A Mali Bicycle Technology üzletvezetője Bence panaszára reagálva némileg árnyalja a nemrég megismert történetet:
Nevezett "Bence" vásárlónk 2012. Május 17.-én rendelt kereskedelmi egységünkben egy Cannondale kerékpárt. A kerékpár nem volt raktáron, így a hollandiai központi raktárból kellett megrendelnünk. A szállítást három hetes határidővel vállaltuk. Tehát a határidő a kerékpár átadására 2012.06.07! Bence ezalatt a három hét alatt több telefonhívást intézett felénk, hogy merre jár a kerékpárja. Ekkor minden esetben megnyugtattuk, hogy határidőre meg fog érkezni. Természetesen a szállítás különböző fázisairól nem adtunk tájékoztatást, de véleményünk szerint ez nem is elvárható. A kerékpár 2012.06.06.- 17-án órakor tehát a határidő lejárta előtt egy nappal érkezett boltunkba. Erről Bencét is tájékoztattuk. Mivel a kerékpáros szezon közepét tapossuk, sajnálatos módon nem tudtuk azonnal összeszerelni a kerékpárt (a kerékpárok 80%-os összeszereltséggel dobozban érkeznek). Ezért jelen fórumon ezuttal szeretnénk elnézést kérni!
Bence 2012.06.06.-án tehát a határidő lejárta előtt 1 nappal este 8 előtt 5 perccel ( 8-ig vagyunk nyitva) jelent meg boltunkban. Reklamált, hozzáteszem jogosan, hogy kerékpárja még nincs összeszerelve. Kollégáink - dacolva a lejáró munkaidejükkel - természetesen azonnal összeszerelték a kerékpárt, és hibánkat orvosolandó azonnal felajánlottak egy 15%-os / ez esetünkben 54.000.- ft/ kedvezményt. (kifogásolt szolgáltatás illetve proaktivitás...)
Vásárlónk megtette első útját kerékpárján (zárás után 20 perccel) és kifogást emelt annak fékének illetve váltójának működésével kapcsolatban. Ekkor tájékoztattuk, hogy új kerékpárnál a tárcsafék maximális teljesítményét egy úgynevezett bekoptatási időszak után éri el, így használja azt nyugodtan. Az agyváltóval kapcsolatban megnyugtattuk, hogy ha a kifogásolt "kattogás" továbbra is fennáll azt a kizárólagos magyarországi forgalmazóhoz fogjuk továbbítani felülvizsgálatra /az említett alkatrész világgaranciás, így a kifogások intézésének ez a hivatalos útja/.
Vásárlónk levelében a kormánycsapágy beállítását is kifogásolta. Minden egyes új kerékpár eladásánál felhívjuk a kedeves vevők figyelmét arra, miszerint a kerékpáralkatrészek az első pár napos, illetve hetes használat után utánállításra szorulnak. Ez teljesen normális jelenség.
Bence a kerékpárt (2012.06.08. péntek) vissza is hozta hozzánk. Ekkor tájékoztattuk a szokásos ügymenetről és megígértük, hogy panaszát és kerékpárját továbbítjuk az alkatrész világgaranciáját ellátó magyarországi képviseletéhez. Ezt meg is tettük (2012.06.11. hétfőn). Hozzáteszem, kerékpáros berkekben tudvalevő, hogy az agyváltó egy speciális alkatrész. Annak javítását illetve garanciális elbírálását kizárólag a magyarországi forgalmazó láthatja el. Abban az esetben, ha az alkatrész megbontásra kerül, a garancia automatikusan érvényét veszti, így a szabályszerű garanciális ügymenetet a vásárló érdekében az előírásnak megfelelően betartottuk.
A forgalmazótól a 06.11.-ei héten nem kaptunk sajnálatosan választ. Vásárlónk türelmét vesztve (itt is elnézést kérnénk, ha az adott időpontokban nem jelentkeztünk) 06.15.-én megjelent boltunkban és vásárlása ellenértékét követelte. Ennek természetesen eleget tettünk és a pénzt visszavizettük. (kifogásolt szolgáltatás, illetve proaktivitás...)
A kerékpár 2012.06.19.-én kaptuk vissza az alkatrész forgalmazójától, hogy ők mindent rendben találtak vele. Természetesen igéretett tettek arra vonatkozólag, hogy ezt írásban is hajlandók rögzíteni.
A történtek és a médiában megjelentetetett lényegében valótlan alapú mocskolódások (a cikk címe kimondottan sértő és távol áll az igazságtól) és hitelrontás ellenére cégünk továbbra is komprumisszumra törekszik. A vásárlóval kapcsolatban vagyuk és továbbra is törekszünk a probléma optimális megoldására.
A fejleményekről természetesen a Tisztelt Szerkesztőséget is tájékoztatni fogjuk!
Az utolsó 100 komment: