Tékozló Homár

Újabb műmagyar termék a Tescóban

2012.07.02. 12:57 | jackyll | 305 komment

tescomagyardinnye.jpg

Lassan 100% fölé emelkedik a Tescóban a magyar termékek aránya:

a Pólus Centerben lévő Tescoban készült a csatolt kép. Felhívnám a figyelmet a származási országra...

Üdv,
Gergő

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 12:59:23

Ez már volt. Jöhet a következő!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.02. 13:12:02

rég vóttam mán erre, elsőzni lehet még?

gelsystem 2012.07.02. 13:12:26

sárgadinnyét csak az aldiból..............

Pisti12 2012.07.02. 13:13:20

A spanyolok is magyar dinnyét termesztenek. Mi probléma? :-D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 13:13:33

Spanyolorzság Tündérország gyarmata (tehát mi nyertük az EB-t is!)

England win The Ashes! 2012.07.02. 13:15:27

Lehet, hogy határon túli magyar dinnyéról van szó. A spanyol határon is túliról.

XCat 2012.07.02. 13:18:13

Magyar ananász nincs? Na ha nincs, kakor húzás a piacra, ott a szittya zőccséges azt is tart. Nem ám ilyen idegenszívűeknél vásárolni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.02. 13:19:13

@atpijkamo: Legalább a cunaminak örülhetnél egy kicsit.

XCat 2012.07.02. 13:19:51

Különben jó eséllyel jobban beszél magyarul, mint némelyik amerikába szakadt honfitáhsunk, és több esze van, mint az átlag homárkommentelőnek.
Talán még szavazati joga is lesz.

Jó ez.

Hummer 2012.07.02. 13:19:57

Azé Magyar mer Magyarok szedik, akiket aztán elfelejtenek kifizetni..

Bakter 2012.07.02. 13:20:24

Az Aldiban van magyar őstermelői banán is. Ah, azok szép banánligetek Zalában...

Fésüs Kelekótya 2012.07.02. 13:22:15

Milliós bírság lesz a vége..

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.02. 13:30:26

magyar tescóba mentél be??? na látod! akkor magyar dinnye!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.02. 13:36:59

ugye ha a dinnye magyarnak vallja magát, akkor az biza magyar dinnye.

ezt a problematikát sose értem. hát b+ beszélgetni akarsz azzal a dinnyével?

Kattrin 2012.07.02. 13:37:27

@XCat: a sárgadinnyének? :O

Kattrin 2012.07.02. 13:40:25

Egyébként nem értem, mire fel a Tescoban ez a 74% magyar termék őrület, mivel még a hülyének is világos, hogy ez nem igaz. Max. az apróbetűs részben valahogy igazzá kanyarítják, de ennyi. Miért jó ez nekik? Szvsz sokkal jobb szöveg lenne olyasmi, hogy 'nálunk több magyar termék kapható, mint a többi boltban', csak ezt valahogy szebben megfogalmazva. Ha már.
:)

É2I 2012.07.02. 13:45:08

@Kattrin: Hogy ne lógjanak ki a NER-ből, mert akkor bukják a Böske utalványt.

Kattrin 2012.07.02. 13:51:38

@É2I: De komolyan muszáj ahhoz _ennyire_ nyalni? :)

Manyecska 2012.07.02. 13:53:03

Sárgááá? Sáárggáá és kici, júllly!!

Anomalocaris (törölt) 2012.07.02. 13:54:29

Csak igazodnak a kurzushoz. Minden elé odabiggyesztik, hogy "magyar", és akkor egyből sokkal jobb lesz az is, ami nem jó. A dinnye például alapból szar.

XCat 2012.07.02. 13:57:03

@Kattrin: Természetesen. Most miért rekeszted ki, csak azért, mert sárga? Rasszista vagy, he? Mindjárt ráduszítom a jogvédőket, teeeee!

Manyecska 2012.07.02. 13:57:32

Magyar görögdinnye, hmm. Bírja a meleget..

KecskeDotyi 2012.07.02. 13:58:08

Homár! Hun van mán az én sztorim?

XCat 2012.07.02. 14:05:45

@Kattrin: Naugyehogy. Megjavultál. Nesze egy DinnyeClub plecsni, most már akárhol vehetsz magyar sárgadinnyét.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 14:07:06

@batgirl: Magyar Teszkóba magyar dinnyét!!!
Dinnye a vásárló...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 14:08:04

@É2I: Pedig aztán amúgy se jó semmire. Én vagyok a hülye, hogy kértem belőle.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 14:12:22

@Csokis: Na de ez csak egy légcunami. Nesze semmi, fogd me jól.

ergbertegon 2012.07.02. 14:14:32

Nadekomolyanmondom..hát nem tudtátok, hogy az a drejfusz-frútsz vagy mi a t...köm cég az Magyar? Csak kiment a spanyolokhoz csomagolni.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.02. 14:20:05

@atpijkamo: Szlovák CBA... az őrjöngés még csak éppen elkezdődött, ez tuti címlapos lesz :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 14:23:35

@Emberiségellenes háztartási gép: Hát a címlapos őrjöngéssel nem lehet felvenni a versenyt....

XCat 2012.07.02. 14:29:58

@Emberiségellenes háztartási gép: @atpijkamo: Csak tudnám mi lesz a homárral, ha a cba megveszi a teszkót...

Bakter 2012.07.02. 14:31:32

Nem tudtok olvasni a sorok között. Szent Viktor hazaérkezett az EB-ről, és kijelentette, hogy "Magyarország győzött". Ergo, tegnap kikaptak a spanyolok, a dinnyéjük mától a miénk.

Pepibubó 2012.07.02. 14:31:44

Csak a magyar narancsot szeretem. Meg a Virág elvtársat!

Különben is Éljen a Párt!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 14:32:38

@XCat: Majd szemezget azokból a posztokból, amit eddig kidobott.

XCat 2012.07.02. 14:35:14

A homár nem dog ki semmit. Nem olyan falyta.

Manyecska 2012.07.02. 14:41:04

@XCat: ki a faszt érdekel amikor már kajára sincs senkinek pénze?? He????

XCat 2012.07.02. 14:44:11

@Manyecska: Najah, csak szét kell nézni az utcákon, csupa éhező, mázsapluszos ember szaladgál mindenhol. Guccsiba. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.02. 14:51:55

@atpijkamo: Én feltudom. Győztem is, úgy érzem.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.02. 14:53:00

@XCat: Átnevezik Hétvezérnek. Mert átnevezni mindig kell.

XCat 2012.07.02. 14:54:04

@Emberiségellenes háztartási gép: Igen, a Private Goldot meg Emese Álmának... volt erről valami vicc, talán fábrytól.

Manyecska 2012.07.02. 14:54:46

@XCat: már ott is forgat Bruce?

England win The Ashes! 2012.07.02. 15:01:17

@KecskeDotyi: Biztos nem volt elég hazafias. Vagy mi.

Kifordított kacagány 2012.07.02. 15:07:08

@ColT: de mi csak magyar paradicsomot veszünk

Fénnyel teli esernyő 2012.07.02. 15:14:13

A tesco galia melon tradicionális magyar név. mi ezzel a baj?

Kifordított kacagány 2012.07.02. 15:14:53

@ColT: na de ámerikai vindózba van csomagolva.

maaaargit · http://katasztrofail.blog.hu/ 2012.07.02. 15:20:26

De magyarok szedték Spanyolhonban. Nem? De. Akkormeg? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 15:37:31

@XCat: Megvesziii? Államosítják. Megmentik.

@Kifordított kacagány: Nálam Linux :P

helianthus 2012.07.02. 15:40:44

@Kattrin: belső infóim (ismi által!!!)alapján igen. Sajnos. Még így is rezgett a léc nekik. :(

XCat 2012.07.02. 15:57:09

@ColT: Lehet hogy jobb lenne. Legalább rájönnétek, hogy most még messze nincs mitől vinnyogni. És különben is, be kell baszni, akkor minden sokkal szebb, és már a családommal kapcsolatban is csak hárompercenként jut eszembe, hogy addig kéne a törökinduló ritmusára ütemesen csapdosni a fejüket a falba, amíg egy szép nagy piros tescós magyar sárgadinnye nem lesz belőle, a többi kapcsolódó részeik pedig nem mozognak.

RAKIT MINDENHOVA.

KecskeDotyi 2012.07.02. 15:58:01

@Dr Jozef Vengloš: Lehet. Ebben se nem káromkodtam, se semmi. Biztos ez a baj...Igaz fogyasztvódélmi szempontból 5/5-ös lenne...Délelőtt a békéltető testületnél voltam :)

England win The Ashes! 2012.07.02. 16:08:01

@KecskeDotyi: Akkor küldd be mégegyszer, apdételve a mai új infókkal, lehet, hogy most nagyobb szerencséd lesz. Remélem, videóztál is, tőled ez már default (kellene, hogy legyen). :)

XCat 2012.07.02. 16:09:21

@KecskeDotyi: Mesélj, mi volt? Megint száraz zsemle?

XCat 2012.07.02. 16:17:36

@Kifordított kacagány: Mint a hagyma? Na akkor nemsokára felylettebbországozás lesz a gépeknél is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 16:18:50

@XCat: Menj ki, fuss pár kört, mielőtt felrobban a fejed. Vagy verd a falba. Ha nálad egy epés, de ironikusnak-humorosnak szánt megjegyzés ezt váltja ki... :D

@Kifordított kacagány: De senkit nem érdekel, mert mindenkié :P

XCat 2012.07.02. 16:24:18

@ColT: Rájöttem mi bajod teneked. Nincsen humorod. Vételezzél bazmeg.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.02. 16:25:27

@XCat: :DD www.youtube.com/watch?v=nr6Yp8t_PSU

Kiskoromban ez volt az egyik kedvenc nótám. Erre egyébként jól lehet fejet falba verni.

XCat 2012.07.02. 16:27:27

@Emberiségellenes háztartási gép: Én alapból a mozart félére gondoltam, de ez sem rossz.

KecskeDotyi 2012.07.02. 16:30:35

@Dr Jozef Vengloš: Már megint? Homár élve lenyel. Először elküldtme nki, majd megoldódni látszott szóval kértem h mégse hozza le. Majd megint elküldtem, most nem hozza le. Megint küldjem? XD

@XCat: Internetes rendelés, elállási jog be nem tartása (nem nekem, bnőmnek, csak neki nincs net,így mindenben én intézkedtem helyette).

Kifordított kacagány 2012.07.02. 16:33:44

@ColT: az enyém biztos nem, egy árva petákot sem utaltak még osztalékként. a mindenkit nem ismerem.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.02. 16:34:51

@XCat: Nem értett ő ehhez. Törökindulót csakis az Aldiból.

aard · www.goldberry.hu 2012.07.02. 16:35:31

sárgadinnye és hozzá pármai sonka,
vagy magyar sonka?? és a dinnyének is pármainak kell lennie? vagy nem? nem is tudom, olyan bizonytalan lettem..., vagy még sem?
megannyi kérdés
kékszalag volt már?

XCat 2012.07.02. 16:36:45

@Kifordított kacagány: A mindenki 1/7 000 000 000-os részben te vagy. Namost, ennek az osztalékából számold le az adókat, az ő költségeiket, a miattad elmaradt bevételeiket, stb... és rá fogsz jönni hogy kurvára mínuszban vagy, ők meg tök jó fejek, hogy ezt még nem akarták behajtani rajtad. Persze csak idő kérdése.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 16:38:24

Minden dinnyét magyar polcra!

Úgy láccik idén sem lesz nyár dinnyehirig nélkül.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 16:40:09

@XCat: Én ugyanezt gondolom rólad...

@Kifordított kacagány: Hát, ingyenes szoftverből nem is fognak ;) A Microsoft mennyit fizet a szarjuk használatáért? :D:D:D

Kifordított kacagány 2012.07.02. 16:46:05

@XCat: pcforum.hu/hirek/11861/Kiszamoltak+mennyit+er+a+Linux+kernel.html
hát igen, nem sokat hozna a konyhára. bár ez csak a kernel, a hozzá tartozó sallangok ennek a többszörösét tehetik ki. na mindegy, ha valakit érdekel, a részem eladó.

XCat 2012.07.02. 16:46:56

@Kifordított kacagány: Az enyém is.

@ColT: De rólad mindenki ugyanazt gondolja amit én, csak rajtam kívül senki nem mondja a szemedbe. :)

Kifordított kacagány 2012.07.02. 16:47:05

@ColT: miért fizetne? a microsoft nem az enyém. ha az enyém volna, akkor fizetne.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 16:48:47

@Kifordított kacagány: esetleg barterba adnák érte telekrészt a Holdon jó?

Kifordított kacagány 2012.07.02. 16:50:11

@Rosszindulatú Vászka: miért, vásároltál telekrészt a holdon? merthogy egy ideje árulják már.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 16:54:50

@Kifordított kacagány: csak viccoltam. Engem elég nehéz komzumhirigekre rávenni.

Kifordított kacagány 2012.07.02. 16:56:52

@Rosszindulatú Vászka: pedig már meg akartam kérdezni mit kell szedni ahhoz, hogy valakinek ennyi esze legyen.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 16:58:06

@Kifordított kacagány: azért megkérdezheted. Hello Kitty egerem például van. Monnyuk az szép.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 17:00:48

@Kifordított kacagány: Na igen. Nekik te fizetsz a hibákért.
Linux alatt ingyen vannak hibák :)

@XCat: Igazából mondhatnák is. Semmi gondjuk nem lenne belőle.
Amúgy ha nem mondják, honnan tudod, hogy ugyanazt gondolják?
Rólad is sok mindent gondolhatnak, amit nem mondanak a szemedbe. Felesleges is.

Manyecska 2012.07.02. 17:07:20

@XCat: ide nem kell..én pezsgőzöm mert túl sok van a báárban..:)pont akkor jött a vízóra-leolvasó amikor a 100 utasnak 50 a fele című nóta odaért hogy "kurva jó utat kívánok" elég gyorsan távozott:D:D:)))

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 17:12:52

@ColT: fles. Ez a megmonnyuk az őszintét dolog ez csak romkocsmákba, megteszkótakarékos ruhatár-büfé közegekbe menő. Sztem.

Ja meg szektás fiatalok körébe.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 17:53:57

@Rosszindulatú Vászka: Meg még ha ismernénk itt egymást, hogy beszóljunk... De azt se tudjuk, hogy ki kicsoda. Minek fikázódjunk?

XCat 2012.07.02. 18:02:16

@Rosszindulatú Vászka: Hát jah, felétek az a menő, hogy bepuffogsz valamit a háttérből, lehetőleg olyat, amiből csöpög a méreg, aztán másoknak sziszegsz, hogy rosszindulatúak.
Ez vicces. :) Flaffinak foglak hívni. Pikkelyesedsz már, Flaffi?
Ha nem, az sem baj, a sajátszartmásrakenő bizniszben még nagy jövőd lehet.

@ColT: Ha megmondanák, akkor sem gondolkodnál el azon, hogy eetleg igazuk van. Végülis felesleges.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 18:11:52

@ColT: amúgy Linux-búl mejik disztribúciót használod? Az jobb, mint az Ubuntu?

Én most azon törpölök, hogy egy blogtárs javallatára rárántok az Androidra, netezni aszongya állatjó. És kicsi, meg nemn is éhes.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 18:48:06

@Rosszindulatú Vászka: Én Ubit használok.
- Erős gépre natúr Ubuntu, vagy Kubuntu (a K jobb)
- gyenge gépre Xubuntu vagy Lubuntu (inkább az L )

Asztali gépre Android elég fájdalmas. Java alapú, és nem gyors. És a jogoultsági rendszeer is szét van kavarva, az tényleg tud vírust kapni.

@XCat: Mondják meg. Akkor majd elgondolkozok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 18:52:32

@XCat: De különben, ha leszarom sem nagyon zavar senkit. Kitiltani innen nem fognak csak azért, mert mit gondolnak rólam. Szűrés gomb meg nincs.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 19:18:08

@ColT: nekem az Ubin a legutóbbi két frissítés megölte a Chrome-ot, meg a FireFox is belassult, nemtom mit csináltam rosszul. lehet, hogy bepróbálkozok egy FireFox újrainstallal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 19:28:51

@Emberiségellenes háztartási gép: Azaz.
(Különben csak a KDE felületet jelöli, ami nekem a szívem csücske, mert jó, meg jól néz ki ;) )

@Rosszindulatú Vászka: Sztem vedd fel a Firefox tárolóját, hogy mindig a legfrissebb legyen, aztán akkor legalábba legújabb bugokat élvezheted :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 19:42:49

@ColT: nem ismerhecc engemet, ezért csak szólnák, hogy engem messziről kerül a kalandvágy, így aztán sohasenem bétázok, csak rilíz ebből is :)

A legjobban azt az új apre megjelnő béjegképes toszt utálom, ami az Operába is van, meg a Chrome-ba is. Lassabban tölti, mint a címsorba írogatok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 19:51:26

@Rosszindulatú Vászka: Utóbbi jogos.
De ha nem bétázol, akkor Debian stable ág :D Az Ubuntu alapból a Debian testing cuccaiból van összerakva :D
(Ehhez képest stabilabb mint a winnyózok...)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 19:54:56

@ColT: Csak aztán meg ne halljam, hogy ronda meg régi :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 20:15:54

@ColT: csicsázni se szoktam, leginkább ingerszegenyíztem a rendszert, minden vizuális effekt off nálam, azok csak az első pár percben szórakoztatók.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 20:18:17

@Rosszindulatú Vászka: :)
Kivétel mondjuk az ablakváltósak, nekem pl. jó, ha mutatja az aktuális ablakot.

Kifordított kacagány 2012.07.02. 21:01:54

én ezzel a linuxval úgy vagyok, hogy szép meg jó, el lehet vele játszogatni, de a mindennapi élethez egyszerűbb a vindóz.
tetszik vagy nem tetszik, a húzótermék a vindóz, a többi alternatíva általában csak követi és igazodik hozzá(mert ahhoz szokott a paraszt)
lehet itt példálózni azzal, hogy mennyivel stabilabb a linux, meg mennyivel jobban csinálja amit csinál, a haladás irányát a vindóz határozza meg még egy darabig.
a mobil készülékeken nagyot alkothatna persze a linux és az androidon keresztül(ami mellesleg szerintem egy ótvar szar) átvehetné a kezdeményezést, de ha az új vindóz bejön a microsoftnak, akkor megint ugyanott fogunk tartani.

Manci néni, a szomszéd 2012.07.02. 21:02:05

Drágáim, én nem veszek magyar zöldséget meg gyümölcsöt. Jó nekem a spanyol paradicsom, a marokkói paprika meg a görög szőlő.

Egyrészt jóval olcsóbbak, mert úgy látom, az ottani parasztok nem akarnak az első héten mercédeszt venni a terményük árából, másrészt pedig jóval finomabbak is, mert nem szedik le éretlenül csak azért, hogy 20 forinttal többért tudják rásózni a vevőkre, mert két nap múlva már csak annyival kevesebbet kapnának érte.

Manyecska 2012.07.02. 21:04:04

@ColT: :) mi erre már rég rájöttünk! Csodák nincsenek..:)

Manyecska 2012.07.02. 21:08:10

@Manci néni, a szomszéd: Manci néni, én eddig a legjobb terményeket a telkünkön ettem, a budi melletti ágyásból:D:D! Még egy dinnyénk is volt. Meg mákunk /igazi!/:) nincs annál jobb mint kimenni, kitépni egy újhagymát a föld alól és sós vajas kenyérrel meguzsonnázni..!:)

Manyecska 2012.07.02. 21:14:29

@ColT: a belehugyoztak a dinnyébe kifejezés új értelmet nyert! na megyek elhunyok. jó éjt, aggyisten!

XCat 2012.07.02. 21:23:57

@Emberiségellenes háztartási gép: Olyan mint a guminyúl, és a laposfogó. Mindenkinek a maga nyula. Ugye.

XCat 2012.07.02. 21:29:07

@Manci néni, a szomszéd: Inkább a zőccséges vesz mercédeszt, a paraszt tényleg le van nyúlva. De amúgy én sem látom, hogy rosszabb lenne.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 21:29:44

@Kifordított kacagány: A hátamon feláll a szőr, ha windows-hoz kell nyúlnom. A fehérembernézhomokóra nem az én világom. Mondjuk tévét lehet nézni rajta, oszt annyi.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 21:33:36

@Manci néni, a szomszéd: Vettem olasz görögdinnyét. (!) Namindegy. Érett volt, repedt, hasadt. Jaj, olyan fancsali képet vágott a gyermekem. Hát tényleg nem volt olyan édes, mint kéne. Nagyon várom a magyar, dinnyét... Fokhagyma, paprika, paradicsom, mind finomabb a magyar. Talán külországban éretlenül kell leszedni, hogy ne rohadjon szét, mire ideér.

XCat 2012.07.02. 21:37:06

@atpijkamo: Kicsit le vagy maradva windows ügyben, már régen nincs homokóra.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 21:43:30

@atpijkamo: Linuxon is lehet TV-t nézni (némely Silverlightosat is...)

Kifordított kacagány 2012.07.02. 21:51:27

@Manci néni, a szomszéd: a spanyol paradicsomot és társait is éretlenül szedik le, aztán kezelik mindenféle kellemes vegyszerrel, hogy ne rohadjon meg és amíg ideér, addig utóérik. manci néni meg megveszi, mert azt hiszi, hogy friss. erről ennyit.
az ára meg azért annyi amennyi, mert ott nem az a cél, hogy nyomorba taszítsák a mezőgazdaságot.

@atpijkamo:
én utálok vindózt telepíteni, ezért nem teszek vele olyanokat amitől elhalálozik. mellesleg ha olyanokat tennék a linuxval amilyeneket egyes felhasználók a vindózval, az se bírná sokáig.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 21:54:47

@Kifordított kacagány: Nem tudnál vele olyat tenni, ha nem tudod a root jelszót.
Pl. anyám se tudja, de nem is érdekli.

Apósnak is csak azért van full jogú usere a windózán, mert nem bírtuk elviselni a nyafogását, hogy nem tud telepíteni. Most meg azért nyafog, mert folyton tönkrebassza a windózt.

Kifordított kacagány 2012.07.02. 21:55:56

@ColT: linux alá is van mindenféle alkalmazás, csak nem feltétlen olyan mint vindóz alá. néha viszont az apró eltérések miatt egyszerűbb az élet vindóz alatt. én pl személy szerint rühellem a linux összes médialejátszóját.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 21:56:47

@Kifordított kacagány: És a Linuxos médialejátszók közül azok, amik vannak windózra is?
VLC, mplayer, Kmplayer...
Én pl. mind a kettőn VLC-t használok, teljesen jó.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 21:56:52

@ColT: Nem azt mondtam, hogy linuxon nem lehet, hanem windows-on lehet. Bankolni is windows-on kell, mert cib csak azon muxik. OTP meg csak mac-on.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 21:59:51

@Kifordított kacagány: Meg hát a Linux nem windóz. Nem is szabad annak elvárni.

@atpijkamo: Ki a franc mondta ezt? Én OTP-zek winnyózon és Linuxon is, anyám meg k&H-zik Linuxon.
Amúgy én pl. pont windózon nem tudok TV-zni, mert nem megy alatta a tunerem. A szopadék leadtek nem csinált hozzá drivert. Azaz csinált, a 32 bitesre.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.02. 22:02:31

@atpijkamo: A CIB meg kapja be :P :D

Na ló éjt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 22:06:10

@ColT: "nem megy alatta a tunerem."

Eh, egyenes adást én nem nézek. Csak felvételről. Az MPEG fájlt meg lejácca.

XCat 2012.07.02. 22:08:21

@ColT: Windowson meg mindig is lehetett. Imádom amikor azzal próbálják egy vacakabb valamiről bebizonyítani hogy jobb a másiknál, hogy olyan funkciókat sorolnak hogy háhá, ebben most már ezt is lehet ám, amik a másikban a kezdetektől megvan.

A windows mögött vas van, support van, brand van. Kidolgozott és átgondolt. És jó. A linux meg a faszomtudja honnan összedobált játék fejlesztőknek, meg a hőskorszakban lemaradt nyomiknak, akik attól erektálnak, hogy tudnak ám ők számítógépül.
Namost, ez olyan jó 15 éve már nem jelent szenzációt.

Kifordított kacagány 2012.07.02. 22:09:31

@ColT: a felhasználó telepíteni akar, az egy olyan állat. még akkor is, ha mindent a segge alá telepítesz. ha pedig telepít, a kde-t ugyanolyan gyorsan hazavágja mint a vindózt.
ellenben ha valaki megelégszik egy feltelepített vindózzal és nem kattintgat össze-vissza, nem akar feltenni minden szart amit az internet az orra alá tol, akkor az is idétlen időkig képes működni.
anyám gépére a vindóz7 a megjelenése után kb egy hónappal került fel, azóta használja. ha jól számolom az se most volt, lassan megéri a 3. évet. az általános vackokon kívül van rajt vagy 200 játék és napi szinten netezik. nem ért hozzá, de csak egyetlen szabályt kell betartania: nem hagyunk jóvá semmit, hanem helyette bezárjuk az ablakot.

Kifordított kacagány 2012.07.02. 22:19:37

@ColT: a vlc-t használom vindóz alatt is, de nem az igazi, egy csomó mindent nem tud. főként kényelmi dolgokat, de akkor is macerásabb vele az élet. mivel nincs dvd lejátszóm és a filmnézésre egy pc van összerakva távirányítóval meg minden szarral, sokkal használhatóbb lejátszóra van szükségem. persze a médiaboxokon is linux fut és tök egyszerűen kezelhetőek, de azoknak is el lehet érni a határait, a vindóz alatt meg nem szokott gondot okozni semmi(csak a hd nem megy rajta, ahhoz túl öreg a vas).

a linux nem vindóz, ez tény. a probléma az, hogy az akar lenni. mindent tud amit a vindóz, csak másképp. és hát ez a máskép. ha már vindóz kompatibilitásra van szükségem akkor használok inkább azt, a linux meg jó lesz olcsó szervernek.

XCat 2012.07.02. 22:20:50

Orbánviktor meg meg akar engem védeni. Tökjó.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.02. 22:48:39

Én az Interspárban vásárolok.
Ott van igazi magyar sárgadinnye.
Tiroli őstermelők termesztik braziliában.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 22:53:21

@XCat: "háhá, ebben most már ezt is lehet ám, amik a másikban a kezdetektől megvan."

Ne keverd az időrendet, hogy ki tanult kitől. A windows jött utoljára.

UNIX alatt tökéletesen működött az xwindows, window manager, távoli terminálon a szerver ablakai, minden, mikor PC-n még csak DOS volt, vagy max QDOS. Linux alatt most is ugyanaz az xwindows működik.

XCat 2012.07.02. 22:54:59

@atpijkamo: Utánanéznék, de túl meleg van hozzá. Inkább elhiszem neked.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 22:57:07

@XCat: badarság és marketinges sületlenség.

Ami mögött vas van, és marketing és brand, az Apple. Konkrétan a Mac System volt az első oprendszer, amibe gyárilag integrált médialejátszó volt. Csaxólok. Épp ezért volt mindig is, hogy működött stabilan, mert nem kellett mindenféle kendácsolt dzsunka vasra is felgörcsölni. Az igaz ellembe, hogy nem is lehet úgy legózni vele, mint a PC-kkel

A Linux meg nem játék, talán épp ezért piacvezető több ipari szegmensben. Vagy mindenki hüje, csak te nem. Eccer próbáld ki.

Amúgy meg a vindóz is tud stabil lenni, csak nem kell piszkálni, meg bedőlni minden okosprogramnak. Meg az se árt, ha kezeli a gyári frissítéseket, egy baja van, hogy rusnya. Az OsX-hez képest barkácsabb és fapadosabb, mint egy rendesebb grafikus felülettel felvértezett Linux.

@Kifordított kacagány: a VLC-nél jobb ingyen lejátszó jelenleg nincs, épp az az előnyem, ami a hártánya, hogy nem igényel codec-pack-ot. Ha DVD-zni akarsz, főleg jobb minőségben akkor szükséged lesz egy arravaló célszoftverre és nem egy ingyér svejcibicskára, evvan.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 22:59:21

@XCat: en.wikipedia.org/wiki/X_Window_System

X originated at the Massachusetts Institute of Technology (MIT) in 1984. The current protocol version, X11, appeared in September 1987

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 23:01:40

@Rosszindulatú Vászka: Imádom a VLC-t. Tud percet, és 10 másodpercet ugrani, pár billentyű leütéssel átugrom a reklámot. Tud crop-olni, így nincs körben fekete gyásszegély.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 23:11:03

@atpijkamo: meg felirat is kezel külön barkácsolás nélkül. Ellenbe képminőségbe KM PLayer időnként jobb. Amúgy meg minek reklámot ugrani, nem lenne jobb reklám nélkül töltögetni? Csak klrdem.

Monyuk a grafikus felület nem Xerox lelemény?

"1983-ban megjelenik az Apple Lisa egérrel vezérelhető gépe, amelynek névadója Steve Jobs lánya volt. Ez volt az első olyan kereskedelmi gép, ami használta a grafikus felhasználói felületet-et, de ez sem volt sikeres, főleg a magas ára miatt. Steve Jobs átszerződteti John Sculleyt a Pepsi-Cola cégtől."

XCat 2012.07.02. 23:15:23

@atpijkamo: Kösz, de tényleg elhittem.

@Rosszindulatú Vászka: Te hozzám ne szólj. Nem vagyok rád kíváncsi, az eszed leszarom, mert a többi tulajdonságod fényében szart sem ér, a lelkedben meg van elég szar az enyém nélkül is.

Tudom hogy jó játék hülyegyerekeknek visszaélni a szűrés gomb hiányával, de te már mindenen túlmentél amin lehetett.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 23:18:18

@Rosszindulatú Vászka: "minek reklámot ugrani"

Így jön a Spektrumból, NGC-ból.

"a grafikus felület nem Xerox lelemény?"

De. Mármint az egeres, ablakos look-and-feel. Volt annak egy bája, mikor az Apple beperelte a Microsoft-ot azzal, hogy ellopta tőle, mikor ő meg a xerox-tól lopta. Az Apple fejlesztőmérnökei jártak a xeoxnál, akkor mutatták nekik.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 23:24:29

Apple - 1 gomb
Windows - 2 gomb
xwindows - 3 gomb

1. gomb: kijelölés kezdete-vége
2. gomb: kijelölés módosítása (ha kell)
3. gomb: kijelölt (kopizott) rész bedobása

Windows alatt:
1 kopizás kijelölése
2 ctrl-c
3 bedobás kijelölése
4 ctrl-v

xwindows alatt:
1 kijelöl
2 bedob

XCat 2012.07.02. 23:25:31

@atpijkamo: Ez az x szarnak tűnik.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 23:25:40

@XCat: megint vitiolt ittál? A modorodon igazán csiszolhatnál kicsit, nem otthon vagy, nem illik így viselkedni a jáccótéren.

@atpijkamo: hát az NGC reklámoknál nincs idegesítőbb, de legalább egyforma hosszú blokkokba nyomják, csak a sok ismétlésük felér egy agymosással.

Azért az muris volt a nyolcbites korszakba, hogy irígykedtek suttyomba a hazai Mac júzerek a PC-s játékkínálatra.

XCat 2012.07.02. 23:29:01

@Rosszindulatú Vászka: Ezt majd előadod a kurvaanyádnak, ő biztosan értékeli majd a javaslataidat. Szerintem egyszerűen csak fel kéne kötnöd magad, Flaffi.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 23:30:52

@XCat: NEkem meg a windows tűnik szarnak. Izlések és pofonok...

@Rosszindulatú Vászka: Reklámokról nem tudok nyilatkozni, mert csak villanásokat látok belőle.

Ne kezdjünk egy PC-konzol háborút! Az a marketing része, hogy engedik-e a szoftverjüket lopni. A Windows azért olyan egészségtelenül elterjedt kishazánban, mert a Microsoft engedte (szerintem bátorította) a lopását.

XCat 2012.07.02. 23:32:28

@atpijkamo: Neked viperarfi (alias vászka) sem tűnik annak. Határozottan romlik az ízlésed. Öregszel?

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 23:39:48

@XCat: reménytelen vagy.

@atpijkamo: a konzolt meg ki emlegette haló? A pirézek meg minden szoftot lopnak, a Pléjsztésönt is csak az amatőrök csippelik, az ügyesebbek torrenezik a cuccokat hozzá.

Vin lopás ügybe igazad van, az XP előtt a rencer se volt védett, meg a Word se. Bezezg a Corel szériaszámos volt, a Quark és a Ventura meg hardverkulcsos.

XCat 2012.07.02. 23:42:25

@atpijkamo: Az nem jó. Csinálj valami mást, máshol.

@Rosszindulatú Vászka: Te meg szarrámentél. Véged. És a legszebb, hogy én hozzád sem nyúltam. Eddigmég.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 23:44:51

@XCat: bájos, ahogy vetítesz. Csak már uncsi. Kéne neked valami új játék. Bár lehet, hogy a többieket még mulattatja.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 23:44:55

@XCat: Jólvan na, paráználkodok is...

@Rosszindulatú Vászka: A konzol-PC fronton örök kérdés, hogy melyikre gyártanak jobb-több játékot.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.02. 23:46:50

@Rosszindulatú Vászka: Engem mulattatni szokott volt pszichocica. Még akkor is, ha közben egyeseket ócsárolt. Most nem vicces. Hallod @XCat: ?

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 23:47:20

@atpijkamo: a húzónevek ott vannak mindegyikre.

XCat 2012.07.02. 23:53:06

@atpijkamo: Szerintem meg nagyon. :) Egyébként ő nagyon élvezi, azt hiszi, sikerül törlesztenie valamiért, amit ő nem a saját hülyeségének élt meg. :))

Ócsárolom? Á, még nem. :) Nem is fogom, nincs kedvem lemászni hozzá.
Csak nem értem, hogy zuhant ennyire mélyre.

@Rosszindulatú Vászka: Hogy kerültél a békasegge alá, he? Na mondd el mi fáj, nem fogunk bántani. Még én is csak akkor, ha megint genyózni próbálsz. :)

XCat 2012.07.02. 23:55:35

@atpijkamo: Hát az fiatalon sem szép pedig. Najó, mondjuk egy kor alatt, talán.

XCat 2012.07.02. 23:56:38

@Rosszindulatú Vászka: Te meg csipkedd már magad bazmeg, nem érek rá egész éjszaka a nyomorodra.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.02. 23:56:49

@XCat: azt meg honnan tudhatnám, hogy a te kis fejedben hol járok, mit spekulálsz ki, meg miért?

Arról nem beszélve, hogy nem mindegy neked a véleményem? Majd kikombinálsz valamit én meg ismét rádhagyom.

XCat 2012.07.03. 00:00:23

@Rosszindulatú Vászka: Semmit, Flaffi. Nem érdekel mi bajod, csak gondoltam, hátha végre megnyugszol ha elmesélheted.

De ha nem, nem. Nem kell végigolvasni.

Van még valami? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 06:37:18

@XCat: A windóz mögött brand van, aztán más semmi. Support is annyira, hogy még semmiben nem tudtak segíteni.
Az is kurv@ érdekes, hogy a windózt használó ismerőseim zaklatnak folyamatosan hülye kérdésekkel, hogy mi baja van a szar oprendszerüknek... Nálam meg teszi a dolgát a pingvin.
Vedd hozzá, a sw és hw gyártók jeletős támogatása nélkül, és úgy, hogy a windózban megjelenő marhaságokat kell hozzá folyamatosan átvenni.
Ja, meg... A winnyózért még fizethetsz is, ha meg nem fizetsz, akkor letolvajoznak. Kösz, nem.
Magad mondtad, hogy nem értesz ezekhez, ne dumálj bele.

(Mindig is lehettt - mikor vaze, amikor még TV tunerek sem voltak konzumer piacon? Meg akkor meséld el, hogy a Bt chipes TV tunerek miért nem működnek Win7 alatt? A soros kártyám miért nem? Linuxon ezek mind mennek.)

@Kifordított kacagány: Nem szoktam érteni, miért baj, ha másképp. Ennyi erővel, ha valamelyik autón nem ott van a 6. fokozat, mint az előzőn (vagy azon nem is volt) nem veszed meg?
Marhaság ilyesmiken fennakadni.
Azon sem akadtam fent, hogy a Mac OS-en (Macbook esetén) az Alt-Tab az 4 ujjal jobbra a tapipadon.
Amúgy meg persze, hogy a windóz után megy (de nem mindig, sok mindent a winnyóz vet át Linuxos ablakkezelőkből), mert a usereknek arra van igénye. Ennek inkább örülni kéne, mert legalább hasonlít. Intelligens ember meg nem azon akad fent, hogy máshogy néz ki a start menü.

A win7 tartósságáról meg anyit, hogy melóhelyi gépek, image-ből telepítve. AZ első 15db-ból 2 a második-harmadik indításnl kék halál, és lehetett újrarakni, egy meg csak a user profilját dobálja el, de csak néha. ZSír új Dell cuccok.
Arról nem beszélve, hogy hálózaton át már régen nem próbálok másolni, mert 90%, hogy megáll.
És ezért pénzt kérnek.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 07:16:49

@ColT: azért az jegyezzük meg, hogy pl. az Ubuntu közösség elég segítőkész, nomeg alapból elég patent dokumentáció van hozzá.

A Linuxot csak installom és minden műxik, a szűz vindózra meg lehet a kitapasztalt sorrendben felnyalni a drájvereket - persze, ha már levadásztad az újabbakat előtte. OsX meg annyit kér szűzen, hogy tedd be a gyári DVD-t - nem is kapni új Mac-et a legújabb OsX nélkül - meg írd be a neved, kelszavad, meg akarsz-e profilképet maagdról és kész is kisvártatva.

Azt az ALT-TAB dolgot meg aránylag új fícsörként vették át az OsX, az régóta hiányzott gyárilag a Systemből. Ellembe meg a win-be igazán lelophatnák atr az ősi mac cselt, hogy ALT + desktopra klikkre minden programot elrejt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.03. 07:21:15

szépjóreggeltkívánok

izéé, ma is meleg lesz? mert nekem baracklekvárt kellene főznöm.
Igaz, előtte még le kell szednem. lehet, hogy kitöröm ma a nyakamat, vagy a lábamat, és akkor nem kell befőznöm.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 07:31:48

@Rosszindulatú Vászka: Osx-et, igaz régebbit, nemrég tettem virtuális gépre.
Nem egészen ennyi volt a település, de majdnem.
A herótom csak annyi a Mac OS-el, hogy a minimalizált, és az éppen nem látszó programok nem ugyanazok, és amit minimalizálsz, azt nem látod az ALT-Tab listában. Mondjuk nem egetverő gond, csak fura volt. De már alapból nem úgy állok hozzá, hogy azért szar valami, mert nem úgy működik, mint valami más.

Különben Linuxra is kell feltenni jópár progit (legalábbis nekem), de az annyi, hogy bekattintgatod szoftverközpontban, és cső.
Vagy apt-get install vlc gwenview gimp vsfptpd apache php5 flashplugin-nonfree k9copy
és feltette.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 07:32:51

@Rosszindulatú Vászka: Jah meg hát egyszer csináltam egy FTP konfigot, azt backupoltam, és mindig azt teszem vissza. Jó, windózon is lehet ilyet, de koránt sem file másolás szinten.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 08:10:40

@batgirl: :)) Imádlak bogaram, nagyon vigyázz magadra! Mert ha kitöröd a nyakad, ki fog nekem megint olyat beírni, hogy "ráejtettem a kukát az ujjamra, sírtam egy kicsit...". Én ettől olvadok el, te meg a befőzéstől fogsz. Időjárástól teljesen függetlenül.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 08:15:40

@atpijkamo: én is szoktam ám sírni, ha nagyon megütöm magam, de csak akkor, ha senki nem lássa.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.03. 08:16:09

@Rosszindulatú Vászka: Ubunut használhatatlan. Fő erénye a doksi. Az picit kevés lesz. Oldalakon keresztül fejtegethetném itt, nem teszem. Csak hogy legyen itt egy ilyen meglátás is. PR egy dolog, vesd össze más disztribekkel, nehéz nem jobbat találni.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.03. 08:22:04

@atpijkamo: "Linux alatt most is ugyanaz az xwindows működik."
Kliens-szerver modell, hát igen. Lassú is mint a tetű. De azé szeretjük persze.

Cat: zinternetet szerinted mi működteti? Már úgy szoftveresen. Hát persze! Unix/linux mindenfele. Szóval nem csak otthoni legózés, persze olyan szegmense is van.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 08:23:59

@Kellemes Zérókomponista: OS2 Warp alatt is elég jó vindóz volt, meg OsX alatt is rendes vindóz fut.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 08:28:31

@Kellemes Zérókomponista: Akkor tetű, ha távol vannak egymástól. Ezt ugyan nem értem, hogy lehetett ilyen költséges protokollt kitalálni. Lanon vagy egy gépen belül gyors. 20-25 éve nem a vastag ethernet volt a szűk keresztmetszet, hanem a videokártya.

@Rosszindulatú Vászka: Na, ez a különbség köztetek. Ezért nem leszel soha cukorfalat.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 08:41:35

@atpijkamo: inkább UNIX - de lehet, hogy ez már csak arcoskodás. Sokkal zártabb kívülről - köszönhetően annak, hogy ugye értelemszerűen csak egyfajta vasat kell támogatnia, nem nagyon kell matatni benne. Ellenbe nem Wine van benne, hanem fel lehet tenni rá egy teljesen gyári és bútolható Win7-et is, ami persze fut virtuális gépen is. Az újabb OsX-ek már eléggé kirúgták magukat, tejjesen stabilak. No persze a régi programok felejtősek angyrészt, de a legnagyobb fles, hogy a billentyűzetkódolása megint nagy cselendzs, ott van még nagy zűrzavar, már ha balkáni nyelveken akarsz csetelni vagy tördelni. Azért az nagyon mókás, hogy nem kezeli rendesen a régi mac fontokat sem.

Amúgy láttam már futni ótvar pc notbúkon is, az mókás dolog.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.03. 08:50:10

@atpijkamo: áh, dehogy gyors az. Természetesen desktop felhasználásában értettem. Lassú mint állat. Egyedül openbox az, ami vállalható. Na az tényleg nyaldos vetexik egy Windows-gyorsasággal.
OsX kernelek alaphangon 3 helyről szörcsölt forrásból építkeznek, ebben van BSD is többek között. Lehet rá linuxos ablakkezelőket pakolni. Akkor meg már inkább az, mint egy Darwin. Örökké ilyen otthontalan, felemás rendszer lesz ez a szememben valahogy. Ez nem minősítése, csak engem ez zavar. Fenének vótam kíváncsi erre is. Ne legyen senki kíváncsi, egyszerűbb úgy minden.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 08:55:40

@Kellemes Zérókomponista: és ha még tudnád, hogy mekkora blaszfémia és életszemléletben beállott törés volt a fanatikusoknak a Motorla hejett Intelre váltani...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.03. 08:56:19

@Rosszindulatú Vászka: Dehogy arcoskodás. Linux egy leágaztatása a nagy Unix-folyamnak. Szóval ezt így kell lekommunikálni, nem pedig összemosódottan hagyni.
Újposzt?

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 09:01:46

@Kellemes Zérókomponista: eh... netnikázni kéne, vagy főzni, arra beindul a Homár Gőzgép.

Rántott cukkíni?

Zöldegér 2012.07.03. 09:02:39

Ma reggel hallottam a hírekben, hogy az őstermelők banánt és narancsot árulnak. Megnézném én azt a banánültetvényt az Alföldön....

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 09:04:32

@Kellemes Zérókomponista: ez egy igen igen kemény kemény világ

@Zöldegér: az nem volt bennem, hogy banánőstermelők, csak, hogy őstermelők. Hol itt a gond? Meg még az lehet, igazi Kanári szigeteki őstermelők árulták azt a banánt.

Zöldegér 2012.07.03. 09:08:42

@Rosszindulatú Vászka: Fűszoknyában? Azok az Aldisok, vagy keverek valamit?
Egyébként igazad van. :) :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.03. 09:09:35

@Rosszindulatú Vászka: rántott cukkini, rizzsel és tartárral...

szeretem, de ma töklecsót hoztam be a céghez, a főnököm meg egyből triplát ugrott, mert nem értette, hogy miért nem lehet egyszerűen, csak lecsot enni. Mért kell tökkel elrontani.
Jelentkezzen, aki evett már töklecsót!

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 09:12:36

@Zöldegér: a fűszoknyások a svédek. Asszem.

@batgirl: negatív. Nem szeretem a lecsót.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 09:16:47

@Kellemes Zérókomponista: Nekem teljesen bevált, de ez már teljesen ízlés dolga.

A X-nek meg a kicsit teűsége ellenére is van egy rakat előnye.
Persze a tetűség része az is, hogy amikor kijött a windóz Pista, akkor ugye igyénelt egy jobb Core architektúrás cuccot, meg fasza VGA kártyát, a Compiz/XGL meg röhögve ment egy P3-ason egy Geforce2-vel :D

Különben X alapú az OS X is, csak az BSD kerneles. Ahhoz képes annál gördülékenyebb cuccot még nem láttam.

@Rosszindulatú Vászka: OSX alatt?
www.netneurotic.de/mac/unix/timeline.html

BSD.

@atpijkamo: Nem Linux, Unix. Csak a shellje pl. ugyanaz a bash, ami a legtöbb Linuxon is van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 09:20:36

@Rosszindulatú Vászka: Jaja, ment a hiszti.
Mondjuk én jobban csíptem az almát, amikor még saját hardverük volt. Jobban bejött, hogy nem kommersz, konzumidiotizmusra gyúró cég volt, hanem egyéniség.
És akkoriban kevesebb gond is volt a cuccaikkal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 09:21:44

@Kellemes Zérókomponista: Mondjuk azért nekem elég sokszor gyorsabb a Linuxom mint egy windóz. Az a titka, hogy a Unityt el kell kerülni messzire, az újabb KDE-k alól meg kiirtani az adatbáziskezelőt.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 09:25:01

@batgirl: csak. És örülük, hogy nem szretem, mert ha szeretnémn, akkor megenném, pedig utálom.

Lecsófagyit már ettem, az ízlett.

@ColT: mondom, tud bútolni win7-re, meg tud virtuálbabokszba is, csak kell hozzá egy Parallel Desktop progi. Monnyuk úgy futtatni a win7-et nem az igazi, de legalább nem kell két gépet fenntartani igény esetén. És az úgy is teljes értékű gyári windóz, nem csak valami herélt utánzat.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.03. 09:25:46

@Rosszindulatú Vászka: patisszonnal és padlizsánnal körítve. Fűszoknyáról jut eszembe: az ember legfinomabb része a tenyér.

cicmen (törölt) 2012.07.03. 09:27:03

@Kellemes Zérókomponista: az ember legfinomabb része a tenyér.

Szent ég! Te krokodil vagy?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.03. 09:27:16

@batgirl: Szerintem a főnöködnek teljesen igaza van.
De ezt már atpinál megírtam egy fél éve.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 09:27:25

@Rosszindulatú Vászka: Érteni, csak általában aki Mac-et használ, az legtöbbször nem csinál olyan dolgokat, amikhez muszáj a winnyóz :)

Részemről meg ha asszony nem költözik hozzám záros határidőn belül, akkor a windóz megy virtuális gépre. Fasznak foglal 30 gigát a winyó,ból, csak azért, hogy tudjak válaszolni ismerősök windózos kérdéseire.

cicmen (törölt) 2012.07.03. 09:29:36

Látom a PC Guruk elvannak!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.03. 09:31:10

@agresszív kismalac:tudom, tudom...neked sem lenne értelme főznöm:) (hú, de hüje mondat)

@cicmen: na, végre egy töklecsos társ:)
Te, tudod, hoyg honnan származik? én nem.
@Rosszindulatú Vászka: lecso ízű fagylalt..és még nekem van fura izlésem..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 09:31:12

na mostan szercsizünk vagy utálkozunk máma? csak hogy tuggyam, milyen irányba terejjem a gondolataimat. azt a néhányat, ami túlélte a hőséget.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 09:31:57

@ColT: azért a PPC-re átállás eléggé fájdalmas volt, az OsX-re még nagyobb cselendzs. A pogácsaegér egy szép, de rettenetes stuff volt, na akkor vette mindenki a Logitech egeret a gyári hejett.

Az ellembe tényvalóság, hogy a gyári Mac vasak örökéletűek, ha van ennek értelme. Na ezért nincs is rendes szervize, ha mégis baj van akkor az nagy szívás. Pl. a PC-s egereimet évente kinyírtam (Tie Fighter-rel végigjáccásonként, a Mac egér meg örök volt, csak a golóbist kellett pucoválni időnként.

cicmen (törölt) 2012.07.03. 09:32:16

@batgirl: Te, tudod, hoyg honnan származik?

Anyámtól! :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.03. 09:34:20

@ColT: "Különben X alapú az OS X is, csak az BSD kerneles" Nem értem.
Unity meg bla, értelek én, ezeket leirtva mondom, amit mondok. Nagyon sok fals elgondolás van zubuntuban, ami sokkal mélyebbről fakad, mintsem egy enduser-Unity. Probléma mélyebben gyökeredzik. Hosszú lenne belemenni.

Kérdés melyik Windowsnál melyik linux milyen GUI-val, azok milyen beállításaival, milyen feladatra, milyen szoftver esetén, milyen rezidensekkel, milyen... hú elfárdatam. Szóval ezeket mindig hozzá kell tenni, minden esetet egyedileg vizsgálni. Újposzt, újposzt, mer meg fogunk őrülni.

cicmen (törölt) 2012.07.03. 09:35:59

@batgirl: Te, tudod, hoyg honnan származik?

Gondolom valakinek rohadt sok cukkinije termett és próbaképpen belebaszta a lecsóba. És miután a recept fennmaradt az utókornak nem lehetett rossz, mert a család kinyírta volna.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 09:36:19

@ColT: hát de. Például kap unikódos word doksikat. Vagy számlázó-könyvelő progit akar néha futtatni. Vagy vindózra kell PPT-t é/vagys word doksikat gyártania ékezethejes betűkkel. Meg mittomén.

@batgirl: pediotg jó volt, kis hájastésztán volt a kis gombóc fagyi, rajta meg egy darabka pirított szalonna. ugyanott ettem már sós-cukkini fagyit, meg kecskesajtos sütit is. Mesés élmény volt. mind.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: attól függ kivel akarsz csetelni. Én szercsípárti vagyok.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 09:39:33

@batgirl: töklecsó? az olyan mint a sajtospuding vagy a cukrozott sóska.

két hete nem főzünk. a fiam tegnap palacsintát akart.... mondtam neki, vehecc magadnak a boltba :D aszitte megbuggyantam, mer sose veszek ilyen készkajákat :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.03. 09:40:11

@Rosszindulatú Vászka: jó, értem a tálalást, biztos guszta volt. de! mi volt a fagyiba?viz-paprika-oaradicsom-zsír?
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ház ez mindig a partnertől függ.. eddig még csak szercsi van, de félek, hogy hamar vége szakad ennek..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 09:41:15

@Kellemes Zérókomponista: Nemtom elgondolásilag mi bajod vele. Tulajdonképp egy csicsázott Debian.

A BSD egy Unix változat. Annak a kernelét használja az OS X. Ugyanúgy X ablakkezelő megy rajta.

@Rosszindulatú Vászka: Jah, ezekre meg egy virtuális winnyóz is elég. Amíg nem játszik, addig majdnem mindenre.

Cuccok, a rendes szervíz mondjuk inkább csak itthon Homár téma, mert magyarok csinálják... PC-s egereim is vannak, amik túléltek 20 évet :)

A régi PC vasak is örökéletűek, mert nincs bennük semmi, ami fél cm2 területen 50W hőt akarna leadni, és ettől felválni az alaplapról. A 386-osok szerintem még 20 év múlva is menni fognak, ha az elektrolitkondikat néha kicserélik rajtuk.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 09:41:24

@Rosszindulatú Vászka: pedig mán aszittem nem is szercsizel, mer mindég olyan szótalan vagy.... :(

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 09:41:39

@batgirl: vendéglátóipari üzemeccségbe sosenem firtassuk a recipét.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 09:42:45

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nemnemsoha! Én ojat nem teszek! Érzelmeim irányodban stabilan és következeten magas hőfokon. Teccikérteni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 09:43:55

@ColT: Ugyanígy a régebbi Mac-ekben sem voltak túl forrófejű cuccok, azok is tartósak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 09:45:10

@Rosszindulatú Vászka: Mert amikor kiderül, mi van benne, már nem lesz olyan finom... :) Vagy visszajön :D

Lesz még post a héten?

Kifordított kacagány 2012.07.03. 09:47:53

@Rosszindulatú Vászka: zoomplayer-t használok, mindent tud amire szükségem van és ingyenes. újabban már nem kell külön codec-packokkal sem foglalkozni, mert letölti és telepíti magának. ha meg valami egzotikum kell, akkor van lehetőség azt is használni. mindezt ingyen.
mellesleg a vlc feliratkezelése béna. a vobsubhoz viszonyítva mindenképpen.

@atpijkamo: vindóz 1.0 1983/85. amúgy a grafikus felület gondolata tényleg xerox találmány és a vindóz alapjait az apple-tól nyúlta le a microsoft. ettől függetlenül a vindóz a húzótermék ebben a kategóriában.

@ColT: nem baj, engem nem zavar, nekem mindegy mit használok. az egyszeri júzernek meg egyszerűbb a vindóz, ezen kár rugózni. ha valaki még egyiket sem használta azt meg tudod győzni a linxról, aki korábban már vindózozott azt nem. az egységsugarú júzernek egyszerűbb, használhatóbb. én meg pár éve úgy döntöttem nem fogok csak azért linuxot használni, mert azzal is elvagyok, mikor vindózzal egyszerűbb az életem.
a vindózt használó ismerőseid azért zaklatnak a vindózos problémáikkal, mert vindózt használnak. ha linuxot használnának azzal zaklatnának. aki nem tudja megoldani a gondjait vindózzal az linuxxal sem fogja. azért júzer.
nekem otthon 5 gép van hálózatba kötve, 2db 7-es, 1db xp és 2db 98. nagyon szépen elvannak és eddig egyszer halt meg a hálózati másolás, mikor fűkaszával elcsaptam a kábelt.

@Kellemes Zérókomponista: fejszét favágásra, konyhakést kenyérszeletelésre.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 09:48:42

@batgirl: najó, végülis én meg a spenótot eszem cukrosan...

@Rosszindulatú Vászka: akkor meg vagyok nyugalmasodva. akkor viszont valami nem kóser a kitekintő vonatoddal, mer nyilván spamként vagyok benne értelmezve.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 09:50:03

@ColT: @Rosszindulatú Vászka: Linux = Unix = BSD

A Unix pénzes általános felhasználásra, ezért írták újra. A BSD asszem ingyenes, és független kódkészletű. A Linux valójában csak a kernel. Linus Torvalds meg akarta érteni az Intel 386 proci működését, és úgy gondolta, ennek legjobb módja, ha ír rá egy Unix kernelt. (Központi magot.) Egy nagyon jó döntése volt: GPL licensz alá tette. Dióhéjban: bárki hozzátehet, elvenni nem lehet. Ez gyakorlatilag a hólabda eggektus. A Linux kernelhez lazán hozzácsapták a GNU szoftvert, így lett a Linux (valójában GNU-Linux) egy használható Unix variáns.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 09:50:04

a cámítástekknikai vitához annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a c64-es szalagokba még nem csalódtam sose, simán viszi a pingpongjátékot.

cicmen (törölt) 2012.07.03. 09:51:10

@batgirl:te vagy a testvérem?????????????

Persze! Betket! :)
Mindenki a bőregerektől származik!
(asszem ezért a dumáért Darwin fejbeb.sz valamivel az égből!)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 09:52:25

@Kifordított kacagány: Öööö... én nem tudom, de nekem úgy mondták, az első használható Windows verzió a 3.11 volt. Csak az egeret nem volt szabad bútoláskor megmozdítani.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 09:53:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Sinclair microdrive. Ette a szalagot, mint én a spagettit.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.03. 09:53:48

Nahát, a kitekintő vonatot fél perc alatt dekódoltam!
Most már csak a szákámáláká végét nem értem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.03. 09:55:51

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Pimpongjáték csak Videoton kütyiről.
Ezt mindenki tuggya.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 09:56:26

@Kifordított kacagány: "az egyszeri júzernek meg egyszerűbb a vindóz,"
Francot egyszerűbb. Egységsugarúaknak nem adni admin jogot, és csók.
Az ismerőseim azért kérdeznek hülyeségeket, mert folyamatosan szétbasszák a windózukat, amire egy rendes rendszer alatt nem lenne lehetőségük.
De egy Linuxot legalább crackelni nem kell, mert a warez windózaikra rendszeresen nekem kell loadert vakarni.

@atpijkamo: Jajjajj, az legalább a faék egyszerűsége miatt nem volt bonyolult :F

"Linux = Unix = BSD"
Ezért jobb helyeken legyilkolnak :) Csak rokonok. A többi igaz.

Elvileg LT amúgy azért írta a Linux kernelt, mert a DOS-t nem akarta a 386-osára tenni :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.03. 09:56:35

én csak annyit szeretnék a számítás tecnikához hozzáfűzni, hogy nálam profin műxik minden. Ha nem műxik, felszólok a számítástechnikusnak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 09:58:11

@pwiking: Spammerektől meg semmit. Spamet is csak a kormánytól.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 10:00:11

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: hogy mi? Kapcs ford!

@atpijkamo: a 3.1 is jó volt, ha megfelelő DOS-t pakoltál alá, meg ha megtanultad editálii a system.ini meg win.ini fájlokat.

Meg, ha csináltál több beccsfájlt már a DOS-nak, hogy mit akarsz futtatni. Meg ijenek.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 10:03:49

@Rosszindulatú Vászka: küldtem neked tiszta kulllltúrát, de nyilván a spam boxodba kötött ki, mer nem volt reája reakció.

Kifordított kacagány 2012.07.03. 10:05:58

@batgirl: a lecsót nem lehet eléggé túlbonyolítani. persze, hogy ettem.

@ColT: akkoriban nem 3 hónapra gyártottak gépet, nem került horribilis összegbe a különcködés.

van otthon egy 486-os fullextrás vasam. néha előveszem, leporolom. még működik. arra mondjuk nem egyszerű hálózaton áttölteni ezt-azt.

@Rosszindulatú Vászka: na erre mondtam, hogy macera és egyszerűbb akkor már vindózt használni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 10:08:00

@Kifordított kacagány: Jaja!

Nekem egy P1 laptop a legrégebbi működő gépem.
Van 486 is, csak még darabokban. Meg 386, az még jobban szétborítva.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 10:08:47

@atpijkamo: ááá, csak viccelek ám. talán öccör láttam olyat összesen életemben :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 10:09:19

@Kifordított kacagány: Attól függ, kell-e. Nekem igazából már nem nagyon kell.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 10:13:15

@Kifordított kacagány: @ColT: Ha számítógépbuzi lennék, és nagyon erőlködök, lehetett volna egy VAX-om. Csak már minden PC kenterbe verte, a villanyórát meg pörgette volna.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 10:15:52

@ColT: Pár éve még "üzemszerűen" használtam egy Compaq 386-os notebookot. Annak volt megbízható floppija. :)) Úgy lett vége, hogy elejtettem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 10:17:59

@atpijkamo: az enyim is le lett ejtve, mert a tetején meg van repedve a sarokban egy kicsit. persze bűnöst nem találtam, szal tuti a kutya dobta le :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 10:18:48

@atpijkamo: :):):):) Az aztán vas pedig :)

A 386-osért meg kár :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 10:23:24

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: jahogy mélt nézzek. Máris csekkolom, nem vagyok valami nagy levelező.

@Kifordított kacagány: hát ezaz, hogy az már nem. A régebbi Soft Windows eléggé sok kompromisszumot követelt, cserébe lassú is volt meg nem minden vasat kezelt, de az egy teljesértékű, működő Win7. Ha akarod, arra búrol és akkor télleg faék vindóz. Nem biztos, hogy akar az átlag mac júzer még egy vasat fenntartani meg kerülgetni.

Nemár egy trendi iMac mellé tolj egy randa PC-t. Ez meg annyir gyári vindóz, hogy még a tűzfala is fojton hisztizik, mint az igazi vindóznak :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 10:24:59

@ColT: Az következő sor karakter tök simán úszott fel: pixelsoronként írta ki. Nagyon király volt, ezt most se csinálja senki.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 10:27:57

@atpijkamo: Oldszkúl-e :)
Különben nem a francot nem csinálja :D Amikor a winnyóz halálán van, és pixelsoronként húzza a háttérképet :D

Kifordított kacagány 2012.07.03. 10:31:52

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: á, a szalag megnyúlik, az összeset ki kellett dobálni.

@atpijkamo: azért már a 3.0 is jó volt valamire. a kérdés viszont a grafikus felületre vonatkozott, azt meg már az 1.0 is hozta. amúgy tényleg nem ért sokat, nem volt hozzá semmi használható szoftver.

@ColT: mint említettem ezen kár rugózni, ha nem lenne nekik egyszerűbb, akkor a sok előretelepített linuxot nem cserélték volna le élből vindózra a sulinetes hőskorban.
amúgy vindóz alatt is tudod korlátozni a garázdálkodásaikat, csak azt meg nem szeretik. a loadert meg egyszer kell feltenni, aztán letiltani a frissítéseket. mondjuk azt amúgy is célszerű.

@Rosszindulatú Vászka: régi szép idők. 8 pontos bootmenüm volt.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 10:32:15

Mijaz a vindozhalál? Az amikor azt kell használni? Elég rettenetesen hangzik...

Manyecska 2012.07.03. 10:35:02

Nincs itt még valaki aki buzi??

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 10:35:50

@Kifordított kacagány: Egyen lószart! 20 millió légy nem tévedhet!

Azért cserélték le, mert a Linuxon nem ment a Quake, meg a Doom3. Azokat a gépeket meg arra vették, hogy a csemete játsszon rajta.

" a loadert meg egyszer kell feltenni, aztán letiltani a frissítéseket. mondjuk azt amúgy is célszerű."
Akkor meg azért fogod újrarakni, mert a pornóóoldalakról bejön valami jóindulatú dolog.

@Rosszindulatú Vászka: Amikor döglődik az OS :D

Manyecska 2012.07.03. 10:38:54

@Manyecska: mármint mint én, ..és akkor egymás keblére omlanánk!!! Na???
:D:D:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 10:39:30

@Kifordított kacagány: Na meg azért cserélték le, mert azt se tudták mi az.
Mondjuk ha közölték volna velük, hogy a windózt is ki kéne fizetni, akkor lehet jó lett volna a Linux :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 10:42:13

@Manyecska: mizújs? revideáltad a nézeteited, vagymijaszösz lett veled ? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 10:50:59

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Lösz boszi. Lesz boszi? Boszorkányok márpedig... vannak.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 10:53:10

@ColT: ugye, hogy ugye? Netezni, meg töltögetni, meg levelezni, meg írógépezni és flesjátékozni bármejik linuksz megfelelő. És ingyen. A felület meg azért nem mondható fapadosnak mostmár.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @batgirl: nekem azt mondta az anyukám,hogy a leszbikák egymás porcicáját nyajják.

Kifordított kacagány 2012.07.03. 10:55:45

@ColT: régebben volt 286, meg 386 is, de nem volt értelme annyi régiséget tartani és elbontottam őket. van p1-es gépem is, de azt nem szoktam előszedni, csak van. ezekhez van egy csomó pótalkatrészem is. igazából ki kellene szórni a francba az egészet.

@Rosszindulatú Vászka: a számítástechnika sikeresen felküzdötte magát a konzumszemét kategóriába, így a trendi nézőpont már csak sznobizmus. célszerűbb inkább úgy megválasztani az eszközt, hogy a feladatnak megfelelő legolcsóbb, legegyszerűbb megoldás legyen. ha pedig már valami miatt szükséged van vindózra, akkor felesleges erőlködés mással tökölni. más kérdés az az eset amikor nincs rá szükséged.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 10:57:57

@ColT: amikor ki kell fizetni, akkor persze fáj a júzereknek. Oszt elkezdenek kendácsilni valami szürke vindózzal okosba és jönnek a gondok, hogy nem frissül, meg szarul mennek fel rá a többi hardverek drájverei, meg bekap valami férget és jaj de lassú. És nagyrészt amúgy ők terjesztik, hogy mijen szar is a vindóz. Ezt azért muszáj hozzávenni a csetünkhöz a korrekcség jegyébe.

FDToth 2012.07.03. 11:00:19

Ha a mag, amiből a dinnye "kifejlődik" magyar, akkor tényleg az:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 11:00:45

@Kifordított kacagány: Igen, én is úgy vagyok vele, hogy csak a helyet foglalja, deszeretnék 1-2 vasat megtartani. Nosztalgikus alkat vagyok.

@Rosszindulatú Vászka: Nálunk a legális windózok is hígfosok a melóhelyen. Az előzőn is azok voltak.
De a warezekkel még több baj van, az is igaz.

Kifordított kacagány 2012.07.03. 11:04:20

@ColT: az mindegy miért volt nekik jobb és miért az kellett(hozzáteszem volt aki próbálkozott egy darabig a linuxxal, míg fel nem adta és "ez szar" felkiáltással lecseréltette), a lényeg, hogy az kellett nekik.
a pornóoldalakról nem azért jönnek be jótékony programocskák mert nem frissítesz.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 11:06:55

@Kifordított kacagány: én ojan életszerű eset vázoltam neked a való világból, mikor a júzernek a Mac a munkaeszköz, vagy eccerűen csak az teccik neki, de kötve van pár win alkalmazáshoz. Ezért két gép felesleges, ha például az üzemidő 90%-ban ellenben OsX.et használ. Meg ojat is láttam, hogy a cégnek volt két Mac munkaállomása, de rendelkezett más ügyből kifojólag szabad office meg win liszensszel, egyértelmű, hogy nem vesz drágán 1-2 csomagot pluszba, csak egy Parallel-t és megy a vindóz a mekre.

Kevesenn hej,, meg könyvelés, meg periféria és nincs gépdugdosás meg szerverbuzizás, meg több ekkant a júzereknek.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: dehogy, kirekesztő népség.

Manyecska 2012.07.03. 11:07:43

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: áááánem...!:) tsak itt mindenki szeret mindenkit ma oszt mivel nős emberrel nem kezdek..marattak a lányok!:D:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 11:08:06

@Kifordított kacagány: De amikor olyan biztonsági réseket használnak ki, amiket a M$ egy ápdéttel javított, akkor azért jönnek be, mert nem frissítettél.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Kinek mi. Kollégista gyomor mindent bevesz :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 11:08:57

itten nem arról van szó, hogy a vinydóz vagy a linyux a jobb, hanem az elvekrül, kéremszépen. mer nem mindegy, hogy emberbaráti szeretetből fejlesztek okosságokatb és ha kedvem szottyan pénzért adom, ha meg nem, akkor megosztyuk a tudást ingyér és bérmentve mindenkivel akinek van erre igénye.

vagy pediglen kihasznájjukk az átlag júzer tendenciáját arra, hogy minden amit pénzért adnak, csak jó lehet, de ha ingyér van akkor szar.

cicmen (törölt) 2012.07.03. 11:11:17

@Manyecska: nős emberrel nem kezdek.

Miért nem?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 11:13:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Meg hogy jól megmarketingelni, aztán úgyis megveszik, mert mindenhol az van, akármilyen szart csinálnunk.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 11:15:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: elvek? Az kérem úri huncuccság. Mint a depi.

@cicmen: ugye? A kirekesztő világkép, nem trendi. Mi zsíros titkok lappanghatnak még ott...

cicmen (törölt) 2012.07.03. 11:15:51

@batgirl: izéé..a leszbikus az buzi?

Én férfi vagyok.
De nőnek képzelem magam.
Viszont leszbikus vagyok és nőkkel csinálom!
Akkor most minden rendben ?

Manyecska 2012.07.03. 11:18:53

@cicmen: mert akkor otthon is tudok mivel takaródzni:P !

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 11:19:19

@cicmen: Kerülőút, ez jut erről eszembe :D

Manyecska 2012.07.03. 11:26:50

@ColT: nekem meg más jutott eszembe. Ja, írtam megfejtést. Mégeccer bele nem rángatsz ilyenbe engem:)..

Kifordított kacagány 2012.07.03. 11:28:37

@ColT: helyi kis hálózatom 98-as tagjai két p2-n futnak. az is csak nosztalgiából lett összerakva. minden szart megtartok. néha a kölykök szoktak játszani vele régi játékokkal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 11:29:09

@Manyecska: Nem, a második majdnem jó :D
Többiek gyorsabbak voltak :)

Kifordított kacagány 2012.07.03. 11:35:22

@Rosszindulatú Vászka: az eset életszerű, csak nem feltétlen célszerű.

@ColT: ilyen tényleg előfordulhat. a tapasztalatok viszont azt mutatják, hogy az ész nélküli kattintgatásokból, meg frissítgetésekből több probléma szokott adódni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 11:39:22

@Kifordított kacagány: Csak meg nem tudod, hogy miből van a gond. Frissítésből meg a warez windózon szokott gond lenni, ugye? Amikor véletlenül kibukik, hogy loaderes, és jön a fekete háttér... MUHAHAHAHAHAHAHA :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 11:40:26

@Kifordított kacagány: :):):):):):)
Az ér öreg gépeimen friss Linuxok (Slitaz és Debian), meg mellettük Win98.
Ég és föld.
Chatkliens simán elmegy egy P1/64Mb -os gépen, Debian 5-tel.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 11:40:29

@Manyecska: értem. tán elutazott a férjurad, hogy ilyen kicsapongást tervezel? :P:P

@ColT: nyilván van egy olyan réteg-elég nagy-akiknek az a jó, ami meg van reklámolva, mert már olyan szinten konzumálnak, hogy felsenem tűnik nekik az egész. egésségükre kívánom.

@Rosszindulatú Vászka: a depi az nem úri huncutság, hanem igenis egy csúnya betegség. az már más kérdés, hogy két nagy pofonnyal és egy kis katasztrófaturizmussal eredményesen gyógyítható, de azér mégiscsak létezik.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 11:43:27

@Kifordított kacagány: @ColT: drága Anyósom szokása, hogy ha felgyün neki egy ablak, rögtön leokézza. Nem tudom lebeszélni róla, aszongya úgyse érti, minek olvassa el. Osztán meg hív, hogy "valami errort ír ki a gép".

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 11:45:12

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Egyik jeles tagja egy elhalálozott gép miatt elővakarta az öreg szarját, és most kénytelen Lubuntut használni.
Nem halt bele a terminálozásba, és meglepődött, hogy az 1.6-os P4-en (hörrör!) milyen jól megy.

@Rosszindulatú Vászka: Bazz, ezzel meg mit kezdesz? El se olvassa. De nem csak idősebbek : itt nálunk diplomások ugyanezt nyomják.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 11:46:40

@Kifordított kacagány: "linuxot nem cserélték volna le élből vindózra a sulinetes hőskorban."

Mert ahhoz értettek. Fizetésükből levonták volna a licenc árának tizedét, mingyá értettek volna linuxhoz is.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 11:46:52

@ColT: kicsit hisztizek és elkezdem keresgélni az "új" cuccokat a gépén.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 11:47:09

@atpijkamo: ez ilyen színpadias feszültségkeltő elem volt :D

szóval a zsidó statisztikusnak ikerfiai születnek. nagy az öröm, megy a rabbihoz bejelenteni a nagy hírt ott is. a rabbi aszongya neki rögtön: hozd el őket, azonnal körülmetélem őket. Mira a statisztikus: nem,nem. az egyiket körülmetéled, a másik megtartjuk kontrollcsoportnak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 11:52:04

@Rosszindulatú Vászka: anyósnak ipadot köll venni, azon nem lehet elrontani semmitse meg egy gomb van rajta, szal komplikációmentes. persze azér nem árt előtte elmagyarázni hogy műxik:

www.youtube.com/watch?v=KvLoUNlwNBM

@ColT: az ilyenekből lesznek a legjobb hívők utána. sokkterápia :)

Kifordított kacagány 2012.07.03. 11:52:26

@ColT: nemrég gyári vindózos notebook volt nálam reparáláson. az egyik frissítés vágta haza. jó nem mindennapos, de előfordul. már régen megtanultam, hogy ami működik azt nem piszkáljuk.

@Rosszindulatú Vászka: ezért véstem az eszébe drága anyámnak, hogy nem ok, hanem x :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 11:55:00

@Kifordított kacagány: "linuxot nem cserélték volna le élből vindózra a sulinetes hőskorban."

Mert ahhoz értettek. Fizetésükből levonták volna a licenc árának tizedét, mingyá értettek volna linuxhoz is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 11:55:06

@Kifordított kacagány: Gratulálok a M$ -nak.. De ez ritkább, mint amikor a frissülés elmaradása a gond.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Nem hiszem, hogy hívő lesz. Sokat játszik, azt Linuxon nem tud.

@Rosszindulatú Vászka: :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 11:56:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A színpadias elem az vigyor, a vicc viszont hülye. De neked megbocsátom.

cicmen (törölt) 2012.07.03. 11:57:11

Szoftverfejlesztők menjenek a picsába!!!!!

Manyecska 2012.07.03. 11:59:00

@cicmen: psszt, alszik a gyerek ne üvölcs! /irigylem/
:D

Manyecska 2012.07.03. 12:00:48

@Prof. GiraffaCamelopardalis PdF: ja, nem!:))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 12:01:33

@atpijkamo: azt nem ígértem hogy jó lesz, csak azt, hogy új :D én legalábbis még nem találkoztam vele.

cicmen (törölt) 2012.07.03. 12:03:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: azt nem ígértem hogy jó lesz, csak azt, hogy új

Ez most olyan seggbekúrás utáni szövegnek tűnik!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 12:05:25

@cicmen: :D:D

@Manyecska: minem? nem műxik az önmata kommentreugrófunkcijó.

Manyecska 2012.07.03. 12:25:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nem utazott el a férjem bár néha szívesen kilőném a Holdra:))..

helianthus 2012.07.03. 12:30:51

@batgirl: erről most valamiért azt jutott eszembe, hogy "Egy szép nap ez mind a tiéd lesz fiam. Mi, a függöny?" :)

helianthus 2012.07.03. 12:32:39

@ColT: ne fantáziálj! nem neked lesz! :S

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 12:34:37

@cicmen: Potyosan.

@helianthus: Nem, nekem már van (anyós).
Mi, a függöny -> Jááájjjj :D (Megvan, miben van :) )

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 12:35:27

@Manyecska: na persze, aztán meg valami alien-kölyköt nevelgessek önszorgalomból...

helianthus 2012.07.03. 12:37:57

@ColT: nem az anyósra gondoltam, hogy nem neked lesz, de hagyjuk, annyira nem jó poén, aztán még a végén kiderül, hogy nekem sincs humorom.

Még jó hogy megvan, alap! :D

Kifordított kacagány 2012.07.03. 12:41:42

@atpijkamo: nem feltétlen. amúgy miért vonták volna le tőlük? ne legyünk már ennyire az igazság bajnokai, álságosnak tűnne.

@ColT: nem feltétlen, ha nem frissítesz az lutri, de ha ésszel használod elég jók az esélyeid. ha meg frissítesz, akkor előbb-utóbb úgyis beleszaladsz egy ilyen okosságba.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 12:53:29

@helianthus: :P A másik lehetőség kombájnolásra adnak okot, így azt kihagyom :P

@Kifordított kacagány: Ésszel használva is beleszaladhatsz virnyákos weboldalba, és aki warez windózt használ, az más warezt is-> crackes oldalak sem nagyon jóindulatúak ám.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.03. 13:36:35

@Kifordított kacagány: Lenin is megmondta: - Frissíteni, frissíteni, frissíteni!

Kifordított kacagány 2012.07.03. 13:56:41

@ColT: én otthon mindig azzal kezdem, hogy kikapcsolom a frissítést, de még soha nem volt bajom belőle. elég az is, ha a víruskergetőt frissítgetem.

VIC20 2012.07.03. 16:55:57

Nem vagyok nagy teszkóba járó, de ezt az egyet még én is tudom. A naagy rejtély megfejtése: van a Galia sárgadinnye, médinszpén, és van az egyszerű, mezei sárgadinnye, na, az a magyar.

A posztoló szarjon sünt.
süti beállítások módosítása