerződésből hátramaradt hónapok száma.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.14. 19:30:53

Utálom a vodát. Azokat is akik szeretik.

XCat 2012.06.14. 19:32:49

@Kellemes Zérókomponista: tékomnál is így van pedig. Én nem szeretem, szar.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.14. 19:37:20

@PlastiCat: mármint mi hogy van? Ez a készülék részár-visszaadás ez szerintem oké. Nem ez a gondom, hanem a tinikampányuk (meg hát agyhalottaknak is bejön), meg a gusztustalan "csak nálunk van ennyiért ennyi", közben meg hót szar minőség. Egymásra beszélnek a beszélgetők, zörejek, meg zajosság meg mindenféle fene (nem, nem a telóm szar). Na szóval úgy az egész.

XCat 2012.06.14. 19:45:30

@Kellemes Zérókomponista: Hogy ha kijössz idő előtt, és kedvezményesen vettél valami szart, akkor ki kell fizetni a kedvezményt. Legalábbis évekkel ezelőtt még úgy volt.

Olyasmit venni amit olcsósággal hirdetnek, nem szabad. Az egy olyan célközönségnek van kitalálva, aki nem te vagy.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.14. 19:49:34

ezekkel a kifejezésekkel van bajom:

jelentős
bizonyos esetekben
érintheti

XCat 2012.06.14. 19:51:11

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Annyit jelentenek, hogy "fizecc, vagy megbaszunk"

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.14. 19:55:31

@PlastiCat: Na, arra má rájöttem. De a többi mé nem?!

XCat 2012.06.14. 19:57:02

@Kellemes Zérókomponista: Mer akkor túl jól éreznéd magad. Azt meg senki nem akarja.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 20:10:36

Talán ha ezt előre közlik, és nem nézik hülyének az embert?
De különben kapják be :) Csak úgy miért ne.

Különben kíváncsi lennék, mit mondanának, hogy oké, itt a telefon, kiléptem :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 20:11:49

@ColT: Na. Ha azt mondanám, hogy oké, itt a telefon, kiléptem.

@PlastiCat: Miért ne lenne szabad- csak gondolja végig, vagy viselje következményeit.

Megdobbent 2012.06.14. 20:17:03

Dehogy az alapsztori pont az volt, hogy a keszulek reszleteit szep listaarra hizva mar kifizette a vodafon ugyfel, csak az elofizubol maradt egy ev, megis ravertek volna 50k-t. Szoval nem passzol a magyarazkodas a sztorival.

ergbertegon 2012.06.14. 20:21:31

Gyerekek! Ehhez a kérdéshez minimum a -b+- gyök alatt bnégyzet-4*a*c
per /
2*a megoldókulcs kell.

Megdobbent 2012.06.14. 20:25:30

@ColT: azert lassuk be, egyszerubb volna a vodanak is, ha az elofizetes es a reszlet azonos ideig futna ki, mert ilyenkor mindenki csak nez, hogy na oke a telefon mar ki van, de ize mert meg nem lehetne, stb... :)

Meg amugy kuldtek a keszulekesenek eszerint olyat, hogy nyugiban felmondhatjak:

"Réka május 30-án kapta a következő sms-t: "Díjaink módosulnak 2012.07.01-től. Részletek: 05.31-től www.vodafone.hu/aszf. felmondási jog a 2003. C. Tv 132§ (5) ASZF 9.2.4 szerint. Vodafone”. Úgy döntött, váltani fog. Azért még felhívta az ügyfélszolgálatot, ahol elmagyarázták neki, hogy a szerződést június 15-ig mondhatja fel díjmentesen – amennyiben azt még 2012. január 1. előtt kötötte. Nála ez a kitétel is rendben volt.

A celldömölki Vodafone üzletben ehhez képest némi hezitálás és tanácskozás után azt közölték vele, hogy a szerződéseket felmondhatja ugyan, de csak 50 ezer forint kötbér ellenében darabonként. Réka kérte, magyarázzák el neki, hogy miért, mivel egy nappal korábban a barátnője ingyen és minden „különösebb macera nélkül” ugyanitt szintén felmondta a szerződését. Mivel nem kapott érdemi választ, hívta a Vodafone központi ügyfélszolgálatát, ahol elmondása szerint „indokolás helyett csak azt hajtogatták, hogy szombattól kötbér ellenében lehet csak ezt megtenni”.
" - hvg

Megdobbent 2012.06.14. 20:26:35

@ergbertegon: Azert a pi 12 tizedesjegyig pontositott valtozat ne hagyd ki, mert kulonben kicsit elcsuszik a dolog :)

esef 2012.06.14. 20:29:23

@ColT:
közölték, vagy 3 héttel ezelőtt is lehetett már olvasni erről...
arról nem tehetnek, hogy a sok agyatlan proli tudatáig ez nem jutott el. amúgy hova megy a nagyonokos? a másikhoz amelyik szintén áthárítja, vagy megvárja az "első magyar nemzeti szentorbáni helyhez nem kötött távbeszélő postai villamos szolgáltató vállalatot"?

England win The Ashes! 2012.06.14. 20:34:54

@Megdobbent: Jahogy a telefonrészlet nem 24 felé van szétdobva? Akkor kicsit módosul a képlet.

Peter-N · http://indepvisual.blog.hu 2012.06.14. 20:41:06

Ez egy merő baromság. Az előző posztban én írtam az a szép hosszú levelet. Péntek éjfélig MINDENKI bonthatott szerződést, nekem is azt mondták az eladók, hogy ha egy nappal korábban megyek be akkor elintézik kötbér nélkül a bontást.

Gondolom a Vodafone látta, hogy túl sok ügyfél menekül, ezért megkavarták félidőben a "szabályokat", hogy a zűrzavart kihasználva vészeljék át a fennmaradó napokat. Szép kis gecizés. Értem én, hogy a telekom adót tovább kell nyomni az ügyfélre, el is tudnám fogadni a dolgot, de miért kell az előfizetővel gerinctelen módon bánni?

Peter-N · http://indepvisual.blog.hu 2012.06.14. 20:43:20

@Dr Jozef Vengloš: Én nem részletre vettem a telefont, hanem kipengettem az árát már a pénztárnál. Ha részletre vettem volna akkor a 2 éves hűség esetén is csak az első évben kell törleszteni. A telefon részletfizetése és a tarifahűség két külön dolog.

A Vodafone csak ferdít és félrekommunikál.

XCat 2012.06.14. 20:48:46

@Peter-N: Ne fizess. Ismételgesd makacsul, hogy perre viszed. Engedni fognak.

Megdobbent 2012.06.14. 20:49:15

@Peter-N: Najovan, akkor en sem neztem melle. Tehat pl. neked is kotbereztek, holott a telefon vetelarat mar reszletekben megfizetted, ergo csak pont az az elkotelezettseged maradt (csupasz elofizetes), ami az ASZF modosulas miatt 15 napig szabadon felmondhato lenne.

Namost ez szerintem akar rosszhiszem miatt is perelheto lenne, de ezt majd megmondjak a derek jogaszok :)

Megdobbent 2012.06.14. 20:53:35

@Megdobbent: ... jabocs, nem reszletekben, hanem rogton az elejen egyben. Akkor plane egy csepp kerdojel nem lehet, hogy kotberezhetnek-e vagy sem. Nem.

XCat 2012.06.14. 20:54:30

@Megdobbent: Te olyan kocajogász vagy?

England win The Ashes! 2012.06.14. 20:59:52

@Peter-N: "A telefon részletfizetése és a tarifahűség két külön dolog."

Ezt tudtam, de azt nem, hogy nem 24 hónapig fut az előbbi.

XCat 2012.06.14. 21:04:48

@Dr Jozef Vengloš: valójában az is benne van az apróbetűben, hogy a következő 12 életén át fizetni fogja, és rájuk hagyományozta a lelkét.

Bálintka. 2012.06.14. 21:22:54

Tény, hogy a voda rosszul fogalmazta meg az értesítőjét sms-ben, a 160 karakterben, de igaza van. Ha olcsóbban vettél telefont, akkor logikus, hogy a tarifára kötött hűséget átválthatod ingyen (és még így is rohadt jól jársz, mert mások drágábban vettek telefont előfizetéssel, de olcsóbb tarifacsomagra), de a szolgáltatásra vállalt hűséget már nem ingyen.

inkább az a kérdés, hogy az SMS értesítő mennyire számít hivatalos értesítőnek? pl ha nekem egy Ericsson 197-es készülékem van, ami nem képes az SMS fogadására, akkor hogyan értesülök arról, hogy van 15 napom?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.14. 21:44:39

@Megdobbent: Egyszerűbb, de akkor nem lehetne ilyen svindliket előadni :) Meg nekik végülis mindegy, mire szedik be a lóvét, amíg az ügyfél nem akadékoskodik.

Különben korábban felvetettem : mi van, ha a kötbérre válaszul leteszed a telefont az asztalra (már ha még azzal lógsz nekik)?

@esef: LOL, mondjuk az is igaz, hogy a szolgáltatós üzeneteket jobb elolvasni.

Különben ha eszük lenne (meg ha lenne piaci verseny), akkor simán meglépné valamelyik, hogy "nálunk nem emelkedik semmi" - és a következő időszakban sokkal több bevétele lenne a sok ügyfélből.
Na persze miután fű alati kartellezés megy, egyik sem csinál ilyet.

Rosszindulatú Vászka 2012.06.14. 21:47:06

Én csak azt nem értem, hogy az addigi vodások mire számítanak? Máshol nincs telcsiadó, vagy mi?

England win The Ashes! 2012.06.14. 21:55:37

@Bálintka.: Ha neked Ericsson 197 lenne, akkor küldtek volna egy embert, aki felfestette volna a barlangod falára az új szitut. :)

igazságos 2012.06.14. 22:35:59

@Dr Jozef Vengloš: KIRÚGATOM MAGAM!

Akkor én is szívok, mer én is így vettem a telómat. :)

Úgy látszik, már a Vodások is szarban vannak, ha ennyire kell a lóvé.

JaySicks 2012.06.14. 22:44:21

Én is bementem egy üzletbe, mondtam, hogy ez a szerződésváltoztatgatósdi az nem kifejezetten elfogadható, és felajánlották, h a hűségidő végéig eltekintenek a telefonadótól. Sztem ez a lehető legkorrektebb megoldás.
(Mert azért valljuk be, a telefonadóra fogva kihekkelni magunkat egy szerződésből, amiért pl olcsóért kaptunk telefont, elég paraszt dolog.)

Fontos amúgy, h személyesen kell bemenni egy üzletbe elintézni, mert előtte pl felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy nem, ilyesmire semmi féle lehetőség nincsen, nyeljem le a plusz havidíjat, mehetek ahova akarok.

S1lver 2012.06.14. 22:55:06

Na igen, megint a tipikus probléma: értelmezni egy szerződést aláírás előtt igen nehéz feladat.

Aki kedvezményeket nem vett igénybe (olcsó készülék, tarifa), az bármikor felmondhatja a szerződést. A baj azokkal van, akik csak odáig olvastak, hogy "0 Ft-ért elhozható a csilivili telefon".

Megdobbent 2012.06.14. 23:22:58

Azert az igen szep vilag lenne, hogy mondjuk 5 rugoval olcsobban adom a telefont, aztan 13 honap utan mondjuk havi 2000-el novelem az elofizetesi dijat, es ha valaki ki akar ugrani, azt levagom tovabbi 50k-ra.

Aham, es sokak szerint ez igy faszan rendben van?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.14. 23:37:51

@Rosszindulatú Vászka: távol álljék tôlem a demgagóg közhelyek beírogatása, de a vodások hülyék. Ezt tapasztaltam eddig.
@igazságos: mindig kell a lóvé. A mindennapokban is ilyenek ôk, a legnuansznyibb részletekig, csak most bukik ez ki. Nincsenek szarban, kiválóan wannak, elhiszed? Mi vagyunk szarban.:) @JaySicks: ez mondjuk mind3 szolgáltatóra áll: nekem nagyon nem fér az bele, hogy tenyérbemászó stílusban egyedi ajánlatnak beállított kedvezményekkel kápráztassanak el, csakhogy fontosnak érezd magad (nem konkrétan te). Lehet alapozni a hiúságra, na. A poén, hogy számos esetben tényleg jobban jár az egyik ügyfél, mint a másik. Milyen alapon? Tudom: aki cigánypurdéjosabban weri az asztalt, az jár jobban. A kemény az, hogy ez az ugatós-harcolósdi a legtöbbeknek simán megfelek. Mi ez, Kazahsztán? ...wagy wmi flottacsoportba bele kell születni vagy házasodni, olyankor jó még. Lehet, hogy nem vagyok menô, de értelmetlenul sem kötöm le magam éwekre. Kellemes szívást (ráeszmélést) mindenkinek.

JaySicks 2012.06.14. 23:56:46

@Megdobbent: Igen, nekem is ez lett volna az érvem, ha nem mennek bele a telefonadótól való eltekintésbe.

