Rogernyúl úgy gondolta, nem lehet nagy baj, ha hajlítanak egy keveset szemüvegje keretén a Vision Expresszben, saját felelősségére ugyan, de mégiscsak ebből élnek. Meglepetésére azonban nem a keret hajlott meg, hanem egy lencse tört ketté, amikor ki akarták venni. Rejtély, hogy erre mihez volt szükség, ha arra nem, hogy gyorsan csináltasson egy újat a helyszínen, hiszen anélkül haza sem tud menni autóval:
Hétvégén élelmiszert vásárolni ugrottunk be az Allee centerbe - életemben először és lehet utóljára. Az utunk a VISION EXPRESS mellett vezett és gondoltam megkérem őket kicsit hajlítsanak a szemüveg-keretemen, hiszen már több hónapos és mivel állandóan hordanom kell kicsit kitágult. Az bevállt ügymenet az, hogy aláiratnak velem egy papírt, hogy saját felelősséget kell vállalnom, ha esetleg megsérül, eltörik a szemüveg vagy annak bármely része. Valahol rendben van a dolog, valahol sántit, de ez egy másik mise! Miután aláírtam a papírt a Vision expresses kolléganő elvette a szemüvegem, elfordult a pult mögé, egy csattanás és kb 10mp múlva közölte, hogy eltört az üveg - és visszaadta a keretet és a szabályosan kettétört lencsét.
Ezután csodálkozva kérdeztem mi történt, erre annyit mondott, hogy ki akarta venni a lencsét, de az középen egyenesen kettétört! (pont, mintha direkt törte volna el...) Aztán mivel aláírtam a papírt, el akartak engedni Isten hírével. Csakhogy mivel szemüveg nélkül semmit nem látok, segítségüket kértem. erre felajánlották, hogy csináltassak náluk egyet. rákérdeztem, hogy esetleg adnak e valami bánat kedvezményt - erre elutasító választ kaptam!
Sajnos nem járok a zsebemben 60-70 ezer magyar forinttal általában, még hétvégén sem amikor kaját szeretnék venni, tehát szóba sem jöhetett volna a vásárlás a részemről. De engem az foglalkoztatott, hogy ilyen esetben, ami egyértelműen a VISION EXRESS hibája, nem kéne a szerencsétlenül járt vásárlót legalább "képletesen" segíteni? Hogy mondjuk: nálunk most vehet 50000 Ft ért egy pár lencsét, de mivel ez történt, odaadjuk 40000 Ft ért, (mégha valójában 10 ezerbe is kerülne nekik) De ilyen ajánlatot nem tettek!
Sajnos az üzlet ügyeletes managere szerint a kolleganő helyesen járt el amikor a lencsét ki akarta venni a keretből! Ezzel én vitatkoznék, hiszen az elmúl 35 évben amióta szemüveges vagyok és igénybe vettem ilyen keret állítási segítséget, még soha nem távolították el a lencsét, de nem is akarták! Sőt sokszor előttem végezték a műveletet, tehát valami fogalmam már van. Aztán az is érdekes, hogy melegíteni akarták a hajlításhoz, de ennek ellenére minden melegítés nélkül egyből a lencsét akarta a szerencsétlen kinyomni és főleg középen! Vannak fotóim a lencséről amit a helyszinen készítettem - középen nyil egyenesen van kettétörve!
A lényeg a lényeg a jegyzőköny írása előtt a manager elárulta, hogy van nekik 20000 Ft-ért műanyag lencséjük, ha akarom, beleépítik a régi keretembe, PERSZE csak saját felelősségemre, ha a kerettel bármi is történne. Annyit kérdeztem tőlük, hogy esetleg nem lehetne-e, hogy elfelezzük ezt az összeget, mivel nekem gyakorlatilag csak 1 lencsére lenne szükségem amit eltörtek!! (persze tudom, hogy üveg mellé nem lehet betenni - de még mindig élt bennem a remény, hogy nem akarnak elveszteni egy egyébként törzsvásárló kártyával rendelkező ügyfelet) NEMleges választ kaptam!
Akkor maradt a jegyzőkönyv!
Aztán utána mintha megenyhült volna a szívük amikor elkezdtem szervezni, hogy valaki jöjjön el értem és az autómért, mert sajnos -5.5 dioptriás szemmel nem akartam senki életét veszélyeztetni. Kértem őket, hogy legalább egy teszt-kontaktlencsét adjanak, hogy hazamehessek szegett szárnnyal. És láss csodát! Adtak egy pár 1 hónapos lencsét, majd a számlán láttam, hogy 8990 FT az értéke!!!
NA ITT ÁLLJUNK MEG EGY PICIT!!
Én akár beleegyeztem volna , hogy belerakják a legolcsóbb műanyag lencsét -két és fél óra egyezkedés után - csak felezzük el a 20 ezer forintot - és "talán" valamelyest elégedetten,- persze 10 ezer Ft-al megkárosítva - hazamentem volna. Ehelyett inkább adtak egy 8990 Ft-os lencsét ami csak 1 hónapig jó!!! Tehát az az 1010 Ft volt a bűvös határ, csakhogy ne érezzük jól egymást!
ÉS persze senki ne menjen be hozzájuk, mert könnyen nagy kiadásokba verhetik (ÁT)!!!
Lehet, hogy kicsit még gazdagodtok VISION EXPRESS-ek, de nem sokáig, remélem!
Üdvözlettel,
Rogernyúl
Az utolsó 100 komment: