Tékozló Homár

Kettétörték a szemüvegje lencséjét a Vision Expresszben

2012.07.27. 13:28 | jackyll | 617 komment

Rogernyúl úgy gondolta, nem lehet nagy baj, ha hajlítanak egy keveset szemüvegje keretén a Vision Expresszben, saját felelősségére ugyan, de mégiscsak ebből élnek. Meglepetésére azonban nem a keret hajlott meg, hanem egy lencse tört ketté, amikor ki akarták venni. Rejtély, hogy erre mihez volt szükség, ha arra nem, hogy gyorsan csináltasson egy újat a helyszínen, hiszen anélkül haza sem tud menni autóval:

Hétvégén élelmiszert vásárolni ugrottunk be az Allee centerbe - életemben először és lehet utóljára. Az utunk a VISION EXPRESS mellett vezett és gondoltam megkérem őket kicsit hajlítsanak a szemüveg-keretemen, hiszen már több hónapos és mivel állandóan hordanom kell kicsit kitágult. Az bevállt ügymenet az, hogy aláiratnak velem egy papírt, hogy saját felelősséget kell vállalnom, ha esetleg megsérül, eltörik a szemüveg vagy annak bármely része. Valahol rendben van a dolog, valahol sántit, de ez egy másik mise! Miután aláírtam a papírt a Vision expresses kolléganő elvette a szemüvegem, elfordult a pult mögé, egy csattanás és kb 10mp múlva közölte, hogy eltört az üveg - és visszaadta a keretet és a szabályosan kettétört lencsét.

Ezután csodálkozva kérdeztem mi történt, erre annyit mondott, hogy ki akarta venni a lencsét, de az középen egyenesen kettétört! (pont, mintha direkt törte volna el...) Aztán mivel aláírtam a papírt, el akartak engedni Isten hírével. Csakhogy mivel szemüveg nélkül semmit nem látok, segítségüket kértem. erre felajánlották, hogy csináltassak náluk egyet. rákérdeztem, hogy esetleg adnak e valami bánat kedvezményt - erre elutasító választ kaptam!

Sajnos nem járok a zsebemben 60-70 ezer magyar forinttal általában, még hétvégén sem amikor kaját szeretnék venni, tehát szóba sem jöhetett volna a vásárlás a részemről. De engem az foglalkoztatott, hogy ilyen esetben, ami egyértelműen a VISION EXRESS hibája, nem kéne a szerencsétlenül járt vásárlót legalább "képletesen" segíteni? Hogy mondjuk: nálunk most vehet 50000 Ft ért egy pár lencsét, de mivel ez történt, odaadjuk 40000 Ft ért, (mégha valójában 10 ezerbe is kerülne nekik) De ilyen ajánlatot nem tettek!

Sajnos az üzlet ügyeletes managere szerint a kolleganő helyesen járt el amikor a lencsét ki akarta venni a keretből! Ezzel én vitatkoznék, hiszen az elmúl 35 évben amióta szemüveges vagyok és igénybe vettem ilyen keret állítási segítséget, még soha nem távolították el a lencsét, de nem is akarták! Sőt sokszor előttem végezték a műveletet, tehát valami fogalmam már van. Aztán az is érdekes, hogy melegíteni akarták a hajlításhoz, de ennek ellenére minden melegítés nélkül egyből a lencsét akarta a szerencsétlen kinyomni és főleg középen! Vannak fotóim a lencséről amit a helyszinen készítettem - középen nyil egyenesen van kettétörve!

A lényeg a lényeg a jegyzőköny írása előtt a manager elárulta, hogy van nekik 20000 Ft-ért műanyag lencséjük, ha akarom, beleépítik a régi keretembe, PERSZE csak saját felelősségemre, ha a kerettel bármi is történne. Annyit kérdeztem tőlük, hogy esetleg nem lehetne-e, hogy elfelezzük ezt az összeget, mivel nekem gyakorlatilag csak 1 lencsére lenne szükségem amit eltörtek!! (persze tudom, hogy üveg mellé nem lehet betenni - de még mindig élt bennem a remény, hogy nem akarnak elveszteni egy egyébként törzsvásárló kártyával rendelkező ügyfelet) NEMleges választ kaptam!

Akkor maradt a jegyzőkönyv!

Aztán utána mintha megenyhült volna a szívük amikor elkezdtem szervezni, hogy valaki jöjjön el értem és az autómért, mert sajnos -5.5 dioptriás szemmel nem akartam senki életét veszélyeztetni. Kértem őket, hogy legalább egy teszt-kontaktlencsét adjanak, hogy hazamehessek szegett szárnnyal. És láss csodát! Adtak egy pár 1 hónapos lencsét, majd a számlán láttam, hogy 8990 FT az értéke!!!

NA ITT ÁLLJUNK MEG EGY PICIT!!
Én akár beleegyeztem volna , hogy belerakják a legolcsóbb műanyag lencsét -két és fél óra egyezkedés után - csak felezzük el a 20 ezer forintot - és "talán" valamelyest elégedetten,- persze 10 ezer Ft-al megkárosítva - hazamentem volna. Ehelyett inkább adtak egy 8990 Ft-os lencsét ami csak 1 hónapig jó!!! Tehát az  az 1010 Ft volt a bűvös határ, csakhogy ne érezzük jól egymást!

ÉS persze senki ne menjen be hozzájuk, mert könnyen nagy kiadásokba verhetik (ÁT)!!!
Lehet, hogy kicsit még gazdagodtok VISION EXPRESS-ek, de nem sokáig, remélem!

Üdvözlettel,
Rogernyúl

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazságos 2012.07.29. 18:46:54

@hagyma: szerintem Schmitt Pali bá átka azóta is hat. Hiszen ő nem állt ki akkor a magyarok mellett, mikor is a doppingbotrány során mélyen kussolt.

Bár mondjuk egy ember nem lehet annyira hülye, hogy kétszer is doppingoljon, ha egyszer már elkapták, ehhez tényleg lúzernek kell lenni.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 18:50:03

@igazságos: Ezért jobb amit csinálok: Én nem is veszek tudomást arról, hogy van.

@hagyma: Nem a győzelem a fontosch, hanem a részvétel! :D

igazságos 2012.07.29. 18:50:49

Mindenesetre monitoros szemüveggel fogom nézni számítógépen az összefoglalókat, amit persze nem a VISION EXPRESSZNÉL csináltatok. :)

Aldiba kéne menni szemüveget készíttetni.

Manyecska 2012.07.29. 19:10:12

@hagyma: akkor: szemüveget a bírónak!!! :)

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 19:23:40

a kisfaszenes az izzott valakinél a hétvégén??? kínzó kérdés ... :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.29. 19:24:28

na talan ez a vivo csavo mar nyer egy aranyat

Manyecska 2012.07.29. 19:39:00

@aard: hát figyelj..én anyámnál is voltam...nála már karácsony lehet mert beiglit sütött. Három tekerccsel!:D:D

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 19:41:43

Mohamed Aida fejkendőben tőrözik?

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 19:42:00

@Manyecska: amennyiben valami erősen havas tájon lakik, akkor abszolúte érthető :))

Mylady 2012.07.29. 19:46:27

Úristen, micsoda vihar van odakint. Alig bírtam becsukni az ablakokat. Kopog a jég a falon. A fák vízszintesig hajoltak, látni semmit nem lehet. Az előbb megállt az út közepén egy autó és egyszerűen nem ment tovább.

Mylady 2012.07.29. 19:48:43

@aard: Nálam nem, viszont vettem végre jó dinnyét. Az ér pontot?

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 19:48:49

fajint kis vihar van bazz :)))

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 19:50:00

@Mylady: ér, pontot mindenképp és szerintem jól is fog kiskegyednek esni, mert hiába van vihar, fülledt a levegő ...

Mylady 2012.07.29. 19:50:14

@aard: Szomszéd hazajött pár perce, azóta ott ül a kocsiban :)

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 19:51:56

most ért ide a közepe, szépen tombol, nem lennék kint az utcán, nem csodálom, én se szállnék ki belőle :D

Mylady 2012.07.29. 20:03:33

@aard: Itt az a sötétbarna (majdnem fekete) folt volt.

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 20:08:30

@Mylady: az komoly, az már jégesőt jelent

itt is volt olyan, engem kacsává változtatott, de már elmúlt :)

most már csendesedik amúgy :)

Mylady 2012.07.29. 20:14:45

@aard: Volt jég, kopogott a falon, meg a párkányon. A házzal szemben kb 30 méterre van egy épület. Nem látszott az esőben.

Már itt is csendesedik, de még mindig villámlik, dörög és szakad. De már világosabb van, lehet látni a földet (4 emelet magasból)

Mylady 2012.07.29. 20:20:47

Hát ez a Szilágyi hihetetlenül könnyedén és magabiztosan vív. Rég lehetett ilyet látni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.29. 20:21:54

igazan figyelmesek az amerikaiak leadjak nekem felvetelro a szarb-magyart:(
mikozben vivodonto van

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 20:24:17

@Mylady: jaja, itt is ua, a tegnap éccaka is jó volt, legalábbis itt, 2 és reggel 7 között folyamatos dörgés meg vihar, biztos sokat aludtam...

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 20:25:37

@hagyma: a vívást nézd, a szerb - magyar hulladék volt, csak kínlódtunk a medencében

Manyecska 2012.07.29. 20:25:47

@Mylady: jég?? jézus. Itt csak villámok folyton -az ágyból moziztuk mert kikapcsoltunk mindent - óriási széllel és felhőszakadással:( borzalmas volt! Az előbb is akkorát dörgött hogy beleremegett a padló:( láttam amikor kivittem a kutyát mi jön de nem gondoltam volna.

Mylady 2012.07.29. 20:35:03

@aard: @Manyecska:
Volt, volt, éjjel is. Órákig. Egyfolytában nyitogattam-csukogattam az ablakokat (ha becsukom, befülled, ha kinyitom, beesik ha olyan szögben jön)
Most megint ideért valami, megint tök sötét van odakint, pedig már egész jól kivilágosodott az előbb.

Manyecska 2012.07.29. 20:39:21

Jajj, most látom arany..!
..erre eszek egy kis beiglit:P

Manyecska 2012.07.29. 20:45:04

@Mylady: igen, nyugat felől jön megint egy felhő úgy látom. Vagy cella..:(

Manyecska 2012.07.29. 20:46:17

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: hát én aztat nem láttam:O mert áramtalanítottunk, ..de nem hiszem:D...

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 20:50:48

@Manyecska: Én is kihúztam mindent. Még a végén tönkrement volna a gépem, aztán itt maradtok Nélkülem.

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 21:01:50

hát azért áramtalanítani én nem szoktam ilyen időben
van villámhárító, a műszaki eszközök feszvédelemmel ellátott elosztóba vannak bedugva, a gép előtt meg van egy szünetmentes táp
mondjuk

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 21:03:38

itt már csak szemerkél, szél semmi, érdekes a levegő egy szemernyit nem hűlt le..., ehh

Manyecska 2012.07.29. 21:05:03

@aard: nekünk nincs. Egyszer az antennakábel miatt ment tönkre egy tévénk, amikor a villám belecsapott a házba, csak épp a kábel futott a villámhárító mellett közvetlen. Meg az ablakom előtt!! volt itt olyan sistergés hogy az k.. :O nos, jó éjt, elhunyok. Mára!:)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 21:05:47

@aard: Nekem tavaly a vadiúj videólejátszóm baszódott szét egy vihar közbeni áramszünet alatt. Azóta vigyázok.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.29. 21:07:54

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: tavaly már nem is árultak videókat.@Mylady: haggyad, úgy is jön az éj. Befordulsz a sok sötéttől, mi? Gyenge embitulajdonság.

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 21:10:08

@Manyecska: gratula a kábelezőnek, emberi hülyeség ellen nincs védelem..., jó pihenést :)
@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: van ilyen, sajnálom

de azért javaslok mindenkinek feszvédelmes elosztót, nem drága és azért igenis véd a túlfeszültség ellen (megjegyzem ezt simán tudja a szolgáltató is generálni)és nálunk is kapható nagyon jó áron :) és bocs az önreklámért :)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 21:13:08

@Kellemes Zérókomponista: Két éve vettem kábé. Igaz ez volt már az egyetlen modell, és kicsit szánakozva nézett Rám az eladó. :(

Manyecska 2012.07.29. 21:16:51

@aard: őőőő, hát igen, az nem a tervező hibája volt hanem praktikusan ment a szomszédtól a szomszédig:P! Hiába, jó szomszédság török átok:) különben meg itt a Duna pár lépésre, gondolhatod, itt becsap mindig:(

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.29. 21:17:19

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: :D Vannak még ilyen húzásaid? Érdemes lenne rólad könyvet írni?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 21:20:11

@Kellemes Zérókomponista: Természetesen érdemes lenne, mert ki másról, ha nem Rólam, de ez miért a videóról jut eszedbe? :/

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 21:21:00

@Manyecska: hát remélem, azóta át kábeleztétek...
a környék meg tele kiba nagy fákkal, most is csapkodott rendesen, mondjuk most nem talált, de tavaly volt amikor 10 pontos volt a 10-ből (magyarán telibevert rendesen)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 21:21:47

@aard: Őstermelő? Dr. Batz? Nincs több tippem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.29. 21:25:56

@Manyecska:
Ki csapott be?
Följelentetted?
Sokkal vert át?
Meganni kérdés...

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 21:32:16

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: egyik sem, csak rendes kereskedő cég (jajj ezért fogok kapni..., mind1) de viszont van kisfaszenes :)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 21:36:20

@aard: Na az fontosch, mert nyílt tűz gyújtása nem engedélyezett!

aard · www.goldberry.hu 2012.07.29. 21:43:21

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: nálunk azt is lehet, mert a vendég és vevő az első! :) és még kékszalagot is kap mindenki :) és nem kell pont 2-re jönni :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.29. 22:30:38

@aard: jo fej vagy
szolnal a msnbc-nek hogy ne a polot adjak...

igazságos 2012.07.29. 23:13:40

@aard: de csak akkor lenne az igazi, ha üvegasztalt se kéne vinni!

igazságos 2012.07.29. 23:19:59

@aard: rendes???? Ez nálam értelmezhetetlen, olyan, mint a bunkó.

Mihez képest rendes, egyáltalán, lehet rendetlen cég is? Szakértőkkel hogy álltok? :D

Amúgy meg olyan elosztó nincs, ami a villámcsapás ellen tutira, holtbiztosan megvéd. Még a villámhárító sem villámbiztos. Akkor meg minek? Ha a villám becsap, akkor becsap, elég, ha a melletted levő házból átjön a villám (ilyen is megtörtént már velünk).

igazságos 2012.07.29. 23:23:19

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: az rosszabb, ha a modemed és a telefonod megy tönkre, a tévét lehet nélkülözni.

Az igazán durva villám az, ami olyan kisülést okoz, hogy a házban levő összes berendezés, akár be van dugva, akár nem, meghal, kisül.

A múltkor a modem, a két hűtő, a telefon is kiment, a tévé csak azért nem, mert az ki volt húzva. :)

Pedig mellettünk villámhárító is van.

Amúgy már jó, elment ez a köcsög vihar. Kikészülök ettől az időjárástól, eddig -7 kg-ot fogytam, még ugyanennyit kell, de ilyen fejfájás mellett ez menni fog.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.29. 23:28:58

@igazságos: azert nem usznek a boldogsagban ha az 1000 dollaros tv-m menne tonkre nem a 20 dollaros modemem, vagy a20 dollaros telefonom
nekunk nincs is villamharito de sok fa van szerteszerte, meg hegyek
esely kicsi hogy beusson a menku
de inkabb adom a modememet meg a telcsit kernemszepen mint a tv-t:)

igazságos 2012.07.29. 23:31:03

@hagyma: tévét is a számítógépen nézek, ezért is kell monitor szemüveg.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 23:44:04

@igazságos: Én tv nélkül nem tudok elaludni. De tény hogy a homár hiánya még durvább érvégés lenne :D

igazságos 2012.07.29. 23:52:35

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ahha, akkor tipikus pasi vagy, aki a távirányítót is szorongatja alvás közben? :D

Anomalocaris (törölt) 2012.07.29. 23:58:00

@igazságos: Tipikus? Hát nem éppen :D Csak alvásproblémáim vannak, ha totál csönd van, az csak ront a helyzeten, így muszáj hogy menjen valami. Általában német hírcsatornák szoktak ilyenkor halkan duruzsolni a háttérben, az megnyugtatja Odrit a szekrényben, és talán sikerül néhány órát aludni. Az alvás persze legalább olyan idétlen dolog mint a koitálás, de az organikus buroknak úgy látszik ez tényleg kell.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.29. 23:59:01

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: a videó érdekes. Te nem.
@igazságos: annyira unom, hogy a nők félnek, rettegnek a vihartól és ezt egy alkalommal sem mulasztják el lekommunikálni. Semmiféle szempontbul nem magyarázható, hogy mért kéne félni - ennyire. Tömegeen kezeltetni kéne ezt. Egyébként meg ne -7 kilót fogyj, mert akkor hízol, azt meg senki nem akarja. De tudtam én, hogy kövér vagy, nem is szólok hozzád többé. Ezért menekültél te a könyvekbe.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.30. 00:03:36

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: kell. Aludtam már el én is külföldi csatikra. Mi volt? Úgy éreztem az álom felé menetelve, hogy értem amit mondanak! Holott nem. De akkor és ott... Érdekes ez.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 00:11:41

@Kellemes Zérókomponista: De Én értem. Csomószor ilyen világűrös témák vannak, Én meg beizgulok ahelyett hogy lemennék alfába.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 00:38:01

@Kellemes Zérókomponista: Alpha Centauri. Bár az aggasztóan közel van.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 03:02:57

Végetek van, ti szerencsétlenek.

Manyecska 2012.07.30. 07:35:40

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: :D .. az utcánknak biztos, tele van faágakkal borzalmasan néz ki. Kíváncsi vagyok a vízparton mi lehet??
Jobb reggelt.

Manyecska 2012.07.30. 07:57:45

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hr07EYG9ZO4 ezt láttátok? az Időképről loptam. Asszongya vihar a Váci Vigalmon. Így jár aki nem néz időképet.
tiszta 08.20.-i fílingje van bár az durvább volt..

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.30. 08:01:12

Nyóóóóóóóóóóóóóóóc óóóóóóóóóóóóóra!
Ééééééééééééééébresztőőőőőőőőőőőőőőő!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.30. 08:02:32

@Manyecska:
Nekem olyan fíííílingem van, hogy beszarok.
Megyek is, nyomok egy kettest.

cicmen (törölt) 2012.07.30. 08:17:49

@Sün‼ ツ: Nyóóóóóóóóóóóóóóóc óóóóóóóóóóóóóra!
Ééééééééééééééébresztőőőőőőőőőőőőőőő!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4!!!!!!

Mit művelsz? Eltörjem a szemüveged? :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 08:23:52

@Sün‼ ツ: ne óbégass mán a fülembe, mer durcás leszek egész napra. legalább kávét főztél? hamár ébresztő van.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.30. 08:25:50

Hamár.
Homár.
Legyen.
Áder.
'morgen! Mit gold Medal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 08:40:26

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: IgenIgenIgenIgenIgenIgenIgenIgenIgen!!! Kávét!
Hozz nekem is :D

Manyecska 2012.07.30. 09:08:59

@ColT: kávét? meg izé?? én most fexem le!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.30. 09:09:09

@cicmen:
Inkább az üvegszememet, mint a szemüvegemet!!!4négy!!!

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Hápperszeofkorsz.
Kűggyem?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.30. 09:18:06

A kielégítő alvást próbálgassátok káféé helyett! Embiknek sokezeréven át bevált. Annyira szar csak nem lehet. Esetleg de? Már az alvás sem a régi? Posztgyanús.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 09:24:38

@Sün‼ ツ: kűggyed. még három kávé, és működni fogok, asszem.

@Kellemes Zérókomponista: nyolc órát aludtam, mélyen és kielégítően. de akkoris nehéz felébrednem. ilyenkor mi van?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.30. 09:55:34

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Szolgálhatunk akciós keddel, de sajnos csak holnapra érkezik meg.. Ha ezt ki tudja várni, megkaphassa.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 09:58:39

@Kellemes Zérókomponista: hehe. ne aprózzuk el, legyen mindjárt péntek. az volna az igazi, ha a sorrend kedd, szerda, szombat, szombat, szombat, szombat, vasárnap lenne. ilyen akcijós csomag nincs??

Manyecska 2012.07.30. 10:20:22

@Kellemes Zérókomponista: :D:D! mingyá folytatom csak le kell menni sétálni.

Manyecska 2012.07.30. 10:22:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: egyedül!!:D 2-3 óránként keltem fel a gyerekhez a hétvégén rohatt kimerítő!

Manyecska 2012.07.30. 13:16:40

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: köszi, már lement a láza hálisten. Valami vírus. Meg mindig tapicskolni köll a hideg Balatonban. Mellesleg elég hideg volt a víz a 22 fokjával így utólag.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 13:33:14

@Manyecska: még szép, hogy tapicskolni köll benne, hát azér megy oda az ember:)

Mylady 2012.07.30. 14:50:36

@Manyecska: Körülnéztem mifelénk. Szerintem nincs olyan fa, ami megúszta.
Van egy halom, ami gyökerestül fordult ki a földből, de olyanok, hogy két ember kell, hogy átérjék a törzsét. Van olyan fa, ami kerítés mellett volt, kifordította a kerítést is.
Vannak fák, amiknek a fele eltűnt. Mindenfelé rengeteg letört ág a földön, pedig reggel óta takarítanak, már éjjel is lehetett hallani motoros fűrészt.
Brutál.
Én még ilyen vihart nem láttam, mint ami tegnap este volt itt. A ház előtti fa szinte vízszintes volt. De úgy tűnik, nem lett komoly baja.

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2012.12.15. 16:39:30

Én sajnálom a posztolót, de lehetett volna annyi esze, hogy nem ír alá ilyen papírt! Velem sose írattak ilyet alá egy szemüvegigazításért.
Ha zongorahangolót hívsz, akkor meg olyat írsz alá, hogy semmilyen a zongorában keletkezett kárért nem felelős, aztán ha meg nekiesik a baltával akkor csak tátott szájjal nézel?
Szóval egyrészt jól kibasztak vele, másrészt ilyet nem írunk alá, ha ilyet akarnak aláíratni, akkor 180 fokos fordulat, ha tudott az a szemüveg várni pár hónapot, akkor tud várni a következő optikusig is.

Samanoske 2013.01.11. 14:01:44

Miért az időjárásról+mindenféléről írtok feleslegesen,el vagytok tévedve!
Mi lesz a lencsével 1 hónap múlva,megsemmisíti magát?:-)Ezt a lehúzást+hülyének nézést,habár ez divat ebben az országban.A csajnak szemét kellett volna kinyomni.Ezek semmiért nem vállalnak felelősséget?Ilyen sincs máshol,ilyen helyen akarok dolgozni ahol büntetlenül lehet törni,zúzni embereket megkárosítani pofátlanul...vegyetek feeel!!!
Mi az,hogy nem lehet 1 lencsét csinálni csak 2-őt,mi ez üzemi gyártás?Inkább kopasztás de azt a csirkével kéne csinálni,nem emberekkel!
Mindent lehet csak akarni kell!
Kókler banda,le velük!
süti beállítások módosítása