@Kellemes Zérókomponista: Persze azzal tisztában voltam én is, hogy a vodafone ettől függetlenül faszkalap azzal a hozzáállással, hogy azt mondják, h egyoldalúan emelünk, nem csinálhatsz semmit, kötbér stb, és csak akkor engedik el a plusz költséget, ha kifejezetten kéred (meg vagyok győződve róla, h ezt így bárkinek megteszik).
Szerintem a legjobban jöttek volna ki belőle, ha a szerződötteket alapból békén hagyják a hűség végéig. (Na persze lehet nem pénzügyileg, mert az profitálóbb, ha megpróbáljuk átcseszni az ügyfelet.) Viszont PR szempontból sztem mindenképp.

Na mindegy, igazából inkább azért is írtam, h ha vki olvassa, még holnap el tud menni egy boltba, és reklamálhat azért h legalább tartsák magukat a szerződésükhöz.

Peter-N · http://indepvisual.blog.hu 2012.06.15. 00:29:30

@S1lver: A gáz az, hogy én fizettem néhány Deákot a telefonért, pedig nem fapados előfizetésről van szó. Geci dolog behajtani a "kedvezményt" (ami amúgy nem volt 50 ezer forint értékű, mégis ennyi a kötbér).

Másrészt meg nem kilépni akarok, csak más csomagot választani. Nagyon hatásosan dolgoznak azon, hogy az ügyfél náluk maradjon. Inkább szemétkednek vele, mint kompromisszumot kötnek. Pedig mindegyik eladóval úgy kezdtem a csacsogást, hogy nem akarok kilépni, csak találjunk megoldást.

Persze most már csak azért is mennék... pedig őszintén szólva mindenhol ugyan azok az árak fogadnak. Enyhén kartell szagú a hazai mobilpiac árszabása.

Andris2009 2012.06.15. 01:45:17

@Báltintka: "de a szolgáltatásra vállalt hűséget már nem ingyen" ---> teljesen igazad is lenne, ha arról lenne szó, hogy sz ügyfél gondol egyet és különösebb ok nélkül bontja a szerződést, de itt nem erről van szó, hanem arról, hogy amíg az ügyfél vállalja a hűségidőt, addig a szolgáltató a hűségidő alatt vállalja, hogy nem változtat egyoldalúan a szerződés feltételein, de ez ebben az esetben ez nagyon nem így történt, a Voda egyoldalúan módosította a szerződést, tehát az ügyfélnek minden kötbér nélkül bontható a szerződése, minden más csak jogilag megalapozatlan magyarázkodás...

Megdobbent 2012.06.15. 02:54:33

@hagyma: hehe, majd atkuldjuk neked egyenesen a cimedre matolcsy-t, aztan magyarazhatsz, hogy te nem ugy gondoltad, meg ize... :>

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.15. 02:59:37

@Megdobbent: nekem nem kell
a mobil cegek amugy itt olcsobbak de ugyanolyan surmok, oda kell figyelni rajuk
matolcsyra momentan nincs szuksegunk

lazarjozsef75 2012.06.15. 05:21:12

@hagyma: hát ez az, hogy nekünk se nagyon hiányzik ide a manusz... Biztos nem kell? Pár kiló mákot is kapsz mellé! Ellenne a házatok előtt a nagy parkolóban, mosná a szélvédőket a kusza tekintetével...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.15. 06:24:11

@Megdobbent: A Voda szerint tutira ;)

@S1lver: Mondjuk azzal nincs baj, ha úgy állsz neki, hogy OK, most akkor 2 évig Voda, meg az a telefon, amit megvettél. Csak ezt úgy kéne, hogy ha te hűségre szerződtél, akkor a szolgáltató se módosíthasson bármiért.

@lazarjozsef75: A titkos fegyver. Romba döntené az USA-t, és a magyarok lennének a világ urai. :D

CID 2012.06.15. 07:12:03

A faszt pampogtok? Nem a voda emelt àrat, hanem a törpedakota adót! Be is baszna ha mindeki felmondhatnà a szerzõdését, mert ezek a mazsongok 50%-ra emelik az ÀFÀ-t.

CID 2012.06.15. 07:23:12

Egyébként meg, ha megveszed a készüléket tizenezer froncsival olcsóbban, mint a listaàr, akkor azt vàllalod, hogy x ideig elöfizetö maradsz. Ha 0 forintért, akkor azt is, hogy egy bizonyos dijcsomagot hasznàlsz. Meg lehet àm a telókat listaàron is vàsàrolni a szolgàltatoknàl, mitöbb nem kötelezö ott venni a telefont ! Csak szólok...........

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.15. 08:14:40

Más: jelentem, megtörtem! Sikerült nekik. Megjött ez a Orbán Vikis papírmail, hogy nemzeti konzultáció. Így kezdõdik: "Tisztelt Magyar Polgár!" Anyád. Ezúton kérek elnézést minden, általam itt leharapott fejû nagy emmes magyarozótól: papírmail szerint minden rembe, egyedül én megyek szembe a forgalommal. Mos pedig elolvasom. Egy új haza reményibe.

bekbórd! 2012.06.15. 08:20:23

Ez tök jogos.
De tényleg van, aki párszáz Ft adó miatt hirtelen sokkal kedvezőbb csomagot talál más szolgáltatónál? És még új telefont is érdemes vennie a vodkafüggő helyett? Persze lehet, hogy most olcsóbb a tarifa, ők majd fél év múlva emelnek.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.15. 08:38:24

@bekbórd!: ez olyan, mint mikor pár éve kocsiderékszámra vette a paraszt a cukrot, merhogy majd drága lesz. Persze akkor is ugyanezt csinálták, mikor már drága volt... Nincs mit tenni, ki lett találva, hogy menni kell, hát menni kell. Egy csordaösztönnel meg ugyan ki merne szembeszállni?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.15. 08:56:18

@Kellemes Zérókomponista: Mexólítákör minden szót n agy bötyűvel kezdenek a matyarok. Vagy mogyorok.

S1lver 2012.06.15. 11:29:13

@ColT: na jó, de gondolj bele, mit csináljon a cég, ha közben szívatják? Az állam emelgeti az adókat, a különbözetet meg nekik kellene lenyelniük?

Értem én, hogy sokan nem szeretik a szolgáltatókat, mert "extraprofitot" zsebelnek be Magyarországon, de azért érdemes elgondolkodni, hogy hasonló helyzetben az ember mit csinálna?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.06.15. 11:36:33

@S1lver: Azért hasonlítsd össze a hazai percdíjakat a szomszédos országokéval! Utána nem fogod annyira szánni őket.

S1lver 2012.06.15. 11:51:11

@atpijkamo: tudom, az egyikben élek. Ettől függetlenül kapitalizmus van, mindenki annyi profitot próbál termelni, amennyit tud. Te is ezt tennéd.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.06.15. 12:25:44

@Kellemes Zérókomponista: Ne kérj, mert ez a magyar helyesírás szeint rendben van.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.15. 12:51:01

@S1lver: "Értem én, hogy sokan nem szeretik a szolgáltatókat, mert "extraprofitot" zsebelnek be Magyarországon, de azért érdemes elgondolkodni, hogy hasonló helyzetben az ember mit csinálna?"

1. Megelégednék a többi EU országban elérhető profitrátával.
2. Kevesebb pénzt fordítanék markecingre* és sokkal többet technológiai fejlesztésre, minőségbiztosításra, ügyfélszolgálatra.

____________________
*Amit a multináci cégek nálunk folytatnak, az nem marketing, hanem markecolás. Ráadásul szinte csak hobbi, egyéni dili. Szerintem pl. senki nem az alapján választ pl. mobilszolgáltatót, hogy valamelyik F betűs autógyár verseny-részlegét támogatják-e. Konkrétan én pl. nem szeretném, ha az arrogáns, minden versenyen és edzésen maga alá szaró-hugyozó, mindenkivel összevesző kokain+speedreklámmal, Alonsoval "azonosítanának". De a villanyt sem azért fogom felkapcsolni, mert L_on_donban olimpia lesz. Más áramszolgáltató nálunk meg gyakorlatilag nincs, ha indulna, az internáci energiamaffiaharc áldozatává válna az is.

S1lver 2012.06.15. 13:08:13

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

"1. Megelégednék a többi EU országban elérhető profitrátával."

Ahahaha :) Dolgozz egy olyan cégnél, ahol részvényesek vannak, majd meglátod, hogyan működik ez.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.15. 13:18:30

@S1lver: Tudom, úgy, hogy a szegényekből (szinte bibliai alapon) még azt a keveset is ki kell csalni, amijük van, és a gazdagoknak adni. Meglehetősen gusztustalan és erkölcstelen hozzáállás. Hogy a többség is megértse: olyan, mintha valaki utálná és lenézné a feketéket, de minden nap négerbránerek szopásából szeretne teljesen jóllakni. Persze eltartott kisujjal, szalvétával fogná, és közben fintorogna, főleg büfizés közben...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.15. 13:25:32

@S1lver: Képviseleti demokrácia is van, és a mindenkori kormánynak a saját polgárait kellene szolgálni. Mondjuk van kivétel, mert ha megvesztegetik, akkor nyugodtan nyalhatja a multinácik talpát és egyéb bűzös részeit is, a mi rovásunkra. És "Sőt, a mi anyánkat!"

Andris2009 2012.06.15. 14:46:29

@hagyma: az apró betűknek is összhangban kell lennie a törvényekkel. Bár ez a Vodát soha nem zavarta, pl. az ÁSZF-ben a mai napig benne van az un. hóközi számla intézménye, amiért már vagy 2-3x megbüntették őket és kötelezték, hogy vegyék ki onnan, mindig átírták kicsit, de eltávolítani nem akarják, nem hatja meg őket, hogy teljesen törvénytelen az egész... ez egy ilyen "ügyfélbarát" cég, csodálom, hogy vannak még ügyfelei.

lutria 2012.06.15. 21:44:26

Azért kíváncsi lennék hogy jött ki az 50e Ft,mert gondolom tucatnyi típusú és árú kedvezményes mobil van,ezernyi ügyféllel és mindnek 50-et kellene fizetnie?És aki csak 20-al kapta olcsóbban?

2012.06.19. 09:27:21

@Peter-N: azért mert egy normál módon kötött polgári szerződésbe kapzsi módon beleugat a parlamentnek nevezett szarcsimbók banda.

2012.06.19. 09:29:47

@Andris2009: a hóközi számla azért van, ha egy normál, pl 10ezer forintos forgalmú előfizető hirtelen egymilliós forgalmat csinál, ami adott esetben irreális és ezt nem akarja a voda meghitelezni neki. Te szeretnéd meghitelezni ?

Andris2009 2012.06.19. 13:09:35

@kulics: "hirtelen egymilliós forgalmat csinál" ---> ez így nagyon szépen hangzik, de az a baj, hogy nem igaz, ugyanis a voda átlagot számol 3-4 havi forgalom alapján, és ha az ügyfél ezt a vodafone által önkényesen megszabott (koránt sem milliós értéket) túllépi, akkor egyszerűen korlátozza a szolgáltatást (vagy ahogy szebben hangzik, csökkentett szolgáltatást nyújt, vagy valami ilyesmi, játék a szavakkal), akkor is ha az ügyfélnek semmiféle számlatartozása nincsen. Az NMHH indoklása szerint ezzel a szolgáltató maga generál tartozást az ügyfél számára. Ez olyan, mintha egy boltban az eladó egyszercsak azt mondaná Neked, hogy mivel elérted az előző havi vásárlásainak átlagát, ezért a továbbiakban már nem szolgálnak ki. Ehhez mit szólnál? Én a magam részéről soha többé nem tenném be a lábam egy ilyen boltba...

XCat 2012.06.19. 13:12:41

@Andris2009: Vodával a legnagyobb gond a minősége... meg az, hogy az olcsósággal robbant be a piacra. Az összes többi szolgáltató előtte a minőséget hangsúlyozta (egyébként alig drágábban a vodánál), ők viszont ezzel bevonzottak egy rakás olyan népet, akiket nem kellett volna.
És gondolom elég hamar rájöttek, hogy védeni kell tőlük magukat.

Andris2009 2012.06.20. 02:07:58

@RipCat: Nekem azért kissé sántít a logikád. Ha a Voda ezzel az átlagszámításos hóköziszámlás és valljuk be nem túl ügyfélbarát viselkedéssel azok ellen lépne fel, akik mondjuk nem fizetik a számlát rendesen, akkor azt mondom oké, de aki rendesen fizet, soha nincsen elmaraása és mondjuk egy hónapban a havi átlag 10 000-es számla helyett csinál egy 30 000-est (mert mondjuk roomingol), és erre az a reakció, hogy minden szó nélkül egyirányúsítják a telefonját, az azért már kicsit sok, ez az eset velem történt meg, szóval nem a levegőbe beszélek, ott is hagytam őket, ha nekik egy olyan ügyfél, aki majdnem 10 évig volt náluk ennyit ér, akkor nincsen miről beszélni, ha mindenképpen meg akarják védeni magukat az ügyfelektől, ez a statisztikák alapján eléggé megy nekik, a piaci részesedésük hónapok óta zuhan, ez nem valami jó üzletpolitika... Sokan leírták a Vodát ebben az országban, Én is, senkinek nem ajánlom...
süti beállítások módosítása